eitaa logo
دکتر محسن عزیزی ابرقوئی
2.6هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
578 ویدیو
119 فایل
هدف از ایجاد کانال، ایجاد بستری مناسب جهت انجام کار تشکیلاتی و همفکری به منظور ایجاد و گسترش روانشناسی اسلامی است.ان شاءالله به تدریج سلسله بحثهای موضوعی در کانال قرار داده خواهند شد. شما نیز می توانید موضوعات پیشنهادی خود را ارسال کنید: @Mohsenazizi1365
مشاهده در ایتا
دانلود
بحول و قوه الهی و به برکت ایام نورانی ماه مبارک شعبان، شماره اول دو فصلنامه قرآن و روان شناسی(وابسته به هسته پژوهشی قرآن و روان شناسی دانشگاه تهران) منتشر شد. این نشریه جهت ایجاد بستری برای ارایه دستاوردهای پژوهشی روان شناسی اسلامی تدارک دیده شده است. امید است با همراهی پژوهشگران این عرصه، تولیدات علمی هرچه بیشتر و موثرتری رقم بخورد. پژوهشگران محترم می توانند آثار و مقالات خود را از طریق سایت مجله ارسال نمایند: https://qpsj.ut.ac.ir/ دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
کاش خاص بودن حال و هوای ماه مهمانی خدا را درک کنیم قدیم ترها، زمانی که کوچکتر بودم، با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، بوی خاصی را حس میکردم. وقتی با پدر و مادر و دیگران این را در میان می‌گذاشتم، آنها هم تصدیق می‌کردند که ماه رمضان حال و هوای خاصی دارد و حقیقتا گویا بوی خاصی هم دارد. خاص بودن این ماه، احیانا به فضای معنوی آن و ارتباطی که بین بندگان و پروردگارشان ایجاد می‌شود، مرتبط است. آیا مشکل مردم این بوده است که از شنيدن موسیقی در ماه مبارک محروم بوده‌اند و اجرای کنسرت در این ماه عزیز مسأله شان را برطرف می‌کند؟ به راستی، برخی تصمیمات، ویژه چه قشری از مردم جامعه ماست؟ خاص بودن حال و هوای ماه مبارک را حفظ کنیم. بگذاریم حلاوت این ماه عزیز حفظ شود. باور کنید هر کس بخواهد در این کشور موسیقی گوش بدهد، می تواند چنین بکند. اما اینکه یک جریان عمومی راه بیندازیم و برای آن به خود ببالیم واقعا شایسته نیست. اگر کسی حال معنوی ماه مبارک را درک کند، جاذبه‌های دیگر رنگ می‌بازند. اگر فکری برای نیازهای معنوی مان بکنیم شایسته تر است تا اینکه با برطرف کردن نیازهای بعضا کاذب مادی، بخواهیم برای معنویات تولید جاذبه کنیم! مورد اخیر، درخور کسانی است که حس و حال معنوی خاص ماه میهمانی خدا برایشان نامفهوم است. مؤمنین در ماه مبارک رمضان، اوج سرور و نشاط معنوی را دریافت می‌کنند. این نشاط و سرور معنوی خاص را نباید تنزّل داد‌. اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ خدایا اگر در آن قسمت از ماه شعبان که گذشته ما را نیامرزیده اى، در آن قسمت که از این ماه مانده بیامرزمان. دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
ای نوبهار خندان از لامکان رسیدی چیزی بیار مانی از یار ما چه دیدی خندان و تازه رویی سرسبز و مشک بویی همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریدی... با سلام و احترام سال نو بر همگان مبارک🌺💐
چرا گرایش به تولید در ایرانیان کم است؟ https://hamyaryiran.ir/showthread.php?t=9705#post61551 چرا گرایش به مصرف تولیدات داخلی، در بین برخی از مردم، کمتر از گرایش به مصرف تولیدات خارجی است؟ https://hamyaryiran.ir/showthread.php?t=9706 این دو مطلب را حدودا ۷ سال پیش نوشته بودم. اگر مفید یافتید انتشار دهید. دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
در صورت تمایل، ویراستی بنده را دنبال کنید 👇 https://virasty.com/mohsenazizi دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
28.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا سرزمین 《بچّه‌های آسمان》 است نه 《برادران لیلا》 جشنواره‌های بین المللی فیلم، فرصتی برای نمایش فرهنگ کشورها به دنیا هستند. ما با 《رنگ خدا》و 《بچه‌های آسمان》هویت پیدا می‌کنیم. 《جدایی نادر از سیمین》ها و 《برادران لیلا》بازنمایی فرهنگ ایران زمین نیستند. جوایزی که به نام ایران و علیه ایران داده می‌شوند، افتخار ملّی نیستند. 《سیاه نمایان》 نماد ایران نیستند. 《مجیدی》ها و 《حاتمی‌کیا》ها ایران را بسیار زیباتر و دقیق تر معرّفی می‌کنند، حتی اگر جایزه هم نبرند. این حق مردم ایران است که بدانند و بپذیرند که کدام فیلم به عنوان نماینده فرهنگشان به دنیا عرضه می‌شود. سیاه نمایان، مي‌توانند بدون بردن نام ایران عزیز، در جشنواره‌ها شرکت کنند. نمايش های به نام ایران و علیه فرهنگ و هویت درخشان ایران باید متوقف شود. دختر ایرانی سرچشمه مهر و محبّت است و روی پدر دست بلند نمی‌کند. برادر ایرانی غیرت دارد و برای برآوردن آرزوی خواهر همه کار می‌کند. پدر ایرانی برای تأمین آسایش خانواده خود را به رنج و زحمت می‌اندازد. و مادر ايرانی قداست دارد و محور خانواده است. لیلا و برادرانش نماد هیچیک از مؤلفه‌های این مرز و بوم نیستند. اگر ما مردم ایران نخواهیم فرهنگ کشورمان با اکران فیلم های دشمن پسند و خلاف واقع معرّفی شود، باید چه بکنیم؟ وزارت ارشاد باید پاسخگو شود. دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ماه مبارک رمضان و برخی برکات روانشناختی و اجتماعی آن ۱. ارتباط با خداوند: نیازهای معنوی انسان، و ازجمله آنها نیاز به خداوند، واقعیتی انکارناپذیر از وجود وی را شکل می دهند. ارتباط با خداوندی که منشا همه خیرات است و عالم هستی به اشارت او برپاست، تامین کننده حس کمال طلبی و نیاز انسان به ارتباط با وجودی است که سراسر به او نیازمند است. ۲. خویشتن داری و خودمهارگری: ریشه بسیاری از مشکلات انسانها، نداشتن مهارت کنترل تکانه ها است. ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی جهت تمرین این مهارت ضروری است. ۳. همدلی و مواسات: درک حال نیازمندان، بدون اینکه شرایطی پیش بیاید تا حال آنها را بفهمیم، میسر نیست. به برکت ماه مبارک رمضان، این درک، هر چند به اندازه ای باشد که به ما یادآوری کند، بسیار سودمند و انگیزه بخش خواهد بود. ۴. خودشناسی: انسان طبعا موجودی است که اگر همه نیازهایش بی دردسر فراهم شود، در معرض خطاهای شناختی از قبیل احساس بی نیازی و غرور کاذب خواهد شد. درک نیازمندی با تمام وجود، و شناختن بهتر خود، از برکات دیگر این ماه عزیز است. ۵. پرورش فضایل مثبت: سحرگاهان و شب های قدر بهانه ای برای خواندن و ارتباط گرفتن با ادعیه پر باری چون دعای ابو حمزه ثمالی و دعای جوشن کبیر است. فهم صفات الهی و تلاش در جهت متخلق شدن به اخلاق الله از برکات دیگر این ماه عزیز است. برکات این ماه عزیز به این موارد خلاصه نمی شود. تمرین صبر، بهبود ارتباط با دیگران و خود و عالم هستی، تنظیم بدرفتاری ها و اصلاح خود، و ... از دیگر ثمرات ماه مبارک رمضان است... التماس دعا دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
1_3936518782_230322_231330.pdf
1.69M
جزئیات سلسله نشست های درآمدی به اخلاق قرآنی (دانشگاه شهید بهشتی) 📆زمان: ماه رمضان ۱۴۰۲ ✔️با حضور بیش از ۸۰ استاد داخلی و خارجی 👈 سامانه ثبت نام (رایگان): https://b2n.ir/quransbu 🌐کانال اطلاعات نشست ها👇 http://eitaa.com/ethicssbu دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🔸 چه توییت جالب و پرمعنایی! «چگونه می‌توان توضیح داد که فنلاند، ایسلند و دانمارک سه کشور شاد دنیا هستند، و در عین حال، به ترتیب رتبه‌های 10، 1 و 9 در مصرف سرانه داروهای ضد افسردگی را دارند؟ آیا قبل از اینکه به سوال شادی پاسخ دهند یک داروی ضد افسردگی مصرف می کنند؟! @Ahmadhoseinsharifi 🌹
در همین رابطه مطالعه کنید... شادترین و افسرده ترین کشورهای دنیا👇 https://eitaa.com/islamic_psychology/1615 https://eitaa.com/islamic_psychology/1616 مصاحبه: آیا واقعا ایرانی ها جزء غمگین ترین مردم جهان هستند؟ + pdf http://fatehan.net/post/32 دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
اجبار با طعم احساس آزادی ... به این معنا نمی‌توانیم بگوییم که جامعه امروز به کمال رسیده. بسا هست در بعضی یا بسیاری از قسمتها جامعه‌های گذشته دویست سال پیش و سیصدسال پیش و هزار سال پیش خیلی بیشتر از جامعه‌های امروز از این مواهب بهره‌مند بوده‌اند؛ یعنی محدودیتهایی که امروز از نظر اجتماعی به وجود آمده در گذشته نبوده است، مخصوصاً مسئله‌ آزادی فکری. این خودش یک مسئله‌ خیلی مهمی است: آزادی انتخاب و آزادی فکری. مقصودم این است که یکی از مواهب برای انسان این است که شرایط برایش فراهم باشد ولی هیچ چیز برای او تحمیلی نباشد. گاهی فکر هم برای انسان تحمیلی است، ذوق هم تحمیلی است، عاطفه هم تحمیلی است و این مصیبت تمدن جدید است. شما ببینید امروز این وسایل ارتباط جمعی- و به قول اینها رسانه‏های عمومی - دارد انسانها را مسخ می‌کند، یعنی انسانها را آن‏طور می‌سازند که دل خودشان بخواهد نه آن‏طور که مصلحت واقعی آنهاست یا مطابق آنچه که انسانها خودشان برای خودشان انتخاب کرده‌اند. وقتی چیزی را بخواهند، دائماً به گوش آدم می‌خوانند، جلو چشم او می‌آورند، آنقدر می‌آورند که اصلًا روح انسان را مسخ می‌کنند و انسان نمی‌تواند غیر از آن فکر کند. این مسئله‌ مسخ انسان که در تمدن امروز وجود دارد هیچ زمانی مشابهش وجود نداشته. الآن به شکلی است که هیچ کس در انتخاب هیچ چیزی نمی‌تواند آزادی داشته باشد، با اینکه انسان امروز در یک حد بالاتری از دانش و معرفت قرار دارد. مثلًا انسان می‌خواهد یک لباس انتخاب کند، هزار و یک لِم و کلک و فن است که آن لباسی را که فلان کارخانه تولید کرده به تن او بپوشانند. آنقدر تبلیغات می‌کنند، آنقدر تلویزیون نشان می‌دهد که وقتی شخص از کنار خیابان رد می‌شود و یک مانکن با هزاران طنّازی در یک فروشگاه است، این بدبخت بی‏جهت به آنجا کشیده می‌شود. نمی‌خواهد آن لباس را بخرد ولی روی این جهت اغفال می‌شود. می‌رود به خیال خودش دو سه کلمه با او حرف بزند، ده دقیقه حرف می‌زند. یک وقت به خود می‌آید می‌بیند که چند تکه لباس هم زیر بغلش است و دارد خارج می‌شود. مجبور است آن را بپوشد. این امر به او تحمیل می‌شود. تازه اینها تحمیلهای خیلی ساده است والّا همه جور فکر و ذوق و سلیقه و عاطفه و همه چیز به مردم به زور تحمیل می‌شود. شهید مطهری (ره)، فلسفه تاریخ، جلد ۱، صص ۲۴۱_۲۴۲ پانوشت: عنوان انتخاب شده برای مطلب در کتاب فلسفه تاریخ، مسخ انسان در تمدّن امروز می‌باشد. دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیرامون امر به معروف و نهی از منکر پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم: «لَا یَزَالُ النَّاسُ بِخَیْرٍ مَا أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ وَ تَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ فَإِذَا لَمْ یَفْعَلُوا ذَلِکَ نُزِعَتْ عَنْهُمُ الْبَرَکَاتُ وَ سُلِّطَ بَعْضُهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُمْ نَاصِرٌ فِی الْأَرْضِ وَ لَا فِی السَّمَاءِ.» تا زمانی که مردم امر به معروف و نهى از منکر کنند، و یکدیگر را در کار نیک یارى دهند، در خیر و برکت هستند؛ و چون چنین نکنند، برکات از ایشان گرفته مى‏شود، و بعضى از آنان بر بعضى دیگر مسلّط خواهند شد، و دیگر یاورى در زمین و آسمان نخواهند داشت‏. بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار علیهم السلام ج ۹۷، ص ۹۴ امیر المؤمنین علیه الصلاه و السلام: «لَا تَتْرُکُوا الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْیَ عَنِ الْمُنْکَرِ فَیُوَلَّى عَلَیْکُمْ شِرَارُکُمْ ثُمَّ تَدْعُونَ فَلَا یُسْتَجَابُ لَکُم». امر به معروف و نهى ‏از منکر را ترک نکنید که اگر ترک کردید اشرار بر شما مسلط خواهند شد؛ [آن‏جا که نیکى، دعوت کننده و بدى، نهى کننده نداشته باشد، اشرار بر سرکار مى‏آیند و زمام حکومت را در دست مى‏گیرند.] بعد شما دعا مى‏کنید [که خدایا، ما را ازشرّ این بدها نجات بده!] خدا دعاى شما را مستجاب نمى‏کند. نهج البلاغه، نامه ۴۷ دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید چند سال قبل، در حین بازی والیبال تیم‌های ایران و امریکا، اتفاق جالبی افتاد و بسیار سر و صدا به پا کرد. بازیکنان تیم والیبال امریکا، به احترام ماه رمضان، تا پیش از شنیدن صدای اذان آب ننوشیدند. اینکه این اقدام، طراحی شده بود تا بر نگرش ایرانیان نسبت به آمريکا اثرگذار باشد یا یک کار انسانی بود، اطلاع ندارم، اما هر چه بود، تحسین برانگیز بود. چند سال پیش، وقتی در پایانه مسافربری (در تهران) به قصد عزیمت به شهر خود حضور داشتم، می‌دیدم که ساندویچی پایانه، با نصب پرده مانع دیده شدن خوردن افراد می‌شد، در حالی‌که اکثر افراد حاضر در پایانه، احتمالا مسافر هم بودند. امروز، در برخی مکان ها، کسانی را می‌بینیم که بی‌پرده در ماه رمضان روزه خواری می‌کنند و غذاخوری هایی می‌بینیم که بی پرده باز هستند. اینکه ایشان مسافرند یا بیمارند یا عذر شرعی دارند، موضوع دیگری است. مسأله این است که نه دینداری (یا آگاهی از حکم دین) در این افراد هست که بر طبق حکم شرعی در ملا عام روزه خواری نکنند و نه علی الظاهر انسانیتی هست تا این درک را داشته باشند که جمع زیادی از مردم روزه هستند و خوردن و آشامیدن در حضور آنها ناپسند است. پس، گزاره‌ 《دین من انسانیت من است》 در مورد ایشان مصداق ندارد (یا دست‌کم تعریف جدیدی از انسانیت دارند). الگوگیری از رفتار امریکایی هم در ایشان دیده نمی‌شود. آیا با افرادی مواجه هستیم که علیه دین و انسانیت، شمشیر را از رو بسته اند؟ آیا خطری از جانب مسئولین و مردم احساس می‌شود؟ دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
با سلام و احترام ضمن عرض تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان به استحضار می رساند، فایل صوتی جلسه توجیهی و جزییات طرح مطالعاتی حکمت متعالیه با تأکید بر آثار شهید مطهری (رضوان الله تعالی علیه) در کانال زیر موجود و مهلت ثبت نام قطعی، تا ۱۱ فروردین می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، کانال زیر را دنبال نمائید👇 https://eitaa.com/parvazfotohat دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
تحفه هاى اخلاق نوین جنسى! حالا آقایان اخلاق نوین جنسى آورده اند. ببینید چه تحفه هاى تازه آورده اند: الغاء ممنوعیت زنا جز در مورد باردارى، الغاء ممنوعیت ستر عورت، الغاء ممنوعیت نشر صور قبیحه، الغاء ممنوعیت نزدیکى در ایام عادت. بعد جلوتر رفته اند: الغاء ممنوعیت استمناء، الغاء ممنوعیت اکتفاء همجنس به همجنس خود، یعنى عمل لواط در مردان و عمل مساحقه در زنان. پس چه ممنوع باشد؟ مى گویند مگر ضرر جسمى در کار باشد. اگر عملى که شخص انجام مى دهد یک ضرر جسمى بر خودش یا بر غیر وارد مى کند آنوقت ممنوع است. اگر ضرر جسمى در کار نباشد، به دلیل اخلاقى هیچ چیز ممنوع نیست؛ یعنى یک دنیاى وحشى گرى، یک دنیاى حیوانى عجیب! بعضى افرادى که رفته اند اروپا و آمریکا، یک چیزها نقل مى کنند که نباید گفت بازگشت به دوره توحش است، بلکه بازگشت به دوره حیوانیت است. حیوانات هم دیگر در این حد نیستند. شهید مطهری (ره)، خانواده و اخلاق جنسی، ش ۹۷ https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
پزشکی سازی مسائل اخلاقی، تا کجا؟! چندی پیش یکی از افرادی که خود را پزشک معرفی می‌کرد، در اینستاگرام برای تبلیغ عمل حرام و ناپسندی مطلب ارسال کرده بود‌. از او پرسیدم چرا چنین عمل ناپسندی را رواج می‌دهید؟ پاسخ داد: چون مشکل جسمانی ایجاد نمی‌کند. سوای اینکه درباره مضرات جسمانی و روانی آن عمل برای ایشان مستندات علمی ارائه کردم، از ایشان سوالی پرسیدم و آن این بود: آیا می‌توانید برای عمل ناپسند خیانت مشکل پزشکی بیان کنید؟ ایشان چون پاسخ منطقی نداشتند، با عصبانیت واکنش نشان دادند که این چه قیاسی است؟! اما، اگر کمی اندیشه کنیم متوجه می‌شويم که بسیاری از استدلال‌های افراد، بر این مبنا شکل گرفته است که چون فلان مورد مشکل جسمی یا پزشکی ایجاد نمی‌کند، پس رواست که انجام شود و چون مشخص شده فلان مورد فواید پزشکی دارد پس انجامش باید تجویز شود. حال، سوال می‌کنیم: آیا درباره روا بودن یا نبودن رفتاری در انسانها، فقط باید به پیامدهای جسمانی/پزشکی آن توجه کرد؟ آیا صرفا پزشکی کردن مباحث اخلاقی، معنوی، دینی و امثال آن، تقلیل مطلب نیست؟ دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231
