eitaa logo
در تکاپو | حمیدرضا تیموری
72 دنبال‌کننده
203 عکس
48 ویدیو
19 فایل
پنجره‌ای به «فرهنگ، هنر و فناوری» در تکاپو باشید ... ارتباط با من: @hrteimouri
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ 6 دی 1403 چند روزی است که می‌خواهم گزارشی از فصل اول دورهمی «نیم‌ماه» بنویسم؛ اما نرسیده‌ام. یکی از اهداف ما در «ماه تی‌وی»، افزایش مخاطبان حوزۀ مستند است. برای رسیدن به این هدف، جلساتی را طراحی کردیم تا مستند ببینیم و دربارۀ آن گفت‌وگو کنیم. خدا را شکر توفیق یافتیم در فصل اول دورهمی «نیم‌ماه» در کنار دوستان عزیزم 8 مستند ببینیم. ان‌شاءالله به‌زودی گزارشی از فصل اول را تقدیم می‌کنم. اما امروز یک اتفاق خاص رقم خورد. به لطف و همت دو نفر از خواهران بزرگوار توانستیم جلسۀ اکران و گفت‌وگو دربارۀ مستند «طنطوره» را در مرکز آموزشی «پویه» برگزار کنیم. استقبال نسبتاً خوبی هم شد و حاضران همه از فرهیختگان حوزۀ تعلیم و تربیت بودند. نکات بسیار خوبی هم بیان کردند که اگر فرصتی دست داد، گزارشی از آن را منتشر خواهم کرد. 🔆 @hrteimouri_ir
⭕️ 7 دی 1403 یکی از دوستان قدیمی و عزیزم (که همیشه به من لطف دارد) در کانال شخصی‌اش بچه‌های فرهنگی را به «تهرونی» و «غیرتهرونی» تقسیم کرده و با تعریف «فضای کار» به «جبهه» گفته: «متأسفانه عدۀ خیلی زیادی که اتفاقاً آدم‌های قوی و باامکاناتی هم هستند، این‌طوری‌اند که چند وقت توی این سنگرند، بعد یهو پا می‌شن می‌رن توی سنگر بعدی. هیچ عِرقی هم نسبت به سنگر قبلی ندارند. راحت هم این کار رو انجام می‌دن. این‌ها توی غیرتهران چون مناصب و پول و پله کمه، کم‌اند ولی توی تهران ...» البته ایشان دلیل این کوچ را هم بیان می‌کنند: «چون مقداری فلان جا دست‌انداز بوده میاد بیرون و می‌ره جایی که بیشتر به پاش بریزن» (همراه با تلخیص). بااینکه متن خطاب به من نبود (و نمی‌دانم خطاب به که بود) ولی خود را مخاطب آن یافتم؛ چون من هم چند وقتی است که به ساکن‌شدن در تهران فکر می‌کنم. اما چرا؟ 1. دوست فرهنگی ما استخدام یکی از سازمان‌های عریض‌وطویل کشور است و چه کارش را سریع و دقیق تحویل بدهد و چه ندهد سر ماه حقوق و مزایایش را (نوش جانش) دریافت می‌کند و دغدغه‌های فرهنگی‌اش را هم از طریق کانالش به اطلاع همگان می‌رساند. دوست ما صبح که سر کار می‌رود دغدغۀ اجارۀ سر ماه دفتر و هزینه‌های شارژ ساختمان و قبض آب و برق و ... را ندارد. او حتی دغدغه‌های کوچک‌تری مثل تمیزکردن میز شخصی و ریختن چایی را هم لابد ندارد و کسی هست که برایش این کارها را انجام دهد. اما کسانی چون ما که به‌صورت آزاد در فضای فرهنگی کار می‌کنند، مجبورند اجاره و مخارج ماهیانۀ دفتر کارشان را از محل درآمدشان پرداخت کنند. به علاوه باید برای توسعۀ کسب‌وکارشان هم هزینه کنند. 2. دوست ما لابد نمی‌داند برای نگه‌داشتن همان دفتر 70 متری معمولی باید سالیانه حداقل 200 میلیون تومان روی رهن دفتر گذاشت. او لابد نمی‌داند برای اضافه‌کردن یک نیروی کار تدوین‌گر یا گرافیست حداقل 180 میلیون تومان باید هزینه کرد. او لابد نمی‌داند برای ایجاد یک استودیوی پرتابل صدا حداقل 45 میلیون تومان باید هزینه کرد. او لابد نمی‌داند در یک مجموعۀ فرهنگی، برای داشتن کتابخانه‌ای با هزار جلد کتاب باید نزدیک به 250 میلیون تومان هزینه کرد. او از هزینه‌ها چه می‌داند؟! 3. اینجا اصفهان است؛ شهری آشناکُش و غریب‌پرور. در همین تلویزیون اصفهان بنا به مناسبت‌های مختلف، مجریان و خواننده‌ها و استندآپ‌کمدین‌ها و هنرمندان و ... را از تهرانِ جان دعوت می‌کنند تا فلان ویژه‌برنامه را روی آنتن ببرند. طبیعتاً تهیه‌کننده و کارگردان برنامه خواهند گفت: «مغز خر نخورده‌ایم که مجری کارنابلد و هنرمند خُنک اصفهانی را دعوت کنیم. تهران‌نشین‌ها بهتر اجرا می‌کنند و در نتیجه بیشتر مخاطب جذب می‌کنند. مدیرکل هم از همیشه راضی‌تر خواهد بود». آن‌ها این نکته را نمی‌بینند که یکی از دلایل اجرای بهتر هنرمندان تهرانی به دلیل قرارگرفتنشان در تجربه‌های مختلف تلویزیونی است. اگر به مجری و گوینده و هنرمند اصفهانی هم فضای کار داده می‌شد، چه بسا قوی‌تر عمل می‌کردند. 4. یک سؤال مهم دارم (واقعاً هم برایم سؤال است و اگر کسی می‌تواند پاسخ دهد): مدیر دولتی ما از «اقتصاد و فرهنگ» چه می‌داند؟! وقتی با یک حکم وزیر و مدیرکل از تهران، فردی بر فلان صندلی می‌نشیند و فلان مقدار بودجه به او داده می‌شود و ده‌ها نفر زیر دست او قرار می‌گیرند، او از گردش مالی یک دفتر فرهنگی چه می‌فهمد؟ او از چک سر ماه و وصول‌نشدن مطالبات چه می‌داند؟ تهیه‌کننده و کارگردان و هنرمند و پژوهشگر و نویسنده و تدوین‌گر و گوینده هم روبه‌روی ایشان باید سر خم کنند و ساعت‌ها بنشینند پروپوزال بنویسند و جلسات توجیهی بگذارند تا مگر مدیر محترم از آن طرح خوشش بیاید. تازه این‌ها به شرطی است که پروپوزال شما را ملاحظه بفرمایند و اذن جلسه دهند. 📎 پی‌نوشت: احتمالاً دوستانی خواهند آمد و از سر خیرخواهی خواهند گفت: این‌قدر انتقاد نکن! از توی لیست فلان مدیر و فلان سازمان خط می‌خوری! مگر من در لیست سازمانی هم هستم که بخواهند خطم بزنند برادر؟! 🔆 @hrteimouri_ir
Rouzbarg 9.mp3
4.78M
🎧 بشنوید... ✅ مجموعه پادکست ❇️ قسمت نهم: جهاد اجتماعی 2 ❓مبارزات مثبت حضرت زهرا (س) چه بود؟ 🎙 به روایت: حمیدرضا تیموری ✳️ به سفارش مؤسسه طلایه‌داران راه سوم 🆔 @rahesevvom 🔆 @hrteimouri_ir
در تکاپو | حمیدرضا تیموری
🎧 بشنوید... ✅ مجموعه پادکست #فاطمه‌ای_که_نمی‌شناسیم ❇️ قسمت نهم: جهاد اجتماعی 2 ❓مبارزات مثبت حضر
بسم الله الرحمن الرحیم يَا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَكِ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَكِ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَكِ فَوَجَدَكِ لِمَا امْتَحَنَكِ صَابِرَة سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما مخاطبان گران‌قدر روزبرگ شیعه در منبر نهم از مجموعه منابر «فاطمه‌ای که نمی‌شناسیم» هستیم. کم‌کم به آخرین مباحث جهاد فاطمی و نقاط اوج این جهاد نزدیک می‌شویم. در جلسۀ گذشته به چگونگی جهاد فاطمی پیش از رحلت پیامبر (ص) پرداختیم؛ از جهاد علمی و اقتصادی و فرهنگی تا انقلابی‌گری و دفاع از نبوت. نگاه‌کردن به عرصه‌های مختلف جهادی حضرت از حوزۀ فردی تا اجتماعی و نصب‌العین‌کردن آن، ما را