eitaa logo
موعودنا 313
1.3هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.7هزار ویدیو
83 فایل
💖بی‌خبردربزن‌وسرزده‌ازراه‌برس💖 "انتشارمطالب‌بشرط‌1صلوات‌برای‌ظهور🌸 👇🏼moudona313👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/1914699865C2800cee2ef 🌳آی دی سفارش تبلیغ: @Ayat_313 🌳
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید فردا شب ، شب 23 ماه رمضان هست . میدونید دیگه؟!! میشه شب جمعه‼️ روایت قطعی داریم اگر قرار به ظهور آقا در امسال باشه باید سحر یا صبح 23 ماه رمضان صدای صیحه ی آسمانی بشنویم و این صیحه اگر شب جمعه باشه شنیده میشه خب حتما شیعه ی امیرالمومنین دوست داره امام زمانش ظهور کنه دیگه ما باید چیکار کنیم؟! بااید فردا شب تمام آرزوها و حاجات مونو بذاریم زمین فقط و فقط از خدا تمنا کنیم ، ببینید شما وقتی میخواین یه چیز با ارزش به دست بیارید همه چیز و میذارین کنار و فقط برای همون تلاش میکنید ظهور و فرج حضرت صاحب الزمان ( عجل الله) مهم ترین اتفاق زندگی همه ی ماست این کلیپ رو تا جایی که به علی و خاندان علی (علیه السلام) ارادت دارید منتشر کنید و فردا شب راس ساعت 12 شب ، قراره همه ی ما شیعیان با هم دعای فرج (الهی عظم البلاء) بخونیم♨️‼️ این قرار ، قراری نیست که آدم یادش بره چون قرار مهمیه ماهم بهتون یادآوری میکنیم اگر فردا شب تونستیم صدای این صیحه ی آسمانی رو بشنویم یعنی ان شاءالله همین امسال آقا صاحب الزمان (عج) ظهور میکنن اما اگر این صدا رو نشنویم باید چند سال دیگه منتظر بمونیم تا دوباره شب بیست و سوم بشه شب جمعه چون ماه های قمری هر سال ده روز جلو میفته 💔❗️ پس بی تفاوت نباشیم‼️‼️‼️‼️‼️ ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
موعودنا 313
ببینید فردا شب ، شب 23 ماه رمضان هست . میدونید دیگه؟!! میشه شب جمعه‼️ روایت قطعی داریم اگر قرار به ظ
نقدی از آقای احسان عبادی مدرس مهدویت و پژوهشگر علوم حدیث و تاریخ، به سخنان استاد پناهیان 👇 🔰 اندر احوالات یک کلیپ قدیمی! 🌀 کلیپی قدیمی که برای چندسال قبل است دوباره در فضای مجازی دست به دست می چرخد از یکی از سخنرانان معروف که می گوید چون در روایات داریم که که از علامات حتمی ظهور است ، در شب 23 ماه رمضانی رخ می دهد که روز 23 در روز جمعه واقع شده باشد ، پس امسال که اینگونه است بیایید با تمنا و شوق بیشتری دعا کنیم تا ظهور رخ دهد. چند نکته پیرامون این حرف : 1️⃣ اولا اگر این سخنران محترم نگاهی به نظرات علامه مجلسی در باب علامات ظهور می انداخت متوجه میشد که اصل علامات حتمی،قطعی هستند و رخ می دهند، اما زمان آنها به هیچ وجه قطعی نیست و امکان تغییر دارد. (بحارالانوار، ج 52، ص 251) پس هیچ لزومی ندارد صیحه حتما در شب 23 رخ دهد. 2️⃣ اینگونه نقل مطالب نه تنها امیدآفرین نیست، بلکه اتفاقا نا امیدی می آورد ، چطور ⁉️ 👈 شما وقتی اینگونه وقوع صیحه در شب 23 ماه رمضانی که جمعه هست را بین مردم جا می اندازی ، اگر این شب بگذرد و ظهوری رخ ندهد ، چه حس و حالی در بین مردم ایجاد می شود ⁉️ 👈 می گویند این فرصت هم از دست رفت ، و تا چندین سال بعد که روز 23 ماه رمضان در روز جمعه واقع شود باید صبر کرد ، پس عملا تا آن زمان یعنی چندسال بعد ، انتظار ظهور امری بی فایده است و ظهوری هم در کار نیست ‼️‼️ 3️⃣ اتفاقا طبق مبنای شما سخنران محترم، امسال نباید سال ظهور باشد‼️ چون در روایتی داریم که قیام امام زمان (عج) در روز شنبه ای خواهد بود که آن روز ، روز عاشوراست ! 👈 امام صادق(ع): «در شب 23 به نام مبارک قائم ندا می‌کنند و در روز عاشورا که در آن روز حسین بن على به تیغ بیداد شهید شده، قیام می‌کند گویا مى‏بینم در روز شنبه که مصادف با عاشورا است قائم آل محمد ظهور کرده و در میان رکن و مقام ایستاده و جبرئیل در طرف راست او قرار گرفته می‌گوید و...» ( الارشاد شیخ مفید، ج 2، ص 379) البته چند روایت دیگر هم هست در این زمینه. 👆 خب امسال که روز عاشورا ، شنبه نیست ! در ضمن در روایت صریح داریم که خروج سفیانی در ماه رجب است ، خب الان ماه رجب هم تمام شد و سفیانی ای خروج نکرد! یعنی تا رجب سال بعد خبری از ظهور نیست ⁉️⁉️⁉️ 💠1. اگر جواب دهید ربطی ندارد و ممکن است سفیانی در ماهی دیگر و قیام حضرت در روزی غیر از شنبه باشد ، دقیقا همین جواب را ما هم به شما در بحث صیحه آسمانی می دهیم که هیچ دلیلی ندارد حتما صیحه در شب 23 رمضانی باشد که در روز جمعه واقع شده ! 💠2. اگر جواب دهید دقیقا باید طبق ماه و سال و روزی که در روایات گفته شده ، حوادث اتفاق بیافتد ، ما هم به شما می گوییم امسال بی زحمت منتظر ظهور نباشید ! چون هم ماه رجب گذشت و سفیانی خروج نکرد، هم روز عاشورا ، شنبه نیست ! ✅ و قطعا همان جواب شماره 1 صحیح است. بله ، اصل علامات حتمی ، قطعی هستند و رخ می دهند، اما کسی نگفته زمان آنها هم دقیقا حتمی است ! چون اگر اینگونه باشد با گذشت آن زمانی که در روایت گفته شده و رخ ندادن آن علامت ، باید تا سال بعد دوباره منتظر بمانیم و در طی این یک سال مطمئن هم هستیم که ظهوری رخ نمی دهد ‼️‼️ 👌 ما همیشه منتظر ظهور هستیم ، همیشه ، در هر زمان و روز و هفته و ماه و سال، نه اینکه برویم تقویم نگاه کنیم که فلان روز ماه ، شنبه هست یا جمعه ‼️ روایت اهل بیت هم حرف ما را تائید می کند که می فرمایند: فَتَوَقَّعُوا اَلْفَرَجَ صَبَاحاً وَ مَسَاءً / هر صبح و شام منتظر فرج باشید( کافی ، ج1 ، ص 333) 🌀 پس با این توضیحاتی که عرض کردیم ، جمله ای که برخی افراد بی اطلاع در پی نوشت آن کلیپ نوشتند که 👈 دوستان اگه امسال هم بگذرد و امام ظهور نکند، معلوم نیست دیگه کی این مقارنه‌ها(همزمانی شب 23 با روز جمعه) رخ بدهد! 👉 صد در صد غلط است و ظهور امام ، در بند این مقارنه ها نیست ! ❌ نکته بسیار مهم دیگر این است که ظهور امام زمان ، وابسته به شرایط است ، نه علامات ، دعا اثر دارد ، قطعا و بدون شک ، اما دعایی که همراه با عمل باشد ، همراه با زمینه سازی باشد ، پس اینکه بدون زمینه سازی و مهیا کردن شرایط ، انتظار ظهور را فقط با دعا و تمنا داشته باشیم ، این هم صحیح نیست.❌ ✍️ احسان عبادی / مدرس مهدویت و پژوهشگر علوم حدیث و تاریخ ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از موعودنا 313
امکان بَداء غیر از وقوع بداء است. ما در بحث از ، امکان بداء را در مورد آن اثبات می‌کنیم نه ضرورت وقوع آن را. بنابراین چه بسا در برخی از علائم ـ چه حتمی و چه غیرحتمی ـ بداء صورت نگیرد؛ ولی در عین حال، ظهور حضرت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف دفعی و ناگهانی باشد. رمز مطلب این است که نشانه‌های ظهور را بسیار نزدیک و بلکه مقارن با خود ظهور بدانیم. ممکن است گفته شود که: در روایت‌ها برای بعضی علائم ظهور مدّت زمانی معیّن شده است که با وجود آن زمان، نمی‌توانیم وقوعش را نزدیک و بلکه مقارن با خود ظهور بدانیم. مثلاً در مورد ، مدّتی که در بعضی روایت‌ها معیّن شده است، پانزده ماه می‌باشد و این زمان با نزدیکی و مقارنت آن با اصل ظهور سازگاری ندارد. به این سؤال می‌توان چنین پاسخ داد: بنا بر احتمالی که از مرحوم علّامه مجلسی نقل شده است، چه بسا در اصل خروج سفیانی بداء نشود، ولی در مدّت زمان خروجش، بداء صورت بگیرد و اینکه در حدیث فرموده‌اند: در امر محتوم هم امکان بداء وجود دارد، می‌تواند اشاره به بداء در خصوصیات نشانه‌ای، مانند خروج سفیانی باشد. به هر حال اگر وقوع علامتی از علائم بسیار نزدیک به اصل ظهور باشد، به ناگهانی بودن آن لطمه وارد نمی‌سازد. مثلاً درباره کشته شدن «» که جزو علائم حتمی ظهور دانسته شده است. امام صادق سلام‌الله‌علیه: و النداء من المحتوم... و قتل النفس الزکیه من المحتوم. 📗 اثبات الهداه، ج ۷، ص ۴۲۲، ح ۹۹ از امام صادق سلام‌الله‌علیه چنین نقل شده است: «لَیس بینَ قیامِ قائم آل محمّدٍ (صلی‌الله‌علیه‌وآله و عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و بینَ قَتْلِ النّفْسِ الزَّکیَّةِ اِلّا خَمْسَةَ عَشَرَ لَیْلَةً؛ فاصله میان قیام قائم آل‌ محمّد (صلی‌الله‌علیه‌وآله و عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و کشته شدن نفس زکیّه فقط پانزده شب است.» 📗 کمال الدین باب ۵۷، ح ۲ این مقدار فاصله زمانی با ظهور حضرت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، لطمه‌ای به ناگهانی بودن آن نمی‌زند. اگر واقعاً چنین شود، عرفاً این دو حادثه را مقارن یکدیگر می‌شمارند. علاوه بر این که چه بسا درباره این پانزده شب هم بداء صورت بگیرد، بدون آن که در اصل کشته شدن نفس زکیّه بداء شود. همچنین است در مورد «» یا «» که آن هم از علائم حتمی به شمار آمده است (کمال الدین باب ۵۷، ح ۲)، ولی ممکن است در زمان وقوعش بداء شود. مثلاً این که فرموده‌اند ندا در شب بیست و سوم ماه رمضان است و قیام حضرت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در روز عاشورا، که فاصله این دو با یکدیگر بیش از سه ماه می‌باشد، چه بسا در اصل، ندا و صیحه آسمانی بدایی صورت نگیرد؛ ولی در فاصله آن با ظهور بداء حاصل شود. پس می‌توان گفت: همه اینها امکان‌پذیر است و وقوع همه علائم یا بعضی از آنها با ناگهانی بودن ظهور قابل جمع می‌باشد. آنچه در این بحث باید به عنوان یک اصل مسلّم و قطعی تلقّی گردد، همین است که انتظار فرج عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در هر سال و هر ماه و هر هفته و هر روز و بلکه هر ساعت و هر لحظه در دل و ذهن مؤمن زنده بماند؛ این اصلی است که به هیچ وجه نباید مخدوش گردد. نتیجه بسیار مهمّی که از اعتقاد به بداءپذیر بودن وقت ظهور و ناگهانی بودن آن به دست می‌آید این است که: امر فرج امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف متوقّف بر حصول زمینه و مقدّمه‌ای که با دفعی بودن آن منافات داشته باشد، نیست. بنابراین از امر در هیچ مدّت زمانی، هر چند کوتاه روا نیست؛ بلکه حالِ انتظار فرج همیشه و در هر لحظه باید در مؤمن وجود داشته باشد. این معنا با تعابیر مختلف در احادیث ذکر شده است. امام هادی سلام‌الله‌علیه چنین فرموده‌اند: «اِذا رُفِعَ عَلَمُکُم مِن بَینِ اَظْهُرِکم، فَتَوقَّعُوا الفَرَجَ مِنْ تَحتِ اَقدامِکم؛ هرگاه نشانه شما [امام عصر سلام‌الله‌علیه] از میان شما برداشته شود، از زیر پاهایتان [درهرلحظه] منتظر فرج باشید.» 📗 اصول کافی، کتاب الحجه، بابٌ فی الغیبه، ح ۲۴ ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
هدایت شده از موعودنا 313
بَداء اصطلاحی در کلام شیعه است که به‌معنای آشکار شدن امری از ناحیه خداوند برخلاف آن‌چه مورد انتظار بندگان بوده است. در بداء خداوند در واقع آن چه مورد انتظار بوده را محو و امری جدید را اثبات می‌کند در حالی که به هر دو حادثه آگاه است. بَداء به معنای آشکار شدن و ظهور چیزی از خدا برخلاف آن چیزی که عادتاً انتظارش را داشتیم، خالی از اشکال است و متون دینی نیز بر آن گواهی می‎‌دهند. اما بَداء به معنای استصواب و تغییر در قصد که ناشی از جهل و عجز و محدودیت در دانایی و توانایی است، اگرچه برای انسان پیش می‌آید، اما انتساب آن به خدا -که مطلقا دانا و توانا است- اشتباه است. 📗 طریحی، مجمع البحرین، ۱۴۱۶ق، ج۱، ص۴۴-۴۸؛ مفید، تصحیح الاعتقاد، ۱۴۱۳ق، ص۶۵-۶۷ گستره بداء در روایات، هم شامل امور تکوینی (مثلا تاخیر در مرگ کسی به خاطر صله‌رحم یا تاجیل مرگ کسی به خاطر گناهی که انجام داده است) است و هم شامل امور تشریعی (مثلا نسخ ادیان گذشته توسط قرآن کریم و یا تغییر قبله و غیره) 📗 صدوق، کتاب التوحید، النشر الاسلامی، ص۳۳۵-۳۳۶ به تعبیر شیخ مفید، اختلاف سایر فرق اسلامی با شیعه امامیه در «بَداء»، اختلاف لفظی است؛ وگرنه در حقیقت، هیچ فرقه‌ای منکر این معنا نیست که خداوند ادیان و احکام را تشریع و سپس نسخ می‎‌کند، و یا کسی را که زنده کرده می‌میراند، و یا کسی را که ثروت بخشیده فقیر می‌سازد. اینها همان بداء هستند که در آیات و روایات به آنها اشاره شده است و هیچ مسلمانی آنها را انکار نمی‌کند. 📗 شیخ مفید، أوائل المقالات في المذاهب و المختارات‏، ۱۴۱۳ق، ص۸۰ در روایات شیعه، اعتقاد به بَداء یکی از نشانه‌های بندگی است و اجر فراوانی برایش در نظر گرفته شده است. 📗 کلینی، الکافی، ج ۱، ص۱۹۷ از امام صادق سلام‌الله‌علیه نقل شده: «اگر مردم می‌دانستند در اعتقاد به بَداء چه پاداشی است، هرگز از سخن گفتن درباره آن خسته نمی‌شدند». 📗 صدوق، التوحید، النشر الاسلامی، ص۳۳۴ امام صادق سلام‌الله‌علیه بداء را از باورهای اصلی پیامبران برشمردند که هر پیامبری باید به آن اقرار کند. 📗 صدوق، التوحید، النشر الاسلامی، ص۳۳۳ بنا بر توضیح امام صادق سلام‌الله‌علیه، نباید اعتقاد به بداء را به معنای آشکار شدن چیزی برای خدا دانست چرا که در خداوند نادانی راه ندارد: «از خداوند بداء حاصل نمی‌شود مگر این که از قبل به آن موضوع علم داشته است». 📗 کلینی، الکافی، ج ۱، ص۱۹۸ داوودبن‌ابی‌القاسم می‌گوید: ما نزد ابی‌جعفر محمدبن‌علی‌الرضا‌ (سلام‌الله‌علیهما) بودیم که سخن از خروج سفیانی به ‌میان آمد و اینکه در روایت آمده که امر او حتمی است. به ابوجعفر‌ (سلام‌الله‌علیه) عرض کردم: آیا بدا در امرِ حتمی اتفاق می‌افتد؟ حضرت فرمود: آری. عرض کردم: ما می‌ترسیم که در امر قائم (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) نیز بدا حاصل شود؟ فرمود: امر قائم (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) از اموری است که وعده داده شده و خداوند در وعده خود تخلف نخواهد کرد. 📗 الغيبة (للنعمانی)، جلد ۱، صفحه ۳۰۲ ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
هدایت شده از موعودنا 313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار رشید و شهید عظیم الشأن اسلام، حاج قاسم سلیمانی: قدس امکان ندارد آزاد شود جز با پرچم‌داری شیعه، این را کسی قبول بکند یا نکند؛ به شیعه بودن خودتان افتخار کنید. و دلیلش هم کلمه حق است، چون شیعه حق است. (نقل با تسامح بسیار اندک) ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
هدایت شده از موعودنا 313
Qods-yaseri.pdf
1.95M
🔺 قدس کلید رمز آلود و . ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از موعودنا 313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مثلث ظهور 🔺 شجره‌ی ملعونه یهودیت 🔺 شجره‌ی ملعونه مسیحیت 🔺 شجره‌ی ملعونه اسلام 🔸مسجدالحرام مکه، مسجدالاقصی قدس، مسجد کوفه عراق 🔹 معرفی کردن امام زمان (عج) به عنوان دجال توسط صهیونیسم بین‌الملل، فراماسونری و ایلومیناتی ➖➖➖➖➖➖➖ امـــــامـ زمـــانـــے شــــو دوستانت رو به کانال دعوت کن ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
هدایت شده از موعودنا 313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕌 اولین قبله مسلمان‌ها آخرین مقصد مدافع‌هاست یک قدم تا ظهور حق مانده ما سپاه مدافع قدسیم... 🕊 ویژه روز قدس ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
هدایت شده از موعودنا 313
☀️امام خمینی(رضوان‌الله علیه): بسم اللَّه الرحمن الرحیم‏ مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست، و یک مسئله مخصوص به یک کشور و یا یک مسئله مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه‏ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزی که مسجد الاقصی‏ پی‏ریزی شد تا آن گاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است. 🗓️ ۲۵ فروردین ۱۳۶۱ ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313 💠🌸🍃🌺🍃🌸💠‏ ‏‏💠امیدواریم ان‌شاءالله خدای متعال عاقبت کار را در قضیّه‌ی فلسطین به نیکی و خوشی و بزودی فرا برساند و فلسطینی‌ها را مسلّط کند. ۱۴۰۱/۰۲/۰۶ ☀️ ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
هدایت شده از موعودنا 313
قدس، ای زخم کهنۀ اسلام پای تو می‌مانیم ما مقابل چشمت به‌جماعت می‌خوانیم ✍️ ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
هدایت شده از موعودنا 313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️رابطه‌ی با و و 💥ـ نقش ایرانیان در آزادسازی قدس 💥ـ آغاز حکومت حضرت بقیه‌الله"عج"، بعد از رهایی قدس ! 👤استاد_شجاعی ظهور نزدیک است ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 هميشه خواب روزه دار عبادت نيست، گاهي خيانت است! مثل وقتي كه پاي صهيونيست در ميان باشد... ✅وعده دیدار ما : راهپیمایی باشکوه روز جهانی 👊👊👊مرگ بر اسرائیل ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(عج) 🌷جزء بیست و سوم ☘ پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله به امید حضرت مهدی ارواحنافداه صبر میکند ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 ٢۹ فروردین‌ماه، زادروز رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای مدظله بر همۀ مردم مؤمن و شریف ایران اسلامی، و بر همۀ آزادگان جهان فرخنده باد. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 اَللّهُمَّ احْفَظْ وَاَیِّدْ وَانْصُرْ قائِدَنا وَمَرْجَعَنا الخامنه‌ای 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
📩 رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان: ده برابر این نقص‌هایی که گفتید هم وجود دارد اما انتظار فرج یعنی همه سختی‌ها قابل برطرف شدن است ✏️ انتظار فرج یعنی سختی‌ها همه قابل برداشته شدن، برطرف شدن است. نه اینکه بنشینید انتظار بکشید، دل شما باید گوش به زنگ باشد. انتظار فرج یعنی انتظار برطرف شدن همه‌ی نقصهایی که شما الان گفتید. ده برابر این هم نقص وجود دارد که شما نگفتید. انتظار فرج یعنی این، یعنی آماده بودن، فکر کردن، بن‌بست نپنداشتن. بن‌بست‌انگاری خیلی چیز بدی است. ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ 🖼 ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313
هدایت شده از موعودنا 313
اعمال شب عید فطر... ☀️🌤☀️🌤☀️🌤☀️🌤 @moudona313