eitaa logo
مَن‌یَنتَظِر || سید‌هادی‌‌اشرفیان
376 دنبال‌کننده
206 عکس
409 ویدیو
13 فایل
«و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر » دنیا تاریکه ولی هدف ما روشنه! «الله نور السماوات و الارض» (مطالب و نکاتی که به دلم میشینه یا از دلم بر میاد ، با شما سرورانم به اشتراک میگذارم إن شاء اللّٰه) | مَنْ یَنْتَظِر |🕊️ آی دی این مسکین : 👤 @ashrafian
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴طبق جدیدترین آمار موسسه پو بیش از نیمی از ساکنان کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) مهاجر هستند! خیلی آمار عجیبی است. صحبت از میلیون ها نفر و چندین کشور و میلیاردها دلار است. آیا کم سوادانی که دبی را با ایران قیاس میکنند میدانند 94% جمعیت امارات وارداتی اند؟! یک کشوری سفارشی با مردم سفارشی. آیا کشوری با فقط ۶ درصد بومی اصلا کشور است؟! مسافرخانه ای در ابعاد بزرگ. کاروانسرای منطقه ای. قطر فقط ١٩٪‏ قطری دارد. کویت فقط ٢٩٪‏ کویتی دارد. بحرین فقط ٣٧٪‏ بحرینی دارد. و عمان به زور ۴٨٪‏ بومی دارند و بقیه همه مهاجرند...😳 عربستان سعودی با آن پهناوری‌اش 37% جمعیتش وارداتی است. این کشورها تقریبا چیزی به اسم ملت ندارند! ✅ کانال بدون سانسور | عضو شوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/404946944Ceab6f2b794
هدایت شده از وحید یامین پور
تفکر تکنیکی مدرن در ظاهر مخالف و دشمن دین نیست بلکه غرض ورزانه برای آن شغلی دست و پا می کند و آنرا در حاشیه جهان خود زمین‌گیر میکند. سرّ اینکه انبوهی از صفحات شبکه های اجتماعی به رمزگشایی از آثار سوره‌های قرآن یا اذکار میپردازند و میلیونها نفر از سر درماندگی در دینداری نسخه های معنوی زودبازده و تکنیکها و مهارتهای معنوی آنها را بکار می گیرند همین دینداری غرض ورزانه است. در جهان تکنیک که اصالت با تمتع و اراده بشری است، سوره‌های قرآن و اذکار باید بتوانند باری از دوش بشر خسته بردارند. غرض این بشر از رجوع به این نسخه ها،‌ دفع یک بلا یا بیماری یا بیشتر کردن سود و مال یا قبول شدن در یک آزمون یا بدست آوردن چیزی است. تصاویر عرفا و اهل معنا در شبکه‌های اجتماعی همانند جوکی‌ها و مرتاض‌های هندی دست به دست می‌شود تا از آنها به عنوان کسانیکه با توانایی‌های رازآلود، کلیدهای پنهان خوشبختی را در جیب دارند برای کشف و بدست آوردن سود احتمالی بیشتر یا دفع کردن خطرات بهره‌ای گرفته شود. ➕️ @yaminpour
📌شیخی که قطب‌نما داشت لیسانس فیزیک را که گرفت، موقعیت‌های شغلی به پیشوازش آمدند. یک فعال دانشجویی شاخص بسیجی را که مدرک دانشگاهی در دست داشت، در دولت احمدی‌نژاد حلوا حلوا می‌کردند. اما او سودای دیگری در سر داشت و رؤیای خاصی در ذهنش می‌پروراند. تصمیمش را گرفته بود و اینکه از میان ایل و تبارش اولین آدمی باشد که پا به حوزه‌ی علمیه می‌گذارد، پایش را سست و ته دلش را خالی نمی‌کرد. آرمانی که در جستجوی آن حاضر بود مسیر زندگی‌اش را کج کند، از درس و مشق طلبگی می‌گذشت. این شد که اهواز را به مقصد قم ترک کرد. رفت اما می‌دانست که برمی‌گردد. در چشم‌انداز زندگی‌اش دیده بود که زمین بازی‌اش باید در خوزستان باشد. رفت و چند سالی در قم تلمذ کرد و در قامت یک روحانی