eitaa logo
مَن‌یَنتَظِر || سید‌هادی‌‌اشرفیان
377 دنبال‌کننده
206 عکس
409 ویدیو
13 فایل
«و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر » دنیا تاریکه ولی هدف ما روشنه! «الله نور السماوات و الارض» (مطالب و نکاتی که به دلم میشینه یا از دلم بر میاد ، با شما سرورانم به اشتراک میگذارم إن شاء اللّٰه) | مَنْ یَنْتَظِر |🕊️ آی دی این مسکین : 👤 @ashrafian
مشاهده در ایتا
دانلود
29.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایران میتوانست به جای یک عملیات گسترده و چند وجهی و تنوع تسلیحاتی یک عملیات قرینه مشابه اقدام دشمن انجام دهند مثلا یکی از کنسولگری های آنها را در منطقه هدف قرار داده و کار را تمام کند اما کاملا عامدانه به جای این کار یک عملیات گسترده را طراحی کرد تا سطح هزینه دشمن برای هر اقدام بشدت بالا رود و این دقیقا همان وعده رهبر معظم انقلاب است که فرمودند عملیات ما پشیمان کننده خواهد بود _ قسمت اول از مجموعه تحولات این روز ها پاسخ سوال اول : چرا با فاصله و به این صورت جواب دادیم؟ احمد محمدزاده
هدایت شده از راوی || امین غفاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اگه اسرائیل حمله کنه؛ چی میشه؟ 🔴 راوی | امین‌ غفاری |عضو شوید👇 ✅️ @aminghafari_ir
بسم اللّه الرّحمٰن الرّحیم . 🔰عبرت دیروز برای بصیرت امروز ✅تقی از توپ خالی شما نمی ترسد (از توپ خالی ناصرالدین شاهی تا توپ خالی اسراییلی - امریکایی ) 🔴به مناسبت جنگ روانی اسراییل برای جبران ابعاد شکست از ایران 🟢روزی ناصرالدین شاه به خاطر یک مسئله ای مرحوم آیت الله شیخ محمد تقی آقا نجفی اصفهانی را به تهران احضار کرد، اما ایشان نمی پذیرفتند اما با اصرار علمای تهران و با احترام و استقبال مردم به تهران آمده و در ساعت مقرره در شمس العماره برای ملاقات شاه رفت، ولی او که از این ملاقات ناراضی بود، یکی از علمای اصفهان را با خودش به عمارت شمس العماره برده و در آن جا تا آمدن شاه مشغول مباحثه شدند! شاه وارد شد، ولی آن دو نفر گرم مباحثه بودند و کمترین توجهی نداشتند! با این که معتمد الدوله پیش دوید و ورود اعلیحضرت قدر قدرت را اطلاع داد، باز تعمداً آقا نجفی به روی خودش نیاورد تا شاه به آنها نزدیک شد. ناگهان آقا نجفی سر بلند کرد و با لهجه اصفهانی گفت: « شاه شومائید؟ » شاه از این عمل که توهین عمدی نسبت به او بود سخت برآشفته شد بدون اعتنا و تکلم با آقا نجفی، برگشت و از تالار قصر خارج شد و در حالی که با کلمات زننده و تند خود تهدید می کرد بیرون رفت. غضب شاه، اتابک و رجال درباری را سخت به وحشت انداخت و مضطرب گردید. آقا نجفی هم برخاست و عصازنان راه خود ر ا گرفت که برود. اتابک با رنگ پریده متوحشانه پیش دوید و گفت: آقا چرا این طور فرمودید؟ امروز اختیار جان و مال تمام مملکت در اختیار اعلیحضرت است. این عمل اگر برای شما فرضاً خطر نداشته باشد برای ما بسیار خطرناک است. آقا نجفی که به در خروجی قصر نزدیک می شد و این کلمات تهدید آمیز وزیر اعظم را می شنید، ناگهان چشمش به توپی که در آنجا کار گذاشته بودند افتاد. بدون توجه به تهدیدات صدر اعظم، کلام او را قطع کرد و با لحن تمسخرآمیز گفت: آقای صدر اعظم باشی! این درازه چی است؟! صدر اعظم : این توپ است. آقا نجفی : توپ چی است؟ از همان توپ هایی که بچه ها بازی می کنند؟ صدر اعظم : نخیر. این توپی است که در آن باروت می ریزند و آتش میزنند. آقا نجفی : باروت چی است؟ در قرآن فقط هاروت و ماروت است، باروت چیست؟ صدر اعظم : باروت دانه های سیاهی است که وقتی آتش به آن برسد منفجر می شود. آقا نجفی : وقتی توپ آتش گرفت چطور می شود؟ صدر اعظم : اگر به هر کس گلوله اش برسد، قطعه قطعه خواهد شد. آقا نجفی پیش رفته و جلو توپ ایستاده و می گوید: آقا صدر اعظم بفرمائید به این توپ در برود و مرا قطعه قطعه کند. اتابک اعظم : این توپ خالی است و حالا در نمی رود! آقا نجفی نگاه تمسخر آمیزی به اتابک انداخته و در جواب تهدیدهای او می گوید: به شاه بگویید که: " تقی از این توپ خالی شاه نمی ترسد!!" 🔴برگرفته از کتاب حکم نافذ آقانجفی ، تهران ، انتشارات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران ، ۱۳۹۰ | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا چون هر روز که از خواب پا میشیم میبینیم دلار بالا رفته و قیمتها گران شده، باید از حمله خارجی برای سرنگونی جمهوری اسلامی استقبال کرد؟ آیا اگر چنین چیزی رخ دهد به نفع ایران و ایرانیان خواهد بود؟ | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم . 🔴 چند تفاوت «گفت‌وگو» و «جَدَل» : ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ گفت‌وگو، زبان مفاهمه است و هیچ تمدّنی بدون گفت‌وگو شکل نگرفته و بدون آن نیز دوام نیافته است. اکنون در بسیاری از گروه‌های مجازی و محافل علمی و سیاسی، جدل فرمانروایی می‌کند و کثیری به تصوّر این‌که در حال گفت‌وگو با یکدیگرند، در ورطه‌ی مجادلات بی‌ثمر و بی‌پایان افتاده‌اند، هم‌چنان‌که در گفت‌وگوهای دو یا چند نفره. مرز میان گفت‌وگو و جدل، بسیار باریک و مبهم است لذا چند نکته ساده‌ی آن یادآوری می‌شود. ۱. هدف گفت‌وگو این است که من بدانم در ضمیر شما چه می‌گذرد و شما بدانید که درد من چیست اما جدل تشنه پیروزی است و شهوت استیلا بر طرف مقابل دارد. ۲. پایان جدل، دشمنی است و پایان گفتگو، دوستی است. ذهن و زبان جدلیون، در تسخیر سوء‌ظن به دیگران و خودشیفتگی است. اما گفت‌وگو، راهی برای کاستن از افتراق‌ها و سوءتفاهم‌هاست. بنابراین گفت‌وگو ما را به یکدیگر نزدیک‌‌تر می‌کند و جدل، دورتر و دشمن‌تر. گفت‌وگو اگر گرهی نگشاید، گره را کورتر نمی‌کند. ۳. در گفت‌وگو، میان اندیشه و صاحب اندیشه فرق می‌گذاریم. یعنی مخالفت ما با اندیشه‌ای، به دشمنی ما با صاحب آن اندیشه نمی‌انجامد. ۴. در گفت‌وگو می‌کوشیم که حرف دیگری را بفهمیم ولی در جدل می‌کوشیم که حرف خود را در گوش او فرو کنیم. ۵. اهل جدل، درد حقیقت ندارند. پس به هیچ خطا یا جفایی اعتراف نمی‌کنند. اما در گفت‌وگوی سالم، طرفین می‌پذیرند که در فلان مسئله خطا کرده‌، دچار غفلت یا مبالغه و تندروی شده‌اند. ۶. جدل، استثمار گفت‌وگو است. یعنی گفت‌وگو در جدل، بهانه‌ای بیش نیست. بدین رو اهل جدل، گاهی این بهانه را وامی‌نهند و از ابزار دیگری استفاده می‌کنند که هیچ سنخیتی با گفت‌وگو ندارد، مانند زورگویی، تهدید، نصیحت، افشاگری و تجاوز به حریم خصوصی افراد. ۷. جدل‌گرایان، معمولا زبانی درشت‌گو و پر از نیش ‌و کنایه دارند، گرچه هر درشت‌گویی جدل‌گرا نیست و هر جدل‌گرایی درشت‌گو نیست. ۸. جدل گذشته‌گرا است، اما گفت‌وگو آینده‌ساز است. در جدل، شما از راهی دفاع می‌کنید که آن را طی کرده‌اید اما در گفت‌وگو راهی را می‌جویید که آینده‌ را بسازد. از همین رو گفت‌وگو پیش‌رونده است، اما جدل، هر بار به نقطه‌ آغاز بر می‌گردد. ۹. در گفت‌وگو می‌کوشیم که چیزی بیاموزیم، اما در جدل، تلاش ما بیشتر برای شیرفهم‌کردن طرف مقابل است. ۱۰. در گفت‌وگو تابع منطقیم و فارغ از این‌که گوینده کیست بر این نکته متمرکزیم که چه می‌گوید؟ و بدون هیچ مقاومتی حرف حق را می‌پذیریم ولی در جدال، از ابتدا با گارد وارد می‌شویم و به چیزی جز غلبه و کسب نتیجه‌ی از پیش تعیین‌شده نمی‌اندیشیم. ۱۱. سماجت و افراط در کش‌دارکردن مباحث، از نشانه‌های اهل جدل است. اهل گفت‌وگو به همان آسانی که وارد گفت‌وگو می‌شوند، آن را رها می‌کنند و می‌دانند که کجا و کی باید کنار بکشند، اما جدلیون تا بالابردن پرچم پیروزی و اعتراف خصم به شکست، سماجت می‌کنند. https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از کانال حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب حمله چقدر شیرین بود گنبد آهنین‌تان این بود؟ تازه آن گنبد آهنینی که پشت سرش انگلیس و پاریس و برلین بود..... عجب شعری خوند محمد رسولی👌 | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
🔰سالروز تخریب قبور مقدس بقیع (یوم الهدم) ‌ ✅وهابیان در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری حرم امامان بقیع را ویران کردند. این روز به «یوم الهدم» (روز ویرانی) مشهور است. تخریب بناها در بقیع توسط جریان وهابیت در عربستان سعودی برای از بین بردن اماکن زیارتی بود. تا آن زمان بر روی مقبره پیشوایان و سایر بزرگان اسلام که در مدینه مدفون بودند گنبدها و بناهایی قرار داشت. پس از تسلط وهابیان بر مدینه آن‌ها ضمن تخریب قبور آثاری که بر روی قبور قرار داشت را نیز از بین بردند. 🔴بقیع اولین مزاری است که به دستور رسول اکرم (ص) توسط مسلمانان صدر اسلام ایجاد شد. ابن اثیر می‌گوید: «بقیع در لغت به محل وسیعی که دارای درخت یا ریشه درخت باشد۰ 🔵همچنین بقیع مدفن چهار امام مظلوم شیعه امام حسن (ع)، امام سجاد (ع)، امام باقر(ع) وامام جعفر صادق (ع) است. همچنین قبرچند تن از همسران پیامبر(ص) و نیز عباس عموی پیامبر و فاطمه بنت اسد؛ مادر حضرت علی بن ابی‌طالب، ‌ حضرت ام البنین؛ مادر حضرت اباالفضل العباس(ع) و برخی دیگر از بزرگان اسلام در بقیع قرار دارد . | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
مَن‌یَنتَظِر || سید‌هادی‌‌اشرفیان
🔰سالروز تخریب قبور مقدس بقیع (یوم الهدم) ‌ ✅وهابیان در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری
شیعه همان است . چه روزی که به حرم چهار امامش حمله کرد و با خاک یکسان شد . چه روزی که به سوریه و عراق حمله کرد و نتپانست آسیبی به حرم ها برساند . شیعه همان شیعه است . آن روز حکومت نداشت و امروز دارد . 🖋سید محمد حسین راجی | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از کشکول ناب حوزوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥بی‌بندباری اجتماعی نتیجه‌ی بی‌عدالتیست! بفهمید! ⁉️ورزش مختلط در ایران‌مال یا مفاسد و تخلفات اقتصادی در ساخت ایران‌مال؟ 🔹مقایسه‌ای قابل تامل در برنامه ثریا 💎+بخوانید : درجه بندی حساسیت ها و واکنش ها 👉 💯حتما ببینید💯 ✴️کشکول ناب حوزوی🔻 ✅ @kashkolenab
هدایت شده از دکتر موسی نجفی
