به اسم اسلام، ریشه اسلام را هدف گرفته اند
✅ شخصیت جناب مالک اشتر(رحمه الله) و شگردهای اسلام ستیزان در بیان آیت الله مصباح یزدی(قدس سره)
🗓یکم صفر، آغاز #جنگ_صفین در ۳۷ ه.ق
#مالک_اشتر
#بصیرت
🏴 @mesbahyazdi_ir
👇🏻ادامه متن 👇🏻
به اسم اسلام، ریشه اسلام را هدف گرفتند
🔹هنوز بسیاری از ما از جنگ صفین و اینكه چه كسانی درگیر جنگ بودند و چند نفر كشته شدند، اطلاع كافی نداریم؛ درحالیكه تاریخ ساسانیان و افرادی مانند اردشیر بابکان، اردشیر دراز دست و شاپور ذوالاکتاف را بهخوبی می شناسیم! جنگ صفین، جنگ بسیار عجیبی بود؛ جنگی كه در آن هر دو طرف به نام اسلام می جنگیدند. هر دو طرف هنگام ظهر در صف نماز جماعت می ایستادند و به فرمانده شان اقتدا می کردند. این جنگ مدت زیادی طول کشید و بیش از صدهزار نفر در آن کشته شدند؛ آن هم در جنگ تن به تن، نه با بمب.
🔹مورخان آورده اند كه در این جنگ، در یک شبانهروز، بیش از 36 هزار نفر كشته شدند. در چنین موقعیتی مالک اشتر وقتی می دید كه بسیاری از یارانش در حال كشته شدن هستند (زیرا آنها تجربه و شجاعت جنگی مالك را نداشتند) به گریه افتاد. امیرالمؤمنین (علیه السلام) وقتی دیدند مالک گریه می کند، گفتند: «ما یُبْکیکَ یا مالک؟؛ چه چیزی موجب گریه تو شده است؟» «لا اَبکَی الله عَینَیک؛ خدا چشمان تو را نگریاند؟» مالك گفت: آقا می بینم یاران به شهادت می رسند و به بهشت می روند؛ ولی من از بهشت محروم هستم. امام علی (علیه السلام) فرمود: «اَبْشِر بِخَیر؛ بشارت باد بر تو به خیر» مژده ای دادند که تو به خواسته ات می رسی.
🔹مالك کسی بود که با این قدرت و شهامت، وقتی دشمن نام او را می شنید، لرزه بر اندامش می افتاد. وقتی مالک می گفت «هل من مبارز؛ کسی بیاید با من بجنگد» بسیاری از شجاعان شام می لرزیدند و جرئت نمی کردند با او مواجه شوند؛ اما چنین کسی گریه می كند و می گوید می بینم این ها دسته دسته به بهشت می روند و من جامانده ام. از سوی دیگر، وقتی لشكر امیرالمؤمنین (علیه السلام) در آستانه پیروزی قرار داشت و در لشکر معاویه آثار شکست ظاهر می شد، عمروعاص دستور داد قرآن ها را سر نیزه کنید و بگویید ما با شما جنگ نداریم و هر چه قرآن می گوید عمل می کنیم.
🔹قرّاء و حافظان قرآن با پیشانی های پینه بسته، دست از جنگ کشیدند امیرالمؤمنین (علیه السلام) فرمود: «من قرآن ناطقم. این ها حیله است.» اما گوش ندادند و گفتند ما با قرآن نمی جنگیم. کار به آن جا رسید که گفتند به مالک بگو برگردد «والا قَتَلْناک نَقْتُلُک کَما قَتَلنا عُثمان؛ همانطور که عثمان را کشتیم، تو را نیز میکشیم!»(ابن اعثم، الفتوح، ج ۳، ص ۱۸۶) بگو مالک برگردد؛ ما با قرآن نمی جنگیم!