برگشت. برگشت تا دغدغه‌هایش را پی بگیرد. دغدغه‌هایی که آب و نانی نداشت، اما دردسر الی‌ماشاءالله! از آن طلبه‌هایش نبود که در پستوی حجره بماند و در انزوای رهبانیت، ضَرَبَ ضَرَبایش را جلو ببرد. در میان قرائت‌های هفتاد و دو ملتی از اسلام و مسلمانی، به اسلام ناب رهبری چنگ زده بود و خود را وکیل او می‌دانست؛ یک وکالت عام برای نفی اسلام خنثی و بی‌بخار. این فراز از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را از بر بود: «اگر دینی را پیدا کردید که با ظالم ساخت، با مستبد همکاری کرد، با مظلوم یک لحظه کنار نیامد، یک گره از کار فروبسته مردم نگشود، برای امروز و فردای مردم، خشخاشی، ذره مثقالی، سود نداشت؛ تو هم از طرف ما وکیل، اگر چنین دینی را پیدا کردی، هر جا پیدا کردی، رَدّش کن، یک لحظه این دین را نپذیر. برای خاطر اینکه دین اگر از سوی خداست، این جوری نیست.» این فراز، شاه‌بیت و قطب‌نمای مسلمانی‌اش شده بود. هیچ چیز به اندازه‌ی بی‌عدالتی اجتماعی آزارش نمی‌داد و از هیچ چیز به اندازه‌ی سکوت در برابر ظلم و عافیت‌طلبی رنجور نمی‌شد. ماجرای اعتصاب کارگران نیشکر هفت‌تپه شاید اولین آزمون جدی‌اش بود تا نشان دهد اهل هزینه دادن برای تحقق عدالت است. کارگران، ماه‌ها بود که حقوق نگرفته بودند و مالک نااهل کارخانه، بی‌اعتنا به معیشت کارگران، خر خودش را می‌راند. شیخ، دوستان طلبه‌اش را جمع کرد تا در جمع کارگران حاضر شوند و از آنها حمایت کنند. جماعت متحصن نماز ظهر را به او اقتدا کردند و تا السلام علیکم را گفت، تازه دردسرهای بزرگ سراغش آمدند. ویدیوی حضورش در جمع کارگران سر از شبکه‌های معاند درآورد و آن دختر موفرفری او را مزدور نظام نامید. از آن طرف مسئولین خوزستان از ظاهر شدن چند طلبه‌ی ناشناس در میان یک پرونده‌ی اجتماعی-اقتصادی که امنیتی هم شده بود، ناخرسند بودند. کلیپ شیخ دست به دست می‌چرخید و او در میان برخی هم‌لباس‌هایش باید نگاه‌های سنگین و پر از سؤال را تحمل می‌کرد و از چشم‌هاشان می‌خواند که طلبه را چه به این قرشمال‌بازی‌ها! خلاصه دوست و دشمن شروع به نکوهش و شماتتش کردند. اما شیخ، به درستیِ راهی که رفته و کاری که کرده بود، ایمان داشت. او به کمک دوستانش و بعضی مطالبه‌گران و عدالت‌خواهان و جریان دانشجویی حمایت از کارگران را ادامه دادند و پای وزر و وبالش ایستادند تا گره از کار فروبسته‌ی آنها باز شد و پرونده هفت‌تپه به نفع کارگران به سرانجام رسید. وقتی رهبری در دیدار رمضانی‌اش با دانشجویان، مهر تأییدی بر مطالبه‌ی آنها زد، جریان‌های شماتت‌گر رفوزه شدند. شیخ اما قطب‌نمایش از اول میزان بود و تکلیفش با خودش روشن. تکلیفش این بود که مطالبه‌ی عدالت را ادامه دهد و از هزینه‌هایش نترسد. از آن حلوا حلوا کردن‌ها دیگر خبری نبود و شیخ این‌بار خودش به پیشواز یک مسئولیت خطیر رفت و شد معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان. نه برای اینکه فقط بگوید «خواهرم حجابت، برادرم نگاهت»؛ می‌خواست امر به معروف را اول برای حاکمان و صاحبان قدرت و مبارزه با باندهای زر و زور و تزویر اقامه کند. از آن کارهای پر دردسر و بی آب و نان. شیخ به حکم آن وکالت عام جنگیدن برای عدالت را انتخاب کرده بود تا مسلمان باشد؛ از جایگاه