eitaa logo
ساخت ایران|حسین مهدیزاده
3.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
292 ویدیو
115 فایل
طلبه درس خارج مدیر میز نظریه اجتماعی فرهنگستان علوم اسلامی قم @ho_mah کانال آپارات https://www.aparat.com/hosseinmahdizade
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محمد جواد
خبر بد برای بازار کشاورزی ایران احمدرضا فرشچیان، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران: 🔺موضوع باقیمانده سموم،مساله جدیدی نیست و عمر آن به بیش از 30 سال می رسد. البته در مقاطع مختلف نیز مباحثی در این زمینه صورت گرفته و سپس به فراموشی سپرده شده است. 🔺اگرچه گفته می‌شود که در دهه 80 بازرسی کل کشور به این مساله ورود پیدا کرده اما نتوانسته است آن را به سرانجام برساند. 🔺 به تدریج کشورهای تراز اول اروپایی نظیر آلمان، فرانسه سوئیس و انگلستان،  از حجم مبادلات خود با ایران کاستند. 🔺در حال حاضر، بازار های هدف ما به چهار کشور همجوار نظیر عراق و افغانستان محدود شده که اگر این کشورها نیز به سامانی برسند مقررات و ضوابط بهداشتی و غذایی خود را ارتقا دهند، صادرات ایران به این کشورها نیز با محدودیت مواجه خواهد شد.
هدایت شده از محسن قنبریان
🔴 منطق علوی جبران قتل خطائی در حوزه حکمرانی 🔹 خطا در اینجا مقابل گناه است. عمدِ مُجاز مثل اجرای قصاص یک قاتل درصورت عدم عفو خانواده مقتول، از سوی دستگاه حکمرانی انجام می شود نه خانواده مقتول، اما گناه نیست و استیفای حق مقتول است. 🔹 منظور ازقتل و جرح خطایی در حوزه حکمرانی، جایی است که به نوعی حکمرانی طرف اتهام واقع میشود نه یک شخص حقیقی. گاهی حتی چون شخص حقیقی معینی در طرف مقابل معلوم نیست، ادای حق مقتول گردن حکومت می افتد! 🔹 رخ داد قتل خطایی در حوزه حکمرانی صور مختلفی دارد مثل: 🔺 فوت شدن در ازدحام هایی که برای مناسک و شعائری انجام می شود. مثل ازدحام منا و عرفات در موسم حج۱ و احتمالا در راهپیمائی ها و تشییع جنازه در زمان ما 🔺 کشته شدن در تنش های اجتماعی و اعتراضات سیاسی _که در روایات به الهائشات۲ تعبیر می شود_ بدون اینکه قاتلش معلوم باشد. 🔺 اجرای اشتباهی حد یا مجازات توسط قاضی یا حاکم۳ - و... 🔹 منطق کلی حضرت امیر(ع) در اینباره در سند معتبر عهدنامه مالک اشتر بر دو نکته است: ۱. نداشتن نخوت و تکبر حکمرانی در این خصوص (فَلا تَطمَحَنَّ بِکَ نَخوَهُ سُلطَانِکَ...)؛ یعنی چون حکومت بطور طبیعی نسبت به آحاد و مردم دست بالا دارد، این باعث نشود مساله درست و دقیق بررسی نشود! ۲. جبران خطا با ادای حق دیه و غرامت(اَن تُوَدِّیَ اِلی اولیاءِ المَقتُول حَقَّهُم). این فراز مربوط به قتل خطایی، پس از نهی اکید مالک اشتر از قتل عمد است:《اگر گرفتار قتل خطا شدی و تازیانه یا شمشیر یا دستت در مجازات کردن کسی افراط کرد _زیرا ممکن است زدن یک مشت قوی و بالاتر سبب قتل شود_ مبادا که کبر و نخوت حکومت و حکمرانی تو موجب شود حق صاحبان خون را به آنان نپردازی》 🔹 در مقایسه ی فراز قتل خطایی با قتل غیر مجاز عمدی که آنرا "دارای کیفر بزرگ"، "سبب زوال نعمت"، "پایان یافتن زمان حکومت"، "اولین داوری خداوند در قیامت" و "عذر نداشتن هیچ حکمرانی نزد خداوند و ولیّ معصوم"، فهمیده میشود: - در قدم اول باید عمد یا خطا، عذر یا تقصیر دراینباره معلوم شود. دست بالای حکومت مانع بررسی اتهام حکمران ها نشود؛ چون خطایی اش قابل جبران نزد عقلا و شرع است اما عمدی غیر مجازش، پیامدهای بسیار خطرناک شمارش شده توسط حضرت را دارد. - در قدم دوم، خانواده های آسیب دیده با فوت یا قتل خطایی با پرداخت غرامت و دیه دلجویی شوند. در همه موارد شمارش شده اول یادداشت، نص و فتوا، پرداخت دیه از بیت المال را مقرر کرده است. 🔶 پ.ن: 🔺 در حوزه حکمرانی جمهوری اسلامی نیز چنین مواردی رخ داده است. از مثل کشته شدگان انفجار قطار باری نیشابور(سال۸۲) تا به هواپیمای اوکراینی! از قربانیان ازدحام منا تا کشته شدگان در تشییع سر..دار! و... از کشته شدگان ناآرامی ها در مثل دی۹۶ و ۹۸ و... تا برخی فوتی های زندان مثل ماجرای و نمونه های دیگر در اوین...! 🔺 در همه موارد منطق علوی حکمرانی اقتضاء دارد، حاکمیت بخاطر حکومت و دست بالا داشتن، دچار نخوت نشود و متهمان از لایه های حکمرانی را در دادگاه صالحه قضاوت عادلانه کند و در صورت اثبات خطا، پرداخت دیه و غرامت را فوری انجام دهد. 🔺 طبیعی است چنین پرونده هایی سوژه اصلی دشمنان حکومت اسلامی برای مقابله شود؛ اما مانع اجرای آن عدالت نیست. دستور قرآن در اینباره صریح است: لایَجرِمَنَّکُم شَنَئانُ قُوم الّا تَعدِلوا: مبادا دشمنی شما با قومی وادارتان که به عدالت رفتار نکنید(۸مائده)؛ وقتی باید درباره خود دشمن عدالت رفتار کرد، سوژه دشمن _که از مردم بی گناه است_ به اولویت باید درباره اش عدالت و انصاف ورزید؛ چه در حق دادرسی، چه اطلاع رسانی درست، چه حقوق مالی و چه معنوی. مثلا اگر به هر دلیل برخی از آنها شهید اعلام میشوند در گرامیداشت و تجلیل هم به قدر خود در دستگاه تبلیغی یاد شوند. 🔺 گزارش مکفی و شفاف و به موقع عملکرد به مردم، راه دشمن برای سوژه سازی را می بندد. 📎پی نوشت: ۱.ر.ک: تهذیب الاحکام ج۱ص۲۰۱ ۲.ر.ک: همان ج۱۰ص۲۰۳/ هم جواهر الکلام ج۴۲ص۲۳۸ ۳.ر.ک:همان ج۱ص۲۰۳ مطالب مرتبط: - جلسه پنجم عاشورا؛ نزاع دو اسلام - یادداشت امیرالمومنین(ع) با قتل خطایی آشوبها چه می کرد؟! 📝 محسن قنبریان 1400/10/17 ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
این مرد در طول 47 سال توانسته است 5 میلیون کیلومتر با خودروی خود رانندگی کند و به سبب همین عدد نامش برای سال آینده وارد کتاب رکوردهای گینس می شود. این خودرو به همراه راننده اش پرکارترین خودرو و راننده دنیا بوده اند. اما نظام سرمایه‌‌داری از یک جایی به بعد برای اجازه تولیدات این چنینی را نداد و برای کالاها عمرهای بسیار کوتاه تعیین کرد. اکنون هم ورژن جدیدی در راه است. کالاهایی که از بین نمی‌روند اما نیاز به سرویس و خدمات و به روز رسانی دائم دارند. خلاصه که چرخه‌ی مصرف مردم و پر شدن جیب سرمایه‌داران باید بچرخد. پیام وارده ☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
ساخت ایران|حسین مهدیزاده
ممنون میشوم اگر در انتقال این پیام به اهلش بنده را یاری کنید @social_theory
♨️دوستانی که تمایل داشته باشند، بین سه شنبه شب، بعد اذان مغرب و یا چهارشنبه دو ساعت به اذان مغرب میتوانیم در خدمتشون باشیم. 📍آدرس متعاقبا برای دوستان علاقه مند ارسال خواهد شد @social_theory
هدایت شده از پرفسور مسعود درخشان
1642104069_ليبراليسم ـ ریشه فساد و چپاول (1).pdf
1.22M
🛑ليبراليسم: ريشۀ فساد و چپاول ❇️پرفسور مسعود درخشان 🛑مقدمه‌ای برای كتاب دستبرد ناپيدا ❇️ترجمۀ دكتر حسين حسن‌زاده و عليرضا زماني انتشارات دانشگاه امام صادق عليه‌السلام- دي‌ماه 1400 💠 @profderakhshan
تهران در دنیا رتبه ۲ گرانترین قیمت مسکن را دارد! 🔹آسیا نیز دارای ۹ مورد از ۱۰ گران ترین بازارهای املاک و مستغلات جهانی (در مقایسه با حقوق) است.
