هدایت شده از حسن عباسی
«آن چیزی که در متن جامعه اشتغال ایجاد میکند، تحرّک ایجاد میکند و طبقات پایین را بهرهمند میکند، همین صنایع کوچک و متوسّط است؛ اینها را تقویت کنند و پیش ببرند.»
امام خامنهای_ ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
📎 @hassanabbasi1374
هدایت شده از جبهه تمدّن ساز انقلاب اسلامی
بسیج مردمی در اقتصاد.pdf
673.2K
#تبیین_شعار_سال
⚜بسیج مردمی در اقتصاد واقعا به چه معناست؟
⁉چگونه می توان عموم مردم را در اقتصاد، مشارکت داد؟
⚠جریان تحریف رسانه ای، چگونه مردمی سازی اقتصاد را تحریف می کند؟
👈🏻با توجه به بعضی جریان های تحریف رسانه ای اقتصادی در کشور، این امر را بر خود لازم دیدیم که معنای واقعی مردمی سازی اقتصاد در نگاه مقام معظم رهبری را تبیین کنیم.
💡در این جزوه، سعی شده است به تبیین نسبتا مناسبی درباره مفاهیم اقتصاد غیر دولتی، سیاست های کلی اصل ۴۴، راهکارهای مردمی سازی اقتصاد و زیرساخت های قانونی موجود آن، بپردازیم.
#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم
#جبهه_تمدن_ساز_انقلاب_اسلامی
@jebhetse
هدایت شده از میثم حق شناس
👳♂ با عرض سلام و خیر مقدم و تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه همراهان عزیز خصوصا عزیزانی که جدیدا افتخار دادن و عضو کانال شدند .
دوستان خوب دقت کنید ما برای رأی آوردن آقای رئیسی آبرو خرج کردیم ، از آقای رئیسی هم بهتر کسی نبود که بخوایم بهش رأی بدیم ، ایشان بسیار انسان مخلص و پاکدست و پر تلاش و ولایتمدار و شریفی است .
لذا کسی تصور نکند که با ایشان زاویهای داریم و قصد تخریب ایشان را داریم ، خیر به هیچ وجه .
مشکلی که از نظر اقتصادی در کشور وجود دارد ارتباط مستقیمی با رُئَسای جمهور ندارد .
مسأله بسیار عمیقتر و پیچیدهتر از این حرفهاست .
مشکل در آن چیزی است که به آن علم اقتصاد میگویند .
پرفسور درخشان حفظهالله کتابی دارند به نام «فریب بزرگ» ایشان در این کتاب اثبات میکنند که علم اقتصاد متعارف و رایجی که در دانشگاهها تدریس میشود ، فریبی بیش نیست .
اقتصاد لیبرال سرمایهداری را به شکل ریاضی درآوردهاند و میگویند اقتصاد علم است مثل فیزیک !! در حالی که اقتصاد کلان ریشه در ایدئولوژی دارد و اقتصاد متعارف برآمده از ایدئولوژی اومانیسم و مادیگرایی است که ضد عدالت و ارزشهای انسانی و اسلامی است . و نکته بسیار بسیار بسیار مهم این است که هیچ کس نتوانسته این کتاب را نقد کند .
جمهوری اسلامی در فرهنگ و سیاست موضع اسلامی و ضدلیبرالی دارد اما در اقتصاد سرمان کلاه رفته و اقتصاد لیبرالی را به اسم علم به ما (به همه دنیا) غالب کردهاند .
مشکل اقتصاد با عوض شدن جای انقلابی با غربگرا در دولت حل نمیشود چون کرسیهای کارشناسی اقتصاد کشور در اشغال لیبرالهاست .
در تمام دوران جمهوری اسلامی همین جریان فکری حاکم بوده است ، رسانههای اقتصادی منحط مثل اکو ایران ، تجارت فردا ، اقتصاد آنلاین ، دنیای اقتصاد و ... در اختیار اینهاست ، برای مردم ذائقه سازی و برای مسئولین نسخه پیچی میکنند .
در مقابل جریان اقتصاددانان اسلامی هستند که این فریب را فهمیدهاند و راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور را میدانند اما صدایشان آنقدرها شنیدن نمیشود . اقتصاد متعارف با تظاهر به علم بودن و پشتوانه دانشگاهی وارداتی از غرب دیکتاتورانه هر نظر مخالفی را با برچسب غیرعلمی بودن کنار میزنند و پیش میروند .
