هدایت شده از سرکارعِلیّه
رفقا این سوره ۱۱ تا آیه داره و خوندنش دو دقیقه طول میکشه و حتی کمتر! اما همین سوره کوچیک به فرموده امام عزیزمون، امام صادق (ع)؛ کفاره گناهان یک هفته ما میشه... 😍
+ پس چرا این فرصت رو از دست بدیم؟ 💕
باید خودمون رو عادت بدیم به خوندن این سوره در شب های جمعه. از همین کارهای ساده شروع کنیم. 👌🏻
از همین کارای کوچیک شروع کنیم تا کم کم خدا به ایمان ما برکت بده و روح ما رشد پیدا کنه و برای انجام کارهای بزرگتر آماده بشه...💪🌱🫀
پ.ن: قبل خوندنش حتما نیت داشته باشید، اولا برای رضای خدا بعد هم به انتخاب خودتون: به نیت فرج، هدیه به شهدا، هدیه به ائمه و..
با همین نیت ها و بدون هیچ زحمتی ارزش کارتون رو هزار برابر کنید! 🏅💌
.
هدایت شده از مجهولات
910.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید مهدی زینالدین:
هر گاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید،
آنها شما را نزد اباعبدالله یاد میکنند.
هدایت شده از 『 مأمول 』
- این یه تقدیمی متفاوته❤️🔥
همونطور که در "کتابخانهٔ نیمهشب" نورا بخاطر علاقش به کتاب و انسش با کتابخانه دبیرستان بین مرگ و زندگی پرت شد اونجا و با باز کردن کتابای مختلف زندگیهای مختلف رو تجربه کرد،
ماام بر اساس وایب چنلتون بهتون میگیم اون مکان و وسیلهای که شما باهاش این تجربه رو خواهید داشت چیه و توصیفش میکنیم✨
📌جهت ارسال تگ
- ظرفیت محدوده چک کنید تکمیل نشده باشه
「@MAMOL_ir」
هیمآ...♡
- این یه تقدیمی متفاوته❤️🔥 همونطور که در "کتابخانهٔ نیمهشب" نورا بخاطر علاقش به کتاب و انسش با کت
من اینو دیر دیدمممم
منم میخواممم🥲👈👉
دوستم برام ویدیو مسیج فرستاده از خودش که خوشگل کرده و لباس شیک پوشیده که بره شوهرشو ببینه (تو دوران عقد ان). منم همون لحظه در جواب براش ویدیو مسیج فرستادم از وضعیت خودم با موهای وز شده و پیشبندِ گلگلی و لاک های دستم که به خاطر شستن ظرف ها پاک شده.
که زیاد خوشحال نباشه و بدونه یه روزی تو خونهی همونی که اینجوری شیک و پیک میکنه واسه دیدنش باید اینشکلی کار کنه🌝🤣
هیمآ...♡
دوستم برام ویدیو مسیج فرستاده از خودش که خوشگل کرده و لباس شیک پوشیده که بره شوهرشو ببینه (تو دوران
حالا این موقعیت کوزتوار ای که توش هستم سالی یه بار اتفاق میفته ها🤣
ولی خب از شانس این بیچاره دقیقا توی همون موقع از سال پیام داد😔😂
واقعا خیییلی دیر به دیر این روحِ خانهداری و خانومِ خونه بودن در من شکوفا میشه.
منم چون میدونم اگه از بین بره دیگه تا مدت ها خبری ازش نمیشه، فرصت رو غنیمت میشمرم و توی همون دو سه روزی که این روح درونم زنده میشه تا میتونم کار میکنم🤝
زیباترین و عاشقانه ترین قسمت دعای کمیل هم اونجاست که میگه:
فَهَبْنی یا اِلهی وَ سَیِّدِی وَ مَوْلایَ وَ رَبّی صَبَرْتُ عَلی عَذابِکَ فَکَیْفَ اَصْبِرُ عَلی فِراقِکَ
"ای خدا و آقا و مولا و پروردگارم بر فرض که بر عذابت شکیبایی ورزم، ولی بر فراقت چگونه صبر کنم؟"