بسم اللّه الرّحمٰن الرّحیم .
﴿وَ مَنْ كانَ يُرِيدُ حَرْثَ الدُّنْيا نُؤْتِهِ مِنْها وَ ما لَهُ فِي الْآخِرَةِ مِنْ نَصِيبٍ﴾
كسی كه تنها نتایج دنيايی را در نظر دارد، و برای به دست آوردن آن میكوشد، و میخواهد كه نتيجه عملش در دنيا عايدش شود، نه در آخرت، ما آن نتيجه دنيايی را به او میدهيم، و ديگر در آخرت بهرهای ندارد. و اگر اين معنا را تعبير كرده به اراده حرث، برای اين بوده كه اشاره كرده باشد به اينكه صرف اراده در به دست آوردن نتايج دنيا و آخرت كافی نيست بلكه اراده عمل هم میخواهد، هم چنان كه در جای ديگر نيز فرموده:"وَ أَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسانِ إِلَّا ما سَعی".
#علامه_طباطبایی
📚ترجمه #تفسیر_المیزان، ج۱۸، ص۵۷
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا روز قیامت
این کارزار تمام نشدنی است ...
🎙رهبر انقلاب اسلامی در جمع عزاداران هیئتهای دانشجویی:
«حرب لمن حاربکم» همیشه به معنای تفنگ به دست گرفتن نیست، به معنای درست اندیشیدن، درست سخن گفتن، درست شناسایی کردن و دقیق به هدف زدن است.
#جهاد #امام_خامنهای (مدظلّه)
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سید حسن نصرالله: برای خود حق حمله مجدد قائلیم
🔹ما سانسورها و آسیبهای رسیده به اهداف اصلی را بررسی میکنیم؛ اگر راضی کننده بود عملیات ما تمام است؛ اگر نه برای خود حق ادامه عملیات را قائلم هستیم.
@Farsna
هدایت شده از KHAMENEI.IR
💻 هماکنون؛ #تیتر_یک KHAMENEI.IR
🔖 رهبر انقلاب اسلامی در نخستین دیدار هیئت دولت چهاردهم :
👈 کمک به دولت برای پیشرفت کشور وظیفه همه ماست
👈 اولویت فوری، حل مسئله گرانی و تورم است. ۱۴۰۳/۶/۶
💻 Farsi.Khamenei.ir
55.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مداحیای که امسال در موکبهای عراق زیاد شنیدید
نوحۀ «کل خطوه نمشیها» با نوای خضر عباس
صوت این مداحی را میتوانید اینجا گوش دهید.
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 چه زمانی علماء، حصون امت خواهند بود؟
آیت الله #حایری_شیرازی (ره) :
به جای مباحث تکراری باید به اسلامی سازی علوم انسانی پرداخت.
✍ پن: #علوم_انسانی (اقتصاد، جامعه شناسی، مدیریت، روانشناسی، سیاست، حقوق، علوم تربیتی، فلسفههای مضاف و ...) مبتنی بر تبیین چیستی انسان، سعادت انسان، کرامت انسان و غایت انسان است. این مولفهها در علوم انسانی غربی با علوم انسانی اسلامی تفاوت بنیادین دارد.
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
🔹سرنوشت انقلاب را برایتان بگویم ... در آینده ایران و اسرائیل، تقابل مستقیم خواهند داشت 🔹
🔷آیت الله حائری شیرازی
📆 (سخنرانی آیت الله حائری شیرازی در جمع سپاه استان اصفهان - سال 1365)
🔹 امروز در عالم دو ولایت مطرح است: «#ولایت_اهلبیت(ع) نسبت به مسلمانان خالص» و «#ولایت_یهود برای مسلمانان ناخالص».
