eitaa logo
بازگشت || محمدامین رضایی
2.1هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
565 ویدیو
64 فایل
طلبه درس خارج،دانشجوی سیاستگذاری دوست دار فقه،عدالت وکتاب #اندیشه_متفکران_انقلاب #آرمان_های۵۷ #نقد_سرمایه_داری سوال،انتقاد،پیشنهاد: @R_m_am ♦️اینستاگرام:instagram.com/M_amin_rezai1 ♦️تویتر twitter.com/m_amin_rezai ویراستی virasty.com/m_amin_rezai
مشاهده در ایتا
دانلود
معاونت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌کند: 🔰حلقه مطالعاتی «افق اندیشه دانشجوی مسلمان» 🔶جمع خوانی کتب اقتصادی متفکرین مسلمان 👤با حضور: حجت‌الاسلام محمدامین رضایی 📆زمان: شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها 📍بصورت مجازی 📲برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی زیر، در ایتا یا بله پیام دهید: @heidari_33 @m_amin_rezai
🔻کربلا یعنی زمانی مقدس است که خرج شود. @m_amin_rezai
روح بزرگ حسین ع_01.mp3
2.61M
▪️حسین و روح بزرگ داشتن! 🔻سید اهل الاباء بودن ابی عبدالله ع یعنی چه؟ 🎙 @m_amin_rezai
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 از رانت نفتی تا رانت بانکی/ دولت سیزدهم برای مقابله با بانک‌های خصوصی تعارف نکند! 🔻 حجت‌الاسلام افشار در : 🔹ایران علاوه بر اینکه یک کشور رانتی نفتی بود از سال ٩٧ تاکنون به یک کشور رانتی بانکی نیز تبدیل شده! 🔹تورمی که بانک آینده و بانک‌های خصوصی در اقتصاد ایران ایجاد کردند منشأ فساد شده است. 🔹دولت برای مقابله با این شرایط معطل چیست؟! 🔻محسن مقصودی تهیه‌کننده : 🔹با توجه به انتقادات بانک آینده از طرح مسائل بانکی در ثریا، آمادگی داریم برای بحث و دفاع مالکین این بانک در برنامه به مناظره بنشینیم. @sorayatv
برساخت رسانه ای که غربگراها و رسانه های برون مرزی دشمنان انقلاب ایجاد کرده اند این است که مذهبی ها و ایده ، در کف جامعه یک هستند که مردم آنها و خواسته هایشان را نمی خواهند و تنها نیرویی که مذهب را در ایران نگه داشته است، نیروی قدرت سیاسی و امنیتی و قضایی است. صاحبان شبکه های مجازی تلگرام و اینستاگرام هم با الگوریتمهای حمایتی و لشکرهای سایبری اجاره ای، سعی در دادن این احساس به نیروهای معارض درونی ایران است که شما یک ملت کامل هستید در حالی که مذهبی ها امتداد اجتماعی ناچیزی دارند! لذا طرفداران انقلاب اسلامی، نیاز دارند که قدرت و جایگاهشان در کف و بخش مدنی جامعه (یا همان )، به معارضین ثابت کنند! به گمان من از سال 96 تا امروز، خط مقدم راهبرد دشمن ایجاد احساس جامعه بودن برای غربگرایان و قدرتگرا بودن مذهب است... در ماجرای ، ، و... جریان مذهبی از مبارزه اجتماعی شروع کرد، اما خیلی زود آن را به دوستان خود در حوزه قدرت داد و خودش کنار رفت. در حالی که اگر یک راهبرد اثربخش محدود در حوزه عمومی و بدون اتکا به قدرت را امتحان می کرد، حداقل این برساخت رسانه ای که نیروهای ضد مذهب را گستاخ کرده است را شکسته بود و طرف مقابل حالی میکرد که کف جامعه هم دو قطبی است، نه اینکه دعوای اقلیت قدرتمند و اکثریت مدنی باشد. حیف و صد حیف که در ماجرای بسته شدن دفعی و طاقچه توسط دولت، باز هم همین پیام غلط که معارضان جامعه هستند و طرفداران حجاب، یک اقلیت سیاسی به جامعه معارضین داخلی مخابره کردیم! 🆔 @social_theory
