eitaa logo
ستار هدایتخواه
454 دنبال‌کننده
211 عکس
252 ویدیو
18 فایل
♻ خوش آمدید ✔ اینجا کانالی است برای اطلاع از تحلیل ها، یادداشت ها و عکس نوشت های نماینده دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و دبیر فعلی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد @hedayatkhah ✔ارتباط با ستارهدایتخواه در ایتا :09122185791
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حجاب؛ غیر از کار فرهنگی، قانون می‌خواهد و ورود حکومت 🔸 انبیاء برای تحقق دین؛ غیر از اینکه دائما فایده‌های دنیایی و آخرتیِ احکام دین را بیان می‌کنند و غیر از پیوندهای عاطفیِ محکمی که با آحاد مردم برقرار می‌کنند؛ "در مبارزه با قانون شکنان اصلا سستی نمی‌کنند." ▫️تحلیل و بررسی آیه ۱۳۲ سوره بقره 👤 حجت ‌الاسلام محمد سعادتمند @mTatbiqy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مهدی؛ احمد؛ بهشت... 🔹️روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از ساعات قبل از شهادت شهید باکری و مکالمه بی‌سیم او با شهید کاظمی، به همراه صوت آخرین مکالمه بیسیم شهید باکری و شهید کاظمی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌ 🔴 👇 @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید؛ نقشه ای که آمریکایی ها برای نابودی ایران بدون جنگ دارند 🔴 👇 @bidariymelat
💥پویش ملی اطعام و افطار مردم مظلوم و مقتدر فلسطین در ماه مبارک رمضان 🌙 💌۳۲ هزار سهم به نیت ۳۲+ هزار شهید طوفان الاقصی 🇵🇸 هر سهم: فقط چهارده هزار تومان📥 هر چی ارادت داری و ناراحتی نشر بده😢 💳شماره کارت جهت واریز:
6104338926896834
(بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجه کبری)
5029087001597700
(گروه فرهنگی شهید القدس) 💳یا واریز از طریق لینک👇 https://zarinp.al/580531 🔻 ارسال رسید👈 @mohsenfaezi 🌐مجمع فعالان بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فارس: @Jebhefars_int
🌴خانواده‌های بی‌خانه 📌خانه‌های بدون خانواده ⁉️انسانیت در غزِه موج می‌زند🌻 در زندگی مرفهان جهان چه می‌گذرد؟ ✍️ارزش‌های بزرگ انسانی_اسلامی که جامعه‌ی پویای غزّه به جهانیان نشان می‌دهد، نشانه‌های تمدن‌آفرین جامعه‌ای کم‌نظیر است: 🎯رزمندگانی شجاع 🌴خانواده‌هایی اصیل 🌹زنانی فهیم و حلیم 🤲در اوج نجابت و پاکدامنی 🌴با عزت‌نفس و کرامت‌انسانی 📚با کودکان و نوجوانانی حافظ قرآن 🤲نماد صبر و شکر و استقامت در شرایط جنگ تحمیلی ☘️با توکل و اعتمادمطلق به وعده‌الهی در بحرانی‌ترین شرایط زندگی در گرسنگی و تشنگی و خطر مرگ لحظه‌ای و جمعی در بمباران‌های شبانه‌روزی اشرارجهانی ❤️مهربانی و گذشت و همیاری نسبت به یکدیگر در همه‌حال ✊حمایت جمعی از رزمندگان مقاومت در برابر اشرار مهاجم و اشغالگر 🌴حق‌طلبی، عدالت‌خواهی، آزادگی، استقلال‌طلبی و نمایش شور و شعور در پیروی از شعار جاودانه امام حسین علیه‌السلام: "هیهات مناالذله:... 🔹زندگی در خرابه‌های غزّه_مقاوم جاری است؛ خلاف آن‌چه در ویلاهای قصرگونه و باشکوه مرفهان_بی‌درد در همه‌جای جهان دیده می‌شود: ✔️خانه‌هایی بی‌روح و بی‌خانواده، محل مجردها و مطلقه‌ها که به همزیستی با سگ و گربه راضی شده‌اند یا خانه‌های پر زرق و برقی که به «خانه‌ی ارواح» تبدیل شده‌اند‼️ صفحات‌مجازی محمدعلی رامین eitaa.com/maramin https://farsnews.ir/Mohammadali_Ramin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌴ظهور آیات الهی در غزه_مقاوم 🤲تجلی آیات ایمان و صبر و شکر در لحظات طاقت‌فرسای ۱۶۰ شبانه‌روز محاصره و نسل‌کشی فلسطینیان توسط اشرارجهانی 📚أَنَّ اَلنَّبِيَّ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ قَالَ: مَنْ أَصْبَحَ لاَ يَهْتَمُّ بِأُمُورِ اَلْمُسْلِمِينَ فَلَيْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً يُنَادِي يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ‼️ 👆از این پس، ، سطح ایمان و استقامت و شکراللهی را در روزگار ما تعیین می‌کند🤲 صفحات‌مجازی محمدعلی رامین eitaa.com/maramin https://farsnews.ir/Mohammadali_Ramin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 پیام ویژه دختر غزه‌ای به ملت ایران 🔹توصیف شرایط شمال غزه توسط جنی زاید دختر فلسطینی ساکن غزه: 💔کودکان فلسطین همیشه در ترس و وحشت هستند و غذایی وجود ندارد. اجساد پوسیده شهدا در همه خیابان های غزه دیده می شود 🌹حق کودکان است، که کودکی کنند و کارتون ببینند و شاد باشند 🔸ولی آن ها فقط تصاویر اجساد شهدا را میبنند و صدای بمباران را میشنوند ✅ من به ملت ایران حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز را تبریک می‌گویم. ••••••🌿🌺🌺🌿•✾•••• .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فردای قیامت مواخذه خواهیم شد اگر این آقا را به مردم معرفی نکنیم.
28.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ۸ دقیقه رگباری از خیانت های جمهوری اسلامی و آخوند ها🇮🇷 جای وزیر آموزش و پرورش بودم دیدن این کلیپ را برای همه دانش آموزان اجباری میکردم جای رئیس صدا وسیما بودم قبل برترین برنامه های صداو سیما این کلیپ را پخش میکردم مثلا بین دو نیمه بازی استقلال و پرسپولیس جای وزیر علوم بودم ، دیدن این کلیپ را برای همه دانشجویان و اساتید اجباری میکردم نمیدونم خلاصه همه مردم ایران ، نه همه مردم منطقه، نه همه مردم جهان باید بدانند انقلاب ایران با ایران چی کرد . 👌 با سند با مدرک از سایت های جهانی 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
🕌 در وقت اذان مغرب در تاکسی نشسته بودم. سرنشینان علاوه بر راننده جوانی که ظاهری غیرمذهبی (کاملاً غیرمذهبی) داشت و کنارم بود، دو خانم کم حجاب هم در عقب نشسته بودند. وقت اذان مغرب شد و در تاکسی با صدایی مناسب فضای داخل ماشین شروع به اذان گفتن کردم. بعد از اتمام اذان گفتنم در تاکسی یکی از آن دو خانم که با هم بودند با گلویی بغض‌کرده که هر لحظه احتمال می‌دادم گریه کند و معلوم بود بسیار از فضای ایجادشده متأثر شده بود گفت: «آقا ما مسلمان نیستیم. تو را به خدا ما گنهکارها را دعا کنید». من در جواب گفتم: «اتفاقاً دین ما می‌گوید گنهکارها در وقت اذان، اذان بگویند تا گناهان آن‌ها ریخته شود. من هم چون خودم را گنهکار می دانم اذان می‌گویم. این باعث می‌شود روزانه مؤذن سه بار به پاک شدن خود کمک کند. و از طرفی روایت داریم در خانه‌ای که اذان گفته می‌شود، شیطان از آن خانه فراری است». بعد آن خانم پرسید: «یعنی همه باید بگویند؟ آخر شاید بعضی‌ها صدایشان خوب نباشد؟!» گفتم: «بله! اتفاقاً حضرت رسول (صلوات الله علیه و آله) بلال را برای اذان گفتن می‌فرستادند. بنابراین برای اذان گفتن الزاماً نیازی به صدای زیبا نیست. در روایت داریم اگر اهمیت و جایگاه اذان گفتن را بدانید بر روی همدیگر شمشیر می‌کشید که چه کسی اذان بگوی» خلاصه به لطف الهی آن‌قدر تحت تأثیر قرارگرفته بودند که یکی از خانم‌ها می‌گفت «آقا می‌شود من اسم یکی را بگویم که خطایی از او سرزده و شما برایش دعا کنید؟!» برای اینکه آن‌ها ناراحت نشوند گفتم بفرمائید و نام او را گفتند. همین جا بود که راننده تاکسی گفت: «آقا شما نیت دارید اذان می‌گویید؟!» تصور کرده بود که شاید من نذری کرده‌ام. گفتم: «نه چون دستور خداوند است انجامش می دهم». سپس راننده پرسید: «یعنی همه جا می‌گویید؟!» گفتم بله در وقت اذان هرجا که باشم در مسجد باشم یا در خانه، خانه فامیل باشم یا در تاکسی و اتوبوس، هرجا فرقی ندارد. بعد راننده تاکسی گفت: «آقا من فوق‌لیسانس روانشناسی دارم. شما اعتماد به نفست خیلی بالاست» در جواب گفتم: «علت این اعتماد به‌ نفس این است که اذان گفتن را دستوری از ناحیه خداوند تبارک و تعالی می‌دانم. بزرگی خداوند باعث می‌شود که هر کسی در کنارم باشد را در مقابل عظمت و بزرگی خداوند گویی کسی حساب نمی کنم و اینگونه از شما که اینجا کنارم هستید نه خجالت می کشم و نه می ترسم و این باعث می‌شود اعتماد به نفسم بالا رود که در واقع این از اعتماد و توکل به خداوند حاصل می گردد» @haerishirazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تنگ کردن عرصه بر بی‌ حجاب ها و روزه‌خواران به سبک شیرازی‌های غیور 🌀بعد از چندین روز حضور بی حجاب‌ها و روزه خوارها جهت عادی سازی در پارک قدوسی شیراز، اهالی این منطقه طی اقدامی خودجوش و کاملاً مردمی، تصمیم گرفتند قرائت قرآن ، نماز و افطار خود را در این پارک برگزار کنند. اما به محض ورود مومنین همه‌ی هنجارشکن ها پراکنده شدندومصداق آیه جاء الحق زهق الباطل اتفاق افتاد. احسنت به بچه های شیراز ـــ ـ ـ ـــ ـ ۞ حوزه‌‌قمـ Hawzeh_Qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی کمتر دیده شده از کمک‌های مردم به جبهه‌های جنگ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 🌱 📚 🆔@Qatarat_1401 🌐Harekatac.ir
بسمه‌تعالی 1. تقریباً یک قرن بعد از ظهور علم اقتصاد کلاسیک که با تلاش آدام اسمیت شکل گرفت، با ظهور دیدگاه‌های افرادی نظیر مارکس، آشکار شد که اقتصاد کلاسیک مبتنی بر نظریۀ بازار، تنها یکی از اشکال مختلف و متنوع اقتصاد می‌تواند باشد. بعدها با طرح دیدگاه‌های دیگر، اقتصاد دیگر یک دانش پوزیتیویستی تلقی نمی‌شد، بلکه نقش ارزش‌ها و نگرش‌های فرهنگی در اقتصاد برجسته شد. فی‌المثل ماکس وبر در تحلیل سرمایه‌داری، نقش قابل توجه تاثیر آموزه‌های اخلاقی پروتستانتیسم یا کالونیسم را دنبال کرد. 2. با ظهور این تحلیل‌ها کمابیش روشن شده است که امر اقتصادی بما هو امر اقتصادی، یعنی امر اقتصادی از حیث رفع نیازهای مادیِ انسان، نمی‌تواند جز در چارچوب تضاد و منازعات رقابتی تحلیل شود. به تعبیر دیگر، امر اقتصادی از حیث رفع نیازهای مادی، تنها با قاعدۀ تضاد و منازعات رقابتی قابل تحلیل است و از این حیث، برای رفع تضاد و نیل به یک امر وحدت‌بخش در یک نظام اقتصادی، نیازمند مداخلات فرامادی و ارزشی هستیم. به‌تعبیر دیگر، امر اقتصادی از حیث مادی، هرچند می‌تواند محرکِ رقابت و منازعات رقابتی و بنابراین رشد و حرکت باشد، اما جهتِ این حرکت و رقابت را نمی‌تواند با تکیه بر مادیتِ امر اقتصادی تعیین نمود. آنچه امر اقتصادی را جهت‌مند می‌کند، امر اخلاقی یا دینی و ارزشی است. امر اقتصادی از حیث مادیت و نقشی که در رفع نیازهای مادی ایفا می‌کند، در بهترین حالت، مولد نیروهای منازعه و رقابت است، اما اینکه این منازعه و رقابت در چه جهتی عمل کند، توسط نظام‌های اخلاقی و ارزشی تعیین تکلیف می‌شود. بنابراین ما در جهت‌دادن به سمت و سوی منازعات و رقابت‌های اقتصادی، نیازمند یک نظام ارزشی و اخلاقی بیرون از مادیتِ امر اقتصادی هستیم که معمولاً در نظریه‌های اخلاقی یا دینی طرح می‌شوند. جالب اینجاست که تولد اقتصاد مدرن در آدام اسمیت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و او پیش از آنکه علم اقتصاد را در کتاب ثروت ملل پایه‌ریزی کند، نظریۀ اخلاقی‌اش را تحت تاثیر دیوید هیوم، در کتاب نظریۀ عواطف اخلاقی بیان می‌دارد. 3. با این‌مقدمه سعی دارم تا به تحلیل کوتاهی دربارۀ این بخش از بیانات مقام معظم رهبری، در آغاز سال 1403، بپردازیم که در آن، ایشان تحقق جهش تولید را به «بسیج مردمی در امر اقتصاد« منوط کرده‌اند. «اگر ما این توفیق را پیدا کنیم که همت مردم، سرمایه‌ی مردم، ابتکار مردم، حضور جدی آحاد مردم را در عرصه‌ی اقتصادی وارد کنیم درواقع یک بسیج مردمی در امر اقتصاد بکنیم میتواند تولید هم به جهش برسد». 