❇️ اعمال روزها و شب های #هفته
🙏 آداب ، اعمال ، ادعیه ، استعاذه ، تسبیح و نماز روز #دوشنبه
👉🏻 1da.ir/pxKPaI
🙏کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
❇️ میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست ...
تو خود #حجاب خودی حافظ از میان برخیز!
🙏کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
37.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ #توسل عمومی برای دفع بلای #کرونا خیلی مهم است ...
👤#مقام_معظم_رهبری
🙏دوستان بیاییم #دعای_هفتم_صحیفه_سجادیه را با هم زمزمه کنیم👇
🎵یا من تحل به عقد المکاره ....
#هفتم #توسل_عمومی
🙏کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
÷صد ملک دل به نیم نظر میتوان خرید
خوبان در این معامله تقصیر میکنند
🔴 یا اَیُهَا العَزیز
وَانْظُرْ إِلَيْنا نَظْرَةً رَحيمَةً، نَسْتَكْمِلُ بِهَا الْكَرامَةَ عِنْدَكَ،. ثُمَّ لا تَصْرِفْها عَنّا بِجُودِكَ
یا #امام_زمان عجل
به رحمت و لطف خود بر ما نظر فرما تا بدان نظر، کرامت نزد تو را به حد کمال رسانيم آنگاه ديگر نظر لطف را به جود و بخشش خود از ما باز مگير
#دعا_ندبه
✳️ دانی که چنگ و عود چه تقریر میکنند
پنهان خورید باده که تعزیر میکنند
ناموس عشق و رونق عشاق میبرند
عیب جوان و سرزنش پیر میکنند
جز قلب تیره هیچ نشد حاصل و هنوز
باطل در این خیال که اکسیر میکنند
گویند رمز عشق مگویید و مشنوید
مشکل حکایتیست که تقریر میکنند
ما از برون در شده مغرور صد فریب
تا خود درون پرده چه تدبیر میکنند
تشویش وقت پیر مغان میدهند باز
این سالکان نگر که چه با پیر میکنند
صد ملک دل به نیم نظر میتوان خرید
خوبان در این معامله تقصیر میکنند
قومی به جد و جهد نهادند وصل دوست
قومی دگر حواله به تقدیر میکنند
فی الجمله اعتماد مکن بر ثبات دهر
کاین کارخانه ایست که تغییر میکنند
می خور که شیخ و #حافظ و مفتی و محتسب
چون نیک بنگری همه تزویر میکنند
🔅 برنامه ی روزانه #حافظ_خوانی
#حافظ_غزل_200
◀️ کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
#فهرست
#صحیفه_سجادیه_ختم
🙏 دعای #بیست_نهم
🌹 دعای سیدالساجدین (علیه السلام ) " هنگامی که روزى بر ایشان تنگ مىشد" 👇
وَ كان مِن دعائِه عليهالسَّلام إِذَا قُتِّرَ عَلَيْهِ الرِّزْق
His Supplication when his Provision was Stinted
این دعا 5 بند دارد
👌متن و صوت دعا 👇
📋 https://plink.ir/NoP8P
◀️کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
#آموزه_های دعای #بیست_نهم صحیفه سجادیه
🌹 دعای سیدالساجدین (علیه السلام )
" در تنگی روزی "
🔴 بدگمانی به روزی و آرزوهای دراز، از آزمایشهای الهی است. این آزمایش گاه موجب میشود انسان روزیاش را از روزیخواران طلب کند نه از روزیدهنده.
🔴 یقین به روزی و روزیدهنده، رنج طلبِ روزی را از بین میبرد.
🔴 تفکر درباره وعدهای که خداوند در قرآن داده، پریشانی و دلمشغولی انسان درباره روزی را میزداید: «و روزی شما و آنچه به شما وعده شده، در آسمان است».
🔴 خداوند بر وعدهاش سوگند یاد کرده و سوگند او راستترین سوگند است..
◀️کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
◀️ دعای #بیست_نهم صحیفه سجادیه در این آثار شرح شده است:
👈 شرحهای فارسی
• دیار عاشقان اثر حسین انصاریان (به صورت مفصل).
• شهود و شناخت اثر محمدحسن ممدوحی کرمانشاهی (به صورت مختصر).
• شرح صحیفه سجادیه اثر محمد بن سلیمان تنکابنی.
👈شرحهای عربی
• آفاق الروح اثر سید محمدحسین فضل الله.
• ریاض السالکین فی شرح صحیفه سید الساجدین اثر سید علیخان حسینی.
• فی ضلال الصحیفه السجادیه اثر محمدجواد مغنیه.
👈 شرحهای لغوی
• تعلیقات علی الصحیفه السجادیه اثر محمد بن مرتضی فیض کاشانی.
• حل لغات الصحیفه السجادیه اثر محمدباقر شفیع حسینی.
• شرح الصحیفه السجادیه اثر عزالدین جزائری.
✳️ کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
◀️ حبّ علی، معیار ایمان
وَ قَالَ (علیه السلام): لَوْ ضَرَبْتُ خَيْشُومَ الْمُؤْمِنِ بِسَيْفِي هَذَا عَلَى أَنْ يُبْغِضَنِي مَا أَبْغَضَنِي، وَ لَوْ صَبَبْتُ الدُّنْيَا بِجَمَّاتِهَا عَلَى الْمُنَافِقِ عَلَى أَنْ يُحِبَّنِي مَا أَحَبَّنِي؛ وَ ذَلِكَ أَنَّهُ قُضِيَ، فَانْقَضَى عَلَى لِسَانِ النَّبِيِّ الْأُمِّيِّ (صلی الله علیه وآله) أَنَّهُ قَالَ:
"يَا عَلِيُّ لَا يُبْغِضُكَ مُؤْمِنٌ وَ لَا يُحِبُّكَ مُنَافِقٌ".
اگر با شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه دشمن من شود، با من دشمنى نخواهد كرد، و اگر تمام دنيا را به منافق ببخشم تا مرا دوست بدارد، دوست من نخواهد شد، و اين بدان جهت است كه قضاى الهى جارى شد، و بر زبان پيامبر امّى صلّى اللّه عليه و آله و سلّم گذشت كه فرمود:
«اى على مؤمن تو را دشمن نگيرد، و منافق تو را دوست نخواهد داشت.»
🖋کانال انس با صحیفه سجادیه
🆔 @sahife2
👈 برنامه ی #نهج_البلاغه_خوانی
#نهج_البلاغه_حكمت_45 ◀️ دوستان و دشمنان واقعى من
📋 امام(علیه السلام) در این سخن حکمت آمیزش به حقیقتى قابل توجه اشاره مى کند که آثارش در طول تاریخ زندگى امام(علیه السلام) دیدنى است. مى فرماید: «اگر با این شمشیرم بر بن بینى مؤمن بزنم که مرا دشمن بدارد دشمن نخواهد داشت و اگر تمام دنیا را بر منافق بریزم که مرا دوست بدارد دوست نخواهد داشت»
آن گاه امام(علیه السلام) به گفتارى از پیغمبر اکرم در این زمینه استناد مى جوید و مى فرماید: «این به دلیل آن است که مقدر شده و بر زبان پیامبر اُمّى و درس نخوانده جارى شده که فرمود: اى على! هیچ مؤمنى تو را دشمن نمى دارد و هیچ منافقى تو را دوست نخواهد داشت
جمله «قُضِیَ فَانْقَضَى...» اشاره به این است که این حقیقت که مؤمنان هرگز على را مبغوض نمى دارند و منافقان هرگز او را دوست نخواهند داشت نخست در علم الهى گذشته و مقدر گشته سپس بر لسان پیغمبر اکرم(صلى الله علیه وآله)جارى شده است.
از این حدیث شریف استفاده مى شود که وجود مبارک امیرمؤمنان (علیه السلام) با آن معرفت بالا و آن صفات والا، معیار سنجش مؤمن و منافق بود. مؤمنان که صفات خود را پرتوى از صفات آن بزرگوار مى دیدند به مناسبت تجانس روحى و اعتقادى و اخلاقى به آن حضرت عشق مىورزیدند و منافقان که صفات و اعتقاد خود را در تضاد با صفات و معارف اعتقادى على(علیه السلام)مشاهده مى کردند بغض و کینه او را در دل مى پروراندند.
راستى شگفت انگیز است که عالمان معروف اهل سنّت این حدیث را در اکثر منابع خود آورده اند و در عین حال، غیر على(علیه السلام) را بر او ترجیح داده اند.
اینکه امام(علیه السلام) مى فرماید: «اگر خیشوم مؤمن ( نقطه بالاى بینى که اگر قطع شود در واقع تمام بینى قطع شده) را با شمشیر بزنم مرا مبغوض نخواهد داشت» براى این است که مؤمن مى داند به یقین در آن مصلحتى بوده و نیز اینکه مى فرماید: «لَوْ صَبَبْتُ الدُّنْیا...» مفهومش این است که منافقان به قدرى تعصب و کینه و عداوت دارند که تمام دنیا را هم اگر به آنها بدهند دست از راه و روش زشت و انحرافى خود بر نمى دارند.
این سخن ادعا نیست بلکه واقعیت است و در طول تاریخ زندگى امام(علیه السلام)نمونه هاى زنده اى دارد از جمله مرحوم «کلینى» در کتاب کافى از «حارث بن حصیره» (یکى از یاران على(علیه السلام)) نقل مى کند که در اطراف مدینه مرد سیاه پوستى از اهل حبشه را دیدم که مشغول آبیارى است و انگشتان یک دستش قطع شده است. به او گفتم: چه کسى انگشتان تو را قطع کرده؟ گفت: بهترین مردم دنیا. سپس افزود: ما هشت نفر بودیم که دست به سرقتى زدیم. ما را دستگیر کردند و خدمت على بن ابى طالب بردند و ما به گناه خود اقرار کردیم. امام(علیه السلام) فرمود: از حرام بودن سرقت با خبر نبودید؟ گفتیم: مى دانستیم. دستور داد چهار انگشت ما را (به عنوان حد سرقت) قطع کردند. سپس دستور داد در خانه اى از ما پذیرایى کنند و روغن و عسل (و مواد غذایى مقوى) به ما بدهند تا جاى زخم ها خوب شود سپس ما را از آن خانه بیرون آورند و لباسى نو بر ما پوشاند و فرمود: اگر توبه کنید و راه صلاح را پیش گیرید به نفع شماست و انگشتان شما به شما در بهشت باز مى گردد و اگر چنین نکنید در دوزخ به شما باز مى گردد.
در داستان ابن ملجم قاتل امام على بن ابى طالب(علیه السلام) نیز مى خوانیم: هنگامى که ضربه اى بر سر مبارک آن حضرت وارد ساخت او را خدمت على آوردند. به او فرمود: اى دشمن خدا مگر من به تو نیکى نکردم؟ گفت: آرى به من نیکى کردى. فرمود پس چه چیزى باعث شد که این جنایت را انجام دهى؟ گفت: چهل روز شمشیر خود را تیز کردم و از خدا خواستم که به وسیله آن بدترین خلق خدا را به قتل برسانم (و چنین شد.) امام(علیه السلام) فرمود: (دعاى تو مستجاب شده است زیرا) تو را با همین شمشیر خواهند کشت و تو بدترین خلق خدایى.
جالب توجه این که روایات فراوانى از پیغمبر اکرم(صلى الله علیه وآله) و صحابه آن حضرت درباره شناختن مؤمنان با محبت على بن ابى طالب(علیه السلام) و منافقان با بغض و کینه او در کتب معروف اهل سنت و شیعه به طور گسترده نقل شده است. از جمله «بلاذرى» در انساب الاشراف (ج 2، ص 96) و «ترمذى» در سنن (ج 5، 635 در باب مناقب على بن ابى طالب) از «ابوسعید خدرى» نقل کرده اند که مى گفت: ما جمعیت انصار، منافقان را به سبب بغضشان به على بن ابى طالب مى شناختیم».
#نهج_البلاغه_حكمت_45
🖋کانال انس با صحیفه سجادیه
🆔 @sahife2
◀️ محبت علی (علیه السلام) و جاذبه هایش
📋 علی (علیه السلام) همان کسی است که در عین اینکه بر افرادی حد الهی جاری می ساخت و آنها را تازیانه می زد و احیانا طبق مقررات شرعی دست یکی از آنها را می برید اما آنان باز هم از او روی بر نمی تافتند و از محبتشان چیزی کاسته نمی شد. او خود می فرماید:
«اگر با این شمشیرم بینی مومن را بزنم که با من دشمن شود، هرگز دشمنی نخواهد کرد و اگر همه دنیا را بر سر منافق بریزم که مرا دوست بدارد هرگز مرا دوست نخواهد داشت، زیرا که این حقیقت بر زبان پیغمبر امی جاری گشته که گفت: یا علی! مومن تو را دشمن ندارد و منافق تو را دوست نمی دارد». #نهج_البلاغه_حكمت_45
علی مقیاس و میزانی است برای سنجش فطرتها و سرشتها. آن که فطرتی سالم و سرشتی پاک دارد از وی نمی رنجد ولو اینکه شمشیرش بر او فرود آید و آنکه فطرتی آلوده دارد، به او علاقه مند نگردد ولو اینکه احسانش کند، چون علم جز تجسم حقیقت چیزی نیست.
مردی است از دوستان امیرالمومنین، با فضیلت و با ایمان. متاسفانه از وی لغزشی انجام گرفت و بایست حد بر وی جاری گردد.
امیر المومنین پنجه راستش را برید. آن را به دست چپ گرفت. قطرات خون می چکید و او می رفت. ابن الکواء خارجی آشوبگر، خواست از این جریان به نفع حزب خود و علیه علی (علیه السلام) استفاده کند، با قیافه ای ترحم آمیز جلو رفت و گفت دستت را کی برید؟ گفت:
«قطع یمینی
سیدالوصیین
و قائد الغر المحجلین
و اولی الناس بالمومنین
علی بن ابی طالب،
امام الهدی...
السابق الی جنات النعیم،
مصادم الابطال،
المنتقم من الجهال،
معطی الزکاش...
الهادی الی الرشاد
و الناطق بالسداد،
شجاع مکی،
جحجاح وفی...»
(بحارالانوار، ج ۴۰، ص ۲۸۱- ۲۸۲، چاپ جدیدو التفسیرالکبیر فخر رازی، ذیل آیه ۹ سوره کهف)
«پنجه ام را برید
سید جانشینان پیامبران،
پیشوای سفیدرویان قیامت،
ذی حق ترین مردم نسبت به مومنان،
علی بن ابی طالب،
امام هدایت...
پیشتاز بهشتهای نعمت،
مبارز شجاعان،
انتقام گیرنده از جهالت پیشگان،
بخشنده زکات...
رهبر راه رشد و کمال،
گوینده گفتار راستین و صواب،
شجاع مکی و بزرگوار باوفا».
ابن الکواء گفت: وای بر تو! دستت را می برد و این چنین ثنایش می گویی؟! گفت: چرا ثنایش نگویم و حال آنکه دوستی اش با گوشت و خونم درآمیخته است؟! به خدا سوگند که نبرید دستم را جز به حقی که خداوند قرار داده است.
این عشق ها و علاقه ها که ما این چنین در تاریخ علی و یاران وی می بینیم ما را به مسئله محبت و عشق و آثار آن می کشاند.
✍️ (منبع: جاذبه و دافعه علی(ع)، شهید #مطهری، ص ۴۰)
#نهج_البلاغه_حكمت_45
🖋کانال انس با صحیفه سجادیه
🆔 @sahife2
📔 #کتاب جاذبه و دافعه علی(علیه السلام)، شهید #مطهری
https://www.ketabrah.ir/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9%D9%87-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85/book/23228
🖋کانال انس با صحیفه سجادیه
🆔 @sahife2
✳️ گفت پیغامبر که اصحابی نجوم (بهتر است بگوییم :
گفت پیغمبر که اهلی کالنجوم
ره روان را شمع و شیطان را رجوم
هر کسی را گر بدی آن چشم و زور
کو گرفتی ز آفتاب چرخ نور
کی ستاره حاجتستی ای ذلیل
که بدی بر نور خورشید او دلیل
ماه میگوید به خاک و ابر و فی
من بشر بودم ولی یوحی الی
چون شما تاریک بودم در نهاد
وحی خورشیدم چنین نوری بداد
ظلمتی دارم به نسبت با شموس
نور دارم بهر ظلمات نفوس
زان ضعیفم تا تو تابی آوری
که نه مرد آفتاب انوری
همچو شهد و سرکه در هم بافتم
تا سوی رنج جگر ره یافتم
چون ز علت وا رهیدی ای رهین
سرکه را بگذار و میخور انگبین
تخت دل معمور شد پاک از هوا
بین که الرحمن علی العرش استوی
حکم بر دل بعد ازین بی واسطه
حق کند چون یافت دل این رابطه
این سخن پایان ندارد زید کو
تا دهم پندش که رسوایی مجو
#مثنوی_معنوی_161
برنامه ی #مثنوی_خوانی
#مولوی - #مثنوی_معنوی - #دفتر_اول
🔴 روایت (اصحابی کالنجوم ) درست نیست زیرا .... 👇
👉 https://www.adyannet.com/fa/news/12737
و بهتر است روایت صحیح زیر را جایگزین کنیم :
قال رسول الله صل الله: مَثَلُهُم [أهلِ بَيتي] في اُمَّتي كَمَثَلِ نُجومِ السَّماءِ .
مَثَل اهل بيت من در ميان امّتم همچون ستارگان سپهر است . آنها امامانى رهنما و رهيافته اند.
( الغيبة للنعمانيّ : 84 / 12 )
🙏کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
✳️ پبامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود:
اهلبیت من مانند ستارگان اند؛
برای رهروان و سالکان به منزله شمع طریقاند
و برای شیاطین وسیله طرد و سنگسار.
کاروانیان در شب از روی ستاره ها جهات را پیدا میکردند.
با توجه به ابیات بالا و سخن تایش نور حق به وسیله ی فرشتگان و خاندان پیامبر، مولانا به طور کلی میگوید:
چون انسان نمیتواند نور حق را مستقیم و بیواسطه تحمل کند، باید ستاره ای نور خورشید را بگیرد و بر عالم خاک بتاباند. در این جا «ماه» پیامبر یا ولی کامل است که نور حق را میگیرد و مناسب با توان ذهنی و روحی بندگان به آنها میرساند. این ماه به خاک و ابر و سایه و به همهی موجودات جهان خاکی میگوید:
من بشر بودم، اما به من وحی میشود: (قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِثْلُكُمْ یوحَى إِلَی...) کهف، آیهی 110
صورت یا هستی مادی من، مثل شما از عالم خاک بود، اما وحی خداوند این روشنی معرفت را در من پدید آورد.
این روشنی معنوی نسبی است؛ در مقایسه با خورشید حق من تاریکم، اما در مقایسه با نفس های تاریک نور دارم.
من نور ضعیف تری هستم تا شما انسانهای عادی بتوانید تحمل کنید.
«شهد» نور حق و «سرکه» جنبهی این جهانی مرد کامل است و قدما سرکنگبین را دوای بیماریهای کبد میدانستند.
«رنج جگر» به نقصها و ناتوانیهای روح اشاره دارد. مولانا میگوید:
ترکیب صورت این جهانی مردان کامل با نور و علم الهی، مانند سرکنگبینی است که نقایص روح مریدان و مؤمنان را درمان میکند و پس از این درمان میتوانند انگبین یا شهد معرفت را بخورند.
مولانا میگوید: وقتی که این نقص ها و بیماری های روحی و هواهای نفسانی برطرف شود، دل مؤمن میتواند مانند تختگاهی معمور و آباد، جایگاه حق باشد و آن گاه میبینی که خداوند رحمان بر این تختگاه و عرش تکیه زده است. (طه، آیه 5 )و دیگر سخن از رابطه ی مستقیم مؤمن با پروردگار است، در مرتبه ای که پس از پاک شدن دل از هوای نفس و بستگی های این جهانی است. و در همین مرتبه است که علم شخص «بی واسطه» به علم پروردگار پیوند مییابد و «علم لدُنی» همین است.
#مثنوی_معنوی_161
🙏کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
#هزار_قانون_زندگی
از #مثنوی_معنوی
قانون 12
عشق هایی کز پی رنگی بود
عشق نبود عاقبت ننگی بود
عشق هایی که از هوا و هوس انسان سرچشمه می گیرد و در پی آب و رنگ و زیبایی های ظاهری به وجود می آید، اولاً زودگذر و ناپایدار است و ثانیاً ننگ و عار را بدنبال دارد. ارزش هر عشقی به اندازه بزرگی و اصالت معشوق آن است. و عشق های سطحی و کاذب اساساً عشق نیستند و نباید نام مقدس عشق را بر آنها نهاد.
مولانا می گوید: کاش عشق های کاذب و برخاسته از هوا و هوس از همان ابتدا ننگ خود را آشکار می کردند تا انسان ها به آن تعلق خاطر نمی یافتند و ناگواری ها گریبان آنان را نمی گرفت. چه بسا عشقهای واهی و ظاهری که در جوامع بشری ظاهر شده اند و کار عاشق و معشوق را به رسوایی و نابودی کشانده اند. و چه بسا قتل ها و فتنه ها که بر اثر عشق های دروغین رخ نموده است.
عشق آن زنده گزین کو باقی است
کز شراب جان فزایت ساقی است
#مولوی #مثنوی_معنوی_9
◀️ کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترجمه گویای فارسی
دعای #بیست_نهم
🌹 دعای سیدالساجدین (علیه السلام ) " هنگامی که روزى بر ایشان تنگ مى شد"
◀️کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
32.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعای #بیست_نهم
صوت عربی گویا
🌹 دعای سیدالساجدین (علیه السلام ) " هنگامی که روزى بر ایشان تنگ مى شد"
◀️کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
#محتواي_دعا
دعای #بیست_نهم
قسمت اول
هنگامي که روزي بر آن حضرت تنگ ميشد
عنوان دعا چنين است:
و کان من دعائه عليهالسلام اذا قتر عليه الرزق، از دعاهاي امام (ع) هنگامي که روزي بر آن حضرت تنگ ميشد.
علي (ع) فرموده: خداوند بنده را گرفتار مينمايد و دوست دارد تضرع و زاريش را بشنود. پيش از اين نيز توضيح داده شد که، براي مومن آسايش و گرفتاري، رزق کم و يا زياد، سلامتي و يا بيماري، ثروت و فقر، هر دو نعمت است. زيرا او تربيتيافتهي مکتب پيامبر (ص) و ائمهي معصومين (ع) است. هنگام آسايش و رفاه و سلامتي و ثروت، در راه خدا تلاش ميکند و امکانات خود را در جهت رضاي الهي و حاکميت دين خدا صرف ميکند و شکر عملي به جا ميآورد، در نتيجه در دنيا و آخرت سعادتمند ميشود. و در هنگام مشکلات و گرفتاري يا بيماري و فقر، صبر و شکيبايي پيش ميگيرد و ضمن تلاش در جهت رفع نارسائيها و مشکلات، همواره بر محور قوانين و فرامين خداوند حرکت ميکند، در نتيجه به سعادت دنيا و آخرت دست مييابد.
از پيامبر (ص) روايت شده که فرمود: پروردگارم به من نماياند که مسيل وسيع مکه را برايم طلا کند (مسيل محل عبور آب سيل است)، گفتم: پروردگارا نميخواهم. بلکه ميخواهم روزي سير باشم و روزي گرسنه، زيرا چون گرسنه باشم به سوي تو تضرع و زاري نموده و تو را ياد مينمايم، و چون سير باشم سپاس تو را به جا ميآورم.
ادامه دارد ...
#محتواي_دعا_بیست_نهم
⏺کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2