هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۶۰
↩️ شامل آیات ۳۴ تا ۴۲ سوره مبارکه #ابراهیم
🔻 پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآلهوسلم) میفرمایند:
«اِنَّ هذَا القُرآنَ مَأدَبَةُ اللهِ فَتَعَلَّموا مَأدَبَتَهُ مَا استَطَعتُم»؛
این قرآن ادبستان خداوند است پس تا آنجا که می توانید از این ادبستان بیاموزید.
📚 (مجمع البیان ۱/۱۶)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_ابراهیم
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🪴●
اگر کارهای ما برای رسیدن به معبود
است، پس تشکیلات معبد است؛
و ما در حال عبادتیم...
✍ شهیدبهشتی
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
تشکیلاات - حقیقت نژاد 019.mp3
14.25M
🎙 #صوت | دوره آموزشی تشکیلات
🔺 جلسه نوزدهم: نظام تعاملی در تشکیلات
🔹 حجتالاسلام #امین_حقیقتنژاد
©️ کانال اطلاعرسانی امین حقیقتنژاد
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
تشکیلات - حقیقت نژاد 020.mp3
14.13M
🎙 #صوت | دوره آموزشی تشکیلات
🔺 جلسه بیستم: مراحل ارتباطگیری در جذب
🔹 حجتالاسلام #امین_حقیقتنژاد
©️ کانال اطلاعرسانی امین حقیقتنژاد
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
تشکیلات - حقیقت نژاد 021.mp3
13.98M
🎙 #صوت | دوره آموزشی تشکیلات
🔺 جلسه بیستویکم: تکنیک اقناعسازی
🔹 حجتالاسلام #امین_حقیقتنژاد
©️ کانال اطلاعرسانی امین حقیقتنژاد
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔹 «نحوۀ قانع کردن دختر برای بازی نکردن با پسران»
#دقایقی_پای_نکات_تربیتی
🔸 گزیدهای از بیانات #استاد_تراشیون در جلسه «عطر خوش خانواده»
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
10.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻طرفداران جبهه انقلاب محاسن هردو نامزد انقلابی را برای مردم بگویند!
❌مهم: طرفداران آقایان قالیباف و جلیلی «انصاف» و «اخلاق» را رعایت کنند
◀️ توجه: ضرورت همگرایی و همافزایی جبهه انقلاب
🎙 استاد محمدجواد نظافت 👇
@ostadnezafat
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
#بهترین_انتخاب
🔥امسال با شاخص های رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور مطلوب رو انتخاب کن
🧐 پای مناظرهها، برنامههای تبلیغاتی، و بعد از تمام بررسیهایی که انجام دادی، بابت هر شاخص به نامزدها بین ۱ تا ۸ نمره بده
🗒اگر قصد دارید وزن بیشتری به برخی ملاکها بدید، میتونید بازه نمره دهی اون شاخص رو بین ۱ تا ۱۲ محاسبه کنید
#نشر_حداکثری
#دولت_اسلامی
#دولت_خدمتگزار
بهترین انتخاب.jpg
1.04M
#بهترین_انتخاب
📃نسخه مناسب چاپ در قطع A4
👨👩👧👧 میتونید این فایل رو چاپ کنید به تک تک اعضای خانواده و دوستانتون هدیه بدید
✨ گفتگوهامون رو امسال به جای تکهپراکنیهای بیهوده، به مقایسه نظراتمون روی این شاخصها قرار بدیم
#نشر_حداکثری
#دولت_اسلامی
#دولت_خدمتگزار
هدایت شده از سردبیر سایت ضیاءالصالحین
5.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 روزمان را با قرآن آغاز کنیم | تلاوت ترتیل صفحه ۲۶۱
↩️ شامل آیات ۴۳ تا ۵۲ سوره مبارکه #ابراهیم
🔻 پیامبر اکرم (صلیاللهعلیهوآلهوسلم) میفرمایند:
«مَن اَرادَ عِلمَ الاَوَّلینَ وَالآخَرینَ، فَلیُثَوِّرِ القُرآنَ»؛
هرکه علم اولین و آخرین را میخواهد، باید آن را در قرآن بجوید.
📚 (کنزل العمال، ج۱، ص۵۴۸)
🎙 استاد پرهیزگار
🏷 #قرآن #ترتیل #قرآن_کریم #تلاوت #شهریار_پرهیزگار #سوره_ابراهیم
👇
🆔 ☫ @sardabir313 ☫
🚨شرایط و شیوههای کار فرهنگی (۴)
حجت الاسلام قرائتی
🔻شناخت عمیق از دین، نه آگاهی سطحی
* سه شناخت باید عمیق باشد، نه سطحی! فقه غیر از علم است. علم یعنی دانستن. فقه یعنی دانستن عمیق! به هر فقیهی عالم میگویند، اما به هر عالمی فقیه نمیگویند. مثل اینکه میگویند: هر گردویی گرد است، ولی هر گردی گردو نیست. هر فقیهی عالم هست، اما هر عالمی فقیه نیست. ممکن است، عالم باشد، ولی تقلیدی! این را رساله خوانده یاد گرفته است. فقیه یعنی شناخت عمیق باشد!
👈کسی که کار فرهنگی میکند، باید روز به روز سوادش بیش تر شود. به دیپلم قانع نشوید، سماوری که آب میریزند، از آن یا فوق دیپلم یا لیسانس، یا فوق لیسانس یا دکتر، اصلاً بگذارید قرآن بخوانم.
در قرآن میگوید: ما فارغ التحصیل نداریم. به چه دلیل؟ به دلیل اینکه خدا به پیغمبرش میگوید:
«وَقُل رَّبِّ زِدْنِی عِلْمًا» (طه/۱۱۴)
یعنی تو رسول الله هم باید علمت زیاد بشود، «وَقُل رَّبِّ زِدْنِی عِلْمًا» یعنی چه؟ یعنی در دین فارغ التحصیل وجود ندارد. امام صادق(علیهالسّلام) هم فارغ التحصیل نیست.
امام صادق(علیهالسّلام) فرمود: «لَوْ لَمْ نَزدد فِی کُلِّ لَیْلَهِ جُمُعَهِ» این عربی قرآن نیست. تا حالا همه عربی هایم قرآن بود، این عربی حدیث است، «لَوْ لَمْ نَزدد فِی کُلِّ لَیْلَهِ جُمُعَهِ» اگر هر شب جمعه علم ما زیاد نشود، «لنفد ما عندنا» به روغن سوزی میافتیم. ما فارغ التحصیل نداریم.
سماور را که از آن چای میریزند، هر ده بیست تا چای که از آن ریختند، باید آب سرش ریخت. ما یک لیسانس میگیریم، میخواهیم سی سال از آن چای بریزیم. باید آب سر خودمان کنیم.
حضرت فرمود اگر شبی بخوابم، در آن شب علم من زیاد نشده باشد، آن روز برای من بابرکت نیست. بنابراین شغلتان نباشد همیشه، یک رسائل و مکاسب، دو سال خارج خواندیم، سی سال بخواهیم از آن چای بریزیم.
اینکه امام رضا(علیهالسّلام) میفرماید امام جمعه باید در یکی از خطبهها اخبار دنیا را به مردم بگوید. عربی اش را بخوانم؟ «یخبرهم بما وقع فی الْآفَاق» این حدیث است. امام رضا(علیهالسّلام) فرمود: امام جمعه باید همه مردم را به اخبار جهان مطلع کند. حالا الان ماهواره و اینترنت و تلویزیون و نمیدانم اینها آمده است. قدیم یعنی چه؟ یعنی امام جمعه باید هر روز در کمین باشد، که آخرین خبر را روز جمعه بگوید. قانع نشوید، حداقل کسانی که کار فرهنگی میکنند، هفته ای یک کتاب مطالعه کنند.
ادامه دارد...
#کار_فرهنگی
#استاد_قرائتی
🏷 #امام_زمان #کار_جمعی #تشکیلات #تشکیلات_اسلامی #بصیرت_و_تشکیلات_اسلامی
👇
🆔 @ziaossalehin_ir
🚨دلدادگیهای پسرانه ، دلبریهای دخترانه
(قسمت اول)
🔻 علاقه به جنس مخالف در نوجوانی و جوانی
دلدادگیهای پسرانه و دلبریهای دخترانه و دلبستگیهای طرفینی امروزه در جامعه به صورت حاد گسترش یافته است.
این ارتباطها و علاقهها اگر در مسیر درست قرار گیرند، میتوانند منشأ تشکیل خانواده و بقای نسل و ادامه حیات گردند، ولی باید در چارچوب اصول اخلاقی و شرعی باشند تا هدف مطلوب حاصل شود. اما گاهی این علاقه درونی به جنس مخالف و نیاز به ارتباط با او، از چارچوب هنجارهای اجتماعی و دینی خارج شده و به سوی بیعفّتی و گناه کشیده میشود که این امر بسیار ناشایست و غیراخلاقی است.
این علاقه درونی به جنس مخالف و انگیزه برقراری ارتباط با آن در آغاز نوجوانی، به علّت بیداری غرایز و شدّت حالات هیجانی در بین دختران و پسران بیشتر شده، تا حدودی حسّ اعتماد به خود را در آنان تأیید و تقویت نموده و بخشی از نیازهای عاطفی و احساسی آنان را تأمین میکند؛ امّا غافل از اینکه این دوستیهای خیابانی، عاری از شکوفایی محبت و عشق واقعی بوده و اگر هم به ازدواج برسد، هیچ پشتوانهای ندارد و در صورت گسسته شدن این ارتباط، شخص نسبت به ارزشهای وجودی خود دچار شک و تردید شده، خود و جامعه را با مشکلات فراوانی روبهرو میکند. بعضی از پسران، داشتن دوست دختر را نوعی محبوبیت، قدرت اجتماعی و موفّقیت برای خود محسوب میکنند و متقابلاً برخی دختران، ارتباط با پسران را نوعی جذابیت برای خود تلقی میکنند و متأسّفانه اکثر قریب به اتفاق این دختران تصور میکنند که این دوستیها به ازدواج منتهی میشوند.
اصولاً تحوّل عاطفی دختران متفاوت از پسران است. پسران نسبت به جنبه غریزی تخیّلات خود غافل باقی نمیمانند، اما دختران در این دوستیها معمولاً به دنبال عشق آرمانی و رمانتیک هستند. آنها این عشق را آسمانی و پاک میدانند و خیانت در آن را گناهی نابخشودنی میشمارند.
با این توصیف، دوستیهای دخترها و پسرهای ایرانی بیشتر شبیه به دوستی دو موجود بیگانه از یکدیگر است.
متأسّفانه این دوستیها بدون شناخت دقیق از جنس مخالف و بر اساس هیجانات و احساسات سطحی و زودگذر شکل میگیرد. دختران جوان باور نمیکنند که چنین پسرانی معمولاً تنوعطلب هستند و پس از مدتی کوتاه، سراغ طعمهای دیگر میروند و همه وعدههای به ظاهر عاشقانه را فراموش میکنند. در حالی که این اعمال، برخلاف تصور او و دیگران، بیانگر آزادی زن نیست و سرانجام آن، پشیمانی و از دستدادن سلامت تن و روان خواهد بود.
آسیبهای اجتماعی، تربیتی و روانی چنین دوستیهایی بیشتر متوجه دختران است و اگر دختری چنین دوستیای با جنس مخالف را تجربه کند، تا پایان عمر، شأن و حرمت خویش را از دیدگاه خانواده و جامعه از دست میدهد و برچسب ناشایست بودن را با خود حمل میکند و آثار سوء این تجربه منفی، پس از ازدواج هم به نوعی در زندگیاش نمایان خواهد شود. در تجربه این دوستیها، فرصتی برای انتخاب و شناخت صحیح یکدیگر بهوجود نمیآید و افراد نمیتوانند عاقلانه و آگاهانه یکدیگر را شناخته و انتخاب کنند.
اگر هم به اجبار ازدواجی صورت گیرد، پس از مدت کوتاهی، به جدایی منتهی میشود که افزایش آمار طلاق در این زمینه منجر به بروز نابسمانیهایی در بطن جامعه میشود و نابهنجاریهای زیادی را در پی خواهد داشت. حال به بیان چند پرسش و پاسخ در این رابطه میپردازیم:
ادامه در پست بعدی...