هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
🔹پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:
اختَبِرُوا الناسَ بأخدانِهِم؛ فإنّما يُخادِنُ الرَّجُلُ مَن يُعجِبُهُ نَحوَهُ
مردم را با دوستانشان بيازماييد؛ زيرا آدمى با كسى كه از رفتارش خوشش بيايد ، دوستى مى كند
📗ميزان الحكمه جلد۶، صفحه۱۹
@shamime141
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
نوشتههای آبیرنگ را لمس کنید (ضربه بزنید) تا شما را به نشانی مورد اشاره، سوق دهند.
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۳)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۲):
کدام خائنین، نانکلی اوقاف را وارد
فتنه پارکینگ سیدقاسم کردند؟!!!
و کدام پفیوزها موافقت کردند؟!!!
⁉️ مسئله مهم دیگری که در قضیه «پارکینگ شخصی آ.سیدقاسم» (اهدائی پدرشان بعنوان «ضمیمه تکمیلی» زمینی که جهت «احداث خانهای بدون معبر ماشینرو و پارکینگ» قبلاً به او بخشیده بوده) قابل تأمل است، علاوه بر خیانت «وارد کردن اوقاف نانکلی» به یک «دعوای کوچک خانوادگی» (به بهانه «تشویش اذهان عمومی» ناشی از «راه عمومی» جلوه دادن پارکینگ اختصاصی مذکور توسط «کفتارهای روستا و همپالگیهای معلومالحال» آنها!) که بالتبع، مسئله «پیگیری صدور و پخش نامهها و بخشنامههای غیرقانونی نانکلی اوقاف» را میطلبیده است، این مسئله نیز حائز توجه است که این نامههای صادره در سال ۱۴۰۰ چگونه به دست وکیل آ.سیدعلی موسوی رسیده است که علاوه بر «دادخواست حقوقی»، اقدام به «شکایت کیفری» نیز در سال ۱۴۰۲ نموده است!
منظورم مکاتباتی بشرح ذیل است:
💠
الف) نامه ۱۳۹۹/۸/۱۷ به بنیاد مسکن آوج
💠
ب) نامه ۱۴۰۰/۷/۱۹ به شورا و دهیار روستا
💠
ج) نامه ۱۴۰۰/۱۲/۴ به دادسرای آوج
💠
در قسمت امضای نانکلی، تاریخ جدیدی را تعبیه کردهاند که قطعاً ربطی به نانکلی ندارد و صرفاً برای گمراهسازی دادگاه، جعل شده است که بنظرم ردگیری کارشناسی و فنی آن نهایتاً به ممدرنگرز منتهی خواهد شد که در دستکاری و جعل مدارک و گزارشات، هیچ إبائی ندارد!
و نکات دیگری نیز در آنها قابل توجه هستند ولیکن قبل از بیان آنها لازمست، توضیحات خود را از مقدمهای معطوف به اخوی شروع کنم:
بعد از زلزله و بالتبع خرابیهای ناشی از آن که قسمتهای مسکونی مختلفی در روستا مورد خاکبرداری قرار میگیرد، بالطبع حدود خیلی از خانههای اهالی به هم میریزد و وقتی که نقشهبرداران «طرح هادی» وارد روستا میشوند، قسمتهایی از خانههای مسکونی اهالی را هم به غلط یا خطا، جزو «معابر روستا» تلقی میکنند که یکی از آنها بخشی از زمین مرحوم سیدحسین موسوی (ثریاخالا) بوده است.
در خطای خاص معطوف به پارکینگ آ.سیدقاسم، دهیار وقت (آ.میرشجاع) هم قاصر یا مقصر بوده است و بنده گمان میکردم که اخوی طی نامهای به فرمانداری آوج، بدنبال جبران خطای خود بوده است ولیکن با تکذیبیه ایشان نسبت به جمله پایانی نامه خود، گمان مذکور مضمحل شده و ارزیابی آن بنحو دیگری رقم میخورد که تحلیل خواهم کرد.
در هر حال بعد از خبط و خطای نقاشان طرح هادی و دهیار بیدقت وقت، نوبت آن بوده که با پیگیریهای وارثین ثریاخالا و نیز شوراها و دهیاران بعدی روستا نسبت به «رفع خطا» و «اصلاح نقشه» اقدام قانونی شود.
وارثین مذکور، اقدام رسمی را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه میکنند و عملاً از حق خود دفاع میکنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی میکند و آنقسمت را در نقشه خود، «ستارهدار» نشان میکند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزاییها است!
شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راهحل غلط و شرورانهای را دنبال میکنند و در ادعای غلط خود، روی پارکینگ سیدقاسم انگشت میگذارند! آنهم بیاعتناء به «نامه دهیار سابق» و نیز «استشهادیه محلی»! هوچیگری و جنجالهای جنگروانی قضیه را هم صادقرنگی و کاظمننگی و سایر همپالگیهایشان بر عهده میگیرند و متأسفانه پسران سیدابراهیم هم تن به فریب آنها میدهند!
انگیزه یکی از اعضای شورای خائن (که عنوان جعلی «امین اوقاف» را هم یدک میکشد) و پیشتاز این جنجال و هیاهوی بیهوده میشود؛ حمایت زنذلیلانه از خانواده همسر خودش (میرزاییها) بوده است!
انگیزه نامشروع کاظمرنگی؛ بنظرم حمایت از صادقرنگی بوده و انگیزه صادقرنگی را هم که طی پیام قبلی توضیح دادم.
جوعللغ در این ماجرا تا آنجا پیش میرود که وکیل پسران آ.سیدابراهیم هم دخترخاله همسر وی در میآید! که اینک نامهها و بخشنامههای نانکلی را (که احتمالاً ممدرنگی در اختیار او گذاشته) وارد دعاوی خود علیه سیدقاسم نموده است!
بنابراین میتوان تصور کرد که؛ احتمالاً و بلکه قاعدتاً «امین جعلی اوقاف نانکلی» (معروف به «ممدشورا» و «ممدرنگی» در نزد بنده و مشهور به «جوعللغ» در نزد سایر اهالی!) در صفر تا صد این نامهها و این غائله شرمآور، نقشآفرینی داشته است!
اگر کسی اطلاعات دقیقتری دارد، لطفاً ارائه بدهد.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۹ آبان ۱۴۰۲
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ متون پیامها، ضربه بزنید، شما را به نشانیهای مورد اشاره، منتقل میکنند.
🎲
🙏 گروه هماندیشی روستای امامزاده سیدعلاءالدین
🎲
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۴):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۳):
«امامزاده» یعنی دارنده این شماره از اهالی روستای امامزاده علاءالدین است!
«تارک» یعنی این فرد☝️گروه یا کانال روشنگری مرا یکی دو بار «ترک» کرده است!
«#» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیامرسان واتساپ را ترک کرده است!
«##» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیامرسان ایتا را هم ترک کرده است!
ورود و خروج از شبکه پیامرسان بنده برای اهالی روستا، آزاد است و لذا هر کسی میتواند با استفاده از لینکهای زیر هر پیام، مکرراً وارد و خارج شود و حتی آزادانه، هتاکی و فحاشی نماید!!
حال این فرد☝️هم که نمیدانم کیست؟ و خودش هم خودش را معرفی نکرده است، ناگهان (علیرغم ترکهای مکرر خود مجدداً وارد گروه هماندیشی سیدعلاءالدین شده و) واکنش نشان داده است:
۱) وسط کشیدن طایفه میرزاییها!
۲) حمایت از فردی خیلی مطرود!
۳) آتشبیار معرکه شدن بنده!
۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانهای در زمین مرحومه سیدهثریا!
ضمن تشکر از «مشارکت خیلی بدبینانه» (و نسبتاً توهینآمیز!) این همولایتی در مباحثی که بنده دنبال میکنم، لازم است طی پیام مستقلی، پاسخهای مناسب و مفصل و مستند و محترمانهای به حرفهای ایشان تقدیم اعضای محترم صفحات مجازی خود بنمایم. إنشآءالله
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۲ آبان ۱۴۰۲
👌 نوشتههای آبیرنگ را لمس کنید (ضربه بزنید) تا شما را به نشانیهای مورد اشاره، سوق دهند.
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۵):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۴):
توضیحات تکمیلی پیرامون دو مدرک فوق؛
الف) در باره نامه اول:
گفته شده که جمله «و رفع آن بلامانع میباشد» در انتهای نامه تحویلی آ.میرشجاع به بخشداری نبوده است و ظاهراً این ادعا کاملاً درست است ولیکن این سؤال را پدید میآورد که پس؛ این جمله از کیست؟! و چرا بر آن اضافه شده است؟!
۱) آیا سیدقاسم/سیدسعید، اقدام به افزودن این جمله کردهاند؟! چرا؟!
۲) دیکته تحمیلی بخشدار وقت (رمضانخانی؟) بر دهیار وقت روستا بوده است! چرا؟!
تحلیل بنده؛
(با جمله یا بدون جمله):
۱) کارکرد این نامه (بدون جمله مذکور) این فایده را دارد که خواننده را صرفاً متوجه این نکته میکند که «کوچه زهرماری»! (بتعبیر بعضی مقامات آوج!) قبلاً مسکونی بوده است (همچنانکه در استشهادیه محلی هم بدان تصریح شده و دارای این مفهوم که؛ معبر نبوده است) بدون آنکه، کاشف از موضع دهیار باشد!
(دهیار مایل به «اعلام موضع» نبوده است! چرا؟!)
۲) کارکرد این نامه (با جمله مذکور) علاوه بر اعلام مسکونی بودن «کوچه زهرماری»!، اعلام موضع نسبت به رفع و حذف آن از نقشه طرح هادی هم است.
ب) در باره نامه دوم:
نظر اولیه بنده در باره «هبهنامه» بودن مدرک دوم (بنفع آ.سیدقاسم)، اشتباه بود زیرا در ارزیابی ثانویه خود، بنظرم رسید که این مدرک، «معاوضهنامه» (بنفع آ.زینالدین) است تا سندی باشد برای مشروعیت تصاحب زمین ۳۰۰ متری مورد اشاره در آن.
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۱ آبان ۱۴۰۲
✅
کانالهای #حم در پیامرسان ایتا:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۶):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۵):
سند مثلثی (سه سند در یک سند)!
در پیام قبلی، اشاره کردم که بنده در اولین ارزیابی خود از این سند، آنرا «هبهنامه»ای بنفع آ.سیدقاسم یافتم ولیکن در دومین ارزیابی خود آنرا «معاوضهنامه»ای بنفع آ.زینالدین یافتم! فلذا ارزیابی اولیه خود را تخطئه کردم و نوشتم «اشتباه بود»! اما در سومین ارزیابی خود (که دنبال علت اشتباهم بودم) متوجه شدم که این سند، حاوی «هبهنامه»ای بنفع بانو زهرا داودی هم است!
و نهایتاً به این نتیجه رسیدم که؛ این سند، دارای ترکیب خاصی است و هر سه کارکرد مذکور را یکجا در بر دارد! یعنی هم معاوضهنامه است (تا مدرکی باشد برای توجیه مالکیت زمین معوضه ۳۰۰ متری آ.سیدابراهیم توسط آ.زینالدین) و هم هبهنامهای دو گانه برای توجیه؛
الف) مالکیت آ.سیدقاسم بر بخشی از زمین معوضه ۱۲۰ متری آ.زینالدین
ب) مالکیت صبیه آ.زینالدین بر الباقی زمین باقیمانده از خانه مخروبه مشارالیه.
در واقع طرفین معامله و معاوضه (آقایان سیدابراهیم و زینالدین) با یک تیر ۳ نشان زدهاند!
این نکته را از عبارت «معاوضه شده» دریافتم و اشتباهی در کار نبوده.
نشان به آن نشان که؛
۱) اگر زمین ۳۰۰متری، معارضی پیدا کند، این سند بدرد آ.زینالدین میخورد.
۲) اگر زمین ۱۲۰متری، معارضی پیدا کند، همین سند بدرد آ.سیدقاسم میخورد.
۳) اگر برای الباقی زمین معوضه، معارضی پیدا شود، همین سند بدرد خانم داودی میخورد.
جالبه! نه؟!
..ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۲ آبان۱۴۰۲
✅ حم در ایتا
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
سلام
بر اعضای محترم کانال گنبد فیروزه
لیست جدیدی از شماره تلفنهای اهالی امامزاده علاءالدین بدستم رسید.
ضمن عرض خیر مقدم و خوشآمدگویی به تازهواردین کانال، از کسانی که احیاناً از اهالی روستای امامزاده علاءالدین نیستند، استدعا میکنم، از این کانال، خارج شوند🙏
وگرنه حوصلهتون ممکنه سر بره!😂🌹
در هرحال موفق باشید 😍✅
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۷)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۶)
میرزاییها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۱)
اخیراً خانم زهرا میرزایی در گروه مجازی شورای روستا، اقدام به بازنشر پیامی از سیدصادق کرده است! چرا؟!
پیام سیدصادق دو عکس معطوف به پارکینگ سیدقاسم است که یکی دیدار فرماندار آوج از آن و دومی، تصویری از شکایت سیدعلی علیه برادرش.
خانم میرزایی با ورود رسانهای به دعوای سهجانبه؛ (سیدصادق، سیدعلی و سیدقاسم)، سعی در تبدیل این قضیه مثلثی به قضیهای مربعی دارد! چرا؟!
مضافاً که طبق گزارش ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ کارشناسی به شعبه اول دادگاه آوج در موضوع پ.ک.۰۱۰۱۰۲۱ (ابلاغیه ۱۴۰۲۲۲۱۰۰۰۰۰۵۰۰۳۵۴) دادخواست سیدعلی و سیدعبداله به طرفیت سیدقاسم (هر سه؛ موسوی فرزند سیدابراهیم)؛ هنگام مراجعه کارشناس اعزامی دادگاه، زهرا میرزایی به همراه دخترش و نیز آقایان؛ سیدصادق موسوی و صالح حسنآبادی و همچنین زبیدهخانم (خواهر سیدصادق) در صحنه حاضر شده و راجع به کوچه سیدقاسم، اظهارنظر کردهاند! چرا؟!
البته اظهارنظر جُرم نیست ولیکن تحرکات مذکور نشان از علاقمندی «طایفه میرزاییها» به دخالت در قضیه «کوچه زهرماری» است!
همچنانکه دخیل کردن «دخترخاله» بعنوان وکیل یکطرف دعوا در پرونده، جرم نیست!
البته اینگونه علاقمندیها (آتشبیاری معرکه) هم جُرم نیست ولیکن آیا با ادعا و توصیه حسینمیرزایی مبنی بر اینکه «خواهشن طایفه میرزایی هاراوسط نکشین»!!!
[خواهشاً طایفه میرزاییها را وسط نکشید] آیا منافات آشکاری ندارد؟!
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۳ آبان ۱۴۰۲
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۸)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۷)
میرزاییها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۲)
در پیام شماره ۱۶۴ گنبد فیروزه، وعده دادم که اتهامات اربعه آقای حسین میرزایی (مشهور به حسیندادا!) پسر مرحوم قربانعلی و برادر زهرا میرزایی و سازنده خانه او (همسایه آ.سیدقاسم) و نوه دختری سیدهثریاخالا را مورد بررسی قرار بدهم که عبارتند از:
۱) وسط کشیدن طایفه میرزاییها!
۲) حمایت از فردی خیلی مطرود!
۳) آتشبیار معرکه شدن بنده!
۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانهای در زمین مرحومه سیدهثریا!
در خصوص تهمت اول، طی پیام مستندی، روشن شد که خود میرزاییها (همچون نانکلی اوقاف و کفتارهای وابسته او و برخی از اهالی بیربط!) شدیداً علاقمندند که ضلع چهارم دعوای مثلثی (سهجانبه میان سیدصادق و سیدعلی و سیدقاسم) باشند و بنده اتفاقاً سعی میکنم که «طایفه میرزاییها» را از این آتش، دور سازم نه آنکه به وسط بکشانم.
و نوشتههای اخیر بنده گواه این مطلب است:
۱) «بنده، عدم اعتنای بازماندگان آن مرحومان (میرزائیها؟) به طرح هادی و اقدام به حصارکشی اولیه (نیممتری) و آنگاه احداث خانه را خطا و ناحق نمیدانم.
و حتی تلاش آنها برای زدودن هرگونه اثری که برای معارضین احتمالی، موجد حق ارتفاقی گردد را هم ناحق نمیدانم.»
۲) «وارثین مذکور [میرزاییها]، اقدام رسمی [علیه طرح هادی] را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه میکنند و عملاً از حق خود دفاع میکنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی میکند و آنقسمت را در نقشه خود، «ستارهدار» نشان میکند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزاییها است!
شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راهحل غلط و شرورانهای را دنبال میکنند و...»
۳) «... چنانکه وارد کردن بیربط میرزاییها به معرکه هم از فتنهگریهای ممدرنگی است!» (در این عبارت؛ کلمه «و صادقرنگی» از قلم افتاده است)
۴) «... بلکه از جانب افراد بیربطی از قبیل؛ کاظمرنگیها و صادقرنگیها و میرزاییها و امثالهم انجام گرفته است! این احتمال، بسیار بعید است»
بنابراین؛ بنده معتقدم (و چنانکه صریحاً نوشتهام)؛ طایفه میرزاییها؛
الف) هیچ ربطی به قضیه پارکینگ سیدقاسم ندارند و نباید داشته باشند و نباید پایشان در این معرکه باز بماند و خودشان هم باید تلاش کنند که از این «کوچه جهنمی»! فاصله بگیرند و پای خود را از این معرکه بیرون بکشند.
ب) در دعوای بین طرح هادی با وارثین سیدهثریا، بنده جانب حق را به میرزاییها دادهام و از آنها حمایت کردهام و حتی حاضرم بخاطر آنها با بنیاد مسکن آوج بجنگم (بشرطی که با طنابهای پوسیده ممدرنگی و کاظمرنگی و صادقرنگی و نانکلیننگی و امثالهم به چاه نروند). زیرا تعبیه زمین مرحوم سیدحسین موسوی بعنوان «معبر عمومی در طرح هادی» را غلط میدانم ولو اینکه به خواست برادر من صورت گرفته باشد و آن ستاره قرمز در نقشه طرح هادی (بمفهوم لزوم تخریب خانه زهرا میرزایی) هرچه زودتر باید زدوده شود و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی، حق ندارد خانه زهرا میرزایی را مورد تهدید یا تحدید قرار بدهد.
خب!
با توجه به این موضع شفاف و صریح بنده در حقانیت خانهسازی میرزاییها و علیرغم حمایت آشکار و واضح از آنها در مقابل طرح هادی بنیاد مسکن آوج، چرا باید آقای حسین میرزایی (با لحن عجیب و ناسپاسانهای!) از من بپرسد: «خونه سیدثریاراهم من ساختهام اگه مشکلی دارین بفرمایین»؟؟؟!!!
آیا نوشتههای بنده، کمترین نشانهای از این مسئله دارند که من با ساخته/سازنده خانه ثریاخالا، مشکلی دارم؟؟؟ یا کمترین بویی از حمایت نسبت به طرح هادی دارند؟؟؟
یا اینکه بالعکس؛ بنده نه تنها هیچ مشکلی ندارم بلکه دارم مکرراً از اینها حمایت میکنم و به ساخته/سازنده، حق میدهم و آشکارا در برابر بنیاد مسکن، صفآرایی میکنم؟!
صرفنظر از اینکه؛ شورای روستا طبق قوانین، حق داشته مانع ساختوساز ایشان بشود و حتی در صدد تخریب خانه ایشان برآید (ولو اینکه از نظر بنده همگی غلط است!) و حق نداشته با انتقال این مشکل به پارکینگ سیدقاسم، صورتمسئله را تغییر بدهد، چرا ایشان دچار چنین سوءتفاهم مضحکی شده است که دوست و دشمن را از هم تشخیص نمیدهد و جای جلاد و شهید را عوض میکند؟!
بنظرم؛ مشکل اصلی در «تأثیرات جادوئی» رنگرزهای مکار روستاست که پشتشان به نانکلی شیاد و سادهلوحی و بیخیالی اهالی، گرم است!
تا اینجای مطلب، تهمتهای اول و چهارم حسیندادا را مستنداً مورد بررسی قرار دادم و قضاوت نهایی را به خدای سریعالحساب و قاصمالجبارین و نیز عقلای اهالی میسپارم.
و اما اتهامات دوم و سوم ایشان
..ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۳ آبان ۱۴۰۲
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۹)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۸)
سیدصادق!!
و ما ادریک ما سیدصادق!! (۰۱)
در پیام شماره ۱۵۳ خود در کانال گنبد فیروزه، خطاب به فرزندان مرحوم آ.سیدابراهیم موسوی نوشتم؛ «شما پسرعمههای بنده هستید و تکتک شما را دوست دارم و مکلفم به خیرخواهی برای یکایک شما عزیزان»، همین احساس و گفته را نسبت به فرزندان مرحوم آ.سیدشفیع موسوی هم دارم. ولیکن در مرام بنده، وحدت بشرط عدالت است و عدالت بشرط وحدت!
