eitaa logo
انس با صحیفه سجادیه
4.9هزار دنبال‌کننده
16.2هزار عکس
2.2هزار ویدیو
1.4هزار فایل
من به شما عزیزان توصیه میکنم با صحیفه سجادیه انس بگیرید! کتاب بسیار عظیمی است! پراز نغمه های معنوی است! مقام معظم رهبری Sahifeh Sajjadieh در اینستاگرام https://www.instagram.com/sahife2/ ادمین کانال @yas2463
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️عزیزالدین نسفی - قرن هفتم (زندگینامه اینجا ) 📕کتاب مقصد اقصی کتابی در باب عملی و نظری (معرفی کتاب اینجا) - شرح کتاب توسط استاد غلامحسین ابراهیمی (اینجا ) 📕کتاب در (خرید و دانلود اینجا ) 👌نسفی سه ویژگی برای انسان کامل قائل است: ۱- او پیوسته در هستی حضور دارد. ۲- او مرکز عالم و میوۀ درخت آفرینش است و مقصود خداوند از خلقت کائنات و موجودات ظهور او بوده است. ۳- در هر زمان یک انسان کامل وجود دارد. 📕کتاب فرهنگ موضوعی آثار چاپی عزیزالدین نسفی ( اینجا ) ◀️کانال انس با 🆔 @sahife2
🙏 خدایا فرزندان مرا از نيكوكاران و نيكان و متقيان عالم قرار ده و آنان را شنواى سخن حق و مطيع فرمان خود و اولياء خود بگردان و همه را دوستدار و خيرخواه (دوستان خود) و معاند و دشمن با دشمنان خويش بدار (و اى خداى من) اين دعا را مستجاب فرما. ( ای از یکی از دعاهای صحیفه سجادیه (دعای 25 - بند 3) ) https://eitaa.com/sahife2/30260 ◀️کانال انس با 🆔 @sahife2
امام عليه‌السلام در دعا براى فرزندان ، علاوه بر نيكوكارى ، تقوا و بينايى و شنوايى از خدا خواسته است و نمى‌خواهد در زمره‌ى كسانى باشند كه خداوند مى‌فرمايد : (لهم أعين لا يبصرون بها و لهم آذان لا يسمعون بها)؛ آنان چشم دارند ولى نمى‌بينند و گوش دارند ولى نمى‌شنوند . يا از جاهلان متنسك نباشند كه جاهلانه عبادت كنند ؛ چنان كه اميرمؤمنان عليه‌السلام فرمود : «دو دسته كمر مرا شكستند : عالمان پرده‌در و عابدان جاهل» . كسانى كه از روى بينايى كار نمى‌كنند و عمل‌شان مقبول درگاه خدا نيست ، زيرا اين قبيل افراد به كمند شيطان بسيار نزديك بوده و به آسانى در دام او گرفتار مى‌شوند و تاريخ جريان‌هاى تلخ چنين پيشامدها را نمى‌تواند فراموش كند .براى نمونه «خوارج» در زمان على عليه‌السلام عابدان شب و صائمان روز بودند و در پيشانى آنان پينه‌هاى آثار سجده به خوبى پيدا بود و لب‌هاى خشك آنان از روزه‌هاى تابستانى آنان حكايت مى‌كرد ، ولى آن چنان در كمند «عمرو بن العاص» و «معاويه» گرفتار آمدند كه حيرت هر متفكر جست‌وجوگر را برمى‌انگيزد . جهل آنان پيروزى بزرگى را نصيب معاويه نمود و شمشيرهاى آنان به جاى آن كه قلب دشمن قرآن و اسلام يعنى معاويه را بشكافد ، فرق على عليه‌السلام را در محراب عبادت هدف قرار داد . آرى ، تأسف‌بارتر از اين مسئله چيزى نيست كه نيروهاى خودى به دشمن خونخوار تبديل شوند و جامعه‌ى خود را تباه سازند . به اين دليل ، در روايت است كه پيامبر اكرم (صلى الله عليه و آله) به اميرالمؤمنين عليه‌السلام فرمود : اذا تقرب العباد الى خالقهم بالبر ، فتقرب اليه بالعقل ؛ هرگاه بندگانى با انجام اعمال نيك به سوى آفريدگارشان نزديكى جستند ، تو با عقل به سوى خدا تقرب