«در داخل اجتماعات اسلامی، اکثریت مردم مسلمان، هنوز اسلام را عبارت از تشریفات و مراسمی بی‌ارتباط به زندگی می‌دانند و از مبانی اساسی آن، که قسمت اعظم این مکتب حیاتی را تشکیل می‌دهد، غافلند. هنوز این آئین الهی را شعائر- آن هم شعائری بی‌مغز و نه نماینده‌ی واقعیات- گمان می‌کنند و از اصول اسلامی بی‌خبر و بی‌اطلاعند. هنوز نتوانسته‌اند بپذیرند که اسلام، برنامه‌ی زندگی است و تنها عمل به قسمتی از مقررات شخصی آن کافی نیست که عمل‌کننده را در شمار مسلمانان درآورد.» (بخشی از مقدمه‌ی آیت‌الله سید علی خامنه‌ای بر کتاب «آینده در قلمرو اسلام» نوشته‌ی سید قطب @social_theory
هدایت شده از مستضعفین تی‌وی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تبعیض در پرداخت حقوق و دستمزد، چگونه کینه و نفرت را در جامعه زیاد می‌کند؟ 🔹 بر خلاف آنچه مسلک‌ها علاقه دارند نشان دهند، به وجود آمدن حسِ خوشحالی-ناراحتی، امید- ناامیدی و علاقه-کینه لزوما به خود برنمی‌گردد؛ ها و های حکومت اتفاقا بیشتر از خود فرد، می‌تواند در جامعه، برادری و همبستگی ایجاد کند یا نفرت و کینه را رواج دهد. 🔺 حاج آقا بسیار دقیق بر این موضوع دست گذاشته. رابطه بین در نظام پرداخت حقوق و دستمزد، و به وجود آمدنِ دنیایی پر از کینه، نفرت و عقده. 🎬 @Mostazafin_TV
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یووال نوح حراری، تاریخ‌دان و آینده پژوه موثر در دهه اخیر: انسان‌ها حالا حیواناتی قابل هک هستند و معمولاً وقتی می‌توان چیزی را هک‌ کرد، می‌توان آنرا ساخت. این که انسان‌ها روح و اراده آزاد دارند تمام شد. یکصد سال دیگر انسان‌ها متوجه خواهند شد که «پاندمی کرونا» نقطه آغازی شد بر نوع جدیدی از نظارت بر بشریت، نظارتی از زیر پوست هک انسان و علوم بیولوژیک به انسان توانایی‌هایی مانند خدا می‌دهد ما در حال اغاز عصر حیات غیر ارگانیک هستیم
هدایت شده از یا مهدی
⚠️سوراخ های بودجه فرهنگی کشور ♻️یکی از موضوعات مهم در حوزه حکمرانی فرهنگی مبجث بودجه ریزی می باشد. وقتی که شما کمی وارد فضای سیستم ها و سازمان های فرهنگی می شوی و اگر از بالا به این سازمان ها نگاه کنی می بینی که سرازیری های زیادی وجود دارد و وضعیت بودجه ریزی فرهنگی در کشوراوضاع نابسمانی دارد اما سوراخ های بوجه فرهنگی کشور کجا هستند و آسیب بودجه ریزی فرهنگی در کشور چیست؟ 🏢سازمان های رسمی فرهنگی بخش اعظمی از بودجه های فرهنگی کشور به 54 سازمان متولی رسمی در حوزه فرهنگ اختصاص داده می شود که دولت آقای رییسی در بودجه 1401، 9 نهاد اصلی را متولی پرداخت بودجه ها نموده است تا شاید با این کار بتوانیم در دراز مدت این سازمان ها را ادغام نماییم.بخش اعظم این بودجه این سازمان ها از 60 تا 80 درصد بودجه آنها صرف حقوق و دستمزد می شود و مابقی آن بیشتر در خود ستاد خرج می شود و شاید یک آب باریکه به استان ها سرازیر شود. مجموع بودجه ای که دولت به سازمان های رسمی حوزه فرهنگ اختصاص دادهاست 23 هزار میلیارد تومان می باشد.