✅با افراد بی حجاب و بدحجاب که میان هیأت و قصد توبه دارن یا میخان متحول بشن چه کار کنیم
سکوت کنیم یا تذکر بدیم؟!
اولا؛ ما از کجا بفهمیم که چه کسی برای توبه اومده و چه کسی سازمان یافته، چه کسی برای عادی سازی بی حجابی، چه کسی برای توهین... ؟!
لذا باید از یک قانون مشخص پیروی کنیم
ثانیا؛ اون کسی که برای توبه اومده، دوباره با همون گناه علنی (که خودش یه گناه دیگه هست) و به گناه انداختن دیگران _ اونم نه تو پارک و شهر بازی بلکه در یک مکان مقدس _ چطوری داره توبه می کنه؟!
اگر توبه کرده یا میخواد توبه کنه این لوازمی داره: از لوازمش بی حرمتی نکردن و به گناه نداختن بقیه اونم تو مجلس امام حسین علیهالسّلام نیست...
آغوش هیئت، آغوش مسجد، آغوش حرم معصومین علیهم السلام برای همه بازه منتها این باز بودن دیگه خیلی باز باشه و بی حساب و کتاب خودش میشه نقض غرض!! دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه.
قرار نیست با توجیه نجات یه نفر_ تازه اگر واقعا بخواد نجات پیدا کنه و تفننی و هوسی به این طور مکان ها نیاد _ یه ملت رو در معرض گناه قرار بدیم و یا اینکه به عادی شدن یک گناه کمک کنیم و به یه مکان مقدس بی حرمتی کنیم.
مردم میان هیئت که یاد بگیرن گناه نکنن؛ می خواهیم اونها رو از گناه دور کنیم . محیط مناسب برای تزکیه و تفکر و تنبّه ایجاد کنیم. اون وقت ما بذاریم گناه علنی بیاد داخل هیئت؟! خب اینطوری اگر خونه بمونن که بهتره! از تلویزیون استفاده کنه...
قضیه اهم حرمت دستگاه سیدالشهداء هست نه گناه و بی گناه بودن افراد آن
همه بی گناه و با گناه مهمان حضرت هستیم
ولی کسی که با گناه علنی مخصوصاً بی حجابی داره میاد داره بی حرمتی میکنه به روضه
وگرنه ارمنی ها هم روضه میگیرن و نذری میدن و حاجت هم میگیرن ولی حرمت جلسه رو نگه میدارن ، حتی دستکش هم دست میکنن که بعضی مسلمون ها میان روضه شون اذیت نباشن...
الان حرم ها، چادر پوشیدن اجباریه برای زن ها پس اونجا هم دارن زور میگن به زوار ؟ بذارن هرکسی دلش خواست بیاد مانتویی یا بدحجاب بیاد حرم امام رضا؟!
کمی فکر کنی متوجه میشی بحث بی گناه و بی گناه نیست بحث حرمت حرم است و آداب تشرف هستش.
و این رو دقت کنید برای هر مکان قوانین و آدابی در دنیا مشخص شده مثل کلیسا، اتاق عمل، ورزشگاه،استخر و...
#التماس_تفکر
🆔@Dailynotes20
📌 نقدی بر مهلا؛
🔘 اگر امام حسین را خواستی، همهاش را بگیر
✍️ حسن مرادپور در انجمن سواد رسانه طلاب نوشت:
◾️امام حسین متعلق به همه است، در این شکی نیست؛ اما اگر امام حسین را پذیرفتیم بقیهی دین و مکتب را نباید پذیرفت؟
▫️برنامه اینترنتی «مهلا» امسال نیز با همه نقاط قوت و ضعفش در محرم با اجرای محمدحسین پویانفر در حال پخش است. افراد متعدد بسیاری از جمله مهران غفوریان، جواد خیابانی و حسین راغب در این برنامه آمدهاند. سخن گفتن از امام حسین عالی است، باید بیشتر هم بشود. در لابهلای صحبتهای این برنامه، یک نکته بیش از اندازه بزرگنمایی شد که امام حسین متعلق به این چهل سال پس از انقلاب اسلامی نیست و برای همه مردم است، چه گنهکار باشد چه مؤمن.
◾️این حرف، درست است ولی تمام حقیقت نیست. حضرت اباعبدالله(ع) برای همه است، کسی ایشان را به انحصار در نیاورده است؛ اما دوستداشتن امام حسین نیازمند عمل به اعمال و تحفّظ به قیوداتی است. نمیشود کسی را دوست داشت، برای وی عزاداری کرد و اشک ریخت ولی به خواست او نظر او اهمیتی نداد!