اما بحمدلله در انتخابات اخیر مجلس تعداد قابل توجهی از معتقدان به اقتصاد اسلامی رأی آوردند و امیدواریم که بتوانند ریلهای غلط اقتصادی کشور را به مسیر صحیح برگردانند .
ما موظفیم در این زمینه با حداکثر توان روشنگری کنیم و مردم را از این انحراف پیچیده و عمیق و این فریب بزرگ آگاه کنیم تا مطالبهها اصلاح شود و جریان لیبرال و نئولیبرال رسوا شوند و از جایگاه تصمیمگیری و مشاورت مسئولین رانده شوند و تنها در این صورت است که یک دولت انقلابی و پرتلاش قادر خواهد بود بر مشکلات غلبه کند و رشد تولید و مهار تورم و شکوفایی اقتصادی رقم بخورد .
@jahade_tabien1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺این فیلم هزاران حرف ناگفته درون خود دارد...
زمان: بعد از نماز مغرب و عشاء، موقع افطار
مکان: حرم آقا امیرالمومنین علیهالسلام
زائرین همراه با خانواده غذاهایشان را آوردهاند تا در کنار سایر زوار باهم افطار کنند و این سنت همیشگی آنان است. نیمهی فیلم میبینیم که یک زائر هندی یا شایدم پاکستانی با خانوادهای عراقی هم غذا میشود. او طلب نان میکند و مرد عراقی که نان ندارد از خانوادهای دیگر برای مهمانشان نان تهیه میکند. اواخر فیلم و جایی دیگر دو جوان عراقی با خودشان دلمه و برنج آوردهاند و خود را دقیقا در مسیر برگشت زوار از حرم قرار میدهند تا آنها نیز در افطارشان سهیم شوند. و این فضا در کل حرم و اطراف آن جریان دارد. ۲۰ دقیقه قبل از نماز هم دو جوان عراقی دیگر پلاستیک نان و خرمایی که همراهشان بود را باز کرده و با دست خودشان لقمه گرفتند و میان نمازگزاران اطرافشان در صفهای مختلف توزیع کردند. چقدر این صحنهها زیباست. چقدر حس خوب دارد. حقیقتا شیعیان عراق اهل کرماند...
#اقتصاد_فرهنگی
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باریکلا آقای رئیسی...
این پاسخ خوبی به آقای مخبر بود.
امسال محکم روی این موضع بایست تا پیروان مکتبگرانکن نتوانند دوباره تورم بالا را بر مردم تحمیل کنند.
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
نمودار امنیت غذایی کشورهای غرب آسیا رو مقایسه کنید با صحبت های مسعود نیلی یکی از پدرخوانده های لیبرالیسم در ایران.
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
وقتی آقا فرمودند مهار تورم متوقف بر رشد تولید است یعنی همین.
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پرهیز از اسراف
✏️ رهبر انقلاب: مسئلهی اسراف؛ یکی از مشکلات کشور ما الان مسئلهی اسراف است. در آب اسراف میکنیم؛ در نان اسراف میکنیم؛ در بازماندهی غذا اسراف میکنیم؛ در وسایل زندگی، آنهایی که میتوانند اسراف میکنند؛ در برق اسراف میکنیم. اینها مسائل اجتماعی است؛ باید موعظه کرد، باید به مردم گفت، باید توجّه داد که نکنیم این کارها را.
پ ن: اما لیبرالها این مساله اجتماعی-فرهنگی را صرفا اقتصادی-پولی می بینند و تنها راهکاری که به ذهنشان می رسد این است که برای جلوگیری از اسراف باید "گران کرد"
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
اقتصاد فرهنگی
بسمهتعالی رؤسای محترم سه قوه مسئولین و مدیران جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ تحقق شعار سال، راه
رهبر انقلاب :
نباید تصور کرد که
انقلاب، یک چیز است و
قانون اساسی یک چیز دیگر است
قانون اساسی، همان تجسد و تجسم انقلاب است.
عمل به قانون اساسی، علاج اساسی دردهای این کشور است. ۲۹/۰۳/۱۳۷۹
بچه انقلابی عزیز! قانون اساسی رو تا حالا خوندی؟
حداقل فصل اقتصادیش رو خوندی؟
#اصل_43
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاش مصری ها و اردنی ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس و... به اندازه این زنبورها غیرت داشتند...
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گران کن
یارانه نقدی بده!
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
هدایت شده از تبرّی
بیش از یک دهه تاکید بر اقتصاد و تولید توسط رهبرانقلاب.
