eitaa logo
کانال خادمان قرآن و عترت نورالیقین
979 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
1.4هزار ویدیو
53 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📣📣 اطلاعیه 🇮🇷🇮🇷 راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در شهر مقدس قم 🕰 زمان: صبح روز شنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ 📍تجمع اولیه: ساعت ۹ صبح در مصلای قدس ✊ شروع راهپیمایی: ساعت ۱۰ صبح از مصلای قدس 🥀مسیر راهپیمایی: میدان جانبازان - خیابان شهداء - خیابان ارم به سمت حرم مطهر 🇵🇸🇮🇷 برنامه پایانی و اجتماع پرشور مردم قم: صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄- موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
سیزدهم آبان؛ روز شمار مرگ آمریکا و اسرائیل امروز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. اگرچه در طول این چهل و اندی سال _که از نامگذاری سیزدهم آبان به نام روز مبارزه با استکبار جهانی می گذرد_ هر سال به دلیلی نسبت به سالهای قبل حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی، ضرورت بیشتری داشته ولی امسال با اتفاقاتی که در منطقه و جهان حول محور مقاومت غزه رخ داده است مسأله بسیار متفاوت است. 🔹همانطور که سید حسن نصرالله در سخنرانی روز جمعه خود فرمود دفاع از مردم غزه امروز هم انسانی است هم دینی است و هم مقتضای شرافت است؛ یعنی کسی که در این صحنه از حمایت خود دریغ می کند نه دین دارد و نه شرف دارد و نه انسانیت! ✅ گاهی می پرسند: حضور مردم در راهپیمایی کشورهای خودشان چه ضربه ای به آمریکا می زند و اصلا چه فایده ای دارد؟ جواب: از آنجا که حاکمان و حاکمیت ها _چه آنها که با رأی مردم به حکومت می رسند و چه آنها که پادشاهی و قرون وسطایی حکومت می کنند_ بخوبی می دانند که اگر به خواسته عموم مردم یا جمعیت موثری از جامعه شأن جامه عمل نپوشانند، پایه های قدرت شان متزلزل می شود و نمی توانند در مقابل اراده مردم مقاومت کنند حتی با ارعاب و کشتار. پس فشار افکار عمومی اگر قوی و گسترده باشد حداقل حکام بی کفایت منطقه را از حمایت آمریکا و اسرائیل بازمی دارد و حتی می تواند آنها را وادار به قطع روابط و کمک ها و صادرات نفت و انرژی و ارزاق به اسرائیل نماید. ✅ پس همگی در راهپیمایی ۱۳ آبان سهم خود را در تقویت مردم فلسطین و تضعیف صهیونیسم به میدان می آوریم. @moassese_nooralyaghin
⚡️تسخیر لانه جاسوسی(13 آبان) ✍تسخیر سفارت آمریکا، یکی از مهم‌ترین رویدادها در تاریخ مبارزات ملت ایران بر ضد استعمار است. رهبر انقلاب بی درنگ از اشغال لانه جاسوسی حمایت کرد و آن را انقلابی بزرگ‌تر پس از سرنگونی استبداد پهلوی نامید و آمریکا را شیطان بزرگ لقب داد. در واقع، با پیروزی انقلاب اسلامی، استبداد و با تسخیر سفارت آمریکا، استعمار از ایران ریشه کن شد. 👈حادثه سیزده آبان چند ماه پس از پیروزی انقلاب و بعد از آن‌که چهره واقعی آمریکا برای ملت ایران آشکار شد و آن‌ها از فعالیت‌های مداخله جویانه دولت آمریکا آگاه شدند، تعدادی از دانشجویان پیرو خط امام در روز سیزده آبان 1358، به سوی محل سفارت آمریکا حرکت کردند. ⚡️ آنان بدون درگیری و برخورد با نگهبانان سفارت، کنترل و مراقبت ساختمان را به عهده گرفتند. دانشجویان که عکس امام خمینی(ره) را به سینه‌های‌شان نصب کرده بودند، پس از حدود سه ساعت توانستند سفارت آمریکا را تصرف کنند و افراد آن را به گروگان بگیرند. ✨تاریخچه نامگذاری روز دانش‌آموز به دنبال حادثه روز سیزدهم آبان ۱۳۵۷، تعدادی از دانش آموزان مدارس تهران در روز دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۳۵۷ در بیانیه‌ای اعلام کردند که همه ما دانش آموزان ایرانی روز سیزدهم آبان را به نام روز دانش‌آموز اعلام کرده و قصد داریم از این پس هر ساله به یاد شهیدان دانش‌آموز در این روز بر وحدت و یکپارچگی خود بیفزاییم. بعد از این سال به منظور گرامی داشت مقام دانش آموزان، روز ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شد. @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هم اکنون حضور بانوان ولایی موسسه نورالیقین در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
┅═✼🌺 ﷽ 🌺✼═┅ موضوع: دعوت همه جانبه به جهاد انْفِرُوا خِفافاً وَ ثِقالاً وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ فی سَبیلِ اللَّهِ ذلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ ؛ سبکبار و گرانبار بسیج شوید و با مال و جانتان در راه خدا جهاد کنید اگر بدانید این براى شما بهتر است (۴۱/توبه) ⁉️ امر به جهاد و دعوت همه جانبه به سوی آن در آیه فوق با چه عباراتی بیان شده است؟ ✍در آیه فوق دستور عام است. خداوند متعال میفرماید: سبک و سنگین حرکت کنید. خطاب " انفِرُوا " همه را در برمیگیرد و بر وجوب رفتن همگانى به جنگ دلالت دارد. ⚜" ثقال "جمع ثقیل و "خفاف "جمع خفیف ، این دو کلمه مفهوم جامعى دارد که همه حالات انسان را شامل مى شود، یعنى اعم از اینکه جوان باشید یا پیر، مجرد باشید یا متاهل، کم عائله باشید یا پرعائله، غنى باشید یا فقیر، بدون گرفتارى باشید یا گرفتار، زراعت و باغ و تجارت داشته باشید یا نه، در هر صورت و در هر حال و در هر موقعیت برشما لازم است هنگامى که فرمان جهاد صادر شد همگى این دعوت آزادی بخش را اجابت کنید و از هر کار دیگرىچشم بپوشید و سلاح به دست گرفته به سوى میدان نبرد حرکت کنید. ✳️ امام صادق ( علیه السلام) فرمود: مراد از "خفاف" و "ثقال" پیر وجوان است. در تفسير فى ظلال القرآن آمده است: كسانى همچون ابوايّوب‌انصارى، مقداد و ابوطلحه، در سنّ پيرى آماده‌ى جبهه مى‌شدند. وقتى به آنان گفته مى‌شد كه شما سالخورده‌ايد، در پاسخ اين آيه را تلاوت مى‌كردند. ✳️با توجه به آیه فوق پیامهای زیر قابل تامل است ⬅️ در برابر فرمانِ بسيج عمومى براى جبهه، مانع‌تراشى نكنيد. «انْفِرُوا خِفافاً وَ ثِقالًا» (مشكلات زندگى، بهانه‌ى تخلّف از جهاد نيست) ⬅️ گاهى بسيج همه‌ى مردم، در برابر دشمن ضرورى است، گرچه تجهيزات‌نظامى كم باشد. «انْفِرُوا خِفافاً وَ ثِقالًا» ⬅️ مكتب از مال و جان با ارزش‌تر است. همه چيز فداى مكتب است، هم مال، هم جان. «بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ» ونفرمود: «اموالكم او انفسكم» ⬅️ بر فقيران، جهاد با جان و بر اغنيا، جهاد با مال و جان واجب است. "بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ" ┅═✼🌺🌸🌺✼═┅ 📌برگرفته از بیانات استاد ارجمند حسینی آل مرتضی در کلاس تفسیر عمومی طرح جامع رضوان(تفسیر کل قرآن کریم برمبنای تفاسیر المیزان،نمونه،نور،ونسیم حیات) 📌توجه هر گونه نشر وکپی برداری ازو تمام یا بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال،اشکال شرعی دارد. 