eitaa logo
طلب العلم فریضة🌟
139 دنبال‌کننده
352 عکس
250 ویدیو
56 فایل
اطلاق افرادی/ طلب العلم فریضه علی کل مسلم و مسلمه اطلاق زمانی/ اطلبوا العلم من المهد الی الحد اطلاق مکانی/ اطلبوا العلم و لو بالصین ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/dadmarzi110
مشاهده در ایتا
دانلود
✅توصیه‌ی‌ من است، و آماج هم همین ایمان و امید است. 👈امید و ایمان روی هم اثر میگذارند. ایمان امیدآفرین است. تحقّق امیدها ایمان را افزایش میدهد؛ اینها روی هم تأثیر میگذارند. 🛑نباید امید را با تصوّرات و خیالات فریبگر اشتباه کرد. امید یعنی آن حالتی که با حرکت همراه است؛ با تنبلی و سکون نمیسازد. کسی که امید دارد به اینکه به سرمنزل برسد، راه میرود. اینکه کسی بنشیند و در عین حال امیدوار باشد که به منزل خواهد رسید، این نشدنی است؛ این فریبگری، در روایات و ادعیه به «اغترار بالله» تعبیر شده است که مذمّت شده؛ اینکه انسان بدون حرکت، بدون تلاش آرزو بکند که به یک مقصودی برسد؛ نه، تلاش لازم است؛ امام این امید را داشت و تلاش میکرد. 🌹هر که ایران را دوست دارد، هر که منافع ملّی کشور را دوست دارد، هر که بهبود اوضاع اقتصادی را دوست دارد، از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج میبرد و میخواهد آن را اصلاح کند، هر که به دنبال جایگاه باعزّت ایران در نظم جهانیِ پیش رو است، هر که این چیزها را دوست دارد، باید برای ترویج ایمان و ترویج امید در ملّت تلاش کند؛ این وظیفه است؛ این ؛ این همه‌ی حرف من با نخبگان، با هسته‌های انقلابی، با مجموعه‌های سیاسی، با همه‌ی آحاد مردم متعهّد است. باید همه‌ی ما تلاش کنیم تا در این کشور ایمان و امید زنده بماند. ، به ایمان و امید است. ، ، با ایمان و امید است؛ اینها همه دارد. حفظ منافع ملّی ما دشمنان عنودی دارد، دشمنان لجوجی دارد؛ هر کاری از دستشان بربیاید میکنند و تا امروز کرده‌اند. در این چند دهه، دستگاه‌های عنود و لجوج استکبار و دستگاه‌های امنیّتی‌شان و دستگاه‌های سیاسی‌شان و پشتیبانی مالی‌شان، هر کار توانستند علیه ملّت ایران انجام دادند؛ در موارد معدودی پیشرفت هم کردند، در اغلب موارد هم به توفیق الهی مغلوب و منکوب ملّت ایران شدند.
🔰ایمان به مردم معنای درست «یُؤمِنُ لِلمُؤمِنین» همان «یؤمن بالمؤمنین» است. «ایمان»، در استعمالات قرآن کریم، با لام متعدّی شده؛ مثلاً «فَآمَنَ لَهُ لوط».(۹) «یُؤمِنُ لِلمُؤمِنین» یعنی اعتماد به مردم، اعتقاد به مردم. 🔸در طول این سالها مکرّر افرادی پیش امام اظهار نگرانی میکردند که ممکن است مردم تاب نیاورند و نتوانند این راه دشوار و سنگین را با گامهای امام طی کنند؛ امام میفرمود نه، من مردم را بیشتر از شما و بهتر از شما می‌شناسم؛ و حق با او بود؛ میدانست که که این راه، است، همه‌ی مشکلات را در این راه میکنند. 👈 خانواده‌های شهیدداده این فهم امام را تصدیق کردند؛ 👈جوانهای فداکار در طول این سالهای متمادی، این برداشت امام را تأیید کردند؛ 👈 اجتماعات عظیم ملّت ایران در بزرگداشت دین و مسائل دینی و مباحث انقلابی، این برداشت امام را تأیید کرد. امام به مردم اعتماد داشت؛ هم به عمل مردم، و به انگیزه‌های مردم، هم به رأی مردم. جمهوری اسلامی، این مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی، کلمه‌ی «جمهوری»، ناشی از همین اعتماد امام بزرگوار به مردم بود. 
😱آنچه میتواند مثل درّه‌ی خطرناکی در مقابل حرکت ما بُروز بکند، این است که ما این دشمنی را فراموش کنیم، این جبهه‌بندی را فراموش کنیم. هر وقت فراموش کردیم، ضربه خوردیم... ✅دشمنی استکبار با ملّت ایران با عقب‌نشینی‌های موضعی از بین نمیرود. بعضی‌ها اشتباه میکنند، خیال میکنند [اگر] ما در فلان قضیّه عقب‌نشینی کنیم، این موجب میشود که دشمنی آمریکا یا دشمنی استکبار جهانی یا صهیونیست‌ها با ما کمتر بشود؛ نه، این خطا است. در موارد متعدّدی عقب‌نشینی‌های ما موجب شد که آنها جلو آمدند و بیشتر متعرّض شدند. در برخی از دولتهای این چند دهه، بودند کسانی که عقیده‌شان این بود باید در یک مواردی به طرف مقابل، به جبهه‌ی مقابل امتیاز بدهیم و یک مقدار عقب‌نشینی کنیم. در یکی از این دولتها، همان کشورهایی که ما در مقابل آنها عقب‌نشینی کرده بودیم، رئیس‌جمهور ما را به دادگاه غیابی کشاندند؛ برای رئیس‌جمهور ایران کیفرخواست در دادگاه صادر کردند. 👈(اشاره به ماجرای قهوه‌خانه‌ی میکونوس آلمان و صدور کیفرخواست برای حجّت‌الاسلام والمسلمین اکبر (رئیس‌جمهور وقت)) 👉 در یکی از آن دولتها که متأسّفانه گویا کمک هم به آمریکایی‌ها شده بود، ایران را «محور شرارت» نامیدند.👈(دولت وقت ایران پس از واقعه‌ی ۱۱ سپتامبر (شهریور ۱۳۸۰) برای مقابله با گروه تروریستی القاعده که در افغانستان مستقر بود، به ائتلاف مبارزه با تروریسم کمک کرد امّا رئیس‌جمهور آمریکا (بوش دوّم) پس از بهره‌برداری خود از این قضیّه و حمله به افغانستان، در بهمن همان سال ایران را جزو محور شرارت نامید و تهدید به حمله‌ی نظامی نمود.) 👉 اینها به این عقب‌نشینی‌ها راضی نمیشوند. ✅آنچه آنها میخواهند، این است که ایران را به دوران قبل از انقلاب برگردانند؛ ایران وابسته، ایران بی‌هویّت، ایران چشم‌دوخته‌ی به دست این و آن؛ آنها این را میخواهند. آنها با این عقب‌نشینی‌ها قانع نمیشوند؛ اشتباه نکنیم.
🛑بعضی برای اینکه را در دلها بکشند، اشاره میکنند به اینکه در لایه‌های اجتماعی، کسانی هستند که دغدغه‌ی دین و ایمان و انقلاب ندارند؛ خب بله، [امّا] مخصوص امروز نیست؛  هم که جبهه‌ها آن‌جور مملو و سرشار از جوانهای مؤمن بود، یک عدّه‌ای در شهرهای بزرگ، در تهران، بی‌خیال و بی‌اعتنا راه میرفتند، نه فقط احساس مسئولیّت نمیکردند، مسئولین را مسخره هم میکردند! شما نگاه کنید شرح‌حال شهدا و رزمنده‌ها را؛ اینها وقتی که می‌آمدند در شهرهای بزرگ ــ بخصوص شهرهای بزرگ ــ احساس دلتنگی میکردند که [این] به خاطر همین پدیده بود. دهه‌ی ۶۰، دهه‌ی اوّل انقلاب، از این حوادث وجود داشت؛ این جای تعجّب ندارد. امروز هم البتّه هستند کسانی که نه به انقلاب، نه به اسلام و حتّی نه به تعهّد ایرانی پایبند نیستند؛ بله، امّا ملّت ایران اینها نیستند.  در هم یک عدّه‌ای عاشق شهادت بودند، مشتاق جهاد بودند، اگر امکانِ رفتن به جبهه نداشتند گریه میکردند، یک عدّه‌ای هم در مدینه بودند که «مَرَدوا عَلَی النِّفاق»؛(۱۸) قرآن درباره‌ی آنها میگوید «مَرَدوا عَلَی النِّفاق»، یا یک جای دیگر [میگوید:] «لَئِن لَم یَنتَهِ المُنافِقونَ وَ الَّذینَ فی قُلوبِهِم مَرَضٌ وَ المُرجِفونَ فِی المَدینَة»؛(۱۹) در خود مدینه‌ی پیغمبر، کسانی بودند که قرآن از آنها به «مُرجِفون» تعبیر میکند؛ شایعه‌پراکنان، ترس‌پراکنان، تردیدپراکنان، شبهه‌‌پراکنان؛ در زمان پیغمبر!  ✅تازه در زمان پیغمبر نه اینترنت بود، نه شبکه‌های اجتماعی بودند، نه این‌همه تلویزیون بود. امروز با وجود همه‌ی این دستگاه‌ها، شما نگاه کنید ببینید جوان ایرانی چه عظمتی از خود نشان میدهد!
🤲پروردگارا! ما را جزو قرار بده. پروردگارا! قلب مقدّس آن بزرگوار را از ما راضی کن؛ دعای امام زمان را شامل حال ما، بخصوص شامل حال جوانان ما قرار بده.
هدایت شده از شاهد | عطا یاوری
مسئولیت‌پذیری همه.mp3
884.1K
🔦 این ۳۶ ثانیه رو از امام بشنوید! 🔹به جای اینکه بنشینید و اشکال کنید، همه دست به دست هم دهید برای اصلاح مملکت! @atayaa
هدایت شده از شاهد | عطا یاوری
اصلاح مملکت.mp3
208K
🔦 این ۸ ثانیه از حرف امام باید آویزه گوش هر ایرانی باشه! @atayaa
🔹آیت الله حائری شیرازی 🔸امام راحل؛ پیراهن یوسف🔸 فرق امام با مراجع تقلید قبل از خودش چه بود؟ جاذبه‌ای که در امام بود چرا در بقیه نبود؟ یک اتفاقی افتاد. یعقوب(ع) از دوری یوسف(ع) کور شده بود. از بس غصه خورده بود و گریه کرده بود چشمانش سفید شده بود. یوسف(ع) میخواست که یعقوب(ع) به مصر بیاید. چه کرد؟ یعقوب(ع) با چشم نابینا که نمی‌توانست به سمت مصرِ یوسف برود! یوسف(ع) لباس و پیراهنش را به برادرانش داد که به پدر بدهند و بعد دست جمعی به نزد او بازگردند. در این جا امام زمان(عج)، یوسف(ع) است. امت که عاشق امام است، یعقوب(ع) است. همان‌ها که هزار سال گریه کرده‌اند و می‌خواهند چشمانشان بینا شود و سراغ امام زمانشان بروند. خُب، امام زمان(عج) چکار می‌کند؟ امام راحل را کرد پیراهن خودش و فرستاد برای امت! امام خمینی(ره) پیراهن امام زمان(عج) بود. به چشم هرکه افتاد بینا شد. وقتی امت بینا شدند، به سمت امام زمان(عج) حرکت می‌کنند. امام زمان آمد به سمت مردم یا مردم می‌روند به سمت امام زمان(عج)؟ مردم میروند. اما چگونه؟ اول بصیر می‌شوند، بعد می‌روند. این پیراهن می‌افتد روی چشمهایشان و بینا می‌شوند و می‌روند به سمت امام زمان خودشان. محبت یعنی همین. @haerishirazi
اعلامیه عزای امام خمینی (ره) در دهۀ 60 با سخنرانی آیت الله حائری شیرازی در تبریز @haerishirazi
هدایت شده از فانوس شب
چرا باید نسبت به بروز منکر در جامعه حساس باشیم؟ 🔻 در روانشناسی اجتماعی نظریه‌ای مطرح است با عنوان نظریه مقایسه اجتماعی. مفاد این نظریه این است که افراد در یک جامعه معمولاً رفتار خود را بر اساس مقایسه با افراد نزدیک به خود انجام می‌دهند نه لزوماً با مقایسه خود با ارزش‌ها. 🔻 مقایسه، اگر چه به دو شکل می‌تواند باشد: بالاسنجی (مقایسه خود با افراد بالاتر از خود) و پایین‌سنجی (مقایسه خود با افراد پایین‌تر از خود)؛ اما در تکالیف و وظایف افراد میل به مقایسه پایین‌سنجی دارند، علت این است که از یک طرف در نهاد انسان میل به تکلیف‌گریزی وجود دارد و از طرف دیگر فرد التزام به انجام تکلیف دارد، سیستم دفاعی ذهن انسان برای حل این تعارض، انسان را به طرف مقایسه پایین‌سنجی سوق می‌دهد. در واقع در اینجا یک خطای شناختی برای انسان رخ می‌دهد و "خوب‌تر" بودن را با "خوب" بودن اشتباه می‌گیرد. باید توجه داشت که همه این اتفاقات به شکل ناخودآگاه صورت میگیرد. 🔻 مقایسه پایین‌سنجی در تکالیف از افرادی که در پایین‌تر سطح التزام به تکالیف قرار دارند تا افرادی که در بالاترین سطح قرار دارند ادامه می‌یابد، به این نحو که هر فرد خود را با نزدیک‌ترین افراد به خود که در سطح پایین‌تر قرار دارند مقایسه می‌کند. 🔻 نتیجه اینکه در صورت بروز تنزل در پایین‌ترین سطح التزام به تکالیف، این تنزل بر روی تمامی سطوح بالاتر از خود تاثیر گذاشته و باعث درجاتی از تنزل در همه آنها میشود. در واقع تنزل در سطوح پایین التزام مانند سنگی است که در مرکز یک استخر آب می‌افتد. ارتعاش ایجاد شده در مرکز استخر به مرور از یک سطح آب به سطح مجاور منتقل می‌شود و در نتیجه ارتعاش به تمام سطوح آب استخر منتقل می‌شود. 🔻 با توجه با مطالب فوق و بطور مشخص در مورد حجاب، اگر قشر شُل حجاب جامعه در پوشش خود دچار تنزل شوند این تنزل به بسیاری از افراد جامعه که در سطوح بالاتر حجاب قرار دارند نیز منتقل شده و موجب یک یا چند درجه تنزل در آنها می‌شود. با مقایسه وضعیت حجاب امروز جامعه با دهه‌های پیشین به روشنی می‌توان این پدیده را مشاهده کرد، بطوریکه میزان پوشش شُل‌حجاب‌های دهه شصت، در جامعه امروز نه شُل‌حجابی بلکه حجاب محسوب می‌شود. 🔻 با توجه به آنچه گذشت می‌توان درکی ژرف‌تر از این فرمایش رسول خدا ص پیدا کرد که فرمودند: "اگر فردی مخفیانه مرتکب گناه شود، ضرر گناه تنها متوجه خودش می‌شود، اما اگر فردی علنی گناه کرد و مردم او را سرزنش نکردند، ضرر گناه او متوجه همه مردم می‌شود".
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آخوندهای درباری ▪️: آنقدر صدمه ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمدرضا‌‎ ‌‏نمی‌خورد! @talab_elm
🔹 امام خمينى رحمةالله علیه : شما طلبه‌ها، اگر دنبال دنيا رفتيد، قداستتان را از دست مى‌دهيد، و به گرد پاى دنياطلب ها هم نمى‌رسيد، و خسرالدنياوالآخرة مى‌شويد.» @talab_elm
1402.03.14_1.mp3
47.53M
🔻 🎤 حجت الاسلام مقدمی شهیدانی 🔊 سخنرانی 📆 یک‌شنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ 🕌 صفاییه | حسینیه شهداء 🔹موسسه علمی فرهنگی حداث الحسین علیه‌السلام_قم { @huddath_al_hussain_ir }
💢وامدار پانزدهم خرداد هستیم! ✔️آیت‌الله جوادی آملی: 🔻در پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ هجری شمسی قیامی به پا شد که آن قیام، روشنگر انقلاب بود و رهبر انقلاب (رضوان الله علیه) آن قیام را به خوبی ترسیم کرد ـ آن کس که این قیام را به پا کرد، قیّم این قیام و مفسّر این قیام است ـ چهار رکن، ۱۵ خرداد را ترسیم کرد: ▫️اول آنکه زمانش عاشورا بود که سخنرانی امام در زمینه این قیام را در دوازدهم محرم که پانزدهم خرداد بود فراهم کرد (این زمان). ▫️زمین و مکان هم که مهد فقاهت بود یعنی (این دو رکن اساسی یعنی زمان و زمین و مکان عامل مهم پانزدهم خرداد شد). ▫️رکن سوم نیز این است که فرمود بنگرید که شهدای پانزدهم خرداد از چه گروه بودند؛ الآن که سالیان متمادی از آن می‌ گذرد و شاید کسانی از نزدیک شاهد آن صحنه نبودند، لوح قبور شهدای پانزده خرداد را ببینید که آیا غیر در این قیام حضور داشت یا همه مسلمان و ارادتمندان عترت طاهره بودند، هیچ غیر مسلمانی در این قیام سهمی نداشت. ▫️چهارم: وقتی از لوح قبورشان فهمیدید اینها شیفتگان عترت طاهره بودند، زندگی داخلی اینها را بررسی کنید که از قشر مُسرِف و مُترَف بودند یا از طبقه محروم و . ▪️با بررسی این اضلاع چهارگانه روشن می‌شود که پانزده خرداد برای همیشه روز عزای عمومی است؛ یعنی عاشورا جلوه کرد، فیضیه ظهور کرد، مسلمان‌ها عمل کردند و محرومین به پا خاستند؛ ما وامدار مکتب و مَدرَس و مسلمین و محرومانیم. @talab_elm
نامه عجیب هاشمی به امام خمینی .mp3
8.34M
🎤 برشی از سخنرانی حجت الاسلام ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ در حسینیه شهداء قم 🔹اعتقاد و ایمان امام به مردم 🛑 نامه تلخ در اعتراض به در ماجرای بنی صدر مورخ ۲۵ بهمن ۱۳۵۹: دقیقه ۳:۱۷ 🔹آیا بی خط بودن و آسایش طلبی را می پسندید؟...😳 🔸گاهی به ذهنم خطور میکند تبلیغات دیگران شما را تحت تاثیر قرار داده...‼️ 🔹چرا امامِ قاطع و صریح، در این مسائل سرنوشت ساز صراحت ندارد؟...😏 🤲خدا کمک کند در این مسیر بمانیم... صرفِ ملامت کردن این و آن و ایراد گرفتن از افراد در طول تاریخ کار آسانی هست اما... @talab_elm
قدس سره: من خوفم این است که ما نتوانیم، روحانیت نتواند آن چیزی که به عهده اوست صحیح انجام بدهد. من خوف این را دارم که به واسطه بعض تبلیغات، حوزه‌های علمی از آن کار اساسی که حفظ فقاهت است سستی بکنند، و کم کم فقه مَنسیّ بشود، و در درازمدت اینها نتیجه بگیرند. شما این را خیال نکنید که آنها خیلی دستپاچه‌اند که همین دو سه روز این کارها را انجام بدهند _ اگر توانستند حالا _ اگر نتوانستند نقشه می‌کشند که در پنجاه سال دیگر کار خودشان را انجام بدهند، دست برنمی‌دارند. (صحیفه امام خمینی، ج13، ص19) این حوزه‌های فقاهت بوده است که هزار و چند صد سال این اسلام را نگه داشته. این مشیْ‌ای بوده است که از زمان قدیم، از زمان ائمه هدی‌ تا زمان ما، مشیْ‌ای بوده است که علمای ما داشته‌اند و آن حفظ فقاهت. نباید حالا شما فکر کنید که حالا که باید [در] امور سیاست هم ما دخالت بکنیم، پس به فقاهت کار نداشته باشیم؛ خیر. (صحیفه امام خمینی، ج13، ص13) باید حوزه‌ها عنایتشان به فقه و فقاهت از همه چیز بیشتر باشد. اگر حوزه‌های فقاهت خدای نخواسته از بین برود یا سست بشود، رابطه مابین فقها و ملت قطع می‌شود. این حوزه فقاهت است که رابطه را محفوظ نگه داشته است. (صحیفه امام خمینی، ج13، ص14) اگر یک اشخاصی آمدند در حوزه‌ها و پیشنهاد کردند که فقه لازم نیست مثلاً به این طول و تفصیل باشد، و فلان و بیاییم یک چیزهای دیگر را هم چه بکنیم، اینها اشتباه می‌کنند، یا مأمورند. (صحیفه امام خمینی، ج13، ص14) @talab_elm
عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ عَنْ صَالِحِ بْنِ أَبِي حَمَّادٍ عَنْ هَارُونَ بْنِ مُسْلِمٍ عَنْ بُرَيْدِ بْنِ مُعَاوِيَةَ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ: أَتَى اَلنَّبِيَّ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ رَجُلٌ فَقَالَ يَا رَسُولَ اَللَّهِ إِنِّي أَحْمِلُ أَعْظَمَ مَا يَحْمِلُ اَلرِّجَالُ فَهَلْ يَصْلُحُ لِي أَنْ آتِيَ بَعْضَ مَا لِي مِنَ اَلْبَهَائِمِ نَاقَةً أَوْ حِمَارَةً فَإِنَّ اَلنِّسَاءَ لاَ يَقْوَيْنَ عَلَى مَا عِنْدِي فَقَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ 👈إِنَّ اَللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى لَمْ يَخْلُقْكَ حَتَّى خَلَقَ لَكَ مَا يَحْتَمِلُكَ مِنْ شَكْلِكَ👉 فَانْصَرَفَ اَلرَّجُلُ وَ لَمْ يَلْبَثْ أَنْ عَادَ إِلَى رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ فَقَالَ لَهُ مِثْلَ مَقَالَتِهِ فِي أَوَّلِ مَرَّةٍ فَقَالَ لَهُ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ فَأَيْنَ أَنْتَ مِنَ اَلسَّوْدَاءِ اَلعَنَطْنَطَةِ [1] قَالَ فَانْصَرَفَ اَلرَّجُلُ فَلَمْ يَلْبَثْ أَنْ عَادَ فَقَالَ يَا رَسُولَ اَللَّهِ أَشْهَدُ أَنَّكَ رَسُولُ اَللَّهِ حَقّاً إِنِّي طَلَبْتُ مَا أَمَرْتَنِي بِهِ فَوَقَعْتُ عَلَى شَكْلِي مِمَّا يَحْتَمِلُنِي وَ قَدْ أَقْنَعَنِي ذَلِكَ . __________ [۱]: العنطنطة الطویلة العنق، و العنطنط الطویل" القاموس المحیط ۲- ۳۷۵، هامش المخطوط". 🔰الکافي ج ۵، ص ۳۳۶ بَابُ أَنَّ اَللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى خَلَقَ لِلنَّاسِ شَكْلَهُمْ @talab_elm
32.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥 ارائه حجت الاسلام سعادتمند در کرسی تحلیلی اهالی رسانو (۱۴ خرداد ۱۴۰۲) با موضوع «روشی نو برای جهاد تبیین» 🎞 فایل با کیفیت بالا را اینجا ببینید. @mTatbiqy
🎦 ببینید 🔹 بیانات ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین در شبکه دوم سیما پیرامون پاسداشت امام خمینی(ره) و برخی تحریف‌های صورت گرفته پیرامون ایشان👇👇 https://telewebion.com/episode/0x6db3d2c @talab_elm
44.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بیانات ارزشمند حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد در شبکه دو سیما بیان برخی در زمینه استفاده از عبرتی که از مشروطه برای رهبری جریان انقلاب اسلامی گرفته می‌شود. موضع امام (ره) در مقابل دعوت امام برای منبرهای سیاسی در محرم در زمان مبارزات و اقدام عملی شخص ایشان در منبر فیضیه که به دستگیری امام منجر می‌شود. پاسداشت و توضیحات تفصیلی در مورد قیام خونین @bahaneee @talab_elm
35.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مطالعه تطبیقی پیرامون 5 دقیقه و ۴۷ ثانیه حجت الاسلام سعادتمند @talab_elm