هدایت شده از فاموتیدین.
یه " لطفا توی لوبیا پلو دنبه نریزید " چیه که این خانواده از من دریغ میکنن.
خزعبلات؛
یه " لطفا توی لوبیا پلو دنبه نریزید " چیه که این خانواده از من دریغ میکنن.
مامانم هر دفعه که نسبت به این مسئله اعتراض میکنم:
تو که همیشه میخوردی و دوست داشتی🗣
خزعبلات؛
علی شریفی زارچی کاش پسوندش رو برمیداشت آخه حتی خود زارچیا و یزدیا هم گردنش نمیگیرن
علی شریفی زارچی❌
علی بیشرف زارچی✅
خزعبلات؛
کاش الان مشهد بودم عمیقاً بهش نیاز دارم
دوستم الان از جلوی ضریح بهم زنگ زد:»