eitaa logo
بخوان و بیاندیش
172 دنبال‌کننده
604 عکس
682 ویدیو
3 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زمان‌ِ شاه‌، ظاهر و باطن‌ یکی‌ بود! ⁉️ زمان شاه، مردم منافق نبودن؛ اهل میرفت کاباره و اهل میرفت مسجد... اما الان چی؟ 🔸 دریافت نسخه با کیفیت 🔰 برشی از سخنرانی 💠اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چگونه یک دختر بچه قاتل می‌شود؟! ♨️ نماز و روزه ی بدون به درد ما نخواهد خورد همانطور که به درد عامل انتحاری شهادت آیت‌الله دستغیب نخورد... 🔶 بازنشر به مناسبت ۲۰آذر سالروز شهادت حضرت آیت‌الله 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
هدایت شده از رادار انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️رحیم‌پور ازغدی: غربی‌ها حتی لیبرال هم نیستند؛ دروغ می‌گویند/ به ما می‌گویند قانون به نفع حجاب نگذارید ولی خودشان با قانون از برهنگی و همجنس‌بازی دفاع می‌کنند ❇️اگر مساله حجاب به قانون ربطی ندارد چرا قانون علیه حجاب می گذارید؟ حتی شما قانون برای همجنس بازان گذاشتید. ❇️ با قانون از برهنگی و همجنس‌بازی دفاع می‌کنید و حجاب را ممنوع می‌کنید بعد می گویید مسلمانان حق ندارند قانون به نفع پوشش بگذارند؟ ما مسلمان هستیم لیبرال نیستیم. غربی ها که لیبرال هستند و شعارشان آزادی لباس و همه چیز است چرا این قانون ها را می گذارند؟ آنها دروغ می گویند کلاهبردار هستند. @Radar_enghelabe
هدایت شده از کشکول سید اردستانی(معرفتی،سیاسی،اخلاقی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان، پس از به دنیا آمدن فرزند یازدهمش گفت: فقط افراد باهوش فرزندان زیادی دارند و یک مغز عقب‌ مانده جهان سومی است که پذیرفته سگ را بجای فرزند تیمار کند!!!! •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• https://eitaa.com/kashkolseyed
هدایت شده از رادار انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻انتقاد تند امام جمعه اردبیل: من دیگر نمی‌توانم خطبه بخوانم 🔻سیدحسن عاملی درجلسه شورای اداری استان اردبیل و با حضور محسنی اژه ای: 🔹حضرت آقا من دیگه نمی‌تونم خطبه بخوانم اونی که ۲۰ ساله شرکتی است میاد به من می‌گه تو خجالت نمی‌کشی از تقوا صحبت می‌کنی من چکار کنم؟ 🔹بسم‌الله بفرمایید! اگر فسادی اعلام بشه اختلاسی اعلام بشه مردم به‌شدت حساس میشن که عاقبت این اختلاس چی می‌شه همه حساس هستند اصلاً دیوان محاسبات حق نداره وقتی که تفریق بودجه است هزار میلیارد جابجا شده یکهو می‌بینی که اعلام شده ۱۰۰۰ میلیارد گمشده! یعنی چه گم شده! @Radar_enghelabe
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خودی‌ها پررو بشن بهتر از اینه که خارجی‌ها پررو بشن 😄 @BisimchiMedia
هدایت شده از کشکول سید اردستانی(معرفتی،سیاسی،اخلاقی)
حتی اگر برای در امان ماندن گفته باشی؛ تو را هلاک خواهد کرد! امیرمومنان‌ علی علیه‌السلام از دروغ میگفت. غررالحکم،حدیث۶۲۲۶ https://eitaa.com/kashkolseyed
هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
🔴حقوق بشر.... 🔹 چپ کشورهای طرفدار آتش بس فوری 🔹 راست کشورهای طرفدار به ادامه جنگ 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 @antarnational
هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
🔴 دیروز سالگرد شهادت آیت الله دستغیب بود. 🔹 این خانم ۲۱ساله به اسم «گوهر ادب آواز» به خودش بمب میبنده و به عنوان یک زن باردار وانمود میکنه که باید مسئله‌ی مهمی رو با شهید دستغیب درمیون بذاره و اینجوری از حلقه محافظان شهید عبور میکنه. وقتی نزدیک شده با کشیدن ضامن خودشو هلاک و آیت‌الله دستغیب و ۱۲ نفر دیگه رو به شهادت میرسونه. 🔹 تروریست میتونه یه دختر با قیافه معصوم باشه... 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 @antarnational
هدایت شده از عنترنشنال | antarnational
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
🔴بدون شرح... امیرعبداللهیان و ژاپن رئیس شرکت توتال فرانسه‌ و گروهبان زنگنه ✅با بدون سانسور متفاوت بیاندیشید👇 @BDON_SANSOR
هدایت شده از بدون سانسور🇮🇷
آیت‌الله یعقوبی‌قائنی: 🔹بدترین غذای نامناسب روح، ملاقات و مجالست با آدم‌های نامربوط است. | | @Ayatollah_yaghobi
° 💠 فرمایشات عالم ربانی حضرت آیت الله یعقوبی قائنی رضوان الله تعالی علیه 🔘 « لزوم انتخاب هدف و مراتب آن » ▫️(برگرفته از سخنرانی ۸ محرم ۶۱) ⬅️ انسان هر کاری را که می خواهد انجام دهد اعمّ از مادی و معنوی چند چیز باید در آن لحاظ بشود: یکی اینکه هدفش مشخص شود دوم ببیند آیا آن هدف برای این شخص نوعی هم امکان دارد رسیدن به آن یا نه ؟ البته وقتی کسی که می خواهد هدفی را مشخص کند آن هدف را باید ارزشش را بفهمد ممکن است یک شخص نادانی یک هدف باطلی در نظر بگیرد... اولا باید هدفی را که انسان انتخاب می کند بشناسد هدف را که ارزش آن هدف چیست ؟ و روی همین اصل است که هر کسی به قدر فهم خودش و همّت خودش هدف انتخاب می کند شخص دانا و زیرک آن است که در هدف کاملاً تدبّر کند ببیند چه هدفی انتخاب کند خوبست... هدف البته هر چقدر ارزشش بیشتر باشد بدیهی است که سعی در رسیدن به او باید بیشتر باشد راه هر چقدر دورتر باشد خرجی بیشتر می خواهد هدف هر چه پر ارزش باشد خطرات راهش بیشتر است صدمات بیشتر است پس اگر انسان یک هدف والایی انتخاب کرد باید خودش را آماده کند از برای آن بلاهایی که در بین این راه به او می رسد اگر انسان قبلا خودش را آماده کرد بعد از تشخیص هدف آماده کرد خودش را از برای هرگونه پیش آمدی اونوقت در وقت بروز پیش آمد دیگر تو نمی زند [ در نمی ماند ] اینهایی که گاهی می بینید در یک راهی راه می افتند و وسط راه پشیمان می شوند از اول تصورش را نکرده اند پس هدف تعیین کردن لازمه اش این است که : اول انسان در اصل هدف تدبّر کند ببیند این هدف به چه دردی می خورد ؟ بدیهی است اگر انسان مختصر شعوری داشته باشد مختصر عقلی داشته باشد آن هدفی را انتخاب می کند که برایش باقی باشد... ⬅️ علت اینکه بعضی در مخاطرات می‌افتند و خودشان را در مهالک می‌اندازند این است که هدف که می‌خواهند انتخاب کنند فکر نمی‌کنند که نتیجه این هدف چیست پس وقتی انسان می‌خواهد هدف تعیین کند آن هدف را باید بفهمد چیست و چه ارزشی دارد اون وقت هر کسی طبق فکرش ⬅️ یکی هدف را نجات از آتش جهنم قرار می دهد خیلی خوبست فرار از عذاب خدا خیلی خوبست یعنی فکر می کند خوب اون آتشی که خدا فرموده با آن سوزندگی با آن وضعی که... بعضی از انبیا وقتی که اسم جهنم می شنیدند فریاد می‌ کشیدند از آن این یک هدف یک هدف دیگر دیگری وقتی وصف بهشت را می شنود آن سرای جاویدان آن خانه ای که در آن نه رنج هست نه الم... نه پیری هست نه ضعف و ناتوانی هرچه بخواهد برایش مهیاست آن وقت آن لذت‌ های آنجا طرف قیاس با اینجا نیست به شوق بهشت حرکت می‌کند این هم خوبست یک عده هستند که... می‌بینند که خوب بهشت هم مخلوقه عاشق خود منعم می شوند سراغ منعم می روند این‌ها یک عده خاصی هستند که دیگر سطح فکرشان خیلی بالاست هدفشان را رضای خدا قرار می‌دهند می گویند منی که مملوک هستم دیگری من را به وجود آورده خودش سزاوار است که طالب او باشم نه بهشتش البته وقتی کسی طالب خدا بود جایش توی بهشت است بهشت می رود لکن خیلی فرق دارد آن کسی که خدمت می‌کند برای مولا تا کسی که خدمت کند برای نعمت مولا ⬅️ لذا در روایت دارد که مردم سه دسته هستند قوم یعبدونه خوفا من ناره فتلک عبادة العبید یک عده هستند که خدای متعال را عبادت می‌کنند و اطاعت می‌کنند از ترس آتشش این عبادت بندگانه که از ترس مولاشون کار می‌کنند غلامان زرخرید که سابق بودند فتلک عبادة العبید ⬅️ یک عده هستند که خدا را عبادت می‌کنند و اطاعت می‌کنند شوقا الی جنته برای شوق به بهشت به بهشت بروند این‌هم می‌فرماید که عبادت تجار است کاسبی می‌کنند یک قران می دهد که ۱۰ قران بگیرد آنجا من جاء بالحسنه فله عشر امثالها این مرتبه‌اش از مرتبه قبلی بهتر است وضع عبادتش هم بهتر می شود قطعاً آن کسی که از روی شوق عبادت کند عبادت و اطاعتش خالص‌تر است از آن که از ترس می‌کند یک قدم بالاتر گذاشته است ⬅️ و اما دسته سوم این‌ها عبادت می‌کنند خدا را چون خدا را اهل عبادت می‌بینند حتی اگر بنده‌ای... یک ذره لذت قرب به خدا را بفهمد یک ذره معرفت به خدای متعال پیدا کند بر فرض اگر یقین داشته باشد که نه بهشتی هست نه جهنمی باز عبادت می‌کند باز اطاعت می‌کند یک چنین کسی خدا را اهل عبادت می‌بیند نشانه اش این است که اگر بر فرض به این بگویند که تو را جهنم نمی‌برند و بهشت هم مال تو مثلاً، یا اصلا هیچ کدوم نیست این در عبادت خدا ذره‌ای سست نمی‌شود چون خود عبادت به قدری لذت دارد که اگر قلب ما شفا پیدا کند از علائق نفسانی و قلب زنده شود اصلاً آرزوی قلب جز ذکر خدا و یاد خدا نیست از غیر خدا لذت نمی‌برد ۶۵ 💠فهرست فرمایشات متنی 💠 @sadeghin_ir
هدایت شده از سفینه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ⬅️قسمتی از فرمایشات حضرت آیت الله سید حسین یعقوبی قائنی( رحمةالله علیه) ✅ عنوان : «تبیین اتصال قلب مؤمن به خدای متعال » ❓شکایت را پیش هر مؤمنی ببریم ؟ ⏰۰۰/۲۵" 🎥( کلیپ شماره. ۴۵۲) ✅@safine_s
هدایت شده از سفینه
꧁༼﷽༽꧂ 💠💠 و دستورالعمل های سلوکی _ عرفانی .┅┅──.─────.✿ ⃟ ⃟ ⃟ ⃟ ⃟✿. 💠عالم ربانی آیة الله یعقوبی قائنی(رضوان الله تعالی علیه) ⬅️ «أنا مدينة العلم و علىّ بابها فمن أراد المدينة و الحكمة فليأتها من بابها.» ⬅️ بدون اصلاً به پيامبر صلى الله عليه و آله راهى نيست. ✅ اهل سنت از خيالات خودشان استفاده مى كنند نه از وجود شريف پيامبر صلى الله عليه و آله ، تا چه رسد به اينكه به برسند. 📚سفینةالصادقین/۶۴ •┈┈••✾☘️🕊☘️✾••┈┈• ✅@safine_s
هدایت شده از سفینه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ⬅️قسمتی از فرمایشات حضرت آیت الله سید حسین یعقوبی قائنی( رحمةالله علیه) ✅عنوان : «تبیین ظهور اسم مستاثر الهی در ذات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله» ⏰۰۰/۳۱" 🎥( کلیپ شماره. ۴۴۸) ✅@safine_s
هدایت شده از سفینه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ⬅️قسمتی از فرمایشات حضرت آیت الله سید حسین یعقوبی قائنی( رحمةالله علیه) ✅عنوان : «قدر شناسی اهل بیت علیهم السلام » ⬅️ داستانی بسیار شنیدنی از قدر شناسی آقا امیرالمؤمنین علیه السلام 💠به همراه تصاویر جدید از حرم آقا امیرالمؤمنین علیه السلام 🏴 ⏰۱'/۵۰" 🎥( کلیپ شماره. ۴۴۳) ✅@safine_s
هدایت شده از ثقلین و دیگر هیچ...
💠 حضرت امام جعفر صادق علیه السلام: ✅ رَفَعَهُ إِلَى‌ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ عَلَيْهِ السَّلَامُ، قَالَ‌: قُلْتُ لَهُ: مَا الْعَقْلُ؟ قَالَ: «مَا عُبِدَ بِهِ الرَّحْمنُ، وَ اكْتُسِبَ بِهِ الْجِنَانُ». ⬅️ شخصى از امام صادق عليه السلام پرسيد عقل چيست؟ حضرت فرمود: چيزيست كه بوسيله آن خدا پرستش شود و بهشت بدست آيد. 📚 الکافی (ثقة الاسلام کلینی): ج۱، ص۲۵ 💠 مولی امیرالمؤمنین علی علیه السلام: ✅ إذا تَمَّ العَقلُ نَقَصَ الكلامُ. ⬅️ هر گاه عقل كامل شود، سخن گفتن كاستى گيرد (و شخص به قدر ضرورت از توانایی سخن‌گفتنش استفاده نمی‌کند). 📚 نهج البلاغه (سید رضی): حکمت۷۱ پ.ن: گویا هر قدر انسان به آخرتش حریص‌تر شود، به حرف‌زدنش بخیل‌تر می‌شود‌‌‌... @justhadis110
هدایت شده از صابرین نیــوز
29.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ 🔺 نماهنگ | 🎙 بانوای: ـــــــــــــــــــــــ پایگاه خبری صابرین نیوز↙️ 🆘@sabreenS1_official
هدایت شده از خبرهای داغ سیاسی
نحوه جابجایی سخنگوی نیروهای مسلح یمن 😁 آقا آدم به این گردن کلفتی رو داری منتقل میکنی دو دقیقه اون گوشه لپی رو درار :)) ـــــــــــــــــــــــ ♨️دریافت به‌روز ترین 👇 @khabarsyasi
هدایت شده از ثقلین و دیگر هیچ...
✳️ فاطمیه، به نقل از منابع اهل سنت... ❇️ «إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَ أَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِينًا (احزاب:۵۷) بی‌گمان آنها كه خدا و پيامبرش را آزار می‌كنند، خدا آنها را در دنیا و آخرت لعن کرده (و از رحمت خود دور گرداند)، و برای آنان عذابی خوار كننده‏‌ آماده كرده است.» ❇️ 💠 رسول خدا حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله: ✅ إنّما فاطمة بضعة منّی یؤذینی ما آذاها. ⬅️ به راستی که فاطمه پاره‌ی تن من است، هر کس او را بیازارد مرا آزرده. 📚 صحیح مسلم: ج۴، ص۱۹۰۳ 💠 رسول خدا حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله: ✅ فاطمة بضعة منّی، فمن أغضبها أغضبنی. ⬅️ فاطمه پاره تن من است، پس هر کس او را به خشم آوَرَد، مرا به غضب آورده. 📚 صحیح بخاری: ج۵، ص۲۱ ✳️ بعد از ماجراهای غصب خلافت، غصب فدک، خطبه‌ی فدکیه‌ی، احراق درب، مقتول شدن حضرت محسن و کشان‌کشان بردن امیرالمؤمنین علیه السلام به مسجد برای بیعت و... ابن قتیبه دینوری عالم بزرگ اهل سنت (قرن ۳ هجری) نقل می‌کند: روزی خلیفه دوم به خلیفه اول گفت: بیا به نزد فاطمه برویم كه ما او را به خشم آورديم، پس با هم رفتند و اجازه‌ی ملاقات خواستند، ولی فاطمه (س) به آن‌ها اجازه‌ی ملاقات نداد، پس آمدند و به علی (ع) متوسل شدند، پس به واسطه‌ی علی توانستند به عیادت فاطمه (س)‌ بروند. چون در برابر او نشستند، فاطمه (س) روی خود را به دیوار برگرداند، 👈👈👈 پس سلام کردند، ولی او پاسخی نداد!!!! [حال آن‌که ایشان (صدیقه‌ی کبرا سلام الله علیها) طبق منابع قطعی الصدور شیعه و سنی، سید‌ه‌ی زنان بهشت است!!! با این حال جواب سلامی که اگر مسلمان بدهد، پاسخش واجب می‌شود را نداد!!!!!! یا سیده‌ی زنان بهشت که طبق آیه‌ی تطهیر به اذعان شیعه و اقرار سنی، از هر گناه و خطایی پاک و مبرّاست مرتکب معصیت شده و جواب سلامی که واجب بوده را نداده، یا طرف‌های مقابل مسلمان نبودند!!!!!!] سپس خلیفه اول گفت: ای حبیبه‌ی رسول خدا! به خدا سوگند خويشاوندان رسول خدا نزد من از خويشاوندان خودم محبوبتر است و تو نزد من از دخترم عايشه محبوبتر هستی و ای كاش روزی كه پدرت از دنيا رفت من می‌مُردم و بعد از او نمی‌ماندم. آیا گمان می‌کنی من که تو را می‌شناسم و فضل و کرامتت را می‌شناسم، حق و ارثت را از رسول خدا انکار می‌کنم؟! این‌گونه نیست، جز این‌که از پدرت رسول خدا صلی الله علیه و آله شنیدم، می‌گوید: ما چیزی را به ارث نمی‌گذاریم، هر چه از خود بر جای گذاریم صدقه است. فاطمه (س) [که در خطبه‌ای که در مسجد بیان فرموده بود (خطبه فدکیه) مفصل با استناد به آیات قرآن بطلان این تهمت خلیفه اول را به ساحت نبی اکرم صلی الله علیه و آله اثبات کرده بود، در این خصوص بحثی نکرد، به جای آن] در پاسخ گفت: آيا هر دوی شما عقيده داريد كه اگر روايتی از رسول خدا برايتان نقل كنم، آن را می‌شناسيد و به آن عمل می‌کنید؟ گفتند: بله. فاطمه (س) گفت: خدا را گواه می‌گیرم! آیا نشنیده‌اید که رسول خدا فرمود: رضایت فاطمه از رضایت من است و ناراحتی فاطمه از نارضایتی من، پس هر که فاطمه دخترم را دوست بدارد مرا دوست داشته است، هر که فاطمه را راضی کند، مرا راضی کرده است و هر کس فاطمه را به خشم آوَرَد مرا به خشم آورده؟ آن‌دو گفتند: بلی، از رسول خدا صلی الله علیه و آله چنین حدیثی را شنیدیم، 💠 فاطمه (س)‌ فرمود: ✅ ...فإني أشهد الله و ملائكته أنكما أسخطتماني و ما أرضيتماني، و لئن لقيت النبي لأشكونكما إليه... خدا و فرشتگانش را گواه می‌گیرم که شما دو نفر مرا به خشم آوردید و مرا ناراضی کردید و اگر پیامبر را ملاقات کنم،‌ قطعاً از شما دو نفر نزد ایشان شکایت می‌کنم! خلیفه اول گفت: از خشم رسول خدا و غضب تو ای فاطمه، به خدای تعالی پناه می‌برم، سپس گریه کرد و گریه کرد تا اینکه نزدیک بود بمیرد. آنگاه فاطمه (س) گفت: به خدا سوگند در هر نمازی که بجا می‌آورم تو را نفرین خواهم کرد! سپس این دو با گریه از منزل فاطمه‌ (س) خارج شدند... 📚 الإمامة و السياسة (ابن قتيبه دینوری): ج۱، ص۳۱ پ.ن: جالب اینجاست که بسیاری از به اصطلاح علمای اهل سنت که بعد از ابن قتیبه (قرن ٣ هجری) آمدند و به این حدیث برخورد کردند، نتوانستند آن را انکارش کنند، لذا ابن قتیبه را سرزنش کردند و او را احمق خطاب کردند در آثارشان و به او اعتراض کرده و گفتند که چرا این حدیث را نقل کرده‌ای! فی المثل: یا ابن حزم (از علمای قرن ۴ و ۵ هجری)، به ابن قتیبه فحش می‌دهد که تو ابلهی که این را نقل کرده‌ای! ابن حجر مکی (یا همان ابن هجر هیتمی (از علمای قرن ۱۰ هجری) به ابن قتیبه اعتراض می‌کند که یا نباید نقل می‌کردی که خلیفه دوم با آتش به در خانه حضرت زهرا(س) رفت و یا اگر نقل کردی باید طوری نقل می‌کردی که به نفع ما باشد! @justhadis110
31.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ما در تحليل وقايع تاريخی، آنجا که فعلِ معصوم در ميان هست و می‌خواهيم فعل معصوم را تحليل کنيم، اعتقادات خودمان را از نقلِ تاريخ نمی‌گيريم. اين [تحلیل‌ها،] از معتَقَدات ماست که باید در علم کلام و مبتنی بر مبانی علم کلام تحليل شود و به‌اصطلاح، از مفروضات پيشينی ما است. يکی از اشتباهاتی که برخی در تحليل تاريخ مرتکب شدند اين است که خواستند اعتقادات کلامی را هم از متن تاريخ بگيرند، در حالی که اعتقادات کلامی ما، جزو پيش‌فرض‌های ما در تحليل تاريخ هستند؛ ما علم کلام خودمان را از تاریخ نمی‌گيريم. تاریخ جزوِ مصادر علم کلام ما نيست. ☑️ @mirbaqeri_ir
هدایت شده از کشکول سید اردستانی(معرفتی،سیاسی،اخلاقی)
حضرت لقمان عليه السلام: عَلَيْكَ بِقَبُولِ الْمَوْعِظَةِ وَالْعَمَلِ بِها فَإِنَّها عِندَ الْمُؤْمِنِ أَحْلى مِنَالْعَسَلِ الشَّهْدِ وعَلَى الْمُنافِقِ أَثْقَلُ مِنْ صُعُودِ الدَّرَجَةِ عَلَى الشَّيْخِ الْكَبيرِ موعظه را بپذير و به آن عمل كن، زيرا موعظه نزد مؤمن از عسل ناب شيرين تر است وبراى منافق از بالا رفتن از پله بر پير مرد كهنسال دشوارتر است اعلام الدين، صفحه79 https://eitaa.com/kashkolseyed