  🔰عبرت از دیروز برای بصیرت امروز ✅اندر ترقه بازی نتانیاهو و حکایت "بدا به حال روس" فتحعلیشاه 🔴با توجه به اقدام نمایشی و مضحک اسراییل برای کسب آبروی از دست رفته بعد از عملیات وعده صادق ، می توان این سیرک خنده دار صهیونیستی را با نمایشی که از فتحعلیشاه قاجار بعد از شکست از روس‌ها در تاریخ ثبت شده است ، مقایسه نمود. اما اصل ماجرا: 🟢گویند در جنگ دوم روس و ایران وقتی قشون روس به تبریز وارد شد و مصمم بود به سمت میانه حرکت کند، دولت ایران خود را در مقابل کار تمام شده‌ای دید و ناچار شد شرایط صلحی که دولت روس املا می‌کرد بپذیرد. فتحعلی شاه برای اعلان ختم جنگ و تصمیم دولت در بستن پیمان آشتی، سلاحی خبر کرد. قبلا به جمعی از خاصان دستوراتی راجع به اینکه در مقابل هر جمله‌ای از فرمایشات شاه چه جواب‌هایی باید بدهند داده شده بود و همگی نقش خود را روان کرده بودند. شاه بر تخت جلوس کرد و دولتیان سرفرود آوردند. شاه به مخاطب سلام، خطاب کرد و فرمود: اگر ما امر دهیم که ایلات جنوب با ایلات شمال همراهی کنند و یکمرتبه بر روس منحوس بتازند و دمار از روزگار این قوم بی ایمان برآورند چه پیش خواهد آمد؟ مخاطب سلام که در این کمدی نقش خود را خوب حفظ کرده بود تعظیم سجده مانندی کرد و گفت:«بدا به حال روس!! بدا به حال روس!!» شاه مجددا پرسید:«اگر فرمان قضا جریان شرف صدور یابد که قشون خراسان با قشون آذربایجان یکی شود و تواما بر این گروه بی دین حمله کنند چطور؟» جواب عرض کرد:«بدا به حال روس!! بدا به حال روس!!» اعلیحضرت پرسش را تکرار کردند و فرمودند:«اگر توپچی های خمسه را هم به کمک توپچی‌های مراغه بفرستیم و امر دهیم که با توپ های خود تمام دار و دیار این کفار را با خاک یکسان کنند چه خواهد شد؟» باز جواب: «بدا به حال روس!! بدا به حال روس!!» تکرار شد و خلاصه چندین فقره از این قماش اگرهای دیگر که تماما به جواب یکنواخت بدا به حال روس مکرر تایید می‌شد رد و بدل شد. شاه تا این وقت روی تخت نشسته پشت خود را به دو عدد متکای مروارید دوز داده بود. در این موقع دریای غضب ملوکانه به جوش آمد و روی دوکنده زانو بلند شد شمشیر خود را که به کمر بسته بود به قدر یک وجبی از غلاف بیرون کشید و این دو شعر را که البته زاده افکار خودش بود به طور حماسه با صدای بلند خواند: کشم شمشیر مینایی / که شیر از بیشه بگریزد زنم بر فرق پسکوویچ / که دود از پطر برخیزد اما با دو نفر که در یمین و یسارش رو به روی او ایستاده بودند خود را به پایه عرش سایه تخت قبله عالم رساندند و به خاک افتادند و گفتند:«قربان مکش، مکش که عالم زیر و رو خواهد شد.» شاه پس از لمحه‌ای سکوت گفت:«حالا که اینطور صلاح می‌دانید ما هم دستور می‌دهیم با این قوم بی دین کار به مسالمت ختم کنند.» شرح زندگانی من-عبدالله مستوفی صص 33و 34 http://mousanajafi.ir https://eitaa.com/drmousanajafi https://Sapp.ir/drmousanajafi https://ble.ir/drmousanajafi. https://rubika.ir/drmousanajafi
28.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دفاع دکتر محمد مرندی (در مقابل پیرس مورگان) از پاسخ نظامی ایران به اسرائیل 🔻این ده دقیقه یکی از درخشان ترین مناظره های یک فرد سیاسی در تاریخ جمهوری اسلامی با یک رسانه امپریالیستی است. 🔸این ده دقیقه از صحبت‌های پرفسور مرندی در برابر بیمار لجوج و صهیونیست بالفطره، پیرس مورگن انگلیسی است. 🔹مرندی اینجا از پیروزی بزرگ ایران در عملیات تلافی جویانه، از شکست مفتضحانه قدرت های دنیا در برابر موشک های قدیمی ایران، از انزوای اسرائیل در افکار عمومی و از دروغ های تمام نشدنی اسرائیل در بمباران بیمارستان ها و غیره می گوید. 🔸حتما باز کنید و نگاه کنید. زیرنویس فارسی دارد. | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 کودک آزاری! 📌اگر بجای این روحانیون مسیحی، فقط یک روحانی مسلمان بود، الان تمامی شبکه‌های مجازی و سازمان‌های بین‌المللی و بازیگران هالیوود و حتی آبدارچی کاخ سفید نگران کودک‌آزاری مسلمانان بودند و دین اسلام را نماد تحجر قلمداد می‌کردند. 🔺تذکر: این روش روحانیون مسیحی نامش غسل تعمید می‌باشد که بر اساس یک تفکر خردستیز و کاملا اشتباه صورت می‌گیرد که هر طفلی متولد شود آلوده به گناه نخستین است! گناهی که آغاز خلقت توسط آدم و حوا صورت گرفت. راهی برای نجات کودک از جهنم نیست مگر با غسل تعمید! | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از احمدحسین شریفی
🟢سعدی و سکوت 🖊احمدحسین شریفی 🔸سکوت رفتاری است که می‌تواند نشانه بسیاری از امور مختلف و حتی متضاد باشد. به همین دلیل فهم «معنا» و «پیام» آن نیازمند زیرکی و تأمل است. سکوت گاهی نشانه رضایت است و زمانی نشانه نارضایتی؛ گاهی نشانه امید است و زمانی نشانه ناامیدی، گاهی نشانه تأیید است و زمانی نشانه تکذیب. سکوت گاهی نشانه ناتوانی از پاسخ است و زمانی بهترین پاسخ. به تعبیر علیه السلام: «سکوت در برابر احمق، بهترین پاسخ است». و به تعبیر شیخ محمود شبستری در سعادت‌نامه «ابلهان را جواب خاموشی است» میشل هم می‌گفت: «همیشه سکوت نشانه‌ی تایید حرف طرف مقابل نیست، گاهی نشانه‌ی قطع امید از سطح شعور اوست!» 🔹در روزگار حاضر بیش از گذشته به «حکمت‌ سکوت» نیازمندیم. دنیای جدید دنیای اطلاعات نام گرفته است؛ دریایی از اطلاعات راست و دروغ و دقیق و نادقیق روزانه در اختیار مردم قرار می‌گیرد. همه ساختارهای دنیای جدید ما را وارد به سخن گفتن و انتشار سخن می‌کند. تا جایی که سخن گفتن از نشانه‌های مهم بودن شناخته می‌شود. انتشار هر چه بیشتر اطلاعات، صرف نظر از درست یا نادرست آن، منبعی مهم برای امرار معاش و مایه‌ای برای کسب شهرت‌ و اعتبار اجتماعی شده است. افراد سعی می‌کنند در هر زمینه‌ای اظهار نظر کنند! حتی اگر هیچ تخصصی در آن موضوع نداشته باشند. پرحرفی و زیاده‌گویی، موجب احساس نوعی توهم دانایی شده است. 🔻از مهمترین حکمت‌هایی که مصلح‌الدین سعدی شیرازی در کتاب بی‌نظیر گلستان بر آن تأکید دارد، حکمت سکوت و کم‌گویی است. تا جایی که یک باب از ابواب هشت‌گانه گلستان را با عنوان «در فواید خاموشی» به این موضوع اختصاص داده است و البته در ابواب دیگر نیز به هر مناسبتی در باب سکوت سخن گفته است. فی المثل در حکایت هفتم از باب چهارم «در فواید خاموشی» می‌گوید: «یکی را از حکما شنیدم که می‌گفت: هرگز کسی به جهل خویش اقرار نکرده است، مگر آن کس که چون دیگری در سخن باشد، همچنان ناتمام گفته، سخن آغاز کند. سخن را سر است اى خردمند و بُن میاور سخن در میان سخن خداوند تدبیر و فرهنگ و هوش نگوید سخن تا نبیند خموش @Ahmadhoseinsharifi 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌ چرا طلبه بشویم؟ 🎙پاسخ حجت الاسلام را بشنوید پذیرش ورود به حوزه های علمیه تا ۳۱ خرداد ماه ادامه دارد . | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