1403:#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم
1402: مهار تورم و رشد تولید
1401: تولید، دانشبنیان و اشتغالآفرین
1400: تولید، پشتیبانیها، مانعزداییها
1399 :جهش تولید
1398: رونق تولید
1397: حمایت از کالای ایرانی
1396: اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال
1395: اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل
1394: دولت و ملت، همدلی و همزبانی
1393: اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی ومدیریت جهادی
1392: حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی
1391: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی
1390: جهاد اقتصادی
سوال: اگر امر ولی فقیه در مورد تولید محقق شده بود آیا نیاز به تکرار مکررات بود؟
پاسخ: قطعا خیر.
سوال: دلیل محقق نشدن فرمان رهبرِ فقیهِ جامعالشرایط چیست؟
پاسخ: و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروهها و لیبرالها را میخوریم.
صحیفه امام؛ ج21؛ ص285
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
در دولتی مثل دولت حسن روحانی به دلیل اینکه ذات دولت لیبرالی بود تحقق شعار سال دور از انتظار بود.
اما در دولتی مثل دولت رئیسی، اگر امر ولی جامعه روی زمین بماند گناهی نابخشودنیست.
ما دست آقای #رئیسی را میبوسیم این #لیبرال ها و غربزدهها را کنار بگذارد و به فرمایش امام بزرگوار برگردد و امر ولی جامعه را تحقق ببخشد.
برای ما و شما زشت است که امام امت بیش از یک دهه فریادش بلند است اما باز هم مطلوبش حاصل نمیشود...
🖋️مصطفی قنبری
✅ تبرّی 👇
https://eitaa.com/joinchat/2705850386C97f9029dd1
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
بسمهتعالی
رؤسای محترم سه قوه
مسئولین و مدیران جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
تحقق شعار سال، راهی جز بازگشت به قانون اساسی ندارد. میثاقی که برای آن صدها هزار جانِ پاک تقدیم شده است. میثاقی که امامِ امت فرمودند انشاالله تا ظهور حضرت بقیتالله ارواحنالهفداه باقی و مورد عمل باشد.
اگر مساله و اولویت کشور اقتصاد است باید به فصل اقتصادی قانون اساسی و بهطور خاص اصل ۴۳ و ۴۴ رجوع کنیم. اصلی که به اتفاق آراء در مجلس خبرگان قانون اساسی تصویب و با تأیید امام و رأی امّت مهر و امضا شد. در این میان به طور ویژه بند ۲ اصل ۴۳ و بند ب سیاستهای کلی اصل ۴۴ نزدیکترین و دقیقترین راهبردها برای تحقق شعار سال است.
قرار دادن ابزار و وسایل کار در اختیار همه کسانی که قادر به کارند اما ابزار کار ندارند (بند ۲ #اصل_۴۳) و اعطاء سهم ۲۵ درصدی تعاونی از اقتصاد ایران (#بند_ب سیاستهای کلی اصل ۴۴)، دقیقترین مسیر برای تحقق شعار سال را معین کرده است. هر مسیر دیگری، تحریف و تصغیر مفاهیم بلندی است که در شعار سال آمده است.
امید که بدون هیچ شک و تردیدی در راستای تحقق اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی که در قانون اساسی و سیاستهای کلی نظام تجلی دارد، گام دوم انقلاب را بلند و استوار برداریم.
لطفا چند ثانیه وقت بگذارید، این کارزار را امضا و برای دیگران ارسال نمایید:
https://www.karzar.net/108096
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید مطهری: به عقیده ما مشخصه اصلی سرمایه داری که آن را موضوع جدیدی از لحاظ فقه و اجتهاد قرار می دهد، دخالت ماشین است. ماشینیزم صرفاً توسعه آلت و ابزار تولید نیست، که انسان ابزار بهتری برای کاری که باید کند پیدا کرده است. بلکه تکنیک و صنعت جدید علاوه بر بهتر کردن ابزارها، ماشین را جانشین انسان کرده است. ماشین مظهر فکر و اراده و نیروی انسان بماهو انسان است. ماشین مظهر تکامل اجتماع است. تجسم تمدن تاریخی بشری است. حاصل تلاش های عظیم فکری چند هزارساله بشری است. ماشین جانشین انسان است نه آلت و ابزار انسان. یک انسان مصنوعی است. ماشین به جای انسان نخ می ریسد و پارچه می بافد، ماشین می دوزد، ماشین شخم می زند درو می کند خرمن می کند، بسته بندی می کند و … ماشین کارهایی که انسان با شعور مستقیم خود انجام می داد، انجام می دهد. ماشینیزم این طور نیست که ابزار دستی انسان را تکمیل کرده باشد مثل اینکه بیل بهتر و ظریف بهتر و کارد و چاقوی بهتر یا قیچی بهتر در اختیار انسان قرار دهد. حتی این طور نیست که به جای قوه و بازوی انسان، قوه ای از طبیعت استخدام کرده باشد و کارش فقط این باشد که مثلاً ابزاری را که انسان با دست خود باید حرکت دهد یا فشار دهد ماشین حرکت می دهد و فشار می دهد … ابزار بودن ماشین در عصر حاضر نظیر ابزار بودن انسان برای انسان است .ماشین به آن جهت اینقدر قدرت تولید دارد که جای شعور مستقیم انسان را گرفته است. … ماشین مظهر فکر و شعور مخترع، به عبارت بهتر مظهر پیشرفت و ترقی و تکامل اجتماع است که در اختیار سرمایه داری قرار گرفته است.
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
يُرِيدُونَ أَنْ يَتَحَاكَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ وَقَدْ أُمِرُوا أَنْ يَكْفُرُوا بِهِ
رجوع به علوم انسانی غربی برای حکمرانی مصداق بارز رجوع به طاغوت است...
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
هدایت شده از نهضت اسلامی استان سمنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صدای استاد سید علی خامنهای را میشنوید...
سطر سیزدهم: فلسفه نبوت
آیه 1 سوره مبارکه ابراهیم
🔖الر ۚ كِتَابٌ أَنْزَلْنَاهُ إِلَيْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلَىٰ صِرَاطِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ
#نهضت_اسلامی_استان_سمنان
✅روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامي استان سمنان ✅
ایتا | تلگرام| اینستاگرام | بله |
┄┅┅┅┅┄❅🆔❅┄┅┅┅┅┄
@nehzat_semnan
چطور برخی آزادی بیحد فرهنگی را تقبیح میکنند امّا آزادی بیحد اقتصادی را میستایند؟
نمیتوان از لیبرالیسم فرهنگی فرار کرد وقتی لیبرالیسم اقتصادی را پذیرفتهاید و نمیتوان این دو را بپذیرید و لیبرالیسم سیاسی را نپذیرید.
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
داســتان بیـمارستان افســانـه نیـسـت؛
واقعیتیست که باید در تاریخ فجایع جهان ثبت شود!
#فاجعه_بیمارستان_شفا
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
بعضی وقتا غزلها و شعرها به دلائلی ناقص متولد میشن
گاهی اوقات تک بیت میشن
گاهی اوقات حتی تک مصرع میمونن
آدمها هم همینن
گاهی اوقات یک معلول یا یک یتیم یا یک فقیر بسیار زیباتر هستند در نگاه حقیقتبین تا یک فرد ثروتمند و سالم
پن: یکی از غزلهای ناقصم که هیچوقت نمیخوام تکمیلش کنم...
#غزه
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوستان غربزده خودتحقیر
مالهها بالا
آماده
یک
دو
سه
برای موشخوری آمریکائیهایی که چینیها رو مسخره میکردند ماله بکشید.
نه اینکه آمریکا نزدیک به ۴۵ ساله تحریمه و اصلا ثروتی نداره، اینا از روی تنوع دارن موشهای فاضلاب رو میخورن تا جمعیت شون رو کنترل کنند
#آمریکا #غرب #غذا
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
دست گدا به سوی حسن (ع) کی شود دراز؟
وقتی که دست لطف حسن (ع) سوی هر گداست
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
این چند بند پیشکش به #عشق_ترینم مولانا الحسن المجتبى علیهالسلام
تا عطر گیسوان تو مُشکی است از خُتَن
من میدرم برای تو از پیش پیرهن
تا میشود غزال غزل زادۀ سخن
آهوی لطف دیدۀ تو میرسد به من
«من میسرایم از پسر مرتضی، حسن»
امشب کویر حُسن، ز باران تو را سرود
تفسیر ناب سورۀ انسان تو را سرود
دیگر مسیر دست یتیمان تو را سرود
شب با تو در سرادق ایمان تو را سرود
«هستی کریم مطلق آل عبا حسن»
زاهد رسید و گفت که ترک گناه کن
عارف شنید و گفت ز دل سوز و آه کن
ساقیِ مست گفت به مِی، طیِّ راه کن
شاعر به خنده گفت به چشمش نگاه کن
«تا خود بگو خدا و بگو تا خدا حسن»
حیدر پدر شده است که لبخند میزند
گوید پسر به فاطمه مانند میزند
پس پرده را ز حُسن خداوند میزند
حُسنی که دست عاقله در بند میزند
«جاهل رسید و گفت که: نامش چرا حسن...؟»
دیوار عرش خورده ترک شام چارده
حق بر زمین کشیده سرک شام چارده
جمع است در تو حُسن و نمک شام چارده
ذکر قنوت جنّ و ملک شام چارده
«صلّ علی محمد و بارِک علی حسن»
بیرون ز حِصن حُسن تو آزادهها اسیر
حتی گرفته سمت تو دستان خود امیر
هر چند جود اهل کرم هست کم نظیر
ماییم پیش دست شما بیشتر فقیر
«رحمی کن ای خلاصۀ حاجات ما، حسن...»
هم نور و چشم و منظرۀ چشم ما تویی
پایان راه عشق تو و ابتدا تویی
قصه تویی فسانه تویی ماجرا تویی
معنای حصر در لغت "إنّما" تویی
«بر عرشه ایستاده علی، ناخدا حسن...»
وقتی که دید خاک تَف کربلا حسین
وقتی خمید پشت یل مرتضی حسین
وقتی رسید پشت در خیمهها حسین
وقتی شنید نالۀ أدرک أخا حسین
«میگفت زیر لب به تو أدرک أخا حسن...»
#یا_کریم
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
با دقت بخوانید
این روزها دغدغۀ مسلمانان جهان برای خواندن جزءهای عقبافتادهشان از ختم رمضانی قرآن، بیش از نگرانیشان برای وعدههای غذایی عقبافتاده در نوار غزه است.
نگرانی زنان خانههامان برای انتخاب غذا برای پخت سحری فردا، بیشتر از نگرانیشان برای مادران غزه که گوشتهای سوخته اطفالشان را در پلاستیک جمع میکنند است.
امروز صیام و گرسنگی مردان در سراسر بلاد اسلامی، آنها را به یاد ساعتهای باقیمانده تا افطار میاندازد اما بهیاد گرسنگی مسلمین غزه نه.
والدینِ بچههای ناز و لطیفی که هنوز به تکلیف نرسیدهاند، وقتی اندک زحمت و اذیت کودکشان در روزۀ کلهگنجشکی را میبینند، تاب نمیآورند و اصرار میکنند که غذا بخور، ولی لحظهای برای ماهها گرسنگی اطفال غزاوی بغض نمیکنند.
جوانها کتب اخلاقی میخوانند؛ شیعیان ابوحمزه و سنیها رکعتبهرکعت تراویح میخوانند، اما کسی برای نوامیس مسلمین زیر یوغ یهود فریادی برنمیکشد.
قحطی شده
امکانات پزشکی نیست
خانهها تخریب شده
مساجد خاکستر شده
همه اما کنج محراباند.
جهان اسلام مرده؛
در تابوت خفته؛
و حتی غیورمردی نیست که بر جنازهاش نماز بگذارد.
نه دول اسلامی رگ غیرتی برای حمایت و نطق کشیدن دارند و نه حتی عموم مسلمین مواسات و همدردی با مسلمانهای زیر بمب و آوار غزه.
فراموش شدهاند
انگار که هرگز نبودهاند
نه دیگر تیتر خبرهایند
و نه موضوع یادداشتها
نه در دعاهای جمعیِ مساجد میشود یافتشان
و نه در محتوای مجازی تایملاین جهان اسلام.
سفرههای افطار در پنجاهودو مملکت اسلامی، روی خون اطفال غزه پهنشده انگار.
هیچکس به یادشان نیست هیچکس.
چه خوب گفته بود آن خبرنگار فلسطینی:
این بدترین ماه رمضانی نیست که بر امت مسلمان می گذرد؛ بلکه بدترین امت مسلمان است که ماه رمضان بر او میگذرد!
«مهدی مولایی»
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
اگر مسئولین و نخبگان ما وقتی میگویند "مردم" منظورشان "همه مردم" باشد همهی مشکلات ما حل میشود!
مثلا وقتی آقا فرمودند ورود مردم به اقتصاد تفسیر به بخش خصوصی و چند سرمایهدار نشود! همین!
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar