eitaa logo
|مهـــــدی احمـــــدی محصـــــل|
127 دنبال‌کننده
566 عکس
401 ویدیو
39 فایل
🔴 در مسیـر تحـقق فـرآیند اهـدافـ انقـلابــ اسـلامیـ 🟢 حرکتــ عمومیــ با محوریتــ جوان متعهــد انقلابیــ 🟡 حکمــــرانیـــ مردمیــــ حلقه هایـــــ میانیــــ 🔵 تشکــــــیلاتــــ، جـــــمع ها، تربیتــــ 🟣 مهـــــارتهایــ فــــردیـــ
مشاهده در ایتا
دانلود
👌اهمیت وجود استاد... ➖ «هَلَكَ مَنْ لَيْسَ لَهُ حَكِيمٌ يُرْشِدُهُ وَ ذَلَّ مَنْ لَيْسَ لَهُ سَفِيهٌ يَعْضُدُهُ 💢 انسان به رفیقی، راهنمایی، استادی یا حکیم مرشدی و یا کسی که دست او را بگیرد و او را راهنمایی کند، نیاز دارد. ⚠️ نداشتن راهنما یکی از عوامل مهم عدم دستیابی به موفقیت‌هاست و موجبات یأس و ناامیدی را فراهم می‌کند. 📌 حجت‌ الاسلام و المسلمین دسمی 🆔 @Dasmi_org
هدایت شده از حسین صادقی
قسمت پنجم؛ مساجد چگونه می توانند با راه اندازی حلقه های میانی، مسائل محله را حل کنند..mp3
6.3M
مساجد چگونه می توانند با راه اندازی حلقه های میانی، مسائل محله را حل کنند حجت الاسلام قنبریان: 🔹مسجدهای ما پر و خالی می شوند. یعنی یک عده ای ثابت همه وعده ها با ما هستند، یک کسانی هم مناسبتی می آیند. این حلقه پا به کار شما که از جوان ها، از درس خوانده ها، از بعضی متدینین، بازنشسته ها، رزمندگان و آزادگانی که آمدند یک حلقه میانی تشکیل دهید، عوامل مشکلات را رصد و شناسایی کنید و نقطه های تحول مشخص کنید... و با «وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ...»سوره مبارکه آل عمران| آیه 159 خلق اراده عمومی کنید.
✍🏻 استاد علی صفایی حائری: من معتقدم امروز، مردم خيلى بيدارتر و آماده‌تر و روشن‌تر از پيش‌اند و معتقدم كه اگر «محمدى» بود، مى‌توانست از همين مردم «سلمان‌هايى» بسازد. او گذشته از آنكه در مغزها معرفت و شناخت مى‌گذاشت، در دل‌ها عشق و شور و ايمان مى‌آفريد و در يك لحظه و با يك نگاه و با يك توجه «ابوذر» مى‌ساخت و «سلمان» را صيد مى‌كرد و «اويس» تربيت مى‌نمود و «عمار» و «مقداد» و «بلال» و «مصعب» و «جعفر» و «حمزه» و... جمع‌آورى مى‌كرد و اينها را جورى مى‌ساخت كه هر يك، چراغ شهرى مى‌شدند و مشعل جمعى و رسول قبيله‌اى! اين نفوذ پيامبر بيشتر به خاطر آن بود كه از دل سخن مى‌گفت و با عشق و رحمت و دلسوزى تبليغ مى‌كرد و هر آنچه مى‌گفت، خود قبلاً بدان عمل مى‌نمود. 📚  | ص ۱۷۴ https://eitaa.com/hayatpvt
هرکار از دست‌تان برمی‌آید برای انجام دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یکی از موشک‌هایی که امروز حزب‌الله شلیک کرد رو ببینند... پ.ن: حزب‌الله از امروز اعلام کرد وارد نبرد جدید شده و این یعنی رژیم صهیونیستی باید آماده دریافت موشک‌های خاص حزب‌الله باشد. الله اکبر ✊
هدایت شده از حسینیه هدایت
آیا حزب الله در گوشه رینگ، گیر افتاده است؟.mp3
14.73M
🔰آیا حزب الله در گوشه رینگ، گیر افتاده است؟ تصویری که در رسانه‌ها داده می‌شود، اینگونه است که اسراییل صبرش تمام شده و در تمام این ماه‌ها مماشات کرده و حالا دیگر خشم اژدها را داریم میبینیم و قدرت بی پایان اسراییل را! قضیه پیجر‌ها بازی را به یک سطح دیگر برد؛ انفجار بیسیم ها نیز درگیری را به یک سطح دیگر برد؛ و در نهایت ترور فرمانداهان در درون خاک لبنان ... به نظر اینجا جنگ یک طرفه است ولی جنگ یک طرفه نیست و طرف دیگری هم دارد ‌و آن طرف، حزب الله است. در این برش صوتی، دکتر علی عبدی، پژوهشگر فلسطین اشغالی، صحنه درگیری کنونی را برای ما روایت می‌کند. 📩برای جهاد تبیین با موضوع طوفان الاقصی با حسینیه هدایت همراه باشید 🔻 | اینجا انقلاب جریان دارد... @hoseinie_hedayat
صوت کامل ارائه حلقه های میانی و ویژگی‌های شش‌گانه.mp3
37.04M
🎙 ارائه حجت الاسلام و المسلمین محسن قنبریان با عنوان «حلقه‌های میانی و ویژگی‌های شش گانه» در رویداد آرمان۵ @hoseinie_hedayat 📎 بحث مرتبط: کارکرد حلقه های میانی در سیره اهل بیت ☑️ @m_ghanbarian
متن شرح حدیثی اخلاقی از حضرت امام باقر علیه السلام با موضوع «صفای میان شیعیان» را که حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای در یکی از جلسات درس خارج فقه خود بیان کرده‌اند: 1389/10/06 فی الکافی، عن الباقر (علیه‌السّلام)؛ «أ یجی‌ء احدکم الی اخیه فیدخل یده فی کیسه فیأخذ حاجته فلا یدفعه». حضرت امام محمد باقر (علیه‌السّلام) از یکی از اصحابشان سؤال میکنند - که این مقدمه دیگر ذکر نشده که آن صحابی که بود و چه سؤال کرده بود و از کجا آمده بود؛ اینها دیگر توی این روایت نیست - که آیا در آنجائی که شما هستید، وضعیت اینجوری است که یکی از شماها بیاید دستش را توی جیب برادر دینی‌اش بکند و هر چه که لازم دارد، از توی جیب او بردارد، او هم ناراحت نشود؟ به این حد رسیده‌اید که جیبتان برای همدیگر رایگان باشد؟ مرحوم حرزالدین نقل میکند که شیخ خضر در زمان مرحوم کاشف‌الغطاء از علمای بزرگ بود و خیلی مورد توجه مردم قرار داشت. میگوید در روز عید، مردم نجف و عشایر و اینها که به شیخ خضر علاقه داشتند، منزل او آمدند و هدایا آوردند - پول آوردند، طلا آوردند - و همین طور جلوی ایشان میگذاشتند و ایشان هم آن پولها و طلاها را جلوی دستش گذاشته بود و همان طور روی هم کوت شده بود. بعد شیخ جعفر کاشف‌الغطاء آمد. معلوم میشود آن وقتها هنوز شیخ جعفر به مقام ریاست نرسیده بود. ایشان آمد و نشست و چشمش به این پولها و طلاها افتاد. بعد یواش‌یواش نزدیک ظهر شد و مردم رفتند. شیخ جعفر بلند شد گوشه‌ی عبایش را پهن کرد و این طلاها و پولها را گوشه‌ی عبایش ریخت و گفت خداحافظ شما، و رفت! شیخ خضر هم نگاهی کرد و چیزی نگفت؛ کأن لم یکن شیئاً مذکورا! حالا این قصه‌ای که نقل کردم، دنباله هم دارد، که دنباله‌هایش باز از این جالبتر هم هست. به هر حال حضرت سؤال میکنند که در اموال شخصی، شما اینجور هستید که مثلاً قبایتان را آنجا آویزان کرده‌اید، رفیقتان می‌آید دست میکند توی جیب قبای شما و یک مقدار پولی که لازم دارد، برمیدارد و بقیه‌اش را آنجا میگذارد و بعد راه می‌افتد میرود، به شما هم اصلاً برنخورد و ناراحت نشوید؟ چنین وضعی بین شما هست؟ «فقیل ما اعرف ذلک فینا». آن راوی گفت که در بین خودمان اینجور وضعی نیست. «فقال فلا شی‌ء اذاً»؛ فرمود: پس هنوز خبری نیست، هنوز چیزی نیست. من اینجا این حاشیه را اضافه کنم که این مالِ زمان امام باقر (علیه الصّلاة و السّلام) است. در آن زمان، شیعه تدریجاً داشت شکل میگرفت. بعد از حادثه‌ی عاشورا، در ظرف این 33 سال، 34 سالی که دوران امام سجاد (علیه الصّلاة و السّلام) بود، تدریجاً و یواش‌یواش مردم جمع میشدند؛ چون بعد از حادثه‌ی عاشورا، آن شدت عملی که به خرج داده شده بود، شیعه را متفرق کرد؛ بعضی‌ها برگشتند، بعضی‌ها منصرف شدند، بعضی‌ها از ولایت اهل بیت پشیمان شدند؛ هر کسی به یک طرفی رفت. در این 34 سال، یواش‌یواش مردم جمع شدند. در زمان امام باقر (علیه الصّلاة و السّلام) مردم بیشتر جمع شدند. مردم تدریجاً در شهرها، در نقاط مختلف، نزدیک و دور، جمع میشدند. این مال آن وقت است که حضرت میخواهند بگویند این کانونهای تشیع را باید در سرتاسر دنیای اسلام اینجوری تشکیل دهید، اینجور با هم باصفا باشید. حضرت وقتی فرمودند «فلا شی‌ء» - هنوز هیچ خبری نیست؛ آنی که باید بشود، نشده است - آن طرف ترسید؛ «قیل فالهلاک اذاً؟». «هلاک» در اینجا و در خیلی جاهای دیگر به معنای مردن نیست؛ به معنای بدبخت شدن است: یعنی پس دیگر بدبخت شدیم آقا؟ دیگر هیچی نیست؟ «فقال انّ القوم لم‌یعطوا احلامهم بعد». «احلام» در اینجا جمع «حلم» است. ماده‌ی «حَلُمَ یَحلُمُ» به معنای حلم ورزیدن است؛ با «حَلَمَ یَحلُمُ» که به معنای رؤیا و اضغاث احلامی که در قرآن هست، تفاوت دارد؛ آن از باب نَصَرَ یَنصُرُ است، حَلَمَ یَحلُمُ است؛ این از باب شَرُفَ یَشرُفُ است؛ حَلُمَ یَحلُمُ. اینجا احلام جمع حلم است. پس هنوز به آن بردباری و آن ظرفیت لازم نرسیده‌اید. بنابراین به معنای هلاک نیست که بگوئیم نابود شدید، عذاب خدا گریبان شما را گرفت؛ نه، به معنای این است که هنوز آن ظرفیت لازم را پیدا نکرده‌اید.
هدایت شده از حسین صادقی
امروز تحقیقی کردم درباره نوجوان یکی از سازمان هایی که روی پیشرانی نوجوانان کار می کند در سطح جهانی تیزر معرفی داشت برایم جالب بود در طی کلیپ حدودا نقشه حدودا 10 کشور رو نشون داد یکیش نقشه ایران است سازمانی که شبکه ای در پوشش برنامه‌های اقتصادی و توانمندسازی مدنی، تربیت نسل آینده کشورها را دنبال می‌کند چه غفلتی ما داریم از و چه خبراست طراح طرح :وزارت خارجه آمریکا مجری : سوئیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن نباید در داخل کشور برافراشته شود 💎
10.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت جنگ 33 روزه در کلام شهید سلیمانی حزب الله که در اوایل جنگ شانس پیروزی نداشت چگونه ورق جنگ را برگرداند ؟ دعای مخصوصی که رهبر انقلاب برای پیروزی حزب الله توصیه کرد
هدایت شده از محسن قنبریان
🔰امام خامنه ای در سخنرانی معروف یکِ سه، تشکیل حلقه‌های میانی را به عنوان فناوری پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، معرفی کردند. در مجموعه کلیپ «حل مسائل محله با حلقه‌های میانی مسجدی» که از سخنرانی حجت الاسلام محسن قنبریان تهیه شده است، خواهیم شنید:‌ قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم | قسمت چهارم | قسمت پنجم این مجموعه کلیپ صوتی از نشست «حلقه‌های میانی و ویژگی‌های شش گانه» در رویداد آرمان 5 تولید شده است که شما می‌توانید صوت کامل این نشست را در لینک زیر بشنوید 🎙صوت کامل @hoseinie_hedayat 📎 بحث مرتبط: کارکرد حلقه های میانی در سیره اهل بیت ☑️ @m_ghanbarian