حداقل در ناحیۀ ذهن مجاهد می‌کند. برخی اوقات شاید ما خانم‌ها و آقایان با خودمان بگوییم که حضرت فاطمه (س)، مسیر برای‌شان باز بود، راحت می‌توانستند مجاهد شوند؛ بالاخره ایشان پدرشان پیامبر بود؛ همسرشان علی (ع)؛ اما باید این را در نظر داشته باشیم، گاهی اوقات فرزند و همسر شخصیت درجۀ اول بودن، آفات آقازادگی را به همراه دارد؛ اتفاقاً آقازاده باشی و مجاهد خیلی سخت‌تر است. به بانوان ائمه و فرزندان ایشان هم که نگاه کنیم می‌بینیم هستند برخی همسران و فرزندانی که علی‌رغم انتسابشان به امام، یک جهنم محضند. نمونۀ قرآنی آن در آیۀ ١٠ سورۀ تحریم آمده «ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِلَّذِينَ كَفَرُوا امْرَأَتَ نُوحٍ وَامْرَأَتَ لُوطٍ كَانَتَا تَحْتَ عَبْدَيْنِ مِنْ عِبَادِنَا صَالِحَيْنِ فَخَانَتَاهُمَا فَلَمْ يُغْنِيَا عَنْهُمَا مِنَ اللَّهِ شَيْئًا وَقِيلَ ادْخُلَا النَّارَ مَعَ الدَّاخِلِينَ». همسر لوط و همسر نوح به‌خاطر انتساب اجتماعی‌شان قاعدتاً باید انقلابی می‌شدند؛ اما ضدانقلاب به‌تمام‌معنا هستند. خوب برسیم به ایام منتهی به شهادت حضرت فاطمه (س) و مبارزات حضرت در چهل روز پایانی عمر شریفشان. می‌خواهیم مروری بر ٩ اقدام حضرت مبتنی بر بیانات رهبر معظم انقلاب داشته باشیم که هر کدام در واقع یک تاکتیک جهادی بود. این ٩ اقدام در دو قالب مبارزات مثبت و منفی بود. اما مبارزات مثبت منظور از مبارزات مثبت، آن دسته از مبارزات حضرت است که با انجام‌دادن کاری همراه است. این مبارزات شامل این موارد است: ١. تلاش برای بازپس‌گیری فدک مسئلۀ فدک و اقدامات حضرت زهرا(س)، اولین شعاری است که شیعه با آن موجودیت خودش را مطرح کرد. ایشان برای اثبات دروغ خلفای غاصب و ظالم، استراتژی بازپس‌گیری فدک را به کار گرفتند و تلاش کردند تا ثابت کنند که خلفا، فدک ایشان را غصب کرده‌اند. ٢. گریه‌های طولانی‌مدت و حساب‌شده در بیت‌الاحزان تصور عوام از گریه‌های حضرت زهرا و ایجاد بیت‌الاحزان توسط ایشان، فقط گریه‌های در فراق پدر است که دختری از روی عاطفه، آن را انجام می‌دهد؛ اما رهبر معظم انقلاب، گریه‌های طولانی‌مدت ایشان را حساب‌شده تلقی می‌کنند و آن را عامل ایجاد نگرانی برای رقبا و مخالفان می‌دانند. گریه‌هایی که نباید به آن از دریچۀ مظلومیتِ صرف، نگاه کرد؛ بلکه باید به آن، نگاه تبیینی داشت. ٣. یادوارۀ شهدای احد از دیگر اقدامات تبیینی حضرت زهرا گرامی‌داشت شهدای جنگ احد پس از رحلت پیامبر (ص) بود. در روایات آمده است که ایشان، هفته‌ای دو بار بر سر قبور شهدا حاضر می‌شدند و رشادت‌های آن‌ها را برای عموم بیان می‌کردند. ۴. سپر ولایت در خانه زمانی که عده‌ای رجّاله به در خانۀ حضرت زهرا و حضرت علی حمله کردند، فاطمۀ زهرا با وجود حضور حضرت علی در منزل، به پشت در می‌روند و آن اتفاقاتی که نباید، می‌افتد. به‌فرمودۀ رهبر معظم انقلاب، آنچه دربارۀ این اتفاق باید بدانیم این است که اتفاق آسیب‎‌دیدن صدیقۀ طاهرۀ باردار، آن هم با وجود علی‌بن‌ابی‌طالب غیور در منزل، یک اتفاق تصادفی نبوده؛ بلکه یک حرکت حساب‌شده بین امام و مأموم است که نقشۀ آن توسط هر دوی آن بزرگواران کشیده شده است. در اینجا حضرت زهرا در تلاشند تا برای حفظ حاکمیت اسلامی، جان ولی را حفظ کنند و خود را سپر ولایت قرار بدهند. چنین حرکتی از سوی آن حضرت در دستگاه محاسباتی دشمن اختلال ایجاد کرد؛ چراکه غاصبان انتظار رویارویی با یک زن باردار را نداشتند. این مبحث ادامه دارد. با ما همراه باشید و ما را به دوستان و اطرافیانتان معرفی کنید. ممنون از توجهتان. خدانگهدار 🔆 @hrteimouri_ir
Rouzbarg 10.mp3
4.63M
🎧 بشنوید... ✅ مجموعه پادکست ❇️ قسمت دهم (پایانی): جهاد اجتماعی 3 ❓مبارزات منفی حضرت زهرا (س) چه بود؟ 🎙 به روایت: حمیدرضا تیموری ✳️ به سفارش مؤسسه طلایه‌داران راه سوم 🆔 @rahesevvom 🔆 @hrteimouri_ir
در تکاپو | حمیدرضا تیموری
🎧 بشنوید... ✅ مجموعه پادکست #فاطمه‌ای_که_نمی‌شناسیم ❇️ قسمت دهم (پایانی): جهاد اجتماعی 3 ❓مبارزات
بسم الله الرحمن الرحیم يَا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَكِ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَكِ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَكِ فَوَجَدَكِ لِمَا امْتَحَنَكِ صَابِرَة سلام به شما مخاطبان عزیز روزبرگ شیعه در قسمت پایانی سلسله منابر «فاطمه‌ای که نمی‌شناسیم» هستیم. هرچند در واقع در ابتدای این راهیم. در طی این ده قسمت تلاش کردیم که راجع به الگوی فاطمی با زاویۀ جهادی صحبت کنیم؛ قبل از اینکه به بحث جهادی برسیم از اینکه «آیا الگوی فاطمی مناسب این زمان هست یا نه؟ و آیا الگوی فاطمی مناسب مردان هست یا نه؟» صحبت کردیم. بعد از آن، در ارتباط با تعریف و اقسام جهاد و تفاوت‌ها و اشتراکات جهاد مردانه و بانوانه گفت‌وگو کردیم و بعد از آن، به الگوی جهادی فاطمه (س) در بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی اشاره کردیم؛ تا رسیدیم به ابعاد جهاد اجتماعی حضرت در ایام پس از رحلت پیامبر(ص)؛ در اینجا اشاره کردیم که 9 اقدام توسط حضرت زهرا شکل گرفته که بخشی از آن‌ها در دستۀ مبارزات مثبت و بخشی در مبارزات منفی می‌گنجد. در اینجا به ادامۀ اقدامات حضرت می‌پردازیم: 5. آماده‌سازی افکار عمومی پس از رحلت پیامبر (ص) و ادعای دروغین خلفای ظالم برای غصب خلافت، حضرت زهرا با وجود اتفاقاتی که در منزلشان رخ داده بود و به‌تازگی فرزند خود را سقط کرده‌ بودند، به‌مدت چهل شب، منزل‌به‌منزل می‌رفتند تا افکار را آماده کنند و قبل از اینکه زمان از دست برود، همبستگی لازم را در خواص برای اقدامات به‌هنگام (یعنی بازپس‌گیری خلافت) ایجاد کنند. ۶. ایجاد تشکیلات مبارزاتی در ایام بازپس‌گیری حق خلافت و ولایت امیرالمؤمنین، حضرت زهرا محور مبارزات بودند. گرداگرد ایشان افرادی همچون ابوذر، مقداد، سلمان و حتی خود حضرت علی (ع) جمع می‌شدند. مبارزۀ ایشان در این ایام یک حرکت خشم‌آلود تند بود که روی دیگر سکۀ سکوت امیرالمؤمنین به شمار می‌رفت. به نظر شما اگر ما در آن زمان قرار بود طراحیِ مبارزه کنیم، آیا با وجود برخی از کلیشه‌ها نسبت به جنس زن چنین انتخابی می‌کردیم؟ ٧. خطبه‌خوانی بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «این سنّت [خطبه‌خوانی] را فاطمۀ زهرا (س) بعد از پیغمبر پایه‌گذاری کرد، فرزندان ایشان و خاندان پیغمبر هم از ایشان پیروی کردند؛ خطبه‌های امیرالمؤمنین، خطبۀ امام حسین خطاب به علما که خطبۀ تکان‌دهندۀ فوق‌العاده‌ای است، خطبۀ حضرت زینب در کوفه، خطبۀ امام سجّاد در شام، خطبۀ امام صادق در عرفات که «امامت» را معنا می‌کنند- اَیُّهَا النّاسُ اِنَّ رَسولَ اللَهِ کانَ هُوَ الاِمام- این‌ها همه دنبالۀ سنّتی است که زهرای اطهر پایه‌گذاری کرده. این سنّت خطبه‌خوانی و تبیین حقایق، از اینجا شروع شد و ادامه پیدا کرد، تا آنجایی که ممکن بود؛ البته یک جاهایی هم ممکن نبود». خطبۀ‌ معروف حضرت در مسجد، در حالی اتفاق افتاد که ایشان در اثر سقط انجام‌شده، بیمار بودند؛ اما علی‌رغم آن حال به گریه بسنده نکردند و آن خطابۀ عجیب و پرمعنا، با زبده‌ترین معانی و سرشار از معارف رو ایراد کردند که از لحاظ زیبایی هنری، مانند بلندترین کلمات نهج‌البلاغه است. خطبۀ دیگر ایشان، سخنان حضرت با زنان انصار است، این مصاحبه هم پر از مسائل اجتماعی است. به آثار حکومت امیرالمؤمنین می‌پردازد، اتفاقی که ٢۵ سال بعد ملموس شد. و اما مبارزات منفی حضرت منظور از مبارزات منفی، آن دسته از مبارزاتی است که با انجام‌ندادن کاری همراه است. این مبارزات شامل این موارد است: ٨. امتناع از دیدار با مدعیان خلافت حضرت در پذیرش مدعیان خلافت به حضور خود در بستر بیماری، روی خوش نشان نداد و تنها به‌دلیل احترام به حضرت علی (ع)، آن‌ها را به حضور پذیرفتند و آن جملات معروف «البَیتُ بَیتُکَ وَ الحُرَّةُ اَمَتُکَ، اِفعَل ما تَشَاءُ!» مربوط به این واقعه است. ٩. دفن شبانۀ حضرت زهرا (س) دفن شبانۀ حضرت، یک حرکت نمادین ماندگار بود، اگر چنین اتفاقی نمی‌افتاد، این حرکات فاطمه (س) در تاریخ حذف می‌شد. ممنون از اینکه در این ده قسمت همراه روزبرگ شیعه بودید. امیدواریم بتوانیم در پادکست‌های دیگری ابعاد دیگر زندگی حضرت زهرا (س) رو مطرح کنیم. التماس دعا. خدانگهدار 🔆 @hrteimouri_ir
✳️ به کمکتون بدجور نیازمندم می‌خوام یه خورده فضای کانال رو عوض کنم. ریتمش رو تندتر کنم و محتواهای نو تولید کنم. به کمکتون خیلی نیاز دارم. ممکنه بپرسید چه کمکی از ما برمیاد؟ 🔴 خواهشم اینه که یادداشت‌ها و محتواها رو بخونید و ببینید و بشنوید و بهم بازخورد بدید: خوب بود، بد بود، این چی بود نوشتی!، داستان چیز دیگه اس و ... بازخوردهای شما به روندهای تولید خیلی خیلی کمک می‌کنه. حرفامو نقد کنید و یا توی خصوصی برام بفرستید چه در کانال خودتون بگذارید. 🟢 توی انتشار و بازنشر مطالب کانال کمکم کنید. اگه احساس می‌کنید یادداشت یا مطلبی که بارگزاری شده حرف شما هم هست یا ازش خوشتون میاد یا ممکنه برای دوست و آشنایی مفید باشه، اون رو به اشتراک بگذارید. 🔵 می‌خوایم چالش‌های شخصی بگذاریم. مثل اینکه سی روز، هر روز یادداشت بنویسیم. یا سی روز، پشت‌سرهم مستند ببینیم. اگه پایه‌اید پیام بدید. این کانال می‌تونه بستری برای انتشار پیام‌های شما هم باشه. 🟡 اگه کسی یا کانالی رو می‌شناسید که بتونم باهاش تبادل (همون تبلیغ به روش معرفی همدیگه) کنم، من رو به اوشون و اوشون رو به من معرفی کنید و مایه برکت بشین. دمتون گرم دلتون شاد امضا: تیمور 🔆 @hrteimouri_ir
57.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️ نامه رییس رسانه ملی به رهبر انقلاب و پاسخ ایشان محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی (روحی فداه) سلام علیکم به استحضار می‌رساند فردا سه‌شنبه، همایش مدیران ارشد رسانۀ ملی برگزار خواهد شد. از محضر مبارک عالی استدعا دارم در صورت صلاحدید رهنمودی ولو مختصر خطاب به همکاران ما در سازمان عنایت فرمایید تا مشعل روحیه‌بخش ما در ادامۀ مسیر باشد. بسمه‌تعالی جناب آقای جبلی شما و این حضرات، نقش بی‌بدیل رسانه و تبلیغ را در پیکارهای کنونی جهان، که بیش از همیشه است، می‌دانید. امروز پیروزی یک طرف را توانایی او در گرفتن و رساندنِ پیام و روایت او از واقعیت، رقم می‌زند؛ بسیار پیش و بیش از آنکه ابزارهای نظامی وارد میدان شوند و در آن اثر بگذارند. ما در این عرصۀ مهم باید دقت و تلاش و ابتکار خود را مضاعف کنیم. این پیام من به این همایش است. سیّدعلی خامنه‌ای پیوست یادداشت: https://eitaa.com/hrteimouri_ir/430 🔆 @hrteimouri_ir
در تکاپو | حمیدرضا تیموری
✳️ نامه رییس رسانه ملی به رهبر انقلاب و پاسخ ایشان محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی (روحی فداه) س
⭕️ 11 دی 1403 یه نامه‌ای از طرف رهبر معظم انقلاب خطاب به رییس و مدیران رسانۀ ملی صادر شد. وقتی خوندمش دو چیز به ذهنم آمد: یکی اینکه آقا از عملکرد «آقای جبلی و حضرات» در موضوع تحول رضایت‌خاطر ندارند. دوم اینکه نگاهشون به پیروزی در میدان جالب بود. آقا از نسبت «پیروزی» و «توانایی در روایتِ از واقعیت» سخن می‌گن. یه بحث فلسفی مفصلی هست دربارۀ اینکه «حقیقت برای همیشه پنهان نمی‌مونه و دیر یا زود آشکار می‌شه و ...» که شاید معادل ضرب‌المثل «ماه زیر ابر نمی‌مونه» باشه. اما صحبت آقا قدری شبیه به روایت فوکو از حقیقته. اون‌طور که من فهمیدم از نظر فوکو «حقیقت در تاریخ وجود نداره» بلکه تفسیر هر کدوم از ما از واقعیته که حقیقت رو شکل می‌ده. بگذریم ... توی یکی از گروه‌های فجازی، یکی از دوستان گفت «این دو خط و نوع نامه، به‌شدت نه گلایه‌آمیز که از قضا بدون سلام و والسلام هم هست. به نظرم توبیخ‌گونه و عتاب سنگین داشت». من هم گفتم: «آقا توی سایر نامه‌ها هم سلام نمی‌نویسن». تا اینکه فیلم سخنان رییس رسانۀ ملی در نشست «افق تحول رسانۀ ملی» رو دیدم و قدری با دوستمان همراه‌تر شدم. چنین پیامی در پاسخ به نامۀ آقای جبلی قدری «عتاب و خطاب» خاصی دارد. 🔆 @hrteimouri_ir
91.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 اصفهان زیبا؛ مسیر پیموده و راه روشن پیش رو 🌀 مروری بر عملکرد شرکت پیام اصفهان زیبا در سال 1402 🎙 با صدای: حمیدرضا تیموری 📞 پذیرش سفارش: 09103020925 ♨️ فایل باکیفیت کلیپ را از اینجا ببینید: https://www.aparat.com/v/rpf8b94 🔆 @hrteimouri_ir
سال‌روز شهادت حاج قاسم سلیمانی که فرا می‌رسد دوست دارم شعری بسرایم و داستان (و بهتر بگویم افسانه‌ای) بسازم و سخنی تازه بگویم؛ اما گرفتاری‌هایم اجازه نمی‌دهد. با این حال خوشم به اینکه با انتشار یادداشتی که در ایام شهادتش نگاشتم، شمعی در دل می‌افروزم و از بلندای روحش طلب استمداد می‌کنم. 🔆 @hrteimouri_ir