eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آمریکا به مصر حمله کرد چون زنان محجبه بودن! به فیلیپین حمله کرد چون زنان بی حجاب بودن! 🎙حجت الاسلام راجی https://eitaa.com/zandahlm1357
جلوگيرى از ورود خانواده بى حجاب رضاخان به حرم حضرت معصوَمه (عليها السلام) عصر حكومت ديكتاتورى رضاخان بود. در عيد نوروز سال ١٣٠۶ شمسى (برابر با ٢٧ ماه رمضان ١٣۴۶ه. ق) زائران بسيارى از اطراف و اكناف، براى زيارت مرقد منور حضرت معصومه (عليها السلام) به قم آمده بودند. ناگهان اين خبر در شهر پيچيد كه چند نفر از زنان خانواده رضاخان (همسر و دو دخترش به نام هاى شمس و اشرف) بدون حجاب وارد قم شده اند و مى خواهند با همان وضع، وارد حرم شوند. اين گستاخى و بى احترامى خانواد شاه، موجب خشم مردم شد و يك روحانى به نام «سيد ناظم واعظ»، مردم را به امر به معروف و نهى از منكر فرا خواند و احساسات دينى و پاك مردم را تقويت كرد. در اين ميان، خبر به يكى از علماى مجاهد و مدرسان بزرگ حوزه علميه به نام «آيت الله شيخ محمدتقى بافقى» رسيد. ايشان نخست براى خانواده رضاخان پيام داد: «اگر مسلمان هستيد، نبايد با اين وضع، در اين مكان مقدس حضور يابيد و اگر مسلمان نيستيد، باز هم حق نداريد [زيرا كافر نبايد وارد حرم شود]». خانواده رضاخان، به پيام آيت الله بافقى توجهى نكردند و آن عالِم ربانى، خود، به حرم حضرت معصومه (عليها السلام) آمد و به خانواده رضاخان اخطار داد. همين برخورد، نزديك بود موجب قيام و شورش مردم ضد حكومت شاه شود. شهربانى، به رضاخان اطلاع داد: «خانواده شما (همسر و دو دختر شما) به دستور روحانيان در اتاقى زندانى شده اند و به آنان اخطار شده كه حق ندارند بدون حجاب وارد حرم شوند». ازاين رو رضاخان با يك واحد نظامى به قم آمد و با چكمه وارد صحن مطهر شد و آيت الله بافقى را مورد ضرب و شتم قرار داد درحالى كه او با فرياد مى گفت: «يا امام زمان، به فرياد برس! » سپس به دستور رضاخان، آيت الله بافقى را مدتى زندانى و پس از آن به شهر رى تبعيد كردند. وى تا آخر عمر، زير نظر اداره آگاهى در تبعيد و همواره در حال عبادت بود تا از دنيا رفت. گفتنى است آيت الله شيخ محمد تقى بافقى (رحمه الله)، در عصر مرجعيت «آيت الله العظمى شيخ عبدالكريم حائرى (رحمه الله) »، از مدرّسان معروف حوزه علميه بود و در سال ١٣٢٢شمسى در تبعيدگاه خود (شهر رَى) از دنيا رفت. قبر شريفش در مسجد بالاسر و در كنار مرقد منور حضرت معصومه (عليها السلام) است. آرى، مسئله حجاب، چنان با اهميت بود كه علماى اسلام براى حفظ آن قيام مى كردند و به تبعيد و زندان مى رفتند. [۱] ---------- [۱]: پوشش زن در اسلام، محمد محمدي اشتهاردي، ص٨۶. تقویت فرهنگ حجاب https://eitaa.com/zandahlm1357
پيشقَراول كاروان علم، در ميان مردم علاّمه استاد محمّدتقى جعفرى (قدس سرّه شريف) از جمله فرهيختگانى بود كه لطف الهى او را به استاد محبوب همگان اعمّ از اهل دل و اصحاب عقل و مردم كوچه و بازار مبدّل ساخت. به توده هاى مردم علاقه بسيار داشت و فاصله اى ميان خود و آنان احساس نمى نمود. گاهى به مسجد محل مى رفت در گوشه اى بين مردم مى نشست. هنگامى كه در دارلزّهد حضرت رضا عليه السلام در انتظار خاكسپارى جسم بى جانش بوديم يكى از خدّام حرم گفت: آقا هر وقت كه براى زيارت مى آمد در كنار ما مى نشست و به دلجويى و احوالپرسى خادمان حرم رضوى مى پرداخت. يك روز دوستى از خاطرات جبهه خود سخن مى گفت و اينكه در سال ۶۰ در جبهه با راننده كاميونى برخورد داشته كه گفته: از ارادتمندان استادم. اين دوست كه انتظار چنين آشنايى را نداشت از وى سؤ ال مى كند كه مگر شما ايشان را مى شناسيد؟ راننده كاميون پاسخ مى دهد ما چند تن از رانندگان هر چند وقت يك بار خدمت استاد مى رسيم و از محضرشان استفاده مى كنيم. روابط ما با آقا به قدرى صميمى هست كه اگر هم ايشان در منزل نباشند سفارش كرده اند به اتاق كارشان برويم وبا چاى از خود پذيرايى كنيم، تا ايشان بيايند. شبى جهت گفتگو در باب موضوعى در خدمتشان بودم پس از اتمام بحث و اقامه نماز براى ترك منزل آماده شدند و گفتند: يك رزمنده مرا به مهمانى خود دعوت كرده است اگر نروم ناراحت مى شود. (۴۳) 📚 از علماء ✍محمدتقی صرفی پور https://eitaa.com/zandahlm1357
کشتار صحابه و مؤمنین پاک در بصره بأمر عایشه آیا این اخبار در کتب معتبرۀ خودتان نیست پس چرا اعتراض بشیعیان می‌نمائید آیا خونهای مؤمنین پاک و زجر عثمان بن حنیف از صحابه پاک رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم و قتل زیاده از صد نفر از حفّاظ و خزانه دارهای بی سلاح که اهل جنگ نبودند که چهل نفر آنها را در مسجد کشتند بگردن مسبب و مؤسّس جنگ نبوده است که علامۀ مسعودی در ص ۷ جلد دوم مروج الذهب باین عبارت نوشته فقتل منهم سبعون رجلا غیر من جرح و خمسون من السبعین ضربت رقابهم صبرا من بعد الاسر و هؤلاء اول من قتلوا ظلما فی الاسلام [۲] ---------- [۲]: ۲) (غیر از آنچه مجروح نمودند) هفتاد نفر از خزانه دارهای بی سلاح حافظ بیت المال را کشتند و پنجاه نفر از آن هفتاد نفر را گردن زدند و کشتند بکشتن صبر و زجر و این جماعت اول کشته گانی بودند در اسلام که مظلوم کشته شدند. و شرح مبسوط آن وقایع را ابن جریر و ابن اثیر و دیگران از علماء و مورخین خودتان نقل نموده اند. یا این اخبار را از کتب معتبره خود خارج کنید (چنانچه در چاپهای جدید کتب، علمای شما دست بتحریف زده بلکه بعض مطالب را ساقط می‌نمایند) و علماء اعلام و اکابر مورخین را تکذیب نمائید یا طعن و اعتراض و انتقاد را از شیعیان بر طرف کنید زیرا شیعیان نمی گویند مگر آنچه در کتب معتبرۀ خودتان ثبت گردیده بخدا قسم جماعت شیعیان بی تقصیرند فرق ما و شما اینست که شما این اخبار وارده در کتب معتبرۀ خود را سطحی مطالعه می نمائید و روی قاعدۀ حب الشیء یعمی و یصم وقایع مهمّۀ تاریخی را تطبیق با اخبار نمی نمائید و پیوسته حسن نظر إعمال و دفاع بی مورد نموده و توجهی بحقایق نمی نمائید و یا اگر می‌نمائید در مقام پرده پوشی در آمده و آنها را بطریقی تبرئه می‌نمائید که یضحک به الثکلی. ولی ما عمیقانه و بی طرفانه و منصفانه می‌نگریم و اخبار وارده در کتب فریقین را تطبیق با وقایع نموده کشف حقایق می‌نمائیم-در موقع تطبیق هم هرکجا که دیدید بی جا و مخدوش و مغرضانه است اعتراض منطقی نموده قبول نفرمائید خیلی هم ممنون خواهم شد شیخ- فرمایشات شما صحیح است‌ام المؤمنین عایشه رضی اللّه عنها بشر بوده است معصوم نبوده البته فریب خورده خطائی از او سر زده روی سادگی فریب دو نفر از کبار صحابه را خورده ولی بعد توبه نموده خداوند هم از او گذشت فرمود. داعی-اولا اقرار نمودید که کبار صحابه خطا کار و فریبنده بودند«و حال آنکه از حاضرین تحت الشجره و بیعت الرضوان بودند»پس خبر شما که سابقا در لیالی ماضیه برای تبرئه صحابه بیان نمودید که صحابه هر یک مانند ستاره ای هستند که اقتدای بآنها اسباب هدایت می‌شود بخودی خود باطل می‌گردد. ثانیا فرمودید‌ام المؤمنین عایشه توبه نمود این معنی ادعای محض است قیام و جنگ و کشتار مسلمین عند العموم ثابت، ولی توبه ایشان غیر معلوم و مورد اتّکاء نمی باشد. می نمائید و روی قاعدۀ حب الشیء یعمی و یصم وقایع مهمّۀ تاریخی را تطبیق با اخبار نمکی نمائید و پیوسته حسن نظر إعمال و دفاع بی مورد نموده و توجهی بحقایق نمی نمائید و یا اگر می‌نمائید در مقام پرده پوشی در آمده و آنها را بطریقی تبرئه می‌نمائید که یضحک به الثکلی. ولی ما عمیقانه و بی طرفانه و منصفانه می‌نگریم و اخبار وارده در کتب فریقین را تطبیق با وقایع نموده کشف حقایق می‌نمائیم-در موقع تطبیق هم هرکجا که دیدید بی جا و مخدوش و مغرضانه است اعتراض منطقی نموده قبول نفرمائید خیلی هم ممنون خواهم شد شیخ- فرمایشات شما صحیح است‌ام المؤمنین عایشه رضی اللّه عنها بشر بوده است معصوم نبوده البته فریب خورده خطائی از او سر زده روی سادگی فریب دو نفر از کبار صحابه را خورده ولی بعد توبه نموده خداوند هم از او گذشت فرمود. داعی-اولا اقرار نمودید که کبار صحابه خطا کار و فریبنده بودند«و حال آنکه از حاضرین تحت الشجره و بیعت الرضوان بودند»پس خبر شما که سابقا در لیالی ماضیه برای تبرئه صحابه بیان نمودید که صحابه هر یک مانند ستاره ای هستند که اقتدای بآنها اسباب هدایت می‌شود بخودی خود باطل می‌گردد. ثانیا فرمودید‌ام المؤمنین عایشه توبه نمود این معنی ادعای محض است قیام و جنگ و کشتار مسلمین عند العموم ثابت، ولی توبه ایشان غیر معلوم و مورد اتّکاء نمی باشد. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - گلهاي تازه : 89 - استاد گلپايگاني.mp3
5.19M
‌✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 بگذشت و بازم آتش در خرمن سکون زد دریای آتشینم در دیده موج خون زد خود کرده بود غارت عشقش حوالی دل بازم به یک شبیخون بر ملک اندرون زد دیدار دلفروزش در پایم ارغوان ریخت گفتار جان فزایش در گوشم ارغنون زد دیوانگان خود را می‌بست در سلاسل هر جا که عاقلی بود اینجا دم از جنون زد یا رب دلی که در وی پروای خود نگنجد دست محبت آنجا خرگاه عشق چون زد غلغل فکند روحم در گلشن ملایک هر گه که سنگ آهی بر طاق آبگون زد سعدی ز خود برون شو گر مرد راه عشقی کان کس رسید در وی کز خود قدم برون زد 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
انسان شناسی ۳۴۵.mp3
11.68M
۳۴۵ |رفتار آدما در وقت بلا، و یا در هنگام نعمت، متفاوته! بعضیا در هر دو حالت، متین و باوقارند! نه نعمت، مست‌شون می‌کنه و نه بلا بی‌تابشون! تفاوت اینها با بقیه آدمها چیه؟ منبع : کارگاه انسان شناسی پیشرفته 🎞 رسانه رسمی استاد محمد شجاعی
🔴🔴 ویتنام، ویترین تمدن آمریکایی ۲ 🚩 نظامیان آمریکا به مردم ویتنام مشروبات الکلی تعارف می کردند و از زنان و دختران ویتنامی می خواستند شبها را با آنها در پادگان های ارتش آمریکا بگذرانند. اما زنان ویتنامی به جای قبول دعوت آنها با ویت کنگ ها همکاری می کردند و حتی غذای خودشان را هم به ویت کنگ ها می دادند! 🔺🔻 وقتی آمریکایی ها از این وضعیت خسته می شدند سراغ دهکده ای می رفتند و به مردم نیم ساعت برای تخلیه روستا فرصت می دادند و هنوز فرصت تمام نشده روستا را از همه طرف به آتش می کشیدند !! 🔺🔻 البته آمریکایی ها زیاد هم سنگدل نبودند! مثلا یک تفنگدار دریایی آمریکا به نام "میدلو" هرگاه برای پاکسازی به دهکده ای می رفت جیب هایش را پر از آبنبات می کرد و به بچه های ویتنامی آبنبات می داد و با گریه ماموریتش را به پایان می رساند! منظور از پاکسازی این بود که پس از آتش زدن روستا، مردم آن را در چند گودال (بسته به میزان جمعیت آنها) جمع کرده می کشتند‌. در طول جنگ ویتنام، چندین هزار دهکده ویتنامی مشمول طرح پاکسازی شدند 😔 به ما بپیوندید 👇👇 @zandahlm1357
143 🔴متن شبهه: ﻣﻨﻄﻖ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﯽ « ﺑﺎﻧﻮﯼ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﯽ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪ ﻭ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺳﻮﺍﻝ : ﭼﺮﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ﺑﺎﻧﻮﯼ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ :ﺁﺧﻪ ﯾﻪ ﺁﺭﺍﻣﺸﯽ ﻗﺮﺁﻥ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺍﺷﮏ ﺍﺯ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﺎﺭﯼ ﻣﯿﺸﻪ ... ﺳﻮﺍﻝ : ﺑﺰﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﯽ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ﺁﯾﻪ ﺑﺎ ﻣﻌﻨﯿﺶ ﺍﻟﺮِّﺟﺎﻝُ ﻗَﻮَّﺍﻣُﻮﻥَ ﻋَﻠَﻰ ﺍﻟﻨِّﺴﺎﺀِ ﺑِﻤﺎ ﻓَﻀَّﻞَ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﺑَﻌْﻀَﻬُﻢْ ﻋَﻠﻰ ﺑَﻌْﺾٍ ﻭَ ﺑِﻤﺎ ﺃَﻧْﻔَﻘُﻮﺍ ﻣِﻦْ ﺃَﻣْﻮﺍﻟِﻬِﻢْ ﻓَﺎﻟﺼَّﺎﻟِﺤﺎﺕُ ﻗﺎﻧِﺘﺎﺕٌ ﺣﺎﻓِﻈﺎﺕٌ ﻟِﻠْﻐَﻴْﺐِ ﺑِﻤﺎ ﺣَﻔِﻆَ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻭَ ﺍﻟﻼَّﺗﻲ ﺗَﺨﺎﻓُﻮﻥَ ﻧُﺸُﻮﺯَﻫُﻦَّ ﻓَﻌِﻈُﻮﻫُﻦَّ ﻭَ ﺍﻫْﺠُﺮُﻭﻫُﻦَّ ﻓِﻲ ﺍﻟْﻤَﻀﺎﺟِﻊِ ﻭَ ﺍﺿْﺮِﺑُﻮﻫُﻦَّ ﻓَﺈِﻥْ ﺃَﻃَﻌْﻨَﮑُﻢْ ﻓَﻼ ﺗَﺒْﻐُﻮﺍ ﻋَﻠَﻴْﻬِﻦَّ ﺳَﺒﻴﻼً ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﮐﺎﻥَ ﻋَﻠِﻴًّﺎ ﮐَﺒﻴﺮﺍً ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺯﻧﺎﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﺁﻧﮑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮﺧﯽ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺑﺮﺧﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺮﺗﺮﯼ ﺑﺨﺸﯿﺪﻩ ِ ﻭ ﻧﯿﺰ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻫﻤﺴﺮﺍﻥ ﺧﻮﯾﺶ ﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺍﺯ ﺍﻣﻮﺍﻟﺸﺎﻥ ( ﺑﺮﺍﯼ ﺯﻧﺎﻥ ) ﺧﺮﺝ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﭘﺲ ﺯﻧﺎﻥ ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﻣﻄﯿﻊ ﻭ ﻓﺮﻣﺎﻧﺒﺮﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﭘﺎﺱ ﺁﻧﮑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﻢ ِ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ . ﻭ ﺯﻧﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻧﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﯿﺪ ( ﻧﺨﺴﺖ ) ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻣﻮﻋﻈﻪ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ( ﺑﻌﺪ ) ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﻭﺭﯼ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ ﻭ ( ﺍﮔﺮ ﺳﻮﺩ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ ، ) ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺰﻧﯿﺪ ، ﭘﺲ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﻧﻤﻮﺩﻧﺪ ، ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺮ ( ﺁﺯﺍﺭ ) ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍﻫﯽ ﻧﺠﻮﯾﯿﺪ ، ﮐﻪ ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﻭ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﺳﺖ . ﺁﯾﻪ ۳۴ ﺳﻮﺭﻩ ﻧﺴﺎ ﺳﻮﺍﻝ : ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺯﺩﻧﺘﻮﻧﻮ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺍﺩﻩ ﻗﺮﺁﻥ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻫﻢ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺍﯾﻦ ﺁﯾﻪ ﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺮﯾﺴﺖ ﺑﺎﻧﻮﯼ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ :ﺑﺮﻭ ﮐﻔﺮ ﻧﮕﻮ .... » ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻋﻘﻞ ﻧﻘﻄﻪ ﯼ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﺬﻫﺐ ﺷﺪ ... . " 🔵پاسخ شایعه: 🔎 1. نویسنده شبهه با برداشت ناقص و غلط از قرآن و با توهین به ۱.۷ میلیارد مسلمان ، از منطق و عقلانیت می گوید ، در حالیکه فرد اهانت کننده از عقلانیت به دور است . 2. قوامیت مردان بر زنان به معنای سلطه، زورگویی و اجحاف مردان به زنان نیست و "قوامون علی النسا" به معنای سرپرستی، کارپردازی و نگهبانی مرد برای زن است، چرا که خانواده نیاز به رهبر و سرپرستی واحد دارد. 3. این مسئولیت به دلیل ویژگیهای خاص مردان بر عهده مرد قرار گرفته و این رهبری در قرآن با نفی کوچکترین استبداد و تنها در دایره رضای خدا مجاز است و ملاک برتری نزد خدا تقواست . 4. ویژگیهای مورد نظر در مردان : * غلبه تفکر مرد بر نیروی عاطفه و احساسات او * داشتن بنیه و نیروی جسمی بیشتر در جهت دفاع از حریم خانواده * تعهد مالی در برابر زن و فرزندان نسبت به پرداخت هزینه های زندگی http://www.hawzah.net/fa/Question/View/62597 5. اسلام اطاعت زن را تنها در اموری که وظیفه زن است مانند "آمیزش و امور واجب" می داند ، نه در امور منزل و کار . حتی اسلام برای زن در این امور حق درخواست اجرت نیز در نظر گرفته و هیچ نظامی همچون اسلام چنین حقوقی را به زن نداده است. http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=218236 6. برای فهم آیات قرآن باید به سنت نیز مراجعه نمود چرا که معصومین (ع) مفسران قرآن هستند. "سوره نحل آیه ۴۴" زن در کلام معصومین (ع) : * پیامبر اکرم (ص) : زن لعبت است، هر کس او را گرفت مراقب باشد که ضایعش نسازد . * پیامبر اکرم(ص) : آیا جای تعجب نیست که کسی همسرش را بزند و آنگاه با او دست به گردن شود ؟! * امام علی (ع) : زن چون گُلى است (ظریف و آسیب پذیر) نه قهرمان و كار فرما. و ... http://www.hawzah.net/fa/Question/View/7337 7. زن در آیات قرآن : * دستور به مردان در مورد خوش رفتاری با زنان خود "نساء، ۱۹" * زن مکمل ، زینت و حافظ مرد "بقره‌، ۱۸۷" * مایه خیر و آرامش "روم‌، ۲۱" و ... 8. دستورات اسلام مراتبی دارد و انجام هر مرحله منوط به انجام مراحل قبل و بی نتیجه بودن آنهاست مانند همین آیه : الف ) پند و اندرز دهید! ب ) در بستر از آنها دوری نمایید! ج ) آنها را تنبیه کنید! د ) اگر از شما پیروی کردند ، راهی برای تعدّی بر آنها نجویید! * مرحله تنبیه شرایطی دارد و منظور زدن با چوب مسواک و مانند آن است که سخت و دردآور نباشد و بدون اثر و آسیب باشد . این روش اصولا زدن محسوب نمی شود ! و در واقع نوازشی توام با تذکر جدیست. پیشوایان معصوم ما صراحتا این مطلب را تشریح فرموده اند . http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=175602 9. اسلام در دوره ای برای زن کرامت و حقوق مختلف در ابعاد مدنی ، اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی قائل شده که در جایجای جهان ، زن بدون کوچکترین حق فردی یا اجتماعی و در حکم یک کالا خرید و فروش می شد و یا همراه جسد شوهرش سوزانده می شد و ... منبع : سایت شایعات نشر این پیام صدقه جاریه است. 📚 📖 📚 📖 📚 📖 📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا