eitaa logo
گوشه‌گیر
100 دنبال‌کننده
96 عکس
66 ویدیو
13 فایل
کاغذپاره‌های یک ذهن گوشه‌گیر طلبه هنردوستِ سیاست‌ندوست @Alamdar_Ali
مشاهده در ایتا
دانلود
شاید چون حرفای توی دلمون مونده رو میزنه خوشمون میاد ما همیشه غمگین‌ها
از بس که تو زیبایی با هول و ولا خواندم هنگام تماشایت لا حولَ و لا ها را
هدایت شده از علیرضا زادبر
کیفیت، کمیت، تعداد موشک و حجم تخریب پایگاه آمریکا در قطر اهمیت ندارد. مساله این بود که آمریکا بداند عزم سیاسی و نظامی ایران پس از ضربات وارد شده توسط رژیم بر پاسخ قطعی است. یادتان باشد بعد از حمله به عین الاسد هم آمریکایی ها گفتند: تلفات نداشتیم فقط تعدادی ضربه مغزی ملایم! مرحله بعدی هم هست https://eitaa.com/Politicalhistory
هدایت شده از وحید یامین پور
۱. دیدین که بزنید، می‌خورید. هرچند مثل سگ پاسوخته از تیررس ما فرار کرده بودید. ۲. اندازه‌تون همین چندتا بود، لازم باشه بعدا بیشتر خرج‌تون می‌کنیم. ۳. ما حواسمون از اسرائیل پرت نمیشه. عملیات اصلی شخم و بذرپاشی اونجاس. ۴. شیخ‌نشین‌ها هم حالیشون باشه ما در این موارد رفاقت و همسایگی سرمون نمیشه. تا بعد... ➕️ @Yaminpour
بشارتش رو امشب دادن؛ ان شاء الله فتح به زودی.
مساله ما با آمریکا در حال حاضر، مساله بازدارندگی یا جواب مناسب دادن نیست؛ بلکه صرفا جواب دادن است. قرار نیست با آمریکا وارد جنگ بشویم. آمریکا قدرت موشکی ما را چند روز است دیده و چیز مبهمی برایش نمانده؛ پس قرار نیست قدرت موشکی‌مان را به رخ آمریکا بکشیم و بترسانیم‌ش. قرار است بگوییم اگر دخالت کنی در زدنت تعلل نمیکنیم و مراعات همسایه را هم نخواهیم کرد. قرار است فقط شر آمریکا از این بازی کنده شود تا بدون مزاحم به حساب اسرائیل برسیم.
با آتش‌بس چه کنیم؟ فارغ از اینکه چرا آتش‌بس را پذیرفتیم و تحلیل‌مان چیست، درست‌ترین رویکرد، همراهی با تصمیم مسئولین امر و حفظ یک‌پارچگی به‌دست‌آمده است. تقابل ما با اسرائیل ادامه دارد. تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. اگرچه ممکن است مبارزه فقط شکل موشکی نداشته باشد ما در این جنگ، جدای از چهره قدرت‌مندی که از خودمان نشان دادیم و هیمنه‌ای که از دشمن شکستیم، نقاط قوت و ضعف‌مان را پیدا کردیم. دستاوردهایی داشتیم بی‌نظیر. فهمیدیم دشمن اصلی‌مان کیست و باید درمقابلش متحد باشیم. فهمیدیم وقتی دشمن داریم، دو صدایی و اختلاف سم است. این مغتنم است. افکار عمومی مردم‌مان، دل‌های مردم‌مان طوری همراه ما و علیه دشمن است که تا الان نبوده. ما باید این‌ها را حفظ کنیم، همراه‌تر و آماده‌تر کنیم. سخنرانی‌های ماه‌های پیش آقا را که ببینید انگاری آقا دارند مردم و نهادها را برای ساختن دوران جدیدی آماده می‌کنند. مرور‌شان کنیم. باید به خودمان برگردیم و خودمان را بسازیم. توان نظامی‌مان را بهبود ببخشیم. مردم‌مان را بسازیم و برای نبرد جدی که - قطع به یقین - دور نخواهد بود آماده باشیم. این آتش‌بس میتواند بخشی از پازل محو اسرائیل و به‌نحوی عقب‌نشینی باشد؛عقب‌نشینی تاکتیکی.