(این مبلغ حدود 1.3 درصد کاهش داشته است) 🕌بنیاد های غیر دولتی حاکمیتی دو نهاد اقتصادی اصلی زیر مجموعه رهبری یعنی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام، قسمتی از بودجه خود را صرف کارهای فرهنگی می کنند. بعضی از فعالیت این دستگاه ها پیوست فرهنگی می باشد یعنی اساسا هدفشان کار فرهنگی نیست ولی درکنار فعالیت معین خود ستادهای فرهنگی نیز ایجاد کرده اند. قشر فرهنگی این دستگاه ها غالبا اخراجی ها و ناسازگاران سازمان ها و تشکل ها می باشند که بدلیل درخواست بودجه های فراوان و یا سایر دلایل دیگر تن به این اجتماعات نداده اند.(البته در بعضی از این لایه فعال فرهنگی، حرکت های موثری نیز مشاهده می شود و نباید کاملا تمامی حرکت ها را زیر سوال برد) 🏛شهرداری ها شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک ساختار حاکمیتی غیر دولتی دارای بودجه فرهنگی قابل توجهی هستند.وجود ۱۳۴۵ شهرداری و ۳۷۰۸۰ دهیاری در کشور به عنوان بازوهای اجتماعی و فرهنگی دارای اثرات فراوانی هستند.این ساختار های غیر رسمی فرهنگ دارای بودجه هایی به مراتب بیشتر از ساختار های رسمی منطقه ای می باشند. برای مثال در اعتبارات بسال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای مؤسسات فرهنگی و هنری اجتماعی شهرداری تهران در نظر گرفته شده که از کل اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران بیشتر است.هنگامی که جریان انقلابی بر مسند این جایگاه ها نباشد می بینیم که قسمت زیادی از بودجه ها صرف کنسرت های موسیقی،همایش های بی مصرف،ساخت لوگو یک میلیاردو ششصد میلیون تومانی می شود. 🏦بانک ها و بنگاه های اقتصادی این قسم شامل موسسات اقتصادی و بیزینس من ها می باشد که برای فرارمالیاتی یا کاهش مالیات اقدام به فعالیت فرهنگی می کنند و شامل کارخانه ها،بانک ها و موسسات خصوصی می شود.غالب این بودجه ها در بخش های ورزشی و یا هنری خرج می شود. در واقع این بودجه ها در بخش های پر هزینه حوزه فرهنگ خرج می گردد و با اندک رابطه ای با مدیر عامل مجموعه و در راستای اهداف حزب آنها، این پول ها را به جیب میتوان زد.جالب است که یک بانک می آید بر روی یک فیلم که به اسکار راه یافته است سرمایه گذاری می کند و در حالی که مروج ناهنجاری های اجتماعی است! 🏯شوراهای عالی کشور وجود بیش از 22 شورای عالی در کشورکه صرفا به گعده های دورهمی و دبیرخانه ها منتفی می شوند جهت تهیه گزارش،بودجه های خود را در بین مجموعه های مختلف تقسیم می نمایند.برای مثال شورای عالی اجتماعی کشور که در ذیل وزارت کشور تعریف شده است دارای 300میلیارد بودجه است که متاسفانه اگر کسی فقط می توانست در آن جلسه حضور داشته باشد و با داشتن یک طرح نامه مکتوب، بودجه میلیادری به جیب بزند. بخش قابل توجهی از بودجه ها این شورا به ngo و حتی گروه های غیر هم سو پرداخت شده است ✍️مجتبی فرهنگ 🌐کانال حکمرانی فرهنگی 🆔 @Cultural_governance
هدایت شده از یا مهدی
⚠️سوراخ های بودجه فرهنگی کشور 🏬سازمان های غیر رسمی حوزه فرهنگ 54 سازمان و نهاد اصلی در کشور به صورت مسقیم و مبتنی بر سرفصل ها و وظایف، ردیف بودجه دارند اما دستگاه های غیر رسمی دیگری نیز در حوزه فرهنگ؛ چه به صورت دولتی و چه به صورت غیر دولتی در حال نقش آفرینی هستند که مجموع آنها به130 سازمان خواهد شد. برای مثال بیش از 20 وزارت خانه در دولت دارای معاونت فرهنگی هستند که بودجه های قابل توجهی دارندبرای مثال معاون فرهنگی وزارت بهداشت دارای دو بودجه دانشگاهی و ستادی می باشد. در سال 1399 بودجه فرهنگی این معاونت چیزی حدود 70 میلیارد تومان