eitaa logo
فرمانده امیر 🖤🖤 مسافر شام🖤🖤
460 دنبال‌کننده
35.9هزار عکس
11.6هزار ویدیو
187 فایل
ڪانال رسمے شهید مدافـع حـرم مداح سردار خلبان جانباز اهل بيت فرمانده قاسـم{مهدی}غریـب مسافر شام برگرفته از وصيت نامه باحضور همرزمان و خانواده شهيد ارتباط با خادم 👇 @khademshahidanam 2
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۴ تیر؛ سال‌روز ربایش سردار بی‌نشان در ظهر روز دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۶۱، احمد متوسلیان فرمانده لشکر-۲۷ محمد رسول‌الله و فرمانده قوای محمد رسول‌الله اعزامی به سوریه، درحالی که پیش از بازگشت از لبنان به ایران به‌منظور بررسی آخرین وضعیت بیروت در جریان جنگ اول لبنان با همراهی سیدمحسن موسوی [کاردار دوم سفارت ایران در بیروت]، تقی رستگار مقدم [کارمند سفارت] و کاظم اخوان [خبرنگار] عازم پایتخت این کشور شده بود، در پست ایست و بازرسی شهر بِرباره در ۴۰ کیلومتری شمال بیروت توسط شبه‌نظامیان فالانژ ربوده شد و تاکنون هیچ خبری از سوی مقامات رسمی از سرنوشت او و همراهانش منتشر نشده است. «برادرها من به بیروت می‌روم و شما به تهران برمی‌گردید و بدانید همان‌طور که امام فرمود، راه فلسطین از بغداد می‌گذرد.» «آخرین سخنرانی احمد متوسلیان در جمع کادرهای ارشد قوای محمد رسول‌الله پیش از عزیمت به بیروت - صبح ۱۴ تیر ۱۳۶۱ - پادگان زبدانی - سوریه» «کتاب ایستاده در غبار - سرگذشت سردار بی‌نشان حاج احمد متوسلیان»
⭕️بزرگ ترین گروگان‌گیری قرن، به کجا ختم شد؟ 🔹️بعد از عملیات فتح المبین و پیروزی سربازان اسلام با تجاوز هدفمند رژیم صهیونیستی به لبنان جهت باز کردن پای ایران به لبنان، گردان هایی از تیپ ۲۷ محمد رسول الله به سوریه و در پادگانی به نام زبدانی مستقر شدند از همان روز اول کارشکنی سوری ها و مخبرین شروع شده بود و باعث ناراحتی حاج احمد متوسلیان شده بود بعد از عملیات نفوذ در عمق قوای زرهی رژیم صهیونیستی توسط بچه های اطلاعات عملیات تیپ محمد رسول الله(ص)، و چسباندن عکس امام به تانک ها صهیونیست ها به فکر عجیبی فرورفتند و نقشه دستگیری و یا ترور حاج احمد متوسلیان در همانجا و شاید قبل تر کلیک خورد. 🔹️دستور امام که با هوشیار صادر شده بود زیرا می‌دانست که هدف صهیونیست ها از تجاوز به لبنان چیست و در این دستور ذکر شده بود تیپ باید برگردد و راه قدس از کربلا می‌گذرد. بعد از دستور اعضای تیپ ۲۷ به آرامی گردان به گردان به کشور برمی‌گشتند و حاج احمد در روز های آخر با توجه به هشدار های سعید قاسمی و شهید همت و دیگر اعضا مبنی بر خطرناک بودن وضع باز به لبنان سفر کرد و به سفارت ایران به بیروت رفت. ""
🔴سرلشگر پاسدار، احمد متوسلیان برای همیشه رفت. 🔹️، ای احمد عزیز خدا می‌داند اشتیاق من برای دیدن شما از اشتایق رسیدن نوزاد به آغوش مادرش بیشتر است، در این سال ها که در راجبت تحقیقات کردم بیشتر عاشق شخصیت حیدری و پر استقامتت شدم ، مغزم هر چی میگفت در پست ریپلی شده نوشتم اما قلبم منتظر ات هست. 🔹️حاج احمد عزیز ببخشید که نتوانستیم آن منافقان که شما را دندان کرم خورده و یا عنصر نامطلوب نامیدند را از رده خارج‌کنیم، انشاءالله مانند خودت در راه نابودی صهیونیست ها قدم ور داشته باشیم. ""
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاقبت کسی که وطن خودش را معامله کند! اعتراف علی کریمی به منفور شدنش حتی در بین دوستان خود؛ بسیاری آنفالوم کردند، بالاخره یه روزی هم کوچه ما عروسی میشه!