هدایت شده از محسن قنبریان
🔅 آیه مهادنه (آتش بس) ...وَاعْلَمُوا أَنَّكُمْ غَيْرُ مُعْجِزِي اللَّهِ ۙ وَأَنَّ اللَّهَ مُخْزِي الْكَافِرِينَ(۲توبه) ۱. خداوند جنگ شما را جنگ خود می داند و اینجا بعد از چند ماه مهلت، به دشمن اعلام می کند: "بدانید که نمی توانید خداوند را عاجز و ناتوان کنید". پس شما هم به اتکاء او عجز و القاء آنرا نپذیرید! ۲. خداوند در فاعلیت خویش بر خِزی و خواری دشمنِ کافر باقیست: "خداوند حتما خوارکننده کافرین است". خداوند با دستان و تدبیر مومنان چنین می کند؛ شما دست و تدبیرش بمانید! پ.ن: هم ایران در پی محو رژیم غاصب است و هم او در پی زوال ج.ا و تجزیه ایران. تجاوزات و وعده های صادق قبل و آتش بس اخیر روشن می کند، هر دو -به هردلیل- "تدریج" را در این کار پذیرفته اند. حالا بیاندیشید در این تدریج چه حرف و اقدامی موثرتر است؟! آنچه کمک به است را انجام ندهید! برای زوال اسرائیل را کامل فهم کنیم تا نقش و اندازه موشک در آن معلوم شود و هربار فکر نکنیم با این وعده صادق، اسرائیل محو می شود و با نشدن اینقدر به هم بریزیم! در آرامش و شرایط عادی میشود بیشتر از نقصان هایمان گفت و ترمیم کرد! ✍🏻 محسن قنبریان ۳تیر۱۴۰۴ 📎مطلب مرتبط: الزامات مقاومت مردم پایه ☑️ @m_ghanbarian
روایت غلط، در فقدان روایت درست شکل میگیرد. این‌که ما باید متحد بمانیم درست است ولی باید روایت و نگاه درست به آتش‌بس ارائه بدهیم تا بزدل‌هایی که در وسط جنگ هم ساز نه به جنگ میزدند، فرصت نکنند نگاه غلط خود را به خورد افکار جامعه بدهند سکوت و «سکوت کنید» راه‌برد درستی نیست
هدایت شده از نظر سوم
42.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅نه روایت شکست نه روایت پیروزی ، روایت توانستن! جنگ تمام نشده است! ‼️مهمترین نگرانی از آتش بس، از بین رفتن بزرگترین دستاورد این دفاع مقدس: عزم عمومی ملت ایران برای ایستادگی روبروی دشمن و دفع همیشگی شر آن ⛔️خطر جا افتادن این تصویر که جنگ تمام شد، درحالیکه این جنگ تمام نشده است، چند روز یا دو هفته یا یک ماه بعد دشمن این آتش بس در جنگ وجودی را نقض خواهد کرد 💯اگر این عزم عمومی با تصویر غیر دقیق پیروزی و اتمام جنگ، یا افسردگی و تحمیل صلح بشکند دشمن این دفعه بدتر از ابتدای جنگ ما را غافلگیر می‌کند ✅چه باید کرد؟ دانشگاهیان، طلاب، گروه هایی که متوجهند جنگ تمام نشده، سازماندهی های ناظر به محلات، دفاع مدنی، بازسازی امنیتی و شبکه سازی های گسترده لازم برای حضور مردم در میدان جنگ را ادامه دهند. از فرصت برای شتاب در ایجاد زیرساخت و شبکه هر کار لازم در حوزه های تهاجم به دشمن چه در میدان دفاع، چه مسائل فنی، چه کمک به پدافند، چه آفند، چه میدان روایت که ذهن مردم ما با توییت های رییس جمهور آمریکا نباید جابجا شود 🔆یک نکته قرآنی از سوره حشر و آیاتی راجع به جنگ همزمان منافقین نفوذی و یهود با حکومت و جامعه اسلامی و توجهی راهگشا به راهبرد قرآن: { ۞ أَلَمۡ تَرَ إِلَى ٱلَّذِینَ نَافَقُوا۟ یَقُولُونَ لِإِخۡوَ ٰ⁠نِهِمُ ٱلَّذِینَ كَفَرُوا۟ مِنۡ أَهۡلِ ٱلۡكِتَـٰبِ لَىِٕنۡ أُخۡرِجۡتُمۡ لَنَخۡرُجَنَّ مَعَكُمۡ وَلَا نُطِیعُ فِیكُمۡ أَحَدًا أَبَدࣰا وَإِن قُوتِلۡتُمۡ لَنَنصُرَنَّكُمۡ وَٱللَّهُ یَشۡهَدُ إِنَّهُمۡ لَكَـٰذِبُونَ } [سوره الحشر: ۱۱]