هدایت شده از دکتر اصغری نکاح
. ✍ اصغری نکاح( روانشناس و دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد) 🔹نکات روانشناختی مهم و عبرت آموزی در دبستان خصوصی نشویل آمریکا نهفته است. 🔹روز دوشنبه هفت فروردین، دختر جوان۲۸ ساله با مشکلات هویت جنسی،که گرافیست و فارغ التحصیل کالج هنر همان موسسه بوده با حمله مسلحانه به دبستان ۶نفر را به قتل میرساند 🔸 و ابتذال یا آزاد انگاری جنسی و مشکلات هویت جنسی: پشت پرده این کشتار مسلحانه است زیرا قاتل تیراندازی در مدرسه مسیحیان نشویل آمریکا یک دختر تراجنسیتی است که در اینترنت خودش را با هویت مردانه معرفی کرده! 🔹گفته میشود انگیزه او عصبانیت و تصور قاتل نسبت به تعالیم مسیح نسبت به مسایل جنسی و ترنس ها بوده! و متاسفانه بخاطر آن سه کودک ۹ساله و سه بزرگسال را کشته است 🔴متاسفانه غرب و غربگرایانه و ایادی شیطان تلاش میکنند تا فرهنگ زیانبار و منحط خود را به جهان تحمیل کنند و گاه پشت پرده ریشه خانواده و انسانیت را میزنند تا ماهیت حیوانی آدمی را بر فطرت و روح پاکش غلبه دهند 🔸اگر بیدار نشویم‌ و فعالانه از فرهنگ ایرانی اسلامی امان‌ مراقبت نکنیم، دیر یا زود، همین فرهنگی و زشتی ها و پلیدی های امروز و دیروز جامعه غرب ، آینه تمام نمای و و اپیدمی های بدخیم جامعه شناختی آینده ایران یا سایر کشورهایی خواهد بود که در مقابل تسلیم میشوند و گاه تعظیم می کنند. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🌐 کانال دکتر اصغری نکاح، روانشناس و دانشیاردانشگاه فردوسی مشهد 👇 https://eitaa.com/joinchat/4000251909C3e89b10697 🌺 @Dr_Asgharinekah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
می خواهند کثافت خانه شیطان در غرب را، با سرعت، به همه جا صادر کنند توضیحات مربوط به تصاویر و فیلم‌ها: ۱. گروهی از زنان غربی، تصمیم گرفته‌اند جنبشی راه بیندازند که به صورت همزمان با شوهر و دوست پسر خود همزیستی راه بیندازند. ۲. برنامه ای که مدتهاست مردان غربی را در فضای زشت و توهین آمیزی قرار می‌دهد و به آنها میگوید پدر فرزندان خانه خودشان هستند یا نه! ۳. سوءاستفاده از حیوانات برای ترویج روابط بین افراد همجنس در انسان ها ۴. مرد بیولوژیکی که خود را زن می‌پندارد و به خاطر به کار بردن ضمیر مذکر برای او توسط فروشنده مغازه، قصد شکایت دارد. ۵. ورود زنان آلمانی به استخرها، بدون پوشش بالاتنه، تحت عنوان 《برابری جنسیتی》و استقبال شهوت پرستان از این حرکت این ‌کثافت خانه، یک شبه به اینجا نرسید، اما دنباله‌روهای آن در کشورهای دیگر، می‌خواهند با فتح و ترویج برهنگی، یک شبه ره صد ساله غرب را بپیمایند. دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس https://eitaa.com/joinchat/4203216913C592b78c231