هدایت شده از استاد عابدینی
#ویراست
بسمالله الرحمن الرحیم
پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهمنامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبههها از جمله لبنان» نقض شده است.
ما به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهمنامه هستیم.
محمدرضا عابدینی
۳۰ خرداد ۱۴۰۵
@Abedini
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
خدا به استاد عابدینی خیر بده که همیشه در صحنه هستن و ذیل #عقلانیت_انقلابی موضع میگیرن
من نظر و دریافت خودم رو میگم؛
قطعا باید نظارت کنیم و مطالبه، اجرای دقیق بندها و شروط تفاهمنامه رو از مسؤلین و فرماندهان _اعضای محترم شعام_
از قضا این مأموریتیست که رهبری رشید و عزیزمون به ما مردم سپردن.
اما این رو هم باید بدونیم که وقتی میگیم «ایران فورا باید برخورد کنه»، این فوریتی که ما در نظر داریم و مطالبه داریم با فوریتی که ذیل #وحدت_ساحات و هماهنگی با خوده حزبالله و سایر جبهههای مقاومت باید در نظر گرفته بشه ناظر به پیچیدگی میدان و شرایطش، متفاوته
انشاءالله.
#عقل_سرد
#عقلانیت_انقلابی
هدایت شده از علی زکریائی | بیناشو!
هر کدوم از این نتیجهها رو اگه از پیام آقا گرفته باشیم ینی کاملا داریم اشتباه میزنیم:
1- مسئولین در حال تحمیل به آقا هستن (نقطه مقابل تمام پیامهای امام شهیدمون و امام فعلیمون)
2- فرماندهان نظامی ما علیه رهبری کودتا کردن! (تابولئه که چنین نیست و خلاف واقعیت میدان و صحبتهای امام شهیدمون و پیامهای فرماندهان و پیامهای امام فعلی مونه)
3- نتیجه گرفته باشیم که دست امام جامعه بسته است! (خلاف تصریحات و رک بودن رهبری است)
4- نتیجه گرفته باشیم که مسئولین خائن هستند. (خلاف تصریحات پیامهای رهبری علی الخصوص آخری است)
5- نتیجه گرفته باشیم پس معلوم شد مذاکره با آقا هماهنگ نبوده! (خلاف دعای رهبر برای تیم مذاکره و خلاف اجازه ایشون به مذاکره حضوری است حتی)
6- نظر تمام نظام جز یه نفر نقطه مقابل رهبری است!!! (اختلاف نظر در تفاهم نامه لزوما به معنای تقابل و تمرد نیست! نمونه تاریخی هم کم نداریم!!)
7- پزشکیان یا عراقچی یا قالیباف یا هر کس دیگه خائن است!! (فقط کافیه به متن همین پیام دقت کنیم. دلسوزی و حسن نظر داشتن، ناقض خیانته! قطعا رهبر با این نظر موافق نیست)
8- و اینکه ته پیام رهبر بشه انشقاق بیشتر در مردم! یا دعوت به کفن پوشی و بی قانونی یا هرج و مرج یا فحاشی یا بداخلاقی یا برهم زدن وحدت و انسجام( این هم خلاف تمامی پیامهای قبلی آقاست)
ختم کلام...
هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۶
مبارک باشد اقای شکریان و....
عبور از سپاه و ارتش به بهانهی دفاع از رهبری.
╭┅───────┅╮
@porseshgar📻🌿📮° ╰┅───────┅╯
※ صافات ※
📌 قراره داستان تخریب سرداران شهید باقری و سلامی و... تکرار بشه؟!
🤔😔
که حتی بعد از شهادتشون هم این افراد نه عذرخواهی کردن نه متنبه شدن!
📌 کلام امام شهید رو مرور کنیم:
#نهتاخیرمیکنیمنهتعلل
کاش گوش شنوایی باشد!
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
هدایت شده از احمد صابری تولایی
عقلانیت ۵.m4a
حجم:
11.9M
📣📣📣📣 📣📣📣📣📣
برای فهم درست و مبتنی بر سیره اهل بیت علیهم السلام حتما گوش بفرمایید و منتشر بفرمایید .
⁉️اصول حاکم بر مدیریت جامعه در سیره اهل بیت و امامین انقلاب چیست؟!
⁉️مشورت دادن و اقناع رهبری ممدوح است یا مذموم ؟!
⁉️مخالفت نظری با رهبر جامعه ،خروج از ولایتمداری است یا خیر ؟!
⁉️محور تکلیف ما منویات قلبی رهبر است یا احکام و اوامر صریح ایشان ؟!
⁉️وظیفه ما بعد از پیام اخیر رهبری انقلاب چیه؟
❇️فهم درست پیام امام جامعه
📣سخنرانی شب پنجم محرم
#احمد_صابری_تولایی
https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
هدایت شده از سرباز سید علی 🇮🇷✌️
این فرمایشات امام شهیدمان تقدیم میشه به آقای نبویان و بعضی دیگر از نمایندگان مجلس و آن یک نفر.😌
وسط جنگ موجودیتی:
#بی_صبری_ممنوع
#دهن_لقی_ممنوع
#تحلیل_غلط_ممنوع
#سرباز_سید_علی🇮🇷✌️
✅@sarbazseyedali31313