فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت لحظات قرآنی ماندگار جشن بزرگ محفل و استقبال کم نظیر دختران قمی در سالروز ولادت #حضرت_معصومه سلام الله علیها و روز دختر 🌸💐
#روز_دختر
#محفل
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸خبر خوش تعطیلی شیرخوارگاه نوزادان در مشهد!
#خبر
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
ائمه طاهرین خلقاء بر حق عالم بغیب بودند ثانیا فرمودید اگر علم غیبی بوده نبایستی در خلفاء استثناء با
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در نقل روات و ناقلین حدیث مدینه
داعی- بی لطفی فرمودید که چنین خبر محکم و متواتری را خبر واحد و از ضعاف اخبار بحساب آوردید و حال آنکه أکابر علماء خودتان صحّت آن را تصدیق نموده اند.
خوبست مراجعه نمائید بکتب معتبره خودتان مانند جمع الجوامع سیوطی و تهذیب الآثار محمّد بن جریر طبری و تذکرة الابرار سید محمّد بخاری و مستدرک حاکم نیشابوری و نقد الصحیح فیروزآبادی و کنز العمال متقی هندی و کفایت الطالب گنجی شافعی و تذکرة الموضوعات جمال الدین هندی که گوید فمن حکم بکذبه فقد أخطأ [۱] و روضة الندیه امیر محمّد یمانی و بحر الاسانید حافظ ابو محمّد سمرقندی و مطالب السئول محمّد بن طلحه شافعی و غیرهم که عموما حکم بصحت این حدیث شریف نموده اند.
چه آنکه این حدیث با عظمت بطرق مختلفه و اسناد متفاوته از بسیاری از اصحاب و تابعین از قبیل مولانا امیر المؤمنین علی علیه السّلام و ابا محمّد حسن بن علی علیهما السّلام (سبط اکبر رسول اللّه صلّی اللّه علیه و آله و سلّم) و امام المفسرین (حبر امت) عبد اللّه بن عباس و جابر بن عبد اللّه انصاری و عبد اللّه بن مسعود و حذیفة بن الیمان و عبد اللّه بن عمر و انس بن مالک و عمرو بن عاص (از صحابه عظام).
و امام زین العابدین علی بن الحسین و محمّد بن علی الباقر علیهم السّلام و اصبغ ابن نباته و جریر الضبی و حارث بن عبد اللّه همدانی کوفی و سعد بن طریف الحنظلی کوفی و سعید بن جبیر اسدی کوفی و سلمة بن کهیل حضرمی کوفی و سلیمان بن مهران اعمش کوفی و عاصم بن حمزه سلولی کوفی و عبد اللّه بن عثمان بن خیثم القاری المکی و عبد الرحمن ابن عثمان و عبد اللّه بن عسیلة المرادی ابو عبد اللّه صنابحی و مجاهد بن جبیر ابو الحجاج المخزومی المکی (از تابعین).
و از سلسله جلیله علماء فخام و محدثین عظام و مورخین گرام خودتان (علاوه بر جمهور علماء شیعه) بسیارند که آنچه داعی دیدهام گمان میکنم قریب دویست نفر از جهابذۀ بزرگان خودتان این حدیث شریف را نقل نموده اند و آنچه الحال در نظر دارم نقل قول بعض از آنها را بعرض میرسانم تا جناب شیخ خجالت نکشند بدانند
روی عادت تبعا للاسلاف خدشه در سند حدیث نمودند و الاّ عند العموم مطلب واضح و آشکار میباشد.
----------
[۱]: ۱) کسی که حکم بدروغ بودن این حدیث بنماید بتحقیق خطاء نموده است.
#شبهای_پیشاور
@zandahlm1357👈
@shervamusiqiirani-9 - تصنیف : مدارا نکنی.mp3
2.21M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍂🌺🍂
🌺
ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی
سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی
دردمندان بلا زهر هلاهل دارند
قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی
رنج ما را که توان برد به یک گوشه چشم
شرط انصاف نباشد که مداوا نکنی
دیده ما چو به امید تو دریاست چرا
به تفرج گذری بر لب دریا نکنی
نقل هر جور که از خلق کریمت کردند
قول صاحب غرضان است تو آنها نکنی
بر تو گر جلوه کند شاهد ما ای زاهد
از خدا جز می و معشوق تمنا نکنی
حافظا سجده به ابروی چو محرابش بر
که دعایی ز سر صدق جز آن جا نکنی
#حافظ
🌺
🍂🌺🍂
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
@zandahlm1357👈
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#محبت_درمانی ۱۵ ⚜نقطه مقابل کسانی که از دیگران رنجش به دل میگیرند، رفقای خدا هستند؛ که بـــی حساب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
محبت درمانی 16.mp3
11.12M
#محبت_درمانی ۱۶
#محبت شاه کلیده ها...!
اگه قراره کمالی از کمالات خدا رو در درونت تثبیت کنی؛
شرط اولش اینه که؛ آدم مهربونی باشی!
تمرین کن...سخت نیست.
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎬 #کلیپ_مهدوی 🎙استاد شجاعی به خاطر کار برای #امام_زمان عج مغرور نشیم! 👈حتما ببینید و #نشر_دهید @za
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ظلم در آخرالزمان و ظهور #امام_زمان عج
🎙 استاد عالی
@zandahlm1357👈
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💠 صدور زن زندگی آزادی به کرهجنوبی 🇺🇸 "خانه میمون" برای خوشگذرانی سربازان آمریکایی! 🔻 زیادهروی #س
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ با وجود اینکه انسان، بهترین خلائق خداوند است، چرا پاداشش در بهشت خوردن و آشامیدن است؟!
🎙پاسخ استاد محمدی شاهرودی
@zandahlm1357👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌شبهه
طرف میگه ما فلان معصیت رو انجام دادیم و برامون هیچ اتفاقی نیوفتاد!
🔹 قانون استدراج...
🎙پاسخ استاد ازغدی
@zandahlm1357👈
27.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡️ مستند #برنامه_شیطان
🎯 قسمت دوازدهم: اگروتروریسم (١)
💥 تروریسم کشاورزی = Agro-terrorism
📚 مقالات مرتبط:
📖 بیوتروریسم نوین
👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jews-and-hygiene/5782
📖 بررسی ابعاد جنگ بیولوژیک
👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jews-and-hygiene/9623
📖 پرونده ویژه «جنگ جهانی غذا»
👉 https://jscenter.ir/jewish-and-science/jews-and-hygiene/9387
@zandahlm1357👈
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
روحيون در اينجا مدعي پيغمبري ما در كار خود تنوعي آورده و وحي و الهامات خود را به خدا نسبت نداده بلك
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
و شايد شما هم به خاطر داريد آن آقاي ميشل ابرس را كه در سان كايتانو مغازه پارچه فروشي داشت با چه روحانيتي ميخواست ما را تبليغ كرده و وارد اين دسته نمايد و بايد به ياد داشته باشيد كه ميگفت رماتيسم داشته و ارواح از آسمان براي او دوا آورده اند و با استعمال آن رماتيسمش به كلي خوب شده است و يا ساير حكاياتي كه نقل ميكردم. نمي دانم بعدا حكايت سر و صدائي را كه در روزنامهها راه افتاده بود توجه كرديد يا نه كه فردي از اينها در شهر بل اوريزنته Horizente Bel در تاريكي محض عملهاي جراحي انجام و زخم معده و آپانديس و غيره را در تاريكي مطلق جراحي و معالجه ميكرده ومريدان مدعي بودند كه او هيچگونه سواد و تحصيلاتي نداشته بلكه [ صفحه ۴۵] ارواح دكترهاي مهذب و جراحهاي مجرب مرده در جسم او وارد و او را قادر به انجام اين عمليات