🔻امروز و پختگی این است عده ای تمام تلاش و اعتبارشان را خرج کنند حتی اگر برچسب‌هایی چون صورتی و...بخورند تا ضمن حفظ اصول و ارزش ها مانع بیشتر شدن گسست و گسل ها در جامعه متکثر ایران شوند تا جامعه ما، بماند. انسان هایی از جنس امام موسی صدر، حاج قاسم، شیخ حسین انصاریان و... ✍ @m_amin_rezai
جلسه 10 محرم_01.mp3
13.31M
▪️زمینه های اقتصادی قیام کربلا 📆جلسه دهم (آخر) محرم۱۴۴۵، هیئت حسین جان ع، رامهرمز فصل هفتم، مکه-مدینه-کربلا(خطبه منی، حسین بن علی ع) زمان و مخاطب خطبه منی توصیف وضعیت اقتصادی جامعه اموی از زبان امام حسین ع اعتراض امام به ویژه خواری بیت المال توسط بنی امیه ترس و طمع دو عامل سکوت خواص مقابله ابی عبدالله ع با توجیه گرایی( ادهان)، ساخت و پاخت(مصانعه) علما و انقلابیون اهمیت امربه معروف در زمینه های اصلی تحقق عدالت اقتصادی ذبح ارزش ها و ارزشی ها محصول طبیعی جامعه طبقاتی زمینه های اقتصادی در ساحت فردی-ساختاری قتل امام ع در کربلا جمع بندی بحث 🔻خلاصه سخنرانی 🎙 @m_amin_rezai
🔻بیش از ۴ساعت درباره نظریه عدالت و آزادی متفکرین انقلاب صحبت کردم. خودم سرفصل را تغییر دادم با اینکه می‌دانستم با توجه به‌ مشکلات بحث بسیار چالشی و پر تنش می‌شود. وضعیت میدان بر مباحث تئوریک غلبه می‌کند. مهم ترین چالش بچه های تشکل‌های دانشجویی انفعال و از دست دادن اعتماد به نفس و قدرت بخشی اجتماعی شان است. با همه وجودم از امید و ایمانی گفتم که از جنس آمارها نیست بلکه ناشی از الاهیاتی است که شیعه را بحران ها استوار نگه داشته است. 🔻 بچه ها ابتدا گمان کردند من قرار است وضعیت را توجیه کنم یا آنها را ساکت، اما از وسط جلسه همراه شدند خصوصا وقتی متوجه شدند کسی که جلوشان ایستاده حقیقتا کنارشان است او فقط حرفش این است ما حق نداریم این فرصت تاریخی را در این جنگ فقر و غنا واگذار کنیم.جنگ برای مستضعفین اراده ای استوار و سبک فکری میخواهد که زندگی خود را برای ما(جامعه و عدالت) خرج کند و مقابل گفتمان( اصالت سود فرد و من) بایستد و قوانین را به نفع محرومین خم کند، انسان انقلاب۵۷ با کنش فردی-جمعی خلق راه می‌کند و این راه است که تاریخ می سازد ✍ @m_amin_rezai
۱:ناکارآمدی های انباشت شده ۲:لیستی شدن انتخابات مبتنی بر رانت جناحی وحذف مستقل ها توسط اصولگرایان ۳:کم اثر کردن مجلس(تضعیف جمهوریت)با دخالت های گسترده نهادهای غیر انتخابی در سیاستگذاری سه عامل جدی است که موجب شده جمع قابل توجهی از نیروهای انقلابی متخصص میلی به حضور در نداشته باشند ✍ @m_amin_rezai
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نتیجه طبیعی جامعه طبقاتی، ذبح ارزش ها( عدالت، اخلاق، احکام) و ارزشی ها( حسین ع و...) است! 