💥آیت‌ الله شیخ عباس کعبی(استاد درس خارج قم و نماینده خبرگان خوزستان) در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش قم: خصوصی سازی آموزش و پرورش خلاف عدالت آموزشی، تربیتی و فرهنگی است ◻️خصوصی‌شدن آموزش و پرورش خلاف عدالت آموزشی و فرهنگی است که بخشی از جامعه برخوردار بتوانند فرزندانشان را در بهترین مدارس قرار بدهند و از سوی دیگر بچه‌های مناطق کم برخوردار و ضعفا، نتوانند از این امکانات استفاده کنند. ◻️آموزش و پرورش مانند بخش دفاعی، امنیتی و نظامی است. ◻️ این شکاف طبقاتی بین فقیر و غنی، نباید خودش را در شکاف آموزشی، شکاف تربیتی و شکاف نسلی نشان دهد. متن کامل👉 📸عکسی از دیدار مردمی آیت الله کعبی پ.ن: احسنت بر آیت الله کعبی، باید تعداد علمای مردمی و دلسوز و دغدغه مند مثل ایشان روز بروز بیشتر شود | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
🔴لایو سبک زندگی ✅به صورت پرسش پاسخ ✅سوالاتتون رو به این آدرس بفرستید. @saeed_hesari_admin 📆 یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ⏰زمان: ۲۱:۳۰ تاریخ شروع: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ______________________ @saeed_hesari
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📱عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر کرد مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت: غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند: تو را‌است معجزه در کف زساحران مهراس عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می شود. 📱 @Negar_Resane
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 فرق عمامه و تاج؟ 💢فرق بیت رهبری و کاخ شاه؟ 💢 حضرت آقا و حضرت والا؟ ✅ بسیار عالی👌 | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
__اجتماعی۱.mp3
4.09M
🔺عدالتخواهی را باید تقویت کرد💯 💥مردم ما هم امروز از اوایل انقلاب نسبت به این نابسامانی‌ها حسّاس‌ترند. امروز مردم نسبت به فساد حسّاسند، نسبت به فاصله‌ی طبقاتی حسّاس‌تر از اوّل انقلابند؛ این چیز بدی نیست، این چیز بسیار خوبی است؛ این نشان‌دهنده‌ی آن است که مردم با آرمانهای انقلاب آشنایند و دنبال آن آرمانهایند، لذا اعتراض می‌کنند به فساد؛ این خیلی مهم است و نشان‌دهنده‌ی گرایش مردم است؛ همین را باید تقویت کرد. ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ 🎤رهبر معظم انقلاب | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هاشمی رفسنجانی تحت تاثیر غربزدگانی که به وی نزدیک شده بودند و تکنوکرات های حزب و جریان کارگزاران را تشکیل دادند که اکنون بیش از هفتاد درصد قدرت و شبکه های اقتصادی دولتی و خصوصی را از طریق شرکت های معظم دولتی و خصولتی در اختیار دارند ، مسبب اشرافیت مذهبی در کشور هستند. هاشمی رفسنجانی با تئوریزه کردن اشرافیت مذهبی در کشور، باعث تغییر ریل انقلاب به این سمت و سو شد؟ امام علی علیه السلام میفرمایند من با عدالت، فقر و رنج مردم را از بین بردم . الگوهای توسعه غربی و روشنفکرانه هیچگاه به توسعه نمی انجامد و نمونه آن ۸ سال گفتمان توسعه بود که رنانی ها، نیلی ها، نوبخت ها، زیباکلام ها و سریع القلم ها و ظریف ها بر کشور حاکم بودند. ما نیازمند الگوی پیشرفت بومی بر سه پایه دانش محوری، استفاده از تجربیات تکنیکی شرق و غرب توسعه یافته و عدالت محور بر پایه اقتصاد مقاومتی و هستیم. ☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi