eitaa logo
هیمآ...♡
140 دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
18 فایل
شاید نویسنده... باید به خودمون برگردیم، اون منتظرمونه! و بیا بیدار شیم، تا بیشتر از این، غرقِ خواب نشدیم...! اینجا خود واقعی‌ت باش، اون قشنگتره :) (پیام سنجاق شده رو بخونید لطفا) https://abzarek.ir/service-p/msg/4297348 حرف؟
مشاهده در ایتا
دانلود
هیمآ...♡
۸. نکته هشتم تمرینِ تنفسِ عمیق تر + اصلا اومدیم و به لایه انسانی رسیدیم، چجوری توی موقعیت بحران که د
۹. نکته نهم تمرین اضافی برای آماده کردن مغز برای تصمیم گیری در شرایط بحرانی احساس ترس مثل هر احساس دیگه‌ی انسان مهم و قابل اهمیته‌. پس ما توی هیچ کدوم از این مراحل نمیخوایم ترس مونو سرکوب کنیم و سوپرمن بازی در بیاریم و بگیم وای نه من که اصلا نمی‌ترسم! نه عزیزم تو اگر نمیترسی باید نگران خودت باشی😂 چون جسم و روانِ عادی طبیعتا به صدای بلند پدافند و انفجار یا هر موقعیت ترسناک و چالش برانگیز دیگه ای واکنش نشون میده و میترسه. مثل همون خزندگان و پستانداران. اما وجه تمایز ما با اونها اینه که ما خودمون میتونیم شرایط رو کنترل کنیم و خودمون جزو عامل های مفید یک اتفاق باشیم. پس درسته که میترسیم، اما در عین حال که ترسیدیم از قدرتی که این ترس بهمون میده هم استفاده می‌کنیم! حالا یه تمرین دیگه برای اینکه مغز مون رو آماده کنیم که در شرایط بحران راحت تر تصمیم بگیره: یک کاغذ و خودکار بردارید و جملاتی که میگم رو بنویسید و با افکار خودتون ادامه‌ش رو بنویسید. (نکته: حتما این تمرین رو باید روی کاغذ انجام بدین و با دست بنویسید. چون نوشتن روی کاغذ باعث میشه حس های بیشتری فعال بشن پس مغز جواب های بهتر و عمیق تری بهمون میده) حالا اون جمله ها چیه؟ ●من انتخاب می‌کنم که از این تجربه‌ی ترس ................. (جای خالی رو با یک درس، پیام یا معنا ای که از ترس تون گرفتید پر کنید) ●برای خودم بسازم و تصمیم بگیرم که .......... (این هم ادامه‌ی جمله‌ی قبلی عه. اینجا شما باید بنوسیدی که از پیامی که اون ترس براتون داشته تصمیم گرفتید چه کاری انجام بدین و چه چیز جدیدی برای خودتون بسازید؟) انجام این تمرین به صورت روزانه باعث میشه جواب هاتون توی ناخودآگاه مغزتون جا بگیرن و توی موقعیت ترس، خودشون رو سریع بهتون نشون بدن و کمک کنن شما از بین اونها انتخاب بهتری برای انجام دادن داشته باشید.
همین دیگه نکته های امروز هم تموم شدن🌝 واقعا امیدوار حداقل به درد یکی تون بخوره و براتون مفید باشه🥲 اگر مفید بود برای خاله زینب (همین دوستِ مشاور) و خانواده‌اش دعا کنید که انقدر خالصانه و مفید به من و شما مشاوره میده و توی این شرایط مراقب روح و روان و جسم ما هست :)🤍 فعلا خداحافظی🌝🫂
اها راستی ناشناس دوباره از دست رفته متاسفانه و من دسترسی بهشون ندارم، اگر حرفی یا سوالی داشتید پیوی بهم بگید توی کانال جواب میدم @himajan
هدایت شده از حریر عادلی
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا تل آویو است.... @hariradeli
هدایت شده از منظومهٔ من
- مثلِ جان! تو را هر گاه دیدم، خسته اما مهربان دیدم شبیه سرخی وقت غروب آسمان دیدم سرت سبز و دلت خاکی، ولی در نقشه نامت را میان رنگ آبی دو بحر بیکران دیدم تمدن‌ها، حکومت‌ها، همه با تو پدید آمد من این خاک کهن را کشور آزادگان دیدم هزاران رستم و تهمینه پروردی به دامانت شکوهت را میان قصه‌های هفت‌ خان دیدم همیشه، بر زبان نام تو را با فخر آوردم نظیر تو ندیدم هر که را در این جهان دیدم لباس رزم پوشیدم، بریدم از همه دنیا زمانی که تو را در چنگ مکر این و آن دیدم تو تنها کشورم نه، زادگاهم نه، پناهم نه، تو را ای میهنم "ایران" دمادم مثل "جان" دیدم... (ح.جعفری) @manzome_man
هیمآ...♡
همین دیگه نکته های امروز هم تموم شدن🌝 واقعا امیدوار حداقل به درد یکی تون بخوره و براتون مفید باشه🥲 ا
دوستان الان فهمیدم این دوست مامانم که بهم مشاوره میده تو ایتا کانال داره و کلی مراجع دیگه هم داره. برگام ریخته. کانالش رو میفرستم اگر دوست داشتید شمام عضو بشید
---✿💠❀💠❀💠✿---‌ سلام و عرض ادب هیچ دانشی برایم به‌اندازه‌ی فلسفه، شیرین، کاربردی و راهگشا نبوده است. فلسفه تنها موضوعی برای اندیشیدن نیست؛ برای من، راهی برای زیستن است. هر روز، با تمام وجودم آن را زندگی می‌کنم—نه در کتاب‌ها، بلکه در تصمیم‌ها، در تردیدها، در امیدها و در پرسش‌هایی که زندگی پیش رویم می‌گذارد. فلسفه، قطب‌نمایی است که مسیرم را روشن می‌کند، حتی در تاریک‌ترین لحظه‌ها و مشاوره‌ی فلسفی، مشاوره‌ای معمولی نیست؛ گفت‌وگویی عمیق با رویکرد فرارشته‌ای هست که به ریشه‌ی مسائل می‌پردازد—چه دغدغه‌ای درونی باشد، چه جست‌وجوی معنا، چه بحران‌های بیرونی مانند جنگ و چه بحران‌های درونی مانند تصمیم‌گیری یا رشد فردی. به همین دلیل برای هموطنان عزیزم، پروتکلی جامع و کاربردی برای مشاوره فلسفی در زمینه اضطراب، ترس و فوبیای جنگ آماده کرده‌ام تا به عزیزان در این زمینه خدمت‌رسانی کنم. اضطراب و ترس از جنگ پدیده‌ای است پیچیده که ریشه‌های آن در وجود انسان و موقعیت‌های تاریخی، اجتماعی و روان‌شناختی نهفته است. نگرانی از جنگ، نه تنها یک واکنش هیجانی، بلکه یک بحران معنایی است که پرسش‌های بنیادین درباره امنیت، وجود، عدالت و معنای زندگی را برمی‌انگیزد. مشاوره فلسفی می‌تواند با کاوش عمیق در این پرسش‌ها و بازتعریف تجربه اضطراب، کمک کند تا فرد آرامش بیشتری پیدا کند و معنای جدیدی بیابد. برای تعیین وقت مشاوره به آیدی ادمین هامون پیام ارسال کنید 👇🏻👇🏻👇🏻 @admincafe2 @AdminCafe9 ✍ با آرزوی توفیق ---✿💠❀💠❀💠✿---‌ https://eitaa.com/joinchat/677839623C2b94e05b92 ble.ir/join/4npHTCxxXu
هیمآ...♡
دوستان الان فهمیدم این دوست مامانم که بهم مشاوره میده تو ایتا کانال داره و کلی مراجع دیگه هم داره. ب
این ادم حداقل سه ساله که دوست ماست و سر سفره ما میشینه و پا میشه. پونصد جا باهم رفتیم و عین یه خاله‌ی واقعی دوسش دارم ولی انقدر متواضع و فروتنه که من الان و بعد از اینهمه مدت و رفت و آمد، فهمیدم انقدر تحصیل‌کرده و فعاله... حالا من اگه یدونه از این مدرک هارو داشتم تا توی حلق همه اطرافیان نمیکردم ول کن نبودم...
https://eitaa.com/mjholat/24684 اگوری پگوری یادش بخیررر خودت لطیفییی🥺✨
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدون کپشن مرتبط با پست رپلای شده 🌱 • | @MEDSTUMOOD | •
🔻دعای ابودرداء ♦️شیخ عباس قمی ره در کتاب مفاتیح الجنان دعایی را آورده است عجیب و غریب و بسیار کاربردی... و آن دعا و شرح قصه آن چنین است: 🔻🔻🔻🔻 شيخ ابن فهد روايت كرده: روزى به ابودرداء خبر دادند: خانه ات سوخته است، گفت نسوخته، ديگرى خبر داد، باز همان جواب را داد تا سه مرتبه معلوم شد تمام خانه هاى اطراف جز خانه او سوخته اند! به او گفتند: تو از كجا مى دانستى كه خانه تو در آتش نسوخته است؟ او گفت: زيرا خود با همین گوشهایم از رسول خدا صلّى اللّه عليه و آله و سلّم شنيدم كه ایشان فرمودند: ♦️هركه این دعا را در صبحگاهان یکبار بخواند، در آن روز هیچ بدی و مکروهی به او نمى رسد، و اگر این دعا در هنگام شب خوانده شود، هیچ بدى و ناراحتی به او نرسد، و من امروز البته اين دعا را خوانده بودم: بدین سبب خیالم راحت بود که هیچ اتفاق بدی به من امروز نخواهد رسید. 🔻حال اصل دعا: اَللّهُمَّ اَنْتَ رَبّى لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ عَلَيْكَ تَوَكَّلْتُ وَ اَنْتَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظيمِ وَ لا حَوْلَ وَلاقُوَّةَ اِلاّبِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظيمِ ما شاءَاللَّهُ كانَ وَ مالَمْ يَشَاءْلَمْ يَكُنْ اَعْلَمُ اَنَّ اللَّهَ عَلى كُلِّ شَيْئٍ قَديرٌ وَ اَنَّ اللَّهَ قَدْ اَحاطَ بِكُلِّ شَيْئٍ عِلْماً اَللّهُمَّ اِنّى اَعُوذُبِكَ مِنْ شَرِّ نَفْسى وَ مِنْ شَرِّ قَضاءِ السُّوءِ وَ مِنْ شَرِّ كُلِّ ذى شَرٍّ وَ مِنْ شَرِّ الْجِنِّ وَ الاِْنْسِ وَ مِنْ شَرِّ كُلِّ دابَّةٍ اَنْتَ آخِذٌ بِناصِيَتَها اِنَّ رَبّى عَلى صِراطٍ مُسْتَقيمٍ 🔻ترجمه دعا: خدايا تويى پروردگار من، معبودى جز تو نيست، بر تو توكّل كردم و تو پروردگار عرش بزرگى، و هيچ جنبش و نيرويى نيست مگر به خداى برتر بزرگ، آنچه خدا خواست شد، و آنچه نخواست نشد، مى دانم كه خدا بر هرچيز تواناست، و به همه چيز از جهت علم احاطه يافته است. خدايا به تو پناه مى آورم، از شرّ خود، و از شرّ قضاى بد، و از شرّ هر صاحب شرّى، و از شرّ جنّ و انس، و از شرّ هر جنبنده اى كه گيرنده مهار اختيارش هستى، به درستى كه پروردگار من بر راهى راست است. ♦️توصیه میشود این دعا را عزیزان حتما حفظ فرمایند و یا بر روی کاغذی نوشته و در محل دید در منزل یا محل کار قرار داده و هر روز یا هرشب بجهت دفع بلیات و اذیتها و ناراحتیها صبح و شام یکبار بخوانند. 💠🔴💠 🌸کانال قاصدک https://eitaa.com/baharedoran 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