eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.4هزار عکس
35.2هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️متن شبهه و سوال👇👇👇👇👇 استاد نشانه آمادگی مردم و ما برای ظهور چیست؟ خب همین طور که معصیت ظهور را عقب می اندازد معصیت که در جامعه تمام نمیشه و همین طور ادامه داره.. اون لحظه هایی که نشانه های حتمی اتفاق میافتد و ظهور اتفاق میافتد چه انقلابی در دل و میان مردم ایجاد شده که باعث شده که ظهور اتفاق بیفتد؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅متن پاسخ به شبهه👇👇👇👇👇 ❓شما فرمودید نشانه های آمادگی مردم برای ظهور چه هست.. شبیه مهمانی که زنگ می زند و می گوید من ده شب به خانه شما می آیم، شما منتظر و چشم به راهش هستی، این انتظار و اشتیاق برای ظهور این است که شما هر لحظه منتظر ظهور باشید، به یاد حضرت باشید، به تعبیر امام صادق (ع) حتی شده با تهیه یک تیر برای ظهور امام زمان آمادگی کسب بکنید. همین که مردم جمعه ها برای امام زمان (عج) نذری می‌دهند، نیمه شعبان برای امام زمان نذری می دهند، خود این در حقیقت نوعی آمادگی است، درست است حالا شاید صدرصد نباشد ولی صفر درصد هم نیست، در حقیقت نوعی آمادگی برای ظهور امام عصر (عج) می‌شود. 👈🏻بعد اینکه می گویید آن لحظاتی که نشانه های حتمی اتفاق می دهد چه شوری در دل مردم ایجاد می شود.. شما اگر روند انقلاب اسلامی ایران را هم نگاه بکنید قبل از سال 56 خیلی وحدت آمیز نبود ولی بعد از سال 56 مخصوصا بعد از آن مقاله ای که روزنامه ی اطلاعات با نام ″ارتحاج سرخ و سیاه″ چاپ کرد و به امام خمینی توهین کرد، بعد از آن مقاله بود که یک مرتبه دلهای همه مردم همدل شد، قیام مردم قم، قیام مردم تبریز و بعد قیام مردم ورامین و همین طور قیام های متعددی در کشور راه افتاد. بعد از آن واقعه، واقعا همدلی مردم زیاد شد، تا رسید به قضیه 17 شهریور یعنی چهار پنج‌ ماه قبل از انقلاب، یعنی دلها یک مرتبه شد. 👈🏻یا همان اوایل جنگ کسی فکرش را می‌کرد (نیروی ارتشی و سپاهی را کار ندارم، بسیج مردمی منظورم هست) این همه نیروهای بسیج مردمی گروه گروه پا بشوند و به جنگ بروند. حتی قبل از عملیات مرصاد یک عده می ‌رفتند به امام می گفتند نیروهای ما دیگر توان ندارند، مردم خسته شده اند. چون عملیات مرصاد یا همان فروغ جاویدان بعد از قطعنامه بود، بعد از پذیرش صلح بود، شما دیدید هنگام عملیات مرصاد وقتی امام خمینی به مردم گفت بریزید در جبهه ها، مردم گروه گروه به سمت جنگ رفتند. این دلها را چه کسی هدایت می کند؟ دلها دست خداست. ⚠️مطمئن باشید خدای متعال وقتی شور و شوق مردم را ببیند، وقتی ببیند که مردم واقعا امام زمانشان را می خواهند، وقتی خدا ببیند که مردم برای امام زمان (عج) زحمت می کشند، حالا هر کس به حد وسع خودش، یکی سخنران است با سخنرانی، یکی با جهاد مالی که می کند، یکی با جهاد فکری که می کند، یکی با تبلیغی که برای امام زمان (عج) می کند، خلاصه هر کسی با هر چیزی.. وقتی خدا این شور و شوق را ببیند مطمئن باشید آن جرقه را ایجاد می‌کند. 👌🏻 و ما روایات هم داریم بعد از صیحه ی آسمانی نام حضرت در دلها می افتد، در زبان ها جاری می شود، که این صدای آسمانی که فریاد زد مهدی، چه کسی بود؟ مهدی چه کسی است؟ این جرقه ها را مطمئنا باشید خدای متعال می زند ولی خُب، شرطش این است که مردم این اشتیاق را داشته باشند. قضیه ی همان است که تو یک قدم بیایی، خدا صد قدم می آید. اگر خدا شور و شوق و کارهای ما را ببیند، مطمئن باشید آن همدلی را ایجاد می کند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 👤پاسخ دهنده: (👆جزو اساتید مهدویت ، پژوهشگر تاریخ و محقق)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......: آنها به خوبی از من استقبال نمودند، و گروهی از شیعیان گرد من جمع شدند و گفتند: حدود شانزده هزار دینار سهم امام جمع آوری شده است. استدعا داریم آن را به آنجایی که باید تحویل داده شود، تسلیم نمایید. گفتم: ای مردم! الان اوضاع مشخص نیست و من دقیقاً نمی دانم باید به کجا مراجعه کنیم! گفتند: تو خود اختیاردار این مال باش، که ما مطمئن تر از تو سراغ نداریم، کاری کن که بدون حجّت و دلیل روشن از دستت خارج نشود. احمد گوید: اموال را در کیسه‌هایی که نام اشخاص یکی یکی بر آنها نوشته شده بود به من تحویل دادند، من نیز تحویل گرفته و حرکت کردم، وقتی به کرمانشاه رسیدم، به خدمت احمد بن حسن بن حسن که در آن شهر مقیم بود برای عرض سلام رفتم. وقتی مرا دید، خوشحال شد. او نیز هزار دینار در کیسه ای نهاد و به همراه بسته ای به من تحویل داد و گفت: این‌ها را با خود ببر و بدون حجّت و دلیل روشن از دستت خارج مکن. من آنها را نیز گرفتم و به راه خود ادامه دادم، هنگامی که وارد بغداد شدم، مشغول پیدا کردن فردی از نایبان حضرت حجت - عجّل اللّه تعالی فرجه - شدم، و جز این، کاری نداشتم. سپس متوجّه شدم که سه نفر در بغداد به نام های: باقطانی، اسحاق احمر و ابوجعفر عثمان بن سعید ادعای نیابت می‌کردند. اول نزد باقطانی رفتم، دیدم پیرمردی با هیبت است، و ظاهراً آثار جوان مردی در او پیداست. اسبی عربی و غلامان بسیاری داشت، مردم گرد او اجتماع کرده و مشغول گفت و گو بودند. نزد او رفتم و سلام کردم، او به گرمی از من استقبال کرده، مرا به خود نزدیک نموده و بسیار خوشحال شده و با من به خوبی رفتار نمود. ساعتی نزد او نشستم. تا بیشتر مردم رفتند. آنگاه او از مذهب من پرسید. به او گفتم: مردی از دینور هستم، خدمت رسیدم در حالی که مقداری سهم امام دارم و می‌خواهم آن را تحویل دهم. گفت: آنها را به من بده. گفتم: دلیلی برای اثبات نیابت شما می‌خواهم. گفت: فردا دوباره نزد من بازگرد. ادامه دارد....👇👇👇 https://eitaa.com/zandahlm1357
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مرده‌اند... .......: @zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
درون آدمها را در زمان عصبانیت بشناس حرفهایی که آذمها در زمان عصیانیت به شما میزنند واقعی ترین نظر آنها در مورد شماست....
.......: شخصیت علمی شیخ بهایی در نیمه اول قرن یازدهم هجری، حوزه علمیه اصفهان از وجود نوادری چون شیخ بهایی، مجلسی اول، مجلسی دوم، میرداماد، ملاصدرا و میرفندرسکی بهره می‌برد. نزدیکترین علمای زمان به شاه عباس، شیخ بهایی بود. وی در علوم فلسفه، منطق، هیئت تبحر داشت، شیخ بهایی از جمله نادر دانشمندان است که علاوه بر علوم دینی بر علومی همچون ریاضی، هندسه و فیزیک تسلط داشت. مجموعه تألیفاتی که از او برجای مانده حدود ۸۸ کتاب و رساله است. بهایی آثار برجسته ای به نثر و نظم پدید آورده است. عرفات العاشقین (تألیف ۱۰۲۴-\۱۰۲۲)، اولین تذکره ای است که در زمان حیات بهایی از او نام برده است. اشعار فارسی بهایی عمدتاً شامل مثنویات، غزلیات و رباعیات است. ویژگی مشترک اشعار بهایی، میل شدید به زهد است. از مثنویات معروف شیخ می‌توان به «نان و حلوا یا سوانح سفرالحجاز» اشاره کرد. این مثنوی ملمّع چنانکه از نام آن پیداست در سفر حج و بر وزن مثنوی مولوی سروده شده است و بهایی در آن ابیاتی از مثنوی را نیز تضمین کرده است. او این مثنوی را به طور پراکنده در کشکول نقل کرده است. «نان و پنیر»، «طوطی نامه» «شیر و شکر» از آثار شیخ است. «نان و خرما»، «شیخ ابوالپشم» و «رموز اسم اعظم» را نیز منسوب به او دانسته اند. تنها اثر فارسی بهایی که در دیوان‌های چاپی آمده است، «رساله پند اهل دانش و هوش به زبان گربه و موش» است. آثار نحوی و بدیع شیخ نیز جایگاه ویژه ای دارد. مهمترین و دقیق ترین اثر او در نحو، «الفوائد الصمدیه» معروف به صمدیه است که به نام برادرش عبدالصمد نگاشته است و جزو کتاب‌های درسی در مرحله متوسط علم نحو در حوزه‌های علمیه است. اشعار عربی بهایی نیز شایان توجه بسیار است. معروف ترین و مهمترین قصیده او موسوم به «وسیلة الفوز والامان فی مدح صاحب الزمان علیه السلام » در ۶۳ بیت است که هر گونه شبهه ای را در اثنا عشری بودن وی مردود می‌سازد. دوبیتی‌های عربی شیخ نیز از لطافت زیبائی برخوردار بوده و غالب آنها در جهت تربیت و تعالی روحانی است. از برجسته ترین آثار چاپ شده بهایی می‌توان به «مشرق الشمسین و اکسیر السعادتین»، در ارائه فقه استدلالی شیعه بر مبنای قرآن، «جامع عباسی»، از نخستین و معروف ترین رساله‌های عملیه به زبان فارسی، «حبل المتین فی احکام احکام الدین»، در فقه و تا پایان صلوة، «الاثنا عشریه» در برخی ابواب فقه چون طهارت، صلاة، زکات، خمس، صوم و حج، «زبده الاصول»، که تا مدتها کتاب درسی حوزه‌های علمی شیعه بود و دارای بیش از چهل شرح و حاشیه و نظم است، «الاربعون حدیثاً» معروف به «اربعین بهایی»، «مفتاح الفلاح» در اعمال و اذکار شبانه روز به همراه تفسیر سوره حمد، «حدائق الصالحین»، که شرحی بر صحیفه سجادیه است و البته از این اثر تنها الحدیقة الهلالیة در شرح دعای رؤیت هلال (دعای چهل و سوم صحیفه سجادیه) در دست است، «عروةالوثقی»، در تفسیر سوره حمد است، «عین الحیاة»، در تفسیر و شببه تفسیر صافی