eitaa logo
پژوهش های اصولی
282 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
702 ویدیو
118 فایل
﷽ 📌نکات اخلاقی واعتقادی 📌تحلیل های سیاسی وبصیرت افزا در راستای آشنایی با مقتضیات زمان 📌آرشیوی از اهم علوم مقدماتی اجتهاد 📌آموزش اصول وفنون پژوهش از طریق ارائه سلسله مباحث علمی از اینکه بدلیل مشغله، توفیق پاسخگویی ندارم، عذر خواهم @HosseinMehrali
مشاهده در ایتا
دانلود
الفائق۱۹.mp3
29.29M
۱۱ 💠 پاسخ اشکال اول بر دلیل ۱۱ (ظهور حالی در صورت سکوت). 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
هدایت شده از KHAMENEI.IR
13991019_40520_128k.mp3
12.67M
🎙بشنوید | صوت کامل سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم. ۹۹/۱۰/۱۹ 💻 @Khamenei_ir
🔴 برجام نتوانست ۷ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران آزاد کند ولی توقیف یک کشتی توانست! 🔹قدرت، دال مرکزی روابط بین‌الملل است. قدرت نظامی، دفاعی، اقتصادی، علمی، هسته‌ای و غیره. 🔸سال‌هاست یک جریان که خودش را عاقل می‌پندارد و عاقل معرفی می‌کند، روابط بین‌الملل را تخیلی و متوهمانه ترسیم می‌کند، کاملاً احساسی، بر مبنای لبخند و شوخی و مدل لباس و نشست و برخاست و ...! 🔹متوهمانه جا انداخته اند که ایرانیان چون شعار می‌دهند ، تحریم می‌شوند! جا انداختند که دشمنی آمریکا با ایران، یک سوءتفاهم است؛ تازه ایرانی‌ها هم مقصرند چون حاضر به ارتباط و مذاکره با طرف مقابل نیستند! 🔸ساده‌لوحانه می‌گفتند و "فردا دنیای گفتمان‌هاست نه دنیای موشک‌ها"؛ می‌گفتند باید خودمان را خلع سلاح کنیم تا دشمن ما را تحریم نکند! 🔹حالا قریب ۸ سال می‌گذرد؛ فرض کنید همزمان با ، همچون لیبی موشک‌هایمان را بار کشتی‌های بزرگ می‌کردیم و برای آمریکایی‌ها می‌فرستادیم، در عرض یک ماه، مستشاران خود را از عراق و سوریه و یمن فرامی‌خواندیم، طبق درخواست‌های حقوق بشری آمریکا، اعضای گروهک‌های تروریستی سازمان منافقین و جندالله و پژاک و الاحوازیه و ... را آزاد می‌گذاشتیم تا هر کاری کنند؛ سوال: آقایان تضمین می‌کردند مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها حل شود؟ 🔸خیر؛ معادله روشن است؛ بعد از خلع سلاح با یک حمله برق‌آسا، شهرهای ما از حلب ویران‌تر می‌شد! 🔹مناسبات بین‌الملل با توهمات جناب ظریف و هم‌قطاران وی پیش نمی‌رود. تا قوی نباشیم و قوی نشویم، مذاکرات ما با آمریکا همین است امتیاز بدهیم و هیچی نگیریم! 🔸تا قدرتمندانه را توقیف نکردیم ۷ میلیارددلار ما نزد کره گروگان است؛ تا قدرتمندانه مقابل توقیف نفت‌کش‌مان توسط گارد سلطنتی بریتانیا نایستیم و نفت‌کش آنها را توقیف نکنیم، آنها نفت‌کش ما را آزاد نمی‌کنند بلکه جری‌تر می‌شوند و همه جا برایمان ناامن می‌شود! 🔹خلاصه؛ دنیا بر مبنای قانون پیش نمی‌رود بلکه بر مدار زور و قدرت حرکت می‌کند! کل برجام نتوانست به اندازه ۷ میلیارددلار از دارایی‌های ما آزاد کند که توقیف کشتی کره‌ای آزاد کرد! ✅ http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
پژوهش های اصولی
#کتاب1(خون دلی که لعل شد 107) #فصل_نهم (کاخ سفید 12) #یادداشتهای_ناتمام در این زندان، نوشتن یادداشت
(خون دلی که لعل شد 108) (فرش پوسیده 1) سال 1349 در پی گزارشهای متعددی که علیه من به ساواک داده شده بود، بازداشت شدم. در یکی از شبهای تابستان آن سال نشسته بودم و به رادیو «فلسطین» گوش میدادم. آن ایام مقارن با «سپتامبر سیاه» بود، که فلسطینی ها در اردن به شکل فجیعی قتل عام شدند. آن حادثه، حادثه ای بزرگ و فاجعه ای عظیم بود. در قبال آن جریان، جز این کاری از دست ما بر نمی آمد که با دلی خونین به «صدای فلسطین» بچسبیم و آخرین اخبار قتل عام را از آن رادیو بشنویم. به خاطر دارم که آن شب، رادیو، تلگرام یاسر عرفات را که از اردن به کنفرانس سران عرب در قاهره فرستاده بود، پخش میکرد. من متن تلگرام را که گوینده رادیو تکرار میکرد، مینوشتم. هنوز برخی جملات این تلگرام را -بخاطر تاثیر شدیدی که در من گذاشت- به یاد دارم؛ و هنگامی که در سال1359 یاسر عرفات به تهران آمد، برخی عبارات آن را برایش بازخواندم؛ از جمله، این عبارت را:« دریایی از خون... و 20 هزار کشته و زخمی...». که یاسر عرفات گفت:«بلکه 25 هزار کشته و زخمی!». همانطور که سرگرم نوشتن و گوش دادن بودم، یک باره برادرم سید هادی وحشت زده و هراسان سر رسید و گفت: شما اینجا نشسته اید؟! گفتم: پس کجا باید باشم؟! گفت: شما را دستگیر نکرده اند؟! گفتم: میبینی که روبه روی شما نشسته ام! نشست و نفسی تازه کرد و گفت: در مسجد گوهرشاد بودم که شنیدم یکی از آنها(نام را برد؛ کسی که با نهضت اسلامی دشمنی داشت و طرف دار خط مشی رژیم ظالم بود) میگفت: سید علی خامنه ای را دستگیر شده. لذا من فورا برخاستم و به سوی خانه ی شما آمدم. پس از آنکه برادرم از بودن من در خانه اطمینان پیدا کرد، رفت؛ اما این قضیه باعث شد قدری ذهن من مشوش شود. خیلی به موضوع اهمیت ندادم. پیش از ظهر روز بعد، بنا به عادت خودم، به خانه پدرم رفتم؛ چون هر روزه به دیدن ایشان میرفتم، ساعتی را با ایشان می گذراندم، و پیرامون مسائل فقهی و علمی بحث میکردم. من نزد پدرم نشسته بودم که در زدند. مادرم برای باز کردن در رفت و اندکی بعد هراسان آمد و گفت: -دو مامور ساواک آمده اند و سراغ تو را میگیرند. -شما چه پاسخ دادید؟ -گفتم اینجا نیست. -مادر! چرا دروغ گفتید؟ -اینها گرگند. باید شرشان را دفع کرد. و با لعن و نفرین ساواک و ساواکی ها، خشم خود را بر سر آنها فروبارید. پدر متاثر شد و آثار اندوه و تاثر در چهره اش نمودار گردید. با لحن گلایه آمیز به من گفت: چه اتفاقی افتاده؟ چرا دوباره خود را در معرض بازداشت و محاکمه قرار میدهی؟! سعی کردم پدر و مادرم را تسلی دهم و رنجش خاطرشان را برطرف کنم. گفتم: لابد آنها اشتباهی به خانه آمده اند، هیچ مسئله ای نیست! سپس به ذهنم گذشت که دو مامور ساواک به خانه ام خواهند رفت؛ پیش ازآنها به برسم و همسرم را مطلع کنم تا غافلگیر نشود. با پدر و مادر خداحافظی کردم و به سرعت خارج شدم. وقتی به خانه رسیدم، دیدم اوضاع عادی است و هیچ کس به آنجا نیامده است. همسرم را از آنچه گذشته آگاه کردم. 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
الفائق۲۰.mp3
30.93M
۱۱ 💠 اشکال دوم بر دلیل ۱۱ (ظهور حالی در صورت سکوت) و پاسخ آن. 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
AEVideoToAudio1610524292861.mp3
6.14M