جراحي در تاريكي مينمايند و حتي دولت برازيل در مقام تعقيب نام برده برآمده و به عنوان طبابت بدون داشتن جواز وي را تحت محاكمه و تعقيب قانوني كشيد. روزي من طي صحبت با آن آقاي ميشل ابرس به مناسبتي اشاره به اين حكايت مسيح در انجيل كردم كه وقتي گرسنه در بيابان ميگذشت و از دور درخت انجيري ديد و به اميد خوردن چند انجير وسد جوع به طرف آن رفت ولي متأسفانه انجيري در آن نيافت پس عصباني شده و آن را لعنت و نفرين كرد و في الفور درخت خشك شد و به او
مي گفتم اين حكايات نبايد درست باشد و بايد ساختگي باشد. زيرا اولا يك فردي كه به عقيده شما پسر مخصوص خدا و روح القدس مجسم است لااقل به علم غيبي كه دارد بايد ميدانست كه درخت انجير ندارد و زحمت رفتن تا آن محل را به خود نمي داد خاصه آنكه آخر فصل پائيز بوده و بالطبع هر طفلي ميدانسته كه در اين فصل انجيري به درخت نمي ماند. ثانيا روح القدس مجسم نبايد عصباين شود كه درخت را گناهي نبوده بلكه اقتضاي فصل بوده. ثالثا يك روح القدس مجسم و استاد و مربي بزرگ هيچگاه زبان به نفرين و لعنت نمي گشايد. رابعا كسي كه مردهها را زنده ميكرد و مريضان را شفا ميداد نمي توانست درخت بي انجير را به انجير نشاند و بدين طريق هم روحي تازه در درخت انجير دميده و هم خود سد جوعي مينمود. زيرا از نفرين كردن و خشك شدن درخت حاصلي براي هيچيك ايجاد نمي شد نه براي شخص او
نه براي درخت به قرار معلوم آقاي ميشل اين حكايت را براي مبلغين و رؤساي روحيون ميبرد و آنان ميگويند لازم است اين شخص در يك جلسه احضار ارواح حاضر شود تا مطلب را بر او آشكار نمايند، ميشل با اينكه چند بار مرا به اين [ صفحه ۴۶] جلسات برده و خود تصديق كرده بود كه جز صحنه هائي مسخره آميز و تآترهائي كه آرتيستهاي آن در نهايت بي مهارتي بكار مشغولند چيزي نيست. ولي حسب الدستور آنان با اصرار زياد و حتي گفتن دروغ به اينكه رئيس كمپاني مردسدس بنز هم ميخواهد بيايد و با ماشين او به اتفاق ميرويم بالاخره مرا قانع كرد كه
بار ديگر بدين جلسه حاضر شوم شايد ميدانيد كه رئيس كمپاني مرسدس بنز از سران لشكر برازيل است. من ميدانستم كه اين مطلب عاري از حقيقت است بلكه جواني ساده لوح از مؤمنين كه متصدي يكي از دواير كمپاني بود با ماشينش آمد و ما را بدان جلسه برد. افراد آرتيستي كه بنا بود در آن شب رل ارواح را بازي كنند تا قبل از شروع نمايش در پشت سر ما جاي گرفتند تا شايد مطالبي از من مسموع دارند و در ضمن مطالب خود به عنوان اينكه ارواح از همه چيز خبر دارند بگويند و لااقل مرتبت ايمان ميشل را محكمتر و راسخ تر نمايند. باري اين صحنه هم مثل ساير صحنهها كه براي شما حكايت كرده بودم بسيار مسخره آميز و صحنه تآتري بس ضعيف و مهمل بود و آقاي روح احضار شده شروع كرد به ابراز اينكه ما مطالب الهي را نمي توانيم درك كنيم و
آنچه در انجيل الهي است ما را نمي زيبد بر اينكه آن را تفسير و تأويل نمائيم و خلاصه بيانش اين بود كه كسي كه اينگونه دست به تفسير انجيل و ايراد آن بزند حلال زاده نبوده و در نطفه او شك است و اين بيچاره غافل بود از اينكه يكي از ايرادهاي بزرگي كه مسيحيهاي كاتوليك در رديههاي رسمي خودشان عليه آن دسته روحيون و مؤسس آن آلن كاردك نوشته و آنها را شديدا محكوم و مرتد صرف و كافر محض و غير قابل معاشرت قلمداد كرده اند اينست كه الن كاردك معتقد بوده كه مطالب انجيل براي دسته خاصي نبوده و عمومي است و هركس حق دارد آن را
بخواند و مطابق فهم خود آنچه ميتواند
درك و استنباط نمايد، و نبايد تأويل و تفسير آن در انحصار يك دسته مخصوصي به عنوان كشيش و غيره بماند.
#بابیت
#بهائیت
✍#امان_الله_شفا
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎧 جلسات تدریس کتاب حضرت_حجت 23 👌 اثری بی نظیر حاوی بیانات آیت الله #بهجت درباره #امام_زمان (عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تدریس کتاب حضرت حجت 24.mp3
5.92M
🎧 جلسات تدریس کتاب
حضرت_حجت 24
👌 اثری بی نظیر حاوی بیانات آیت الله #بهجت درباره #امام_زمان (عج)
🔰 جلسه 4️⃣2️⃣ : تدریس صفحات 151 الی 152
👌 توسل به نواب اربعه برای حاجات
🎤 با توضیحات #استاد_احسان_عبادی از اساتید مهدویت
✅ امام زمان (عج) را از زبان یک عارف کامل بشناسیم.
🔰انقلابی باید قوی شود🔰
@zandahlm1357👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#سعدی
ديده از ديدار خوبان برگرفتن مشكلست****هر كه ما را اين نصيحت ميكند بي حاصلست
يار زيبا گر هزارت وحشت از وي در دلست****بامدادان روي او ديدن صباح مقبلست
آن كه در چاه زنخدانش دل بيچارگان****چون ملك محبوس در زندان چاه بابلست
پيش از اين من دعوي پرهيزگاري كردمي****باز ميگويم كه هر دعوي كه كردم باطلست
زهر نزديك خردمندان اگر چه قاتلست****چون ز دست دوست ميگيري شفاي عاجلست
من قدم بيرون نمي يارم نهاد از كوي دوست****دوستان معذور داريدم كه پايم در گلست
باش تا ديوانه گويندم همه فرزانگان****ترك جان نتوان گرفتن تا تو گويي عاقلست
آن كه ميگويد نظر در صورت خوبان خطاست****او همين صورت همي بيند ز معني غافلست
ساربان آهسته ران كآرام جان در محملست****چارپايان بار بر پشتند و ما را بر دلست
گر به صد منزل فراق افتد ميان ما و دوست****همچنانش در ميان جان شيرين منزلست
سعدي آسانست با هر كس گرفتن دوستي****ليك چون پيوند شد خو باز كردن مشكلست
@zandahlm1357👈
26.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤲رَبِّ اجْعَلْنِي مُقِيمَ الصَّلَاةِ وَمِن ذُرِّيَّتِي رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاءِ
🤲رَبَّنَا اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِلْمُؤْمِنِينَ يَوْمَ يَقُومُ الْحِسَابُ
🤲پروردگارا: مرا برپا کننده نماز قرار ده، و از فرزندانم (نیز چنین فرما)،
🤲 پروردگارا: دعای مرا بپذیر!
🤲پروردگارا! من و پدر و مادرم و همه مؤمنان را، در آن روز که حساب برپا میشود، بیامرز!
- سوره ی ابراهیم آیه ی ٤٠ -۳۹
#قرآن_مصور
#دعاهای_قرآنی
@zandahlm1357👈
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
نكته ها: «نور» يعنى چيزى كه هم خودش روشن است و هم سبب روشنى اشياى ديگر مى شود. در فرهنگ اسلام امورى
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱- هستى، فيض خداوند و پرتوى از نور اوست، قوام و بقاى هستى از اوست. «اللّه نور السموات... »
۲- نور خدا هم گسترده است و هم ثابت. (شيشه، هم نور را زياد مى كند و هم نور را از خاموش شدن حفظ مى كند. ) «المصباح فى زُجاجة»
۳- زيتون، درخت مباركى است. «شَجرةٍ مُباركةٍ زَيتونة»
۴- روشنى نور خدا از ذات اوست نه از جرقه هاى بيرونى. «يَكاد زَيتُها يضى ء و لو لم تمسسهُ نار»
۵ - گرچه خداوند نور آسمانها و زمين و مايه خلقت و هدايت همه هستى است، اما جايگاه او در زمين، دل هاى پاك و شفّاف افراد مؤمن است كه با نور ايمان برافروخته مى گردد و هرچه خلوص ايمان بيشتر باشد، تلألؤ بيشترى وارد. «يهدى اللّه لنوره من يشاء... » ----------------------------------------------- ---------------------------------
۷۷) تفسير نمونه.
۷۸) بقره، ۱۲۷.
آيه ۳۶ تا ۴۰
فِى بُيُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَن تُرْفَعَ وَيُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ يُسَبِّحُ لَهُ فِيهَا بِالغُدُوِّ وَالْأَصَالِ (۳۶)
(اين نور هدايت) در خانه هايى است كه خداوند اذن داده رفعت يابند و نام او در آنها ذكر شود. در آنها بامدادان و شامگاهان او را تسبيح گويند. نكته ها:
در زيارت جامعه خطاب به ائمّه معصومين عليهم السلام مى خوانيم: «جَعَلكم فى بيوتٍ أذِن اللّه أن تُرفع... » بنابراين حرم امامان معصوم عليهم السلام، يكى از مصاديق اين آيه است.
كلمه ى «ترفع» در آيه به معناى بلندى مكانى نيز مى تواند باشد، نظير آيه ى «اذ يَرفع ابراهيم القواعِدَ من البيت و اسماعيل» (۷۹) كه حضرت ابراهيم پايه هاى كعبه را بلند ساخت.
امام باقرعليه السلام فرمود: مراد از «بيوت» در اين آيه، خانه هاى انبيا و حكما و امامان معصوم مى باشد. (۸۰) و «ثعلبى» در تفسير خود نقل مى كند: روزى پيامبر اكرم صلى الله عليه وآله مشغول تلاوت اين آيه بود. ابوبكر برخاست و پرسيد: آيا خانه ى فاطمه عليها السلام و على عليه السلام از مصاديق اين آيه است؟ فرمود: آرى، از بهترين مصاديق اين آيه است. (۸۱)
امام كاظم عليه السلام فرمود: مراد از «بالغدوّ و الآصال» در آيه، اوقات نماز است. (۸۲)
در فرهنگ قرآن، در موارد متعدّدى به جاى نماز، واژه تسبيح آمده است، مانند: «وسبّح بالعشىّ والابكار» (۸۳)، (و سَبّح بحَمدِ ربّك قبلَ طلوع الشمس و قبل الغروب» (۸۴)
#تفسیر_سوره_نور
✍#محسن_قرائتی
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعاے #الهیعظمالبلاء...🥀👆👆
#علیفانی
كفعمى در بلد الامين فرموده: اين دعاء حضرت صاحب الامر عَلَيْهِ السَّلام است كه تعليم فرمود آن را به شخصى كه محبوس بود، پس خلاص شد: اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيْكَ الْمُشْتَكى وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِى الاَْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِيانى فَاِنَّكُما كافِيانِ وَ انْصُرانى فَاِنَّكُما ناصِرانِ يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرينَ.
#امام_زمان(عج)🌼
@zandahlm1357