خالص برای کارهای فرهنگی بوده است؛ در حالی که نهاد رهبری در دانشگاه فاقد همچین بودجه ای خالص برای فعالیت های فرهنگی بوده است یا برای مثال وزارت نفت دارای بودجه های چند صد میلیاردی در حوزه فرهنگ می باشد و متاسفانه با برگزاری برنامه های پر هزینه فاقد هر گونه اثر گذاری می باشند 📡اپراتورها وجود دو اپراتور غول آسای همراه اول و ایرانسل در کشور با توجه به مصوبات مجلس و دولت ملزم به اختصاص درصدی از درامد خود به امورات فرهنگی و تولید محتوا رسانه ای شده اند.مبلغ این بودجه در آمار های غیر رسمی چیزی بیش دو هزار میلیارد تومان می باشد. امروزه اسم نوجوان دهه هشتادی مهرشاد سهیلی را زیاد شنیده اید.یکی از منباع تغذیه این شخص از اپراتور صدا و سیما و پیامک های تبلغی می باشد که توانسته است 2 میلیارد ناقابل را از اپراتور همراه اول بگیرد 📡صندوق های مالی این صندوق ها توسط مرکز ریاست جمهوری تاسیس شده است مانند صندوق های بنیاد ملی نخبگان و یا صندوق ملی امید که زیر نظر خود ریاست جمهوری می باشد که یکی از این صندوق ها ذیل ریاست جموری دارای 60 هزار میلیارد تومان پول می باشد.غالبا این واریزی صندوق ها به تیم ها و هسته های کنشگر حوزه اجتماعی می باشد که در قالب گروه های استارتاپی و یا مردمی تخصیص صورت می پذیرد ♻️باتوجه با توضیحات داده شده میتوانیم اصلی ترین آسیب های بودجه را در حوزه فرهنگ موارد زیر شمارد 🔸عدم داشتن مدل منطقی جهت رگولاتری مالی،شتابدهی و ارزیابی تیم های مردمی 🔸پول پاشی های بی حساب و کتاب به اسم حمایت از گروه های مردمی 🔸وجود تعدد زیاد دستگاه های غیر رسمی در حوزه فرهنگ 🔸الزام داشتن کانال و رابطه برای گرفتن بودجه 🔸عدم ارزیابی از میزان اثر بخشی براساس هزینه کرد 🔸نبود ساختار الزام آور جهت حسابرسی فرهنگی 🔸تقسیم نمودن بودجه در مراکز شهری کلان و عدم عدالت مالی در بودجه ریزی فرهنگی 📌ایا اساسا تجمیع بودجه های فرهنگی درست است؟ یا باید برای این قضیه تنظیم گری نمود و شورا حسابرسی فرهنگی را ایجاد نمود ✍️مجتبی فرهنگ 🌐کانال حکمرانی فرهنگی 🆔 @Cultural_governance
کم حجم دورهمی با مخاطبین اینستاگرام دی 1400.mp3
52.24M
فایل صوتی اولین جلسه دورهمی با مخاطبین اینستاگرام و کانال ساخت ایران در دیماه برگزار شد. موضوع این جلسه گزارشی بود که بنده از پروژه اصلی ام «از نظریه اجتماعی تا فضای اجتماعی» تقدیم کردم و در ضمن این توضیح، مفاهیمی مثل «دو قطبی اجتماعی» هم مفصلا گفتگو شد. در آخر این جلسه بخشی از ایده «زیست شهرهای آینده ایرانی» که دو سال است با دوستانم در اندیشکده مطالعات راهبردی زیست شهر آن را دنبال می کنیم هم معرفی شد که پیش از این از آن صحبتی در کانال و اینستاگرام مطرح نکرده بودم @social_theory
نقش حکومت در تولید آزادی: هر جامعه ای بر اساس طرحش و به وسیله حکومتش، آزادی را در قالب ساختارها و مناصب و روندهای دستیابی به انها و سیر از یکی به دیگری از آرزو و آرمان به تحقق تبدیل میکند. جمهوری اسلامی چهل سال پیش، به مدت کوتاهی، مقداری ساختار و منصب و روند بر اساس طرح انقلابی خودش تولید کرد و بعد تا حد زیادی همه چیز متوقف شد. این تعداد محدود از آزادی اجتماعی بین خودی تر ها تقسیم شد و چون زیادی تولید نشده بود، بخش زیادی از ازادی تولید شده توسط انقلاب بی نصیب ماندند.
✅نقش حکومت در تولید آزادی 🖌️حسین مهدیزاده هر جامعه ای بر اساس طرحش و به وسیله حکومتش، آزادی را در قالب ساختارها و مناصب و روندهای دستیابی به انها و سیر از یکی به دیگری از آرزو و آرمان به تحقق تبدیل میکند. جمهوری اسلامی چهل سال پیش، به مدت کوتاهی، مقداری ساختار و منصب و روند بر اساس طرح انقلابی خودش تولید کرد و بعد تا حد زیادی همه چیز متوقف شد. این تعداد محدود از آزادی اجتماعی بین خودی تر ها تقسیم شد و چون زیادی تولید نشده بود، بخش زیادی از ازادی تولید شده توسط انقلاب بی نصیب ماندند. هر سال در مناصبتهای انقلابی، عده ای که طعم این ازادی های جدید و متناسب با بر آمده از انقلاب را چشیده اند به رادیو و تلویزیون میایند و از میگویند که درست هم هست. بقیه انقلابی ها اما باید به آزادی حداقلی اکتفا کنند، به همین دلیل است که امروز بخشی از بسیجی ها و مذهبی ها هم به منتقدین وضع موجود تبدیل شده اند و از جدا شدن نظام از نهضت میگویند. انهایی که برای یک زندگی خوب با انقلاب همراه شده بودند، حتی همین سطح از آزادی بر آمده از ایمنی را هم درک نمیکنند و این مشکل بزرگی است که توقف تولید آزادی به بار آورده است @social_theory
برگزار می‌کند: ✅ پنل کارگروه وحکمرانی تمدنی 💠 ارائه مقاله برتر 💠 گفتگوی علمی با موضوع: قاعده دینی پرداخت حقوق به مدیران با حضور: 👤 دکتر ؛ عضو هیئت‌علمی دانشگاه جامع امام حسین (علیه‌السلام) 👤 دکتر ؛ معاون سازمان اداری و استخدامی کشور 👤 حجت الاسلام ؛ پژوهشگر فقه حکومتی 👤 دبیر علمی نشست: دکتر مهدی خزاعی؛ مسئول اندیشکده تربیت زمامدار پژوهشکده شهید صدر 🗓 یک شنبه، ۲۴ بهمن ماه ⏰ ۹:۳۰ تا ۱۲ 🏢 مکان: تهران، تقاطع بزرگراه شهید سلیمانی شرق و شهید باقری، کوچه شهیدان صادقی، پ ۱۱۲، ساختمان شهید اسدالهی 🔸لینک حضور در جلسه مجازی: 🌐 https://www.skyroom.online/ch/sadr/irhfc 🔹🔸🔹🔸 📣 همایش ملی انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده 🌐 http://irhfc.ihu.ac.ir/ 🆔 @irhfcconf
تاملی درباره علل و عواملی که باعث شد رهبر انقلاب اسلامی در جهاد تبیین، ماموریت «روایت» انقلاب اسلامی و حوادث ذیل آن را به عنوان یک فریضه فوری و همگانی برای طرفداران انقلاب اسلامی مطرح کنند. گمان بر این است که ما برای انجام این ماموریت خلاء هایی فراتر از آنچه فکر می شود داریم. @social_theory