4. اگر بیانات مقام معظم رهبری دربارۀ مفهوم بسیج (و نه سازمان بسیج) را در سال‌های گذشته دنبال کرده باشید، درخواهید یافت که ایشان، بسیج را با دو ویژگیِ دینی‌بودن و مردمی‌بودن گره زده‌اند. «بسیج بیش از آنکه یک سازمان باشد، یک فرهنگ است، یک تفکّر است. بنابراین، همۀ کسانی که این فرهنگ را پذیرفته‌اند، در این راه حرکت کرده‌اند، این تفکّر را ممشای خودشان قرار داده‌اند، ولو داخل سازمان نباشند، بسیجی‌اند؛ و این یک جمع کثیری از ملّت ایران را شامل میشود، در حالی که در سازمان بسیج هم نه اسمشان هست، نه رسمشان هست. این فرهنگ چیست؟ فرهنگ بسیج مردمی بودن است، متعهّد بودن است، احساس مسئولیّت کردن است، در مقابل قضایای جاری کشور و مؤثّر در آینده‌ی کشور بی‌تفاوت نبودن است؛ فرهنگ بسیجی انقلابی بودن است، قدر انقلاب را دانستن و معنای انقلاب را دانستن است؛ فرهنگ بسیجی قانون‌گریز نبودن است، نظم‌ناپذیر نبودن است، هنجارشکن نبودن است؛ اینها فرهنگ بسیجی است» (8/9/1402 و بیانات مشابه در 5/9/1401). «بحث سازمان بسیج، بحث دیگری است؛ این یک نماد است، یک بخش مشخّص فعّال است، امّا ‌کلمه‌ی بسیج، عنوان بسیج، تکیه بر روی همه‌ی آحاد مردمی دارد که فعّالند» (‌۱۳۹۶/۰۹/۰۱).
5. به نظر می‌رسد با توجه به این دو مقدمه، بتوان به درک دقیق‌تری از سازوکارهای عملیاتی چگونگی مشارکت مردم در تولید رسید. امر اقتصادی از حیث مادیتش، نمی‌تواند مشارکتِ عمومی در امر تولید را رقم بزند، چه آنکه به حسب اقتضائات منازعاتی و رقابتی، تولید به‌تدریج به حاشیه می‌رود و دیگر قلمروهای رقابت اقتصادی از جمله دلالی، واردات و نظایر آنها جایگزین تولید می‌شود. تجربۀ یکی دو دهۀ گذشته به‌خوبی نشان می‌دهد که حتی دولت‌ها نیز به‌تدریج وارد این رقابت‌ها شده و حتی آنها نیز از نقش تولیدگرِ خود وارد نقش دلالی اقتصادی شده‌اند. شاید به همین جهت باشد که حتی مهار تورم نیز با تولید گره می‌خورد، زیرا در شرایطی که شرکت‌های اقتصادی و حتی دولت‌ها از تن دادن به فعالیت تولیدی شانه خالی کرده‌اند، طبیعتاً سر ریز وضعیت عدم تولید در خلق پول و افزایش تورم نمودار می‌شود. در این شرایط، شاید تنها نیرویی که بتواند حرکت اقتصاد را به سمت تولید بکشاند، نیروی بسیج ارزشی و مردمی است که حاضر به ایثار و فداکاری در راه تولید است. در شرایطی که امر اقتصادی از حیث رفع نیازهای مادی، توان ایجاد همدلی و جهت‌مندی در امر تولید را ندارد، به‌نظر می‌رسد بهترین راه بهره‌گیری از ظرفیت ارزشی و مردمی است که بتواند نیرویِ محرکِ لازم برای تولید را فراهم آورد. دکتر محمدرضا قائمی نیک
50.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📈 از دفاع مقدس تا جهش تولید ❓سوال اصلی این است که چگونه می‌توان از تجربیات دفاع مقدس، مشارکت مردم پایه برای جهش تولید ایجاد کرد؟ حسن باقری پاسخ می‌دهد که چگونه مردم منبع اطمینان‌بخش این حرکت هستند... || 💠آری مردم همان مردم هستند. یک روز به آن‌ها اعتماد شد و منبع اطمینان‌بخش شدند و زمینه نقش‌آفرینی‌های آن‌ها مشخص شد؛ پس امروز هم اگر در جنگ اقتصادی جایگاهی برایشان مشخص شود، تحقق جهش تولید امکان‌پذیر خواهد بود چراکه کلید این تحقق مشارکت مردم است... 🇮🇷|مطرا برای تحقق راهیان نور گام دوم انقلاب اسلامی به میدان آمده است.|🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3617652979C868956f3a1
35.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
! ببینید: کلیپ تصویری «با مسئولیت من!» 🔹تفاوت اقتصاد مردمی و اقتصاددان مردمی با اقتصاد کاپیتالیستی و کمونیستی چیست؟ 🔸 چرا باید کسانی که در مورد اقتصاد ایران تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری می‌کنند مسئولیت بپذیرند؟ 🔹 برای رفع انحصار چه باید کرد؟ 🔸 چطور حال مردم خوب می شود؟ پ ن: یکی از شاهکارهای سینمای دفاع مقدس فیلم سینمایی «غریب» است. تماشای این فیلم را به همراه خانواده از دست ندهید. 💠 اندیشکده قصد 💡 @qasdway
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اقتصاد باید در خدمت فرهنگ باشد 🔹 وجه تمایز بین اقتصاد اسلامی و اقتصاد سرمایه داری چیست؟ 🔸 دکتر علی سعیدی اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه قم 💠 اندیشکده قصد 💡 @qasdway
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️مشارکت مردم به مثابه شرط عدالت باید توده ملیونی در تولید دخیل باشد نه صرفا در یارانه و مصرف! ✨آگـاهـے‌‌ بـــراے‌‌ سامـــانے‌‌ دیگــر✨ مدرســـه تـ؋ــــکر و نــوآوری نگــــــاهـ ‌🆔 @sch_negah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 پنج گانه کاپیتالیسم 🔹 شناخت نظام سرمایه داری در پنج دقیقه! 🔹 جایگزینتان برای بانک چیست؟ 🔹 چرا شهید بهشتی معتقد است که تبلیغات بازرگانی حرام است؟ 🔹 بانک و بورس چگونه ایجاد شده اند؟ 🔹 آیا خصوصی سازی راهکار درستی برای مدیریت مجموعه های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس است؟ 🔸حسین عباسی‌فر پژوهشگر اقتصاد و رسانه اندیشکده قصد 💠 اندیشکده قصد 💡 @qasdway
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلم گزارش 9⃣4⃣ 1⃣تکیه شماره ۱ 🇵🇸جنوب غزه( رفح) 🎥این فیلم بخشی از نذورات بانیان محترم میباشد که به دست مردم مظلوم غزه طبخ و توزيع میشود. 🔸شما هم می‌توانید کمک های خود را به حساب های زیر واریز نمایید. شماره کارت های خیریه: بانک پاسارگاد 5022291329674046 بانک ملت 6104338926896834 بانک ملی 6037997599838944 🔸جزئیات بیشتر حساب ها👇 https://zil.ink/bonyadkhadijah WWW.KhadijaFoundation.com 🔻بنیاد خیریه ام‌الیتامی خديجة الکبری(س) سایت | اینستاگرام | بله | ایتا | روبیکا | توئیتر
💢 یاوران غزه ❇️ پویش ملی جمع‌آوری کمک برای مردم غزه در ماه‌مبارک‌رمضان کمک‌ها به صورت مستقیم صرف تأمین غذا و ارزاق می‌گردد. 🔸بنیاد خیریه ام‌الیتامی خدیجه‌کبری(س)
6104338926896834
🔸بنیاد مردمی تحول‌اجتماعی
5041727010553517
🔸بنیاد خیریه جامعه‌ایمانی‌مشعر
5041721113532122
💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر@www1542org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این اشک‌ها و گریه‌های خانم مرضیه هاشمی (خبرنگار آمریکایی پرس‌تی‌وی )و درخواستِ جهاد از امام خامنه‌ای (فارغ از درست یا غلط بودن جهاد)، از جنسِ غیرته. خوشا به حالِ هرکسی که با شنیدنِ این فاجعه این چنین اشک ریخته. خوشا بحالش. ‌ ♻️👇🏻 ⚠️کانال : 🚨 https://eitaa.com/joinchat/2162098380Ccb4637833b