🔹هر دوی این ولایتها #در_حال_رشد هستند و باید هم رشد کنند. ببینید چه میخواهم بگویم! در اینطرف، ولایت امام دارد سر بلند میکند. در آنطرف هم ولایت اسرائیل دارد سر بلند میکند. در این وسط، کسانی هستند که باید یا جذب این بشوند یا جذب آن بشوند. اگر هنوز جذب نشدهاند، بهخاطر این است که این دو ولایت هنوز بهاندازۀ کافی به #رشد_نهایی خودشان نرسیدهاند. اسرائیل هنوز به رشد نهایی خودش نرسیده است. نهضت امام هم هنوز به رشد نهایی خودش نرسیده است.
🔹 کسانی که با امام مخالفت میکنند، اینها میمانند تا اینکه بالاخره از زیر پرچم اسرائیل سر دربیاورند! چون در عالم، دو ولایت بیشتر نخواهد بود. منتها این دو ولایت، هنوز به حد کافی بزرگ نشدهاند. در آینده، وقتی این دو کاملاً رشد بکنند، با یکدیگر #رودررو خواهند شد؛ یعنی دیگر هیچ مملکتی، بین [نهضت] امام و اسرائیل واسطه و فاصله نخواهد بود. الان سوریه و لبنان واسطه هستند. در آینده، حکومت اسلامی و اسرائیل [ #مستقیماً ] با هم اصطکاک پیدا خواهند کرد؛ یعنی ولایت اهلبیت(ع) یک طرف، یهود هم یک طرف! تمام کسانی که نمیتوانند زیر بار یهود بروند، میبینند که چارهای جز قبول ولایت اهلبیت(ع) ندارند. آنوقت، اهلبیت(ع) رشد میکنند. در این وضعیت است که تمام جوامع، جز یهودیصفتان، سراغ امام زمان(ع) میآیند و این مقدمۀ ظهور امام زمان(ع) خواهد شد.
🔹 شما میپرسید: «چرا یهود، قطب مقابل ولایت اهلبیت(ع) است؟» در روایت داریم کسانی که با اهلبیت(ع) مخالفت کنند و بغض ایشان را داشته باشند، #یهود_این_امتاند.
🔹زینب کبری(ع) در همین ایام محرم و صفر، در کوفه صحبت کرد. حضرت به اهل کوفه گفت: «ضربت علیکم الذلة و المسکنة»! یعنی همانچیزی را که قرآن به یهود نسبت داده، حضرت خطاب به کوفیان میگوید! اینجا مقصود از کوفیان، تنها اهل کوفه نیست. کوفه در آن روز، نمونهای بوده برای تمام کسانی که امام حسین(ع) را ترک کردند. قرآن به یهود گفت: (ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَ الْمَسْكَنَةُ وَ باؤُ بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ) و زینب کبری هم خطاب به کسانی که امام حسین(ع) را تنها گذاشتند، چنین گفت. امروزه هم، #ولایت_فقیه، همان تجلّی ولایت اهلبیت(ع) است؛ آنهایی که ولایت فقیه را نپذیرفتند، ولایتشان به #ولایت_یهود منتهی خواهد شد!
🔹 #سرنوشت_این_انقلاب را برایتان گفتم تا اگر سختیها و فشارهایی پیش آمد، بدانید کسی که بناست در صف اهلبیت(ع) باشد را تحت فشار قرار میدهند. این شخص اگر به درد اهلبیت(ع) نخورد، به صف دشمنان ایشان ملحق خواهد شد. در مقابل هم، بسیاری افراد از صف دشمنان بیرون میآیند و به صف شما میپیوندند. بدانید که صف انقلاب، این است و این مشکلات را دارد تا زمانی که جلوه پیدا بکند.
#ایران
#اسرائیل
#جهاد_تبیین
.
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
💢 توضیح المسائل غربی
💢 علوم انسانی، رسالهی عملیه است
آیت الله #حایری_شیرازی:
علوم انسانی، درواقع «رساله» است. این رساله عملیه است که از غرب میآید و در داخل شما اسمش را میگذارید کتاب جامعهشناسی و فکر و خیالتان راحت میشود! خیر، اینها رساله عملیه هستند. بانکداریتان علم بانکداری است یا رساله عملیه بانکداری؟ شما رسالهها را آرمِ علم زدهاید و نفس این عمل اشتباه است. رساله که علم نیست. رساله فتوی است و علوم انسانی هم فتوی است.
اینکه در روایات داریم که مسلمانها در آخرالزمان احکامشان را از علمای یهود و نصارا میگیرند، معنایش همین است.
آیا شما منتظرید که یک رساله از طرف آنها بیاید که اسمش توضیح المسائل باشد؟! اینطور نیست! رساله آمده است! سالهاست که آمده و دارد اجرا میشود.
همین علوم انسانی که در دانشگاهها تدریس میشود، رساله عملیه آنهاست. اینکه وزارت اقتصاد ما، وزارت کشور ما، وزارت ارشاد ما، مسائل را بر مبنای علوم انسانی آنها حل میکنند، این همان رساله عملیه آنهاست. رساله عملیۀ هرکسی متناسب با خودش است. مفتی آنها هم دانشمندان علوم انسانی هستند.
#علوم_انسانی
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از ابوالفضل ساجدی
ملکیان-روحانیون شهوتران ترین قشر جامعه اند---.mp3
10.94M
🔺بیشترین اشتغال ذهنی روحانیون، مسائل جنسی است❗️
🔹این سخن آقای ملکیان است که در پست قبلی ارسال شد
🔸پاسخ به ایشان در فایل صوتی آمده است
🎤ابوالفضل ساجدی
#حجاب. #آزادی
🔰 @Sajedi_ir
بسم اللّه الرّحمٰن الرّحیم .
همه را عرض نمیکنم ؛
اما برخی که دیروز برای تحریک جامعه در برابر نظام اسلامی ،
فتنه انگیزی میکردند ، امروز که بوی کباب به مشامشان رسیده و طمع مقام و منزلت دارند ،
سخن از «وفاق ملی» میگویند .
#وفاق_ملی
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از ساخت ایران|حسین مهدیزاده
🔴طبق جدیدترین آمار موسسه پو بیش از نیمی از ساکنان کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) مهاجر هستند!
خیلی آمار عجیبی است. صحبت از میلیون ها نفر و چندین کشور و میلیاردها دلار است.
آیا کم سوادانی که دبی را با ایران قیاس میکنند میدانند 94% جمعیت امارات وارداتی اند؟!
یک کشوری سفارشی با مردم سفارشی.
آیا کشوری با فقط ۶ درصد بومی اصلا کشور است؟! مسافرخانه ای در ابعاد بزرگ. کاروانسرای منطقه ای.
قطر فقط ١٩٪ قطری دارد.
کویت فقط ٢٩٪ کویتی دارد.
بحرین فقط ٣٧٪ بحرینی دارد.
و عمان به زور ۴٨٪ بومی دارند و بقیه همه مهاجرند...😳
عربستان سعودی با آن پهناوریاش 37% جمعیتش وارداتی است.
این کشورها تقریبا چیزی به اسم ملت ندارند!
✅ کانال بدون سانسور | عضو شوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از وحید یامین پور
تفکر تکنیکی مدرن در ظاهر مخالف و دشمن دین نیست بلکه غرض ورزانه برای آن شغلی دست و پا می کند و آنرا در حاشیه جهان خود زمینگیر میکند. سرّ اینکه انبوهی از صفحات شبکه های اجتماعی به رمزگشایی از آثار سورههای قرآن یا اذکار میپردازند و میلیونها نفر از سر درماندگی در دینداری نسخه های معنوی زودبازده و تکنیکها و مهارتهای معنوی آنها را بکار می گیرند همین دینداری غرض ورزانه است. در جهان تکنیک که اصالت با تمتع و اراده بشری است، سورههای قرآن و اذکار باید بتوانند باری از دوش بشر خسته بردارند. غرض این بشر از رجوع به این نسخه ها، دفع یک بلا یا بیماری یا بیشتر کردن سود و مال یا قبول شدن در یک آزمون یا بدست آوردن چیزی است. تصاویر عرفا و اهل معنا در شبکههای اجتماعی همانند جوکیها و مرتاضهای هندی دست به دست میشود تا از آنها به عنوان کسانیکه با تواناییهای رازآلود، کلیدهای پنهان خوشبختی را در جیب دارند برای کشف و بدست آوردن سود احتمالی بیشتر یا دفع کردن خطرات بهرهای گرفته شود.
#داستان_فراموشی
➕️ @yaminpour
هدایت شده از لفظ قلم | زهرا محسنیفر
📌شیخی که قطبنما داشت
لیسانس فیزیک را که گرفت، موقعیتهای شغلی به پیشوازش آمدند. یک فعال دانشجویی شاخص بسیجی را که مدرک دانشگاهی در دست داشت، در دولت احمدینژاد حلوا حلوا میکردند. اما او سودای دیگری در سر داشت و رؤیای خاصی در ذهنش میپروراند. تصمیمش را گرفته بود و اینکه از میان ایل و تبارش اولین آدمی باشد که پا به حوزهی علمیه میگذارد، پایش را سست و ته دلش را خالی نمیکرد. آرمانی که در جستجوی آن حاضر بود مسیر زندگیاش را کج کند، از درس و مشق طلبگی میگذشت.
این شد که اهواز را به مقصد قم ترک کرد. رفت اما میدانست که برمیگردد. در چشمانداز زندگیاش دیده بود که زمین بازیاش باید در خوزستان باشد. رفت و چند سالی در قم تلمذ کرد و در قامت یک روحانی برگشت. برگشت تا دغدغههایش را پی بگیرد. دغدغههایی که آب و نانی نداشت، اما دردسر الیماشاءالله! از آن طلبههایش نبود که در پستوی حجره بماند و در انزوای رهبانیت، ضَرَبَ ضَرَبایش را جلو ببرد. در میان قرائتهای هفتاد و دو ملتی از اسلام و مسلمانی، به اسلام ناب رهبری چنگ زده بود و خود را وکیل او میدانست؛ یک وکالت عام برای نفی اسلام خنثی و بیبخار. این فراز از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را از بر بود:
«اگر دینی را پیدا کردید که با ظالم ساخت، با مستبد همکاری کرد، با مظلوم یک لحظه کنار نیامد، یک گره از کار فروبسته مردم نگشود، برای امروز و فردای مردم، خشخاشی، ذره مثقالی، سود نداشت؛ تو هم از طرف ما وکیل، اگر چنین دینی را پیدا کردی، هر جا پیدا کردی، رَدّش کن، یک لحظه این دین را نپذیر. برای خاطر اینکه دین اگر از سوی خداست، این جوری نیست.»
این فراز، شاهبیت و قطبنمای مسلمانیاش شده بود. هیچ چیز به اندازهی بیعدالتی اجتماعی آزارش نمیداد و از هیچ چیز به اندازهی سکوت در برابر ظلم و عافیتطلبی رنجور نمیشد.
ماجرای اعتصاب کارگران نیشکر هفتتپه شاید اولین آزمون جدیاش بود تا نشان دهد اهل هزینه دادن برای تحقق عدالت است. کارگران، ماهها بود که حقوق نگرفته بودند و مالک نااهل کارخانه، بیاعتنا به معیشت کارگران، خر خودش را میراند. شیخ، دوستان طلبهاش را جمع کرد تا در جمع کارگران حاضر شوند و از آنها حمایت کنند. جماعت متحصن نماز ظهر را به او اقتدا کردند و تا السلام علیکم را گفت، تازه دردسرهای بزرگ سراغش آمدند. ویدیوی حضورش در جمع کارگران سر از شبکههای معاند درآورد و آن دختر موفرفری او را مزدور نظام نامید. از آن طرف مسئولین خوزستان از ظاهر شدن چند طلبهی ناشناس در میان یک پروندهی اجتماعی-اقتصادی که امنیتی هم شده بود، ناخرسند بودند.
