eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.2هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این زن ترکیه‌ای وقتی رفتن نجاتش بدن ، تا وقتی بهش حجاب نرسوندن از زیر آورها بیرون نیومد https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دختر کوچولو که نوه شهید هم هستن: به خاطر خون شهدا حجابتون رو رعایت کنید... 🔻 در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن لواسان 🤲خدایا به حرمت دل پاک و روح بزرگ این کوچولوهای با غیرت و باحیا کوتاهی های ما رو نادیده بگیر و کمکمون کن بتونیم در راه رضای تو و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قدمی برداریم. https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: حجاب در سيره اميرمؤمنان على (عليه السلام) امام على (عليه السلام) و نامحرم «ابن عباس» مى گويد: پس از نزول آيه ۵٣ احزاب كه به مردان دستور مى داد با زنان پيامبر (صلى الله عليه و آله) از پشت پرده صحبت كنيد، على (عليه السلام) براى ديدار رسول خدا (صلى الله عليه و آله) به منزل‌ام سلمه رفت و در زد. پيامبر خدا (صلى الله عليه و آله) كوبنده در را شناخت، ولى‌ام سلمه او را نشناخت. پيامبر (صلى الله عليه و آله) به همسرش فرمود: «برو و در را براى او باز كن».‌ام سلمه پرسيد: «مگر چه كسى پشت در است كه من بايد در را براى او باز كنم؟! مگر ديروز آيه نازل نشد كه با زنان پيامبر از پشت پرده صحبت كنيد؟! آيا من بايد با محاسن و زيبايى هايم جلوى او ظاهر شوم؟! » رسول خدا (صلى الله عليه و آله) از اين سخن‌ام سلمه ناراحت شد و فرمود: «هركس دستور پيامبر را اطاعت كند، دستور خدا را اطاعت كرده است. بلند شو و در را بازكن. همانا پشت در، مردى است كه نه نادان است و نه سبك مغز و نه عجول؛ خدا و پيامبر را دوست دارد و خدا و پيامبر نيز او را دوست دارند. هرگز وارد خانه نمى شود، مگر آنكه زن خانه چنان از او دور شود كه صداى پايش شنيده نشود».‌ام سلمه به طرف در رفت، درحالى كه نمى دانست چه كسى پشت در است و سخنان پيامبر (صلى الله عليه و آله) را درباره كوبند در تكرار مى كرد. وقتى در را گشود، امام على (عليه السلام) آن قدر جلوى در ايستاد تا‌ام سلمه از كنار در دور و وارد اتاقش شد. سپس امام وارد شد و به رسول خدا (صلى الله عليه و آله) سلام كرد. آن گاه‌ام سلمه او را شناخت. [۱] ---------- [۱]: تفسير البرهان، سيدهاشم بحراني، ج۶، ص٢٩٩. تقویت فرهنگ حجاب https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: شايد گريه ملائكه بوده! صديق محترم حجة الاسلام حاج سيد محمدكاظم بهشتى روزى در مسير بازگشت از سفر اصفهان برايم نقل كرد: در يكى از دهه هاى دوّم ماه محرّم پدرم مرحوم حجة الاسلام حاج سيّد احمد بهشتى تويسركانى در مسجد دروازه شهر تويسركان براى منبر دعوت مى شود. در يكى از شبها وقتى وارد مسجد مى شود مشاهده مى كند هيچ كس در مسجد حضور ندارد حتى آن شخصى كه مسئول روشن كردن سماور و چاى دادن به مردم است نيز نيامده. با خود مى گويد: چه كنم؟ اگر بخواهم سخنرانى كنم و روضه بخوانم كسى در مسجد نيست كه شنونده باشد و اگر بخواهم سخنرانى نكنم كه خلاف وعده عمل كرده ام. خلاصه بعد از زمانى صبر و تاءمل تصميم مى گيرد منبر برود. شروع به صحبت مى كند و مانند روال هميشگى ابتدا چند حديث و روايت اخلاقى و شرح و تفسير آنها و در انتهاى منبر روضه و توسّل به اهل بيت عليهم السلام. عادت آن مرحوم اين بود كه هميشه موقع روضه خواندن همراه با گريه هاى مردم خود نيز با صداى بلند مى گريست. آن بار نيز طبق عادت روضه را با گريه و زارى شروع نمود. در اثناء روضه متوجّه صداهاى گريه و ناله شد. با اينكه هيچ احدى در پاى منبر حاضر نبود. اواخر ذكر دو نفر كه مشغول عبور از كنار مسجد بودند با شنيدن صداى حزين سيّد احمد آقا و نيز صداى گريه‌ها وارد مسجد مى شوند. امّا با چشم خود متوجه مى شوند غير از روحانى روضه خوان كسى ديگر در مسجد نيست. منبر آقاى بهشتى به پايان مى رسد، همين كه آقا به قصد خروج نزديك آن دو نفر مى شود ضمن سلام مى پرسند: آقا ما صداى گريه و زارى در هنگام روضه شما شنيدم امّا وقتى داخل شديم كسى را نديدم. به نظر شما صدا از كجا و چه كسانى بوده؟ مرحوم آقاى بهشتى پس از اندكى تأ مّل و مكث مى گويند: شايد گريه ملائكه بوده! (۷) ابداً اجازه نمى دهم! آية اللّه محمّد هادى معرفت از فضلاء حوزه علميّه قم از دورانى كه امام در عتبات تبعيد بودند چنين مى گويد: يكدفعه در محضر امام خمينى رحمه الله عليه نشسته بوديم. عدّه اى از ايران آمده بودند و براى ايشان سهم امام آورده بودند. پول زيادى بود. در همان جلسه مى خواستند پول را به خدمت ايشان بدهند. آنها به امام گفتند: مى خواهيم در محل يك مسجد بسازيم. اجازه بدهيد مقدارى از اين پول را آنجا صرف كنيم. ايشان با كمال صلابت و سختى گفتند: ابداً اجازه نمى دهم! آنها التماس مى كردند. نوعاً انسان با كسى كه مى خواهد پولى بدهد تند نمى شود ولى امام تند شدند. فرمودند: جزء شئون اسلامى مسلمانان هر منطقه است كه براى خودشان مسجدى بنا كنند. اين از شئون اسلامى مسلمانان است. مسلمانانى كه در مكانى زندگى مى كنند نبايد مسجد داشته باشند؟ آيا مهرى را كه مى خواهى داخل جيب بگذارى وبا آن نماز بخوانى بايد من بخرم؟ تو مى خواهى نماز بخوانى، بايد مهرش را هم خودت بخرى. در يك منطقه اى كه عدّه اى مسلمان هستند نياز به مسجد دارند. من از سهم امام چطور اجازه بدهم كه شما در شئون زندگى خودتان مصرف كنيد؟ بالاخره امام به آنها پول ندادند. آن وقت فرمودند: آرى! اگر يك منطقه اى فرض كنيد بهايى نشين باشد كه مسجد ساختن در آنجا براى دعوت به دين است، تبليغ دين است آن حسابش جداست. مثل راه امام زمان عليه السلام مى شود. 📚 از علماء ✍محمدتقی صرفی پور https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: علی محبوب خدا و پیغمبر بود رابعا در این آیه می‌فرماید کسانی که دارای این صفات بودند خدا آنها را دوست می‌دارد و آنها هم خدا را دوست می‌دارند این صفت محبوبیت از خصائص أمیر المؤمنین است و دلائل بر این معنی بسیار است من جمله از آن اخبار خبری است که محمّد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۷ کفایت الطالب باسناد خود نقل نموده از عبد اللّه بن عباس که گفت روزی من با پدرم عباس خدمت رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم نشسته بودیم علی علیه السّلام وارد شد سلام نمود پس از رد سلام رسول خدا با بشاشت از جا برخاست و علی را در آغوش گرفت و بین دو چشمش را بوسید و طرف راست خود نشانید پدرم عباس عرض کرد یا رسول اللّه آیا دوست می‌داری او را حضرت فرمود ای عمّ بزرگوار و اللّه اللّه اشدّ حبّا له منّی [۱] . ---------- [۱]: ۱) بخدا قسم محبت و دوستی خداوند باو بیشتر از من است. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
انسان شناسی ۲۱۴.mp3
11.35M
۲۱۴ ➖برنامه و سبک تغذیه‌ی روح، برای هیچ دونفری یکسان نیست. ➖نوع غذایی که برای نفس شما در یک لحظه مفید است، ممکن است برای فرد دیگری در همان لحظه کاملاً مخرّب باشد. چگونه تغذیه روح خویش را مدیریت کنیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پرونده (عج) در سازمان CIA آمریکا...🎙 استاد رائفی پور ◾️◾️◾️◾️◾️ ۶۴ جمعه باز آمد و دلگیرم کرد حسرت دیدن تو، پیرم کرد ۶۵ جستجویی آخر از مهدی کنید در کجایی مهدی ای محبوب دل؟! https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام لطفا 🇮🇷👇 eitaa.com/joinchat/3717922818Ca7721d8525 کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13920917_7898_128k.mp3
4.55M
🔹کلیپ صوتی موسی‌بن‌جعفر یقیناً یک دورانی را در خفا زندگی می‌کرده. اصلاً زندگی زیرزمینی که معلوم نبوده کجاست که در آن زمان، خلیفه‌ی وقت افراد را می‌خواست، از آنها تحقیق می‌کرد که موسی‌بن‌جعفر را شما ندیدید، نمی‌دانید کجاست؟ و آنها اظهار می‌کردند، که نه. ۱۳۹۲/۰۲/۱۷ https://eitaa.com/zandahlm1357 ‌••※[🔹∷∷※∷∷🔹]※••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚫️روايت نفيس حضرت موسى بن جعفر عليهما السلام در حجيّت عقل‏ 🔹 يَا هِشَامُ! إنَّ لِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حُجَّتَيْنِ: حُجَّةً ظَاهِرَةً وَ حُجَّةً بَاطِنَةً. فَأَمَّا الظَّاهِرَةُ فَالرُّسُلُ وَ الانْبِيَآءُ وَ الائِمَّةُ عَلَيْهِمُ السَّلَامُ؛ وَ أَمَّا الْبَاطِنَةُ فَالْعُقُولُ. ✅ امام كاظم عليه السلام فرمودند: 🔸 «اى هشام! خداوند براى مردم دو حجّت گذارده است: يك حجّت ظاهر و يك حجّت باطن؛ حجّت ظاهر ، رسولان و پيغمبران و امامان عليهم السّلام هستند، و حجّت باطن عقلهاى ايشان است.» 📚 نور ملكوت قرآن، ج‏2، ص‏444. ___________ ✅ تا حجّت باطن كار نكند، حجّت ظاهر بكار نمى‏آيد. تا عقلِ إنسان پيغمبرى را به پيغمبرى نشناسد، خود را مطيع او نمى‏كند. پس حجّت ظاهر كه پيغمبر است، هنگامى كلماتش مؤثّر است كه عقل إنسان قبول كند و وجدان إنسان او را بپسندد. پس تمام حُجج بر ميگردد به عقل و إدراك. و اگر عقل و إدراك إنسان نباشد، إنسان نمی تواند بين پيغمبر حقيقى و پيغمبر دروغى، بين نبىّ و بين مُتَنَبِّى فرق بگذارد. 🔹 همه ادّعاى پيغمبرى مى‏كنند، خطبه ميخوانند، و كتابى هم مى‏آورند و إرائه مى‏دهند و استدلال هم مى‏كنند، و با شُور و هيجان هم گفتگو دارند و خطابه‏ها إيراد مى‏كنند؛ إنسان از كجا مى‏فهمد كه: اين درست است و آن باطل؟ اين بواسطه همان حجّت باطنى و انديشه قلبى است كه در همه أفراد يكسان است. 📚 ولايت فقيه در حكومت اسلام، ج‏2، ص‏86. 📝 مرحوم علامه طهرانی رضوان الله علیه. https://eitaa.com/zandahlm1357