eitaa logo
کانال فرق و ادیان
2.6هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
619 ویدیو
145 فایل
👇جهت عضویت کلیک کنید. لینک مستقیم عضویت در کانال: https://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e - انتشار مطالب، خبر و آثار در کانال - ارتباط با ادمین - تبلیغات 🔰 @Adminkhatam🔰⁦
مشاهده در ایتا
دانلود
🖼 دعای روز پانزدهم ماه مبارک #رمضان 💠کانال فرق و ادیان استان قم💠 🆔 @adyaneqom
سه نمونه از مخالفت با مذهب و اخلاق خدامحور؛ ما بیشترِ مذاهب را امتحان کردیم و دیدیم که ناموفق از کار درآمده‌اند. سیاست را هم امتحان کردیم و دیدیم ناموفق از کار درآمد. اکنون باید علم را در بوته آزمایش بگذاریم. این بار فرصت را به‌علم بدهید؛ زیرا در عرض سیصد سال، بیشتر از کلِ تاریخِ یک‌صد هزار ساله بشر، پیشرفت داشته است.۱ در دنیا فقط چیزی واقعیت دارد که به چشم خودمان ببینیم و مذهب اختراع بشر است، برای فریب‌دادن مردم. می‌پرسم: پس آن مسجد در شهر چه می‌کند؟ می‌گوید: فقط پیرمردها و پیرزن‌های خرافاتی به آنجا می‌روند و آنها هم جاهل و بیکارند.۲ هر دینی را که امروز در قدرت است، نام بِبر و من به تو نشان خواهم داد که فقط و فقط زایید? یک وجدان اجتماعی است،‌ نه حقیقتی که از جانب«سوگماد»باشد. همه آن قوانینی که به‌عنوان قوانین الهی شناخته شده‌اند، چیزی نیستند جز یک وجدان اجتماعیِ متحول‌شده که مشتق شده است از قانون مانو(The Law of Manu)، نظام حمورابی، فرامین موسی و احکام کلیسای مسیحیت و اما محتوای آنها بازگوکننده چیست؟ ‌ هیچ! مگر پیکری از احکام و مقررات که از جانب قشرِ روحانیتِ رسمی برای تحتِ کنترل نگاه‌داشتن پیروانشان تنظیم شده است تا بدان‌وسیله عنان سیاسی و اقتصادی توده‌های مردم را به‌دست گیرند. هنگامی‌که فوبی کوآنتز (Fubbi Quantz) در زمان بعثت خود توسط مردمان مؤاخذه می‌شد، این را می‌دانست. آیا پدیده‌ای شنیع‌تر از سیستم طبقاتی که توسط مانو پایه‌گذاری شد وجود دارد یا محدودیت‌های اجتماعی که در مفاد نظام حمورابی مطرح می‌باشند یا پیامدهایی که احکام مدون در فرامین موسی یا اخلاقیات کلیساها و تشکیلات مذهبیِ مسلمین امروزی باعث می‌شوند؟ محدودیت، محدودیت،‌ محدودیت! این تمام آن چیزی است که این شاخص‌های اجتماعی بر آن سعی دارند.۳ : [۱] . اشو، آینده طلایی، ترجمه مرجان فرجی، تهران، فردوس، ۱۳۸۱، ص۷۲. [۲] . پائولو کوئلیو، زهیر، ترجمه آرش حجازی، تهران، کاروان، ۱۳۸۴، ص۲۰۷. [۳] . پال توئیچل، سرزمین‌های دور، ترجمه هوشنگ اهرپور، ص۴۴. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
یکی از چیزهایی که در کتاب‌های و دیگر مروجان اندیشه دیده می‌شود؛ تفکر مثبت است. آن‌ها می‌گویند مطلقا نباید تفکر منفی داشت، نباید عصبانی شد و ... . مگر می‌شود نسبت به بعضی افراد بغض نداشت؟ عصبانی نبود؟ انسان در زندگی روزمره به اشخاصی بر می‌خورد که دارند و هرلحظه سعی دارند که به ، ، راه و زندگی ما بزنند. حال نباید نسبت به این‌ها با دید منفی نگاه کرد؟ البته شاید هدفی که رابینز و هم‌فکرانش دنبال می‌کنند یکی از اهداف باشد که انسان‌ها خوی حیوانیت آن‌ها را نبینند و با دید منفی به آن‌ها نگاه نکنند. اساسا یکی از اعتقاد ما نسبت به دشمنان خداوند متعال و پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و اهلبیت (علیه‌السلام) است. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
ماشین پول سازی فرقه های و عرفانی کاذب با بهره برداری از اعتقاد هوارداران ساده لوح خود برای خویش جایگاه اجتماعی تعریف می کنند و به راحتی در این سیر و هنگفتی را بدست می آورند. این گروه ها علاوه بر این موضوع، افراد شده را به عنوان نیروی کار مجانی و ارزان می نگرند و در جهت تسریع کار خود از افراد جذب شده بیشترین بهره برداری را برای مقاصد خاص انجام می دهند. اساسا های کاذب برای بقای خود نیازمند پول هستند که در این صورت آن ها یا افراد ثروتمند را حتما بکار می گیرند و برای اینگونه افراد ارزش و مقام بالاتری قائل می شوند و یا از برخی گزینه ها که می توانند بخاطر موقعیت خود سرمایه جذب کنند استفاده می برند. در انواع شبه داخلی این مهم وجود دارد و آنها به انحاء مختلف از افراد شرکت کننده در کلاس ها، دوره ها، درمان ها و....( که همگی سرانجامی جز تباهی و بی فایده بودن ندارد) پول دریافت می کنند. حال فهم اینکه این مبالغ هنگفت برای چه افرادی و در کجا خرج می شود کار سختی نیست. بزرگان تشکیل و دهنده های بدلی سرمایه های کلانی را از این را کسب می کنند و این مقوله در عرفان جعلی ، اک و... هویداست. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
#آتئیست جریان آتئیسم یا سلطنت طلب مسئله این است؟! حمایت تمام قد کانال آتئیستی از ربع پهلوی! 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
در روش سلوک طاهری برای پیروانش طراحی کرده است تلاش، کوشش و هیچ‌گونه جایگاهی نداشته و به‌جای خودسازی، اتصال به «شبکه‌ی » پیشنهاد می‌شود. برای دستیابی به انواع تزکیه تنها برخورداری از رحمت الهی از راه اتصال به شبکه‌ی شعور کیهانی را لازم و ضروری دانسته و بیان می کند؛ درونی بدون ارتباط با خدا و برخورداری از رحمانیت او امکان ندارد. در صورتی که به تزکیه‌ی درونی برسد، خواه ناخواه رفتار او هم، تحت تأثیر این تزکیه قرار می‌گیرد و به‌طور بنیادی اصلاح می‌شود. بنابراین، اصلاح زیربنایی، با ورود به مسیر و تجربه‌ی پله‌ی عشق به دست می‌آید. برای این منظور، رحمانیت خداوند در انواعی از ارتباط با او جریان می‌یابد و تحولاتی از قبیل «تزکیه اخلاقی» و «تزکیه تشعشعاتی» اتفاق می‌افتد. محمد علی طاهری، ارمنستان، گریگور تاتواتسی، ص 120. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
تفکر انحرافی در عرفان های کاذب در برخی از جنبش‌های به اصطلاح نوپدید تاکید شده است و کارما به معنی نظم، قانون علت و معلول، عمل و عکس العمل، عدالت، عقوبت و ثوابی که در جهان‌های مادون اعمال میشود. در این خصوص می گوید: « قانون کارما قابل نقض نیست و به این بستگی ندارد که شخص چقدر دعا کند. تمامی زشتی‌ها که مرتکب می شویم، به سوی خودمان باز خواهد گشت، همان گونه که همه نیکی‌هایمان و هیچ راه فراری از هیچ جزئی از قانون کارما وجود ندارد.» از آنجا که در این نوع جنبش‌ها اعتقاد به تناسخ نیز وجود دارد؛ کارمای برخی از اعمال در های بعدی صورت می گیرد؛ اما انتخاب تناسخ نیز با خود آکیست است « تنها برای کسانی استمرار می یابد که آن را بر می گزینند یا بدان نیاز دارند.» بر اساس این قانون و با تفسیر ، اموری از قبیل دعا، توبه،، عفوالهی، احباط عمل و امثال آن هیچ جایگاهی ندارند زیرا معتقدند هر عملی عکس العمل قطعی خود را دارد و با هیچ وسیله‌ای نمی‌توان عکس العمل را حذف کرد. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
نفوذ عرفان های کاذب به نام معنویت! 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
طرفداران و پیروان فرقه همچون سرکرده خود در ابتدای مطالب و یا کلام خود از عبارت« به نام بی نام او» استفاده می کنند چرا که محمد علی طاهری موسس معتقد است اگر ما برای خداوند نام بگذاریم (مانند رحمن، رحیم و ...) و خداوند را با صفاتش یاد کنیم، شده‌ایم» (1) پیروان این فرقه اگر مسلمان باشند حتما قرآن را خوانده اند و این آیه را مشاهده کردند که باری تعالی در می فرمایند:« «وَ لِلَّهِ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَى فَادْعُوهُ بِهَا وَ ذَرُوا الَّذِینَ یُلْحِدُونَ فِی أَسْمَائِهِ سَیُجْزَوْنَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ؛ و براى خدا، نام‌هاى نیک است؛ خدا را به آن (نام‌ها) بخوانید! و کسانى را که در اسماء خدا مى‌کنند، رها سازید؛ آنها بزودى جزاى اعمالى را که انجام مى‌دادند، مى‌بینند»(2) 1.سلسله مباحث عرفان کیهانی، جلسه ششم، ص ۹۱. 2.سوره الأعراف،آیه 180. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
🖼 دعای روز شانزدهم ماه مبارک #رمضان 💠کانال فرق و ادیان استان قم💠 🆔 @adyaneqom
شیخ ، یکی از مدعیان دروغین ارتباط با امام‌زمان عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف که خود را می‌داند، در بیاناتی تأمل‌برانگیز، ادعا کرد از سوی امام‌زمان عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف ، به عنوان و معرفی شده و افرادی را که نسبت به این مسئله شک کنند، با لفظی نامناسب مورد شماتت قرار داد؛ امری که خود،‌ شاهدی بر دور بودن وی از اخلاقیات، حتی در باب امور ظاهری و رعایت عفت کلام است تا چه رسد به سیر و سلوک مورد ادعایش. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
کودکان، قربانیان خاموش کودکان، ناتوان‌ترین قربانیان خشونت هستند که گفتمان غالب بسیاری از فرقه‌هاست. کودکان در این فرقه‌ها مجبور به جدایی از والدین خود، گرفتن آموزش‌های اجباری ویژه، کار سخت و ذهن‌شویی هستند. اکثر این در دوران حیات خود در این فرقه‌ها قربانی تجاوز جنسی، بهره‌کشی و نقض حقوق‌بشر می‌شوند. مطالعه موردی در کشورهای غربی نشان می‌دهد سوء استفاده از در این گونه گروه‌ها در دهه‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ میلادی به وفور دیده می‌شود. فرقه «خانه عبری سیاه یهودا» در میشیگان آمریکا، «انجمن ورزشی اکلسیا»، «کلیسای مسیحی آلاموی مقدس» و فرقه «معبد خلق ها» (جونز تاون)، نمونه‌هایی از جریان‌هایی هستند که به از کودکان، بد رفتاری با آن‌ها و حتی قتل‌عام آنان، متهم شده‌ اند. علاوه بر این، آن دسته از کودکانی که به طور مستقیم در قرار ندارند نیز به واسطه حضور یکی ‌از والدین یا هردو‌در ، آسیب‌هایی متحمل می‌شوند که جدایی از پدر و مادر، جدایی والدین از یکدیگر و بی‌توجهی والدین به فرزندان، از آن‌جمله است. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
استناد بی‌ربطِ پیروان به مادر موسی (ع) برای اثبات ؛ هیچ تصریح یا اشاره‌ای بر تصدیق «رؤیای» مادر موسی (علیه‌السلام) نه در قرآن و نه در روایات نیست. اساسا سخنی از رؤیای مادر موسی(علیه‌السلام) در قرآن کریم نیست؛ تنها سخنی که در قرآن آمده است این است که «وأوحينا إلى أم موسى[قصص/7] ما به مادر موسی وحی نمودیم.». ؛ در مواجهه‌ی با اتباع احمد بصری (مدعی یمانی) وقتی دلیل گرایش به این شخص را می‌پرسیم، نهایت دلیلی که می‌توانند بیاورند، رؤیا است. البته هیچ دلیلی بر حجیت وجود ندارد یعنی اگر انسان رؤیایی ببیند چه صادقه و چه اضغاث احلام نیازی به پی‌گیری آن در بیداری نیست. حال وقتی که از اتباع احمد دلیل برای بودن می‌خواهیم به بعضی داستان‌ها اشاره می‌کنند. یکی از این داستان‌ها، ماجرای (علیه‌السلام) است. هیچ تصریح یا اشاره‌ای بر تصدیق «رؤیای» مادر موسی (علیه‌السلام) نه در و نه در نیست. اساسا سخنی از رؤیای مادر موسی(علیه‌السلام) در قرآن کریم نیست؛ تنها سخنی که در قرآن آمده است این است که «وأوحينا إلى أم موسى[قصص/7] ما به مادر موسی وحی نمودیم.». در جریان بحث با اتباع در موضوع رؤیا و حجیت آن در صفحه اینستاگرام (نقد احمدالحسن) شخصی گفت: خداوند چگونه به مادر موسی (علیه‌السلام) وحی کرد؟» : «این وحی نه وحی تشریعی است و نه وحی در خواب (که قبلا گفتیم مختص انبیاست)[2]؛ بلکه ندای در بود و الهام به و ارسال فردی دستور یافته از جانب خداوند. در آمده است: «امام باقر (علیه‌السلام) فرمود: زمانی که مادر موسی، موسی (علیه‌السلام) را به دنیا آورد، به موسی (علیه‌السلام) نگاهی کرده و محزون و غمگین گشته و گفت: امروز تو را هم سر می‌بُرند؛ پس خداوند بر قلب او عطوفتی نمود و موکله‌ای برانگیخت و او به مادر موسی گفت: چه شده است که رنگت پریده؟ مادر موسی گفت: از سر بریده شدن فرزندم ترسانم؛ پس موکله گفت: نترس! را جز آن‌که دوست‌دارش است نمی‌بیند.»[1] تصریح کلام امام باقر (علیه‌السلام) است که وحی بر مادر موسی (علیه‌السلام) بواسطه الهام بر قلب و نزول موکله از سوی خداوند بوده و نه خواب و رؤیا. پس هیچ دلیلی در دست نیست که وحی به مادر حضرت موسی (علیه‌السلام) در خواب بوده باشد.[3] : [1]. تفسیر قمی، علی بن ابراهیم قمی، نشر دار السرور، ج2، ص 135. [2]. مراجعه کنید به «مقایسه خواب خود با رؤیای انبیاء!» [3]. فرقه احمد اسماعیل در بوته نمود و نقد، اکبر بیرامی، بی‌تا ، بی‌جا، ص 203. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیگری برای فرقه نمونه کوچکی از غرض ورزی های فرقه دروغین با تقطیع سخنان رهبر انقلاب! 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
آیا بلاهای که بر سر قوم بنی اسرائیل آمده واقعیت داشته است؟! 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسم رمز: آزادی عقیده هدف: ایجاد آشوب اغتشاش کارگردان: استکبار جهانی بازیگران: انصار احمد بصری و دراویش تهیه کننده: رژیم صهیونیستی 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
اهداف ؛ رسیدن به عرفان و سیر و سلوک این هدف در عرفان های کاذب، به شکلی مطرح می شود که گویا از راه آنها بدون تلاش و کوشش و علم و دانش و بدون زحماتی که اهل سیر و سلوک می کشند، می توانید به نتیجه برسید. آنها نوعی رانت خواری معنوی را پیش می کشند و می خواهند راه میانبر یا بهتر است بگوییم زیرآبی رفتن عرفانی را آموزش دهند. نمونه : عرفان حلقه ، رسیدن به قدرت های ماورائی برخی از عرفان های کاذب مدعی هستند که می توانند شما را به قدرت های خارق العاده برسانند، مثلا درمانگری ، برون فکنی روح از بدن، اطلاع از امور پنهان، یا دیدن و شنیدن مسائل عجیب و غریب، بیرون کردن جن از کالبد خود یا دیگران و.... این دسته از شبه جنبش های معنوی را «فراروانشناختی» می نامیم. نمونه : عرفان حلقه و یوگای پیشرفته ، بهبود وضعیت روانی و رفتاری این دسته از شبه جنبش های معنوی که می توانیم آنها را روانشناختی بنامیم، بر اساس مطالب شبه علمی که نه در روانشناسی علمی مورد تأیید است و نه در علوم دیگر و نه از نظر عرفان و علوم دینی قابل قبول است، مدعی می شوند که می توانند به شما کمک کنند تا به آرامش، شادی، موفقیت، بهبود روابط بادیگران، جذابیت و .... برسید. البته طبیعی است که در بین تکنیک ها و راهکارهایی که ارائه می دهند، مواردی هم هست که تا حدودی اثربخش است و می تواند پوشش دهنده و توجیه کننده ادعاهای واهی معنوی آنها باشد. نمونه : قانون جذب. در معنویت حقیقی هدف اصلی شکوفایی استعداد نامحدود روح است. استعدادی که فقط در ارتباط با خداوند شکوفا می شود و نتایجی نظیر سلامتی، شادی، آرامش، نیرومندی و قدرت اراده، موفقیت، جذابیت و .... را به دنبال دارد. این همه هیچ گاه هدف معنویت حقیقی نیست، اما دستاوردها و نتایجی است که در اثر زندگی معنوی به دست می آید. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
برخی جریا‌ن‌های وابسته به ازجمله « » و « »، با دستمایه قرار دادن مبانی فکری این جریان‌ها به‌ویژه ، ، و...، اقدام به اشاعه باورهای خرافی و تشویق مخاطبان به اعتقاد به آن نموده‌اند. باور به تقدس و تأثیرگذاری اعداد در زندگی و نقش کلیدی در محقق ساختن مطالبات و آرزوهای انسانی، از جمله مضامین منتشرشده کانال‌های مذکور در این راستاست. ضمن اینکه، برای متقاعد ساختن مخاطب به اعتقاد به این باورهای ، تلاش شده تا شواهد مثالی از زندگی روزانه افراد بیان شود تا درک آن ملموس‌تر گردد، ‌همچنین منبع این‌دست اطلاعات، کتب برخی نویسندگان غربی و حتی کتاب مقدس(انجیل تحریف‌شده) بیان می‌شود تا هرچه بیشتر اعتماد افراد را جلب نموده و با خود همراه سازند. تجاری فراوان برای فروش محصولات مختلف تهیه‌شده توسط مدیران این در این زمینه، خود بیش از هر چیز نمایانگر اهداف پشت‌پرده این‌دست جریان‌ها و سرشاخه‌های آن‌هاست. بسته‌های آموزشی(شامل کتب صوتی، کلیپ‌های تصویری، موسیقی‌، سخنرانی و...)، مباحث گروهی برخط(گاه با اخذ هزینه از کاربران)، کتاب‌ها و ابزارآلات و امور مرتبط با مضامین ارائه‌شده در کانال(تقدس اعداد و فرشتگان)، مصادیقی از تلاش‌های این جریان‌ برای کسب درآمد از این طریق می‌باشد. با توجه به جذابیت‌ ذاتی موضوعات مطرح‌شده در این‌دست شبکه‌های اجتماعی و گرایش درونی انسان به آگاهی از آینده (تفأل)، چنین تحرکاتی در صورت عدم شفاف‌سازی می‌تواند آسیب‌زا بوده و زمینه‌های و انحراف عده‌ای را فراهم سازد. بر این اساس، اطلاع‌رسانی در باب ماهیت باطل، وجوه غیرمنطقی استدلال‌ها و براهین مطرح‌شده توسط جریان‌های مزبور و وابستگی فکری و ساختاری آن‌ها به گروه‌های معاند غربی، می‌تواند نقش مؤثری در جلوگیری از فریب افراد و تحقق منویات این‌گونه ایفا نماید. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 🆔 @adyaneqom
(تهدمت والله ارکان الهدی) پایه های هدایت ویران شد 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 @adyaneqom
شب نوزدهم، اول شبهای قدر است و شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب (شب قدر) تقدیر امور سال می شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می شوند و به خدمت امام زمان علیه الستلام مشرف می شوند و آنچه برای هر کس مقدر شده است بر امام علیه السلام عرض می کنند. شب نوزدهم: اول: صد مرتبه اَستَغفُرِاللهَ رَبی وَاَتوبُ اِلَیه دوم: صد مرتبه اَللّهُمَّ العَن قَتَلَةَ اَمیرَالمومنینَ سوم: بخواند یا ذَالَّذی کانَ ... چهارم: بخواند دعای اَللّهَمَّ اجعَل فیما تَقضی وَ.... 🌐فرق و ادیان مسجد مقدس جمکران🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 تلگرام: @adyaneqom ایتا: @adyaneqom
🖼 دعای روز نوزدهم ماه مبارک #رمضان 💠کانال فرق و ادیان استان قم💠 🆔 @adyaneqom
تکرار سخن در عصر حاضر می‌گوید: «قضاوت فقط مختص خداوند است»[عرفان کیهانی، ص150]. (سلام‌الله‌علیه) در خطبه‌ی چهل نهج‌البلاغه به اشتباه خوارج اشاره می‌کند و می‌فرماید: «اين سخن حقّى است که معنى باطلى از آن اراده شده است» بديهى است اگر حکميت و داورى مخصوص خدا باشد، بايد حکمران ميان مردم نيز خدا باشد. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 @adyaneqom
#انحراف به نظر شما خدایی که نمیتواند خود را اداره کند چگونه میتواند انسان را اداره کند؟! 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 @adyaneqom
شیطان پرستی فرقه به عمده تقسیم می شود؛ شیطان پرستان شیطان پرستان ؛ مبادی زندگی وحدانی و عدالت الهی را در کائنات زیر سوال می‌برد، خداوند را به عنوان قدرت وجود می‌پذیرد، اما علم و حیات و قدرت مطلق خداوند و آخرت را نمی‌پذیرد. به طور استعاری می‌توان گفت که دستان خداوند را فرو می‌بندد. این نوع از شیطان پرستی سعی می‌کند که حضور خداوند را در زندگی انسان کم کند. در شیطان پرستی دینی، شیطان در جایگاه می‌نشیند. نمادهای تخیلی - وهمی همراه با جدید که در قالب‌های پوشاک، رفتار، ادبیات و نوع خاصی از آرایش است در این دسته وجود دارد. مطلقا نمی‌توان اذعان کرد که شیطان پرستان به معنای فلسفی شیطان پرستی رسیده‌اند، اما نمی‌توان انکار کرد که این افراد ممکن است به دینی هم برسند. برخی افراد هم بواسطه متفاوت بودن شیطان پرستی را می‌پذیرند. به هر حال نقطه آغاز گرایش به شیطان متفاوت است. خطر و پلیدی شیطان پرستی به مراتب شدید‌تر و جدی‌تر از شیطان پرستی است. ؛ بر زندگی و روان فرد تاثیر می‌گذارد و باعث اغتشاشاتی در و روان فرد و از بین رفتن نهاد خانواده، نابودی امنیت فردی و در ‌‌نهایت به مسائلی چون و استفاده از مواد مخدر و داروهای روا نگردان ختم می‌شود. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 @adyaneqom
شیطان پرستی اندیشه‌های شیطان پرستی بر نُه اصل عقیدتی استوار است که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌شود: شیطان پرستی ، آزادی و افراط است نه ریاضت کشی. شیطان نماد وجود زندگی شاداب و است نه خوابی ناچیز و معنوی (امور معنوی و غیرمادی، توهم و تظاهر است). شیطان می‌گوید: کم عقلی و بی‌عفتی بهتر از ریاکاری و خودفریبی است : مهربانی با کسانی که شایسته آن هستند، بهتر از عشق ورزیدن از روی ظاهر و برای جلب توجه است. سمبل انتقام جویی است نه گرداندن آن طرف صورت. شیطان سمبل مسئولیت پذیری برای مسئول است به جای دلمشغولی برای خون آشامان خالی (اشاره به ترس مؤمنان از معاد و جهنم و انجام اعمال خوب). شیطان انسان را با دیگر کاملاً همانند می‌داند. ‌گاه بهتر و اغلب بد‌تر از آن حیواناتی که چهار دست و پا راه می‌روند. بار‌ها و بار‌ها شدید‌تر از آنهایی که در این راه به طور اجباری آلوده شده‌اند، به خاطر خدای معنوی‌اش و ظهور عقلانی، به صورت حیوانی شرور تبدیل شده است. شیطان آنچه را که نامیده شده، مایه خرسندی و مسرت روانی، فکری و عاطفی می‌داند. شیطان بهترین دوستی است که تاکنون داشته، چرا که در تمام این سا ل‌ها کلیسا را مشغول داشته است. 🌐فرق و ادیان استان قم🌐 جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.👇 @adyaneqom