▫️گفتن بخشی از واقعیت نه همهی آن، منجر به رشد کاریکاتوری دین در ما میشود.
◾️از همه مهمتر اگر کسانی عیب و نقضی در اجرای دین دارد چه در ظاهر و چه در باطن، دلیل بر مخالفت ورود آنها به دستگاه اباعبدالله نیست ولی باید در جهت اصلاح ایشان گام برداشته شود.
▫️چه شاهرخ ضرغامها و طیب حاجرضاییها در طول تاریخ بودهاند که تخطی از دین داشتند(خلافکار بودند) ولی با احترام گذاشتن به دستگاه امام حسین اصلاح شدند. هیچکس و هیچچیزی برای ورود بدحجاب و حتی بیحجاب مانع نیست – البته درصورتیکه ورودش سازمانیافته نباشد – اما با این قید که منجر به اصلاح شود، نه آن که بعد هیات «روز از نو روزی از نو».
◾️ در پایان هم باید گفت که بخشی از اصلاح عزادار امام حسین(ع) نیز به عهده سخنران، مداح و عوامل هیئات است.
#مهلا
#عاشورا
#نویسندگان_حوزوی
@HOWZAVIAN
🔹 چه کسی زیر سم اسبان رفت؟
🔹 آن چه در لسان مادحین در مورد شهادت حضرت قاسم علیه السلام مرسوم بوده این است که بدن حضرت قاسم علیه السلام زیر سم اسبان رفت و ایشان به شهادت رسیدند.
🔹 با بررسی منابع تاریخی و نگاهی بسیار ساده به متون مقاتل، این موضوع را بررسی می کنیم.
🔹 مرحوم شیخ مفید در الارشاد می فرمایند:
وَ وَقَعَ الْغُلَامُ لِوَجْهِهِ فَقَالَ يَا عَمَّاهْ فَجَلَّى الْحُسَيْنُ ع كَمَا يُجَلِّي الصَّقْرُ ثُمَّ شَدَّ شِدَّةَ لَيْثٍ أُغْضِبَ فَضَرَبَ عُمَرَ بْنَ سَعْدِ بْنِ نُفَيْلٍ بِالسَّيْفِ فَاتَّقَاهَا بِالسَّاعِدِ فَأَطَنَّهَا مِنْ لَدُنِ الْمِرْفَقِ فَصَاحَ صَيْحَةً سَمِعَهَا أَهْلُ الْعَسْكَرِ ثُمَّ تَنَحَّى عَنْهُ الْحُسَيْنُ ع وَ حَمَلَتْ خَيْلُ الْكُوفَةِ لِتَسْتَنْقِذَهُ فَتَوَطَّأَتْهُ بِأَرْجُلِهَا حَتَّى مَات. وَ انْجَلَتِ الْغَبَرَةُ فَرَأَيْتُ الْحُسَيْنَ ع قَائِماً عَلَى رَأْسِ الْغُلَامِ وَ هُوَ يَفْحَصُ بِرِجْلِه.
🔹 در این مورد مرحوم سید بن طاووس در اللهوف می فرمایند:
وَ خَرَجَ غُلَامٌ كَأَنَّ وَجْهَهُ شِقَّةُ قَمَرٍ فَجَعَلَ يُقَاتِلُ فَضَرَبَهُ ابْنُ فُضَيْلٍ الْأَزْدِيُّ عَلَى رَأْسِهِ فَفَلَقَهُ فَوَقَعَ الْغُلَامُ لِوَجْهِهِ وَ صَاحَ يَا عَمَّاهْ فَجَلَّى الْحُسَيْنُ ع كَمَا يُجَلِّي الصَّقْرُ ثُمَّ شَدَّ شَدَّةَ لَيْثٍ أَغْضَبَ فَضَرَبَ ابْنَ فُضَيْلٍ بِالسَّيْفِ فَاتَّقَاهَا بِالسَّاعِدِ فَأَطَنَّهُ مِنْ لَدُنِ الْمِرْفَقِ فَصَاحَ صَيْحَةً سَمِعَهُ أَهْلُ الْعَسْكَرِ وَ حَمَلَ أَهْلُ الْكُوفَةِ لِيَسْتَنْقِذُوهُ فَوَطِئَتْهُ الْخَيْلُ حَتَّى هَلَكَ. قَالَ وَ انْجَلَتِ الْغُبْرَةُ فَرَأَيْتُ الْحُسَيْنَ ع قَائِماً عَلَى رَأْسِ الْغُلَامِ- وَهُوَ يَفْحَصُ بِرِجْلَيه.