یعنی با وحدت بدون عدالت، هیچ میانهای ندارم و با عدالت بدون وحدت هم ناسازگارم فلذا در مواجهه با آنها شورشی و عاصی هستم و بیمهابا بر آنها میتازم ولو با توسل به خشونت و ادبیاتی خشن!
حق ملایمت و ملاطفت آنجاست که وحدت و عدالت، قرین همدیگر باشند.
به اشتراک گذاشتن پیامهایی تحت عنوان «فراتر از تعارض منافع» در کانال گنبد فیروزه، بازخوردهای مختلفی در بین اهالی داشت که یکی از مفیدترین آنها تماسهای آ.سیدصادق (بیش از ۷۰دقیقه) در مورخه ۲۲ آبان بود!
ایشان نکات خیلی مهم و بسیار ارزشمندی را بیان داشت که بنده نهایت تشکر و قدردانی از این اطلاعرسانی وی را دارم و قطعاً کمال استفاده از آنها را در روشنگری قضایای هزارتوی این روستای کوچک به عمل خواهم آورد إنشآءالله.
ضمناً ایشان فرمودند (با قید «فعلاً دوستانه»!) که بنده به علت توهینی که به او روا داشتهام (به کار بردن عبارت صادقرنگی در پیامهای اخیرم)، در کانالها و گروههای خود از ایشان عذرخواهی کنم!
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۳ آبان ۱۴۰۲
💠
گروه هماندیشی سادات میدان
🎲
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
🔹دوست و دشمن واقعی🔹
💠قالالحسین(ع): «مَن اَحَبَّکَ نَهاکَ وَ مَن اَبغَضَکَ اَغراکَ»؛[1]
امام حسین(ع) فرمود: هرکس تو را دوست بدارد، تو را(از بدیها و زشتیها و کارهای ناشایسته) نهی می کند و هرکس تو را دشمن بدارد، تو را( به سوی زشتیها و پلیدیها و کارهای ناپسند)تشویق میکند.
📚1- بحارالانوار، ج ۷۵، ص ۱۲۸
🌏مجتمع اهل البیت علیهم السلام
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫
#تحریر_حم
✅ @SMHM212
⁉️ از کی؟!
از کی بگیرم؟!
#دین و #سیاست خود را از کی بگیریم؟
(پاسخی به #تشویشات امثال #ظریف):
غزّه و مسائل سهگانه و دوگانه آن 1⃣
الف) سهگانه (مثلث فلسطین):
⚠️ در قضیه قِصّه پر غُصّه غَزّه، با مثلثی مواجهیم که اضلاع آن عبارتند از:
۱) #وقایع_اتفاقیه و #رویداد_واقعی جاری شبانهروزی در #فلسطین_اشغالی (باریکه غزه و بعضاً در کرانه باختری و تا حدودی هم در مرزهای لبنان) که از فردای عملیات محیرالعقول #طوفان_الاقصی تاکنون لاینقطع ادامه دارد! و نزدیک چهل شبانهروز است که هر ۱۰ دقیقه یک کودک، سلاخی میشود و با هزاران تن بمب و موشک اهدائی #غرب_وحشی، طی جنایاتی سبعانه و وحشیانه و کمسابقه، دهها هزار نفر از زنان و مردان فلسطینی به خاک و خون کشیده شده و صدها هزار نفر از خانوادهها آواره گشتهاند! تلخترین واقعه غیرقابل انکاری که مقابل #چشمان_دنیا اتفاق میافتد و ادامه دارد!
۲) ضرورت مشاهده و معاینه و توجه عمیق و دقیق و #اطلاع_رسانی مداوم و گسترده و لحظه بلحظه #جامعه_جهانی به ابعاد و اعماق و آثار ظلم و #جنایات_وحشتناک تحمیلی #اشقیاء_عالم در این صفحه روزگار به سرکردگی #صهیونیزم_جهانی بر #ملت_مقاوم و مظلوم #فلسطین در پهنه #غرب_آسیا و توسعه #جنبش_نرم_افزاری إدراک و فهم و لزوم ایجاد و تشدید غیرت و همت نسبت به #احساس_مسئولیت #وظیفه_انسانی و #تکلیف_الهی آحاد بشر بویژه #مسلمانان در جهت پی بردن به ضرورت اهمیتی و اولویتی نجات #مستضعفین منطقه بویژه #ملت_مظلوم غزه از چنگال خونریز #صهاینه_منفور و #اشرار_عالم متمرکز در #کشور_جعلی #اسرائیل برای امحاء ملت فلسطین از طریق #نسل_کشی آشکار و بیمحابا!
۳) اقامه #جنبش_سخت_افزاری انواع راهکارهای بازدارندگی درّندگان #خون_آشام #صهیونیزم_شیطانی در سراسر جهان از تداوم سفّاکی و قصّابی غاصبان_قدس و حوالی مقدسه آن به پیشتازی مبارزان فلسطینی، لبنانی، یمنی، عراقی، ایرانی وو.. که هرچه زودتر باید بصورت روزافزون توسعه و تداوم یابد و «جنگ جنگ تا رفع کل فتنه»، تحقق یابد.
👌 حال هر شخص حقیقی یا حقوقی که خارج از این #مثلث_مقاومت، هرگونه گفتار و نوشتار و رفتاری که از خود بروز بدهد تا موجب #انحراف_اذهان مردمان این روزگار از این مثلث مقاومت و #ضرورت_اهتمام به تقویت آن شود، بدون تردید در جبهه #دشمنان_بشریت تحرک دارد و باید سریعاً و قویاً منکوب شود.
در مثلث مقاومت، قاعدتاً ما باید تکلیف خود را از #خالق_متعال و #اولیاء_الهی دریافت نمائیم نه از #اجانب پلید و #اذناب_اجانب پلشت.
یاوهگوییهای گستاخانه امثال ظریف، خارج از «عرصه مثلث مقاومت» است و محکوم به همآوایی با دشمنان #ملعون #دنیای_دون که باید خفهخون بگیرند.
⁉️ آیا ما باید وظیفه و تکلیف خود را از بدبختهای ذلیل و بدنامهایی مثل ظریف (و در باطن؛ ذلیل، سخیف، شنیع و زمخت) بگیریم؟!
⁉️ از #ثقلین_الهی (#قرآن و #عترت) و #ولایت_فقیه یا از #ارباب_متفرقون و اشخاصی بیبنیاد یا بدبنیاد؟! از کی بگیریم؟!
💠 قرآن: «ءَ أَرْبَابٌ مُّتَفَرِّقُونَ خَيْرٌ أَمِ اللَهُ الْوَ'حِدُ الْقَهَّارُ؟!» (سوره یوسف/آیه ۳۹)
یعنی؛ آیا خدایان متفرق (بیحقیقت مانند بتان و فراعنه و غیره) بهترند یا خدای یکتای قاهر و غالب؟
(این سؤال مهم در قرآن از زبان #حضرت_یوسف(ع) نقل میشود که گرفتار توطئه #بنی_اسرائیل شده و به #چاه افکنده شد و مجدداً گرفتار #هوس_رانان شد و به زندان افکنده شد تا #فراموش گردد!
و اینک #ملت_عزیز فلسطین، گرفتار بنیاسرائیل خبیث و هوسرانان منطقه و جهان گشته و پشت دیوارهای حائل به حبس و حصر کشیده شده و به تونلها و چاهها رانده شده است!)
✅ قرآن: «و مَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِى سَبِيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَ النِّسَآءِ وَ الْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَآ أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيّاً وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرا» (آیه ۷۵/سوره زنان)
ًیعنی؛ شما را چه شده كه در راه خدا و (در راه نجات) مردان و زنان و كودكان مستضعف نمىجنگید؟!
آنانكه مىگویند: پروردگارا! ما را از این شهرى كه اهلش ستمگرند، بیرون ببر و از طرف خود سرپرستى براى ما قرار ده و از سوى خودت، براى ما ياورى قرار بده.
آری! طرح هر بحثی خارج از این «مثلث اسلامی و مستضعفین غزه»، خیانت در حق مسلمین و مستضعفین عالم است و هر کسی که مرتکب آن شود، بلاشک #تفاله_ابلیس_رجیم است.
#ابلیس یعنی ناامید و هر کسی که در این #عرصه_مقدسه، دم از ناامیدی بزند، چیزی بجز قاذورات ابلیس نیست و باید رجم (رانده) گردد.
#زنده_باد_فلسطین
#پاینده_باد_ایران
#پوینده_باد_اسلام
#جوینده_باد_انسان
#نابود_باد_شیطان
...ادامه دارد.
✍ حسینی(منتظر)
دبیرکل حزب وحدت و عدالت
۲۳ آبان۱۴۰۲
🎲 گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫
#تحریر_حم
✅ @SMHM212
(ادامه مقاله «دین و سیاست خود را از کی بگیریم؟»):
#Free_Palestin 🚩🇪🇭🚩🇮🇷🚩
🌐 بزرگترین معجزه عملیات #طوفان_الاقصی اینست که دَفعَةً، #کل_دنیا را ناگهان به ⚠️ بحبوحه مثلثی افکند که اضلاع آن عبارتند از؛
1⃣ تصویری واضح از جنون نسلکشی
2⃣ فهم ضرورت واکنش به این توحش
3⃣ واکنش میدانی آحاد بشری به جنایات
👌 حال؛ واقعیت اینست که ما (انسانهای دنیای امروز) در وسط این مثلث هستیم و هر کسی از خود/از دیگران میپرسد که چه کنم/چه کنیم؟!
🔥 متقابلاً #دشمنان (علیرغم غافلگیریهای اولیه و ثانویه و...!)، بدنبال تغییر و تحریف اضلاع این مثلث هستند. به همین علت هم سزامند است، #مثلث_مقاومت نامیده شود و بجرأت باید گفت که «حفظ یا حذف این مثلث در سطح جهانی»؛ #جنگ_روانی عظیمی در سطح نبردی بزرگتر و مهمتر از جنگ جاری در #باریکه_غزه است!
بارزترین جلوه #جنگ_دائمی و بیپایان خیر و شرّ، امروز در همین نبرد حفظ/حذف مثلث مقاومت در سطح جهانی است.
ادعاهای کذب «خستگی ملت ایران از مسئله فلسطین» و «عدم ضرورت جنگیدن ایرانیان بجای مستضعفین» در یاوهگوئیهای امثال #دکتر_ظریف را در چنین عرصهای باید مورد ارزیابی قرار داد. وی در صدد حذف و تشویش مثلث مقاومت است نه حفظ و تدویم آن!
آیه ۷۵ سوره زنان و دختران (نساء) در صدد حفظ و تدویم ضلع دوم مثلث مقاومت (فهم ضرورت واکنش به توحش وحوش) است و وِرّاجیهای امثال #ظریف نباید جایگزین این آیت قرآنی و روایت نبوی (یا للمسلمین) گردد.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
دبیرکل حزب وحدت و عدالت
۲۴ آبان۱۴۰۲
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
.
♻️ در سازمان اوقاف چه خبر است؟
🔰 حمید رسایی: تا همین چند ماه قبل، آقای خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در برابر انجام تحقیق و تفحص مقاومت میکرد و با لابی کردن و پای کار آوردن برخی جایگاهها مانع آن شده بود که تحقیق و تفحص در دستور کار مجلس قرار بگیرد. علاوه بر آن، روند نظارت سازمان بازرسی را هم دچار همین مصلحتاندیشیها شده بود.
با این همه و پس از فشار افکار عمومی، دستهای پشت پرده که مانع انجام تحقیق و تفحص میشدند، برداشته شد و تحقیق و تفحص رأی آورد. اما حالا خبر میرسد که اوقاف همچنان در حال مانعتراشی است و به کمیته نظارتی مجلس اجازه بررسی نمیدهد! چرا؟
رییس سازمان اوقاف، اجازه بررسی منابع داخلی تخت مدیریتش را نمیدهد و مقاومت میکند با این بهانه که منابع داخلی از شئون ولایت فقیه است و مجلس اختیار ندارد! در حالی که رهبر انقلاب پیش از این به صورت علنی اعلام کردهاند که حتی نهادهای زیر نظر مستقیم ایشان هم از نظارت و بررسی معاف نیستند.
واقعا در سازمان اوقاف چه خبر است؟ آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است.
🔺برای دیدن تحلیلهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫
#تحریر_حم
✅ @SMHM212
ادامه مقاله «دین و سیاست خود را از کی بگیریم؟» و
🚩🇪🇭🚩🇮🇷🚩
https://eitaa.com/SMHM212/451
3⃣ (بخش سوم):
✅ این پرچم معنیدار!
🌐 عملیات عجیب جوانان غزه بنام #طوفان_الاقصی، ناگهان پرچمی را بر فراز #کل_دنیا به اهتزاز در آورد که تاکنون هیچ پرچمی اینهمه با این سرعت، برافراشته و دست به دست نشده بود! همچنانکه پرچم رژیم جعلی اسرائیل، اینهمه لگدکوب نگشته بود!
🇪🇭 هر رنگ پرچم چهاررنگ فلسطین، میتواند دارای مفاهیم مرتبطی با وضعیت فعلی و اوضاع سابق و ایبسا آتی فلسطین و #ملت_مقاوم آن باشد و هر کدام نشانگر مسئله و مطلب مرتبطی است:
⚫️ رنگ سیاه؛ نماد سیاهی و پایان مبهم #جنون_نسل_کشی و توحش بیپایان #صهیونیزم_شیطانی و حامیان و نوکران جهانی آن
🟢 رنگ سبز؛ نماد رشد و بالندگی محلی و جهانی انسانها در فهم #ضرورت_واکنش به #جنایات_صهاینه خبیث و سفّاکان خونآشام اسرائیل
🔴 رنگ قرمز؛ نشانگر خطرپذیری در امر واکنش میدانی و عملی به توحش بیپایان #رژیم_آپارتاید و جعلی #اسرائیل تحتالحمایه کامل #غرب_وحشی و لزوم حمایت کل #جوامع_بشری از تهدید و تحدید مستمر آن
⚪️ رنگ سفید؛ نماد صلحطلبی متعالی دائمی و پایدار در پرتو «وحدت و عدالت» محلی و جهانی و جهتدهنده میزان واکنش عملی به توحش صهیونیزم و نوع فهم ضرورت آن
و از دل این مفاهیم واقعی است که #مثلث_انسانیت، در سطح جهانی، شکل گرفته است و ما در مرکز آن قرار داریم و همه انسانها باید بسوی مرکز آن سوق داده شوند.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
دبیرکل حزب وحدت و عدالت
۲۵ آبان ۱۴۰۲
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫
#تحریر_حم
✅ @SMHM212
ادامه مقاله «دین و سیاست خود را از کی بگیریم؟» و بخشهای بعدی آن👇👇
🚩🇪🇭🚩🇮🇷🚩
https://eitaa.com/SMHM212/451
💠
https://eitaa.com/SMHM212/455
بخش 4⃣
✅ هیچ بخشی از این پرچم نباید رنگ ببازد!
قال رسولالله(ص):
«مَنْ اَصْبَحَ لا يَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمينَ فَلَيْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً يُنادى يا لَلْمُسْلِمينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ» (كافى/ج۲/ص۱۶۴)
پیامبر اعظم(ص) فرمودند:
«هر كس روزگار بگذراند و به امور مسلمانان همّت نورزد، از آنان نيست و هر كس فرياد كمك خواهى كسى (نه فقط مسلمان!) را بشنود و به كمكش نشتابد، مسلمان نيست.»
جایگاه این سخن خطیر نبوی و نیز آیه ۷۵ سوره مبارکه نساء (دختران و زنان) قرآن در بخش سبز پرچم معنیدار فلسطین، قرار دارد و قاعدتاً دشمنان و #اذناب_اجانب، محتویات سبزینه پرچم را اگر نتوانند حذف نمایند قطعاً تحریف خواهند کرد و لاطائلات و خزعبلات و دروغهای خود را در آن تعبیه خواهند کرد.
وقتی کسی مثل د.ظریف که میگوید: «راهحل (مسأله فلسطین) همانطور که قانون اساسی ما گفته، این است که ایران از مستضعفین دفاع کند، اما قرار نیست، ما به جای مستضعفین بجنگیم! معتقدم، مردم از پرداخت هزینه خسته شدهاند! نیازی هم نیست ما هزینه بپردازیم»!!!
در واقع در صدد تخریب و تحریف بخش سبز این قضیه است و اگر گفته وی مأموریتی از جانب نظام (احتمالاً نفوذیهای انجمن حجتیه) نباشد، کاملاً در راستای اهداف شوم دشمنان است.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
دبیرکل حزب وحدت و عدالت
۲۶ آبان ۱۴۰۲
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
مربوط به مقاله «آیا نگرانیهای مکرر امام راحلمان، خطا بود؟!»
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫
#تحریر_حم
✅ @SMHM212
آیا نگرانیهای مکرر امام راحلمان خطا بود؟!
بازنشر پیامی از یکی از سرشناسان #مجلس_شورا در مسئله #نفوذ #انجمن_حجتیه در #نظام #جمهوری_اسلامی #ایران، بازخوردهای مختلفی در پی داشت، از جمله یکی از دوستان فعال و خوبم در #فجازی که پرسیدند: خود شما این تحلیل را قبول دارید؟👇
https://eitaa.com/chelcheraaqHM/4192
جوابیهای خصوصی نوشتم که بنظرم، انتشار عمومی آن هم شاید مفید باشد:
👌 سلام علیکم
کمی تا حدودی، بله!
البته اشکالاتی بر آن وارد است. مثلاً:
۱) آمار انجمن حجتیه در سال ۱۳۵۸ حدود ۳۰۰ هزار نفر بود (که با نوشتن عناوین و القاب #امام_زمان بدستور #انجمن در برگههای رأی اولین #انتخابات جمهوری اسلامی ایران، تعداد آنها در کل کشور مشخص شد) نه ۳۰ هزار نفر
مضافاً که ۳۰۰/۰۰۰ نفر آمار رأیدهندگان انجمن بود و شاید با احتساب آنهایی که به هر علتی شرکت نکردند، تعداد آنها بالغ بر ۵۰۰/۰۰۰ نفر و بلکه یک میلیون نفر هم بود.
مگر آنکه گمان کنیم آن ۳۰/۰۰۰ نفری را که انجمن میخواست بصورت #رسمی و با پذیرش امام وارد نظام نماید، آمار جمعیتی آن تلقی کنیم!
البته آمار انجمن بعد از عتابهای حضرت امام قدری #ریزش داشت ولیکن بنظرم #رویش آن (بعلت مماشاتی که بعد از #امام با آنها بعمل آمد!) بیشتر بود.
۲) #انجمن_بهائیت و #انجمن_ضد_بهائیت، هر دو بعد از #عملیات_آژاکس آمریکا (موسوم به کودتای ۲۸ مرداد!) همزمان در #مشهد تأسیس شدند که مؤسسین آن هر دو روحانی و از طلاب یک استاد بودند که دومی بعدها تغییر اسم داد به #انجمن_حجتیه!
ولیکن نسبت دادن آن به #اخوان_المسلمین و #حسن_البناء (که پیرو تفکرات تحولگرای #سید_قطب بود) و اینکه وی «کارگزار انگلیس در مصر» بوده را بنده متوجه نشدم! در حالیکه انجمن حجتیه، #دستپخت_انگلیس بود و اخوانالمسلمین که بسرعت قریب باتفاق کشورهای عربی و اهل سنت را در بر گرفت (حداقل تا زمان #ترور حسنالبناء)، #صداقت_مبارزاتی داشت و بعد از او دو دسته شدند که مظهر دو دستگی آن در #فلسطین، همین دو گروهی هستند که در #کرانه_باختری و #غزه شاهدیم. گروه #جهاد_اسلامی در #کرانه_غربی فلسطین به اخوانالمسلمین اولیه و نهضت #جهاد و #شهادت وفادار ماند اما گروه #الفتح #یاسر_عرفات (یاسر در لغت یعنی قمارباز!) در #کرانه_شرقی فلسطین به انحراف و #سازش با #دشمنان متمایل شد که عصاره آن، امروز #محمود_عباس بهایی است.
۳) هماهنگی #سران_انجمن حجتیه با #ساواک_شاه هم نباید بگونهای مطرح شود که نقش #انگلیس_خبیث در تشکیل و توسعه کمی و کیفی آن کمرنگ دیده شود.
۴) #انحلال_انجمن حجتیه توسط شیخ #محمود_حلبی هم بنظرم حرف مخدوشی است. زیرا که این #انجمن_انگلیسی، هیچگاه خود را «منحل» نکرد بلکه ظاهراً خود را «تعطیل» اعلام نمود و حال آنکه یک لحظه هم از فعالیتهای زیرزمینی خود دست نکشید. بنابراین نه انحلالی در کار بود و نه تعطیلی.
۵) نگرانیهای #امام خمینیره و #یاران_ولائی او از بابت «خطر نفوذ انجمن حجتیه» در ارکان و #مناصب_نظام کاملاً بحق بود ولیکن نفوذ آنها در جایگاههای حساس نظام، مانع از طراحی و اجرای هرگونه طرح #ضد_نفوذ گردید که هنوز هم این #خلاء_وحشتناک ادامه دارد و این #اختاپوس وابسته به #اجانب در قریب باتفاق مناصب نظام رسوب کرده است! و در دولتهای #مشانژاد و حتی آ.رئیسی تشدید هم شده است تا آنجا که هیچکدام از #قوای_اربعه_نظام، عاری از این #آلودگی موریانهای نیست!
البته این #شاخه_فرهنگی انگلیس در زمان شهیدان #رجایی و #باهنر، تا حدودی شناسایی و تصفیه شدند ولیکن بعد از شهادت آنها (توسط #شاخه_نظامی انگلیس) هیچ اقدام مؤثری علیه نفوذ انجمن در نظام بعمل نیامد!
فلذا بسیاری از پلیدیها و پلشتیهای قابل ملاحظه در نظام (بویژه دولت و #قوه_قضائیه و بدتر و هوشمندانهتر از همه در #شورای_نگهبان!) ریشه در همین نفوذ دارد.
علت اصلی مماشات در قضیه #حرام_شرعی و #حرام_سیاسی بدحجابی، یکی از نمونههای بارز حاکمیت تفکر منحط آنهاست که معتقدند تا #فساد، افزایش چشمگیری پیدا نکند، #ظهور امام زمان(عج) رخ نخواهد داد!
و اصولاً هر جا که ببینید نظام، آب در هاون میکوبد، شک نکنید که پای انجمن حجتیه در میان است.
کسانی هم که گمان (یا تبلیغ!) میکنند که انجمن حجتیه، یک #مجموعه_فرهنگی تعطیلشده است نه فعال سیاسی در لوای گروهکهای دیگری از قبیل؛ #جبهه_پایداری و دانشگاه امام صادق(ع) و جمعیت آبادگران ووو...، چگونه میتوانند نگرانیهای مکرر #رهبر_کبیر #انقلاب_اسلامی و #بنیانگذار_نظام جمهوری اسلامی ایران بابت «خطر نفوذ یک گروهک مثلاً مذهبی در نظام سیاسی» را نادیدهانگاری نمایند؟! آیا آنهمه دلواپسی امام راحلمان، خبط و خطا و بیهوده بود؟! معاذ الله.
بقیه موارد گفته شده، بنظرم قرین واقعیت است متأسفانه!
#صهیونیزم
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۶ آبان ۱۴۰۲
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫
#تحریر_حم
💎 @SMHM212
👍 رسالت محو اسرائیل به ملت ایران!
⁉️ ایرانیان در جمهوری اسلامی کیستند؟!!
عطف به پیام 👇
https://eitaa.com/chelcheraaqHM/4276
﴿أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا
وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ﴾
(قرآن/سوره حج/آیه۳۹)
✅ به مظلومین، اجازه کشتن ظالمین داده شد
و همانا خدا بر یاری آنان حتماً تواناست.
از مظاهر بارز #ظلم_فاحش در طی ۷۵ سال اخیر در #غرب_آسیا، عادت #رژیم_اسرائیل به #کشتار_وحشیانه #ملت_فلسطین و سایر #مسلمین و #مستضعفین است که تنها راهحل اضمحلال این عادت به درندگی قصابان غاصب، #محو_اسرائیل از صفحه روزگار است.
#خالق_متعال در قرآن، صریحاً إذن (دستور) به نابودی و محو اسرائیل داده است.
حال اگر هر شخص حقیقی یا حقوقی که قادر به محو و إزاله نجاساتی بنام صهاینه بوده/باشد، کوتاهی کرده/میکنند، باید جوابگوی خدای قهار باشند.
البته احمقهایی مثل زشتکلام کاذب، قادر به درک و فهم این مطلب نبوده و نیستند و نخواهند بود ولیکن برای سادهلوحهایی که ممکنست تحت تأثیر #اراجیف امثال این #ملعونین، گمان کنند که هیچ شخصی، مأموریت به نابودی #صهیونیزم_سفاک ندارد و حق هم ندارد که داشته باشد، لازمست #روشنگری شود.
مضافاً که #صهیونیزم_شیطانی، هزاران سال است که پیوسته در #سودای_نابودی #ملت_ایران بوده و است و از هیچ فتنه و توطئهای علیه ایران، دریغ نورزیده است! و ما مجاز به #انتقام و #پیشگیری هستیم.
سؤال: چه کسی به ایران/جمهوری اسلامی ایران، رسالت/مأموریت داده که، اسرائیل را نابود و محو نماید؟
جواب: خدای قاصم الجبارین در قرآن و امامین انقلاب اسلامی در جایگاه ولایتفقیه، به ایران، مأموریت به کشتار اسرائیلیها داده است.
👌 بنابراین هیچگونه نیازی به انکار و تکذیب و اخفاء و کتمان و هرگونه توجیه بلاوجه دیگر نبوده و نیست و نخواهد بود.
و اما توجیهاتی از جنس «حرفهای عاری از ایمان و تقوا و توکل و تفویض الهی» امثال دکتر ظریف و دکتر حدادعادل و...؛
۱) اسرائیل در تکاپوی آنست که برای نجات خود، آمریکا و ایران را به جنگ با همدیگر بکشاند و ما نباید بهانه به دست آنها بدهیم!
۲) چنانچه #ملت_ایران، اقدام به انجام #رسالت_الهی خود نماید، ممکنست #استکبار_جهانی در #غرب_وحشی به سرکردگی #آمریکای_جهانخوار علیه ایران وارد #جنگ_اتمی گردد، بهتره بیخیال این مأموریت بشویم!
۳) ما از محل نزاع اسرائیل با غزه، فاصله جغرافیایی قابل توجهی داریم و...!
و چرندیاتی از این قبیل!
⁉️ چه مفهومی بجز این دارد که ترس از آمریکا و همپالگیهای اروپایی آن را بر ترس از نافرمانی خدای منتقم، ترجیح میدهیم؟!
و «لَقَدیرٌ» بودن الله «عَلیٰ نَصْرِهِمْ» را باور نداریم؟!
هیهات منّا الذلّة
آیا غیر از اینست که؛ ما ملت شهادتیم؟! و ما ملت امام حسینیم؟! براستی ما کیستیم؟!
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۶ آبان ۱۴۰۲
✅
🎲 گروه چلچراغ معارف و احکام
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🌹
May 11
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینکه حضرت آقا به چند جای کشور از جمله #آذربایجان و #خراسان منسوب هستند حتماً حکمتی دارد؛
اما شاید غیر از مردم #استان_مرکزی، سایرین کمتر پاسخ این سؤال را بدانند که دیارِ اَجدادی #امام_خامنهای کجاست؟
🔽 پاسخ مُعظّمله در جمع مردم #تفرش را ملاحظه فرمایید.
🔹سالروز این دیدار (۷۹/۸/۲۷) گرامی باد!
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
لطفاً
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🙏
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
☝️از پیامهای وارده☝️
نقدونظر #حم
لیبرتارینهای ایرانی!
مردم #آرژانتین خیلی زود از اقبال خود به لیبرتارینها پشیمان خواهند شد و اما نسخهپیچی #لیبرتارین برای #ایران!
این #پروسه_انگلیسی بعد از آغاز #نهضت_مشروطه (۱۹۰۵م) و #اکتشاف_نفت در ایران (۱۹۱۰م)، کلید خورد و در #عملیات_آژاکس آمریکایی به اوج خود رسید و این «کودتای خزنده ۱۱۵ ساله انگلیسی-آمریکایی» بعد از #انقلاب_اسلامی هم بیوقفه توسط #غرب_گدایان دنبال شده است و #مجلس آتی #شورای_اسلامی هم در معرض تهدید لییرتارینهای ایرانی (اعم از چپ و راست/اصولچرا و افسادطلب آن) قرار دارد.
این پیامها را هم ببینید 👇👇👇
https://eitaa.com/SMHM212/304
💠
https://eitaa.com/SMHM212/305
💠
https://eitaa.com/SMHM212/306
💠
https://eitaa.com/SMHM212/309
💠
https://eitaa.com/SMHM212/373
💠
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۳۰ آبان ۱۴۰۲
لطفاً
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
فیلمبرداری از مردم بخاطر برخورد با بی حجابی؛ نه قانونی است و نه عقلانی! فیلمبردارها مامور چه نهادی هستند؟
علی مجتهدزاده وکیل دادگستری در روزنامه هم میهن نوشت:
سخت بشود برای توجیه این اقدام استدلال حقوقی و یا عقلانی یافت. چندین روز است که افکارعمومی و بسیاری از رسانهها یک سوال بسیار ساده و ابتدایی دارند و آن هم اینکه این افراد کیستند؟ همین که در این مدت و به رغم حساسیت ایجادشده برای افکار عمومی، هیچ پاسخ روشنی به این سوال ساده و مهم داده نشده، خود به اندازه کافی خدشه به جایگاه قانون و متولیان قانون در ذهن مردم هست
همینجا سوال مهمی پیش میآید؛ آیا این افراد از اعضای نیروی انتظامی هستند و اگر هستند چرا ملبس به لباس سازمانی این نهاد نیستند؟ اگر هم استدلال شود این افراد ذیل تعریف «ضابط خاص» مشغول فعالیت شدهاند، باید مشخص شود ذیل کدام قانون چنین ماموریتی دریافت کردهاند
چراکه براساس بند ب ماده ۲۹ قانون آئین دادرسی کیفری، ضابط خاص تنها در حیطهای که قانون تعیین نموده و جهت انجام آن وظایف، ضابط محسوب میگردد. مانند وظیفه ماموران زندان نسبت به امور زندانیان.
از نظر منطقی با توجه به وجود تجهیزات تصویربرداری مداربسته در ایستگاههای مترو و بسیاری از اماکن عمومی، این شائبه را ایجاد میکند که چنین اقدامی هدف دیگری هم دارد. هدفی که احتمالاً ایجاد هراس در مردم از رصد توسط ماموران و مواجهه سریعتر با آنهاست؛ هدفی که باز هم خود به جز تحدید حقوق شهروندی، عاملی است بر تنزل شأنیت قانون و متولیان قانون
پ ن :
با این جمله که عکسبرداری و فیلمبرداری توسط افراد طبق کدام ماده ی قانونی ممنوع اعلام شده است، کاری ندارم چون ( البینه علی المدعی )
نکته اینجاست که
۱ - نهادهای اطلاعاتی باید همسویی و رابطه ی وکیل پایه یک دادگستری نویسنده ی متن غیر مستند فوق و روزنامه ی هم میهن و کانال خبر فوری را با شبکههای معاند چون بی بی سی و من و تو پیدا کنند
آیا کار فرهنگی مورد ادعای برخی مسئولان راجع به مسئله ی حجاب با وجود فرافکنی های چنین جریانات انحرافی و ضد دین و ضد منویات امامین انقلاب قابل انجام است؟
۲ - پیداست و قابل اثبات که مروجین بی حجابی از چنین حرکات امت حزب الله چنان دردشان آمده که انعکاس زوزه ها و نالههایشان از آنسوی مرزها و از حلقوم به اصطلاح کارشناسان سرسپرده شبکههای معاند به گوش می رسد
۳ - به این ترتیب راه درست برای ضربه زدن و حمله ی مناسب به خاکریز دشمنان فرهنگی ملت قهرمان جمهوری اسلامی ایران و نقطه ی ضعف شان پیدا شده است و این خاکریز به ياری حضرت حق و حضور پر رنگ و فعال و همگانی امت حزب الله فتح خواهد شد که
نصر من الله و فتح قریب
پژمان شمس
کارشناس ارشد حقوق
۲۷ آبان ۱۴۰۲
☝️از پیامهای وارده☝️
نقدونظر #حم
وجاهت فیلمبرداری از بدحجابها
در یکی از گروههای مجازی حقوقدانان که «تصویربرداری از صحنههای بدحجابی علنی در جامعه»، تخطئه شد! و از اعضای گروه، نظرخواهی شد، بنده هم با ارائه این دیدگاه استدلالی خود، مشارکت کردم:👇
سلام بر اعضای محترم گروه!
در مبحث جاری، وقتی پای داوری و قضاوت به میان میآید، بالتبع، «مستندسازی» هم ضرورت مضاعفی پیدا میکند.
امروزه حتی #مسابقات_ورزشی هم فناوریهای روز را به خدمت گرفتهاند تا در داوری آنها دچار کمترین خطا بشوند. خصوصاً که بعلت توسعه انواع مسابقات و عدم تکافوی #تعداد_داوران تیزچشم و بیغرض، اتخاذ رویکردی بسوی بهرهگیری از فناوریهای نوین، کاملاً معقول است.
#بدحجابی، #حرام_شرعی و #حرام_سیاسی و جرم و حرکتی ضد_قانونی است و نیازمند رسیدگی و #داوری و صدور حکم برای #مجازات یا #تنبیه.
ولیکن بعلت #گستردگی_جرائم و وفور آنها و عدم تکافوی #حضور_میدانی #نیروهای_رسمی مقابله با #جرائم، مسئله منطقی #آتش_باختیار پیش میآید که در مانحن فیه، فرجام هر مورد مرتکبه، ارجاع آن بسوی داوری در #دستگاه_قضائیه است و قاعدتاً #قضات ذیربط محتاج مستنداتی هستند که کارآمدترین آنها #فیلمبرداری از #صحنه_جرم است تا ضمن امکانپذیری #اثبات ادعای مدعیان، مبادا کسی یا کسانی بیهوده علیه بیگناهان، #توطئه و #زیاده_روی نکرده باشند.
بنابراین، تصویربرداری از بیحجابی و حتی بدحجابی #مجرمین و خطاکاران بمنظور ارائه به #محضر_دادگاه (و نه هیچ سوءاستفاده دیگری) نه تنها بلااشکال است بلکه بعنوان #استخدام_فنآوری نوین برای #اثبات_جرم و نوع و میزان و #ابعاد_مجرمیت، بسی ضروری است.
مخالفت با چنین مطلبی، تضعیف #نهضت_مبارزه با جرائم و نیز تنقیص امر #قضاوت_عادلانه و بالتبع بلاتکلیفی و #توسعه_منکرات است.
این مطلب نیازمند تأملی #عاقلانه است نه برخوردی احساساتی و سلیقهای و...🙏
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۹ آبان ۱۴۰۲
لطفاً
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🙏