eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
آشنا كردن بچه‌ها با معنويت برنامه ي طويل المدت ملت ما، برنامه دراز مدت ملت ما اين است كه بچه‌هاي خودشان را، اينهايي كه در تحت تربيت آنهاست، معلمهاي ما، مادرهاي بچه‌هاي ما، پدرهاي بچه‌هاي ما، معلمهاي بچه‌هاي ما، استادهاي بچه‌هاي ما، نويسندگان براي بچه‌هاي ما، گويندگان براي بچه‌هاي ما، اينها معنويات را به اين ملت بفهمانند؛ آشنا كنند آنها را با معنويات. (۱۸۹) ۲/۳/۵۸ ارزش كمك بانوان كمكهاي بانوان ارزشش چند برابر كمكهاي مردان است. خداوند شما را حفظ كند، و شما را براي تربيت انسانها، كه شغل انبيا است... حفظ كند. سلام بر همه شما ورحمت بر همه شما. (۱۹۰) ۵/۳/۵۸ دامن مادر، بهترين مكتب براي اولاد بانوان محترم! مسئوليد همه؛ مسئوليم همه. شما مسئول تربيت اولاد هستيد؛ شما مسئوليدكه در دامنهاي خودتان اولاد متقي بار بياوريد، تربيت كنيد، به جامعه تحويل بدهيد. همه مسئول هستيم كه اولاد را تربيت كنيم؛ لكن در دامن شما بهتر تربيت مي‌شوند. دامن مادر بهترين مكتبي است از براي اولاد. (۱۹۱) ۵/۳/۵۸ شريف بودن شغل مادران شما خانمها به طوري كه حالا خودتان مي‌گوييد معلم هستيد؛ دو شغل شريف داريد. شما خانمها دو تا شغل بسيار شريف داريد. يكي شغل تربيت فرزند، كه اين از همه شغلها بالاتر است. يك فرزند خوب شما اگر به جامعه تحويل بدهيد، براي شما بهتر است از همه عالَم. اگر يك انسان شما تربيت كنيد، براي شما به قدري شرافت دارد كه من نمي توانم بيان كنم. پس شما يك شغلتان اين است كه بچه‌هاي خوب تربيت كنيد. دامن مادرها دامني است كه «انسان» از آن بايد درست بشود. يعني اول مرتبه تربيت، تربيت بچه است در دامن مادر؛ و براي اينكه علاقه بچه به مادر بيشتر از همه ي علايق هست و هيچ علاقه اي بالاتر از علاقه مادري و فرزندي نيست. بچه‌ها از مادر بهتر مسائل را اخذ مي‌كنند. آنقدري كه تحت تأثير مادر هستند، تحت تأثير پدر نيستند، تحت تأثير معلم نيستند، تحت تأثير استاد نيستند. (۱۹۲) ۲۱/۳/۵۸ تحول تربيت طاغوتي به تربيت انساني بايد اين تربيتهاي طاغوتي متحول بشود به تربيتهاي انساني- اسلامي. و اميد است كه از دامن مادرها شروع بشود، و به دانشگاه و بالاتر ختم بشود و مدارس ما هم همين طور. سعادت يك ملت به اين است كه سران آن ملت، كساني كه مقدرات آن ملت به دستشان است، مزكّي باشند، تزكيه شده باشند. (۱۹۳) https://eitaa.com/zandahlm1357
سبک زندگی شاد 05.mp3
9.29M
5 ❤️ ی پدر مادر از قبل از بارداری می تونن در میزان شادی فرزندشون در طول زندگی تاثیرگذار باشند. فقط کافیه عوامل شادی ساز رو برای خودشون و فرزندشون بشناسند.
🕌در محضر امام روح الله (۲۲۸) 📌امام خمینی (ره): در کشوری که قانون حکومت نکند خصوصاً قانونی که قانون اسلام است این کشور را نمی‌توانیم اسلامی حساب کنیم.کسانی که با قانون مخالفت می کنند این ها با اسلام مخالفت می کنند. 📚صحیفه نور ،جلد ١۴،صفحه ٢۶٨ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
رئيس کاروان من دوستي دارم که رئيس کاروان سفر حج است. يک شبي که در آسايشگاه خواب بودم، در خواب ديدم با او از صحن قدس عبور مي‌کنيم که يکباره گودالي باز شد و به داخل گودال افتاديم، در آن گودال جمعيت زيادي وجود دارند و آتشي نيز روشن بود. در آنجا به ما گفتند که اينجا صحراي محشر است و به اعمال انسانها رسيدگي مي‌کنند. گناهکاران را بطرف آتش مي‌بردند به ما دو نفر که رسيدند يک بنده نوراني به طرف ما آمد و گفت: آقائي که کنار ايستاده گفت به شما بگويم که به اين دو نفر کاري نداشته باشيد، اينها خادمان حرم آقا هستند. از خواب که بيدار شدم حال عجيبي داشتم و مطمئن شدم که آقا براي خادمانشان عنايتي قائل هستند. .......: امام رضا علیه السلام https://eitaa.com/zandahlm1357
طلب بهشت رجاء بن ضحاك مي‌گويد: امام رضا عليه السلام شبها در بستر خود بسيار قرآن تلاوت مي‌كرد، و چون به آيه‌هاي بهشت و دوزخ مي‌رسيد، مي‌گريست و بهشت را از درگاه خدا طلب مي‌كرد و از آتش دوزخ به خدا پناه مي‌برد. دعا در تعقيب نمازهاي واجب از آن حضرت روايت شده كه فرمود: «براي طلب روزي بعد از هر نماز بگو: «يا من يملك حوائج السائلين، يا من لكل مسألة منك سمع حاضر و جواب عتيد، و لكل صامت منك علم باطن محيط. » «اي كسي كه حوايج نيازمندان در اختيار اوست، اي كسي كه از طرف تو براي هر درخواست گوشي شنوا و پاسخي مهيا، و براي هر سكوت كننده اي آگاهي به باطن و احاطه به آن وجود دارد. » (ع) در آثار استاد علامه حسن زاده https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عج 🔻 استاد رحیم پور: هنگام وقف کردن ببینید چه چیزی اولویت دارد! موارد وقف توقیفی نیست... ⬅️ چه بسا لازم باشد برای فضای مجازی وقف شود❗️ https://eitaa.com/zandahlm1357
چشم به راه - قسمت شصت و نهم.mp3
28.81M
🎬 قسمت: شصت و نهم 👇👇👇👇👇👇 قابل توجه اعضاء محترم این مجموعه از فایلها تاریخشون به روز نیست @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍂 🔻 6⃣1⃣ سردار علی ناصری به رغم توصیه من، وقتی آقا محسن از وانت پیاده شد، علی هاشمی و دیگران دورش ریختند و طوری رفتار کردند که معلوم بود آن فرد دشداشه پوش پوتین به پا «شخصیتی» است. یکی از بومی ها به نام فهد، بلافاصله مرا صدا زد و گفت: - على، تعال ... تعال ... یعنی بیا... بیا...... به عربی گفت: - این محسن رضاییه! خون در رگهایم خشک شد. عادی گفتم: - نه، کدام محسن رضایی؟ این یکی از بچه های قرارگاه است. فهد با زیرکی پاسخ داد: - نه! من محسن رضایی را می شناسم. تو روزنامه عکسش را دیده ام. قبلا هم یک بار دیدمش. این محسن رضاییه نه. فهد، اهل روستای صویب بود. آدم باسوادی هم بود. گفتم: - نه. - بگو قسم به خدا. دیدم وضع دارد خراب می شود و اگر من بیشتر اصرار کنم، ممکن است شک کند، آهسته گفتم: - بله، این محسن رضاییه. می خواهد همین طوری بره هور را ببینه؛ اما تو به کسی نگویی ها. اگر پرسیدند، بگو محسن رضایی نیست. - باشه! . قایق بصری را که ده پانزده نفر جا دارد، آماده کرده بودیم. یک قایق چینکو» هم آماده شده بود. بومی ها کمی کنجکاو شده بودند. به آنها گفتم: - با علی هاشمی و چند نفر دیگر می خواهیم برویم سری بزنیم و برگردیم. در مسیر آبراه نیر و المساک با ترس و اضطراب و هراس به راه افتادیم. در هر قایقی سه نیروی بومی پاروزن بودند. بومی های همراه ما سید مطر، فهد میاحی و در قایق دیگر، حسن و جاسم هله چی و سید مطر بودند. در قایق ما، آقا محسن، غلام پور، علی هاشمی، حمید رمضانی و عباس هواشمی و در قایق دیگر، رشید، باقری، عزیز جعفری، امین شریعتی و یکی دو نفر دیگر سوار بودند. 🔅 پیگیر باشید @zandahlm1357
لقب «امیرالمؤمنین» در اعتقاد شیعه براساس روایات متعدد از رسول خدا (صلی الله علیه و آله)، «امیرالمؤمنین» لقب و عنوانی است که خدای تعالی منحصراً به علی بن ابی طالب داده است. روایات شیعه دلالت بر این دارد که لقب «امیرالمؤمنین» مخصوص علی بن ابی طالب (علیه السلام) است و بر هیچ کس جز او حتی بر سایر ائمه و امام زمان (علیهم السلام) نیز نباید اطلاق شود. امام صادق (علیه السلام) فرمود: مردی بر ابی عبدالله الحسین (علیه السلام) وارد شده و گفت: السّلام علیک یا امیرالمؤمنین. امام (علیه السلام) برخاست و روی پاهای خود ایستاد و فرمود: درنگ کُن! این نام برازنده کسی جز امیرالمؤمنین (علیه السلام) نیست و خداوند این نام را بر وی نهاده است، و هر کس جز او این نام را بر او نهند و بدان راضی شود، هرزه می‌شود ]عمل فحشایی که قوم لوط مرتکب بودند[، و اگر این گونه نباشد، بدان مبتلا می‌شود و این قول خدا در کتاب اوست: (إِن یَدْعُونَ مِن دُونِهِ إِلَّا إِنَاثًا وَ إِن یَدْعُونَ إِلَّا شَیْطَنًا مَّرِیدًا) [۱] «]مشرکان[، به جای او، جز بت‌های ماده را ]به دعا[ نمی خوانند، و جز شیطانِ سرکش را نمی خوانند. » عرض کرد: پس قائمِ شما را به چه خوانند؟ فرمود: گویند: «السّلام علیک یا بقیّة الله السّلام علیک یابن رسول الله». [۲] در روایت دیگر است: مردی امام صادق (علیه السلام) را «یا امیرالمؤمنین» خطاب نمود، آن حضرت ]با عتاب[ فرمود: آرام شو! هر کس رضایت دهد او را به این نام بنامند، خداوند او را به گرفتاری ابوجهل مبتلا می‌کند. [۱] ---------- [۱]: . سورة النساء ۱۱۷. [۲]: . تفسیر العیاشی ۱/۲۷۶؛ الیقین ۲۷؛ البرهان ۲/۱۷۴؛ تفسیر نورالثقلین ۱/۵۵۱؛ وسائل الشیعه ۱۴/۶۰۰؛ مدینة المعاجز ۱۷۱؛ بحار الانوار ۳۷/۳۳۱. [۱]: . مناقب ابن شهرآشوب ۲/۲۵۴؛ الیقین ۲۶؛ بحار الانوار ۳۷/۳۳۴؛ مستدرک الوسائل ۱۰/۳۹۹. https://eitaa.com/zandahlm1357
نکوهش، تحقیر هرکه پیش از اینکه تو را بشناسد، در حق تو کوتاهی کرد، نباید او را سرزنش کنی. سوگند کسی که سخن او پذیرفته نمی شود، سوگند او نیز نباید پذیرفته شود. * هرکه بسیار سوگند یاد کند هرچند در صحت سوگند دقت کند، سوگند او را نپذیر. ستم به خویش ستم به خویشاوند، دردناکتر است از زدن بیگانه. رشوه لطف، رشوه کسی است که رشوه ندارد. شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
🌴 🌹 و قال عليه‌السلام اللّهُمَّ‌ إِنِّي أَعُوذُ بِكَ‌ مِنْ‌ أَنْ‌ تُحَسِّنَ‌ فِي لَامِعَةِ‌ الْعُيُونِ‌ عَلاَنِيَتي، وَ تُقَبِّحَ‌ فِيَما أُبْطِنُ‌ لَكَ‌ سَرِيرَتِي، مُحَافِظاً عَلى رِثَاءِ النَّاسِ‌ مِنْ‌ نَفْسِي بِجَمِيعِ‌ مَا أَنْتَ‌ مُطَّلِعٌ‌ عَلَيْهِ‌ مِنِّي، فَأُبْدِي لِلنَّاسِ‌ حُسْنَ‌ ظَاهِرِي، وَ أُفْضِي إِلَيْكَ‌ بِسُوءِ عَمَلِي، تَقَرُّباً إِلَى عِبَادِكَ‌ وَ تَبَاعُداً مِنْ‌ مَرْضَاتِكَ‌. امام عليه السلام عرضه مى‌دارد: بار پروردگارا! به تو پناه مى‌برم از اين‌كه ظاهرم را در چشم‌ها نيكو جلوه دهى و باطنم را در پيشگاهت زشت سازى؛(به تو پناه مى‌برم از اين كه) بخواهم به‌وسيلۀ اعمالى كه تو از آن خوب آگاهى، خوش‌بينى و احترام مردم را براى خويش حفظ‍‌ كنم، ظاهر خوبم را براى مردم آشكار سازم و اعمال بدم را فقط‍‌ تو بدانى، تا به بندگانت نزديك گردم و از رضا و خشنودى تو دور شوم.