🎙فایل صوتی سخنان 🔰 استاد میرهاشم حسینی 📻 در رادیو قرآن ♦️به مناسبت سالگرد رحلت آیت الله مجتهدی(ره) ---------- 📬 تنها کانال رسمی استاد میرهاشم حسینی ▫️اينستاگرام https://www.instagram.com/Mirhashem_ir ▫️ايتا https://eitaa.com/Mirhashem_ir ▫️روبیکا https://rubika.ir/Mirhashem_ir
پژوهش های اصولی
#کتاب1(خون دلی که لعل شد 108) #فصل_دهم (فرش پوسیده 1) #صدای_فلسطین سال 1349 در پی گزارشهای متعددی ک
(خون دلی که لعل شد 109) (فرش پوسیده 2) (بخش اول) از باب حق گزاری، باید کمی هم شده، به نقشی که همسرم در زندگی من داشته، اشاره کنم. ایشان -قبل از هرچیز- از یک طمانینه و آرامش و روحیه ی قوی برخوردار است؛ لذا با آنکه خانه ما بارها مورد یورش دژخیمان واقع شد، و با آنکه من بارها در برابر او بازداشت شدم، و حتی در نیمه شب که برای دستگیری من به خانه ما ریختند، مورد ضرب و جرح واقع شدم -که شرح آن را بعدا خواهم گفت- علی رغم همه اینها، هیچگاه ترسی یا ضعفی یا افسردگی و ملالتی در او مشاهده نکردم. با روحیه ای عالی و قوی در زندان به ملاقات من می آمد. در این ملاقاتها، به من اطمینان و اعتماد میداد. هرگز نشد وقتی من در زندان بودم، به من خبر ناراحت کننده ای بدهد. به یاد ندارم که مثلا خبر بیماری یکی از فرزندان را به من داده باشد؛ یا مطلبی را که برایم ناخوشایند باشد، درباره ی خانواده و بستگان و والدین گفته باشد. همچنین باید به صبرو و شکیبایی فراوان او در تحمل سختی و مشقت زندگی در دوران پیش از انقلاب، و اصرار او بر ساده زیستی در دوران پس از انقلاب، اشاره کنم. بحمدلله خانه ما همواره تا کنون، از زوائد زندگی و رزق و برق های دنیوی -که حتی در خانه های معمولی مردم یافت میشود- به دور مانده است و و همسرم در این امر، بالا ترین سهم و مهم ترین نقش را داشته است. در است که من زندگی ام را به همین شکل آغاز کردم و همسرم را نیز در این مسیر هدایت کردم و این روحیه را در او زنده کردم، اما صادقانه میگویم که او در این زمینه، بسیار از من پیشی گرفته است. 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
الفائق۲۱.mp3
24.56M
۱۲ و ۱۳. 🖋دلیل ۱۲ و ۱۳ و بررسی آن ها. 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 حضرت آیت الله مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه): ای کاش می توانستم همه چیز را بگویم... ‌ 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | بازخوانی روایت رهبر انقلاب از ماجرای دست‌یابی به غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم. 💻 @Khamenei_ir
پژوهش های اصولی
#کتاب1(خون دلی که لعل شد 109) #فصل_دهم (فرش پوسیده 2) #قدرشناسی_از_همسر_مقاوم (بخش اول) از باب حق گ
(خون دلی که لعل شد 110) (فرش پوسیده 3) (بخش دوم) من درباره ی زهد و پارسایی این بانوی صالحه، تصویرهای بسیاری در ذهن خود دارم که بیان برخی از آنها خوب نیست. از جمله ی مواردی که میتوانم بگویم، این است که هرگز از من درخواست خرید لباس نکرده است، بلکه نیاز خیلی ضروری خانواده به لباس را به من یادآور میشد و خود میرفت و میخرید. هیچ وقت برای خود زیور آلات نخرید. مقداری زیورآلات داشت که از خانه پدری آورده بود و یا هدیه ی برخی بستگان بود. همه آنها را فروخت و پول آنها را در راه خدا صرف کرد. او اینک حتی یک قطعه زرو زیور و حتی یک انگشتر معمولی هم ندارد. به یاد دارم از جمله مواردی که زیورآلات خود را فروخت، زمانی بود که سالی در مشهد زمستان نزدیک شد و سرما شدت یافت و مردم برای گرم کردن خانه های خود، به خرید مواد سوختی –که در آن زمان زغال بود- روی آوردند. در چنین مواقعی، تعدادی از مومنین به من مراجعه میکردند و پولی در اختیار من میگذاشتند تا با آن زغال بخرم و بین نیازمندان توزیع کنم. معمولا زغال را از زغال فروشی میخریدم، بعد به کسانی که نیاز داشتند، حواله میدادم تا زغال را از زغال فروشی بگیرند. در آن سال پولدار ها به من مراجعه نکردند، بلکه فقرایی مراجعه کردند که معمولا در چنین ایامی، برای گرفتن زغال، در خانه علمارا میزنند. اما آن سال این افراد از خانه من نا امید بازمیگشتند، و این امر مرا بسیار اندوهگین میساخت. همسرم که این حال را دید، به من پیشنهاد کرد دستبندی را که برادرش به مناسبت تولد یکی از فرزندان به او هدیه کرده بود، بفروشم. من مخالفت کردم، ولی او اصرار ورزید. دستبند را گرفتم و خواستم آن را به قیمت هرچه بیشتر بفروشم. معمولا زرگر ها طلا را براساس وزن میخرند و دستمزد ساخت آن را حساب نمیکنند. اتفاقا یکی از همسایگان و دوستان به خانه ما آمد. من جریان را برایش تعریف کردم تا تشویق شود که دستبند را به قیمت هرچه بیشتر بفروشد. او رفت و آن را به هزار و چند صد تومان فروخت و گفت: من هم به اندازه ی همین پول روی آن میگذارم. لذا مبلغ خوبی فراهم شد و با آن زغال خریدم و نگرانی همسرم هم برطرف گردید. به قول حطیئه: و بات ابوهم من بشاشته اباً / لضیفهم والام من بشرها امّا 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
هدایت شده از javedan.ir
راهنمای همیشگی آیت‌الله جاودان (حفظه‌الله): یک مطلب خیلی مهمی در ماجرای کربلاست. کسی که به مرتبۀ ولایت رسید، هیچ‌وقت مضطرب نمی‌شود؛ هیچ‌وقت، هیچ‌حادثه‌ای او را مضطرب نمی‌کند. دشمن سی هزار نفر بود، امام حسین هم وقتی که حضرت ابوالفضل رفت، هیچ کس را نداشت؛ فقط زن‌ها ماندند. اما آیا امام مضطرب می شود؟ نه؛ نمی‌شود؛ بعضی ها یک چیزهایی می‌خوانند؛ می‌گویند راه را گم کرده بود! [آیا امام] راه را گم می‌کند؟ در داستان حضرت علی_اصغر هم می‌گویند که هِی می‌رفت طرف خیمه و برمی‌گشت. امام راه را گم نمی کند؛ ولیّ هیچ‌وقت متحیر نمی‌ماند. www.javedan.ir
مولف : . . مصادر تاریخی و حتّی حدیثیِ رسمیِ عالم اسلام از حادثۀ هجوم به خانۀ حضرت‌ علی و زهرا (علیهما‌ السلام) بیش از این سخن نگفته‌اند. به‌درستی در تاریخ معلوم نیست بعد از این، چه اتّفاقی افتاده است. البته در مآخذ شیعی از حوادث مربوط به ورود به خانه و آنچه در خانه اتّفاق افتاد و حوادث بعد از آن اطلاعات بیشتری در دست است. امّا در حوادث دو سال و اندی بعد، یعنی در جریان آخرین روزهای زندگی ابوبکر، وصیتی از او در مصادر رسمی عالم اسلام به‌جا مانده که نشان می‌دهد جریان هجوم به‌ خانه، در کنار درب خانه پایان نپذیرفته است؛ بلکه حوادث به‌شکلی اسف‌بار ادامه یافته که خلیفه در آخرین روزهای عمرش از آن اظهار پشیمانی و ندامت می‌کند. البته نمی‌دانیم این اظهار پشیمانی به خاطر شکستی است که دولت خلافت در این عمل تحمّل  کرده است یا ندامت از رنج‌هایی است که برای بیت نبوّت ایجاد شده و یا از صدماتی است که بر دختر پیامبر رفته است. www.javedan.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 سخنران: آیت الله جاودان. ✅ شهادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها را تسلیت عرض می نمایم. 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
