eitaa logo
شهرزاد داستان‌📚📚
2.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
59 ویدیو
232 فایل
پاتوق دوستداران داستان نویسی استفاده از مطالب با حفظ لینک کانال آزاد است. مدیر کانال: فرانک انصاری متولد ۱۴۰۱/۷/۱۱🎊🎊🎉🎉 برای ارتباط با من @Faran239 لینک ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17323748323533
مشاهده در ایتا
دانلود
🎁 فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی 🔻عناوين موضوعی: امام رضا(ع) حضرت محمد(ص) 🔻 بخشها و نحوه شرکت: جشنواره در بخشهای فردی، خانوادگی و گروهی به شیوه الکترونیک برگزار میگردد. ♦️ فردی: متناسب با رده سنی هر فرد ضمن مطالعه کتابها در هر یک از رشته‌ها امکان مشارکت دارد. ♦️ خانوادگی: با انتخاب گزینه خانوادگی و افزودن همه یا بخشی از اعضای درجه یک خانواده (پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر، برادر، پدربزرگ و مادربزرگ) ♦️ گروهی: با انتخاب گزینه گروهی توسط سرگروه و اضافه کردن اعضای گروه در گروههای 4 نفره از هم‌سالان 🔴 جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://www.ketabkhooon.ir/ مراجعه نمایید.
💠 در آستانه فرارسیدن هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، نتایج مسابقه ملی شعر و دلنوشته "شهید جمهور" که به مناسبت شهادت " آیت الله دکتر رئیسی و همراهان عزیزشان" و به همت کانون های "شعر و ادب" و "نویسندگی" دانشگاه بیرجند برگزار گردیده بود به شرح ذیل اعلام می گردد: 🔴برگزیدگان مسابقه شعر: 🔺جناب آقای سید مجید موسوی 🔺جناب آقای ناصر دوستی 🔺سرکار خانم نجمه پورملکی 🔺جناب آقای علی حبیبی 🔺سرکار خانم فهیمه ایمانی 🔴برندگان بخش دلنوشته : 🔺سرکار خانم اکرم کیانی 🔺سرکار خانم دنیا اسکندرزاده 🔺سرکار خانم سهیلا سپهری 🔺سرکار خانم ریحانه اژدری 🔺جناب آقای قاسم بای ⚠️تعداد 30 اثر در قالب شعر و 55 دلنوشته به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید. 🎁ضمن تبریک به برگزیدگان، جوایز این عزیزان مبلغ 5/000/000 ریال هدیه نقدی می باشد که به مناسبت هفته دولت به حساب آنها واریز خواهد شد. ‼️برگزیدگان می بایست در اولین فرصت با کارشناس کانون های دانشگاه بیرجند تماس حاصل فرمایند. شماره تماس: 05631026010- 09153661380 (سیف الهی) •┈┈••••✾•🌿🇮🇷🌿•✾•••┈┈• 🌐birjand.ac.ir/fa
❌️❌️❌️ 👆👆👆👆👆👆 توجه توجه لطفا اگر خانم‌ها فهیمه ایمانی و خانم نجمه پورملکی و آقای سیدمجید موسوی در گروه حضور دارند با شماره تلفن مربوطه تماس بگیرند.
🔸️فراخوان مرحله استانی سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف(داستان کوتاه دفاع مقدس) 🔸️مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۳ 🔶مخصوص استان اردبیل 🔶لطفا آثار خود را به آیدی‌‌ زیر ارسال نمایید. @Faran239
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شاعرانه 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 در انتهای هر سفر در آیینه دار و ندار خویش را مرور می‌کنم این خاک تیره این زمین پاپوش پای خسته‌ام این سقف کوتاه آسمان سرپوش چشم بسته‌ام اما خدای دل در آخرین سفر در آیینه به جز دو بی‌کرانه کران به جز زمین و آسمان چیزی نمانده است گم گشته‌ام کجا ندیده‌ای مرا؟ ✍حسین پناهی ششم شهریور زادروز حسین پناهی گرامی‌ باد. @shahrzade_dastan
سلام دوستان لطفا با استفاده از کلمات زیر داستان بنویسید. ✅کهکشان ✅یخچال ✅سوت آیدی جهت ارسال داستان و داستانک @Faran239 @shahrzade_dastan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انواع شخصیت‌ها در داستان
انواع شخصیت‌ها در داستان 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 شخصیتهای داستانی را طور دیگری هم میتوان تقسیم بندی کرد: الف) شخصیت های ایستا ب) شخصیتهای پویا شخصیت ایستا شخصیتی است که از اول تا آخر داستان تحولی در رفتارش روی نمیدهد یعنی همانطور میماند که در ابتدای داستان بود. ولی شخصیت ،پویا در برخی از ابعاد شخصیتش تحولی دائمی و ماندنی روی داده این تحول نوع نگرش یا رفتارش را تغییر میدهد این تغییر و تحول ممکن است خیلی زیاد یا خیلی کم باشد. همچنین ممکن است رو به خوبی و یا بدی ،باشد اما باید حتماً مهم و بنیادی باشد. این را هم بگوییم که تغییر اوضاع ظاهری شخصیت و یا کوچکترین تغییر عقیدهٔ شخصیت اصلی داستان را نمیتوان تحولی اساسی و بنیادی نامید. سیندرلا اگرچه دختری است که از بدبختی و کلفتی به شاهزادگی میرسد اما شخصیتی ایستاست. ولی ،فردریک شخصیت پسر در داستان «اشکها، اشکهای بیهوده شخصیتی ،پویاست، زیرا در انتهای داستان از آب قوره گرفتنهای دائم و بی معنی خود دست برمی دارد. پل نیز در داستان «قضیۀ «پل» شخصیتی پویاست؛ چون نیازش به فرار از واقعیات روزمره رفته رفته تشدید میشود. در اینجا هم مانند قبل از هر داستان کوتاه نمیتوان شخصیتهای پویای زیادی را انتظار داشت. هر داستان‌کوتاه معمولاً جا برای بیش از یک شخصیت پویا ندارد. کم نبودهاند داستانهایی که در طرح کلی شان همواره شخصیتی اصلی بوده که در شرایطی طاقت فرسا میخواسته تصمیم حساس و قاطعی بگیرد؛ و بعد که تصمیمش را گرفته به یکباره تحولی عمیق در زندگی‌اش روی داده است. این تحول اغلب در داستانهای تحلیلی از نظر رساندن مفهوم ،داستان اهمیتی کلیدی دارد؛ یعنی در واقع بهترین راه برای فهمیدن حرف اصلی ،داستان تشریح و توضیح همین تغییر است. در داستانهای ،تفریحی تغییر و تحول شخصیت ها در اکثر موارد ابتدایی است و هدف از آن فقط دست و پا کردن پایان خوش برای داستان است. در نتیجه خوانندگان این تغییر و تحولها را کمتر باور میکنند. 📚تاملی دیگر در باب داستان ✍لارنس پرین @shahrzade_dastan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا