eitaa logo
عرفان های نوظهور
390 دنبال‌کننده
198 عکس
99 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
یوگا؛ ورزش یا برای خدایان هندو!؟ یوگا که طریقه‌ی عرفانی کاذب است، با نام بین عموم مردم شناخته شده است. معمولاً کسانی که با آشنا می‌شوند، در مراحل اولیه آن را به صورت حرکات جسمی می‌شناسند و ممکن است برای لاغری یا زیبایی اندام و حتی رسیدن به آرامش از آن استفاده کنند، اما به تدریج آن را به عنوان یک ورزش و سپس به عنوان یک به کار می‌گیرند و به مسیری وارد می‌شوند که از ابتدا تصوری از آن نداشته‌اند و بهتر است بگوییم آن را آگاهانه انتخاب نکرده‌اند. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عرفان حلقه مدافع سرکرده عرفان حلقه: حالا که در جوامعی(جامعه‌اسلامی) همجنس بازی کاری می‌شود، خود مخفی‌کاری تنش آفرین است. شاید در کشورهایی که این قضیه است، به خاطر ایجاد تنش است. : در دنیای غرب حمایت از همجنس بازان به خاطر احترام به آن‌ها نیست، بلکه بیشتر در راستای رسیدن حاکمان به اهداف خود است. : در دنیای غرب هم به مضرات و آسیب‌های جبران ناپذیر حمایت کردن از همجنس گرایان پی برده اند، و به دنبال راه چاره‌ای برای برون رفت از این هستند. : ممنوعیت اسلام به این جهت است که: چون می‌داند این گونه گرایش‌ها برای فرد و جامعه دارای جدی و جبران ناپذیری است. واگر چنین گروه‌هایی در جامعه مجاز شمرده شوند، خطرات آن تمام جامعه را تحدید خواهد کرد. : اسلام برای در امان ماندن از این گونه آسیب‌ها از قبل با دادن دستورالعمل‌هایی پیش گیری لازم را به عمل آورده است. ولی به خاطر عمل نشدن به این آموزه‌ها توسط برخی افراد چنین مشکلاتی به وجود آمده است. : دین به خاطر دیگر افراد و فضای عمومی جامعه، مجازت‌های سنگینی را برای این چنین اعمال قبیحی در نظر گرفته است. : هیچ گاه دین در راستای درمان این گونه افراد مخالفتی نداشته و فقط مخالفتش با شیوع این بیماری در بین سایر افراد است. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
برخلاف عرفان ‌های ، در عرفان سیر و سلوک تدریجی و مرحله ای است. نباید انسان بپندارد که با یک و در مدت کوتاهی، می توان نتیجه گرفت. راه طولانی است و باید استواری و صبوری کرد تا به نتیجه رسید. عارف وارسته : تا انسان گناه می کند، درهای ملکوت به روی او باز نمی شود. راه رسیدن به ملکوت، ترک گناه است. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یکی از چیزهایی که در کتاب‌های و دیگر مروجان اندیشه دیده می‌شود؛ تفکر مثبت است. آن‌ها می‌گویند مطلقا نباید تفکر منفی داشت، نباید عصبانی شد و ... . مگر می‌شود نسبت به بعضی افراد بغض نداشت؟ عصبانی نبود؟ انسان در زندگی روزمره به اشخاصی بر می‌خورد که دارند و هرلحظه سعی دارند که به ، ، راه و زندگی ما بزنند. حال نباید نسبت به این‌ها با دید منفی نگاه کرد؟ البته شاید هدفی که رابینز و هم‌فکرانش دنبال می‌کنند یکی از اهداف باشد که انسان‌ها خوی حیوانیت آن‌ها را نبینند و با دید منفی به آن‌ها نگاه نکنند. اساسا یکی از اعتقاد ما نسبت به دشمنان خداوند متعال و پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و اهلبیت (علیه‌السلام) است. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آشنایی مختصر با مدعی دروغین علی یعقوبی، متولد: ۱۳۴۴ در تهران است. وی دانشجوی رشته پزشکی است و پدرش در سال ۱۳۶۱ توسط به رسید. حضور یعقوبی به عنوان یک مربوط به اواخر دهه است. نامبرده با برگزاری جلسات سخنرانی برای ، ، و ، و عموم مردم رفته رفته افرادی را به دور خود جمع نموده و مباحث خود را حول موضوعاتی چون: توحید، ولایت و عوامل غیبت و … ارائه کرد. این جریان در دهه و به ویژه اواخر آن قوت بیشتری پیدا کرد، ولی پس از آن رو به افول نهاد، البته هنوز هم عده ای سعی در زنده نگه داشتن این جریان انحرافی داشته و در برخی شهرها به آموزه های وی می پردازند. در میان صحبتهای علی یعقوبی ادعاهای فراوانی وجود دارد از جمله وی معتقد است که ما برای مقابله با قدرتهای بزرگ باید از نعمت های معنوی و قوای برخوردار شویم و منشأ این نعمات نیز وجود مبارک حضرت عجل الله تعالی فرجه است. با این همه معتقد است امکان بهره مندی عمومی از امام وجود ندارد و باب این بهرمندی بسته است مگر برای دو نفر یکی حضرت علیه السلام و دیگری یعنی «علی یعقوبی»! همچنین مدعی است که توان دیدن را دارد و خود را مایه شادمانی شیعه و ترس دشمنان شیعه می داند و می گوید: شیعه بداند که جامعه تهی نیست و شاد بشود و دشمن بداند که جامعه تهی نیست. @n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بعضی ها می‌گویند قانون جذب همان کردن است! اما تئوری قانون جذب می‌گوید: « غلام حلقه به‌گوش و غول چراغ هستند؛»[3] یعنی انسان به عنوان یک فرمان‌روای قدرتمند بخواهد و راه چاره‌ای نیست برای جز این‌که آن‌کار انجام شود؛ و حال آن‌که در قضیه فرق می‌کند، یعنی شخص به عنوان درخواست‌کننده از خداوند متعال می‌خواهد که فلان امر اجرا شود. در ثانی این مصلحت و است که جاری و ساری می‌شود؛ و در نتیجه اجباری برای خدای متعال نیز نیست. @n_erfanha