🔻برشی کوتاه از جلسه دهم/محرم۱۴۴۵، مرداد ۱۴۰۲ ▪️توضیحات: امسال محرم هفت فصل در ده جلسه پیرامون "زمینه های اقتصادی قیام کربلا" صحبت کردم و سعی کردم زاویه جدیدی را به تصویر بکشم که برای امروز ما بسیار مهم و کاربردی است. پیشنهاد میشود اگر نمی‌توانید همه جلسات را گوش کنید. جلسه ۵،۶،۸ و ۹ را گوش کنید تا ببنید چگونه از خلیفه دوم مسیر به لحاظ اقتصادی منحرف می‌شود و جامعه طبقاتی می‌شود و قرار گرفتن ثروت در دست یک اقلیت فرهنگ و سیاستی دگر می‌سازد و شکل می‌گیرد. ▪️ و در دست یک اقلیت قرار می‌گیرد. خواص(صحابه و علما و...) یا به سکوت و توجیه گرفتار( ادهان) یا با آن اقلیت ساخت و پاخت کرده بودند(مصانعه) اکثریت مردم به حداقل های زندگی مشغول و به بی تفاوتی گرفتار و فرزندان صحابه به خوش گذارنی مشغول بودند. در این موقعیت گروه آرمان خواهان که معتقد به بازگشت به ارزش های صدر انقلاب بودند( سیره رسول الله) به پرچم داری ابی اعبدالله ع در اقلیت قرار می‌گیرند و در بیابانی(کربلا) نزدیک به پایتخت قبلی جهان اسلام(کوفه) غریبانه ذبح می‌شود. ✍ @m_amin_rezai
⭕️ آنها که زمین را گروگان گرفته‌اند! ▶️ تأملی در نقش تخریبی نهادهای دولتی در حوزه و ✍️ 🔹نقش و سازمانهای دولتی و منتسب به حاکمیت را در مناسبات مربوط به زمین و ملک نباید از نظر دور داشت. سطح و گستره‌ی مداخله‌ی این قبیل مجموعه‌ها در مسئله‌ی زمین به حدی است که لااقل در شهرهای بزرگی مانند تبریز، هرگونه تحلیل از وضع موجود زمین و مسکن بدون توجه به نقش آنها، تحلیل ناقصی است. 🔸ورود نهادها به توسعه املاک و سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی زمین و مسکن در ابتدا به بهانه تامین مسکن کارکنان اتفاق افتاده و اغلب و بلافاصله با انحراف از هدف مذکور، به و توسعه طلبی ختم شده است. 🔹امروز تقریباً جایی نیست که چالش و مسئله‌ای در موضوع زمین وجود داشته باشد و ردی از این نهادها نباشد. بسیاری از تغییر کاربری‌های خسارت بار تبدیل باغ و فضای سبز به مسکونی و تجاری و خدماتی در امتداد طمع ورزی نهادهای صاحب قدرت و نفوذ رخ داده و شهر را از چهار سو به مخاطره انداخته است. 🔸 مصوبات کمیسیون ماده پنج استان، تنوع و کثرت مداخله‌های تخریبی نهادهای منتسب به حاکمیت را در مقوله‌ی زمین و ملک، نشان خواهد داد. 🔺امروزه این نهادها به مصادیق کامل و تمام عیار تبدیل شده‌اند. مدیریت شهری و ، گریزی از درگیری با این نهادها ندارد. این درگیری به یک معنا مهمترین نشانگر مردم مداری و است. انتخاب دشوار و پرهزینه‌ایست، اما ارزش زیادی برای امروز و آینده‌ی شهر دارد. 🎬@Mostazafin_TV
📚در نهضت مشروطه تحلیل شیخ فضل الله در درست بود و غرب زده ها از نهضت سو استفاده کردند اما در ساحت تحلیل شیخ بسیار قابل نقد است. اتفاقا در ساحت گفتمان و مساله آزادی و جمهوریت نگاه میرزای نائینی به متفکرین انقلاب نزدیکتر است. در روزگار قوت گرفتن تحجر، احیای تنبیه الامه بسیار لازم تر است. 🔻تنبیه الامه دو تصحیح دارد یکی مرحوم طالقانی و دیگری مرحوم فیرحی، چون متن کتاب بسیار سنگین و تخصصی است.شرح و توضیحات مرحوم فیرحی کتاب را بسیار خوشان تر و قابل فهم تر کرده است. حتما در یک فرصت این کتاب را به صورت مجازی جمع خوانی خواهیم کرد. ✍ @M_amin_rezai
💠 گزارش تصویری| مکتب امامین انقلاب اسلامی 📌کلاس مکتب امامین انقلاب اسلامی با حضور اساتید برجسته کشوری در سومین دوره تربیتی و تشکیلاتی شهید جهان آرا برگزار شد __________________ 💠 مدرسه تشکیلاتی| رویش https://eitaa.com/joinchat/1221722458Cc025c2293b
فتوای_استدلالیِ_شیخ_فضل_الله_نوری_در.pdf
223.9K
🔻همانطور که گفتم آنچه در حوادث رقم خورد و منجر به مصادره نهضت مشروطه توسط غرب زده ها شد نشان داد که حق با شیخ فضل الله است اما آیا این بدین معناست به لحاظ تئوریک و هم شیخ فضل الله درست می اندیشید و حق با او بود؟ این نامه، فتوای استدلالی مرحوم شیخ فضل الله در حرمت مشروطه است. 🔻به وضوح نشان می‌دهد چقدر فاصله محسوس است بین گفتمان انقلاب که امثال شهید مطهری، بهشتی و رهبر انقلاب و...در مسائلی چون جمهوریت، آزادی و...نمایندگی میکردند و تبلور آن در قانون اساسی مشهود است با آنچه شیخ فضل الله می اندیشید. 🔻 میشود به صراحت گفت: حتما باید از مظلومیت شیخ در میدان صحبت کرد اما نباید این به ترویج نگاه شیخ فضل الله بینجامد چرا که بین آنچه در ادبیات متفکرین انقلاب به ویژه امام ره با عنوان مطرح است که یکی از دو دیگری گفتمان انقلاب به حساب می آید با نگاه شیخ فضل الله قرابت جدی دارد. احیای گفتمان شیخ فضل الله بدون نقد جدی به کمک جدی می کند. ✍ @m_amin_rezai
195.pdf
208.2K
⚡️بیانیه آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست دفاعی عقیم و پرهزینه ♨️ حکومت علوی:بعثت عدالت 🔸مشاهده در سایت استاد : http://a-alidoost.ir/persian/news/27844/ ✅ کانال دروس و دیدگاه های استاد علیدوست 📚 @alidost_fiqh
27.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ♦️راهکار شهید بهشتی برای طبقاتی نشدن جامعه اسلامی! [برشی از سخنرانی: زمینه های اقتصادی قیام کربلا] 🔹ظرفیت های قانون اساسی برای تحقق عدالت اقتصادی 🔻توضیحات: بهترین راهکار برای تحقق عدالت و رفع تبعیض سهیم شدن دهک های پایین در منابع است( اینجا بخوانید) دو مثال ۱: اختصاص زمین در مساله مسکن( اینجا بخوانید) ۲: سهیم شدن کارگرها در کارخانه ها( کارگر-مالکی) و احیای اقتصاد تعاونی ( عمل به بند۵ سیاست های اقتصاد مقاومتی b2n.ir/p75356 ) ✍ @m_amin_rezai
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ♦️امیرالمؤمنین ع ملاک و شاخص در حکمرانی است، اگر قد ما به او نمی‌رسد نباید شاخص را شکست! 🔹آن کسی که می‌گوید یک سوم نهج البلاغه فساد کارگزاران است و از برخوردهای حضرت در مقابله با فسادهای موردی و رفع فقر و تبعیض نمی‌گوید به آن حضرت ظلم می‌کند. 🔻در جلسه هفتم از "زمینه های اقتصادی قیام کربلا" مبسوط اصلاحات اقتصادی حضرت امیر ع را توضیح دادیم که علاوه بر مبارزه با فسادهای موردی، منابع ثروت و درآمدها را عادلانه تقسیم کرد و اقدام به پس گیری اقطاع بخشی های قبلی کرد. ▪️عبارت عربی در اکثر کتب حدیثی: "اعرف الحق تعرف اهله" است که سبق لسان شده است. 🎙 @m_amin_rezai
🔻بازی اصولگرایی-اصلاح طلبی مثل همه جا درخراسان جنوبی نیز تمام شده؛ این دوره نمایندگان ضعیف اصولگرا به ویژه در قائن وبیرجند نتیجه بازی قدرت طلبها بودند.راه حل به میدان آمدن متخصص،متعهد با برنامه ودارای تیم است.از همه جوانان استان به ویژه بانوان دعوت میکنم برای ثبت نام کنند. ✍ @m_amin_rezai
♦️زمینه های اقتصادی قیام کربلا 📆جلسه ششم محرم۱۴۴۵، هیئت حسین جان ع، رامهرمز فصل چهارم، عصر خلفا (۲) عثمان eitaa.com/m_amin_rezai/3678 1⃣ اقدامات سیاسی عثمان (نگاه قبیله ای و خویشاوندسالاری خلیفه سوم!) حکم بن ابی العاص( تبعیدی پیامبرص)، ولیدبن عتبه( مصادق منافق در قران)، مروان بن حکم( داماد عثمان که بعدا نبض دارالخلافه را دست گرفت)، معاویه( در شام) و بسیاری از استاندارها و فرماندهان را عثمان از اموی ها گذاشت به حدی که علاوه بر فقرا، اشراف نیز علیه او شوریدند 2⃣اقدامات اقتصادی عثمان ۱: تقسیم بیت المال به صورت تبعیض آمیز( ادامه سیاست خلیفه دوم) به عنوان مثال مردم شام ۲هزار درهم و عراق را ۳۰۰ درهم یارانه میداد چون عراقی ها دیرتر اسلام آورده بودند ۲: خوانش جدیدی از بیت المال عثمان میگفت: هذا مال الله اعطیته من شئت و امنعه من شئت. دعوای ابوذر، عمار و... دقیقا به این خاطر بود آنها می‌گفتند بیت المال برای مردم است. حاکم صرفا امانت دار است عثمان با همین نگاه الف: اعطا بخشی ب: اقطاع بخشی( زمین های بزرگ) گسترده رقم زد الف: مروان بن حکم( داماد عثمان) ۵۰۰ هزار دینار خمس غنائم آفریقا/ حارث بن حکم( داماد دوم عثمان/ حکم بن ابی۳ العاص( پدر دامادها) ۳۰۰ هزار درهم/ ابوسفیان ۲۰۰ هزار درهم/ عبدالله بن خالد۶۰۰ هزار درهم و.... علامه امینی یک گزارش مفصل از این بخشش های عثمان نقل کرده است ب: چراگاه های مدینه به بنی امیه داده شد( انحصار در منابع تولید) این سیاست موجب شد افراد دام های خود را به صاحبان چراگاه ها بدهند ۳: ادامه گسترش فتوحات در خراسان و... ۴: افزایش مالیات بخاطر کم شد خراج و... خروجی این وضعیت از یک طرف دولت رانتی از سمتی دیگر جامعه طبقاتی بود. و در دست بنی امیه قرار گرفت. به تعبیر یکی از متفکرین مصری(جعل عثمان في ایدیهم مفتاح بیت المال و السیف السلطان ) 3⃣توصیف شخصیت خلیفه سوم در خطبه شقشقیه إِلَى أَنْ قَامَ ثَالِثُ الْقَوْمِ نَافِجاً حِضْنَيْهِ بَيْنَ نَثِيلِهِ وَ مُعْتَلَفِهِ وَ قَامَ مَعَهُ بَنُو أَبِيهِ يَخْضَمُونَ مَالَ اللَّهِ [خَضْمَ] خِضْمَةَ الْإِبِلِ نِبْتَةَ الرَّبِيعِ إِلَى أَنِ انْتَكَثَ عَلَيْهِ فَتْلُهُ وَ أَجْهَزَ عَلَيْهِ عَمَلُهُ وَ كَبَتْ بِهِ بِطْنَتُهُ. تا آن كه سومى به خلافت رسيد، دو پهلويش از پرخورى باد كرده، همواره بين آشپزخانه و دستشويى سرگردان بود، و خويشاوندان پدرى او از بنى اميّه به پاخاستند( خویشاوندسالاری) و همراه او بيت المال را خوردند و بر باد دادند، چون شتر گرسنه اى كه بجان گياه بهارى بيفتد، عثمان آنقدر اسراف كرد كه ريسمان بافته او باز شد و أعمال او مردم را برانگيخت، و شكم بارگى او نابودش ساخت. 4⃣تصویری از زندگی صحابه در عصر خلیفه سوم فتح سر زمین ها از قصد صدور اسلام تبدیل شد به فتح سرزمین های آبادتر( کسب غنائم) و زنان زیباتر( کنیز گرفتن) اشراف غنائم خود را به شمش تبدیل میکردند تا زکات ندهند! ثروت های افسانه ای صحابه عثمان: ۱۵۰۰۰۰هزاردینار+ ۱میلیون درهم+باغ و..../زبیر: ۱۰۰۰ کنیز و غلام/طلحه: ۳ میلون درخت در عراق، سود محصولش روزی ۱۰۰۰ دینار( حدود۹ ملیارد تومان) و.... در مقابل عثمان سه گروه ایستاند ۱: بعضی اشراف که چرا فقط بنی امیه را والی کرده و به آنها پست نداده است ۲: فقرا ۳: بخشی از صحابه که همچنان بر آرمان های انقلاب پیامبر ص معتقد بودند و اهل هزینه دادن بود.یکی از افراد ابوذر بود 5⃣رئوس اعتراضات ابوذر به عثمان ۱: مبارزه با کنز و اشرافی گری ابوذر معتقد بود که(...وَالّذین یَکنِزونَ الذَّهبَ وَ الفِضّةَ وَ لایُنفِقونَها فِی سَبیل‌اللّه فَبشِّرهُم بِعذاب ألیم) به اهل‌کتاب اختصاص ندارد؛ بلکه تمام کسانی‌که طلا و نقره ذخیره و پنهان می‌کنند و در راه خداانفاق نمی‌کنند، به عذاب الهی تهدید شده‌اند. او با استناد به سخنان رسول‌خدا می‌گفت: مقصود از انفاق در راه خدا، فقط زکات نیست؛ بلکه معنای اعمّی دارد که هم شامل زکات و هم هزینه‌های ضرور جامعه از قبیل جهاد، دفاع و حفظ جان‌ها از نابودی و مانند آن است. با این نگاه به ثروت اندوزی خلیفه سوم و همچنین مقابل اقطاع بخشی او اعتراض داشت اسلام در باب مال با دو مقوله مبارزه کرده آیت الف:کنز( احتکار و ثروت اندوزی) ب: دوله بین الاغنیا( دست به دست شدن ثروت در دست یک اقلیت) ۲: خویشاوندسالاری تو( عثمان) کودکان( اقوام خود) را کارگزار خود کردی، چراگاهای عمومی را ملک شخصی کردی و فرزندان آزادگان را همراه خود کردی ۳: نحوه تقسیم بیت المال خلیفه سوم بیت المال را تجمیع میکرد و به صورت سالانه تقسیم میکرد آن هم با روش خلیفه دوم 6⃣جایگاه امر به معروف در قیام امام حسین ع خطبه منی(جلسه دهم) 🔻توضيحات در صوت سخنرانی eitaa.com/m_amin_rezai/3678 🎙 @m_amin_rezai
🔻در مقابل "اسلام ناب"ما با دو خوانش انحرافی طرفیم ۱: خوانشی که صرفا به عمل اصالت می‌دهد(پراگماتیسم) و حسن فعلی(کارخوب) را کافی میداند ۲: خوانشی که به نیت تکیه میکند(مرجئه) و بی عملی را تئوریزه میکند وحسن فاعلی(انسان بودن) را کافی میداند. "اسلام ناب" ترکیب "عمل گرایی"و "نیت" به صورت تومان است ✍ @m_amin_rezai
🔻این عکس را از آن جهت که بگویند با فلانی هم عکس دارد نمی‌گذارم؛ اساسا اهل این مساله ها نیستم. این عکس را اینجا میگذارم تا فراموشم نشود نوجوانی از یک روستای محروم مرزی که شیفته افکار این مردبزرگ بود و زندگیش را با سخنرانی های او سپری میکرد، اولین دفعات که او را حضوری دید قلبش به تپش افتاده بود، زندگی انقلابیش را مدیون او میداند حالا در دوره هایی دعوت می‌شود و تدریس می‌کند که استاد نادیده اش دعوت میشود و سخنرانی میکند و توفیق هم کلامی با او را پیدا میکند و... 🔻به آقای رحیم پور گفتم:در عالم نوجوانی زنگ زدم به دفترتان تا شما را ببینم رئیس دفترتان گفت: هر وقت کتابهای شهیدمطهری، آیت الله جوادی و مصباح و جعفری و...را خواندی بعد بیا بهت یک وقت بدیم،خیلی توی ذوقم خورد :)) گفتند:بعضی ها الکی درخواست دیدار میکردند و چیزی نمی خواندند، البته همان حرفها باعث شده(بخونی) و الان اینجا باشی :) ▪️در این حد را شاید در نوجوانی پیش بینی میکردم اما اینکه روزگاری استاد از من بخواهد امام جماعت بشوم و توفیق پیدا کنم نمازش را باطل کنم، این دیگر قابل تصور نبود :) الحمدلله علی کل حال ✍ @m_amin_rezai
مکتب امام_16.mp3
26.28M
🔸درباره آزادی... [خوانشی فشرده و نو به مساله با محوریت کتاب" آزادی یعنی آزادی" رهبرانقلاب به صورت کارگاهی و پرسش و پاسخ] 📆تهران، دوره دانشجویی شهید جهان آرا، مرداد۱۴۰۲ اول (سه جلسه) -دانش،بینش،گرایش در مکتب امام ره -آزادی در گفتمان انقلاب -معنای آزادی -اختیار-جبر انسان( آزادی فلسفی) -آزادی فردی-اجتماعی *بخاطر ضعیف بودن صدا در صوت اول عذرخواهم. ✍ @m_amin_rezai