🔴 باقر لاریجانی برادر دیگر اون لاریجانی ها از کانادا اخراج شد 🔹دولت کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد حکم اخراج باقر اردشیر لاریجانی از این کشور را صادر کرده است. طبق این بیانیه، بخش تجدیدنظر اداره مهاجرت و پناهندگان دولت کانادا با درخواست تجدیدنظر باقر لاریجانی مخالفت کرده است.
این آقای منادی رو یادتون هست که موقع مراجعه معلم ها به دفترش چطور با بی احترامی تخمه میشکست و چرت می زد؟؟ هیچی خواستم بگم از آقای پزشکیان حمایت کرده. خداییش هم به هم میان!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌به به. چشممون روشن. آقای ظریف کل حافظیه رو قرق کرده که لایو اینستاگرام بگیره تا پس زمینه ش قبر حافظ باشه. 🔹‌البته میدونیم آقای پزشکیان باز میگه اینا به من هیچ ربطی ندارن. توی دولتش هم اینا هرچقدر از گرده مردم بخورن میگه به من ربط ندارن.
‍ ‍ ‍ ‍ ⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️🌷 ⭕️ ⭕️🛑⭕️🌷 ⭕️ ⭕️🛑⭕️🌷 ⭕️ 🛑⭕️🛑🌷 ⭕️ ⭕️🛑⭕️🌷 🌷 🛑⭕️🛑🌷 🌷🛑 ⭕️🛑⭕️🌷 🌷⭕️🛑 🌷🌷🌷🌷 🌷⭕️⭕️🛑 🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑 نه روز تا نهمين سالروز شهادت شهید مدافع حرم قاسم(مهدی) غریب قسمت پانزدهم 👉 ادامه نامه و شهید مدافع حرم قاسم {مهدی} غریب مهدی {قاسم} خیلی به و می گذاشت و هرکاری ازش بر میومد برای اونها انجام می داد و کوتاهی نمی کرد . و براش مهم بود که پدر و مادرش از دستش راضی باشند. 🔰 سال 86 وقتی نوبت عمره به اسم ما در اومد بخاطر اینکه ها هردو بودند رفتن به این سفر معنوی برای ما سخت بود آقا {قاسم} گفت: خانم وقت زیاده ما بریم اگه شما از صمیم قلب راضی باشید فیش مکه را به پدر مادرم بدیم که این سفر روبرن؛ ❇️ گفتم من راضی ام؛ این سفر قسمت پدر مادر شماست؛ ❣زنگ بزن خبر بده قبل این که زنگ بزنه گفت: ازت ممنونم قبول کردی باور کن راضی نمی شد من زودتر از پدر مادرم سفر برم. 💜💜 سفری که رفتیم چند ماه از شهادت آقا مهدی بود. مهدی تو حیات حرم رضا "علیه السلام" به ها گفت: برای دعا کنید. و همیشه وقتی به حرم امام رضا "علیه السلام" و معصومه "سلام الله علیها" می رفتیم از بچه ها می خواست برای شهادت بابا دعا کنند. 💠 ولی بچه ها مي گفتند ما دعا نمی کنیم شما شهید بشید ؛ به گفتم: چرا از حالا این حرفارو به بچه ها می زنید روحیه بچه ها خراب میشه. 🔸آقا {قاسم} جواب دادند: بچه های من از حالا باید آمادگی داشته باشند. من بهش گفتم: خودم برات دعا میکنم. 🛑⭕️🛑🌷 🛑⭕️🛑🌷 🛑⭕️🛑🌷 پایان قسمت پانزدهم ...👉 ادامه دارد ... 👉 👇 🇮🇷 😷 تلگرام ⬅️ @gharibshahid ایتا ⬅️ https://eitaa.com/gharibshahid 21/4/1394 ت ش
     بسم الله الرحمن الرحیم   👇تقویم نجومی یکشنبه👇 👈 یکشنبه 👈17 تیر / سرطان 1403 👈1محرم 1446 👈7ژوئیه 2024 🔵نماز و صدقه اول ماه فراموش نگردد. 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی. آغاز سال 1446 هجری قمری که بر مهاجر آن هزاران درود و سلام باد. 🏴 آغاز ایام عزای سید الشهدا علیه السلام ماه حزن و عزا. 🗡 آغاز محاصره پیامبر صلی الله علیه و اله و اصحاب در شعب ابیطالب علیه السلام و هم قسم شدن قریش بر دشمنی و قطع رابطه با پیامبر و اصحاب. 🔘شروع غزوه ذات الرقاع " ۴ ه.ق". 🐪 اولین باری که پیامبر علیه السلام افرادی را برای جمع زکات به اطراف مدینه فرستاد. 🐪 امام حسین علیه السلام در مسیر کربلا منزل بیست و یکم "قصر مقاتل " و ملاقات با عبیدالله بن حر جعفی.😭😭 ⏺ قیام مردم مدینه ضد یزید ملعون "۶۳ هجری.قمری". 🤲 استجابت دعای زکریا علیه السلام و در خواستن یحیی علیه السلام از خداوند. ☑️ رفع ادریس علیه السلام به آسمان ها و ورود به بهشت. 🐘 رسیدن اصحاب فیل به سر زمین حرم مکه برای تخریب کعبه "عام الفیل". 🔘 صدور حدیث نورانی امام رضا علیه السلام برای یکی از اصحاب خود بنام شبیب در مورد گریه بر اباعبدالله الحسین علیه السلام. ⭐️ احکام دینی و اسلامی. 🌕امروز روز خوبی برای امور زیر است: ✅مسافرت. ✅خرید و فروش. ✅امور زراعی و کشاورزی. ✅خرید وسیله سواری. ✅آغاز بنایی و خشت بنا نهادن. ✅و دیدار و درخواست از روسا خوب است‌. 🚘مسافرت :مسافرت خوب است. ان شاءالله. 👶زایمان خوب و نوزاد مبارک و مقبول و محبوب است. 🔭 احکام نجوم. 🌓 امروز : قمر در برج اسد است و از نظر نجومی برای امور زیر نیک است : ✳️برخی از امور دائمی. ✳️جابجایی و نقل و انتقال. ✳️رفتن به خانه نو و شهر جدید. ✳️آغاز معالجه و درمان. ✳️خرید حیوان و چهارپایان. ✳️پیمان نامه و عهدنامه نوشتن. ✳️و شروع به کسب و کارنیک است. 🔵برای بستن حرز برای اولین بار و نماز آن خوب است. 👩‍❤️‍👨مباشرت امشب: مباشرت برای سلامتی مفید و فرزند حافظ قران گردد. ⚫️ اصلاح سر و صورت. طبق روایات ، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث کوتاهی عمر می شود. 💉🌡حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن یا #زالو انداختن در این روز، از ماه قمری برای رگ ها ضرر دارد. 😴🙄 تعبیر خواب. خوابی که (شب دو شنبه) دیده شود تعبیرش طبق ایه ی 2 سوره مبارکه " بقره" است. الم ذالک الکتاب لاریب فیه... و مفهوم آن این است که خواب بیننده بر چیزی اطلاع یابد که قبلا نمی دانست و یا خبری در قالب نامه یا حکمی به وی برسد که باعث خوشحالی وی شود. و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. 💅 ناخن گرفتن یکشنبه برای ، روز مبارک و مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بی برکتی در زندگی گردد. 👕👚 دوخت و دوز یکشنبه برای بریدن و دوختن روز مناسبی نیست . طبق روایات موجب غم واندوه و حزن شده و برای شخص، مبارک نخواهد بود‌( این حکم شامل خرید لباس نیست) ✴️️ وقت در روز یکشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا مغرب. ❇️️ ذکر روز یکشنبه : یا ذالجلال والاکرام  ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۴۸۹ مرتبه که موجب فتح و نصرت یافتن میگردد . 💠 ️روز یکشنبه طبق روایات متعلق است به و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد. 🌸بامید پرورش نسلی مهدوی ان شاءالله🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺صبح را با سلام بر حسین ابن علی ع با مداح اهل بیت ع آغاز میکنیم السلام علیک یا شاه کربلا
1_2019214077.mp3
2.68M
زیارت عاشورا تندخوانی
🔴 درگذشت مشاور بشار اسد در سانحه رانندگی 🔹ریاست جمهوری سوریه در بیانیه‌ای، درگذشت خانم لونا الشبل مشاور بشار اسد را در یک سانحه رانندگی اعلام کرد. 🔹الشبل طی سال‌های گذشته به عنوان مدیر دفتر سیاسی و اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری سوریه و مشاور ویژه ریاست جمهوری سوریه فعالیت می‌کرد.
💢تیم حفاظت ریاست جمهوری سپاه انصارالمهدی(عج) مسعود پزشکیان را از تیم حفاظت فعلی تحویل گرفت.
نخست‌وزیر جدید انگلیس منصوب شد 🔹کر استارمر، رهبر حزب کارگر  پس از منصوب شدن توسط چارلز سوم، پادشاه بریتانیا رسما پنجاه و هشتمین نخست وزیر این کشور شد.
783_46464475622661.mp3
7.35M
🏴 سلام ای هلال محرم با نوای: حاج میثم مطیعی
▪️در کوچه ها نسیم بهشت محرم است ▪️این‌شهر بی‌مجالس روضه‌ جهنم‌ است 🏴 فرا رسیدن محرم الحرام و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) تسلیت باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ پرچم گنبد حرم امام رضا(ع) در عزای امام حسین(ع) به رنگ سیاه درآمد
🔴 از مثلث قرمز حماس هم می‌ترسند! 🔹مجلس نمایندگان آلمان به ممنوعیت نماد مثلث قرمز رو به پایین استفاده شده توسط جنبش "حماس" رای داد 🔹 به گزارش وب سایت WELT، مجلس نمایندگان برلین با اکثریت آرا این ممنوعیت را تصویب کرد و از سنا خواست برای اجرای این ممنوعیت در سراسر آلمان تلاش کند تا اطمینان حاصل شود که این نماد در زمینه‌های عمومی مرتبط با درگیری‌های خاورمیانه استفاده نمی‌شود. 🔹این مثلث توسط حماس استفاده می‌شود تا سربازان و خودروهای ارتش اشغالگر اسرائیل در نوار غزه که هدف قرار می‌گیرند را در ویدئوهای عملیات نظامی خود مشخص کند.
💢 توییت اکانت شهید امیرعبداللهیان: و سلام بر حسین شهید. 🇮🇷
نگاهی به زندگی سردار اسلام شهید اسدالله اسعدی 🔹شهید اسدالله اسعدی با آغاز جنگ تحمیلی به صورت مرتب و مستمر به جبهه اعزام می‌شد و در عملیات‌های بسیاری شرکت کرد. در سال های ۶۱ و ۶۲ در سپاه بجنورد و حوزه فرماندهی مشغول به کار شد، هم جانشین فرمانده بود و هم کار دفترداری می‌کرد. رابطه‌اش با خانواده، دوستان، اقوام و همکاران بسیار حسنه و از روی مهر و محبت بود. وی در جبهه جانشین دوم گردان یدالله بود. 🔹در قسمتی از وصایای شهید اسدالله اسعدی آمده است: " اى پدر مهربان و مادر عزیزم که آرزو داشتى من از جبهه با پیروزى کامل برگردم و مرا داماد کنى غافل از آنکه من اینجا به معشوق خود رسیده‌ام و شما را هم دعوت مى‌کنم به این مجلس شادى واقعا که همچون مجلسها کم بوجود مى‌آید. امیدوارم که مرا ببخشید که از شما جدا شدم چون معشوقم را بیشتر دوست داشتم و همه دوست دارند ولى هر کس هر کس به آن معشوق نمى‌رسد امیدوارم که شما هم به این معشوق برسید، ان شاء الله. " 🔹اى پدر جان، آن پولهایى که قرض الحسنه از بچه‌ها گرفته‌ام با عرض ادب تقدیم‌شان کن و از جاى من تشکر کن. "