.......:
پيام به مناسبت پيروزى ملت لبنان و عقب نشينى اسرائيل از مناطق اشغالى
پيام به مناسبت پيروزي ملت لبنان و عقب نشيني اسرائيل از مناطق اشغالي بسم اللَّه الرحمن الرحيم و مثل آنان در انجيل، چون كشتزاري است كه جوانه ي خود را از خاك برآورد، پس آن را مايه دهد تا ستبر شود، و بر ساقه ي خود بايستد، و دهقانان را به شگفت آورد، تا خدا از بالندگيِ آنان كافران را به خشم افكند. خدا به كساني از آنان كه ايمان آورده و كارهاي شايسته كرده اند، آمرزش و پاداش بزرگ وعده كرده است. (قرآن مجيد) پيروزي ملت عزيز لبنان كه به بركت مقاومت شجاعانه و بي گُسَستِ جوانان حزب اللَّه و مقاومت اسلامي لبنان، بر
آن كشور مظلوم و مجروح ارزاني شد، پديده اي بزرگ و بي سابقه و سرشار از درس و عبرت است. اينك ملتهاي عرب و مسلمان براي نخستين بار شاهد عقب نشيني خفت بار و از سر ناچاريِ غاصبان صهيونيست از سرزميني ميباشند كه سالها آنرا ملك طِلقِ خود پنداشته و هر گونه گفتگو درباره ي آن را رد ميكردند. اين حادثه ي عظيم، منشأ مقايسه اي به ياد ماندني ميان دو گونه رفتار با دولت خشن و زورگويِ صهيونيست و حاميان بي انصافِ آن است: رفتاري از سر شجاعت و عدالت خواهي و متكي بر فداكاريِ مؤمنانه ي جوانان، و رفتاري از سر تسليم و گريز و متكي بر تصميم مستكبران.. پيروزي مقاومت اسلامي و سازمان حزب اللَّه سرافراز لبنان و موفقيت افتخار آميزي كه براي ملت خود آفريدند، به همه ميآموزد كه صراط مستقيم به سوي آزادي و استقلال، جز رفتار شجاعانه و عدالت خواهانه و متكي بر ايمان و آگاهيِ جوانان حق طلب نيست. اكنون همه ي معادلات سياسي و محاسبات مادي، مقهور فداكاري جوانان مؤمن و مخلصي شد، كه آرايشهاي فريبنده ي ارتش غاصب صهيونيست و قضاوتهاي عجولانه درباره شكست ناپذيري آن را به چيزي نگرفته و نيروي فداكاري و ايثاري را كه آيات باهره ي اسلام و قرآن در ذهن و دل آنان پديد آورده بود، به درستي ارج نهادند. به وعده ي الهي، اطمينان يافتند و جانهاي پاك خود را به ميدان بردند. اكنون درستيِ قضاوت روشن بيناني آشكار گشت كه علاج زورگوئي و قساوت صهيونيستهاي غاصب را فقط در منطق مقاومت و جهاد و ايثار ميديدند. بيشك اين تجربه ي بزرگ، جوانانِ فداكارِ فلسطيني و ديگر جوانان
پاك نهادِ عرب را در راه مبارزه ي بي امان بر ضد دشمن غاصب و سفاك، پايدارتر از گذشته خواهد ساخت. اينجانب به همه ي جهان اسلام مخصوصاً به ملت لبنان كه چنين جواناني را در دامان خود پروردند و با دست و زبان و دل، آنها را ياري كردند و نيز به دولت لبنان كه اين فداكاريها را به طور شايسته پاس داشتند و بخصوص به رهبران و آحاد حزب اللَّه و مقاومت اسلامي لبنان كه در اين مبارزه ي دشوار، هرگز از پاي ننشستند، صميمانه تبريك ميگويم و آنان را به صبر و توكل و مقاومت تا تحقق آخرين هدفهايشان توصيه ميكنم. درود خدا و بندگان صالحش بر شما و همه ي مجاهدان في سبيل اللَّه. والسلام عليكم و رحمةاللَّه - سيدعلي خامنه اي - ۰۴/۰۳/۱۳۷۹
#پیامهای مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: ۲-۴- کم تر دچار ابتذال شدن شما خانمی را فرض کنید که در حدّ اعلای دانش باشد، امّا در مسائل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
