eitaa logo
کانال خادمان قرآن و عترت نورالیقین
975 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
1.4هزار ویدیو
53 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
ویژگی‌ها وخصوصیات امام زمان(عج) 🔵 قسمت 2⃣1⃣ ۱۱۱-کسی که ولایت آن حضرت را داشته باشد خوشبخت است. ۱۱۲-هر کس با آن حضرت دشمنی کند هلاک می‌شود. ۱۱۳-هر کس آن حضرت را انکار کند زیانکار است. ۱۱۴- هر کس که از آن حضرت جدا شود گمراه می‌شود. ۱۱۵-کسی که به آن حضرت تمسک نماید رستگار است. ۱۱۶-کسی که به آن حضرت پناه ببرد ایمن است. ۱۱۷-کسی که آن حضرت را تصدیق کند سالم خواهد ماند. ۱۱۸-کسی که به وسیله‌ی آن حضرت طلب عصمت کند هدایت شده است. ۱۱۹-کسی که از آن حضرت پیروی کند بهشت جایگاه اوست. ۱۲۰-کسی که با آن حضرت مخالفت نماید آتش جایگاه او خواهد بود. ┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•═•••◈﷽◈•••═• 🇮🇷 موضوع: احکام نمازاوقات نماز قسمت اول ❤️امام صادق علیه السلام فرمودند:امتحنوا شیعتنا عند مواقیت الصلاه کیف محافظتهم علیها شیعیان ما را در اوقات نماز آزمایش کنید که چگونه بر خواندن نماز خود در موعد مقرر محافظت می‌کنند. 🌷وقت فضیلت: 👈 قسمتی از وقت نماز است که نماز در آن وقت دارای فضيلت است وخارج از آن وقت،فضیلت وارد شده را ندارد؛مثل اول وقت. 🌷وقت اختصاصی: 👈 قسمتی از وقت نماز است که مخصوص به همان نماز است که اگردر آن وقت مخصوص ،عمدا نماز واجب ترتیبی دیگری خوانده شود 👈نماز باطل است.مثلا در نماز ترتیبی ظهر وعصر ومغرب و عشا که اگر هر کدام در وقت اختصاصی دیگری خوانده شود↪️ 👈نماز باطل است. 🌷 اول وقت : 👈لحظات آغازين انجام تکلیف با وقت معین،است ادای نماز در اول وقت (به محض گفتن الله اکبر اذان شروع می‌شود )مستحب موکد وتاخیر آن از اول وقت جز در مواردی مثل نماز جماعت وغیره،که تاخیر افضل است،مکروه است. 🌷آخر وقت : 👈لحظات پایانی زمان انجام تکالیف دارای وقت معین ،است.با درک آخر وقت نمازهای یومیه ،حتی اندازه یک رکعت ،نماز به نیت اداء گزارده می‌شود. •┈••✾🍃✾🍃✾••┈• ✅ اوقات نماز ظهر و عصر 🌷وقت مخصوص نماز ظهر: 👈 از اول اذان ظهر به مقدار یک نماز چهار رکعتی برای غیر مسافر ویک نماز دو رکعتی برای مسافر ،وقت اختصاصی نماز ظهر می‌باشد. در این زمان خواندن نماز عصر جایز نیست. 🌷وقت فضیلت نماز ظهر 👈وقت فضیلت نماز ظهر از اذان ظهر تا یک ساعت و چهل دقیقه بعد از اذان ظهر ادامه دارد. 🌷وقت مخصوص نماز عصر وقت مخصوص نماز عصر در آخر وقت نماز عصر،نزدیک به مغرب ،به مقدار خواندن یک نماز چهار رکعتی برای غیر مسافر ویک نماز دور رکعتی برای مسافر،وقت اختصاصی نماز عصر میباشد. اگر کسی تا این موقع نماز ظهر را نخواند، نماز ظهر او قضا شده وباید نماز عصر را بخواند. 