eitaa logo
« پُرسانــــــــــــــ پُرسانــــــــــــــ » «...ن‌...»
28 دنبال‌کننده
2هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم انا اعطیناک #الکوثر فصل لربک #وانحر ان شانئک هو #الابتر قرآن،حدیث،دعا،احکام،متن،شعر،و... (جهان، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه) پُرسان‌پُرسان تا آسمان
مشاهده در ایتا
دانلود
به نام الله بهترین شکلِ در بهترین شکلِ زیارت‌کردن امام‌حسین(ع) به‌ویژه در ، رفتن به زیارت با کاروانی متشکل از اعضاء یک است؛ یعنی اعضاء یک هیئت مذهبی در قالب یک کاروان به بروند بهترین نوع برنامه‌ریزی برای زیارت اربعین این است که یک هیئت، مدیریت یک کاروان را به عهده بگیرد و جمعی از اعضاء هیئت را - به اضافۀ برخی از دوستان‌شان که احیاناً به آنها ملحق می‌شوند - به زیارت ببرد و بیاورد این نوع زیارت ‌رفتن خیلی بهتر از انفرادی رفتن است و فوائد بسیاری دارد، مثلاً اینکه: اعضاء هیئت همدیگر را می‌شناسند، از هم حمایت می‌کنند، محبت‌شان به همدیگر بیشتر می‌شود، قوامِ هیئت و تعاون بین اعضاء هیئت در دیگر امور زندگی و در بقیۀ روزها و ماه‌های سال، افزایش پیدا خواهد کرد علیرضا‌پناهیان ⚑ ⚑ ⚑
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ‌ی ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ كَانَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً فَبَعَثَ اللَّهُ النَّبِيِّينَ مُبَشِّرِينَ وَمُنذِرِينَ وَأَنزَلَ مَعَهُمُ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ لِيَحْكُمَ بَيْنَ النَّاسِ فِيمَا اخْتَلَفُوا فِيهِ وَمَا اخْتَلَفَ فِيهِ إِلَّا الَّذِينَ أُوتُوهُ مِن بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَيِّنَاتُ بَغْيًا بَيْنَهُمْ فَهَدَى اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا لِمَا اخْتَلَفُوا فِيهِ مِنَ الْحَقِّ بِإِذْنِهِ وَاللَّهُ يَهْدِي مَن يَشَاءُ إِلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ ﻣﺮﺩم [ ﺩﺭ ﺁﻏﺎﺯ، ] امّتی ﻳﮕﺎﻧﻪ ﻭ ﻳﻜﺪﺳﺖ ﺑﻮﺩﻧﺪ [ ﺑﻪ ﺗﺪﺭﻳﺞ ﺟﻮﺍﻣﻊ ﻭ ﻃﺒﻘﺎﺕ ﭘﺪﻳﺪ ﺁﻣﺪ ﻭ ﻣﻴﺎﻥ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺧﺘﻠﺎﻓﺎتی ﭘﻴﺪﺍ ﺷﺪ ]، ﭘﺲ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﺎﺭﺕ ﺁﻭﺭ ﻭ ﺑﻴﻢ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺑﺮﺍﻧﮕﻴﺨﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﺘﺎﺏ ﺁﺳﻤﺎنی ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﻖّ ﻧﺎﺯﻝ ﻧﻤﻮﺩ ﺗﺎ ﻣﻴﺎﻥ ﻣﺮﺩم ﺩﺭ ﺁﻧﭽﻪ ﺍﺧﺘﻠﺎﻑ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ، ﺣﻜﻢ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﻛﺴﺎنی ﻛﻪ ﻛﺘﺎﺏ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺍﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻛﻪ ﻧﺸﺎﻧﻪ‌ﻫﺎی ﺭﻭﺷﻦ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺳﻴﺪ، ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﺍﻧﺤﺮﺍﻑ ﺍﺯ ﺣﻖّ ﻭ ﺳﺘﻤﮕﺮی، ﺩﺭ ﺁﻥ ﺍﺧﺘﻠﺎﻑ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﭘﺲ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻛﺴﺎنی ﺭﺍ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ، ﺑﻪ ﺣﻘﻴﻘﺖِ ﺁﻧﭽﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺧﺘﻠﺎﻑ ﺑﻮﺩ، ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺧﻮﺩ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻧﻤﻮﺩ ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ، ﺑﻪ ﻫﺪﺍﻳﺖ میﻛﻨﺪ - آیه ۲۱۳
(ص) ما اختلف أمة بعد نبیها الا ظهر أهل باطلها علی اهل حقها هیچ امتی پس از پیامبرشان، نکردند؛ مگر آنکه گروه بر گرایان چیره شدند - ح ۹۲۹ 🍁🍁🍁
🥀 أَسْتَغْفِرُ ٱللَّهَ رَبِّي وَ أَتُوبُ إِلَيْهِ اَستَغفِرُ اللهَ وَ اَسئَلُهُ التَوبَهَ أَسْتَغْفِرُ اللهَ وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ 🥀 🥀🥀 🥀🥀🥀
به نام الله گُنَــه کـــاران عالـــــم را بگوییــد که بخشیـدن فقط کار حسین است مزن تکیـه به دیــــوار خلایـــــق کَرَم در پشت دیوار حسین است بدان علت تماشایـی است محشـر علم دست علمــدار حسین است اللهم الرزقنا کربـلا فی یوم الاربعین 🚩 🚩 🚩 🚩 🚩 🚩 🚩 🚩 🚩 🚩 🚩 🚩
🚩 صَلَّى‌اللَّهُ عَلَیْکَ یَا أَبَاعَبْدِاللَّهِ الْحُسَيْن سلام‌الله‌علیه نگارا از عجم مهمان نميخواهی؟ دلی آشفته و حیران نمیخواهی؟ خدا را شکر نوکر کم نداری لیک ! غلام و نوکر از ایران نمیخواهی؟ اللهم ارزقنا ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑
🚩 بر نام حُسینْ وکَربَلایش صَلَوات بر نام ابوالفَضْل و وَفایَشْ صَلَوات بر اَهْلِ‌حَرَمْ بحَقِّ زَهرا(س)صَلَوات برجمله یاوران مُولا اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ             وَ عَجِّل ْفَرَجَهُمْ ⚑ ‌ ⚑ ⚑ ╱◥█◣╱◥█◣╱◥█◣
🚩 صَلَّى‌اللَّهُ عَلَیْکَ یَا أَبَاعَبْدِاللَّهِ الْحُسَيْن سلام‌الله‌علیه ماجرای؛ خطاب‌به یکی از مراجع بزرگ نجف درخواب دیده‌اند که حضرت علیه السلام این شعر را می‌خوانند خطاب به وصبح متوجه می‌شوند که همه شعر را به یاد دارند و بعداً توسط مداح اهلبیت ملا باسم کربلایی اجرا می‌شود { متن و ترجمه فارسی نوحه } تِزورونی = به‌زیارت من‌می‌آیید اَعاهِدکُم = با شما عهد می‌بندم تِزورونی اَعاهِـدکُم به زیارت من می‌آیید، با شما عهد می‌بندم تِـعِـرفـونی شَفیـعِلکُم می‌دانید که من شفيع شمایم أسامیـکُم اَسَـجِّـلْـهِه أسامیکُم اسامی‌تان را ثبت می‌کنم هَلِه بیکُم یا زِوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای‌زائران‌من خوش آمدید وَ حَـگّ چَفِّ الکَفیل و الجود وَ الرّایه قسم‌به دستان ابالفضل و کرامت و پرچم او أنا وْ عَبّاسْ وَیّاکُم یَا مَشّایه من و عباس با شماییم ای که با پای پیاده به سوی من می‌آیید یا مَن بِعْتو النُفوسْ و جِئتـو شَرّایه ای که جان‌هایتان را به بهای زیارت من به کف گرفته‌اید عَلَیّ واجِبْ اَوافیکُم یَا وَفّـایه بر من واجب است تا به شما وفا کنم، ای وفاداران! تواسینی شَعائرْکُم عزاداری‌هایتان به من دلداری می‌دهد تْرَوّینی مَدامِعْـکُم و اشک‌هایتان مرا سیراب می‌کند اَواسیکُم أنَـا وْ جَرْحـی أواسیکُم من و زخم‌هایی که بر تن دارم به شما دلداری می‌دهیم هَله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای زائران من، خوش آمدید هَلِه یَلْ ما نِسیْتْ و عَلْ وَعِدْ تِحْـضَـرْ خوش آمدید ای که وعده‌تان را فراموش نکرده و بر سر موعد حاضر می‌شوید إجِیْـتْ و لا یْـهَـمَّـکْ لا بَرِدْ لا حَرّ آمدید در حالی که نه گرما برای‌تان مهم بود و نه سرما وَ حَـگ دَمْـعِ العَـقیله و طَبرَه الأکبَر قسم به اشک زینب و فرق شکافته اکبر اَحَضْـرَکْ و ما أعوفَکْ ساعـه المَحْـشَرْ در محشر کنارتان خواهم بود و رهایتان نمی‌کنم عَلَی المَـوعِـدْ اَجی یَمکُم و لا اَبْـعَـدْ و اعوفْ عَنْـکُم در وقت دیدار پیشتان می‌آیم و دور نمی‌شوم و رهایتان نمی‌سازم مُحامیکُم وَ حَگ حِیدَرْ مُحامیکُم پشتیبان‌تان هستم به حقّ حیدر پشتیبان‌تان هستم هَله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم آمدید ای زائرانِ من، خوش آمدید یَـا هَـلْـشایِلْ رایه وْ جایْ گاصِدنی ای آنکه پرچم به دست قصد دیدار مرا کرده‌اید تِـعْـرُف رایَتَـکْ بی مَن تُذَکِّـرْنی؟ می‌دانی که پرچمت مرا به یاد چه کسی می‌اندازد؟ بِلـکطَعو چْفوفه وْ صاحْ اِدْرِکْـنی به یاد آن دست بریده‌ای که فریاد زد: مرا دریاب صِحِتْ وَیلاه یا اخویه وْ ظَهَرْ مِحْنی و با شنیدن آن صدا، آشکارا فریاد زدم که بی‌برادر شدم و اندوهم بر من آشکار شد کِسَرْ ظَهری سَهَمْ هَجْـرَکْ تیر هِجرَت کمرم را شکست نِفَدْ صَبری بَعَدْ عُمـرَکْ بعد از شهادتت صبرم به پایان رسید اُوَصّیکُمْ عَلَی الرّایِه اُوَصّیکُمْ سفارش این پرچم را به شما می‌کنم هَـله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای زائران من، خوش آمدید یَا مَنْ گاصِدْ إلَیَّ و دَمْـعِه تِجْـریـهْ ای که با چشمان اشکبار قصد زیارت مرا کرده‌اید اَعرُفْ حاجِتَکْ مو داعی تِحْـچیـهِ حاجت‌تان را می‌دانم، نیازی به گفتن نیست وَ حَـگ نَحـْـرِ الرِّضیع اِلـحاجِه اَگضیهِ قسم به گلوی شیرخواره، حاجت‌تان را برآورده می‌کنم یَا زائرْ عاهَدِتْ کِلْ عِلّه اَشْـفیهِ زائران من، عهده کرده‌ام که هر بیماری را شفا دهم اَخو زینب فَرَحْ بیکُمْ برادر زینب به خاطرتان شاد شد هَله وْ مَرحَبْ یُنادیکُم خوش آمدید صدایتان می‌زند یُحَیّیـکُم اَبو الغیـره یْحَیّیـکُم مرد غیرتمند به شما درود می‌گوید هَله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای زائرانِ من، خوش آمدید زینبْ مَنْ تُشاهِدکُم تِزورونی زینب هنگامی که شما را می‌بیند که زیارتم می‌کنید، می‌گوید: تُنادیکُم لِوَنْ بِالطَّفّ تحضُرونی! کاش در جنگ حاضر می‌شدید ما اَمْـشی یِسْره وْ لا یَسلِبونی که مرا به اسیری نمی‌بردند و مرا غارت نمی‌کردند و لا بسیاطهم غَدَر یْضرِبونی با تازیانه‌های خیانت نمی‌زدند تُنادینی: أنَا الجیره وْ صَد عَنّی أبو الغیره صدایم می‌زند که من در بندم و سرور غیرتمندان از دستم رفت اَبَچّیکُم عَلی مْصابه اَبَچّیکُم شما را بر این مصیبت می‌گریانم هَله بیکُم یا زُوّاری هَلِه بیکُم خوش آمدید ای زائران من،‌خوش آمدید ⚑ ⚑ ⚑ اربعین ⚑ ⚑ ⚑
🚩 بسم الله روبِه شش‌گوشه‌ترین قبله‌ی‌عالم هر صبح بردن نام (ع) می‌چسبد اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ سلام ‌تان با خیری که هدیه خدای خوب و مهربان است همراه باد ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑
به نام الله پيشوايان دين از زمان و زمان ائمه اطهار دستور اكيد و بليغ داده‌اند كه؛ بايد نام حسين بن على زنده بماند، بايد مصيبت حسين بن على هر سال تجديد بشود، چرا؟ بحث در اين است اين چه دستورى است در اسلام؟ چرا اين همه ائمه دين به اين موضوع اهتمام داشتند؟ چرا براى زيارت حسين بن على اين همه اهتمام و ترغيب است، اين همه تشويق است؟ ما بايد به اين { چرا } دقت كنيم ممكن است كسى بگويد: اين براى اين است كه تسلى خاطرى براى باشد آيا اين حرف مسخره نيست كه بعد از هزار و چهار صد سال، هنوز حضرت زهرا احتياج به تسليت داشته باشد؟ در صورتى كه به نصّ خود و به حكم ضرورت دين، بعد از شهادت امام حسين ديگر امام حسين و حضرت زهرا نزد يكديگر هستند اين چه حرفى است؟! مگر حضرت زهرا بچه است كه بعد از هزار و چهار صد سال هنوز هم دائماً به سر خودش بزند، گريه كند، بعد ما برويم به ايشان سرسلامتى بدهيم! اين حرفها دين را خراب مى‌كند حسين در اسلام تأسيس كرد حسين عليه السلام نمونه عملى قيام‌هاى اصلاحى است خواستند مكتب حسين زنده بماند، خواستند حسين سالى يك بار با آن نداهاى شيرين و عالى و حماسه انگيزش ظهور پيدا كند، فرياد كند: أَ لا تَرَوْنَ أَنَّ الْحَقَّ لا يُعْمَلُ بِهِ وَ الْباطِلَ لا يُتَناهى عَنْهُ لِيَرْغَبِ الْمُؤْمِنُ فى لِقاءِ اللَّهِ مُحِقّاً خواستند: الْمَوْتُ اوْلى مِنْ رُكوبِ الْعارِ { مرگ از زندگى ننگين بهتر است } براى هميشه زنده بماند خواستند: لا ارَى الْمَوْتَ الّا سَعادَةً وَ الْحَياةَ مَعَ الظّالِمينَ الّا بَرَماً براى هميشه زنده بماند زندگى با ستمكاران براى من خستگى‌آور است؛ مرگ در نظر من جز سعادت چيزى نيست خواستند: آن جمله‌هاى ديگر حسين: خُطَّ الْمَوْتُ عَلى وُلْدِ آدَمَ مَخَطَّ الْقَلادَةِ عَلى جِيدِ الْفَتاةِ زنده بماند، هَيْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ زنده بماند - ج ۱ ص ۷۸
به نام الله پیاده روی عراقی‌ها از قرار زير است: با افرادی که به تازگی آشنا می‌شوند و یا بعد از مدت‌ها دیدار می‌کنند و در دیدار روزانه می‌کنند اصطلاحاتی را که در حال و استفاده می‌کنند: الله يساعدک ( )؛ خدا یاریت (یاریتان) کند که برای تشکر و خسته نباشيد گفته می‌شود ؛ خدا پدر و مادرت را بیامرزد که برای تشکر و ابراز محبت گفته می‌شود که برای خوش آمد گويی و تعارف به معنای: به ما افتخار داديد به کار می‌رود در خداحافظی نيز از اصطلاحاتی نظیر؛ ، ، استفاده می‌کنند در زبان عربی برای هر موقعیتی که فرد در آن قرار گرفته باشد، معمولاً اصطلاحاتی داریم و اخلاق‌مداری و رعایت ادب را با بیان این اصطلاحات نشان می‌دهیم که بعضی از آنها را ذکر می‌کنیم: هنگام ورود به از لفظ؛ استفاده نکنیم؛ زیرا در عرف عربی و عراقی به مخاطب می‌باشد و باید از عبارت؛ یا استفاده کنیم به شخصی که از بیرون آماده باشد می‌گویند؛ یعنی همیشه در راحتی و نعمت باشی که در جواب باید گفت؛ یا در فرهنگ عربی ـ اسلامی هنگامی که کسی در جمع کند دیگران به او خطاب می‌کنند؛ که او نیز در جواب می‌گوید: لنا ‌و لکم هنگام عیادت شخص خطاب به او می‌گویند: یا که او نیز تشکر کرده می‌گوید: اگر از کسی درخواستی داشتیم و او ما را اجابت کند، خطاب به ما می‌گوید: یا به معنای بشارت باد بر تو که خواسته‌ات اجابت شد اگر کسی برای ما کاری و یا خدمتی انجام داد باید با این عبارت‌ها از او کرد: یا هنگام از عبارت؛ یا یا و سهلاً یا و یا هرسه باهم به‌کار می‌رود هنگام منزل، خطاب به صاحبخانه می‌گوید: یعنی خانه شما آباد باشد همیشه هنگام جهت غذا خوردن از لفظ / با هم استفاده می‌‌شود هنگام اتمام خوردن و ترک سفره خطاب به صاحبخانه گفته می‌شود: یعنی سفره شما مستدام باشد در عرف عربی از خورشید تا نیم روز صبح گفته می‌شود لذا وقتی دو نفر با هم ملاقات می‌کنند و ساعت مثلاً ۱۰ صبح باشد بهم خطاب می‌کنند یا که در جواب باید گفت: یا بعد از نیم روز تا آفتاب؛ مساء گفته می‌شود که در این حالت از لفظ برای خطاب کردن و جواب دادن استفاده می‌کنیم در شب نیز همین‌عبارت استفاده می‌شود لفظ در کشور عراق به معنای فرزند رسول الله صلی الله علیه و آله می‌باشد، یعنی سادات که در فرهنگ ایرانی رایج است اگر بخواهیم کسی که سید نیست را در عراق صدا بزنیم و او را مخاطب قرار بدهیم بهتر است از لفظ؛ یا استفاده کنیم ...
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ‌ی ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ أَفَأَنتَ تُسْمِعُ الصُّمَّ أَوْ تَهْدِي الْعُمْيَ وَمَن كَانَ فِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ [ ﺍی ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ! ] ﺁﻳﺎ ﺗﻮ میﺗﻮﺍنی ﺳﺨﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﻛﺮﺍﻥ ﺑﺮﺳﺎﻧﻲ؟ ﻳﺎ ﻛﻮﺭﺩﻟﺎﻥ، ﻭ ﻛﺴﺎنی ﺭﺍ ﻛﻪ ﺩﺭ ﮔﻤﺮﺍهی ﺁﺷﻜﺎﺭﻧﺪ، ﻫﺪﺍﻳﺖ کنی؟ فَإِمَّا نَذْهَبَنَّ بِكَ فَإِنَّا مِنْهُم مُّنتَقِمُونَ ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﺮﻳﻢ، ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﻧﺘﻘﺎم ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﮔﺮﻓﺖ أَوْ نُرِيَنَّكَ الَّذِي وَعَدْنَاهُمْ فَإِنَّا عَلَيْهِم مُّقْتَدِرُونَ ﻳﺎ ﻋﺬﺍبی ﺭﺍ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻭﻋﺪﻩ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻳﻢ، ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﺸﺎﻥ میﺩﻫﻴﻢ ﺑﻰ‌ﺷﮏ ﻣﺎ ﺑﺮ [ ﻧﺎﺑﻮﺩی ] ﺁﻧﺎﻥ ﺗﻮﺍﻧﺎ ﻭ ﭼﻴﺮﻩ‌ﺍﻳﻢ فَاسْتَمْسِكْ بِالَّذِي أُوحِيَ إِلَيْكَ إِنَّكَ عَلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ ﭘﺲ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻭحی ﺷﺪﻩ، ﻣﺤﻜﻢ ﺑﮕﻴﺮ ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺗﻮ ﺑﺮ هستی وَإِنَّهُ لَذِكْرٌ لَّكَ وَلِقَوْمِكَ وَسَوْفَ تُسْأَلُونَ ﻭ ﺍﻳﻦ [ ﻗﺮﺁﻥ ] ﺑﺮﺍی ﺗﻮ ﻭ ﻗﻮﻣﺖ، ﻣﺎﻳﻪ‌ﻯ ﻳﺎﺩﺁﻭﺭی ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺯﻭﺩی [ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ‌ﻯ ﺁﻥ ] ﺑﺎﺯﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﻰﺷﻮﻳﺪ - آیات ۴۰ الی ۴۴