eitaa logo
هُرم
147 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
461 ویدیو
19 فایل
گاه‌ نوشته‌هایی از حسین فرهانیان @hfarhan اگر دوست دارید ناشناس مطلبی برایم بگذارید🖋 https://harfeto.timefriend.net/17141149934247
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از گیومه «....»
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💚 ما هم دقیقاً همهٔ اینایی که آقای محمود کریمی امشب گفت: ما برای شما می‌میریم آقاجان جانِ ما مالِ شماست... @giyume69
هدایت شده از انباری و اتاق کناری
اگر فقط در سکوت نشستن و نگاه کردن ابناء حیدر این اندازه صلابت و شکوه دارد، پس آن لحظه که امیرالمؤمنین دروازۀ خیبر را از جا کنده بود، چه تماشایی بوده و خطبۀ زینب سلام‌الله‌علیها در کاخ یزید، چه شنیدنی! ماشاءالله و لاقوة الا باللّه @anbarivaotaghekenari
هدایت شده از حا. میم
🎯 بگذار ترامپ، با توییت هایش مست کند! بگذار نتانیاهو، ۴۰ متر زیر زمین، ژست پیروزی بگیرد! بگذار اروپایی ها، شمشیر مکانیسم ماشه را از نیام بیرون بکشند. بگذار همه کفر، پشت کفتاری به اسم نتانیاهو، جنگ احزاب راه بیاندازند! بگذار حکام ترسوی به ظاهر مسلمان، به سمت پیمان ابراهیم غش کنند! بگذار جهان دو تکه شود و یک تکه اش در سمت غلط تاریخ، در مقابل ما بایستد! ما را چه غم؟! آقای ما، آقای جنگ است! استاد سیاست است! فرمانده ی کارکشته ی میدان است! ما شیعیان علی، سیدعلی را داریم! که تازه خودش را سرباز امام زمان می داند! ما مسلحیم به انبار تسلیحات اشک! اشک هزار و چهارصد ساله بر اباعبدالله! ما مجهزیم به بمب خون! خون های به ناحق ریخته شده ی مظلومان تاریخ! ما آماده ایم! بی ترس از مرگ! بی واهمه از زخم! بی تردید و شک! بگذار جهان ببیند که شیعیان حسین، کیستند! ما همگی در امتداد خیمه ی حسین ایستاده ایم! و این تازه آغاز ماجراست! پی نوشت: حضور رهبری در شب عاشورا، تحلیل نمی خواهد! باید نشست و دید و عشق کرد! حامد ملحانی https://eitaa.com/hamedmalhani
هدایت شده از کوخَک
. آقاجان! ما هیچ‌کدام خسته‌ نیستیم؛ چون می‌خواهیم تا خود صبح نابودی کفر، برایت ای ایران بخوانیم. ‌ @koookhak
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه خوب گفتی سید در آن شب عاشورایی که فرمانده خیمه‌‌گاه ما امام خامنه‌ای است. اگر کشته شویم و خاکسترمان در هوا پخش شود و این کار هزار بار با ما انجام شود، ای پسرِ حسین، هرگز تو را ترک نخواهیم کرد. چقدر جای تو خالیست
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اعظمَ الله اُجورنا بمُصابِنا بالحسینِ و جّعلنا و ایّاکُم منَ الطّالبینَ بِثارهِ مَع ولیهِ الامامِ المَهدی من آلِ محمَّد صلی الله علیه و آله آجرک الله یا بقیةالله
تو چه می‌كنی؟ می‌مانی یا می‌روی؟ داد از آن اختیار كه تو را از حسین جدا كند! این چه اختیاری است كه برای روی آوردن بدان باید پشت به ارادۀ حق نهاد؟ صحرای بلا به وسعت تاریخ است و كار به یك یا لَیْتَنی‌كُنْتُ ‌مَعَكُم ختم نمی‌شود. اگر مرد میدانِ صداقتی، نیك در خویش بنگر كه تو را نیز با مرگ اُنسی این‌گونه هست یا خیر!
و فرقةٌ بالرّماح و فرقةٌ بالحجر و فرقة بالعصا وفرقةٌ بالسیوف
خدایا شکرت توفیق روضه آقام امام حسین رو در حرم غریب‌الغربا حضرت رضا بهم دادی
يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي ما با حسین زنده و محشور می‌شویم ان‌شاالله