حقوقی‌اش در پرونده‌های زیادی از مفاسد ورود کرد و منشأ خیر شد. این اواخر از او شکایت شد. در پرونده‌ی میدان میوه و تره‌بار اهواز با اصحاب قدرت و ثروت درافتاده بود. شاکی خصوصی او را به دادگاه ویژه‌ی روحانیت کشاند. حالا ده روزی می‌شود که شیخ محسن در زندان است. شیخ می‌توانست معلم فیزیکی باشد و سر برج حقوقش را بگیرد و بچسبد به زندگی‌اش. یا در فلان دستگاه کار فرهنگی کند. اما می‌خواست خشخاشی و‌ ذره مثقالی برای امروز و فردای مردم سودمند باشد. امروز بعضی از آنها که در ضَرَبَ ضَرَبا گیر کرده‌اند، از گیر افتادن او خوشحالند و دوباره شماتتش می‌کنند که طلبه را چه به قرشمال‌بازی! اما شیخ محسن قطب‌نما دارد و دوباره برمی‌گردد و ادامه می‌دهد؛ آب‌دیده‌تر از قبل! ✍ https://eitaa.com/joinchat/963837996C814ca55648
🍃 همچون یک شهروند عادی 🔺او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، یک رأی به صندوق انداخته و سپس نظاره‌گر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. 📨 او رأی مردم را محترم دانسته است و در منطق حکمرانی، دخالت مستقیم و جدّی داده است. ➕ حتّی آنگاه که گزینه‌های زاویه‌دار با او به قدرت رسیده‌اند، منطق مردم‌سالاری را کنار ننهاده و انتخابات را ابطال نکرده است. ◽️ او در برابر این گزینه‌ها، کارشکنی و سنگ‌اندازی نکرده و جهت‌گیری‌های شخصی‌اش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس اخلاق و در چهارچوب قانون بوده است. 🎙 📖 برای مطالعه متن کامل کلیک کنید... 🆔 @iictchannel
چه می‌شد؟ چه می‌شد که به جای ظلم عدل بود . چه می‌شد که به جای کینه محبت بود. چه می‌شد که به جای شرک خداپرستی بود. چه می‌شد که به جای تخریب سازندگی بود. چی می‌شد که به جای کثیف کردن روح معراج روحی بود. چه می‌شد که به جای شکنجه و درد لذت روحی بود. چه می‌شد که به جای سقوط در فساد عروج به آسمان انسانیت بود. چنان شد که به جای خود خواهی و غرور فناء فی الله که اساس همه لذت‌ها و بقا و ابدیت و لذت دائم است بود . 📚 ص۱۱۲۸ 👤 شهید دکتر مصطفی چمران | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مثلا امروز میگویند : «وفاق» . رحمت خداوند بر شیخ شهید آیت الله فضل الله نوری و آیت الله آقا مرتضی تهرانی سلام اللّه علیهما . | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
4_483625472287047706.MP3
820.6K
صدای ملکوتی علی صفایی حائری 🕊 «گام اول بلاء» | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
بسم اللّه الرّحمٰن الرّحیم . منم و دلی که دائم بدو دست دارم او را اگرش نگاه داری به تو می سپارم او را ... | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
4_5902118172395307451.mp3
1.54M
معاشرت ها، ضعف ها را «نشان» می دهد ؛ «به وجود» نمی آورد ! - تلقی اشتباه از مفهوم نظم ... 🎤 صدای ملکوتی علی صفایی حائری 🕊 | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
27.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم . ماجرای عیدالزهرا و رُفع القلم 🎙 آیت‌الله شهیدبهشتی | مَنْ یَنْتَظِر | @manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوربین مخفی؛ دعوای پدر با پسر کنکوریش سر انتخاب رشته!😯 پسر به گرافیک علاقه داره ولی پدرش میگه کنکور بده، پزشکی بخون! ببینین دانشجوهای پزشکی جلوی دانشکده چه واکنشی نشون دادن! برای خودمون هم جالب بود😉 @kebritmedia | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از کشکول ناب حوزوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️بنده روی مساله فتنه حساسم! 🎤 معظم انقلاب: بنده تقسیم بندی اصولگرا و اصلاحطلب و... را قبول ندارم اما روی فتنه حساسم. عده ای در مساله فتنه[سال۸۸] سردمداری می کردند تبرّی از شعار "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است" لازم بود که در آن روز نکردند! آن وقت الان دم از امام هم می زنند! ✍️پ.ن: آنهایی که نسبت به فتنه گران ۸۸ که خسارت های بسیاری برای کشور وارد کرد، بغض و نفرت ندارند یعنی نسبت به آرمان های انقلاب و امام (ره) سست هستند. 💎کشکول ناب حوزوی🔻 ✅ @kashkolenab
درست فهمیدن اسلام - نسخه موبایل.pdf
982.7K
درست فهمیدن اسلام • متن سخنرانی استاد سید علی خامنه ای در جمع جوانان حزب جمهوری اسلامی در شهر اهواز . سال ۱۳۵۸ ▫️نسخه موبایل • • • (مد ظله) | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
enc_17235778367238043834593.mp3
5.38M
بسم الله الحمدلله ماشاءالله و لا قوه الا بالله و صلی الله علی رسول الله خُط الموت علی وُلد آدم میمیریم یه روزی پس ما هم مرگ چرا مرد و مردونه نباشه مرگ چرا مرگ اینگونه نباشه مرگ ما کاش تو خونه نباشه مرگی کنار شاه شهیدانم آرزوست در عرصه مبارزه جولانم آرزوست حُر غرق خون سرش به روی دامن تو بود مرگی چنین میانه میدانم آرزوست میمیریم همه عمر ما کمه مرگ با عزت زیر خیمه محرمه أن القتل لنا عاده ین ترس از مرگ نداره پس من کاش که با تأثیر بمیریم کاش تو این تصویر بمیریم تکیه بر شمشیر بمیریم ما را همین که کشته این درگهیم بس مردانه پای دار اگر سر نهیم بس از دار این جهان و همه زرق و برق آن ما ایستاده رو به نجف جان دهیم بس میمیریم همه عمر ما کمه مرگ با عزت تو ورودی های حرمه | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢شیخ حسین زین الدین روحانی لبنانی نوشت: 🔹مجروحی در حال انتقال به بیمارستان در ماشین نماز می‌خواند.دیگری دستها و چشمش پانسمان است و روی تخت نماز می‌خواند.دیگری با روحانی تماس می‌گیرد تا احکام تیمم و نمازش را بپرسد اما بخیه لبهایش صحبت کردن را برایش سخت کرده. راز نماز چیست که اینطور به آن اهمیت می‌دهند.؟! 🍀🍀😢 | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
🌄 مذهب نفرت‌آور ✏️ مذهب سنّتی، عملِ بدون معرفت و محبّت است. شناختی نیست که زاینده باشد و محبّتی نیست که عمل را به دنبال بیاورد. پس به طور طبیعی آن عملی که سنّتی می شود؛ یعنی بدون ریشه‌ای از معرفت و محبت است، آیا سنگین نخواهد بود؟ نفرت آور نخواهد بود ؟خستگی نمی آورد؟ تو را طلب کار نمی کند؟ اگر دو رکعت نماز بخوانی، از خدا یک دنیا بهشت نمی خواهی؟ 📄 برشی از کتاب 👇🏻 📚 فوز سالک ▫️ | عضو شوید👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
بسم اللّه الرّحمٰن الرّحیم . اللهم صل علی محمد و آل محمد اللهم اجعلهم فی درعک الحصینة التى تجعل فيها من تريد و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین . | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
