eitaa logo
انجمن سواد رسانه طلاب
5.2هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
93 فایل
📝انجمن سواد رسانه طلاب محلی برای ارتقاء سواد رسانه جامعه 📲صفحه اینستاگرام: 💠instagram.com/savade_rasanehii ارتباط با ادمین: @Hosna_mn
مشاهده در ایتا
دانلود
🎥 | 💠 نمایش کاریکاتوری از زن 📽 اکران، تحلیل و بررسی فیلم سینمایی ابلق با حضور: ▫️معصومه قمقامی _ تحلیلگر سینما ◾️الهه شفیعی _ پژوهشگر حوزه زنان ▫️سید محمدمهدی موسوی _ مجری و کارشناس ⏱ زمان: دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۳۰ 📍مکان: قم، خیابان بسیج، موسسه شناخت، استودیو فکرت 🔗پخش زنده برنامه از کانال انجمن سواد رسانه طلاب 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
7.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| 🔘چرا بازی های رایانه ای جذاب هستند؟ 5️⃣ پاداش مستمر ◾️اساسی ترین عنصر در جذابیت بخشیدن به بازی های رایانه ای، وجود پاداش‌های کوچک و مستمر است که یک اصل روانشناختی به شمار می‌رود. ▫️بر اساس این اصل، دادن یک پاداش کوچک به صورت زنجیره وار، شما را به سمت پاداش‌های بعدی هدایت می کند. ◾️بدین ترتیب، بازی ها به صورت ترکیبی از مانع - پاداش در می‌آیند. ▫️وقتی شما از هر مانع عبور می‌کنید، یک پاداش کوچک دریافت می‌کنید و همین موضوع باعث می‌شود ناخودآگاه بخواهید بازی را ادامه دهید. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از عصر زنان
36.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ جریان سلسله‌نشست‌های تخصصی عصر زنان ♨️ موضوع: مواجهه حاکمیت با سلبریتیسم ♨️ نشست چهارم ▫️دکتر احسان شاه‌قاسمی 📅 برگزارشده در: ۲۵ اردیبهشت‌ماه 📻 فایل کامل صوتی 📺 فایل کامل تصویری 🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان 🌐|@asrezanan_ir|
ا ▪️«تجدد» و غرب‌زدگی در حکومت شاهنشاهی، تنها مانع پیش‌ ِ روی امام نبود که با انقلاب ۵۷ کنار زده شد. «تحجر» نیز به مثابه‌ی غل و زنجیری سنگین که عقبه‌ای به قدمت زیست متشرعین قشری‌مسلک داشت، حرکت امام خمینی را به عقب می‌راند. ▪️اما ایده‌ی فرهنگی و سیاسی امام خمینی(ره) چه بود که توانست این دو مانع عظیم را از میان بردارد؟ ✅ ششمین محفل گفتگومحور فکرت، به «بازخوانی ایده‌ی سیاسی و فرهنگی امام(ره) در مواجهه با تحجر و تجدد» 👤 حجت‌الاسلام محسن قنبریان؛ استاد حوزه و دانشگاه زمان: یکشنبه ۷ خرداد 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه فکرت| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
| 🎥 فیلم داستان اسباب بازی های ۴ ▪️در سکانسی احساسی و بسیار پرکشش ، عروسک کلانتر که از داشتن یک صاحب واحد ناامید شده به پیشنهاد عروسک دختر چوپان پاسخ مثبت می ده و از همراهی و ادامه زندگی با سایر اسباب بازی ها که سالهاست با اونها زندگی کرده صرف نظر می کنه... ▫️بعضی از بچه ها حتی با دیدن این صحنه بغض می کنن و می گن کاش کلانتر نمی رفت، کاش صاحبش قدرش رو بیشتر می دونست، ولی وقتی در ادامه داستان پذیرش منطقی سایر عروسک ها رو از تصمیم کلانتر میبینن، قانع می شن، تازه کلانتر در زندگی جدیدش حال خوبی داره و با دوست جدیدش ماجراهای جذابی رو داره رقم می زنه، حتی اگر دیگه نتونه هیچ وقت دیگه ای به زندگی قبلی‌ش برگرده و یا نتونه دیگه به دوستان قبلی‌ش سربزنه، اون حتی یه یادگاری هم از اون دوران دیگه نداره، ولی خب ... حتما این درسته دیگه... . ◾️"جدایی" و "انتخاب جدید" دو شاخصه مهم در آثاری ایست که به تبلیغ می پردازند و جز لاینفک آنهاست؛ چون لیبرالیسم چیزی جز جدایی از هرچه که ماهیت و هویت فردی را تشکیل می دهد نیست. ▫️جدایی از خدا و معنویات، تقیدات اخلاقی، تعصبات ملی و میهنی، و حتی وابستگی های خونی و خانوادگی و همه این ها به نام یک "انتخاب جدید" ؛ لیبرالیسم دست برده خود را که از خود بی خود شده حتی برای انتخاب مقدرات الهی برای جسم و جان و روح هم آزاد می گذارد؛ انتخاب جنسیت، انسان یا حیوان بودن، زنده بودن و یا مردن. ◾️البته هزینه های آزادی گزاف است و گران و چاره چیست بالاخره کمپانی ها و لابی های استکبار و صهیونیسم هم باید از یک جا ارتزاق کنند...(!!!) ✍️تحلیلگر: ابوفاضل سیدی
🎥 | 💠 نمایش کاریکاتوری از زن 📽 اکران، تحلیل و بررسی فیلم سینمایی ابلق با حضور: ▫️معصومه قمقامی _ تحلیلگر سینما ◾️الهه شفیعی _ پژوهشگر حوزه زنان ▫️سید محمدمهدی موسوی _ مجری و کارشناس 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
هدایت شده از نویسندگان حوزوی
📌پاندمیِ سخنرانی ✍️ مصطفی گودرزی، پژوهشگر سواد رسانه صبح است و دوباره صفحات مجازی را از بالا به پایین مرور و اخبار را می‌بینم. بازهم کلی نشست، کنگره و اجلاس اما چرا اتفاقی نمی‌افتد و همچنان امروز اگر بد تر از دیروز نباشد همانند دیروز است؟ شاید اگر به جای نشست و اجلاس که مفهوم قعود و سکون را برای انسان تداعی می‌کند نام دیگری می‌گذاشتیم اتفاقات بهتری برایمان رقم می‌خورد. مثلا میگفتم قیام سران فلان نهاد برای فلان موضوع یا حرکت و قیام فعالان فرهنگی برای مساله حجاب و قیام فعالان اقتصادی برای رفع مشکلات و معضلات اقتصاد کشور و ... گویا دغدغه‌مندان آنقدر در نشست‌ها شرکت کرده‌اند که دیگر حال ایستادن پای باورها وحرکت به سمت ارزش هایشان را ندارند. شاید معنای جهاد را به درستی نفهمیده‌ایم اما میدانیم که در جهاد سکون نیست و لازمه آن حرکت است. گفته‌اند: " هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد " برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها را نفی نمی‌کنیم اما گاهی باید سخنت را ایستاده بگویی و شاید در حرکت! و حتی گاهی نباید سخن بگویی و حرکت تو نماد و نشانه‌ای از اندیشه و فهم عمیق توست. باید بررسی کرد که انفکاک ایده و عمل از کجا وارد اجتماع شد که امروز شاهد ایده پردازان بی عمل و عملگرایان بی ایده هستیم. مگر نه اینکه در گذشته‌ی ما ایده‌پردازان همان عملگرایان در صحنه بوده‌اند و نتایج نظریه پردازی‌هایشان در کف میدان عمل مشاهد می‌شد و اگر نتیایج با تصوراتشان همخوانی نداشت به اصلاح تئوری در جهت بهبود عمل می‌پرداختند. و در نتیجه گفته‌اند: به عمل(قیام و حرکت) کار برآید به سخندانی(نشست، همایش، سمینار و اجلاس) نیست! @HOWZAVIAN
در نشست نقد و بررسی فیلم"ابلق" مطرح شد؛ 🔻خودتحقیری سینمای ایران در ترسیم وضعیت زنان، تأسف بار است 🔸کارشناسان و منتقدین حاضر در نشست نقد و بررسی فیلم"ابلق" بر این نکته تأکید کردند که خودتحقیری سینمای ایران در ترسیم وضعیت زنان، تأسف بار است و باید این روند اصلاح شود. ◀️ لینک خبر 🔹خبرگزاری بسیج استان قم🔹 🆔http://eitaa.com/basijqom_ir 🔺 🔻