مقاله خواندنی 👆👆👆
«تشبه به کفار از منظر فقه امامیه »
منبع : از خبرگزاری فارس
در دو فرمت PDF و DOCX
@soltannasir
عزیزان 👆👆👆 لینک مطلب مربوط به شهر «صفد» (شهر قبالیست ها )
در اسرائیل
عزیزانی که این ارسال را نخوانده اند با کلیک بر روی لینک بالا می توانند این ارسال را مطالعه نمایند
@soltannasir
@soltannasir
{ درد و دل 85 }
{سوءاستفاده از قوانین معنوی توسط دشمنان6}
{ خلقت صورت های مثالی و نمادها }
پس از نقل نظرات فقها در باب تشبه به کفار حال در ادامه به توضیح چگونگی شکل گیری نمادها می پردازیم .
هر عملی که انسان انجام می دهد . _آنگونه که عرفا و حکمای بزرگ جهان اسلام گفته اند . _ صورتی از آن (عمل) در عالم مثال ایجاد می شود .
از هر عملی صورت مثالی تنها مختص به آن عمل خاص ایجاد می شود . من باب مثال از عمل فریضه نماز صورتی در عالم مثال ایجاد می شود . که خاص نماز است .
و با هر بار نماز خواندن صورتی جدید از نماز شخص در عالم مثال ایجاد می شود . یعنی به ازای هر نماز یک صورت مثالی ایجاد می شود .
به مرور زمان در اثر تکرار عمل نماز از مجموعه این صورت ها (صورت مثالی نمازهای شخص ) صورتی جدید و واحد در عالم مثال ایجاد می شود . (با حفظ صورت مثالی هر نماز به صورت واحد ) که صورت کلی نماز های وی است .
صورت کلی نماز شخص در عالم مثال تابع کل نمازهایی است که وی در همه عمر خویش خوانده است .
و صورت مثالی هر نماز تابع فکر و توجه دل و خاطر به معبود حقیقی الله تبارک تعالی و حال و هوای باطنی شخص می باشد .
اما صورت کلی نمازهای اشخاص در عالم مثال _ با حفظ صورت فردی نماز های هر شخص _ به یکدیگر می پیوندد و صورت کلی نماز مسلمین را تشکیل می دهد .
در واقع به عبارتی دیگر در عالم مثال صورتی مثالی از نماز هر شخص وجود دارد .
و از مجموعه نمازهای یک شخص نیز صورتی کلی و واحد وجود دارد که تابع صورت تمامی نماز هایی است که وی در عمر خویش خوانده است .
در واقع همانگونه که پیشتر گفته شد که انوار و افکار بر اساس قاعده تشابه به یکدیگر می پیوندند .
صورت های مثالی اعمال نیز بر اساس قانون تشابه به یکدیگر می پیوندند .
بر اساس همین قاعده ، با توجه به دروس تشابه انوار که در آن گفته شد که نور نماز شیعیان و برادران اهل سنت بر اساس وضو متفاوت و بعضی اذکار متفاوت با یکدیگر متفاوت است .
صورت مثالی نماز های شیعیان و اهل سنت با یکدیگر متفاوت است .
در نتیجه ، ابتدا بر اساس قاعده تشابه صورت های مثالی کلی نماز همه شیعیان_در طول تاریخ _ به یکدیگر می پیوندد .
و صورت های مثالی کلی نماز همه اهل سنت _در طول تاریخ _ به یکدیگر می پیوندد .
بنابراین دو صورت مثالی کلی برای نماز در عالم مثال ایجاد می شود .
یکی صورت مثالی نماز شیعیان ، دیگر صورت مثالی نماز اهل سنت و جماعت
و از به هم پیوستن این دو صورت به یکدیگر (با حفظ هر کدام از دو صورت به صورت جداگانه ) صورت کلی نماز مسلمین جهان در عالم مثال ایجاد می شود .
حال شکلی نظیر هرم را در نظر بگیرید .
برای هرم در علم فیظیک و متافیظیک خواصی مترتب است . که دانشمندان در باب آن تحقیقات بسیار ارزنده ای دارند و بسیار سخن گفته اند : نظیر تیز شدن چاقو در مرکز هرم و یا سالم ماندن اغذیه در مرکز هرم (دیر فاسد شدن آن )
و غیره
هرم شکلی است که حداقل از سه مثلث تشکیل شده است .(+ یک مثلث در قاعده ) و مثلث اولین شکل از اشکال هندسی است . و عدد سه(تعداد اضلاع مثلث) اولین عدد از اعداد فرد می باشد .
مثلث شکلی هجومی است . و بالذاته نه منفی و نه مثبت است چنانچه هرم در اصل خویش نه مثبت است و نه منفی .
اما مسئله این است که شکل هرم بیشتر توسط تمدن های شرک آمیز نظیر مصر و یا مایاها برای ارتباط با خدایان فرومایه مورد استفاده قرار می گرفته است .
وقتی هزاران سال هرم توسط مصریان و مایاها و بعضی از تمدن های دیگر برای ارتباط با خدایان فرومایه استفاده می شده است . صورت کلی ای که از هرم در عالم مثال ایجاد شده است . با انرژی شرک آمیز و جادو و ارتباط با این خدایان ساخته شده و شکل گرفته است .
بنابراین صورت کلی مثالی ساختمان هرم دارای چنین انرژی ای(شرک) می باشد .
حال اگر سالکی مسلمان برای استفاده از خواص متافیظیکی هرم ، هرمی بسازد و در زیر هرم بنشیند و مراقبه نماید و یا به ذکر بپردازد .
صورت مثالی ای که از عمل وی (نشستن زیر هرم) در عالم مثال ایجاد می شود . با صورت مثالی کلی هرم در صورت استمرار عمل (نشستن در زیر هرم ) پیوند برقرار می نماید . و این سالک مسلمان بدونی که بداند و حتی متوجه باشد . از انرژی معنوی شرک و جادو صورت کلی مثالی هرم تغذیه می نماید .
بنابراین استفاده دراز مدت از هرم برای یک سالک مسلمان ممکن است که در نهایت به لغزش وی بیانجامد .
نکته :این نکته را باید دوستداران متافیظیک بخاطر بسپارند که بعضا بخاطر پیشرفت سریع تر سلوکی دست به چنین اعمالی می زنند . و برای توجیه عمل خویش همواره فلان عالم بزرگوار را مثال می زنند که در زیر هرم اربعین نشسته است . هر عملی از سوی هر بزرگی دلیل بر درست بودن آن عمل نمی باشد .
#عالم_مثال #تشابه #صورت_مثالی
#نماز #شیعه #اهل_سنت #هرم
@soltannasir
@soltannasir
{ درد و دل 86 }
{ سوءاستفاده از قوانین معنوی توسط دشمنان 7}
با توجه به دروس پیشین تا حدودی مشخص شد که نمادها چگونه در عالم مثال ایجاد می شوند . و چگونه تاثیر گذار هستند .
بسیاری از دشمن شناسان ما را نظر بر این است که دشمنان ما (ماسون ها و ایلومیناتی ها و سایر انجمن های مخفی ) در استفاده از نمادها بسیار افراطی و خرافه گرا هستند .علت چنین نظر اشتباهی این است که این عزیزان (دشمن شناسان ) از کارکرد عالم مثال اطلاع درستی ندارند .
دشمنان ما بخوبی می دانند که چه می کنند . هزاران سال پیش در متون باستانی و اسطوره ای در داستان های خدایان نقل است که خدایان باستانی با نذر و قربانی و دعا و نیایش به درگاهشان قدرت می گرفتند . اگر خدایی نمی توانست . نیاز پرستندگان خویش را بر آورد . ممکن بود نقش خویش را به خدای رقیب بدهد . اینگونه است که در داستان خدایان به مرور زمان بعضی خدایان فراموش می شدند و جای خویش را به خدای دیگری می دادند .
و خدایان انسان ها را مجبور می نمودند تا به تمدن های مجاور حمله نمایند . و پادشاهان بدستور خدایان مردمان تمدن های مجاور را قتل عام می نمودند و شهرهایشان را می سوزاندند و خاکستر شهرها را به توبره می کشیدند .
علت این امر این بوده است که اگر پرستندگان خدایان تمدن های دیگر کشته شوند . آن خدایان نیز چون پرستنده ای ندارند . به مرور زمان ضعیف می شدند . و اینگونه خدایان تمدن مهاجم به راحتی می توانستند . خدایان تمدن مجاور را (در عالم خودشان که بعد دیگر کرات منظومه شمسی است ) شکست دهند .
نکته : در ماجرای حمله کوروش کبیر به بابل نیز ما شاهد این مسئله هستیم که چگونه مجمع خدایان میان رودانی به ریاست مردوخ چون آیین های پرستش و قربانی به درگاهشان توسط نبونعید پادشاه بابل منسوخ اعلام شد . مردوخ رئیس این خدایان در کشورهای مختلف به جستجو پرداخت تا کوروش شاه انشان را پیدا نمود و از او خواست که به بابل حمله نماید . مردوخ به کوروش کبیر کمک معنوی نمود تا ماد را به قلمرو خویش اضافه نماید و سپس بابل را فتح نماید و کوروش کبیر نیز آیین های پرستش خدایان میان رودان را احیا نمود و اینگونه این خدایان فرومایه از خطر نابودی ، که با عدم پرستش به مرور ایجاد می شد نجات یافتند .
در واقع خدایان به کوروش کبیر و کوروش کبیر به خدایان خدمت نمود .
در منشور کوروش کبیر به عنوان یک سند بزرگ تاریخی ، این حقیقت تاریخی ثبت شده است .
حال هنگامی که آنان نمادی مانند تک چشم را که نماد چشم خدای فرومایه رع و همچنین چشم خدای فرومایه هورس است . را سالها پیش در پشت اسکناس یک دلاری بر نوک هرم قرار دادند . از اینکه نظام فکری خویش را آشکارا بیان نمایند . ابایی نداشتند . بلکه در اینکار تعمد نیز داشته اند .
زیرا هنگامی که افکار تمام جهانیان به مرور زمان معطوف به این نکته می شود . که این نماد (تک چشم ) نماد آنان(انجمن های مخفی ) است و چه تاریخ و سرگذشتی دارد . (تاریخ ماجرا و فلسفه تک چشم در متون اساطیر مصر باستان ) از مجموعه این افکار یک آگاهی جمعی جهانی به مرور زمان ایجاد می شود . و آنان برای نیرو گرفتن مجدد این نماد «تک چشم » به این آگاهی جمعی جهانی نیاز داشتند .
انجمن های مخفی پس از ایجاد این آگاهی جهانی این نماد(تک چشم ) را به مرور در نقاط مختلف به کار می برند . از فیلم های هالیوودی گرفته تا ایستگاه مترو شهر تهران .
هنگامی که مردم به این نماد تک چشم آگاهانه نگاه می نمایند . با یادآوری اینکه این نماد (تک چشم ) متعلق به انجمن های مخفی (فراماسونری جهانی و ایلومیناتی ها و مصرباستان) است .
در واقع این نماد را قوی تر می نمایند .
زیرا همانگونه که پیشتر گفته شد از این نماد ها یک صورتی کلی در عالم مثال وجود دارد . و صورت های مثالی از نیروی فکر انسان ها تغذیه می نمایند و هر قدر که به آنان بیشتر فکر شود به مرور زمان قوی تر می شوند .
نکته 2 : صورت مثالی یک شیء هنگامی که به آن آگاهانه فکر شود نسبت به هنگامی که ناآگاهانه با آن برخورد و یا فکر شود . قوی تر می شود .
بنابراین دشمنان از نمادها در همه جا استفاده می نمایند . تا بتوانند آنها را با کمک نیروی فکر آگاهانه بشر تقویت نمایند .
نکته 3 : تقویت کردن نمادی نظیر تک چشم با کمک به خاطر آوردن آگاهانه آن نماد توسط مردمان جهان ، با توجه به اینکه این نماد ، چشم خدای رع و هورس است علاوه بر تقویت صورت مثالی نماد تک چشم ، باعث تقویت خدای رع و هورس نیز می شود . و این زمینه بازگشت آنان را فراهم می آورد .
نکته 4 : نماد تک چشم ، نماد چشم دجال نیز هست .
#سوءاستفاده #مثال #تک_چشم
#چشم_هورس #چشم_رع #نماد
@soltannasir
🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