🌷وقت مشترک نماز ظهر وعصر مابین وقت مخصوص نماز ظهر ووقت مخصوص نماز عصر ،وقت مشترک نماز ظهر ونماز عصر است واگر کسی اشتباها نماز ظهر یا عصر را در وقت مخصوص دیگری بخواند ↪️ نمازش صحیح است ✅ ادامه دارد 📚توضیح المسائل مراجع عظام 📌توجه : هرگونه نشر یا کپی‌برداری از تمام یا بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال، اشکال شرعی دارد. موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مِيثاقَ اللّٰهِ الَّذِي أَخَذَهُ وَوَكَّدَهُ، 🔺 سلام بر تو ای پیمان خدا که آن را برگرفت و استوارش کرد، عزیز تر از جانم ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
کدام یک از ما تأخیر در ظهور امام زمان ارواحنا فداه را جدی گرفته ایم؟ 🔹 دوری از امام زمان (ع) ، چه تعداد از شیعیان را دردمند و دل نگران ساخته است؟ 🔹 آیا سراغ دارید کسی را که هرچند وقت یک بار خواب و خوراکش به خاطر غیبت امامش مختل شده باشد!؟ 🔹 اگر پرسش نامه ای در اختیارمان بگذارند و از ما بخواهند گرفتاری هایمان را به ترتیب اولویت فهرست کنیم، چند درصد از ما نخستین گرفتاری خود را غیبت امام زمان می داند؟ 🔹 ای دوستان و محبین امام زمان (ع)یادمان رفته که پیامبر و اوصیاء او (ع)، از جانب خداوند برای غایب شدن منصوب نشده اند، امام باید ظاهر باشد. باید بر مسند خلافت و فرمانروایی باشد. 🔹 امام باید در جامعه با یَدِ مبسوط به اداره ی جامعه بپردازد. 🔹 امروز وظیفه عالم و غیر عالم در جامعه دعوت مردم به امام زمان (ع) است. 🔹 باید همگان را به سمت او هدایت کرد تا او را تنها وسیله هدایت و دستگیر خلق بدانند و یاد او زنده شود و زنده بماند. 🔹 اگر خود را شیعه مهدی (ع) می دانیم، باید دغدغه ی او را داشته باشیم و خالصانه ظهورش را بطلبیم. 🔺 اگر دلمان پیش او باشد برای آمدنش و ظهورش از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنیم. ‌‌‌‌‌‌ ‌ @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۷۱ روز انتظار تا عید بزرگ غدیر خم هر روز یک فضیلت ، @moassese_nooralyaghin
*•═•••🌸🍃﷽🌸🍃•••═•* ✍ خلاصه ای از زندگینامه حضرت علی علیه السلام ◀️ جنگ‌های دوران خلافت امیرالمؤمنین ⬅️حضرت در خلافت چهار سال و نه ماهه خویش سه بار به پیکار با دشمنان خویش رفت. این پیکارها عبارتند از: 1⃣جنگ جمل در سال ۳۶ هجری با ناکثین 2⃣جنگ صفین در سال ۳۷ هجری با قاسطین 3⃣جنگ نهروان در سال ۳۸ هجری با مارقین ↩️علت جنگ جمل (جنگ با ناکثین) آن بود که طلحه و زبیر از این که در حکومت علی علیه السلام به استانداری منطقه ای منصوب شوند مأیوس و نومید شدند. 👈 از طرف دیگر، از جانب معاویه به هر دو نفر نامه ای، تقریباً به یک مضمون رسید که آنان را به «امیرالمؤمنین» توصیف کرده و یادآور شده بود که از مردم شام برای آن دو بیعت گرفته است و باید هر چه زودتر شهرهای کوفه و بصره را اشتغال کنند، پیش از آن که فرزند ابوطالب بر آن دو مسلط شود و شعار آنان در همه جا این باشد که خواهان خون عثمان هستند و مردم را بر گرفتن انتقام او دعوت کنند. این دو صحابی ساده لوح فریب نامه معاویه را خوردند و تصمیم گرفتند که از مدینه به مکه بروند و در آنجا به گردآوری افراد و ساز و برگ جنگ بپردازند و عایشه همسر رسول خدا صلی الله علیه و آله نیز همراه آنان سوار بر شتر سرخ مو عازم جنگ شد. 