چادر مادر.mp3
1.98M
✅ مرحوم علامه مصباح یزدی: شاید عده ای مسخره کنند اما بنده باور دارم که چادر حضرت فاطمه (س) ... حضرت 🌐 بسیج مدرسه علمیه حقانی 🔶با ما همراه باشید ✅@Haqanews
26.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 دستمو رها نکنی مادر... ✅ محمد حسین پویانفر. 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 روضه جانسوز حضرت زهرا (سلام الله علیها) ✅ درد دل امیرالمومنین (علیه السلام) با پیکر مطهر صدیقه طاهره (سلام الله علیها) ✅ حضرت آیت الله جوادی آملی (حفظه الله تعالی) 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
مولف : . . اگر به تاریخ آن دوران از منظر موّرخان رسمی نگاه کنیم، دورانی نسبتاً آرام گزارش شده است و موّرخان و محدّثان توانسته‌اند با پنهان‌کاری، درگیری‎های جدّی و بحران‌های عمیق آن عصر را مخفی بدارند و این، روی دیگر تاریخ است! امّا با جست‌وجو، نشانه‌ها و علاماتی در گوشه و کنار اسناد و مدارک خواهیم یافت که با تنظیم و ترکیب آن‌ها می‌توانیم از عمق این بحران و شدت درگیری که در یک طرف، دولت حاکم با تمام قدرت و در طرف دیگر خاندان نبوّت بود، بیشتر بدانیم. سایت : www.javedan.ir صفحه اینستاگرام instagram.com/javedan.ir صفحه توئیتر : twitter.com/newjavedan_ir کانال آپارات aparat.com/javedan_ir کانال سروش : Sapp.ir/javedan_ir کانال بله: Ble.im/javedan_ir كانال ايتا: eitaa.com/javedan_ir
مولف : . . امام علیه‌السلام و یارانش به هیچ ‌وجه قصد مقابلۀ مسلحانه نداشتند. وظیفۀ امام این بود که بیعت نکند و این بیعت‌نکردن اگرچه ظاهراً یک عمل سیاسیِ محض به‌معنای عدم ‌قبول حکومت وقت و مخالفت با آن بود، امّا روح خالص مذهبی داشت. یعنی برای نشان دادن نادرستی و عدم مشروعیت آن دولت بود. امام به‌عنوان عالِم امّت، در مقابل هر نوع تغییر و انحراف، به ویژه وقتی نام دین و مذهب به خود گرفته باشد، مسئولیت دارد و نتیجه هر‌چه باشد باید بایستد و اعلام مخالفت کند تا نادرستی آن را نشان بدهد. www.javedan.ir
مولف : . . موّرخان از یک پشیمانی بزرگ که بعد از بیعت روز دوشنبه و سه‌شنبه برای اکثریت مسلمانان پیش آمده بود، سخن گفته‌اند. لذا در اینجا یک سوال مهم پیش  می‌آید: برای جریان سقیفه چه توجیهی وجود دارد؟ و اگر همه، علی را صاحب امر می‌دانستند و میل اکثریت با ایشان بود، دیگر چرا در سقیفه جمع شدند و  می‌خواستند کسی دیگر را به حکومت برگزینند؟ ما در گذشته این پرسش را جواب داده‌ایم و گفتیم که جریان سقیفه، برخاسته از یک هیجان ناشی از تعصّب‌ها و رقابت‌های قبیله‌ای بود، نه چیز دیگر؛ و در آن عقل و منطقی حکومت نمی‌کرد و اگر با مسائل تعصّبات قبایل عربی به‌خوبی آشنا شده باشیم، این جواب‌ها کاملاً قابل قبول خواهد بود. سایت : www.javedan.ir صفحه اینستاگرام instagram.com/javedan.ir صفحه توئیتر : twitter.com/newjavedan_ir کانال آپارات aparat.com/javedan_ir کانال سروش : Sapp.ir/javedan_ir کانال بله: Ble.im/javedan_ir كانال ايتا: eitaa.com/javedan_ir
پژوهش های اصولی
#کتاب1(خون دلی که لعل شد 110) #فصل_دهم (فرش پوسیده 3) #قدرشناسی_از_همسر_مقاوم (بخش دوم) من درباره ی
(خون دلی که لعل شد 111) (فرش پوسیده 4) این رهایی از قید و بند زوائد زندگی، بیشترین تاثیر را در زندگی من داشته. همین زوائد بیرون از حد ضرورت است که انسان را به بردگی میکشاند. شاعر به حق گفته است که: وقد دقّت و رقّت و استرقّت / فضول العیش اعناق الرجال بدنیست برایتان بگویم که آقای ربانی املشی -که با من دوستی صمیمی داشت و دو سال هم مباحثه ی من در دروس در حوزه ی علمیه ی قم بود- در تابستان یکی از سالها به مشهد آمد. من در آن هنگام ساکن مشهد بودم و خانه داشتم، اما در آن تابستان خانه را چند هفته ترک کردم و در یک نقطه ییلاقی نزدیک شهر اقامت گزیدم. زندگی در ییلاقات مشهد ساده و کم خرج بود و طلاب علوم دینی میتوانستند در تعطیلات تابستانی خود معمولا در خانه ها یا در اتاقهای آن ییلاقات با هزینه ای پایین -که شاید از هزینه ی زندگی در مشهد کمتر بود- اقامت کنند. به آقای ربانی گفتم شما میتوانید در خانه من اقامت کنید که در طی هفته -بجز دو روز- خالی است. این دو روز را به جلساتی برای جوانانی که از نقاط مختلف ایران می آمدند، اختصاص داده بودم؛ که از صبح تا ظهر، خانه از آنها پر میشد. کلید خانه را به او سپردم و رفتم. چند روز بعد که مرا دید، پس از تشکر گفت: گمان کردم خانه ی شما با اثاثیه است؛ نمیدانستم اثاث خانه را تخلیه کرده اید و به ییلاق برده اید. اگر این را میدانستم، به هتل میرفتم! او با لحنی حاکی از رابطه ی صمیمی میان من و او، مفصلا از نواقص و کمبودهای اثاثیه ی خانه گلایه کرد. مطلب را دریافتم و به او گفتم: من از داخل خانه، جز چند پتو، تعداد کمی بشقاب و یک کاسه و چند قاشق، چیزی برنداشتم. با شگفتی و حیرت به من نگاه کرد و گفت: چه میگویید؟! گفتم: بله، اینها چیزهایی است که من دارم، و اثاثیه ی ما همه همین است که اکنون در خانه می بینید. من بیش از این، اثاثیه ای ندارم. چهره ایشان درهم رفت. سری تکان داد و با یک شگفتی آمیخته به تاسف از گلایه ی خویش، کلمه ی دلسوزانه ای گفت که همواره آن را به یاد می آورم. 📚 کانال پژوهش های اصولی https://eitaa.com/joinchat/1772093454C44c5b95945
🔰مرکز تخصصی فقهی امام رضا علیه السلام 🔰مرکز تخصصی نورحکمت رضوی 🖇سلسله نشست های هم اندیشی پیرامون مبانی و منطق تولید علم دینی 📚با محوریت نقد و بررسی مجموعه «علم دینی؛ از چیستی تا چگونگی» اثر استاد وکیلی 1️⃣ نشست اول ✅ با حضور: 💠حجة الاسلام و المسلمین اسدپور 💠حجة الاسلام و المسلمین وکیلی 🕧 زمان: پنج شنبه 7 جمادی الثانیه 1442 ( 2 بهمن 1399) ، ساعت 18 لینک شرکت در وبینار: https://nhr.lms2.hozehkh.com/ws/religioussciencemeeting ....🌿....🌿....🌿....🌿 مراکز تخصصی آموزش فلسفه وکلام اسلامی نور حکمت رضوی و فقه و اصول امام رضا علیه السلام ┈┈•✾•🍀🌺🍀•✾•┈┈ 📚کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان: https://eitaa.com/joinchat/1846018082C067d491c5f ╔═🦋🌸════╗ @howzehpajohesh ╚════🌼🦋═