بجوى . چه جانسوز است كه دوستان حرف دشمنان را بزنند و در نقش آنان و در مسير اهداف آنان حركت كنند و امرى را كه دشمن به هيچ وجه به آن دسترسى ندارد ، به دست خود عملى كنند . از اين رو ، هميشه اين دعاى امام عليه‌السلام را بايد از خدا خواست كه خدايا ! تو ما را از بندگان پرهيزكار ولى دانا و بينا قرار ده . جايگاه حب و بغض در تربيت فرزند در اين قسمت امام عليه‌السلام مى‌خواهد كه فرزندان داراى حس حب و بغض باشند . در روايت آمده است : هل الدين الا الحب و البعض ؟! ؛ آيا دين چيزى جز دوستى و دشمنى است ؟! فردى كه دوست و دشمن را نمى‌شناسد و در همه جا و به هر سو و در هر جريانى ، از كنار آن بى‌تفاوت مى‌گذرد ، همواره دست‌خوش هر حركت بوده و هيچ گونه شخصيتى از خود نخواهد داشت . انسان والا و مؤمن ، پيوسته دوستدار صالحان بوده و نسبت به دشمنان كينه‌ورز و خشن است ؛ چنان كه قرآن كريم مى‌فرمايد : (أذلة على المؤمنين أعزة على الكافرين 🖋کانال انس با صحیفه سجادیه 🆔 @sahife2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❇️ قرآن کریم هر روز یک آیه تفسیر نور – استاد محسن قرائتی سوره ✳️ وَقَفَّيْنَا عَلَى‏ ءَاثَرِهِم بِعِيسَى ابْنِ مَرْيَمَ مُصَدِّقاً لِّمَا بَيْنَ يَدَيْهِ مِنَ التَّوْرَيةِ وَءَاتَيْنَهُ الْإِنْجِيلَ فِيهِ هُدىً وَنُورٌ وَمُصَدِّقاً لِّمَا بَيْنَ يَدَيْهِ مِنَ التَّوْرَيةِ وَهُدىً وَمَوْعِظَةً لِّلْمُتَّقِينَ‏‏ ✳️ و به دنبال آنان (پیامبران پیشین) عیسى پسر مریم را آوردیم در حالى كه تورات را كه پیش از او بود تصدیق مى كرد و به او انجیل دادیم، كه در آن هدایت و نور است و تصدیق كننده ى تورات قبل از آن است و براى پرواپیشگان مایه ى هدایت و موعظه است. هم قرآن، هدایت كننده متّقین است، «هدىً للمتّقین» [] هم انجیل مایه ى هدایت و موعظه اهل پرواست. «هُدىً و موعظة للمتّقین» در این آیه دو بار كلمه ى «هدىً» آمده است، یكبار هدایت براى عموم و یكبار بهره گرفتن از هدایت كه مخصوص متّقین است. ، و ، هر سه «» به حساب آمده اند. خداوند در ، فرمود: قرآن نور است. «قد جائكم من اللّه نور» فرمود: تورات، نور است «انّا انزلنا التوراة فیها هدىً و نور» و در این آیه، انجیل را نور دانسته است. «آتیناه الانجیل فیه هدىً و نور» 👈 با نصب نرم افزار زیر با ما در این دوره ی تفسیر خوانی همراه شوید 👇 https://cafebazaar.ir/app/com.ghadeer.tafsirnour ⏺کانال انس با 🆔 @sahife2
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه ی *️⃣ وَمِنْ كلام لَهُ عَلَيْهِ السَّلامُ قاله لأصحابه في ساحة الحرب بصفّين. 👈از سخنان امام است كه در ميدان نبرد به ياران خود فرمود ، يا به گفته بعضى از محققان در آستانه جنگ «» بعد از سروصداهاى لشکر «»، ايراد شده . اين، خطبه بخشى از خطبه طولانى ترى است كه مرحوم سيّد رضى قسمتهايى از آن را برگزيده است ❇️ بخش اول: همکاری در جنگ *️⃣وَ أَيُّ امْرِئٍ مِنْكُمْ أَحَسَّ مِنْ نَفْسِهِ رَبَاطَةَ جَأْشٍ عِنْدَ اللِّقَاءِ وَ رَأَى مِنْ أَحَدٍ مِنْ إِخْوَانِهِ فَشَلًا، فَلْيَذُبَّ عَنْ أَخِيهِ بِفَضْلِ نَجْدَتِهِ الَّتِي فُضِّلَ بِهَا