👈👈عایشه می گفت: مردم! عثمان به ناحق کشته شده است و من انتقام خون او را می گیرم. در حالی که به گواهی تاریخ خود این سه نفر بیشترین سهم را در قتل عثمان داشتند. جنگ جمل در یک درگیری یک روزه اما سخت با دادن کشته بسیار از هر دو طرف و با شکست ناکثین پایان یافت و امام عایشه را به همراه برادرش محمد بن ابی‌بکر به بصره و از آنجا توسط شماری زن و مرد بصری به مدینه فرستاد. 👌پس از جنگ جمل، حضرت کوفه را به عنوان مرکز خلافت برگزید و از آنجا که می دانست شورش پیمان شکنان گناهی است از گناهان معاویه که آنان را به نقض میثاق تشویق کرده، با سپاهی عظیم از کوفه حرکت فرمود و در بیابان صفین با معاویه برخورد کرد. و به این ترتیب، نبردی سخت و طولانی بین سپاه عراق و شام درگرفت. جنگ صفین هر چند به سود امام علیه السلام پیش رفت ولی به علت جهالت عده ای و فریبکاری عمروعاص کار به حکمیت کشید. 😔در حکمیت هم ابوموسی اشعری که خلاف میل امام علی علیه السلام به عنوان حَکَم انتخاب شده بود جهالت کرد و خلافت به عهده معاویه افتاد. پس از جنگ صفین جهالی که تن به حکمیت دادند گفتند گناه کرده ایم و توبه کردیم، «علی» نیز باید توبه کند. سپس در محلی به نام نهروان جمع شدند و شروع به ایجاد اخلال در کار امام علیه السلام نمودند. تلاش امام برای هدایتشان بی فایده بود، بنابراین لشگری را عازم جنگ با آنان کردند که در نهایت با شکست خوارج در جنگ نهروان پایان یافت. این مطلب ادامه دارد ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•••🌸•••༻﷽༺•••🌸••• موضوع: اعراب آیه ۱۱۲سوره بقره 👈 بَلَىٰ مَنْ أَسْلَمَ وَجْهَهُ لِلَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ فَلَهُٓ أَجْرُهُ عِنْدَ رَبِّهِ وَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ آری كسانی كه همه وجود خود را تسلیم خدا كنند در حالی كه نیكوكارند، برای آنان نزد پروردگارشان پاداشی شایسته است، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می‌شوند. بلی: حرف جواب (برای اثبات کلامی که سابقا نفی شده است)، مبنی بر سکون، غیرعامل، محلی از اعراب ندارد. مَن: اسم شرط، مبنی بر سکون، محلا مرفوع، مبتدا اسلم: فعل ماضی، مبنی بر فتح. ضمیر مستتر «هو»، مبنی، محلا مرفوع، فاعل وجه: مفعولٌ به و منصوب، علامت نصب فتحه ظاهری هُ: ضمیر متصل، مبنی، محلا مجرور، مضاف الیه لِ: حرف جرّ، مبنی بر کسر، عامل، محلی از اعراب ندارد. اللهِ: اسم جلاله، مجرور به حرف جرّ، علامت جرّ کسره ظاهری للهِ: جار و مجرور، متعلق به «اسلم» و: حالیه، مبنی بر فتح، غیرعامل، محلی از اعراب ندارد. هو: ضمیر منفصل، مبنی، محلا مرفوع، مبتدا محسنٌ: خبر و مرفوع، علامت رفع ضمه ظاهری فَ: رابطه، مبنی بر فتح، غیرعامل، محلی از اعراب ندارد. لَ: حرف جر، مبنی بر فتح، عامل، محلی از اعراب ندارد. هُ: ضمیر متصل، مبنی، محلا مجرور به حرف جرّ له: جار و مجرور، متعلق به محذوف، خبر مقدم، محلا مرفوع اجرُ: مبتدا و مرفوع، علامت رفع ضمه ظاهری ه: ضمیر متصل، مبنی، مضاف الیه، محلا مجرور عند: ظرف مکان (حضوری)، متعلق به محذوف، حال برای «اجره» ربِّ: مضاف الیه و مجرور، علامت جرّ کسره ظاهری ه: ضمیر متصل، مبنی، محلا مجرور، مضاف الیه و: عاطفه، مبنی بر فتح، غیرعامل، محلی از اعراب ندارد. لا: حرف نفی، مبنی بر سکون، غیرعامل، محلی از اعراب ندارد. خوف: مبتدا و مرفوع، علامت رفع ضمه ظاهری علی: حرف جر، مبنی بر سکون، عامل، محلی از اعراب ندارد. هم: ضمیر متصل، مبنی، محلا مجرور به حرف جرّ علیهم: جار و مجرور، متعلق به محذوف، خبر، محلا مرفوع و: عاطفه، مبنی بر فتح، غیرعامل، محلی از اعراب ندارد. لا: حرف نفی زائد موکد نفی سابق، مبنی بر سکون، غیرعامل، محلی از اعراب ندارد. هُم: ضمیر منفصل، مبنی، محلا مرفوع، مبتدا یحزنون: فعل مضارع مرفوع، علامت رفع ثبوت نون. ضمیر بارز «واو»، مبنی، محلا مرفوع، فاعل •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• برگرفته از تدریس استاد ارجمند حسینی آل مرتضی و اساتید مجرب موسسه نورالیقین در کلاس صرف و نحو تخصصی (إعراب آیات بر مبنای کتاب إعراب‌القرآن‌الکریم و کلمة‌الله‌العلیا) 📌توجه : هرگونه نشر یا کپی‌برداری از تمام یا بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال، اشکال شرعی دارد. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•••🌸•••༻﷽༺•••🌸••• موضوع: انواع «مَن» (شرطیه) «مَن» به پنج صورت می آید: ۱_ شرطیه ۲_ استفهامیه ۳_ موصوله ۴_نکره موصوفه ۵_ زائده 👈«مَن» شرطیه اسم شرط جازم که نیاز به فعل شرط و جواب شرط دارد که اعراب آنها اگر مضارع باشد، مجزوم و اگر ماضی باشند، محلا مجزوم می‌شود. من شرطیه، مبنی بر سکون است و در کلام اعراب های زیر را به صورت محلّی می‌پذیرد: 🔹مرفوع (به عنوان مبتدا) هنگامی که: 1⃣ فعل شرط، از افعال ناقصه باشد. مثال: مَن یَکُن صاحِبَ حقٍّ لا یَتَنازَل عن حقِّهِ. 🍃 در مثال فوق، «مَن» مبتدا و محلا مرفوع می‌باشد. 2⃣ فعل شرط، لازم باشد. مثال ۱: مَن صَبَرَ نالَ. مثال ۲: ....مَنْ یَغلُل یَأتِ بِما غَلَّ یَومَ القیامة. 🍃 در دو کلام بالا، «مَن» به عنوان مبتدا ، محلا مرفوع است زیرا افعال «صَبَرَ» و «يَغلُل»، لازم هستند. 3⃣ فعل شرط، متعدی باشد. مثال: ...مَن یَشفَع شَفاعَةً حَسَنَةً یَکُن لَهُ نصیبٌ مِنها... 🔹منصوب (به عنوان مفعولٌ‌به) 👈هنگامی که بعد از آن فعل متعدی بیاید. مثال: مَن تُکافِیء أکافِئهُ. 🔹مجرور به حرف جر 👈هنگامی که حرف جر، قبل از آن آمده باشد. مثال: عَلی مَن تُسلِّم اُسَلِّم. 🔹 مجرور مضاف الیه 👈هنگامی که قبل از آن اسم نکره‌ای آمده باشد که احتیاج به معرفه شدن دارد. مثال: کتابَ مَن تَقرَأ أقرأ. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• ✅ در آیه ۱۱۲ سوره بقره : در عبارت «مَن اَسلَمَ وَجهَه لِلّه» «مَن» اسم شرط و مبتدا و محلا مرفوع است و فعل ماضی «اَسلَمَ» محلا مجزوم و متعدی است. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• برگرفته از تدریس استاد ارجمند حسینی آل‌مرتضی و اساتید موسسه نورالیقین در کلاس صرف و نحو تخصصی و کتاب موسوعة النحو و الصرف و الأعراب 📌توجه : هرگونه نشر یا کپی‌برداری از تمام یا بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال، اشکال شرعی دارد. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
┄┄┅••﷽ ••┅┄┄ 💦ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی 🍃🌸 سربازان جان بر کف هوا فضا، در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله هجوم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و 🌹شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حمله گسترده ای به سرزمین‌های اشغالی انجام دادند. 💦در این حمله ده‌ها فروند موشک و پهپاد شلیک شد و در سرزمین اشغالی فرو نشست. 💫بارش موشکی بی سابقه به رژیم جعلی اسرائیل، خط بطلانی بر هیمنه پوشالی نظام استکبار و نشانه اقتدار رهبر انقلاب و قدرت حکومت اسلامی ایران است. 🔹مدیریت موسسه نور الیقین، این پیروزی را به امام زمان، رهبر انقلاب و مردم ایران تبریک عرض می کند. ┄┅••🌸✻🌸••┅┄ مدیریت موسسه قرآنی نور الیقین @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋وما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی. •••┈✾~🍃🌸🍃~✾┈••• موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
الســـــــــــــلام علیکــــــــ یامـولانا یا صـاحب الزمـان (عج) نیستے و روے آرزوهایمان گرد و غبارِ غم نشسته است آنقدر ڪہ حتی خودمان هم زیرِ بارِ اندوه غم دفن شده ایم و حالا دیگر آرزویے نمانده جز امیدِ دیدنِ تو که زنده کننده مردگانے نیستے و ما خسته تر از آنیم که چیزے بگوییم حرفےبزنیم کارے بکنیم برگرد اے تنها دلیلِ زنده ماندنم برگرد برگرد اے تنها انتخاب و راهِ نجات برگرد تا با شوق براے تو و از روزهاے کنارِ تو بودنم بنویسم . . . در افق آرزوهایم تنها أللَّھُمَ ؏َـجِّلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج را میبینم... ┄┄┅•🏴✻🏴••┅┄┄ مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
⚫️ هشتم شوّال سا‌لروز تخریب حرم بقیع ▪️ وهابی ها پس از محاصره مدینه در ۱۳۴۴ق، قبرستان بقیع و بقعه‌های آن را تخریب کردند؛ از جمله بارگاه امام حسن(ع)، امام سجاد(ع)، امام باقر(ع)، امام صادق(ع). وهابیان دو بار، ابتدا در ۱۲۲۰ق و سرانجام در ۱۳۴۴ق با اتکا به فتوای ۱۵ تن از مفتیان وهابی مدینه، مبنی بر ممنوعیت ساختن بنا بر روی قبور و لزوم تخریب قبور، به ویران کردن اماکن و بقعه‌های بقیع پرداختند. تخریب بقیع، واکنش مردم و