🔹 جناب ابن نما حلی در مثیر الاحزان می فرمایند:
قَالَ حُمَيْدُ بْنُ مُسْلِمٍ وَ خَرَجَ غُلَامٌ كَأَنَّ وَجْهَهُ شِقَّةُ قَمَرٍ فَقَالَ لِي عَمْرُو بْنُ سَعِيدِ [بْنِ] نُفَيْلٍ الْأَزْدِيُّ لَأَشُدَّنَّ عَلَيْهِ فَقُلْتُ وَ مَا ذَا تُرِيدُ مِنْهُ فَشَدَّ عَلَيْهِ وَ ضَرَبَهُ فَوَقَعَ الْغُلَامُ عَلَى وَجْهِهِ وَ نَادَى يَا عَمَّاهُ فَجَلَّى الْحُسَيْنُ عَلَيْهِ كَمَا يُجَلِّي الصَّقْرُ وَ ضَرَبَهُ بِالسَّيْفِ فَاتَّقَاهُ بِالسَّاعِدِ فَأَبَانَهَا مِنَ الْمِرْفَقِ فَصَاحَ صَيْحَةً سَمِعَهَا أَهْلُ الْعَسْكَرِ ثُمَّ تَنَحَّى عَنْهُ الْحُسَيْنُ ع وَ حَمَلَتْ خُيُولُ أَهْلِ الْكُوفَةِ لِيَسْتَنْقِذُوهُ فَوَطِئَتْهُ بِأَرْجُلِهَا حَتَّى مَاتَ. وَ رَأَيْتُ الْحُسَيْنَ ع قَائِماً عَلَى رَأْسِ الْغُلَامِ وَ هُوَ يَفْحَصُ بِرِجْلِه.
🔹 منقول از ابی مخنف کوفی در وقعة الطف این چنین است:
فوقع الغلام لوجهه فقال:
يا عمّاه! فجلّى الحسين [عليه السّلام] كما يجلّى الصّقر، ثم شدّ شدّة ليث اغضب، فضرب عمروا بالسيف فاتقاه بالساعد فاطنّها من لدن المرفق، و جالت الخيل فوطئته حتى مات. و انجلت الغبرة، فاذا بالحسين [عليه السّلام] قائم على رأس الغلام، و الغلام يفحص برجليه.
🔹 آنچه از این منابع به دست می آید به شرح زیر است:
۱. حضرت قاسم علیه السلام با ضربه قاتل ملعون به زمین می خورد.
۲. بعد از زمین خوردن، عموی خود حضرت حسین بن علی علیهما السلام را صدا میزند.
۳. حضرت حسین علیه السلام خود را به صحنه درگیری می رسانند و با قاتل درگیر شده دست او را قطع می کنند.
۴. قاتل فریادی می زند و گروهی از لشکر عمر بن سعد لعنة الله علیه برای کمک به او می آیند.
۵. به خاطر غبار آلود بودن فضا، این گروه وقتی به صحنه می رسند، بدن قاتل را توسط اسب ها، لگد کوب می کنند و او را میکشند.(صریح این متون کشته شدن قاتل در این لحظه است.)
۶. بعد از آرام شدن فضا، اباعبد الله علیه السلام بالای سر حضرت قاسم علیه السلام دیده می شود در حالی که هنوز حضرت قاسم علیه السلام زنده بوده و در حال جان دادن هستند.
✅ نتیجه اینکه پر واضح است آن کسی که بدنش زیر سم اسبان رفت و به هلاکت رسید، قاتل حضرت قاسم بوده است نه خود ایشان.
#مشهورات
منبع:روضات الجنات
🆔@Dailynotes20
هدایت شده از موکب آنلاین با ولایت تا ظهور
❤️ همه را ترک کردم به عشق دیدار تو
✅حضرت علامه مصباح یزدی«رحمه الله علیه»:
🔹 «تَرَكْتُ الخَلْقَ طُرَّاً فِي هَوَاكَا/ وَ أيْتَمْتُ العيالَ لكَىْ أرَاكَا»
این ابیات منسوب به حضرت سیدالشهدا سلاماللهعلیه است که در آخرین لحظات عمرشان سرودهاند؛ چون تو دوست داشتی همه را ترک کردم؛ حتی ابوالفضل (ع) را، حتی علی اکبر (ع) را و حتی طفل شیرخوار را.
📆 1398/06/27
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
« هر آنکه توهین میکند به قرآن
بترسد از فریاد هر مسلمان
به قول تبت یدا ابی لهب
بترسد از خشم و این غضب »
🔹 پیام رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد: جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد، حادثهای تلخ و توطئهآمیز و خطرآفرین است. اشدّ مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است.
#اختصاصی
#قرآن #محرم
📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
@Fekrat_net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تبیین | #کلیپ
🔘امام حسین (علیه السلام) را از ما نگیرید. امام حسین مال همه است.
✍️سلمان ایرانمنش
◾️در جواب باید گفت: کسی امام حسین (ع) را از کسی نگرفته و این ادعا را چرا دائما تکرار میکنید؟
▫️از طرفی باید دید که ما چقدر مال امام حسین هستیم نه اینکه امام حسین را مال خود کنیم .
◾️عارفان، عالمان و اولیا خدا همیشه در سلوکشان، خود را با امام حسین و اندیشه او تطابق میدادند و دلسپرده او و سر سپرده دینی بودند که امام فرمود: من از روی خودخواهی یا برای خوشگذرانی، فساد و ستمگری قیام نکردهام، همانا من برای اصلاح در امت جدم محمد (ص) قیام کردهام تا اینکه امر به معروف و نهی از منکر کنم. به سیره جدم محمد و سیره پدرم علی بن ابیطالب(ع) عمل کنم ...
▫️شاید نمیدانند لاک سیاه، شراب و مطربی در کجای دین رسول الله (ص) و سیره امیرالمومنین (ع) جای گرفته که حالا اینها را واسطه بخشش میان ما و خدا قرار میدهند.
◾️مرحوم كلينى در جلد اول كتاب كافى بابى تحت عنوان «النَّهْى عَنِ الْقَوْلِ بِغَيرِ عِلْم» ذكر كرده كه در آن روايات بسيارى آورده است. ازجمله در حديثى از امام صادق(عليه السلام) نقل مى كند كه فرمود:
▫️«لِلْعَالِمِ إِذَا سُئِلَ عَنْ شَىء وَ هُوَ لاَ يعْلَمُهُ أَنْ يقُولَ اللَّهُ أَعْلَمُ وَلَيسَ لِغَيرِالْعَالِمِ أَنْ يقُولَ ذَلِكَ; هنگامى كه سؤالى از شخص عالمى شود در حالى كه پاسخ آن را نمىداند بايد بگويد: «الله اعلم» و كسى كه عالم نيست حتى اين جمله را هم نبايد بگويد (زيرا او علمى ندارد كه خدا را از خود اعلم بداند)».
🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻
ایتا | روبیکا | اینستاگرام
🆔@savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ دعای توسل در لس آنجلس!
🔺 آخر جادهای که مذهبیهای صورتی پا در آن گذاشتهاند... اینجا است 👆 مراقب هیئت حسینیِ برخاسته از اسلام ناب محمدی باشید...
🔹 هیئت امام حسین علیه السلام کانون جبهۀ حق است و درِ آن به روی همۀ توبه کنندگان از گناه و کسانی که قصد پیوستن به جبهۀ حق را دارند بازِ بازِ باز است ولی نباید در حال انجام گناه وارد هیئت بشوند، اگر حسینی هستند...
🔸 ما نه تنها نباید مانع ورود کسی(معاندین و خناسان بحثشان جدا است) به هیئت بشویم بلکه باید از همۀ مردم خصوصاً گناهکاران دعوت هم بکنیم که توبه کرده و مانند همۀ ما به خیمۀ امام حسین علیه السلام پناه بیاورند...
🔺 قطعاً حساب گناهکارانِ پشیمان که خطشان را از دشمنان اسلام جدا کردهاند از افراد و گروههای مروج و توجیهگر گناه و فساد جدا است.
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #دعوت_به_هیئت #صیانت_از_هیئت #حب_الحسین_یجمعنا
@SOLLAM
🆔@Dailynotes20
🔻رخنهی لیبرالیسم در جبههی انقلاب
🖊 مهدی جمشیدی
۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبههی انقلاب، نسبت به غیرانقلابیها، ملایم و منعطف و مداراییاند اما انقلابیهای اصیل را بهشدت، طرد و نفی و سرکوب میکنند. اگر اینان به انقلابیهای اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکردهاند، ولی اگر انقلابیهای اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسستآفرین و وحدتشکن هستند. در واقع، سیئات انقلابیهای اصیل، حسنات اینان است. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم.
۲. تعبیر دقیقتر و زیباتری که میتوان دربارهی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابیگریشان، از برخی ظواهر و صورتها فراتر نمیرود و عمق هویتی ندارد. وانمود میکنند که انقلابیاند، اما دچار چرخش و دگردیسی شدهاند.
۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدمهای دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفتهاند چه باشند.
۴. در دههی اخیر، عدهای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیتالله خامنهای هم در مقابلشان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأتگرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمیبرند. من اینان را التقاطی میدانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است.
۵. برخی از انقلابیها کوشیدند ادای اصلاحطلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالتها بریدند و به اصیلها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتنشان با اصلاحطلبان، هیچگاه توضیح ندادند. نرمنرمک چرخیدند.
۶. دربارهی «برجام» و «فضای مجازی» و «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاحطلبان فکر میکنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاحطلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمهی استدلالهای اقتباسی خود میکنند.
۷. حاجقاسم را نیز از آن خود میدانند؛ همان کسیکه میگفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» میتواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمیپسندید. نمیدانند سیاست حاجقاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام میدانستند و هم فتوحات منطقهای حاجقاسم را میطلبیدند.
۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفتهاند: خودسازی، جامعهسازی و تمدنسازی. اینان چون در مرحلهی خودسازی، شکست خوردهاند، ارادهی انقلابی ندارند و بهجای جامعهسازی، در پی جامعهسنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند.
۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانهی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاحطلبان.
۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبههی انقلاب، التقاطی شدهاند. کلیدواژههایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبیشدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همهی اینها روایت غلط دارند.
۱۱. از اصول بریدهاند اما انتظار دارند که همچنان در هستهی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما میگویند «تنگنظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کردهاند. دایرهی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشیهای دورهای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزشها.
۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصولگرایی نسبت میدهم. روح بازرگان در بخش عمده اصولگرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصولگرایان و اصلاحطلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفههای آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاحطلب و چه انقلابی.
۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالاییها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنهی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر میرویم و به نخبگان میرسیم، موارد استحاله بیشتر میشوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاینرو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد.
۱۴. از هرچه که واسازیشان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بیدرنگ، واکنش منفی نشان میدهند و برآشفته میشوند. نگرانند که مبادا نسبتهای فکری و هویتی پنهانشان با اصلاحطلبان آشکار شود. میگویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات میگوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کردهاند.
۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصولگرایی» میگذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکانهای انقلاب را به زنجیر بستهاند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کردهاند.
🆔@Dailynotes20
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ انتهای مسیر مهلا
🔹تصاویر متعلق به مسجد «ابن رشد» در آلمان است . موسس مسجد ( سیران آتیس) گفته : ما می خواهیم هر مسلمانی بدون تبعیض و بر اساس باور و درک خود از اسلام بتواند در این مسجد رفت و آمد و عبادت کند . در این مسجد زنان بی حجاب ، همجنسگرایان و سکولارها در کنار مسلمانان سنتی حاضر می شوند و نماز جماعت می خوانند!
🔹در چند سال اخیر تعدادی از این نوع مساجد با شعار معنویت برای همه در اروپا و آمریکای شمالی تاسیس شده که از آنها با عنوان مساجد مدرن و آزاد یاد می شود . ویژگی این مساجد احترام به عقاید افراد ،قضاوت نکردن آنها و رعایت حقوق بشر است !
▪️تفکری که برنامه اینترنتی جنجالی این روزها آن را نمایندگی می کند و از خانم «چادر گل گلی» تا مداح «عاشق لاک سیاه» و خواننده «علاقمند به معین» در آن به نظریه پردازی درباره دین مشغولند، دقیقا به ساخت چنین مساجدی ختم می شود ، مساجدی بدتر از مسجد ضرار ! ( هر چند که ممکن است برخی از مهمانان این برنامه متوجه نتایج فرمایشاتشان نباشند و....)
▪️این که چرا در ج.ا.ا چنین برنامه هایی( که مصادیق امروزین «کتب ضلال» اند) اجازه تولید و پخش پیدا می کند را باید از مسئولان ساترا و شورای عالی انقلاب فرهنگی پرسید و مسئولیت انحراف فکری و اعتقادی تماشاچیان احتمالی این برنامه بر عهده این دو نهاد است!
👤 دکتر کوشکی
🆔@Dailynotes20
به عشق ارباب، لات بازی تعطیل!
🔺️حکایت آیت الله مصباح یزدی(قدس سره) راه ویژه خدا برای هدایتِ گناهکاران، ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
🏴 @mesbahyazdi_ir