🔹مالک به امام (علیه السلام) پیغام داد اگر یک ساعت به من مهلت دهید، کار را تمام می کنم. امام (علیه السلام) فرمود: «اگر می خواهی علی را زنده ببینی برگرد!» یعنی مالك هم آن قدر بصیرت داشت که فریب نمی خورد. وقتی امام (علیه السلام) با قاطعیت فرمود برگرد، گفت حال كه شما میفرمایید، چشم. ایمان، اخلاص، تواضع، شهادتطلبی، و در نهایت اطاعت از رهبری، مجموعه ویژگی های تشكیل دهنده شخصیت مالک اشتر است.
🔹اینكه مقام معظم رهبری می فرمایند شما چنین سربازانی باشید، یعنی بكوشید این ویژگی ها را در خودتان کسب کنید تا بتوانید در راه حق استقامت داشته باشید و فریب مذاکرات دشمنان و پیشنهاد صلح و... را نخورید؛ آن ها هیچ گاه دلشان به حال شما نخواهد سوخت. بهترین شگردهایشان این است که در نهایت قرآن را سر نیزه می کنند. ماركسیسم، بزرگ ترین دشمن ما در عصر اسلام است؛ اما شاید روزی برسد که بگویند ما اسلام را قبول داریم. ما نباید فریب آنها را بخوریم. باید اهداف آنها را شناخت؛ باید دید پشت پرده با هم چه صحبت هایی می کنند و چه قول هایی به هم می دهند.
۱۳۹۲/۱۲/۲۲
🗓یکم صفر، آغاز #جنگ_صفین در ۳۷ ه.ق
#مالک_اشتر
#بصیرت
🏴 @mesbahyazdi_ir
┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
جنایت عظیم علمی
🔸بسیاری از مزایا و مهارت های انسانی در اثر شرایط نامناسب فرهنگی، تأثیر عکس می گذارد. در هر عامل طبیعی، اجتماعی و انسانی، تأثیر عوامل بستگی به ظرفیت و مقدار و شرایط خاص دارد. مثلا دارو با یک دُز خاصی شفابخش است ولی اگر اندکی دز آن بالاتر برود، کشنده خواهد بود. همه چیز در این عالم در یک حدی، در یک قالب خاصی و با شرایط خاصی، اثر خودش را می بخشد. اگر آن شرایط و حدود رعایت نشود، نه تنها اثر مطلوب را ندارد بلكه گاهی اثر ضد خودش را می بخشد.
🔸علم، فلسفه، صنعت، مهارت های مختلف و هنر، همگی اینگونه است. کسانی که هیروشیما را بمباران کردند، از چه چیزی استفاده کردند؟ از پیشرفت علم و صنعت استفاده کردند. اگر فیزیک اتمی پیشرفت نکرده بود، بمب اتم ساخته می شد؟ اگر تکنولوژی پیشرفت نکرده بود، می توانستند از آن بمب استفاده کنند؟ چنین جنایت عظیمی که مبدأ جنایت های دیگری شد، به برکت علم حاصل شد! علمی که نور و افتخار انسانیت است. اما وقتی از مرز خودش گذشت و در راه غیر صحیح به کار گرفته شد، چنین خطری را به بار می آورد که هیچ چیز دیگری جانشین آن نیست.
۱۳۸۸/۰۵/۲۱
🗓 ۱۶مرداد، سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در هیروشیما با بیش از ۱۶۰ هزار کشته و مجروح(۱۹۴۵ میلادی)
#علم
#اخلاق
#هیروشیما
🏴 @mesbahyazdi_ir
┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✾
✅ یادگیری فلسفه اسلامی واجب است..!
🎙 آیت الله #فیاضی
🔸کانال نشر آثار آیت الله فیاضی
🆔@Fayazi_ir
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
📔 #معرفی_کتاب
🔆 خط ها و خاطره ها 🔆
| «گذری بر زندگی علامه محمد تقی مصباح یزدی»
🖊 زهرا جابری
📖 روزهای آخر حال و هوایش عوض شده بود. انگار میدانست خبری در راه است. گریههایش زیادتر شده بود. حال صحبت دنیایی نداشت؛ حتی حال شنیدنش را. بهندرت لب به سخن میگشود. سخنی هم اگر میگفت از خدا بود و نعمتهایش. دو ـ سه جملهای میگفت و دیگر گریه مجالش نمیداد. گاهی در فکر فرو میرفت؛ انگار در این عالم نبود؛ بعد هم دانهدانه اشکهایش روی صورتش میریخت.
📔 140 صفحه | رقعی| چاپ یکم / تابستان 1401
🔅[برای تهیه این کتاب با تخفیف ویژه کلیک کنید]ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
_
🔹 آیت الله رجبی در دیدار اعضای قرارگاه مردمی اربعین استان قم:
«جریان اربعین یک معجزه الهی است/ اربعین نمونه ای عینی از سبک زندگی اسلامیست»
🔸 جریان اربعین یک معجزه الهی است؛ چیزی نیست که با محاسبات بشری حتی درصدی از آن را بتوان محقق ساخت. جز اراده الهی و کرامات اهل بیت علیهالسلام چیز دیگری نمی تواند علت تحقق این معجزه الهی باشد.
📝 به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره؛ آیتالله رجبی در دیدار اعضای ستاد مردمی اربعین استان قم که در سالن جلسات موسسه در قم برگزار شد در سخنانی به تبیین اهمیت و جایگاه اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) پرداخت و گفت: جریان اربعین یک معجزه الهی است؛ چیزی نیست که با محاسبات بشری حتی درصدی از آن را بتوان محقق ساخت، جز اراده الهی و کرامات اهل بیت علیهالسلام چیز دیگری نمی تواند علت تحقق این معجزه الهی باشد.
📌 وی افزود: نیاز است این مسئله از ابعاد مختلف بررسی شود، این حرکت از جهات و مراحل مختلف واقعا یک معجزه است، گروههایی که خدمت میکنند، تعداد زیاد زائران، حرکت با پای پیاده و مسیری که پیموده میشود، رعایت موازین دین، محبتی که مردم به یکدیگر میکنند، همه اینها نشانه آن است که این حرکت در ابعاد مختلف آن معجزه است، در واقع می توان گفت که اربعین خود یک نمونه عینی از سبک زندگی اسلامیست.
👇🏻ادامه مطلب 👇🏻
💠 عضو خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: باید دید با چه سازوکاری و چه هزینهای میتوان این جمعیت را در این هوای گرم گرد هم آورد؟ آیا با اسباب مادی چنین چیزی امکان پذیر است؟ لازم است که واقعا ابعاد مختلف این کار از لحاظ علمی به صورت جدی و دقیقی بررسی شود؛ از طرف دیگر، افتخار ما به اسلام و مکتب اسلام است که میتواند چنین معجزه ای را بیافریند، اینکه برخی میپرسند اسلام چه کارکردی دارد، این یک نمونه آن است.
🔹عضو شورای عالی حوزه های علمیه تاکید کرد: ما در تحقق این معجزه حلقات مختلفی داریم که باید به هم پیوند بخورد، واقعا چگونه بدون تشکیلات رسمی و اداری این کار انجام میشود؟ اگرچه برخی ادارات برای ساماندهی برخی امور فعالند، اما نقش اصلی شکل گیری این جریان دستی است که در پشت این صحنه قرار دارد و آن را مدیریت میکند و واقعا مدیریت اصلی این کار در دست فلان سازمان و اداره دولتی نیست.
🔸آیت الله رجبی با اشاره به بعد معنوی و الهی اربعین حسینی ابراز داشت: بعد دیگر اربعین حسینی جنبه معنوی آن است، ارزش کار کسانی که پیاده روی میروند و هم کسانی که خدمترسانی میکنند غیرقابل تصور است، بسیاری از مردم عاشقانه در این راه پول میدهند، موقعیت های مادی خود را رها میکنند، بدون منصب و عنوان کار میکنند، اینها چیز کوچکی نیست، ارزش این کارها به آن انگیزهای است که در ورای آن وجود دارد؛ حضرت امیرالمومنین علیهالسلام در حدیثی عبادات را به سه دست تقسیم میکنند؛ عبادت تجار که در قبال کار خود از خداوند چیزی میخواهند حتی اگر معنوی باشد، عبادت بردگان که از روی ترس خدا را بندگی میکنند و عبادت شکرگزاران که از روی محبت خدا را دوست دارند و بندگی میکنند.
🔹رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره خاطرنشان ساخت: اربعین و کارهای مرتبط به آن مصداق عبادتهای محبتی است، هر که در جریان اربعین قرار گیرد به خاطر عشق به امام حسین علیه السلام است، کسی که سیدالشهدا علیهالسلام را دوست دارد، خدا را دوست دارد چرا که محبت اولیای خدا عین محبت خداست.
🔸وی در پایان افزود: شکر این نعمت خادمی خادمی زوار سیدالشهدا(ع) را به جا آورید و بدانید که خود اهل بیت علیهمالسلام، افراد برای انجام چنین خدماتی برمیگزینند، حتی افکار و ایدههایی که در این مسیر به ذهن میرسد، اتفاقی نیست و حضرات معصومین(ع) خواستهاند لذا باید خود را بدهکار خدا و امام حسین علیهمالسلام بدانیم.
📌 خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار یکی از اعضای ستاد مردمی اربعین استان قم، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این ستاد، به بیان دیدگاه ها و نظرات خویش راجع به خدمت گزاری بهتر به زوار اربعین حسینی پرداخت.
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
-
💠 روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسانهای فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
🔹بدین مناسبت روابط عمومی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره این روز را به تمام اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک و تهنیت عرض می نماید.
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
_
🗞 #شماره_جدید #1188
#هفته_نامه_پرتو
🔆 از صبح چهارشنبه روی دکه مطبوعات کشور 🔆
🖥 لینک کانال رسمی هفتهنامه پرتو
ا 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
1188.pdf
13M
_
📱دریافت #نسخه_الکترونیک_هفته_نامه_پرتو
👈《شماره #1188 نسخه #pdf 》
🖥 کانال رسمی هفتهنامه پرتو
@partosokhan_ir
ا 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
📣 کارگروه فقه، فلسفه و اقتصاد پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار میکند:
پنجمین میزگرد تخصصی در سنجش و اکتشاف مبانی علوم انسانی اسلامی
✅ واقعگرایی اخلاقی یا ادراکات اعتباری؟
در گفتگوی:
🔸 حجتالاسلام و المسلمین دکتر مجتبی مصباح یزدی
استاد مؤسسه آموزشی-پژوهشی امام خمینی (ره) قـم
🔸 حجتالاسلام دکتر علی نعمتی
استاد کارشناس کارگروه فقه، فلسفه و اقتصاد پژوهشکده مطالعات اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد و عضو هیئت علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی، مدیر اندیشکدهٔ اقتصاد و حکمرانی اسلامی
دبیر نشست:
🔹 محمد اسدی
دبیر کارگروه فقه، فلسفه و اقتصاد پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد
📵 بهدلیل رعایت حقوق مالکیت معنوی صاحبان ایده، صوت و فیلم میزگردهای تخصصی منتشر نخواهد شد.
✍🏼 به حاضرینی که گزارش تفصیلی از جلسه ارائه دهند، گواهی رسمی اعطاء میگردد.
🏢 مکان: پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، سالن جلسات
https://nshn.ir/67sb1VxsyJxR-W
📆 تاریخ: پنج شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۰
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
#اقتصاد
#نشست
#مشهد
🔳 با #مفتاح_اندیشه همراه باشید
🆔 @meftahandishe_com
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
_
📔 #معرفی_کتاب
🔆 عامل اخلاقی 🔆
| «شرایط و گستره اخلاقی از منظر امامیه و آیین کاتولیک »
🖊 مجتبی نوری کوهبنانی
📖 عامل اخلاقی موجودی است که به فعلِ در حال انجام عالِم باشد، و بتواند خوب و بد آن فعل را تشخیص دهد. با توجه به این تعریف، عامل اخلاقی با مسئول اخلاقی تفاوت هایی وجود دارد که این تحقیق در پی تبیین آنهاست.
📔 152 صفحه | رقعی| چاپ یکم / پاییز 1401
🔅[برای تهیه این کتاب با تخفیف ویژه کلیک کنید] 🔅
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
📚📣 جلسه #دفاع #کارشناسی_ارشد
📘 معقولات ثانی فلسفی از دیدگاه علامه مصباح یزدی و تاثیرات آن در علوم انسانی
👨🏻🎓 دانش پژوه: حجت الاسلام سید میثم امامی
🔶 استاد راهنما: حجت الاسلام عسگری سلیمانی امیری
🔷 استاد مشاور: حجت الاسلام دکتر مهدی احمدخان بیگی
🟠 استاد داور: حجت الاسلام دکتر محمد سربخشی
🔷 رشته فلسفه
🗓 چهارشنبه 24 مرداد ۱۴۰۳ 🕰 10:00 صبح
✅ مکان: پرديسان - ساختمان شماره ۲ مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی (ره) - طبقه منفی یک سالن جلسات دفاع
#رساله
ا ┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
#موشن_گرافی 📖 کتاب #انسان_شناسی از دروس طرح ولایت
1_ کلیات(1)
2_ کلیات(2)
3_ ساحتهای وجودی انسان(1)
4- ساحتهای وجودی انسان(2)
5- ساحتهای وجودی انسان(3)
6- ساحتهای وجودی انسان(4)
7- ساحتهای وجودی انسان(5)
8- اصالت نفس و سرشت آن(1)
9- ساحتهای وجودی انسان(2)
10- اصالت نفس و سرشت آن(3)
11- اصالت نفس و سرشت آن(4)
12- اصالت نفس و سرشت آن(5)
13- بقای نفس(1)
14- بقای نفس(2)
15- راه های معرفت (1)
16- هدف آفرینش انسان(2)
17- هدف آفرینش انسان(3)
18- دین، راه سعادت انسان(1)
19- دین، راه سعادت انسان(2)
20 - دین،راه سعادت انسان(3)
21 - دین، راه سعادت انسان(4)
22 - دین، راه سعادت انسان(5)
23 - دین، راه سعادت انسان(6)
24 - حقانیت دین اسلام (1)
25 - حقانیت دین اسلام(2)
26 - حقانیت دین اسلام(3)
27 - خاتمیت دین اسلام(۱)
28 - خاتمیت دین اسلام(2)
29 - خاتمیت دین اسلام(3)
30 - خاتمیت دین اسلام۲ (1)
31 - خاتمیت دین اسلام۲ (2)
32 - خاتمیت دین اسلام۲ (3)
33 - امامت (1)
34 - امامت (2)
35 - امامت (3)
36 - امامت (4)
37 - امامت (5)
38 - امامت(6)
📱@maab_iki | @maab_iki_resane
┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
تو برای سازش نیامده ای!
🔸براى چه انقلاب كرديم و چرا اسمش را انقلاب اسلامى گذاشتيم؟ چرا امام اجازه نداد در كنار اين اسم بگوييم جمهورى دموكراتيك اسلامى؟ صبغه اصلى اين انقلاب اسلاميت است. مردم جان دادند، زندان رفتند، شهيد دادند و شكنجه ديدند براى اينكه اسلام تحقق پيدا كند نه هوسهاى اين و آن. براى حفظ اين ارزش ها هم از هيچ چيز نمی گذشت اين استراتژى امام بود؛ روش او آن چیزی بود که پيغمبر اكرم و اميرالمؤمنين و ساير ائمه(صلوات الله علیهم اجمعین) داشتند، مگر امام می خواست چيز جديدى بياورد؟
🔸قرآن می فرمايد: «وَدُّوا لَوْ تُدْهِنُ فَيُدْهِنُونَ»(قلم، ۹)؛ یعنی كفار خيلى دلشان می خواست يك مقدار نرمش به خرج بدهى تا آن ها با تو نرمش كنند ولى اگر اینچنین می كردى اسمت از انبياء حذف می شد! مگر تو آمدى كه سازش كنى؟
🔸اگر پيغمبر(صلی الله علیه و آله) با بت ها کاری نداشت، همانطور كه در دو سه سال اول و قبل از بعثت نماز خود را
می خواند و به هيچ بتى هم سجده نمی كرد، اما آن ها را نمی شكست، كفار با او كارى نداشتند.
🔸از آن وقتى دشمنى با پيغمبر(صلی الله علیه و آله) شروع شد كه پيغمبر در مقام مقابله و مخاصمه با بت ها و بت پرست ها درآمد؛ از آنجا شروع شد. مگر پيغمبر(صلی الله علیه و آله) بلد نبود با آن ها سازش كند؟
🔸«وَدُّوا لَوْ تُدْهِنُ فَيُدْهِنُونَ»(قلم، ۹)؛ خيلى دلشان مى خواست تو چيزى نگويى و آن ها هم كار خودشان را بكنند و در كنار هم مسالمت آميز باشید و آب از آب تكان نمی خورد. ولى پيغمبر(صلی الله علیه و آله) اجازه نداد. [خداوند فرمود:] «فَاصْدَعْ بِما تُؤْمَرُ وَ أَعْرِضْ عَنِ الْمُشْرِكِينَ»(حجر، ۹۴) برو داد بزن و فرياد كن! از اينها نترس! تو مبعوث شدى تا مردم را هدايت كنى نه اينكه سازش كنى!
🔸سازش كردن كه كار مشكلى نيست. نه جنگى است، نه خونريزى و نه پدركشتگى و نه زندان و نه محاصره اى.
🔸ابراهيم(علیه السلام) را از چه وقت به آتش انداختند؟ آن وقتى كه گفت: «أُفٍّ لَكُمْ وَ لِمَا تَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ؛ اف بر شما و بر آنچه به جز خدای یکتا میپرستید.»(انبیاء، ۶۷) آن وقتى كه شروع كرد بت ها را شكست، از آن وقت محاكمه شد و او را به آتش انداختند، و الا تا چندى پيش با مردم زندگى مى كرد حتى با كسى زندگى می كرد که خودش بت تراش بود ولى از وقتى كه بت ها را شكست، محاكمه اش كردند. اينها رسالت انبياء است.
۱۳۸۷/۰۷/۰۱
🏴 @mesbahyazdi_ir
┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم قضائی و دانشآموخته دکتری موسسه امام خمینی(ره) در خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) تبیین کرد:
🔺تبدیل نقض حقوق عامهی آنالوگ به نقض حقوق عامهی دیجیتال، مقتضی رویکرد افتراقی در قانونگذاری است.
دکتر سیدعلیرضا طباطبائی
🔺توجه به تبعیض الگوریتمی، جعل عمیق (Deepfake)، اجتماعات مجازی و حمایت از حقوق كاربران شبکههای اجتماعی از بایستههای احیای حقوق عامهی دیجیتال در فضای مجازی است.
✅ هماکنون: تیتر نخست خبرگزاری میزان:👇
https://www.mizanonline.ir/00K3La
#️⃣ #احیای_حقوق_عامهی_دیجیتال
#️⃣ #سند_تحول_قوه_قضائیه
ورود به کانال:
🇮🇷 اندیشه حقوق عمومی و فضای مجازی🆔
┄┅═══••✾••═══┅┄
🏢 روابطعمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🖥 @iki_ac_ir