♨️بدعتی دیگر از سروش محلاتی
‼️ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان‼️
❌سروش محلاتی در کانال تلگرامی خود یک سوال فرضی مطرح کرد و پاسخی برای آن نوشت به این صورت که:اگر مردم از پارهای مسائل دینی برگردند و از آرمانهای خود روی گردان شوند ، چه باید کرد؟ در پاسخ اینگونه مطرح کرده اند که پیامبر باید با هدایت و بلاغ مبین(فقط تبلیغ)حجت را بر مردم تمام کند و بیش از این مسئولیتی ندارد!!
پس چرا: ما ادعای مسئولیتی فراتر از رسول خدا داریم ؟!
⚜️رحا:
🔰این نوع تفکر سروش محلاتی شبیه خط فکری #کدیور و #سروش است و پا جای پای آن ها گذاشته اند #روح_سکولاریسم در این تفکر ایشان موج می زند، زیرا وظیفه پیامبر(ص) را فقط تبلیغ میدانند نه چیز دیگر!
✳️ در جواب امثال ایشان، خداوند تبارک و تعالی در آیه 128 سوره توبه در خصوص رسول گرامی اسلام(ص) میفرمایند: «... حَريصٌ عَلَيكُم بِالمُؤمِنينَ؛ اصرار بر هدایت شما دارد» همچنین در سوره کهف آیه 6 میفرمایند:« فَلَعَلَّكَ بَاخِعٌ نَفْسَكَ گویی میخواهی بخاطر اعمال آنان، خود را از غم و اندوه هلاک کنی»
✳️ همچنین باید دانست سروش محلاتی برای رسیدن به این هدف ارتباط بین آیات را قطع کرده و فقط به بیان چند آیه اکتفاء کردهاند. این سؤال پیش میآید که آیا هدف ایشان با این نوع گزینش آیات، گسترش فساد درجامعه است! زیرا به خاطر عدم برخورد با #مفاسد_و_مظالم_اجتماعی فساد شیوع پیدا می کند و جامعه دچار هرج و مرج می شود!
⁉️به کجا چنین شتابان _ فتأمل یا شیخ!!
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
🔥
📛 #هر_وقت_فکر_گناه_میاد_به_ذهنم
➰ #مرگ_در_قرآن_مجید
🕊بسم الله الرحمن الرحیم🕊
🔶 إِنْ هِيَ إِلاَّ مَوْتَتُنَا الْأُولي وَ ما نَحْنُ بِمُنْشَرينَ
🔷پايان كار جز همين مرگ نخستين نيست و ما ديگر بار زنده نمي شويم ،
📗 سوره: دخان آيه: 56
#تلنگر
ما از خاکیم و به خاک بر میگردیم پس این همه غرور چرا؟
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
🔰 مجرم اصلی فاجعه فلسطین، دولتهای غربی و سیاستهای شیطانی آنهاست
🔺️ پیام تصویری رهبر انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس:
مجرم اصلی فاجعه غصب فلسطین، دولتهای غربی و سیاستهای شیطانی آنها بود. آن روزی که دولتهای فاتح جنگ اول جهانی، نیاز به یک پایگاه امن در قلب این منطقه را برای تضمین سلطهی دائمی خود بیش از پیش احساس کردند. انگلیس از سالها پیش از آن با طرح بالفور زمینه را آماده کرده و با همفکری زرسالاران یهودی بدعتی به نام صهیونیسم را مهیای نقشآفرینی کرده بود.
سرانجام پس از دومین جنگ جهانی با استفاده از غفلت و گرفتاریهای دولتهای منطقه، ضربهی خود را وارد آوردند و رژیم جعلی و دولتِ بدون ملت صهیونیست را اعلام کردند. ۹۹/۳/۲
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥امام خامنهای:
🔹هدف اصلی کمپانی داران یهودی از ایجاد رژیم صهیونیست، بنای پایگاهی برای حضور دائمی در غرب آسیا و امکان دسترسی برای دخالت و تحمیل بر کشورها و دولت های این منطقه بود.
🔸متأسّفانه اغلب دولتهای عرب پس از مقاومتهای نخستین که برخی از آنها تحسینبرانگیز بود، بتدریج تسلیم شدند و با امیدهای واهی به هدفهای دشمن کمک کردند.
⭕️امام خامنهای: امروز دنیا قربانیان کرونا را میشمارد اما چرا هیچکس میلیونها مظلوم در جهان اسلام را شمارش نمیکند؟
🔸امروز دنیا یک به یک تعداد قربانیان کرونا را در سراسر جهان میشمارد، امّا هیچ کس نپرسیده و نمیپرسد قاتل و مسئول صدها هزار شهید و اسیر و مفقود در کشورهایی که آمریکا و اروپا در آن آتش جنگ را روشن کردهاند کیست؟
🔹چرا هیچ کس این میلیونها کودک و زن و مردِ مظلوم در جهان اسلام را شمارش نکرد؟ چرا میلیونها فلسطینی باید هفتاد سال از خانه و کاشانهِی خود دور بوده و در تبعید به سر برند؟ و چرا قدس شریف، قبلهی اوّل مسلمانان باید مورد اهانت قرار گیرد؟
🔸سازمان به اصطلاح ملل به وظیفهی خود عمل نمیکند و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری مُردهاند. شعار «دفاع از حقوق کودک و زن» شامل کودکان و زنان مظلوم یمن و فلسطین نمیشود.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#معرفی_کتاب
#زخـم_داوود
● این رمان در سال ۲۰۰۹ عنوان پرفروشترین کتاب فرانسه را از آن خود کرد و تاکنون به ۲۶ زبان دنیا ترجمه شده است.🍃
● سوزان ابوالهوی نویسندهای فلسطینی است که جنگ را تجربه کرده و در رمان «زخم داوود» نیز موضوعات انسانی و اجتماعی را در لابهلای حوادث جنگ روایت میکند.
● نویسنده در این کتاب زندگی چهار نسل از یک خانواده را برای مخاطب توصیف و تشریح میکند و در عین این که موضوع مقاومت مردم فلسطین را موضوع اصلی رمانش قرارداده از عشق، ایمان و غرور می نویسد. 🍃💕
● نویسنده در این کتاب به فلسطین از زاویۀ جدیدی نگریسته است و به نظر میرسد ابوالهوی با نگارش این رمان درصدد است به مخاطب نشان دهد که فلسطین فقط مکانی برای جنگ نیست و انسانهایی که در آن به زندگی خود ادامه میدهند دغدغههای انسانی متفاوتی دارند.
● نسخۀ اصلی این رمان نخستین بار در سال ۲۰۰۶ در ایالات متحده منتشر شده است. 🇺🇸
● نام انگلیسی این رمان "صبحگاهان در جنین" میباشد. 💔🍃
خرید آنلاین این کتاب از سایت http://4soooq.ir
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
✨🔶✨🔶✨🔶✨🔶✨
✨
⭕️ببخش ما را #فلسطین ...
🔷ما را ببخش
اگر در بستر مرگ تنهایت گذاشتیم
اگر زیر بارش بمب و باروت فقط نگاهت کردیم
اگر همانند سربازان شکست خورده ترکت کردیم
🔷ببخش ما را
اگر رودخانه های پر از خون جوانانت جاری شد
اگر فقط تماشاچیه تجاوز به تو بودیم
اما خاموش ماندیم
در میان اندوهی چنین
بگو که حالت چگونه است فلسطین؟
اورشلیم بلاکش
غزه بی نوار
خان یونس مظلوم
رفح محکوم به جنگ و خون
🔷به من بگو
آیا فشنگ تک تیر انداز، دریا را هم می تواند از پای در بیاورد؟
آیا عشق نیز همراه هزاران پناهنده دیگر پناهنده شده؟
آیا پس از به خاک و خون کشیدن تو شعری هم مانده؟
جنگ بیهوده سلاخی ات کرده
که این جنگ، جنگ تمام مسلمین است
که از درون تهی مان می کند
مردمان مارا به چهارگوش هفت اقلیم می پراکند
درمانده و محزون
بی آنکه اخطاری دهد چون یهود، سرگردان می کند
جوانانت را مجاب کردند، بجای زندگی تیراندازی بیاموزند
خواستند خدا و خاک را به دو نیم تقسیم کنند
زورتان کردند تا علیه عشق شهادت دهند
🔷گفتند دشنام دهید خانه مقدس را که برکت و رحمت فلسطین است
که شما سرباز زدید از درشت گویی خوارج زمان
در برابر تفنگداران ایستادید و جانب قدس را گرفتید
جانب کوه را
دریا را
خدا را
هشتاد سال محکومیت به جنگ را تاب آوردی
سه نسل زندگی در جهنم را
هشت دهه مادران سرزمینت اشک و خون سر کشیدند و تقوا پیشه کردند
و همه جا را به دنبال عشق و صلحی بی پایان گشتند اما نیافتنش
شراب تاکستان هارا سر کشیدند
اما سرخوش نشدند
و به دنبال جایگزین در آمدند
جایگزین فلسطینی آزاد
غزه ای با خلیج زلال
خان یونسی خوش هوا
رفحی در آرامش
اما نیافتنش
بازگشتند و بوسه زدند بر خاک بیت المقدس
بوسه بر سنگ های خون آلود
و استشمام کردند هوایی را که بوی جنگ می دهد
بوی فشنگ و گوگرد و موشک
بوی گوشت سوخته
و همان را در آغوش گرفتند
و تو را در آغوش گرفتند
و چون دیوانگان بر روی لوله تانک های رها شده در شهر گریستند
🔷براستی که چه می کشند مادران سرزمینت؟
براستی که چه میکشی تو، فلسطین؟
مارا ببخش...
|وبسایت راسخون/به قلم: خلعت
@tabyinchannel
#انتشاربدونلینکجایزنمیباشد
📍تلاقی سه گانه فحشا، قمار و پول شویی در شبکه سایت شرطبندی داخلی!
🔹نکته قابل تامل، حضور بخش زیادی از دختران ایرانی در این هتل بسیار گرانقیمت است که آنگونه که از تصاویر مستهجن و توضیحات صفحات اینستاگرام آنان برمیآید، به فعالیت «اسکورت سرویس» (یا همان خدمات جنسی به مشتریان ثروتمند) در ترکیه و دبی مشغول هستند.
🔸در کمال تعجب بسیاری از این سایتهای #شرطبندی، دارای «ای-نماد» تاییدیه اعتماد الکترونیک هستند و این یعنی از سوی شبکهای در داخل کشور حمایت میشوند.
🔹این که شمار زیادی از سایتهای شرطبندی توانستهاند این نماد را به دست بیاورند، جدای از شیادی و فریبکاری فنی صاحبان این سایتها نشان از همکاری بخشی از دستگاههای داخلی با آنها میباشد، چون تایید اعتماد الکترونیک با ثبت مشخصات کامل متقاضی و بعد از استعلامهای مختلف ارائه میشود.
🔸در واقع سادهانگاری است اگر فکر کنیم فراهم شدن امکان انتقال میلیاردها تومان پول از طریق شبکه بانکی کشور بدون ارتباط با شبکهای از همکاران در درون دستگاههای حاکمیتی، به ویژه حوزه بانکداری الکترونیک، ممکن است.
🔹گردش مالی این سایتها تا ماهی صدها میلیارد تومان است. سایتهای شرطبندی و پولهای کلان آنها بستر مناسبی برای پول شویی مفسدان اقتصادی و خارج کردن پولهای مسئلهدار از کشور بدون کمترین ریسک نیز فراهم کردهاند.
🔸لایوهای اینستاگرامی، که محل تلاقی سه گانهی س..، قمار و #پولشویی در بستر فضای مجازی میباشند، بخشی از یک پروژه بزرگ و پیچیده برای تغییر سبک زندگی،فساد، و پولشویی هستند.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#کپی_با_لینک
🔻خویشتنداری جنسی یا لیبرالیسم جنسی؟
در بین جریانهای نوظهوری که تا به حال معرفی شده است، همه از بعد عرفانی به برخی از جریانها نگاه کردهاند. شاید کمتر کسی از جریان نوظهور "خویشتن داری جنسی" که در سالهای اخیر در غرب به وجود آمده آگاهی داشته باشند.
بعد از #رنسانس و تحولات آن، مهمترین مسائل دینی به باد استهزاء و انتقاد گرفته شد و با حذف آموزههای دینی نظرات مخالف آن به ظهور رسید.
موضوعات مربوط به عفاف نیز از این جریان فکری مصون نماند و تفکرات جدید، باعث تولد #لیبرالیسم_جنسی شدند. انقلاب جنسی و رهایی از قید و بندهایی که سنت و مذهب به وجود آورده بود کم کم فضیلت محسوب شده و باعث به وجود آمدن گروههای فمنیستی شد.
در سالهای اخیر غرب تمام تلاش خود را برای بازگرداندن دستورات عفیفانه به زندگی افراد بشر انجام داده است. تا به حال نیز نظرات و راهکارهای مختلفی برای برونرفت از این وضعیت ارائه شده است.
TLW1* از جمله جنبشهای نوظهور دهههای اخیر در غرب است"جنبش خویشتنداری جنسی" این جنبش در آمریکا پا به عرصه گذاشته
بانیان این جنبش، گروهی از متدینین مسیحی هستند که در سال 1980 سعی در تشویق و ترغیب افراد به رعایت عفاف و خویشتنداری میکنند.*
تمام تلاش این گروه برآن است تا ناکارآمدی لیبرالیسم جنسی را از طریق ارائه نتایج آن نشان دهد. برنامه عملیاتی" آموزش جنسی بر مبنای تعالیم مسیحی " در سال 1977 توسط TLW پایهگذاری شد. آموزش خردسالان،جوانان و نوجوانان و تشویق آن ها به خویشتنداری قبل از ازدواج از جمله تلاشهایی بود که برای جلوگیری از آسیبهای ناشی از آزادی روابط جنسی در این سنین صورت گرفت.
برخی ازفعالین، طرفداران آموزشِ آمیزش امن هستند، اما گروهی دیگر ضمن ناکارامدی این نظر خواستار خویشتنداری تا زمان ازدواج میباشند.
از سال 1993فعالیت های گسترده ای از جمله؛ همایش و نشست و ... عضوگیری از سراسر ایالت متحده شروع شد. یک سال بعد تبلیغات رسانهای زیادی از جمله کلیپ، موسیقی، کتاب و... توسط این جنبش انجام شد.