ملا محسن فیض کاشانی، «شرح تفسیر بیضاوی»، «حاشیه بر تفسیر بیضاوی»، «حل حروف القرآن»، «حواشی تفسیر کشاف»، و نیز «خلاصةالحساب»، «زبدة الاصول»، «توضیح المقاصد»، «تشریح الافلاک»، «مخلاة» اشاره کرد. نامدارترین اثر بهایی «الکشکول»، معروف به «کشکول شیخ بهایی» است که مجموعه گرانسنگی از علوم و معارف مختلف محسوب می‌شود. تألیف این کتاب در مصر آغاز و در پنج جلد تنظیم شده است. https://eitaa.com/zandahlm1357
صفحه تربیت فرزند👇👇👇👇 .......: @zandahlm1357 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
ما در چگونه مصرف کردن است که مسئله داریم و راجع به آن صحبت خواهیم کرد نه خود مصرف. چگونه به نیازهایمان دسترسی پیدا کنیم، چه موقع، چه قدر، کجا و غیره. در این حیطه ها است که ارزش ها به وجود می آیند که تا در معرض انتخاب قرار نگیریم اصلاً تبدیل به ارزش نخواهند شد. وقتی کاملاً سیر هستیم و به همسایه غذا می دهیم، هنری نکردیم خودمان داریم، سیر و خوب حالا یک بشقاب هم به همسایه می دهیم. ولی یک جایی گرسنه هستیم و فقط یک کاسه غذا داریم، همسایه مان هم گرسنه است، این جا پای انتخاب در میان است و چگونه مصرف کردن است؛ این جا ارزش است ⬅ «همه را خودم بخورم؟» یک نگاه است؛  ⬅«همه را بدم به همسایه؟» یک نگاه است؛  ⬅«یا نصف کنیم با هم بخوریم؟» یک نگاه دیگر است. ارزش گذاری و درست و غلط در این جا نمی کنیم منظور من از بیان این مطلب این است که چگونه مصرف کردن است که ارزش می سازد وگرنه خود مصرف مهم است و درآن هیچ شکی نداریم. ما مصرف می کنیم برای دریافت نیازهایمان، پس باید اول نیازها را بشناسیم. (ادامه دارد...) {قسمت26} [مباحث کودک متعادل ]
✅ نیاز های ما به سه دسته تقسیم می شوند: 1- ضروری   2- هنجاری   3- نامشروع هر لحظه بررسی می کنیم که نیازی که الآن حس می کنم جزو کدام دسته قرار می گیرد. نیازهای ضروری واقعی هستند؛ نیاز هنجاری،«خواسته» است؛ و نیاز نامشروع، «ولع» است که هدایت به حرام و گناه می کند. 🔴 سرمنشأ خطاهای بشری، نیازهای نامشروع است. نیازهای ضروری نیازهایی هستند که اگر دریافت نکنیم، رشد دچار اختلال می شود. نیازهای هنجاری یا خواسته ها آن چیزهایی هستند که یا جامعه به ما تحمیل می کند یا نیازهای معنوی که دریافت نمی شوند ما به ازای مادی پیدا می کند یعنی من در کودکی توجه یا امنیت نگرفته ام حالا سرمایه اندوزی می کنم برای امنیت بیشتر؛ یا این که من اعتماد به نفس و عزت نفسم رشد نکرده و احساس حقارت دارم پس میرم ماشین های آنچنانی و گرانقیمت و مدرک گرایی و غیره انجام میدهم چون خودم که ارزشی ندارم پس ماشینم یا مدرک تحصیلی ام یا شغلم را ببینید. این مثال ها شامل نیازهای هنجاری جامعه یا کمبودهای کودکی هستند. نیازهای نامشروع نیازهایی هستند که مانع رشد ما می شوند و رشد را به انحراف میکشاند. هرچیزی که مانع رشد همه جانبه ی انسان شود از نظر من فعل حرام و گناه است. حالا من می خواهم که از این کف بالاتر بیایم و از سطحی بالاتر وارد این قضیه شوم و بگویم که هر چیزی که مانع رشد بچه ها شود نامشروع است. اگر بچه ای بیش از حد امکانات داشته باشد دچار ولع خواهد شد و ولع به سمت حرام و گناه سوق می دهد.فعل حرام و گناه نیز ما را از رشد باز می دارد. حالا هرچیز که می خواهد باشد. (ادامه دارد...) {قسمت27} [مباحث کودک متعادل ] https://eitaa.com/zandahlm1357
✅ توصیه های حکیمانه دکتر روازاده 👇 👇 👇 ◀️ عرق آهن ( آب آهن تاب ) حداقل دو ماه روزي دو ليوان مصرف شود و دو ماه بعد روزی یک لیوان ◀️ دوغ شتر روزانه یک فنجان میل شود. ◀️ شکر سرخ صبح و عصر یک قاشق مرباخوری میل شود. ◀️ عرق فراسیون صبحها یک استکان و عرق بومادران عصرها یک استکان میل شود (حداقل سه هفته تا چهل روز). ◀️ کد 118 (دوسین یا سیاه دانه تدبیرشده) یک قاشق مرباخوری صبح و شب میل شود به مدت یکماه. ◀️ رساندن دود عنبرنسارا به رحم، دو روز قبل، دو روز حین عادت ماهیانه و دو روز پس از آن. 👈 سه تکه از عنبرنسارا را روی ذغال گداخته سرخ شده نهاده، می توانید مقداری (خاکشیر+زاج+اسپند) هم روی ذغال ریخته؛ دامن بلند پوشیده حالت چمباتمه نشسته تا زمانیکه دود تمام شود، به رحم دود دهید.‌ ◀️ به جای چای سیاه، سفید و سبز، از چای کوهی، چای بابونه، چای بهارنارنج و‌چای بادرنجبویه استفاده نمایید. ◀️ ترشی، شور، ادویه تند، هر نوع ماده غذایی ترش، ماهی، لبنیات، سیب ترش و هندوانه ایّام عادت ماهیانه مصرف۵ ننمایید! ◀️ شستشو و استحمام زمان عادت ماهیانه ممنوع ◀️ مصرف انواع گوشت و آب گوشت 3 روز اول عادت ماهیانه، ممنوع ◀️ پوشیدن لباس زیر تنگ و شلوار تنگ ممنوع ◀️ از پارچه نخی روی نوار بهداشتی استفاده نمایید. ◀️ دستمال توالت ممنوع و از پارچه نخی استفاده نمایید. ◀️ شیره انگور روزانه با ارده یا به تنهایی مصرف نمایید، حداقل سه قاشق غذاخوری. ◀️ عدم مصرف سودازاها 👇👇👇 👈 گوشت گاو و گوساله، مرغ ماشینی، سوسیس و کالباس، پیتزا، فست فودها، غذاهای مانده و کنسروی، آبمیوه های صنعتی، نوشابه و دلستر، چای سیاه، سفيد و سبز، انواع سس های کارخانه ای، قند و شکر مصنوعی، بادمجان، عدس، موز، قارچ، انواع کلم و... 📚 بادکش زیر سینه (نسج نرم زیر پستان) برای کاهش شدت خونریزی شدید! هفت مرحله یک روز در میان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅خواص عمانی : این میوه از نظر کلسیم و پتاسیم غنی بوده و از نظر ویتامین C از سایر مرکبات پیشی گرفته و به عنوان کاهنده ی فشار خون و چربی خون شناخته شده است. خوردن دم ‌کرده ی آن اغلب با چای و گل گاوزبان در کاهش فشار خون موثر است. برای افراد با فشار خون طبیعی نیز مصرف دم‌ کرده ی آن با عسل یا نبات پیشنهاد می ‌شود. لیمو عمانی از نظر طب سنتی خنک ‌کننده، اشتهاآور، ضدعفونی ‌‌کننده، مقوی معده، ضد نفخ، موثر برای رفع عوارض کمبود ویتامین C، مسکن سردرد، التیام‌ دهنده ی سرفه و سرماخوردگی است. این چاشنی به دلیل مواد آنتی‌ اکسیدانی، ضدسرطان شناخته شده و در دفع مواد صفراوی موثر است. مقوی معده،ضد نفخ،اشتها آور،مسکن سردرد،کاهنده فشارخون و چربی خون،رفع کننده علائم سرفه سرماخوردگی و سرشار از ویتامین c ✅ موارد مصرف لیمو عمانی : از رب لیمو عمانی در انواع خورش های ایرانی مانند قیمه ، قورمه سبزی ، کرفس و همچنین آبگوشت استفاده می شود  و مزیت آن بر لیمو عمانی این است که به هیچ عنوان در غذا طعم تلخ ایجاد نمیکند زیرا در هنگام تهیه رب ، تخم های لیمو گرفته میشود و مزیت دیگر آن این است که نسبت به لیمو عمانی بسیار با صرفه تر است . ✅ مواد لازم رب لیمو عمانی : با این دستور پخت از تلخی لیمو عمانی کاسته و به طعم ملس آن افزوده است. ✅ مواد لازم: ۲۵۰ گرم لیمو عمانی زرد ۵۰۰ گرم شکر ۵ لیوان آب ۳ قاشق غذا خوری آبلیمو ۱ قاشق غذا خوری نمک دریا ✅ طرز تهیه رب لیمو عمانی : در اولین مرحله لیمو عمانی های خشک شده زرد رنگ را که به نسبت دیگر لیمو ها روشن تر است را برای درست کردن سس انتخاب کنید. هسته ها را به خوبی از درونش جدا کنید و توجه داشته باشید که قسمت تیره رنگ را برای رفع تلخی رب حتما بردارید. لیمو های جدا شده را در قابلمه و به همراه مقدار آب مشخص شده به روی شعله قرار دهید. مدتی برای نرم تر شدن لیمو ها صبر کنید و هنگامی که زمان آن فرا رسید، قابلمه را از رو شعله به کنار بگذارید. با استفاده از غذا ساز لیمو و آب را به خوبی با یک دیگر ترکیب کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله لیمو ها به خوبی نرم و پودر شوند. لیمو های پودر شده را در دیگر قابلمه ای بریزید و به روی شعله با حرارتی ملایم قرار دهید. پس از آن شکر را به ترکیب افزوده و به خوبی با یک دیگر هم بزنید. مدتی را برای غلیظ تر شدن ترکیبات صبر کنید. اگر دوست ندارید رب غلیظ شود به خوبی مواظب باشید تا در زمان مناسب از روی شعله بردارید. همچنین در صورت غلیظ شدن جای هیچ نگرانی نیست چرا که با افزودن مقداری آب این مشکل حل خواهد شد. در مرحله آخر نمک و آبلیمو را به رب اضافه کنید و شعله را نیز خاموش کنید. اجازه دهید رب به خوبی خنک شود، سپس درون ظرف های شیشه ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید از نظر تب سنتی این نوع رب خنک کننده سیستم های بدن، اشتها آور، ضد عفونی کننده بدن، مقوی برای معده، رفع نفخ، رفع عوارض کمبود ویتامین C، رفع سر درد، مسکن و الیتام دهنده عفونت های سرما خوردگی و سرفه های خشک را دارا می باشد.
لطفا تصویر رو با درشت نمایی ببینید! شما در حال تماشای گل Amaravalli هستید که یکی از منحصر به فرد ترین شاهکارهای خلقت است! در نگاه اول شما پرندگانی را روی شاخه های گل می‌بینید، ولی با بزرگنمایی تصویر می‌توانید یکی از خلقت های زیبای خداوند را تماشا کنید!
🇮🇷 تصویری زیبا از تالاب میقان در شمال شهر که زیستگاه پرندگان بومی و مهاجر از مناطق دوردستی چون سیبری است . تصویری از فلامینگوهای زیبای تالاب میقان