eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.3هزار دنبال‌کننده
45.6هزار عکس
32.4هزار ویدیو
1.5هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
‌💠🔷🔹 🔷 🔹 چیزی که بدردم خورد ☺️💐📎کمی طولانی امابسیار خواندنی حضرت می فرمودند: چند شب بعداز ارتحال ، او را در عالم خواب دیدم. حواسم بود که از دنیا رفته است. کنجکاو شدم که بدانم در آن طرف مرز زندگی دنیایی چه خبر است؟ ! پرسیدم: آقای حائری، اوضاع تان چطور است؟ آقای حائری که راضی و خوشحال به نظر می آمد، رفت توی فکر و پس از چند لحظه،انگار که از گذشته ای دور صحبت کند شروع کرد به تعریف کردن… همین که بدن مرا در درون قبر گذاشتند… بدن خودم را از بیرون و به طور کامل می دیدم. خودم هم مات و مبهوت شده بودم، این بود که رفتم و یک گوشه ای نشستم و زانوی غم و تنهایی در بغل گرفتم . ناگهان متوجه شدم که از پایین پاهایم، صداهایی می آید. صداهایی رعب آور و وحشت افزا! صداهایی نامأنوس که موهایم را بر بدنم راست می کرد. به زیر پاهایم نگاهی انداختم. از مردمی که مرا و کرده بودند خبری نبود. بیابانی بود با افقی بی انتها و فضایی سرد و سنگین و دو نفر داشتند از دور دست، به من نزدیک می شدند. تمام وجودشان از آتش بود. آتشی که زبانه می کشید و مانع از آن می شد که بتوانم چشمانشان را تشخیص دهم. انگار داشتند با هم حرف می زدند و مرا به یکدیگر نشان می دادند. ترس تمام وجودم را فرا گرفت و بدنم شروع کرد به لرزیدن. خواستم جیغ بزنم ولی صدایم در نمی آمد. تنها دهانم باز و بسته می شد و داشت نفسم بند می آمد. بدجوری احساس بی کسی غربت کردم . در دل گفتم :خدایا به فریادم برس! خدایا نجاتم بده، در اینجا جز تو کسی را ندارم …. همین که این افکار را از ذهنم گذرانیدم متوجه صدایی از پشت سرم شدم. صدایی دلنواز، آرامش بخش و روح افزا و زیباتر از هر موسیقی دلنشین! سرم را که بالا کردم و به پشت سرم نگریستم، نوری را دیدم که از آن بالا بالاهای دور دست به سوی من میآمد. هر چقدر آن نور به من نزدیکتر میشد آن دو نفر آتشین عقبتر و عقبتر میرفتند تا اینکه بالاخره ناپدید گشتند. نفس راحتی کشیدم و نگاه دیگری به بالای سرم انداختم. آقایی را دیدم از جنس نور. نوری چشم نواز آرامش بخش. ابهت و عظمت آقا مرا گرفته بود و نمیتوانستم حرفی بزنم و تشکری کنم، اما خود آقا که گل لبخند بر لبان زیبایش شکوفا بود سر حرف را باز کرد و پرسید: آقای حائری! ترسیدی؟ من هم به حرف آمدم که: بله آقا ترسیدم، آن هم چه ترسی! هرگز در تمام عمرم تا به این حد نترسیده بودم. اگر یک لحظه دیرتر تشریف آورده بودید حتماً زهره ترک میشدم و خدا میداند چه بلایی بر سر من میآوردند . بعد به خودم جرأت بیشتر دادم و پرسیدم: راستی، نفرمودید که شما چه کسی هستید؟ و آقا که لبخند بر لب داشت و با نگاهی سرشار از عطوفت، مهربانی و قدرشناسی به من مینگریستند فرمودند: من هستم. آقای حائری! شما ۳۸ مرتبه به من آمدید من هم ۳۸ مرتبه به بازدیدتان خواهم آمد، این اولین مرتبه اش بود؛ ۳۷ بار دیگر هم خواهم آمد… کرامات امام رضا علیه السلام از زبان بزرگان ؛ صفحه ۹۲ (ع) https://eitaa.com/zandahlm1357
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید مهدی صابری... گریه من از اینه که بندگی خدارو نکردم 😔 ⭕️چقدر این صوت دلسوز بود...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترکیب جالبی از صحنه های دوران ودفاع بیولوژیک(جنگ ) در نوای آقای آهنگران(ای لشگر صاحب زمان آماده باش...) .......: https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مهربانتر از پدر...mp3
2.19M
🌸 @ostadazimi_ir 🌸 مجموعه فوق العاده زیبا که درمان ریشه ای بسیاری از افسردگی ها و سردرگمی های انسان هست 🌺🍃 جلسه چهاردهم 👌 .......: https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
3d529b8c-d80e-4659-aff4-6287aff0b0e4
4.42M
♨️ماجرای جانسوز از اسارت حضرت زینب کبری سلام الله علیها😭💔 👌 بسیار شنیدنی 🎤حجت الاسلام 📡حداقل برای یک☝️نفر ارسال کنید. .......: https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | زیر این عَلَم قد کشیدم 🎙 بانوای: حاج‌میثم‌مطیعی 🔰 با زیر نویس عربی 🏴 .......: https://eitaa.com/zandahlm1357
سؤال👇 سلام اگه موش رو روی فرش بکشیم ولی خونی نشه فرش نجس میشه؟ آیت الله سیستانی پاسخ👇 سلام علیکم خیر
سؤال👇 سلام ببخشید من یه سوال واسم پیش اومده من کهنه پسرم مقداری مدفوع بهش بوده بردم شستم چند باری هم اب کشی کردم زمانی که خشک شد اوردم که دوباره باهاش پاهاش رو خشک کنم بعد از خشک کردن دیدم دوباره مدفوع بهش هست حالا من نمیدونم این نجاست همون قبلی هست که نرفته و من رو بند انداختم چون خیس بوده میگم نکنه بندم نجس شده از طرفی هم من نمیدونم نجاستش به خود بندم رسیده یا نه چون بعدش من لباس خیس روی بند مینداختم پاسخ👇 سلام علیکم چون یقین ندارید برای قبل بوده، اعتنا نکنید. بند و سایر لباس ها پاک است.
سؤال👇 سلام ببخشید اگه یه پولی رو بخوای برای قربانی بدی و نیت صدقه هم باشه مشکلی داره؟ پاسخ👇 سلام علیکم اگر صدقه مستحب باشد، اشکالی ندارد.
سؤال👇 باسلام خدابخواددوروزدیگه فرزندم دنیا میاددوتا تصمیم داریم یاقربونی بگیریم یاهزینه ی اونوبدیم به مدرسه نمیدونیم چیکارکنیم خواهش می کنم راهنمایی کنیدکدومش بهتره پاسخ👇 سلام علیکم مستحب است نوزاد روز هفتم رسید، برای او گوسفند عقیقه کنند.
سؤال👇 سلام و تشکر از کانال مفیدتون اگر شخصی موقع نماز وارد شود و سلام دهد آیا میتوان بعد از نماز جواب او را داد؟ پاسخ👇 سلام علیکم وجوب جواب سلام؛ وجوب فوری است یعنی در همان حال نماز باید جواب داد. حال اگر کسی جواب سلام را ندهد، گناه کرده ولی نمازش باطل نیست.
سلام علیکم. درازدواج موقت ودائم که دختر باکره نباشد نیاز به اجازه پدر می باشد؟ مقلدمقام معظم رهبری پاسخ👇 سلام علیکم اگر مطلقه باشد، نیازی به اذن پدر ندارد. اما کسی که بکارتش از راه زنا يا وطی به شبهه از بين رفته باشد لازم نيست همانند باکره از پدر خود در امر ازدواج اذن بگيرد، لکن احتياط در اذن گرفتن ترك نشود و اگر به علت ديگری غير از وطی بکارت او زائل شده باشد بنا بر احتياط واجب اذن پدر در ازدواج لازم است.  
سؤال👇 سلام وقت بخیر میخواستم بگم ک چیزی ک شبیح منی از بدن زن خارج میشه چیه و برای نماز مشکل داره نجس ه یا باید غسل کرد پاسخ👇 سلام علیکم تا یقین به نجاست نیست، چیزی هم به عهده انسان نیست.
سؤال👇 سلام بالای لبم یه خال گوشتی کوچیک زده شیره ی برگ انجیر زدم که خوب بشه الان شستم براوضو چسبناکیش نرفت ایا وضوم اشکال داره مرجع ایت الله مکارم شیرازی پاسخ👇 سلام علیکم اگر جرم دارد، باید برای وضو برطرف شود.
سؤال👇 سلام خانومی قرص ضد بارداری مصرف می‌کنه ومیگه هروقت قرص نخورم دوسه روز یبار لکه بینی کم رنگ دارم و تا از پریودی پاک میشم ده پانزده روز بعدش باز لکه بینی دارم مرجع تقلیدشون آقای مکارم هستن لطفا توضیح بدین چکار کنه غسل لازمه یا نه؟؟ پاسخ👇 سلام علیکم لکه بینی ها حکم استحاضه را دارد و باید به احکام استحاضه عمل شود. لکه بینی های بعد از حیض نیز اگر از ده روز تجاو زکند تا عدد همیشگی حیض محسوب شده و مابقی حکم استحاضه را دارد.
سؤال👇 سلام . آیا اگر در سجده سهوا پیشانی دوبار با مهر برخورد کند نماز باطل میشود؟ ممنون از کانال خوبتون اجرتون با سیدالشهداء پاسخ👇 سلام علیکم خیر
سؤال👇 سلام اول مهرسال خمسی همسرمه، دیروز چندلباس که نیازش بوده خریده الان خمس اینهاروهم بایدحساب کنه؟ رهبری پاسخ👇 سلام علیکم اگر مورد نیاز بوده و خریداری شده است، اشکالی ندارد و متعلق خمس نیست.