بسم اللّه الرّحمٰن الرّحیم . امشب دلم انبار باروت است آتش‌فشان داغ ‎ است افتاده یک‌سو شاخهٔ زیتون یک‌سو در آتش، ساقهٔ توت است تور عروس شرق، گلدوزی با دانه‌های سرخ یاقوت است مانند قایق‌های سرگردان جاری به هر سو خیل تابوت است‌ ای خطه‌ی زیبا! شکیبا باش جان جهانی با تو مبهوت است آیندهٔ لبنان و اسراییل چون قصهٔ طالوت و جالوت است این زخم چرکین، رو به نابودی‌ست این غدهٔ بدخیم، فرتوت است طاقت بیاور باز هم لبنان! دیگر زمان محو طاغوت است شعر از ‎افشین علا | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم اللّه الرّحمٰن الرّحیم . وَمَن يُوَلِّهِم يَومَئِذٍ دُبُرَهُ إِلّا مُتَحَرِّفًا لِقِتالٍ أَو مُتَحَيِّزًا إِلىٰ فِئَةٍ فَقَد باءَ بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ وَمَأواهُ جَهَنَّمُ ۖ وَبِئسَ المَصيرُ ﴿انفال - ۱۶﴾ و هر کس در آن هنگام به آنها پشت کند -مگر آنکه هدفش کناره‌گیری از میدان برای حمله مجدد، و یا به قصد پیوستن به گروهی (از مجاهدان) بوده باشد- (چنین کسی) به غضب خدا گرفتار خواهد شد؛ و جایگاه او جهنم، و چه بد جایگاهی است! • پی‌نوشت : عقب نشینی غیر مسولانه و غیر تاکتیکی برخی مسولین سبب غضب الهی خواهد شد . و این غضب الهی دامن گیر همه ما مردمی که سکوت کردیم نیز خواهد شد. فریاد لبیک به رهبر انقلاب اسلامی برای انتقام سخت از اسرائیل کودک کش باید عالم گیر شود . و الا همه گرفتار لعنت و غضب الهی خواهیم شد. | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
بسم اللّه الرّحمٰن الرّحیم . «دنیای سوفی» نوشته : یوسِتین گُردِر برای علاقه‌مندان به فلسفه و تاریخ فلسفه . «دنیای سوفی» را از طاقچه دریافت کنید https://taaghche.com/audiobook/68779 | مَنْ یَنْتَظِر | 🕊️ https://eitaa.com/manyantazer1
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 تا لحظاتی دیگر؛ پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان منتشر می شود 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان 🔹️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی صادر کردند. 📝 متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: ✏️ بسم الله الرحمن الرحيم کشتار مردم بیدفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هار صهیونیست را برای همه آشکار کرد، و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند. باند ترور حاکم بر رژیم صهیونیست از جنگ جنایتکارانه‌ی یک ساله‌ی خود در غزه درس نگرفتند و نتوانستند بفهمند که کشتار دستجمعی زنان و کودکان و مردم غیر نظامی نمیتواند در ساخت مستحکم سازمان مقاومت اثر بگذارد و آن را از پا بیندازد. اکنون همان سیاست حماقت‌آمیز را در لبنان می‌آزمایند. جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند. همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار میدادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت. امروز هم لبنان به حول و قوه‌ی الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند. والسلام على عباد الله الصالحين سید علی خامنه‌ای ۷ مهر ۱۴۰۳ 💻 Farsi.Khamenei.ir