عَلَيْهِ كَمَا يَذُبُّ عَنْ نَفْسِهِ، فَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَجَعَلَهُ مِثْلَهُ. ✳️1. آموزش روانى در جنگ: *️⃣هر كدام از شما در صحنه نبرد با ، در خود شجاعت و دلاورى احساس كرد، و برادرش را سست و ترسو يافت، به شكرانه اين برترى بايد از او دفاع كند، آنگونه كه از خود دفاع مى كند، زيرا اگر خدا بخواهد او را چون شما دلاور و شجاع گرداند. http://farsi.balaghah.net/محمد-دشتی/ترجمه 👌 شرح این خطبه ی نورانی را (با عناوین زیر) " اینجا " بخوانید: 👇 👈 خطبه در يك نگاه * شکرانه‌ی قدرت! 🖋کانال انس با صحیفه سجادیه 🆔 @sahife2
🌹 دعای سیدالساجدین (علیه السلام ) " آنگاه که از گناهانش آمرزش میخواست یا در طلب گذشت از عیوبش تضرع میکرد" (بند 2) https://eitaa.com/sahife2/52878 دعای صحیفه سجادیه 🙏 کانال انس با 🆔 @sahife2
‏ 4 2 ‏ 1 ✳️ مرحوم عزیزالدین نسفی ، در کتاب " کشف الحقایق " صفحه 212 مى‏نويسد: «بدان كه اهل شريعت و اهل حكمت مى‏گويند كه حيات دنيا چند روز بيش نيست، و حيات آخرت را هر گز انقطاع نيست، پس هر كه حقيقت دنيا را شناخت و غرض و مقصود حيات را دانست و اجتماع نور را با ظلمت، يعنى اجتماع روح كه نور محض است با قالب جسم كه ظلمت محض است معلوم كرد و دانست كه فايده وى چيست و حيات دنيا را به همان كار كه غرض و مقصود است صرف كرد و حيات دنيا را فداى حيات آخرت گردانيد و در اين حيات دنياهمه رنج و مجاهده اختيار كرد، به اميد آن كه در حيات آخرت همه آسايش و مشاهده باشد، يعنى تمام حيات دنيا را به كسب عمل صالح و به طلب علم نافع كه تخم حيات طيبه و سبب لذّات دائمه است مصروف گردانيد درحيات آخرت در آسايش و راحت افتاد. و هر كه حيات دنيا را نشناخت و ندانست كه غرض و مقصود از حيات دنيا چيست و درحيات دنيا همه راحت و آسايش اختيار كرد، يعنى تمام حيات دنيا را به طلب لذات و شهوات بدنى كه تخم عذاب و عقوبت است مصروف گردانيد در حيات آخرت به عذاب وعقوبت گرفتار باشد، اين است معنى: الدُّنْيا مَزْرِعَةُ الْآخِرَةِ. دنيا محل كشت براى آخرت است. و اين است معنى: مَنْ كانَ يُرِيدُ حَرْثَ الْآخِرَةِ نَزِدْ لَهُ فِى حَرْثِهِ وَ مَنْ كانَ يُرِيدُ حَرْثَ الدُّنْيا نُؤْتِهِ مِنْها وَ مالَهُ فِى الْآخِرَةِ مِنْ نصيبٍ» «شوری 30» كسى كه زراعت آخرت را بخواهد، بر زراعتش مى‏افزاييم و كسى كه زراعت دنيا را بخواهد، اندكى از آن را به او مى‏دهيم، ولى او را در آخرت هيچ بهره‏ و نصيبى نيست. و اين است معنى: مَنْ كانَ يُرِيدُ الْعاجِلَةَ عَجَّلْنا لَهُ فيها ما نَشاءُ لِمَنْ نُرِيدُ ثُمَّ جَعَلْنا لَهُ جهنّم يَصْليها مَذْمُوماً مَدْحُوراً* وَ مَنْ ارادَ الْآخِرَةَ وَ سَعى‏ لَها سَعْيَها وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَاولئِكَ كانَ سَعْيُهُمْ مَشْكُوراً» «اسرا 18» هر كس [همواره‏] دنياى زودگذر را بخواهد [چنين نيست كه هر چه بخواهد بيابد بلكه‏] هر چه را ما براى هر كه بخواهيم، به سرعت در همين دنيا به او عطا مى‏كنيم، آنگاه دوزخ را در حالى كه نكوهيده و رانده شده از رحمت خدا وارد آن مى‏شود، براى او قرار مى‏دهيم.* و كسانى كه آخرت را در حالى كه مؤمن هستند بخواهند و با تلاشى كامل [و خالصانه‏] براى [به دست آوردن‏] آن تلاش كنند، پس تلاششان به نيكى مقبول افتد [و به آن پاداششان دهند.] 👈ادامه دارد ... ✍️ تفسير و شرح صحيفه سجاديه ، ج‏ 7 ، ص: 276 ◀️کانال انس با 🆔 @sahife2
‏ 4 2 ‏ 2 ✳️ اى درويش! در اين حيات دنيا به تكثير اموال و اولاد و به طلب لذات و شهوات بدنى مشغول بودن كار عاقل نباشد كه حيات دنيا و كثرت اموال و اولاد و اسباب و لذات و شهوات بدنى همچون گل و رياحين است كه در بهاران در بيابان پيدا شود و مردم از طراوت و جوانى آن در عجب مانند، ناگاه در مدت اندك باد خزان بر مى‏آيد و جمله را زرد مى‏كند و جمله خشك مى‏شوند و از هم فرو مى‏ريزند چنانكه گويى هرگز نبوده‏اند. پس هر كه در اين حيات دنيا به تكثير اموال و اولاد از جهت مفاخرت و بزرگى و به طلب لذات و شهوات بدنى از جهت خوش آمدن نفس مشغول است چند روز بعد معدود بيش نخواهد بود و در حيات آخرت كه آن را انقطاع نيست به عذاب و شدايد گرفتار خواهد شد. و هر كه در حيات دنيا، برابر با دستور حق، ترك لذّات و شهوات بدنى كرد و به مال و جاه فريفته نشد و امتثال اوامر و اجتناب نواهى كرد و كسب عمل صالح و به طلب علم نافع مشغول گشت، در حيات آخرت كه آن را انقطاع نيست به مغفرت و رضوان خداوند خواهد رسيد. اين است معنى: اعْلَمُوا انَّمَا الْحَياةُ الدُّنْيا لَعِبٌ وَ لَهْوٌ وَ زينَةٌ وَ تَفاخُرٌ بَيْنَكُمْ وَ تَكاثُرٌ فِى اْلَامْوالِ وَ الْاوْلادِ كَمَثَلِ غَيْثٍ اعْجَبَ الْكُفّارَ نَباتُهُ ثُمَّ يَهيجُ فَتَراهُ مُصْفَرّاً ثُمَّ يَكُونُ حُطاماً وَ فِى الْآخِرَةِ عَذابٌ شَديدٌ وَ مَغْفِرَةٌ مِنَ اللّهِ وَ رِضْوانٌ وَ مَا الْحَياةُ الدُّنْيا الّا مَتاعُ الْغُرُورِ» «حدید 20»» بدانيد كه زندگى دنيا [يى كه دارنده‏اش از ايمان و عمل تهى است،] فقط بازى و سرگرمى و آرايش و فخرفروشيتان به يكديگر، و افزون خواهى در اموال و اولاد است، [چنين دنيايى‏] مانند بارانى است كه محصول [سبز و خوش منظره‏اش‏] كشاورزان را به شگفتى آورد، سپس پژمرده شود و آن را زرد بينى، سپس ريز ريز و خاشاك شود!! [كه براى دنياپرستان بى‏ايمان‏] در آخرت عذاب سختى است و [براى مؤمنان كه دنياى خود را در راه اطاعت حق و خدمت به خلق به كار گرفتند] از سوى خدا آمرزش و خشنودى است، و زندگى دنيا جز كالاى فريبنده نيست. منبع : كشف الحقايق: 212. 👈ادامه دارد ... ✍️ تفسير و شرح صحيفه سجاديه ، ج‏ 7 ، ص: 276 ◀️کانال انس با 🆔 @sahife2
دعای 🌹 دعای سیدالساجدین (علیه السلام ) " آنگاه که از گناهانش آمرزش میخواست یا در طلب گذشت از عیوبش تضرع میکرد" 👈 🎙 لینک متن با ترجمه https://eitaa.com/sahife2/44714 صوتی تصویر https://www.aparat.com/v/I8FkT https://www.aparat.com/v/gU2DR صوتی http://nava.iranseda.ir/detailsAlbum/?VALID=TRUE&g=344745 https://meysammotiee.ir/media/1514 ✳️کانال انس با 🆔 @sahife2
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈🔊 دعای صحیفه سجادیه با صدای عربی سلیس مرحوم (اینجا) ◀️ کانال انس با 🆔 @sahife2