۵-۴- جبران عقب ماندگی ها
مرد باید به زن کمک کند تا عقب ماندگیهایی را که در جامعه ما دارند جبران کند. البته مراد از این عقب ماندگیها آن چیزهایی نیست که امروز به تقلید از فرنگیها در جامعه ما مطرح میشود. بلکه مراد معرفت است. مراد تحصیلات است. مراد پیدا شدن روح اندیشه و تأمّل و فکر در زن است. مراد این هاست که هرچه مرد بتواند باید در این زمینه به همسرش کمک کند. اگر زن میخواهد کاری انجام بدهد یا در فعّالیتهای اجتماعی سهیم باشد، در حدّ اقتضای وضع زندگی خانوادگی مانع او نشود. [۳]
۵- اولویّتهای علم آموزی زن
۱-۵- آشنایی با معارف دینی وانسانی
اگر یک روز محیطهای تحصیلی، محیطهای ناسالمی بود، امروز بحمدالله در دوران اسلامی آن گونه نیست. باید اجازه بدهندکه دختران درس بخوانند، مطالعه کنند، کتاب بخوانند، با معارف دینی و با معارف انسانی آشنا شوند وذهن ومغزشان قوّت و قدرت پیدا کند. این، کارِ بسیار لازمی است که باید انجام گیرد. [۱]
۲-۵- کسب علم و تخصّص در رشته ی پزشکی
کسب علم فقط یک امتیاز نیست که کسی بخواهد به جایی برسد و شغل پُردرآمدی داشته باشد؛ مسأله این است که کسانی که میتوانند درس بخوانند، واجب است که درس بخوانند و تخصّصها را پیدا کنند. کسب علم و تخصّص در رشته ی پزشکی - مثل بقیّه ی رشتهها - برای مردها واجب است؛ امّا برای زنها واجبتر میباشد؛ چون زمینه ی کار در میان خانمها کمتر است. به نسبت تعداد زنان در جامعه، ما پزشک زن کم تر داریم. بنابراین از نظر اسلام، این مسأله یک مسأله ی حل شده است و جامعه ی ما باید پیش برود. [۲]
فصل سوم: تعامل انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی با زنان
۱-۳-۴- تأثیر زنان در انقلاب وجنگ تحمیلی
----------
[۳]: . خطبه ی عقد مورخه ی ۱۰-۲-۱۳۷۵.
[۱]: . بیانات در همایش بزرگ بانوان در ورزشگاه آزادی به مناسبت جشن میلاد کوثر۳۰-۰۷-۱۳۷۶.
[۲]: . بیانات در دیدار با گروهی از بانوان پزشک سراسر کشور ۲۶-۱۰-۱۳۶۸.
۱-۱-۳-۴- پشتیبانی وحمایت زنان یکی از عوامل پیروزی در همه ی مراحل انقلاب
حضور خانمها در همه ی مراحل انقلاب، حضوری زنده و نیرومند و قوی بود و توانستند بارهای سنگین را تحمّل کنند و مصیبتهای بزرگ را از سر بگذرانند. در طول تاریخ اسلام، مانند زنهای ما، نادر و کمیاب بوده است. یقیناً اگر پشتیبانی و حمایت بانوان کشورمان نمی بود، در دوران جنگ و پیش از آن در همه ی مراحل انقلاب، این پیروزیها به دست نمی آمد. چه قدر مادران و همسران و خواهران شهدا و سایر بازماندگان آنها در دوران جنگ و قبل از آن استقامت و ثبات از خود نشان دادند که گاهی موجب تعجّب انسان میشود؛ زیرا نمونه ی آن را در تاریخ اسلام کم میبینیم. [۱]
۲-۱-۳-۴- سرباز خط مقدّم انقلاب
ما در جریان انقلاب شاهد بودیم که زن در کشور ما، سرباز خط مقدّم انقلاب شد. اگر زنها با انقلاب سازگار نبودند و این انقلاب را نمی پذیرفتند و به آن باور
نداشتند، مطمئناً این انقلاب واقع نمی شد. من به این معنا اعتقاد دارم... اگر آنها نبودند، نیمی از گروه انقلابیون مستقیماً در میدان نبودند. [۱]
۳-۱-۳-۴- زنان دارای نقش اوّل و برجسته در انقلاب وجنگ
----------
[۱]: . بیانات در مراسم بیعت گروه کثیری از بانوان شهرهای مختلف کشور ۱۵-۴-۱۳۶۸.
[۱]: . بیانات در دیدار با گروهی از بانوان پزشک سراسر کشور ۲۶-۱۰-۱۳۶۸.
اگر زنان به انقلاب نپیوسته بودند، انقلاب پیروز نمی شد؛ جوانان برای پیوستن به صفوف انقلاب، از خانهها بیرون نمی آمدند؛ مادرانشان نمی گذاشتند، یا حدّاقل آنها را تشویق نمی کردند. اگر زنان دل در گرو انقلاب نداشتند، مردان این طور آزادنه در صفوف انقلاب جان فشانی نمی کردند. نقش زن در انقلاب، هم به طور مستقیم، و هم به طور غیرمستقیم، یک نقش برجسته ومجموعاً نقش اوّل است؛ درجنگ هم همین طور بود. [۲]
----------
[۲]: . بیانات در دیدار با جمع کثیری از پرستاران به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ۲۲-۸-۱۳۷۰.
#زن و باز یابی هویت حقیقی
✍مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
💠به خلوص و صفاي بسيجيان غبطه مي خورم
#امام_خمینی
🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷
💠 #خواب راحت را از دیدگان #ستمکاران سلب خواهیم کرد.
📍قدرتها و ابرقدرتها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه میدهد
📍به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام این پابرهنههای مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویشتن اصرار مینمایند، سلب خواهد کرد.
#امام_خمینی
📚صحیفه نور، جلد ٢٠،صفحه ١١۴
🌹 هفته بسیج مبارک باد🌹
🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷
https://eitaa.com/zandahlm1357
الإنشقاق
يَا أَيُّهَا الْإِنسَانُ إِنَّكَ كَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّكَ كَدْحًا فَمُلَاقِيهِ
ﺁﻥﻣﻮﻗﻊ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻭﻗﺖ ﺣﺴﺎﺏﻭﻛﺘﺎﺏ ﻓﺮﺍﺑﺮﺳﺪ!
ﺍی ﺍﻧﺴﺎﻥ، ﺗﻮ ﺑﺎ ﻫﻤﮥ ﺗﻠﺎﺵ ﻭ ﺗﻘﻠّﺎﻳﺖ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ، ﺁﺧﺮﺵ ﺑﻪﺳﻮی ﺻﺎﺣﺐﺍﺧﺘﻴﺎﺭﺕ ﻣﻲﺭﻭی ﻭ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺭﻭﺑﻪﺭﻭ ﻣﻲﺷﻮی! (٦)
https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 استاد مرحوم شحات محمد انور
سوره فرقان ( جدید الإنتشار)
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: طلب روزي متن حديث طلب الرزق ۱- الكلينى عن محمّد بن يحيى، عن أحمد بن محمّد بن عيسي، عن معم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
كمك مالي به ديگران
متن حديث
إعانة الآخرين مالياً الطوسى قال: أخبرنا جماعة عن أبى المفضّل، قال: حدّثنا الفضل بن محمّد بن المسيب البيهقى، قال: حدّثنا هارون بن عمرو المجاشعى، قال: حدّثنا محمّد بن جعفر بن محمّد، قال: حدّثنا أبى أبوعبدالله عليه السلام، قال المجاشعى: و حدّثناه عن الرضا علىّ بن موسي عن أبيه موسي عن أبيه أبى عبدالله جعفر بن محمّد عن آبائه عن أميرالمؤمنين علىّ بن أبى طالب عليهم السلام قال: قيل: يا نبى الله، أفى المال حقّ سوي الزكاة؟ قال: نعم، برّ الرحم إذا أدبرت، و صلة الجار المسلم، فما أقرّ بى من بات شبعان و جاره المسلم جائع
، ثمّ قال: ما زال جبرئيل عليه السلام يوصينى بالجار حتّي ظننت أنّه سيورثه.
كمك مالي به ديگران طوسي گويد: گروهي از ابومفضّل به ما خبر رساندند كه فضل بن محمد بن مسيّب بيهقي ما را چنين حديث كرد كه هارون بن عمر مجاشعي گفته است: محمد بن جعفر بن محمد گويد: پدرم ابوعبدالله (ع) ما را چنين حديث كرد: مجاشعي گويد: علي بن موسي الرضا، از پدرش موسي، از پدرش ابوعبدالله جعفر بن محمد از پدرانش از اميرالمؤمنين علي بن ابي طالب (ع) روايت كرد كه آن حضرت فرمود: گفته شد: اي پيامبر خدا آيا در مال حقّي جز زكات هست؟ فرمود: آري، احسان به خويشان به گاه روي گرداني آنان، و پيوند با همسايه مسلمان، كه به من اقرار ننمود آن كه شب را با سيري به صبح رساند در حالي كه همسايه مسلمانش گرسنه باشد، آن گاه فرمود: پيوسته جبرئيل (ع) مرا به همسايه سفارش ميكرد تا آنجا كه گمان بردم برايش ارثي تعيين خواهد كرد ۱.
منبع حديث
۱- امالى طوسى ۵۲۰.
#دانستنیهای امام رضا علیه السلام
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
.......: سرخس از برخی گزارشها استنباط میشود که در این شهر حضرت رضا (علیه السلام) را به شدت تحت ن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......:
مرو
حضرت رضا (علیه السلام) سرانجام پس از تحمل چهار ماه سفر در نیمه اول سال ۲۰۱ (ه. ق) وارد مرو، مرکز حکومت مأمون شد. [۱] هنگام ورود امام به مرو، مردم با شور و احساسات فراوان مقدم امام را گرامی داشتند به گونه ای که مرو تا آن روز چنان شادی و هیجانی به خود ندیده بود. انبوه جمعیت تا بیرون شهر به استقبال آمده بودند. امام (علیه السلام) پس از عبور از میان صفوف فشرده مردم در منزلی که نزدیک قصر حکومتی برای ایشان آماده شده بود، مستقر گردید. [۲]
----------
[۱]: عیون اخبارالرضا (علیه السلام)، ۲/۱۴۹.
[۲]: الارشاد، ج۲ص۲۵۰.
جریان ولایت عهدی
پس از آن که حضرت رضا (علیه السلام) با اصرار مأمون و نامههای مکرر او و نپذیرفتن عذرهایی که حضرت رضا (علیه السلام) بیان میکرد، در سال ۲۰۱ وارد مرو شد، مأمون ابتدا به ایشان پیشنهاد خلافت داد و به حضرت گفت: ای پسر رسول خدا، من فضل و علم و زهد و تقوا و عبادت شما را میدانم و شما را از خودم به خلافت شایسته تر میدانم.
حضرت رضا (علیه السلام) فرمود: من به عبودیت خداوند عزّوجّل افتخار میکنم و با زهد در دنیا، امید نجات از شرّ آخرت را دارم، و با دوری از حرام ها، امید دستیابی به سودها را دارم و با تواضع در دنیا، امید بلندی نزد خداوند عزّوجّل را دارم. مأمون گفت: نظر من این است که خودم را از خلافت عزل کنم و آن را برای شما قرار دهم و با شما بیعت کنم!
حضرت رضا (علیه السلام) فرمود: اگر این خلافت حق توست و خداوند برای تو قرار داده است، جایز نیست لباسی را که خداوند به تو پوشانده است از تن خود بیرون کنی و برای دیگری قرار دهی و اگر خلافت حق تو نیست، جایز نیست برای تو، چیزی را که برای تو نیست، به من دهی.
مأمون گفت: ای پسر رسول خدا! باید این امر را قبول کنی. حضرت فرمود: من از روی اختیار هرگز این کار را نمی کنم.
مدتها مأمون اصرار میکرد تا این که از پذیرش حضرت مأیوس شد و به حضرت گفت: اگر خلافت را نمی پذیری و نمی خواهی من با تو بیعت کنم، ولیعهد من باش تا بعد از من خلافت برای شما باشد.
حضرت رضا (علیه السلام) فرمود: به خدا سوگند که پدرم از پدرانش و آنها از امیرالمؤمنین از رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) به من خبر داد که من قبل از تو از دنیا میروم در حالی که با سمّ مظلومانه کشته میشوم و ملائکه آسمان و زمین بر من میگریند و در سرزمین غربت کنار هارون الرشید دفن خواهم شد.
مأمون گریست و گفت: ای پسر رسول خدا، چه کسی تو را میکشد یا میتواند به شما گزندی برساند با این که من زنده ام؟
حضرت فرمود: اگر بخواهم میگویم که چه کسی مرا میکشد.
مأمون گفت: ای پسر رسول خدا،! غرض شما از این سخن آن است که کار را بر خود سبک کنی و از گردن خود باز گردانی تا مردم بگویند شما در دنیا زاهد هستی!
حضرت رضا (علیه السلام) فرمود: به خدا سوگند از آن وقتی که خداوند عزّوجّل مرا آفرید، دروغ نگفتهام و هرگز به خاطر دنیا، از دنیا زهد نورزیدهام و من میدانم که منظور تو چیست.
مأمون گفت: منظور من چیست؟ حضرت فرمود: آیا به واقع در امان هستم؟ مأمون گفت: تو در امانی؛ حضرت فرمود: تو میخواهی مردم بگویند علی بن موسی نسبت به دنیا بی رغبت نبود بلکه این دنیا بود که به او رغبتی نداشت؛ نمی بینید که ولایت عهدی را قبول کرد تا به خلافت برسد.
در این هنگام مأمون خشمگین شد و گفت: تو همواره مرا با آن چه ناراحت میکند، مواجه میکنی و از خشم من در امان گشته ای. به خدا سوگند یاد میکنم که یا ولایت عهدی را میپذیری وگرنه تو را مجبور میکنم و اگر انجام ندهی گردنت را خواهم زد. حضرت رضا (علیه السلام) فرمود: خداوند عزّوجّل مرا نهی کرده
است از این که با دست خویش، خودم رابه هلاکت اندازم، اگر این چنین است، هرچه میخواهی انجام ده، من میپذیرم به این شرط که هیچ کس را نصب نکنم و کسی را عزل ننمایم و هیچ قانون و روشی را تغییر ندهم ودر این کار از دور مشورت دهنده باشم.
مأمون این شرایط را پذیرفت و حضرت را ولی عهد خود کرد. [۱]
در برخی روایات آمده است که حضرت گفت: خدایا، تو مرا از این که خود را به هلاکت اندازم، نهی کرده ای؛ اگر ولایت عهدی او را نپذیرم، از جانب او در چند قدمی مرگ قرار میگیرم؛ من مجبور و مضطر شدم... خدایا هیچ عهدی جز عهد تو نیست، هیچ ولایتی نیست جز از جانب تو، مرا برای برقراری دین خودت و زنده کردن سنت پیامبرت موفق گردان؛ تویی مولا و یاور، و تو نیکو مولا و یاوری هستی. و سپس در حالی که گریان و غمگین بود، با شرایط ذکر شده و لایت عهدی را پذیرفت. [۲]
پس از آن که حضرت رضا (علیه السلام) ولایت عهدی را به این صورت پذیرفت، مأمون دستور داد تا فرماندهان و قضات و مستخدمان و فرزندان عباس همگی بیایند و بیعت کنند و برای این کار، اموال بسیاری خرج کرد تا فرماندهان را راضی نمود مگر سه نفر از فرماندهان به نامهای جلودی، علی بن عمران و ابن موسی (یا ابو یو
نس) اینان با حضرت رضا (علیه السلام) بیعت نکردند و مأمون آنها را زندانی کرد.
مراسم بیعت باشکوه هرچه بیشتر برگزار شد و به نام حضرت سکه زدند و بر منبرها برای ایشان خطبه خواندند.
----------
[۱]: بحار، جلد ۴۹، ص ۱۲۸.
[۲]: بحار، ج ۲۹، ص ۱۳۱.
📚حکایت آفتاب نگاهی به زندگی امام رضا علیه السلام
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💠 سلسله جلسات #مبانی_امامین_انقلاب 12 🔰 #فصل_اول با موضوع بازخوانی #صحیفه_امام_خمینی (جلسه 12) ❌ پا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صحیفه امام 13.mp3
4.33M
💠 سلسله جلسات #مبانی_امامین_انقلاب 13
🔰 #فصل_اول با موضوع بازخوانی #صحیفه_امام_خمینی (جلسه 13)
🎤 با توضیحات #استاد_احسان_عبادی
✅ انقلابی باید مبانی امام و رهبری را بداند تا هم بصیرتش بیشتر شود هم تحلیلهایش مبنایی شود ✅
☑️متن شبهه و سوال👇👇👇👇👇
1- درست است موقع ظهور حضرت اباصالح عج ... علمای شیعه باایشان به شدت مخالفت میکنند چون قران را طوری تالیف میکنند که به تصور کتاب جدید آسمانی دیگر آورده اند؟
2- از 313 یار مولا عج ... چندتن بانو هستند و آیا همه ایرانی هستند؟
3- آیا درست است که مقرن حکومت ایشان ایران است؟
4- چند نفر از یاران 313 نفر ایشان ایرانی هستند؟
5- یکی از 313 یار ایشان حضرت ابوالفضل علیه السلام هستند؟
6- حضرت مسیح علیه السلام هم جز 313 یار اباصالح عج میباشد؟
7- میگویند عدد ابجد مولا 54 است و مبارک است نذرهای ذکر مثلا صلوات برای حضرت مهدی عج همین تعداد باشد صحت دارد؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
✅متن پاسخ به شبهه👇👇👇👇👇
–اینکه پرسیدید شیعیان با امام زمان مخالفت می کنند برای همه که نیست برای بعضی هاست، برای بعضی ها ممکن است چنین چیزی پیش بیاید نه همه شیعیان.
–بعد 313 یار هم چندتا خانم هستند.. این اختلافی است یک روایت می گوید پنجاه تا، بعضی ها آن روایت پنجاه تا را هم روی سندش اشکال کردند. مهم نیست، مهم این است که قطعا امام زمان (عج) جز این 313 نفر یاران دیگری هم دارد که زنان هم داخلش هستند. روی اینها کار نکنید.
–بعد مقر حکومت ایشان کوفه است روایات متعدد آمده.
–از 313 نفر چند نفر ایرانی هستند نمی دانیم، ما از کجا اینها را بدانیم، مگر ما جز آنها هستیم که خبر داشته باشیم؟
–یکی از یاران ایشان حضرت ابوالفضل هست.. در بحث رجعت بله حضرت ابوالفضل امکان رجعتش هست. حالا اینکه از 313 نفر است یا نزدیکتر از آنها به امام زمان است اینها چیزهایی است که نمی دانیم شما هم به دنبال اینها نروید چون به درد شما نمی خورد به درد من هم نمی خورد، به درد مهدویت شما هم نمی خورد! اینها دیگر جزئیات است در اینها چرا ورود پیدا می کنید؟ چیزی که نه فایده دارد برای من و شما.
–حضرت مسیح هم جز 313 نفر هست یانه.. نمی دانیم.
–بعد عدد ابجد و اینها را هم من دیگر تخصصی در این زمینه ندارم.
#پرسش_پاسخ
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
👤پاسخ دهنده: #استاد_احسان_عبادی
(👆جزو اساتید مهدویت ، پژوهشگر تاریخ و محقق)
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مردهاند...
.......:
@zandahlm1357