کلیپ شیخ دست به دست میچرخید و او در میان برخی هملباسهایش باید نگاههای سنگین و پر از سؤال را تحمل میکرد و از چشمهاشان میخواند که طلبه را چه به این قرشمالبازیها! خلاصه دوست و دشمن شروع به نکوهش و شماتتش کردند. اما شیخ، به درستیِ راهی که رفته و کاری که کرده بود، ایمان داشت. او به کمک دوستانش و بعضی مطالبهگران و عدالتخواهان و جریان دانشجویی حمایت از کارگران را ادامه دادند و پای وزر و وبالش ایستادند تا گره از کار فروبستهی آنها باز شد و پرونده هفتتپه به نفع کارگران به سرانجام رسید.
وقتی رهبری در دیدار رمضانیاش با دانشجویان، مهر تأییدی بر مطالبهی آنها زد، جریانهای شماتتگر رفوزه شدند. شیخ اما قطبنمایش از اول میزان بود و تکلیفش با خودش روشن. تکلیفش این بود که مطالبهی عدالت را ادامه دهد و از هزینههایش نترسد.
از آن حلوا حلوا کردنها دیگر خبری نبود و شیخ اینبار خودش به پیشواز یک مسئولیت خطیر رفت و شد معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان. نه برای اینکه فقط بگوید «خواهرم حجابت، برادرم نگاهت»؛ میخواست امر به معروف را اول برای حاکمان و صاحبان قدرت و مبارزه با باندهای زر و زور و تزویر اقامه کند. از آن کارهای پر دردسر و بی آب و نان. شیخ به حکم آن وکالت عام جنگیدن برای عدالت را انتخاب کرده بود تا مسلمان باشد؛ از جایگاه حقوقیاش در پروندههای زیادی از مفاسد ورود کرد و منشأ خیر شد. این اواخر از او شکایت شد. در پروندهی میدان میوه و ترهبار اهواز با اصحاب قدرت و ثروت درافتاده بود. شاکی خصوصی او را به دادگاه ویژهی روحانیت کشاند. حالا ده روزی میشود که شیخ محسن #ریسمانسنج در زندان است.
شیخ میتوانست معلم فیزیکی باشد و سر برج حقوقش را بگیرد و بچسبد به زندگیاش. یا در فلان دستگاه کار فرهنگی کند. اما میخواست خشخاشی و ذره مثقالی برای امروز و فردای مردم سودمند باشد. امروز بعضی از آنها که در ضَرَبَ ضَرَبا گیر کردهاند، از گیر افتادن او خوشحالند و دوباره شماتتش میکنند که طلبه را چه به قرشمالبازی! اما شیخ محسن قطبنما دارد و دوباره برمیگردد و ادامه میدهد؛ آبدیدهتر از قبل!
✍#زهرا_محسنی_فر
https://eitaa.com/joinchat/963837996C814ca55648
هدایت شده از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
🍃 همچون یک شهروند عادی
🔺او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، یک رأی به صندوق انداخته و سپس نظارهگر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است.
📨 او رأی مردم را محترم دانسته است و در منطق حکمرانی، دخالت مستقیم و جدّی داده است.
➕ حتّی آنگاه که گزینههای زاویهدار با او به قدرت رسیدهاند، منطق مردمسالاری را کنار ننهاده و انتخابات را ابطال نکرده است.
◽️ او در برابر این گزینهها، کارشکنی و سنگاندازی نکرده و جهتگیریهای شخصیاش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس اخلاق و در چهارچوب قانون بوده است.
🎙 #مهدی_جمشیدی
📖 برای مطالعه متن کامل کلیک کنید...
#رهبری
#عکس_نگاشت
🆔 @iictchannel
چه میشد؟
چه میشد که به جای ظلم عدل بود .
چه میشد که به جای کینه محبت بود.
چه میشد که به جای شرک خداپرستی بود.
چه میشد که به جای تخریب سازندگی بود.
چی میشد که به جای کثیف کردن روح معراج روحی بود.
چه میشد که به جای شکنجه و درد لذت روحی بود.
چه میشد که به جای سقوط در فساد عروج به آسمان انسانیت بود.
چنان شد که به جای خود خواهی و غرور فناء فی الله که اساس همه لذتها و بقا و ابدیت و لذت دائم است بود .
📚 #کتاب #حماسهعشقوعرفان ص۱۱۲۸
👤 شهید دکتر مصطفی چمران
#شهید_چمران
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مثلا امروز میگویند : «وفاق» .
رحمت خداوند بر
شیخ شهید آیت الله فضل الله نوری
و آیت الله آقا مرتضی تهرانی
سلام اللّه علیهما .
#مشروطه #وفاق
#شیخ_فضلالله_نوری
#آیتالله_مرتضی_تهرانی
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
4_483625472287047706.MP3
820.6K
صدای ملکوتی علی صفایی حائری 🕊
«گام اول بلاء»
#علی_صفایی_حائری
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
بسم اللّه الرّحمٰن الرّحیم .
منم و دلی که دائم بدو دست دارم او را
اگرش نگاه داری به تو می سپارم او را ...
#شعر #صبری
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
4_5902118172395307451.mp3
1.54M
معاشرت ها، ضعف ها را «نشان» می دهد ؛
«به وجود» نمی آورد !
- تلقی اشتباه از مفهوم نظم ...
🎤 صدای ملکوتی علی صفایی حائری 🕊
#علی_صفایی_حائری
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از مَنیَنتَظِر || سیدهادیاشرفیان
27.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم .
ماجرای عیدالزهرا و رُفع القلم
🎙 آیتالله شهیدبهشتی
#شهید_بهشتی
| مَنْ یَنْتَظِر |
@manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوربین مخفی؛ دعوای پدر با پسر کنکوریش سر انتخاب رشته!😯
پسر به گرافیک علاقه داره ولی پدرش میگه کنکور بده، پزشکی بخون!
ببینین دانشجوهای پزشکی جلوی دانشکده چه واکنشی نشون دادن! برای خودمون هم جالب بود😉
@kebritmedia
#انتخاب_رشته
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از کشکول ناب حوزوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️بنده روی مساله فتنه حساسم!
🎤 #رهبر معظم انقلاب:
بنده تقسیم بندی اصولگرا و اصلاحطلب و... را قبول ندارم اما روی فتنه حساسم.
عده ای در مساله فتنه[سال۸۸] سردمداری می کردند
تبرّی از شعار "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است" لازم بود که در آن روز نکردند!
آن وقت الان دم از امام هم می زنند!
✍️پ.ن: آنهایی که نسبت به فتنه گران ۸۸ که خسارت های بسیاری برای کشور وارد کرد، بغض و نفرت ندارند یعنی نسبت به آرمان های انقلاب و امام (ره) سست هستند.
#فتنه۸۸
💎کشکول ناب حوزوی🔻
✅ @kashkolenab
درست فهمیدن اسلام - نسخه موبایل.pdf
982.7K
❖ درست فهمیدن اسلام
• متن سخنرانی استاد سید علی خامنه ای در جمع جوانان حزب جمهوری اسلامی در شهر اهواز . سال ۱۳۵۸
▫️نسخه موبایل
•
•
•
#امام_خامنهای (مد ظله)
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅اثرات غذا بر علم و عمل
«لقمه حلال»
🎙#آیت_الله_جوادی_آملی
#انسان_شناسی
| مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️
https://eitaa.com/manyantazer1