در سال 1996 شاید بیش از 600 محصول برای ترویج عفاف تولید شد! در سال 1999 برنامههای عبادی زیادی در جهت ترویج این امر در سانفرانسیسکو بر روی پل گلدن گیت2 صورت گرفت و جوانان بسیاری در این برنامهی عبادی شرکت کردند.
از طریق سایتTLW عضوگیری ادامه پیدا کرد و تا سال 2001 بیش از 31 هزار نوجوان عضو رسمی این سایت شدند.
⬅ بعدها برنامههای در جهت تعامل اولیا و مربیان در مدارس شکل گرفت. تا سال 2010 همچنان برنامههای عملیاتی زیادی برای مخاطبان مسیحی اجرا شد.
اهمیت این جنبش باعث شد سیاستمداران برای حل معظل لیبرالیسم جنسی به حمایت از این گروهها بپردازند و بودجههایی برای ترویج عفاف اختصاص دهند. این جریان همچنان به عنوان جنبش نو برخلاف جریان حاکم در جامعه در حال حرکت و رشد است!
آیا تعجباور نیست در جامعهای مثل آمریکا که به لحاظ بیبند و باری الگو و امال برخی از جوانان محسوب میشود اینگونه برای عفاف تلاش کنند؟!
1. True Love Waits
2.Golden Gate Bridge
•اطلاعات (اعدادو ارقام) از سایت اصلی جنبشTLW:www. Lifeway.comو کتاب عفاف گرایی در غرب گرفته شده است.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
«لا تَحْسَبَنَّ الَّذينَ ... يُحِبُّونَ أَنْ يُحْمَدُوا بِما لَمْ يَفْعَلُوا فَلا تَحْسَبَنَّهُمْ بِمَفازَةٍ مِنَ الْعَذابِ وَ لَهُمْ عَذابٌ أَليمٌ»
این گونه نیست که اگر عدهای کسی را مورد ستایش و تحسین قرار دادند، حتماً آن شخص آن کار را انجام داده باشد❗️
و یا اینکه حتما او آدم خوبی باشد و سزاوار جهنم نباشد‼️
📝نکته #جامعهشناختی
🌐 درباره پدیده #سلبریتی
از پدیدههای شوم و آثار مخرب رسانههای جمعی مدرن، پیدایش عدهای است که آنان را #سلبریتی میخوانند و قبلا #ستاره نامیده میشدند.
💢هر فرد مشهوری سلبریتی نام نمیگیرد؛ بلکه «سلبریتی» مشهوریتش را صرفاً به خاطر حضور در رسانههای جمعی به دست آورده؛ تا حدی که برخی تعبیر میکنند «سلبریتی» شهرتش را نه مدیون تلاشهای واقعی، بلکه مدیون سیستم است.💢
تا پیش از پیدایش شبکههای اجتماعی مجازی، مهمترین تولید کننده این شخصیتها (که آن موقع به «ستاره« معروفتر بودند) #سینما و تلویزیون بود؛
و مهمترین ویژگی چنین اشخاصی آن است که به جای اینکه شخصیت حقیقیِ خودشان مورد توجه قرار گیرد، #بازیگرند و بازیگریشان آنان را مشهور کرده است. #بازیگر، یعنی کسی که ماسکی به چهره میزند و نقش شخصی غیر از خودش را ایفا میکند.
پیدایش شبکههای اجتماعی مجازی موجب گردید، بازیگران منحصر به بازیگران فیلم و تئاتر نشوند،
بلکه فضای مجازی ظرفیتی برای بازیگری افراد پدید آورد:
هرکسی در این عرصهها، به جای اینکه خودش باشد، نقشی که برای مخاطبان جذابیت داشته باشد ایفا میکند، جذابیتی که حتی میتواند به خاطر خشونت و رذالت باشد؛ نه صرفا خوبیها❗️
💢اینان واقعا مصداق این آیهاند:
بشدت مورد توجهاند و مرتبا از جانب طرفداران (فالوورها) تایید و ستوده میشوند؛
اما اینها هیچیک دلیل بر آن نیست که آن کاری که ادعایش را هم میکنند واقعا انجام دادهاند؛
و این را هم نقصی برای خود نمیبینند؛ چون «بازیگر»ند❗️
و به قدری این گونه ارزشگذاری باطل در ذهن مردم رواج دارد که در این آیه دوبار با تاکید بیان کرد که
«لا تَحْسَبَنَّ ... لا تَحْسَبَنَّهم»
💢در انحطاط #مدرنیته و نفی #انسانیت در این دوره همین بس که #بازیگران #الگو شدهاند💢
(الگو کسی باید باشد که کمالی را به دست آورده؛
اما امروزه کسانی الگو شدهاند که خودشان هیچ نباشند و تنها کمالشان این است که ادای دیگران را درآورند و نقش بازی کنند❗️)
✅تبصره
سخن فوق، نکوهشِ شغل افرادی که بازیگرند، نیست؛
بلکه نکوهشِ انسانهایی است که بازیگران – که از آن جهت که بازیگرند، شخصیت «خود»شان هیچ و پوچ است- را الگوی خود قرار دادهاند.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
🌷هو الجمیل🌷
✍ الإمامُ الصّادقُ عليه السلام : آفَةُ الدِّينِ ; الحَسدُ و العُجْبُ و الفَخْرُ، آفت دين ، حسد و خودپسندى و فخر فروشى است(١)
هر ٣ رذیله اخلاقی در فضای مجازی به کثرت یافت می شود. حسد در صفحات اینستاگرام موج می زند. دختران و پسران فراوانی که با دیدن تصاویر رنگارنگ و متعدد از دیگران آتش حسادت در وجودشان شعله می کشد. و باز در همین صفحات با نمایش داشته های خود عده زیادی خودنمایی و خودپسندی را نشر می دهند و به دیگران فخر میفروشند! و چه زیبا فرمود امام عشق حضرت صادق روحی فداه که : آفت دين حسد، خودپسندى و فخر فروشى است.