عالمان بسیاری را در ایران، عراق، پاکستان، شوروی سابق و... برانگیخت. ▪️ مرقد مطهّر امام مجتبی، امام سجّاد، امام باقر و امام صادق علیهم السّلام یک ضریح فلزّی داشت که هنرمندان اصفهانی ساخته بودند و بر مرقد مطهّر این چهار امام بزرگوار نصب شده بود و گنبد و بارگاهی داشت که عکس‌هایی از آن باقی مانده است. ▪️ در چنین روزی این گنبد و بارگاه ویران شد و آن ضریح به تاراج رفت و مزار این چهار امام بزرگ، این چهار شخصیّت عظیم تاریخ خلقت، این چهار فرزند معصوم پیامبر خدا و این چهار حجّت الهی به شکل بسیار تأثّرانگیزی ویران شد و مایۀ داغ و افسوس همۀ آزادگان و مسلمانان راستین به ویژه شیعیان گشت. ⚡️ ان شاءالله با ظهور منتقم آل الله شیعه حرم باشکوهی برای امامان غریب بقیع خواهد ساخت. @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ویژگی‌ها وخصوصیات امام زمان(عج) 🔵 قسمت 3⃣1⃣ ۱۲۱-کسی که آن حضرت را انکار کند کافر است. ۱۲۲-کسی که با آن حضرت جنگ نماید مشرک است. ۱۲۳-خدای تعالی در ابتدای خلقت، آن حضرت را نوری خلق کرده و در عرش مأوی داده است؛ طبق روایات زیادی اول مخلوقی که خدای تعالی خلق فرموده است انوار مقدسه‌ی چهارده معصوم علیهم‌السلام بوده است. بنابراین امام زمان ارواحنا فداه را خدای تعالی در ابتدای خلقت به صورت نوری در عرش خودش جای داده بود. ۱۲۴-خدای تعالی آن حضرت را از عرش به کره‌ی زمین آورده است تا نام خدای تعالی در مکان‌هایی که مربوط به پروردگار است برده شود و صلوات ما را بر آن حضرت و آباء آن حضرت قرار داده و به این وسیله ما را به ولایت آنها مخصوص گردانیده است. ۱۲۵-ولایت امام عصر ارواحنا فداه باعث پاکی اخلاق ما و طهارت نفس و روح ما و تزکیه‌ی ما و کفاره‌ی گناهان ما می‌شود. ۱۲۶-خدای تعالی امام عصر ارواحنا فداه را در شریف‌ترین جایگاه اکرام شدگانش و در اعلا منازل مقربینش و بالاترین درجات و مقامات رسولانش که کسی نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند و هیچ کس نمی‌تواند به بالاتر از آن برسد. ۱۲۷-هیچ سبقت گیرنده‌ای نمی‌تواند بر امام پیشی بگیرد و برای درک آن هیچ طمع‌کننده‌ای طمع نمی‌کند تا آنجا که حتی هیچ ملک مقرب و نبی مرسل و هیچ صدیق و هیچ شهید و هیچ عالم و هیچ فرد با فضیلت و هیچ مؤمن و هیچ فرد صالحی نمی‌تواند آن مقام را درک کند و به آن برسد مگر اینکه خدای تعالی جلالت امر آن حضرت و عظمت مقام ایشان و بزرگی شأن و تمامیت نور و حقیقت جایگاه‌ اختصاصی آن حضرت و دائمی بودن مقام و شرافت جایگاه و منزلت آن حضرت و کرامت و مخصوص بودن آن حضرت و منزلت مقربی که در نزد خودش دارد را به آن شخص بشناسد. ۱۲۸-کسی که بخواهد به طرف خدای تعالی حرکت کند باید از آن حضرت شروع کند. ۱۲۹-کسی که بخواهد به توحید برسد باید حقیقتش را از آن حضرت قبول نماید. ۱۳۰-ثنای امام عصر ارواحنا فداه قابل بیان نیست. @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا