eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
3.7هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
156 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 کیســـــت؟ (2) 3⃣ قسم سوم : 💠 و انتقال همه 🔰 در پست های بعدی مورد برسی قرار خواهیم داد.... 4⃣ قسم چهارم : 💠 از جانب : 🔰ما خداوند متعال را سرچشمه تمام خلق میدانیم و او را یگانه و یکتا که جز او قابل پرستش نیست و امری محبوب تر از امر او نیست. 🔰و رسول خدا را به عنوان خدا و فرستاده از جانب خدا و مظهر وحی و تعلیم بشریت میدانیم و او را سخن خدا میدانیم و او را و منزه از هر و پلیدی میدانیم. 🔰خداوند متعال خودش را قرینه اطاعت از خدا صلی الله علیه و آله قرار داده است. ✅اطاعت کنید را (اطیعوا الله ) و اطاعت کنید خدا را (اطیعوا الرسول ) همانگونه که خدا را اطاعت میکنیم است که رسول او را هم اطاعت کنیم و اطاعت رسولش اطاعت خدا است. ⭕️👈اما برای دیگر از کلمه اطیعوا استفاده نمیکند بلکه باید واو عطف اطاعت از اولی الامر را عطف رسول میکند. و اطاعت از اولی الامر را اطاعت از رسول خدا مگوید. و اطاعت رسول خدا هم اطاعت از خدا است. 🔰خدا را اطاعت میکنیم و رسول او که است پس اولی الامر که عطف بر رسول است باید مانند رسول خدا باشد هم باشد و هم کلامش باشد.👈 چون قرار دادن در کنار معصوم کمال است چون شخص غیر معصوم خطا از او سر میزند.👉 🔰و اولی الامر نگهبان و است و تنها فرق اولی الامر با رسول خدا است. 💯پس اولی الامر باید معصوم باشد. ادامه دارد... 📜پست شماره(۱) رو اینجا ببینید روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑 هیچگاه منکر وجود و حقیقت سلام الله علیها نبوده. 🖇 قابل توجه تند روهای هیئتی و جاهلان متمسک به این 🔰 آنچه به غلط در کتاب شهید مطهری چاپ شده با عنوان تحریفات عاشورا و ذیل آن بحث وجود دختری ۳ ساله با نام رقیه مطرح شده ویراستاران هست که شهید را با عنوان ایشان چاپ کردند و بعدا اصلاح شد. 🎙حجت الاسلام استاد روستایی 💠 قطعا هرآنچه ایشان در کتب و سخنانش گفته و دارد ولیکن این قضیه آشکار است روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 خدا در غضب سلام‌الله‌علیها (منابع اهل‌سنت) 🖇 ✅ 4730 - حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيِّ بْنِ عَفَّانَ الْعَامِرِيُّ، وَأَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيِّ بْنِ دُحَيْمٍ، بِالْكُوفَةِ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ حَازِمِ بْنِ أَبِي غَرَزَةَ، قَالَا: ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَالِمٍ، ثنا حُسَيْنُ بْنُ زَيْدِ بْنِ عَلِيٍّ، عَنْ عُمَرَ بْنِ عَلِيٍّ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِفَاطِمَةَ: «إِنَّ اللَّهَ يَغْضَبُ لِغَضَبِكِ وَيَرْضَى لِرَضَاكِ» ⭕️اميرالمؤمنين علی(علیه‌السلام)نقل میکند که رسول خدا(صلی الله علیه و آله) خطاب به صدیقه طاهره(سلام الله علیها) فرمودند: 🔰همانا خداوند از تو غضبناک و از خشنودیت خشنود میگردد. ✅ تصحيح: 👤 حاكم نيشابورى: 💢هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ " 🔰سند این حدیث است اما بخاری و مسلم آن را نقل نکرده اند. ♨️(بسیاری از علما اهل‌سنت این حدیث را نقل بر آن صحه گذاشتند) 📚اسم الکتاب : المستدرك على الصحيحين المؤلف : الحاكم، أبو عبد الله    الجزء : 3  صفحة : 167 / 181 سوال از اهل‌سنت🧐 حضرت زهرا از چه کسانی غضبناک شدند⁉️ وقتی خدا از کسی غضبناک شود آیا او کافر و ضال نیست⁉️ عمربن‌خطاب و ابابکر حکم شان چیست⁉️ و... روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
⭕️ پاسخ: 1⃣ سلام علیکم 🔰 خیر ؛ ما فقط پیرو اهل‌بیت هستیم و همه علما محترم هستن الحمدالله ممنون. ان شاءالله 2⃣ سلام عليكم 🔰 با کمال احترام اون نویسنده کاملا چرت نوشته ؛ در ادبیات عرب وقتی اسمی به لسم دیگری عطف می شود عامل اسم معطوف علیه بر سر معطوف می آید یعنی وقتی اولی الامر به الرسول عطف شده پس عامل الرسول که اطیعوا باشد بر سر اولی الامر هم می آید و بدین ترتیب همان اطاعتی که برای خدا و رسول واحب شده برای اولی الامر هم واجب هست و وقتی اطاعت از کسی مطلق واحب میشود پس او باید معصوم باشد که مردم را به غلط نبرد و ایضا چون عطف کرده اولی الامر رو بر رسول یعنی از لحاظ شئون لازم اطاعت مشترک هستند که یکی عصمت هست 3⃣ سلام 🔰باشه . موفق باشین روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 اگر عموی پیامبر و بن ابی طالب پسر عموی ایشان زنده بودند و را می کشتند! ⭕️ همان طور که می دانید بعد از شهادت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم حوادث ناگواری برای اهل البیت علیهم الصلاة و السلام رخ داد و بد طور به ایشان ظلم کردند، این ماجرا ها سوالاتی را هم ایجاد کرده مثلا چرا قبیله از مولا امیر المؤمنين علیه السلام دفاع نکردند؟! چرا و دو عموی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از ایشان دفاع نکردند؟ 💠 پاسخ در حدیث زیر : ⭕️ از سدیر صیرفی منقول است که: 🔰 ما نزد امام باقر علیه السلام بوديم ياد كرديم از آنچه مردم پس از پيغمبرشان رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم پديد آوردند و تا چه اندازه امیر المومنین علیه ‌السلام را خوار شمردند، يكى از حاضران گفت: خداوند بهبود ببخشد تو را، عزت بنى هاشم كجا رفت؟ كجا بودند آن همه افراد دلاور بنى هاشم؟ امام باقر علیه السلام در پاسخ او فرمودند: 👈در آن روز چه كسى از رادمردان بنی هاشم مانده بود؟ مردان بنى هاشم همانا جعفر بن ابی طالب و حمزة بن عبد المطلب بودند كه در گذشتند، و دو مرد ناتوان و زبون و تازه مسلمان از بنى هاشم مانده بودند كه عباس و عقیل بودند و اين هر دو از بودند اما به خدا قسم كه اگر حمزه و جعفر زنده بودند مخالفان به آنچه كه رسيدند نمی رسيدند، و اگر آنان شاهد آن دو ( ابوبکر و عمر ) بودند آن ها را . 📚 الکافی - ط الإسلامية - ج8 ص189. ✅ سند این روایت کاملا صحیح و توسط تمام محدثین شیعه تحسین شده است. 🔥 لعنت الله علی الظالمین🔥 روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 رحمه الله هیچگاه معتقد به صلی الله علیه واله نبوده است و مخالف شیعه چیزی نگفته. 🖇 سالروز بزرگداشت رئیس المحدثین شیخ صدوق 📌آنچه که امروزه در بین و حتی بعضی مشهور است مسأله اعتقاد شیخ صدوق به سهو النبی است، طوری این مسأله در رابطه با صدوق مشهور شده که هر وقت سخن از سهو النبی می شود دنباله اش سخن صدوق است، 👇👇👇
🛑 هیچگاه معتقد به نبوده است و خلاف اجماع شیعه چیزی نگفته . 🖇 سالروز بزرگداشت رئیس المحدثین شیخ صدوق 📌آنچه که امروزه در بین و حتی بعضی مشهور است مسأله اعتقاد شیخ صدوق به سهو النبی است، طوری این مسأله در رابطه با صدوق مشهور شده که هر وقت سخن از سهو النبی می شود دنباله اش سخن صدوق است، ❇️در حالی که شیخ صدوق معتقد است و سهو نمی کنند آن سهوی را که بخاطر بر انسان صورت بگیرد بلکه سهوی که ایشان نهایتا دارند است یعنی خدا بنابر مصالحی بعضی امور را از یاد امام یا نبی می برد که این مسأله ممکن است و سمعاً در وقوع اش است الا اینکه فردی حمل بر کند. 📚 من لا يحضره الفقيه ج ۱ ص ۳۶۰ 👥صدوق در این اعتقاد خود تنها نیست بلکه افرادی مثل (مکتب بغداد) نیز با شیخ صدوق همراهی کردند و حکم به جواز وقوع هر نوع سهوی بر امام دادند چه برسد به صدوق که هر سهوی را قبول ندارد. ⭕️شیخ طوسی در تفسیر تبیان ذیل آیه ✅ وَإِمَّا یُنسِیَنَّکَ الشَّیْطَانُ فَلَا تَقْعُدْ بَعْدَ الذِّکْرَی... گفته است: 🔰زعم کسی که بگوید !! سهو را بر نبی جائز نمی دانند و است بلکه ما طایفه امامیه سهو و نسیان را بر ایشان جائز می دانیم 😕الا در مواردی معتقدیم ایشان سهو نمی کنند مثل سهوی که نشان از اخلال در باشد یا سهو در اوامر و نواهی و اموری که خداوند به پیامبرش دستور داده تا به امت برساند. انبیا می خوابند خود سهو است و یا می شوند که این همه سهو است. 📚التبيان في تفسير القرآن ج ۴ ص ۱۶۵ 👥علاوه بر شیخ طوسی، (مکتب بغداد) نیز در تفسیر مجمع البیان از این عقیده دفاع می کند و می نویسد: 🔰امامیه سهو و نسیان را در پیام الهی بر پیامبر جائز نمی دانند اما غیر از ابلاغ پیام الهی هر گونه سهو و نسیان را بر پیامبر جائز می دانند😕 تا جایی که موجب اخلال در عقل نشود! چطور امامیه قائل به جواز سهو و نسیان بر پیامبر نباشند در حالی که معتقدند پیامبران می خوابند و بیهوش می شوند و این دو از قبیل سهو است اعتقاد به اینکه ما امامیه قائل به سهو النبی نیستیم است نسبت به ما 📚مجمع البيان في تفسير القرآن  ج ۴ ص ۸۲ ⚠️ قابل توجه عقل گرایان افراطی منتقدین مکتب حدیثی شیخ صدوق ✍ ان شاءالله به زودی مسئله سهو النبی و اسهاء النبی را هم برسی خواهیم کرد. روافض الحیدری @Talabeh_nevesht110 @ravafez_alhaydari