زمین کشاورزی که آفت زده میشود برای حل این مشکل تلاش می کنند، کی میخواهیم برای آفت زدایی خودمان اقدامی اساسی کنیم؟
________________
١. الكافي : 2/307/5
#اخلاق_رسانه_ای
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
🔴 پیام فضلی نژاد : میر حسین موسوی عضو لژ فراماسونري قسطنطنیه است، مدارکش هم موجود است!
خاتمی از ملک عبدالله تقاضای پول کرد تا خرج موسوی کند. من در اینجا آقای خاتمی را متهم مي کنم به وابستگی به ماسون ها به دلیل اینکه ایشان در کتاب "از دنياي شهر تا شهر دنیا" اغلب فلاسفه ي فراماسونر را مثل جان لاك كه پدر ماسون های انگلیسی است ستوده است.
👇👇👇
✅این اولین حضور وی در یک مراسم عمومی پس از ترور نافرجام در شامگاه 2 اسفند بود. پیام فضلی نژاد پس از مراسم تقدیر به مدت 20 دقیقه سخنرانی کرد و از ماهیت ماسونی «جنبش سبز» پرده برداشت.⁉️
فضلي نژاد در ابتداي اين سخنراني با طرح اين سوال كه چرا حرکت های اصلاح طلبان را برخواسته از ایدئولوژی ماسوني مي دانيم و جنبش سبز را يك فتنه ي سبز ماسوني مي ناميم. چرا معتقدیم پروژه انتخاباتی آنان در 22 خرداد 1388 يك پروژه انگلیسی بود كه برخواسته از تئوری های مثلث سرویس های جاسوسی mi6 ، سیا و موساد بود گفت :
اولا اغلب رهبران اصلاح طلبان در ایران یا فراماسونر هستند یا دلبسته ي ایدئولوژی ماسوني اند از عبد الكريم سروش كه رسما از دست پرنس برن هارد ولیعهد هلند جایزه ي کلوپ سري بيلدربرگ به نام جایزه ي اراسموس را گرفت و این چنین عضویت رسمی خود را در عالی ترین نهاد ماسوني جهان اعلام كرد تا سيد محمد خاتمی كه فارغ از حضورش در اجلاس سري بيلدر برگ در شهر پرتقال در کتاب "از دنياي شهر تا شهر دنیا" با راهنمايي حسین بشيريه از همه ي فلاسفه ي ملحد ماسون به عنوان فیلسوفی متدين و موفق یاد كرده است تا حزب کارگزاران سازندگی و حزب مشارکت كه در رسانه هايشان مثل شهروند امروز و روزنامه ي شرق و... رسما حزب کودتا های ماسوني مثل يك کودتای سرمایه داري در انگلستان را به عنوان انقلاب های مدرن ستودند و همان نسخه را براي ایران پیشنهاد کردند و تا میر حسین موسوی كه به روایتی عضو لژ فراماسونري قسطنطنیه است همه نشانی از وابستگی به فراماسون ها را در کارنامه ي خود دارند چرا باید چشم بر این حقایق ببندیم .⁉️
فضلي نژاد پيرامون وابستگي سيد محمد خاتمي به فراماسونرها ادامه داد : من در اینجا آقای #خاتمی را متهم مي کنم به وابستگی به ماسون ها به دلیل اینکه ایشان در کتاب "از دنياي شهر تا شهر دنیا" اغلب فلاسفه ي فراماسونر را مثل جان لاك كه پدر ماسون های انگلیسی است ستوده است آقای #خاتمی براي خود چه رسالت، وظیفه و مسئولیتی مي دیده تا در کتابش كه سال 1373 از سوي نشر نی منتشر شده بيايد و اغلب فلاسفه ي ملحد غرب را به عنوان فیلسوفانی مومن و متدين معرفی كند؟ آنهم فلاسفه ای كه به اجماع همه ي مورخان برجسته ي جهان از ویل دورانت تا بروك ماذلیش جزو پدران فلسفه ي ماسوني هستند .⁉️
فضلي نژاد درباره عضويت #ميرحسين موسوي در لژ فراماسونري قسطنطنيه گفت:
از سوي دیگر گمانه های بسیاری درباره ي عضویت میر حسین موسوی در لژهاي ماسوني مطرح بوده است و همیشه مصلحت ها و ملاحظات مانع از آن شده تا این گمانه زني ها مورد تحقیق تاریخی مطلوب قرار گیرد. آقای #میر حسین موسوی عضو #لژ فراماسونري قسطنطنیه است این روایتی است كه بسیاری از مورخان برجسته ي ایران و بسیاری از پژوهشگران سياسي این مرز و بوم آن را مطرح کردند حتی يكي از مورخان برجسته يك ماه پیش در گفتگوی تلفنی به شخص من گفت: كه اسناد عضویت میر حسین موسوی در لژ فراماسونري قسطنطنیه موجود است و جاسوسی ایشان براي #صهيونيست ها يك احتمال بسیار قویست چرا دستگاه قضايي و نیرو های امنیتی ما به این گزاره ها بي توجه هستند ما #میر حسین موسوی را متهم مي كنيم به عضویت در لژ های ماسوني در قوه ي قضائیه و نهاد های امنیتی خواهان رسیدگی به پرونده ي ایشان با عنوان "جاسوسی براي صهيونيست ها" هستیم .⁉️
⁉️پژوهشگر موسسه كيهان درباره شباهت كودتاي سرمايه داران انگليسي در سال 1688 ميلادي با كودتاي سبز فراماسونرها در سال 1388 شمسي در ايران اظهار داشت : کودتای انتخاباتی اصلاح طلبان در 22 #خرداد 1388 يك کودتای ماسوني بود چرا چنین قضاوت مي كنيم اولا پروژه ای كه #اصلاح طلبان از دو سال پیش از انتخابات دهم ریاست جمهوری خصوصا با محوریت حزب کارگزاران سازندگی كليد زدند تکرار موج نوي کودتای سرمایه داران در انگلستان بود كه 320 سال پیش يعني در سال 1688ميلادي اتفاق افتاد تاریخ جاسوسی و کودتا ها البته پر از تشابهات حیرت انگیز است و شاید براي شما عجیب باشد كه بگویم 320 سال پیش نیز جنبشی به نام #جنبش سبز در انگلستان سال 1688 میلادی توسط فراماسونرها در درون میخانه های حوالی لندن تاسیس شد تا کودتای نرم سرمایه داران پروتستان در انگلستان به ثمر بنشیند و این تشابه شگفت انگیز کودتا ي سرمایه داران سكولار در انگلستان 1688 با کودتای سرمایه داران⁉️ در ایران 1388 شمسی است .
وي درباره سابقه ي ماسوني و ريشه انگليسي جنبش سبز گفت :
در هر دو کودتا چه کودتای سرمایه داري انگلیسی چه کودتای سبز در ایران ابتدا جناح موسوم به اصلاح طلبان بر مبنای آموزه های مارتین لوتر شعار اصلاح مذهبي و رنسانس اسلامی میدادند ، در انگلستان سرمایه داران پروتستان 20 سال قبل از کودتا شعار اصلاح دین مي دادند همان سرمایه داراني چون جان لاك كه تاجران برده بود و از نخستین استعمار گران قاره ي آمريكا در ایران نیز از قضا بیست سال پیش از کودتای سبز روشنفکران بورژوای با شعار اصلاح ديني و پروتستانتيسم اسلامی پا به میدان نهادند دقیقا پس از جنگ تحمیلی عبدالکریم سروش و سيد محمد خاتمی كه هر دو وابستگی های ماسوني آشکار دارند نسخه انگلیسی را برگزیدند تا يك مارتین لوتر مسلمان متولد شود.
مارتین لوتر يكي از پیشگامان فرا ماسونري بود كه آيين ماسوني رز صليبي را تبلیغ مي كرد بنابراین هم در کودتای سرمایه داران انگلیسی 1688 میلادی و هم در کودتای سبز ماسوني ایران در 1388 شمسی آموزه های ماسوني مارتین لوتر محور فعالیت اصلاح طلبان براي آغاز روند سكولاريسم ديني بود در هر دو کودتا اصلاح طلبان پس از شعار اصلاح ديني شعار جامعه ي مدنی و حکومت سكولار را سر دادند
در انگلستان جان لاك به تصحیح از توماس هاپ در کتاب "رساله ای درباره ي حكومت" نوشت كه مشروعیت الهی باید از نظریه ي دولت ساقط گردد جان لاك گفت كه هدفم از این كار تثبیت تاج و تخت احیاگر و منجي كبير سلطنت يعني خواستگاه دوباره برگشته ي ما ویلیام سوم است
كسي كه خود را منجي تاج و تخت مي دانست پدر جامعه مدنی توسط سيد محمد خاتمی در ایران دانسته شد اندیشه جامعه ي مدنی به عنوان بستر ساز کودتای سرمایه داران انگلیسی از 15 سال قبل از آن کودتا در لندن پا به عرصه گذاشت .
وي درباره بازتوليد گفتمان فراماسونر هاي انگليسي در ايران توسط اصلاح طلبان پس از پايان جنگ تحميلي افزود: در ایران نیز از قضا عبدالکریم سروش در حلقه ي كيان و سيد محمد خاتمی در حلقه ي آيين از15 سال قبل از کودتای ماسوني سبز شعار جامعه ي مدنی و حکومت سكولار مي دادند . دو سال قبل از هر دو کودتا سرمایه داران پروتستان در ائتلاف با سیاست مداران و حاکمان اصلاح طلب حول محور واحدی اجتماع کردند دو سال قبل از کودتای سرمایه داران انگلیسی رهبران اصلاح ديني سرمایه داران و اعضای مجلس عوام در میخانه ای حوالی لندن بر سر کودتای براندازی حکومت جيمز دوم به توافق رسیدند گویا مقدر بود از هنگامی كه فراماسون ها در عرصه ي قدرت همه ي رخداد ها در میخانه ها رقم بخورد .
نويسنده پرفروش ترين كتاب سياسي سال با شرح جزئيات سند وابستگي جنبش سبز به فراماسونرهاي انگليسي ادامه داد : حزب سبز يا همان حزب ويج كه جان لاك تئوريسين سياسي آن است با شعار زندگی، آزادی و مالكيت تحت نام باشگاه سبز فعالیت خود را شدت بخشید . تمامی اعضای این حزب جزء فراماسونر های برجسته ي انگلستان بودند سبز های فراماسونر انگلیسی كه آن هنگام با اقدام هايشان ، قدرت را در پارلمان از دست داده بودند از رهگذر پیمانی با محافظه کاران و هفت تن از اشراف متنفذ ائتلاف بزرگ سبز ها را در انگلیس سال 1686 تشكيل دادند.
در ایران نیز مانند انگلستان دقیقاً دو سال قبل از انتخابات حزب کارگزاران رسما نسخه ي کودتای انگلیسی فراماسون ها را براي انتخابات دهم ریاست جمهوری پیشنهاد كرد.
هفته نامه شهروند امروز از سال 1386 در مقالاتی مانند "زنده باد سرمایه داري" و "چرا انگلیسی ها جمهوری خواه نیستند؟" به قلم محمد قوچاني به صراحت گفت كه باید براساس مدل انگلیسی ، خواست سرمایه داران ایرانی را تبدیل به خواست قدرت كنيم و صراحتا از سال 1386 حزب کارگزاران از باشگاه سبز به عنوان محملي براي براندازی حاکمیت نام برد كه تمام رگه های این نسخه ي انگلیسی را در هفته نامه ي شهروند امروز مي توان جستجو كرد .
وي در نقد ايدئولوژي حزب كارگزاران گفت : این چنین رنگ و بوي ماسوني جنبش سبز در ایران آشکار شد. حسين مرعشي سخنگوی حزب کارگزاران در سال 1386 گفت براي ما تکنو کرات ها فرقی نمي كند چه حاکمیتی در ایران سر كار باشد با هر رژیمی كه در ایران حاکم باشد كار مي كنيم بنابراین براي کارگزاران رژیم شاه و جمهوری اسلامی فرقی نمي كرد مهم تامين منافع آنان بود و این يكي از محور های اصلی تفکر ماسوني است در هر دو کودتا چه در ایران و چه در انگلستان كشوري خارجی از اصلاح طلبان حمایت مي كرد و اصلاح طلبان نيز چشم به حمایت آنان دوخته بودند.
فضلي نژاد درباره حمايت هاي خارجي از كودتاگران انگليسي و ايراني ادامه داد : درکودتای سرمایه داران انگلیسی در سال 1688 سران جنبش سبز در 30 ژوئن 1688 با ارسال دعوتنامه ای به حاکم هلند از او خواستند تا با حمله ي به انگلستان آزادی را براي انگلیسی ها به ارمغان آورد و براي حفظ فرقه ي پروتستان به کشورشان حمله كند حاکم . هلند نیز در پاسخ به نامه ي سبز های انگلیسی نوشت كه براي حفظ حقوق و اشراف و نظام سرمایه داري به انگلستان حمله مي کنند.
در کودتای 1688 انگلیس اصلاح طلبان سبز هیچگاه شعار عدالت اجتماعی و حقوق فقرا ندادند و توافقی نا نوشته ميان سرمایه داران و حکومت های خارجی براي براندازی حکومت صورت گرفت .
در ایران نیز اصلاح طلبان دقیقا چنین روندی را پیمودند ، بعد از فروردین 1388 سفر های آقای خاتمی به اروپا و عربستان آغاز شد و ایشان از ملک عبدالله تقاضای پول كرد تا هزینه های انتخاباتی مير حسين موسوي را ساپورت كند ، حمایت های خارجی از اصلاح طلبان امروز يك پديده ي آشکار و روشن است مشاهده مي كنيم حمایت سرمایه داران از مير حسين موسوي نیز همینطور است .
فضلي نژاد در پايان پيرامون شعار انقلاب بدون خونريزي در هر دو كودتا گفت : بنابراین مي بينيم كه همه ي محورهايي كه فراماسونر ها در کودتای سرمایه داري انگلستان 1688 دنبال مي کردند هر کدام به نوعی در ایران سال 1388 شمسی باز آفريني و باز تولید شد و نکته ي مهمتر از همه اینکه در هر دو کودتا اپوزسیون سياسي با شعار انقلاب بدون خونریزی به سوي تشكيل جبهه ي واحدی رفت كه اتاق فكر آن در خارج از مرز ها بود . در انگلستان همپای روسی يعني جان لاك از هلند این کودتا را رهبری مي كرد و در ایران نیز مثلث نظریه پردازان سیا،mi6 و موساد رهبران این کودتا بودند و در هر دو کودتا جان لاك پيامبر این انقلاب بود.َ
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#شبکه_نفوذ
#انتشار_مطالب_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
🔰 حدیث روز
موضوع:💞 دنیا شناسی...💞
رسول اللّه صلي الله عليه و آله :
الدُّنيا دُوَلٌ ، فَما كانَ لَكَ مِنها أتاكَ عَلى ضَعفِكَ ، وما كانَ عَلَيكَ لَم تَدفَعهُ بِقُوَّتِكَ ، ومَنِ انقَطَعَ رَجاؤُهُ مِمّا فاتَ استَراحَ بَدَنُهُ ، ومَن رَضِيَ بِما رَزَقَهُ اللّه ُ قَرَّت عَينُهُ .
💎پيامبر خدا صلي الله عليه و آله :
✍...دنيا، نوبتى است . آن گاه كه نوبتش به تو برسد ، به سراغ تو مى آيد ، هرچند ناتوان باشى و آن گاه كه به زيان تو شود ، همه قدرتت هم نمى توانى آن را دفع كنى. هركه از آنچه از كف رفته ، اميد بَركَنَد ، تنش آسوده گشت و هركس به آنچه خدا روزى اش كرده خشنود شد، چشمش روشن گشت.
📚الأمالي للطوسي : ص225 ح393 عن الحسن بن موسى عن أبيه الإمام الكاظم عن آبائه عليهم السلام ، التمحيص: ص54 ح106 عن الإمام الباقر عليه السلام عنه صلي الله عليه و آله ،نهج البلاغة :الكتاب72 عن الإمام عليّ عليه السلام وفيه«الدنيا دار دول» وفيه صدره إلى «بقوّتك»، الخصال: ص258 ح133 عن الإمام الباقر عليه السلام وفيه «ولم تمتنع منه» بدل «لم تدفعه»، تحف العقول: ص40، مشكاة الأنوار: ص233 ح659 عن الإمام الصادق عليه السلام عنه صلي الله عليه و آله ، بحار الأنوار: ج73 ص94 ح72.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
📌 "وقف وقت"
📖 «...وَ مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً. وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْ ءٍ قَدْراً»*۱
🌸 عبد الحمید واسطی به امام باقر علیه السلام عرض کرد: به خدا قسم ما به خاطر انتظار این امر (فرج) بازار را رها کرده ایم تا جایی که چیزي نمانده که از فقر و بیچارگی دست تکدّی پیش مردم دراز کنیم. فرمود: ای عبد الحمید! آیا گمان می کنی اگر کسی خود را وقف راه خدا کند، خداوند راه روزي به روی او نمی گشاید؟ آری واللَّه! خداوند حتماً در رحمت خود رابه روی او خواهد گشود. خدا رحمت کند کسی که خود را در اختیار ما گذاشته است. خدا رحمت کند آن کس که امر ما را زنده نگاه دارد...*۲
🔹 فرج و گشایش در امور، در گرو تقوا و اطاعت و بندگی خداست؛ به همین دلیل حضرت مهدی به منتظرانش سفارش میکند: ما به اخبار و اوضاع شما احاطه و اشراف داریم و چیزی از اخبارتان از ما پنهان نمیماند. ما رعایت حال شما را فروگذار نکرده ایم و شما را از یاد نبرده ایم که اگر جز این بود، سختی ها شما را در بر میگرفت و دشمنان شما را نابود میکردند؛ پس تقوای الهی را پیشه خود سازید و (با این کار) ما را در نجاتتان از فتنه ها یاری کنید.*۳
📚 ۱. سوره طلاق، آیه ۲ و ۳
۲. کافی، ج ۸، ص ۸۰
۳. طبرسی، احتجاج، ج ۲، ص ۴۹۷
مهدویت در قرآن (جزء بیست و هشتم)