« شما برنامه ای داشته باشيد إن شاءالله، اين دعاهايی که ميخوانيد، روی صحيفه سجاديه باشد، که انسان روزی يک صفحه يا دو صفحه از همين صحيفه بخواند؛ بالاخره انسان هر روز بايد دعا بخواند بی دعا که نميشود! برنامه ای بگذاريد که با صحيفه کار کنيد» آیت الله العظمی ✳️کانال 🆔 @sahife2
📕کتاب "کشف الحقایق" اثری عرفانی به فارسی از شیخ عبدالعزیز بن محمد نَسَفی معروف به عزیزالدین نسفی ( معرفی اینجا ) ◀️کانال انس با 🆔 @sahife2
دوست خوبم سلام می‌خواهم یک کتابخانه به تو دهم. با این لینک می‌توانی یک ماه، تمام کتاب‌های کتابخانهٔ اشتراکی «بی‌نهایت» را بخوانی. این کتابخانه بیش از ۳۰ هزار کتاب الکترونیکی و صوتی دارد و همیشه همراهت است. به نظرم تجربهٔ جالبی است. پیشنهاد می‌کنم امتحانش کنی. راستی! پس از ثبت‌نام در می‌توانی با کد OFF40 اولین کتاب صوتی‌ یا الکترونیکی‌ات را با ۴۰٪ تخفیف بگیری. http://www.taaghche.com/invitation/bzy3342168 ◀️لینک اختصاصی کانال انس با 🆔 @sahife2
❇️ قرآن کریم هر روز یک آیه تفسیر نور – استاد محسن قرائتی سوره ✳️ وَلْيَحْكُمْ أَهْلُ الْإِنْجِيلِ بِمَآ أَنزَلَ اللَّهُ فِيهِ وَمَن لَّمْ يَحْكُم بِمَآ أَنزَلَ اللَّهُ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَسِقُونَ‏ ✳️ و اهل انجیل، به آنچه خداوند در آن كتاب نازل كرده حكم كنند. و كسانى كه به آنچه خداوند نازل كرده حكم نكنند. پس آنان همان فاسقانند. درباره كسانى كه طبق قانون الهى حكم نمى كنند، در چند آیه پیاپى، تعبیر «ظالمون»، «فاسقون» و «كافرون» به كار رفته است. چون چنین كسانى، از جهت زیر پا گذاشتن قانون خدا كافرند، و به خاطر خروج از مرز مسئولیّتشان فاسقند و به علّت آنكه در حقّ متّهمین ستم مى كنند، ظالمند. آیه 44 و 45 ( - ) خطاب به یهود است، كه چون قانون خدا را تحریف مى كنند، دین را به بهاى اندك مى فروشند و به جاى خداترسى، از مردم مى ترسند، آنان را ظالم و كافر مى شمارد، «اولئك هم الكافرون» و به حقوق افراد جامعه ظلم مى كنند. «اولئك هم الظالمون» ولى این آیه درباره نصارى است كه تنها طبق انجیل حكم نمى كردند، (نه سكوت در قصاص و نه دین فروشى،) از این رو فاسقند، چون از مرز حقّ بیرون رفته اند. 👈 با نصب نرم افزار زیر با ما در این دوره ی تفسیر خوانی همراه شوید 👇 https://cafebazaar.ir/app/com.ghadeer.tafsirnour ⏺کانال انس با 🆔 @sahife2
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه ی وَمِنْ كلام لَهُ عَلَيْهِ السَّلامُ قاله لأصحابه في ساحة الحرب بصفّين. از سخنان امام است كه در ميدان نبرد به ياران خود فرمود ، يا به گفته بعضى از محققان در آستانه جنگ «» بعد از سروصداهاى لشکر «»، ايراد شده . اين، خطبه بخشى از خطبه طولانى ترى است كه مرحوم سيّد رضى قسمتهايى از آن را برگزيده است ❇️ بخش دوم: ارزش إِنَّ الْمَوْتَ طَالِبٌ حَثِيثٌ، لَا يَفُوتُهُ الْمُقِيمُ وَ لَا يُعْجِزُهُ الْهَارِبُ. إِنَّ أَكْرَمَ الْمَوْتِ الْقَتْلُ، وَ الَّذِي نَفْسُ ابْنِ أَبِي طَالِبٍ بِيَدِهِ لَأَلْفُ ضَرْبَةٍ بِالسَّيْفِ أَهْوَنُ عَلَيَّ مِنْ مِيتَةٍ عَلَى الْفِرَاشِ فِي غَيْرِ طَاعَةِ اللَّهِ. همانا به سرعت در جستجوى شماست، آنها كه در نبرد مقاومت دارند، و آنها كه فرار مى كنند، هيچ كدام را از چنگال مرگ رهايى نيست و همانا گرامى ترين مرگها كشته شدن در راه خداست. سوگند به آن كس كه جان پسر ابو طالب در دست اوست، هزار ضربت شمشير بر من آسانتر است از مرگ در بستر استراحت، در مخالفت با خداست. http://farsi.balaghah.net/محمد-دشتی/ترجمه 👌 شرح این خطبه ی نورانی را (با عناوین زیر) " اینجا " بخوانید: 👇 👈 شهادت برترين افتخار! * وحشت از فرهنگ شهادت و شهادت طلبى 🖋کانال انس با صحیفه سجادیه 🆔 @sahife2
🌹 دعای سیدالساجدین (علیه السلام ) " آنگاه که از گناهانش آمرزش میخواست یا در طلب گذشت از عیوبش تضرع میکرد" (بند 2) https://eitaa.com/sahife2/52878 دعای صحیفه سجادیه 🙏 کانال انس با 🆔 @sahife2
‏ 4 3 ‏ 1 ✳️ ابو عبداللَّه مير هاشم كرمانى +++ در مثنوى مظهر الآثار مى‏گويد: چند شوى صورت اين لوح خاك صورت خود ساز از اين لوح پاك‏ تا به كى از پستى اين نفس شوخ محو گل و آب شوى چون كلوخ‏ ترك هوا گير و زپستى درآى يك قدم از پايه هستى برآى‏ تكيه بر اين عالم فانى مكن باش سبك روح و گرانى مكن‏ تا بتوان جام فنا نوش كن رو همه ذرات فراموش كن‏ چيست فنا شيوه جان باختن شمع صفت سوختن و ساختن‏ 👈ادامه دارد ... ✍️ تفسير و شرح صحيفه سجاديه ، ج‏ 7 ، ص: 278 ◀️کانال انس با 🆔 @sahife2
‏ 4 3 ‏ 2 ✳️ مرد بلا عافيت انديش نيست در طلب عاقبت خويش نيست‏ هر كه در اين سلسله فانى نشد كاشف اسرار نهانى نشد مشرب توحيد فنا در فناست نفى فنا عين ظهور بقاست‏ چيست فنا از همه يكسو شدن يك جهت و يكدل و يك رو شدن‏ هر الف اشهد ان لا اله هست به توحيد احد يك گواه‏ شين كه در او شهد سعادت بود در خور انگشت شهادت بود ها كه بود دايره ماه و مهر هست هم از روزن قصر سپهر دال كه راكع شده بهر سجود خم شده گويا به سلام شهود نون كه بود خورده تدريس كن كشف بر او ختم سواد كهن‏ 👈ادامه دارد ... ✍️ تفسير و شرح صحيفه سجاديه ، ج‏ 7 ، ص: 278 ◀️کانال انس با 🆔 @sahife2
‏ 4 3 ‏ 3 ✳️ لاكه به نفى عرض ما سواست حجت اثبات وجود خداست‏ لام كه سر زد زمحيط جلال آمده قلاب دل اهل حال‏ ها كه بود خاتمه لا اله خط زده بر دايره ما سواه‏ باقى حق باقى مطلق بود مست مى‏جام هوالحق بود گر نبود ذكر تو جز فكر دوست لازم فكر تو بود ذكر دوست‏ ذاكر و مذكور زهم دور نيست كيست كه مستغرق مذكور نيست‏ وادى عزلت كه حريم صفاست مقصد مردان بساط خداست‏ 👈ادامه دارد ... ✍️ تفسير و شرح صحيفه سجاديه ، ج‏ 7 ، ص: 278 ◀️کانال انس با 🆔 @sahife2
دعای 🌹 دعای سیدالساجدین (علیه السلام ) " آنگاه که از گناهانش آمرزش میخواست یا در طلب گذشت از عیوبش تضرع میکرد" 👈 🎙 لینک متن با ترجمه https://eitaa.com/sahife2/44714 صوتی تصویر https://www.aparat.com/v/I8FkT https://www.aparat.com/v/gU2DR صوتی http://nava.iranseda.ir/detailsAlbum/?VALID=TRUE&g=344745 https://meysammotiee.ir/media/1514 ✳️کانال انس با 🆔 @sahife2
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈🔊 دعای صحیفه سجادیه با صدای عربی سلیس مرحوم (اینجا) ◀️ کانال انس با 🆔 @sahife2