🌺مؤسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر وعلوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مولای غریبم مهدی جان... سلام🌸 فرقی نمی‌کند آدم‌ها چه بگویند، فرقی نمی‌کند این نزاع تشخیص حق و باطل را تا کجای تاریخ ادامه دهند! و چه قدر جنگ و خون تولید کند؛ مهم این است که اصل ماجرا هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند!! همیشه حق همان خواهد بود که جواز لبخند تو را داشته باشد... و باطل همان که به قهر از آن رو برگردانده باشی... اللهم عجل لولیک الفرج ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*•═•••🌸🍃﷽🌸🍃•••═•* ◀️ خلاصه ای از زندگینامه حضرت خدیجه سلام الله علیها اشتیاق بهشت به حضرت خدیجه ⬅️ در روایتی نقل شده است که بهشت مشتاق چهار زن می‌باشد که یکی از آنها حضرت خدیجه علیهاالسّلام است؛ علامه مجلسی روایت را چنین نقل می‌کند: 🍃«و من کتاب مولد فاطمة لابن بابویه روی ان النبی صقال: اشتاقت‌ الجنة الی‌ اربع‌ من النساء مریم بنت عمران و آسیة بنت مزاحم زوجة فرعون و هی زوجة النبی صفی الجنة و خدیجة بنت خویلد زوجة النبی صفی الدنیا و الآخرة و فاطمة بنت محمد.»  ↩️«در کتاب مولد فاطمه نوشته ابن‌بابویه روایت شده که پیامبر خدا صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم و سلم فرمود: 👈 بهشت مشتاق چهار زن می‌باشد: مریم دختر عِمران، آسیه زن فرعون که در بهشت همسر پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم است و خدیجه سلام‌الله‌علیها که همسر حضرت در دنیا و آخرت می‌باشد و حضرت فاطمة سلام‌الله‌علیها.» ↩️ در روایت دیگری نقل شده است که حضرت خدیجه علیهاالسّلام در بهشت دارای خیمه مخصوصی می‌باشد: 🍃«حدثنا احمد بن محمد عن جعفر بن محمد بن مالک الکوفی عن محمد بن عمار عن ابی بصیر قال: کنت عند ابی عبدالله ع فرکض برجله الارض فاذا بحر فیه سفن من فضة فرکب و رکبت معه حتی انتهی الی موضع فیه خیام من فضة فدخلها ثم خرج فقال رایت الخیمة التی دخلتها اولا فقلت نعم قال تلک خیمة رسول الله صو الاخری‌ خیمة امیرالمؤمنین ع و الثالث خیمة فاطمة و الرابعة خیمة خدیجة و الخامسة خیمة الحسن و السادسة خیمة الحسین و السابعة خیمة علی بن الحسین و الثامنة خیمة ابی و التاسعة خیمتی و لیس احد منا یموت الا و له خیمة یسکن فیها.» ⬅️«ابو‌بصیر می‌گوید: 👈خدمت امام صادق علیه‌السّلام بودم که با پای خود به زمین زد، دریائی پیدا شد که در آن کشتیهائی از نقره بود من و حضرت سوار یک کشتی شدیم تا رسیدیم به محلی که خیمه‌هائی از نقره برپا بود حضرت داخل آنها شد و خارج شد به من فرمود دیدی خیمه اولی که داخل شدم. گفتم آری فرمود آن خیمه پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم است دیگری خیمه امیرالمؤمنین علیه‌السّلام سومی خیمه فاطمه سلام‌الله‌علیها چهارم خیمه خدیجه سلام‌الله‌علیها پنجم خیمه امام حسن علیه‌السّلام ششم خیمه حضرت حسین علیه‌السّلام هفتم خیمه علی بن الحسین علیه‌السّلام هشتم خیمه پدرم و نهم خیمه من هر یک از ما از دنیا برود در یکی از این خیمه‌ها ساکن می‌شود. این مطلب ادامه دارد ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*•═•••◈﷽◈•••═•* «يُرِيدُ اللَّهُ لِيُبَيِّنَ لَكُمْ وَيَهْدِيَكُمْ سُنَنَ الَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ وَيَتُوبَ عَلَيْكُمْ ۗ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ* وَاللَّهُ يُرِيدُ أَن يَتُوبَ عَلَيْكُمْ وَيُرِيدُ الَّذِينَ يَتَّبِعُونَ الشَّهَوَاتِ أَن تَمِيلُوا مَيْلًا عَظِيمًا* يُرِيدُ اللَّهُ أَن يُخَفِّفَ عَنكُمْ ۚ وَخُلِقَ الْإِنسَانُ ضَعِيفًا؛ خدا مى‏ خواهد براى شما توضيح دهد و راه [و رسم] كسانى را كه پيش از شما بوده‏ اند به شما بنماياند و بر شما ببخشايد و خدا داناى حكيم است (۲۶) خدا مى‏ خواهد تا بر شما ببخشايد و كسانى كه از خواسته ‏ها[ى نفسانى] پيروى مى كنند مى‏ خواهند شما دستخوش انحرافى بزرگ شويد (۲۷) خدا مى‏ خواهد تا بارتان را سبك گرداند و [مى‏ داند كه] انسان ناتوان آفريده شده است (۲۸)». ✅ موضوع: هدف و مصلحت از تشریع احکام ⬅️ اصطلاحات: ◀️ عامل و معمول ❓ عبارت «يُرِيدُ اللَّهُ لِيُبَيِّنَ لَكُمْ» در مقام بیان چه اهدافی از تشریع احکام الهی است؟ ✍ اين آيه در مقام بيان هدفى است كه در تشريع احكام نکاح منظور بوده و بيان مصلحت هائى است كه بر اين احكام اگر بدان عمل شود مترتب مى شود، مى فرمايد: خدا مى خواهد براى شما بيان كند، يعنى احكام دين خود را بيان كند، كه چه مصالحى براى دنيا و آخرت شما در آنها است، و چه معارف و حكمت هائى در آن نهفته است، در مورد جمله مورد بحث دو احتمال وجود دارد : 1⃣ معمول جمله «يبين» حذف شده، تا اشاره باشد به اينكه آنقدر عظيم و بااهميت است كه قابل بيان نيست. 2⃣ هر دو جمله «يبين لكم» و «و يهديكم» يك معمول داشته هر دو در آن يك معمول تنازع داشته باشند، و آن يك معمول عبارت باشد از «سنن الّذين». ✅ موضوع: سنن الهی ❓خداوند متعال در آیه ۲۶ «سوره نساء»، انسان ها را به کدام سنتها هدایت می کند؟ ✍ خداوند متعال در این آیه همگان را به طريقه هاى زندگى سابقين (سنن) هدایت می کند(وَيَهْدِيَكُمْ سُنَنَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ). در مراد از هدایت به این سنن دو احتمال وجود دارد: 1⃣ هدایت به سنن حق به صورت اجمالی 👈 يعنى هدایت به سنت های انبيا و امت هاى صالح گذشته، كه زندگى خود را در دنيا مطابق رضاى خدا پيش بردند، و در نتيجه سعادت دنيا و آخرت خود را به دست آوردند. 2⃣ راهنمائى به سنن حق و باطل به طور تفصيل: ◀️ مراد از هدایت راهنمائى به همه سنت هاى امت هاى گذشته، چه آنها كه بر حق بودند، و چه آنها كه در سنت هايشان راه باطل مى پيمودند، و معناى آيه اين است كه ما مى خواهيم براى شما همه سنتهاى سابق چه حق و چه باطلش را بيان كنيم، تا شما مردم داراى بصيرت شويد، و سنتهاى حق و صحيح را بگيريد و باطلش را رها كنيد. 👈 تا كسى اشكال نكند كه چگونه اين آيات بيانگر سنت هاى گذشتگان است، با اينكه عينا همين آيات بعضى از آنان را نسخ مى كند، نظير ازدواج برادران با خواهران در سنت آدم ابوالبشر، و جمع بين دو خواهر در سنت يعقوب كه در زمان واحد دو خواهر را در ازدواج داشت، يكى ليا مادر يهودا و ديگرى راحيل مادر يوسف، آنطور كه در بعضى اخبار آمده است. ┄┄┄┅••✻••┅┄┄┄ برگرفته از بیانات استاد ارجمند حسینی آل مرتضی در کلاس تفسیر تخصصی طرح مشکات(تفسیر سوره نساء بر مبنای تفاسیر المیزان، تسنیم و مجمع البیان به همراه شرح دقیق و گسترده اصطلاحات) 📌توجه : هرگونه نشر یا کپی‌برداری از تمام یا بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال، اشکال شرعی دارد. موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💗 زمیڹ رو بہ روشنایي مي‌رود ولي دڸ‌هاے ما هنوز از سیاهي مبہم بیروڹ نیامده طلوعت دیر نشود؛ تنہا روشني بخش دڸ‌هاے اهڸ زمیڹ 🌤أللَّہمَ؏َـجِّڸْ لولیِڪَ ألْفـرج🌤 ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄- موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍اگر خداوند همه جا هست پس چرا هنگام دعا دست به سوى آسمان بلند می کنیم؟ ✅غالباً این سؤال براى مردم مطرح است که در عین اینکه خداوند، مکان و محلى ندارد چرا هنگام دعا کردن دست به سوى آسمان بلند میکنیم؟ 💠بلند کردن دست سوی آسمان، به این جهت نیست که خداوند مکان خاصی دارد، ⚡️کما اینکه رو به قبله ایستادن به هنگام نماز ، هم به معنای این نیست که خداوند جهت معینی دارد، 🔵بلکه این رفتارها، هر یک حکمت خاص خود را دارد... 👈امام علی (علیه السلام) می‌فرماید: «هر وقت از نماز فارغ شدید دست‌هاى خود را به سوى آسمان بلند نمایید براى دعا کردن» 💥شخصی از آن‌حضرت پرسید: اى مولاى من! آیا خداوند در هر مکان و جهتى نیست؟ امام(علیه السلام) فرمود: «بله» ❓ پرسید: پس چرا باید دست‌هاى خود را به طرف آسمان بلند کنیم؟ 🌺امام(علیه السلام) فرمود: «مگر آیه “وَ فِی السَّماءِ رِزْقُکُمْ وَ ما تُوعَدُونَ” را قرائت نکرده‌اى! 🍃روزى باید از محلش طلب شود و محل آن آسمان است که خداوند بیان فرموده؛ چون باران از آسمان نازل می‌شودو به سبب آن از زمین قوت خلایق روئیده و بیرون می‌آید... ☘وقتی انسان دست به دعا برداشت، مستحب است آن‌را بر سر و صورت خود بکشد، برای این‌که لطف خدا شامل این دست می‌شود و دستی که عطای الهی را دریافت کند، گرامی است، بنابراین، خوب است آن‌را به سر و صورت بکشد. 🌺چنان‌که در این زمینه امام صادق(علیه السلام) فرمود: «هیچ بنده‌اى دست به درگاه خداى عزیز جبار نگشاید جز این‌که خداى عزّ و جلّ شرم کند که آن‌را تهى بازگرداند تا این‌که به مصلحت خود چیزی از فضل رحمتش در آن بنهد... 🌟پس هرگاه یکى از شماها دعا کرد تا دستش را به سر و روى خود نکشیده، آن را پس نکشد... 📘بحار جلد 3 صفحه 330 اذا فَرِغَ احَدُکُمْ مِنَ الصَّلوةِ فَلْیَرْفَعْ یَدَیْهِ الَى السَّماءِ، وَ لِیَنْصَبَّ فى الدُّعاء 📗بحارجلد 90 صفحه 308 حدیث 7 @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•═•••◈﷽◈•••═• 🇮🇷 موضوع: احکام تیممضرر داشتن استعمال آب یکی از موارد وجوب تیمم ضرر داشتن آب است که به بر خی از مصادیق آن در ذیل اشاره می شود:👇👇 🌹 مصادیق ضرر داشتن آب ↪️ 1⃣ از استعمال آب بر جان خود (موجب مرگ او شود) بترسد. 2⃣ بترسد که بواسطه استعمال آن مرض یا عیبی در او پیدا شود. 3⃣ مرضش طول بکشد یا شدت پیدا کند. 🌸نکته:اگر کسی آب گرم برای او ضرر ندارد باید با آب گرم وضو بگیرد. 🌹ضرر آب برای چشم 👈کسی که مبتلا به درد چشم است وآب برای او ضرر دارد ⬅️ باید تیمم کند. •┈••✾🍃✾🍃✾••┈• ✅ انجام تیمم با علم به ضرر وکشف خلاف 🌹تیمم با علم به ضرر 1⃣ پیش از نماز بفهمد که آب برایش ضرر ندارد↪️ تیمم او باطل است. 2⃣ بعد از نماز بفهمد که آب برایش ضرر ندارد↪️ نمازش صحیح است.(اختلافی) ✍در مورد علم به عدم ضرر بعد از نماز نظرات فقها مختلف است👇👇 🔻قول اول: آیات عظام امام خمینی رحمت‌الله علیه، گلپایگانی... نمازش صحیح است (گلپایگانی :بنابر احتیاط مستحب دوباره نماز را با وضو بخواند واگر وقت گذشته قضا نماید.) 🔻قول دوم آيات عظام:خوئ،تبریزی،صافی،مکارم،.. اگر وقت باقی باشد احتیاط واجب باید دوباره نماز را با وضو یا غسل بخواند واگر وقت گذشته قضا ندارد. 🔻قول سوم: آيات عظام وحید،سیستانی،زنجانی... اگر وقت باقی باشد باید دوباره نماز را با وضو یا غسل بخواند،واگر وقت نباشد قضا واجب نیست (سیستانی مگر در صورتی که وضو یا غسل در حالت یقین یا احتمال ضرر ،موجب نگرانی روحی باشد که تحملش مشکل است. 🔻قول چهارم آیت‌الله بهجت:اگر بعد از نماز بفهمد دوباره نماز را با وضو یا غسل بخواند ،واگر وقت گذشته نماز قضا ندارد. ✅ ادامه دارد.... 📚توضیح المسائل مراجع عظام 📌توجه : هرگونه نشر یا کپی‌برداری از تمام یا بخشی از پیام بدون ذکر نام کانال، اشکال شرعی دارد. موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سَلامٌ عليٰ آلِ يٰس ... پدرمهربانم، سلام ... صبح یعنی شما بتابید، و مرا؛ زنده به خود گردانید... ┄┄┄┅••🌸✻🌸••┅┄┄┄ موسسه نورالیقین مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی @moassese_nooralyaghin