eitaa logo
گریزهای مداحی و گریز های مناجاتی
5.5هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
624 ویدیو
840 فایل
گریز زیارت عاشورا ، دعای کمیل و دعای توسل و جوشن کبیر https://eitaa.com/gorizhaayemaddahi
مشاهده در ایتا
دانلود
متن_رنگی_طرح_درس_نوجوان.pdf
21.37M
🌙طرح درس ماه رمضان 📜 عنوان: زندگی با آیه‌ها 🔹۳۰جلسه محتوای کلاسداری 👥️️ مخاطب: ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان دبیرستان
عایت امام حسینن به شیخ جعفر شوشتریی.mp3
2.1M
🎵 | توسل شیخ جعفر شوشتری به امام حسین (ع) برای اینکه نمی توانست منبر برود.
گریزهای مداحی و گریز های مناجاتی
. . قابل توجه اونایی که میگن گریه غم میاره و ... توجه:🔽 بعد از این همه گریه ،قیامت با ما چه خواهند ک
. چند سالی بود که معنی و تفسیر آیه "وَ سيقَ‏ الَّذينَ‏ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ إِلَى الْجَنَّةِ زُمَراً" مؤمنان را به‌سمت بهشت می‌کشند، مرا به خود مشغول کرده بود! از خود پرسیدم در این آیه چرا گفته شده به سمت بهشت می‌کشند "چون واژه کشیدن در جایی به کار می‌رود که شخصی متمایل به آمدن نباشد، پس او را به‌زور ببرند." تمام کتب و تفاسیر مختلف را دیدم و نتیجه‌ای حاصل نشد تا این‌که به روایتی از امام صادق(علیه‌السلام) برخورد کردم که می‌فرمایند: مومنان و دوستان سیدالشهدا(علیه‌السلام) در روز حساب از خدا می‌خواهند قبل از ورود به بهشت مولایشان حسین را ملاقات کنند… در ادامه این روایت آمده است: امام به دیدار محبان می‌آید، این ملاقات بسیار طولانی می‌شود! هر دو طرف غرق تماشا هستند و هیچ‌کدام چشم بر نمی‌دارند، نه امام، محبان خود را رها می‌کند نه دوستان، سیدالشهدا(علیه‌السلام) از مولای خود دل می‌بُرند. در این روایت بود که تفسیرآیه ۷۳ سوره زمر را متوجه شدم! ملاقات میان امام حسین(علیه‌السلام) و محبانش آن‌قدر طولانی می‌شود که خداوند به مأموران بهشت می‌فرماید این مؤمنان و دوستان حسینیم را به طرف بهشت بکشید تا ملاقات پایان یابد. این نشان از زیبایی محبت امام حسین(علیه‌السلام) در قلوب محبان آن حضرت است. ✍🏻 آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع نجف ................... تصویر قشنگی ست که در صحنه محشر ما دورحسینیم ،بهشت است که مات است صلی الله علیه علیک یا ابا عبدالله ..
4_5994759869645722351.mp3
47.14M
📻 بشنوید | 🎤 🕌 مجمع یاس کبود 🗓 یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ آداب نوکری الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : عَلَى العاقِلِ أن يَكونَ عارِفا بِزَمانِهِ ، مُقبِلاً عَلى شَأنِهِ ، حافِظا لِلِسانِهِ . امام صادق عليه السلام : بر خردمند است كه زمان خود را بشناسد، به كار خويش بپردازد و زبانش را نگه دارد. شَأنِ نوکر اهلبیت بعضی امور، مشکل شرعی ندارد اما شأن فرد در آن کار حفظ نشده آیا میخواهیم رسانه مان حسینی شود یا؛ امام حسین را رسانه ای کنیم. البته که رسانه باید حسینی باشد. زائر هم شأن دارد(مُقبِلاً عَلى شَأنِهِ) خادم الحسین حضرت عباس بود. پیرغلام حبیب بن مظاهر بود... ما خادمِ گریه کنان امام حسین هستیم میگفت ما هیچ وقت با پسرانمان نمیریم حرم ... حافِظا لِلِسانِهِ ؛ یعنی هر روایت مستندی را هم نخوانی ، نمیشه روضه ی نوامیس اهلبیت که شأن دارد را بخوانی و زنده بمانی ... در تواریخ کربلا و عاشورا آمده است که حضرت سیدالشهدا علیه السلام در خطبه‌ای فرمودند: ألَا وَ إِنَّ الدَّعِی ابْنَ الدَّعِی قَدْ رَکَزَ مِنَّا بَینَ اثْنَتَینِ بَینَ الْمِلَّةِ وَ الذِّلَّةِ وَ هَیهَاتَ مِنَّا الدَّنِیئَةُ یأْبَى اللَّهُ ذَلِکَ وَ رَسُولُهُ وَ الْمُؤْمِنُونَ ... هان، هم‌اکنون این فرد دَعِی ابْنَ الدَّعِی [عبیدالله] ، در انتخاب دو چیز پافشارى مى‌کند: یا عقیده و ایمان و یا پذیرش خوارى و مذلّت؛ درحالى‌که هرگونه پستى از ما به دور است. خداوند و پیامبر و مؤمنان و نیز پاک‌دامنان و افراد باغیرت و شخصیت‌هاى سربلند نمى‌پسندند که طاعت فرومایگان را بر قتلگاه بزرگواران ترجیح دهیم.
4_5994759869645722339.mp3
26.76M
| نکته ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ 🎤 🕌 مجمع یاس کبود 🗓 یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ حضور در مجالس مداحان مهمان در شهرمان الزامیست انتخاب شعری که سریع الاثر باشد اجزای روضه مهمترین نقطه روضه ، گره مرثیه است، نحوه بیان گره مرثیه خیلی مهم است تا با جانسوز ترین کلمات، روضه تمام شود بعد از تقلید و برای مستقل خوانی چه کار کنیم ... چگونه روایات و ادبیاتِ مقتل را به روضه ای روان تبدیل کنیم ( استفاده از جملاتی که مداحان مطرح استفاده کرده اند) در موالید اهلبیت ، روضه خوانی اصل نیست ،مگر اینکه مستمع، در مدیحه خوانی منقلب شده باشد و در اینجا باید روضه ای عاطفی و مختصر خوانده شود. بیان فضائل ظاهری مخدرات اهلبیت، کاری پسندیده نیست، اما اگر از زبان اهلبیت گفته شود، قابل بیان است
گریزهای مداحی و گریز های مناجاتی
📻 بشنوید | #سخنرانی 🎤 #شیخ_محمود_ریاضت 🕌 مجمع یاس کبود 🗓 یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ آداب نوکری الإمامُ الصّ
. رسول خدا (ص) می فرمایند: «عَلَی العَاقِلِ أن یَکوُنَ بَصِیراً بِزَمَانِهِ مُقبِلاً عَلَی شَأنِه حَافِظاً لِلِسَانِه؛ لازم است بر عاقل که اوضاع و احوال زمان خود را بشناسد و موقعیت خود را درک نماید و زبان را از بیهوده گویی حفظ کند.» (ارشاد القلوب الی الصواب، ج 1، ص 140) .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مناجات پرفیض شعبانیه               بسم الله الرحمن الرحیم اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ و َآلِ مُحَمَّدٍ وَ اسْمَعْ دُعائى اِذا دَعَوْتُکََ وَ اسْمَعْ نِدَائِي إِذَا نَادَيْتُكَ وَ أَقْبِلْ عَلَيَّ إِذَا نَاجَيْتُكَ فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَيْكَ وَ وَقَفْتُ بَيْنَ يَدَيْك *َبه امیرالمومنین عرض کردن ، افلاطون یه جمله ی زیبایی گفته ، گفته "الافلاک قسی الرامی اللَّه و الانسان هدف و الحوادث سهام" افلاطون گفته انسان هدف این حوادث و بلایا ، تیرند ، تیرانداز هم خداست، آگه اینگونه هست ، فاین المفر؟!! به کجا باید فرار کرد؟ گفتن آقا عجب حرف خوبی زده حضرت بلافاصله جواب دادن آگه اینجوریه، "فَفِرُّوا إِلَی اللَّهِ" فقط یه راه میمونه، اونم اینه که به سمت خدا فرار کنیم اینجا هم فرمود: فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَيْكَ، انسان از چی فرار می کنه ، معلومه شیطان در کمینه، "مُسْتَكِينا لَكَ مُتَضَرِّعا إِلَيْكَ رَاجِيا لِمَا لَدَيْكَ ثَوَابِي" اگر چه اینگونه در خونت اومدم فقیرم،مسکینم،مستکینم، دستم خالیه اما هنوز به تو امیدوارم ، "وَ تَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِي وَ تَخْبُرُ حَاجَتِي وَ تَعْرِفُ ضَمِيرِي وَ لا يَخْفَى عَلَيْكَ أَمْرُ مُنْقَلَبِي وَ مَثْوَايَ وَ مَا أُرِيدُ أَنْ أُبْدِئَ بِهِ مِنْ مَنْطِقِي وَ أَتَفَوَّهَ بِهِ مِنْ طَلِبَتِي وَأَرْجُوهُ لِعَاقِبَتِي وَ قَدْ جَرَتْ مَقَادِيرُكَ عَلَيَّ يَا سَيِّدِي فِيمَا يَكُونُ مِنِّي إِلَى آخِرِ عُمْرِي مِنْ سَرِيرَتِي وَ عَلانِيَتِي وَ بِيَدِكَ لا بِيَدِ غَيْرِكَ زِيَادَتِي وَ نَقْصِي وَ نَفْعِي وَ ضَرِّي" یعنی کار ،کاره خودته، انقده خودمو آلوده کردم دیگه از دست کسی غیر تو کاری بر نمیاد"إِلَهِی إِنْ حَرَمْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَرْزُقُنِی وَ إِنْ خَذَلْتَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی یَنْصُرُنِی" اگه تو کسی رو زمین بزنی،آگه کسی رو تو خوارش کنی،کی میتونه از زمین بلندش کنه؟ "إِلَهِی أَعُوذُ بِکَ مِنْ غَضَبِکَ وَ حُلُولِ سَخَطِکَ إِلَهِی إِنْ کُنْتُ غَیْرَ مُسْتَأْهِلٍ لِرَحْمَتِکَ فَأَنْتَ أَهْلٌ أَنْ تَجُودَ عَلَیَّ بِفَضْلِ سَعَتِکَ" من میدونم مستحق رحمت تو نیستم،اما توخدایی هستی که فرمودی: "وَلَوْلا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیکُمْ وَ رَحْمَتُهُ" آگه فضل و رحمت من خداشامل حالتون نشه"لکنتم من الخاسرین"همتون عاقبت به شرمیمیرید"إِلَهِی کَأَنِّی بِنَفْسِی (...) بِالذَّنْبِ إِلَیْکَ وَسِیلَتِی" هرشب و روزی که بر من وتو سپری میشه یک قدم به خانه قبرو برزخمون  نزدیکتر میشیم امیرالمؤمنین فرمود:اگر اجل من نزدیک شده اما عملم منو به تو نزدیک نکرده"این حال من و شماست چه کنیم؟!!فقط یه راه چاره میمونه اونم اقرار به گناهانمونه"فقدجعلت اقرار الیک وسیلتی الهی" قَدْ جُرْتُ عَلَى نَفْسِی فِی النَّظَرِ لَهَا فَلَهَا الْوَیْلُ إِنْ لَمْ تَغْفِرْ لَهَا إِلَهِی لَمْ یَزَلْ بِرُّکَ عَلَیَّ أَیَّامَ حَیَاتِی فَلا تَقْطَعْ بِرَّکَ عَنِّی فِی مَمَاتِی"توکه همیشه تو دوران زندگی و حیات من لطفت شامل حال من بوده بعد مرگم نکنه لطفت و شامل حالم نکنی"إِلَهِی کَیْفَ آیَسُ مِنْ حُسْنِ نَظَرِکَ لِی بَعْدَ مَمَاتِی وَ أَنْتَ لَمْ تُوَلِّنِی إِلا الْجَمِیلَ فِی حَیَاتِی إِلَهِی تَوَلَّ مِنْ أَمْرِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ وَ عُدْ عَلَیَّ بِفَضْلِکَ عَلَى مُذْنِبٍ قَدْ غَمَرَهُ جَهْلُهُ إِلَهِی قَدْ سَتَرْتَ عَلَیَّ ذُنُوبا فِی الدُّنْیَا وَ أَنَا أَحْوَجُ إِلَى سَتْرِهَا عَلَیَّ مِنْکَ فِی الْأُخْرَى إِذْلَمْ تُظْهِرْهَا لِأَحَدٍ مِنْ عِبَادِکَ الصَّالِحِینَ فَلا تَفْضَحْنِی یَوْمَ الْقِیَامَهِ عَلَى رُءُوسِ الْأَشْهَادِ"تویی که تو دنیا پرده پوشی کردی نزاشتی مردم بدونن من چیکاره ام که اگر میدونستن امیرالمومنین فرمود:"لو تکاشفتم ما تدافنتم" اگه پرده ها تو دنیا کنار می رفت میدونستید چیکاره اید،ابروتون جلو همدیگه میرفت از شدت نفرت، همدیگه رو دفن هم نمیکردیداینجا میگید خدایا تویی که تو دنیا پرده پوشی کردی،نزاشتی مردم بدونن من چقدر بدم،قیامت که "يَوْمَ تبْلَى السَّرَائِرُ" نکنه جلو شاهدان قیامت آبروم بره،نکنه فردا جلو سیدالشهدا خجالت زده بشم،نکنه فردا جلو امیرالمومنین خجالت بکشم، "فَلا تَفْضَحْنِي يَوْمَ الْقِيَامَةِ عَلَى رُءُوسِ الْأَشْهَادِ إِلَهِی جُودُکَ بَسَطَ أَمَلِی وَ عَفْوُکَ أَفْضَلُ مِنْ عَمَلِی"با همه بدی هام انقده به من خوبی کردی که هنوز به تو امیدوارم" إِلَهِی فَسُرَّنِی ... استاد حجت الاسلام .👇
👆 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مناجات پرفیض شعبانیه یَسْتَغْنِ عَنْ قَبُولِ عُذْرِهِ" یعنی اگه تو قبول نکنی عذرمو دیگه کسی قبول نمی کنه زن و مرد،کوچک و بزرگ:فَاقْبَلْ عُذْرِی یَا أَکْرَمَ مَنِ اعْتَذَرَ إِلَیْهِ الْمُسِیئُونَ إِلَهِی لا تَرُدَّ حَاجَتِی وَ لا تُخَیِّبْ طَمَعِی وَ لا تَقْطَعْ مِنْکَ رَجَائِی وَ أَمَلِی إِلَهِی لَوْ أَرَدْتَ هَوَانِی لَمْ تَهْدِنِی وَ لَوْ أَرَدْتَ فَضِیحَتِی لَمْ تُعَافِنِی إِلَهِی مَا أَظُنُّکَ تَرُدُّنِی فِی حَاجَهٍ قَدْ أَفْنَیْتُ عُمُرِی فِی طَلَبِهَا مِنْکَ إِلَهِی فَلَکَ الْحَمْدُ أَبَدا أَبَدا دَائِما سَرْمَدا یَزِیدُ وَ لا یَبِیدُ کَمَا تُحِبُّ وَ تَرْضَى إِلَهِی إِنْ أَخَذْتَنِی بِجُرْمِی أَخَذْتُکَ بِعَفْوِکَ وَ إِنْ أَخَذْتَنِی بِذُنُوبِی أَخَذْتُکَ بِمَغْفِرَتِکَ" این همون تبصبص و زبان چاپلوسیه تو مناجات حساب میشه،فقط در خونه ی خدا جایزه ، فرمود یا عیسی: "اعلم أنّ سروری ان تبصبص إلیّ" عیسی پیغمبر میدونی خوشحالی و سرور من خدا کیه؟ زمانی که بنده ام میاد دم خونه ی من،فقط در خونه ی من چاپلوسی میکنه،من چاپلوسیشو دوست دارم" وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِی النَّارَ أَعْلَمْتُ أَهْلَهَا أَنِّی أُحِبُّکَ إِلَهِی إِنْ کَانَ صَغُرَ فِی جَنْبِ طَاعَتِکَ عَمَلِی فَقَدْ کَبُرَ فِی جَنْبِ رَجَائِکَ أَمَلِی إِلَهِی کَیْفَ أَنْقَلِبُ مِنْ عِنْدِکَ بِالْخَیْبَهِ مَحْرُوما وَ قَدْ کَانَ حُسْنُ ظَنِّی بِجُودِکَ أَنْ تَقْلِبَنِی بِالنَّجَاهِ مَرْحُوما" من به یه امیدی اینجااومدم ماه رجبو از دست دادم،ماه شعبانم داره تموم میشه،دیگه چیزی به ضیافتت نمونده،نکنه آلوده واردمهمانیت بشم "إِلَهِی وَ قَدْ أَفْنَیْتُ عُمُرِی فِی( ....)إِلَهِی وَ أَنَا عَبْدُکَ وَ ابْنُ عَبْدِک"اینجا بگو، اعتراف کن، اگه اینجا نگی دیگه تو نماز میتی که به من و تو میخونن، همه میگن، اینجا بگو اونجا بهمون رحم کنند"إِلَهِی وَ أَنَا عَبْدُکَ وَ ابْنُ عَبْدِک( ....) إِلا فِی وَقْتٍ أَیْقَظْتَنِی لِمَحَبَّتِک"یعنی خدایا اگه منو به حال خودم رها کنی من تو منجلاب گناه و معصیت غرق میشم،تو خواب غفلت آلوده میکنم خودمو،این تویی که منو از خواب بیدار می کنی،زنگ بیداریتم محبتته،مگه به داود پیغمبر نفرمود "یا داوود لَو عَلِمَ المُدبِرونَ انی کَیفَ اشتیاقی بِهِم لَماتوا شَوقاً" ای داود اونایی که با من خدا قهرن،اونایی که به من خدا پشت کردن با من خدا کاری ندارن،اگه اونا میدونستن من چقدر منتظرشونم من چقدر دوست دارم صداشونو بشنوم،از شدت شوق میمردند'خدایا محبت تو منو از خواب غفلت بیدار کرد "وَ کَمَا أَرَدْتَ أَنْ أَکُونَ کُنْتُ فَشَکَرْتُکَ بِإِدْخَالِی فِی کَرَمِکَ وَ لِتَطْهِیرِ قَلْبِی مِنْ أَوْسَاخِ الْغَفْلَهِ عَنْکَ إِلَهِی انْظُرْ إِلَیَّ نَظَرَ مَنْ نَادَیْتَهُ فَأَجَابَک"من صبر وتحملم کمه،اگه زود جوابمو ندیدی میرم" وَاسْتَعْمَلْتَهُ بِمَعُونَتِکَ فَأَطَاعَکَ یَا قَرِیبا لا یَبْعُدُ عَنِ الْمُغْتَرِّ بِهِ وَ یَا جَوَادا لا یَبْخَلُ عَمَّنْ رَجَا ثَوَابَهُ "به حق جوادالائمه جگر گوشه ی امام رضا هیچ کسی رو دست خالی از این مجلس ومحفل بیرون مفرما"إِلَهِی هَبْ لِی قَلْبا .... استاد حجت الاسلام .
👆 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مناجات پرفیض شعبانیه و پایانی إِلَهِی إِنَّ مَنِ انْتَهَجَ بِکَ لَمُسْتَنِیرٌ وَ إِنَّ مَنِ اعْتَصَمَ بِکَ لَمُسْتَجِیرٌ وَ قَدْ لُذْتُ بِکَ یَا إِلَهِی فَلا تُخَیِّبْ ظَنِّی مِنْ رَحْمَتِکَ وَ لا تَحْجُبْنِی عَنْ رَأْفَتِکَ إِلَهِی أَقِمْنِی فِی أَهْلِ وَلایَتِکَ مُقَامَ مَنْ رَجَا الزِّیَادَهَ مِنْ مَحَبَّتِکَ إِلَهِی وَ أَلْهِمْنِی وَلَها بِذِکْرِکَ إِلَى ذِکْرِکَ وَ هِمَّتِی فِی رَوْحِ نَجَاحِ أَسْمَائِکَ وَ مَحَلِّ قُدْسِکَ إِلَهِی بِکَ عَلَیْکَ إِلا أَلْحَقْتَنِی بِمَحَلِّ أَهْلِ طَاعَتِکَ وَ الْمَثْوَى الصَّالِحِ مِنْ مَرْضَاتِکَ فَإِنِّی لا أَقْدِرُ لِنَفْسِی دَفْعا وَ لا أَمْلِکُ لَهَا نَفْعا "یکاری کن عاقبت بخیر بمیرم" إِلَهِی أَنَا عَبْدُکَ الضَّعِیفُ الْمُذْنِبُ وَ مَمْلُوکُکَ الْمُنِیبُ فَلا تَجْعَلْنِی مِمَّنْ صَرَفْتَ عَنْهُ وَجْهَکَ وَ حَجَبَهُ سَهْوُهُ عَنْ عَفْوِکَ إِلَهِی هَبْ لِی کَمَالَ الانْقِطَاعِ إِلَیْکَ وَ أَنِرْ أَبْصَارَ قُلُوبِنَا بِضِیَاءِ نَظَرِهَا إِلَیْکَ حَتَّى تَخْرِقَ أَبْصَارُ الْقُلُوبِ حُجُبَ النُّورِ فَتَصِلَ إِلَى مَعْدِنِ الْعَظَمَهِ وَ تَصِیرَ أَرْوَاحُنَا مُعَلَّقَهً بِعِزِّ قُدْسِکَ إِلَهِی وَ اجْعَلْنِی مِمَّنْ نَادَیْتَهُ فَأَجَابَکَ وَ لاحَظْتَهُ فَصَعِقَ لِجَلالِکَ فَنَاجَیْتَهُ سِرّا وَ عَمِلَ لَکَ جَهْرا إِلَهِی لَمْ أُسَلِّطْ عَلَى حُسْنِ ظَنِّی قُنُوطَ الْإِیَاسِ وَ لا انْقَطَعَ رَجَائِی مِنْ جَمِیلِ کَرَمِکَ إِلَهِی إِنْ کَانَتِ الْخَطَایَا قَدْ أَسْقَطَتْنِی لَدَیْکَ فَاصْفَحْ عَنِّی بِحُسْنِ تَوَکُّلِی عَلَیْکَ "دقت کن،امیر کلامه،امیر فصاحت و بلاغته امیرالمومنین داره با خدا حرف میزنه:خدایا اگه گناهان و خطایام باعث شده من از نظر تو چشمان تو بیفتم" فَاصْفَحْ عَنِّی بِحُسْنِ تَوَکُّلِی عَلَیْک إِلَهِی إِنْ حَطَّتْنِی الذُّنُوبُ مِنْ مَکَارِمِ لُطْفِکَ فَقَدْ نَبَّهَنِی الْیَقِینُ إِلَى کَرَمِ عَطْفِکَ إِلَهِی إِنْ أَنَامَتْنِی الْغَفْلَهُ عَنِ الاسْتِعْدَادِ لِلِقَائِکَ فَقَدْ نَبَّهَتْنِی الْمَعْرِفَهُ بِکَرَمِ آلائِکَ إِلَهِی إِنْ دَعَانِی إِلَى النَّارِ عَظِیمُ عِقَابِکَ فَقَدْ دَعَانِی إِلَى الْجَنَّهِ جَزِیلُ ثَوَابِکَ إِلَهِی فَلَکَ أَسْأَلُ وَ إِلَیْکَ أَبْتَهِلُ وَ أَرْغَبُ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَجْعَلَنِی مِمَّنْ یُدِیمُ ذِکْرَکَ وَ لا یَنْقُضُ عَهْدَکَ وَ لا یَغْفُلُ عَنْ شُکْرِکَ وَ لا یَسْتَخِفُّ بِأَمْرِکَ إِلَهِی "آخرین فرازهای مناجات ،این مناجات شعبانیه بین دو صلواته،با صلوات شروع میشه، با صلوات هم تموم میشه،روایات هم داریم دعایی که بین دو صلوات باشه مستجابه،خدا کریم تر از اینه،اول و آخر دعا رو مستجاب کنه و بینشو مستجاب نکنه حالا چی میخوای تو فراز آخر؟ إِلَهِی وَ أَلْحِقْنِی بِنُورِ عِزِّکَ الْأَبْهَجِ فَأَکُونَ لَکَ عَارِفا وَ عَنْ سِوَاکَ مُنْحَرِفا وَ مِنْکَ خَائِفا مُرَاقِبا یَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ رَسُولِهِ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ وَ سَلَّمَ تَسْلِیما کَثِیرا دست گداییت و بالا بیار الهی العفو ... استاد حجت الاسلام .