eitaa logo
نشریه خط
1.2هزار دنبال‌کننده
629 عکس
179 ویدیو
11 فایل
💠 نشریه علمی_فرهنگی خط؛ تلاشی در جهت تبیین مکتب امام خمینی(ره) 🔰 متعلق به خانه طلاب جوان ☎️تلفن: 02532603677 💻سایت: www.khanetolab.ir 🔖کانال خانه طلاب: @khanetolab 🗃مدیر کانال: @Heydari7676
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 درخواست یادداشت جهت شماره ۱۷ دو ماهنامه ⭕️ 🌀موضوع کلی : 🔰🔰🔰 👌《 حلقه های میانی 》👌 📝ریز موضوعات 🔰🔰🔰 1️⃣ نقش حلقه های میانی در تشکیل دولت اسلامی 2️⃣ منشأ دینی مقوله حلقه های میانی و تفاوت آن با الگوههای مشابه غربی مانند NGOها 3️⃣ مهم ترین اقدام این روزهای حلقه های میانی چه چیزی باید باشد. 4️⃣ نقش طلاب و روحانیون در جریان حلقه های میانی 5️⃣ چیستی حلقه های میانی و روند شکل گیری آنها 6⃣الزامات تشکیل حلقه های میانی 7⃣نقش مردم در شکل گیری و به ثمر رسیدن اهداف حلقه های میانی 8⃣تشکیلات بایسته حلقه های میانی یا مزیت آنها؟ ♦️شرایط نگارش 🔰🔰🔰 1️⃣ یادداشت حداکثر ۱۵۰۰ کلمه و حداقل ۸۰۰ کلمه باشد. 2️⃣ حداقل ۵۰ درصد یادداشت تولیدی نویسنده باشد . 3️⃣ یادداشت در قالب ورد و با ذکر نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت به آیدی دبیر پرونده ارسال شود🔻🔻 @Mh_hasanzadeh 4️⃣ تا ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ می باشد . 🌺مزایا 1⃣ دریافت حق التحریر 2⃣برخورداری از مشاوره و راهنمایی دبیر پرونده از ابتدا تا انتهای نگارش یادداشت. 📲آیدی دبیر این پرونده 🔻🔻 @Mh_hasanzadeh 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
💠«العلم سلطان»💠 ☑️حضرت اقا میفرماید: ما تمام راه‌های پیشرفت را بارها و بارها بررسی کرده‌ایم، همه آن راه‌ها به تولید علم منتهی می‌شد. 💠ایشان اینقدر برای تولید علم تلاش کردند، گفتمان درست کردند تا شور علمی و در نتیجه رشد علمی حاصل شد. 👈بعد یک‌دفعه می‌بینید که به شکل‌های مختلف فتیله رشد علمی را پایین می‌کشند؛ 👈❌این قطعا دشمنی است... 📙🎙⏳ حجت الاسلام فلاح شیروانی، متن کامل مصاحبه به زودی... 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔵در سفری که خدمت مقام معظم رهبری بودیم آقا فرمودند: به طلبه‌ها بگویید وظیفه آن‌ها پیامبری کردن است؛ پیامبری کردن یعنی تعلیم و تربیت، یعنی جهاد و مبارزه و انقلاب، یعنی حرکت دادن جامعه و ایجاد یک حاکمیت و تمدن عظیم انسانی. 👈و طبعا هر کسی که در این مسیرِ پیامبری قرار گیرد، دشمنانی در مقابل خود خواهد داشت. 🔖امام باقر علیه السلام فرموده‌اند: «قرآن در چهار بخش نازل شده:یک چهارم درباره ما،یک چهارم درباره دشمن ما،یک چهارم سنن و امثال و یک چهارم فرائض و احکام است» 👈🏽ببینید یک چهارم از قرآن درباره دشمنان است. از ایه شریفه «وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّىٰ يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا» به این معنی که پیوسته با شما میجنگند تا اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند، این موضوع فهمیده می‌شود که جریان دشمنی با انبیاء همچنان ادامه دارد... 📙🎙⏳ حجت الاسلام احمد پناهیان، متن کامل مصاحبه به زودی... 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
آنقدر نواب‌ها و مدرس‌ها و شیخ فضل الله‌ها کشتند، ثمره خونهاشان شد ظهور انقلاب اسلامی. اینقدر از روحانیت انقلابی و مجاهد بکشید حتی در حرم امن علی بن موسی الرضا، تا ثمره اش ظهور بقیة الله باشد ان شاءلله. جان و مال و حیثیت و همه زندگی روحانیت، فدای امام زمان و نائب مقتدرش... 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
✅ درخواست یادداشت جهت شماره ۱۷ دو ماهنامه خط 🌀 موضوع کلی: #"حوزه و گفتمان سازی دولت اسلامی" 📝 ریز موضوعات: 🔰🔰🔰 1️⃣ نسبت و جایگاه گفتمان سازی در پیشبرد حرکت انقلاب 2⃣آسیب شناسی عملکرد حوزه در گفتمان سازی دولت اسلامی 3⃣بررسی ظرفیت رسانه های نوین در تبلیغ و گفتمان سازی دولت اسلامی توسط طلاب ♦️شرایط نگارش: 🔰🔰🔰 1️⃣ یادداشت حداکثر ۱۵۰۰ کلمه و حداقل ۸۰۰ کلمه باشد. 2️⃣ حداقل ۵۰ درصد یادداشت تولیدی نویسنده باشد. 3️⃣ یادداشت در قالب ورد و با ذکر نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت به آیدی دبیر پرونده ارسال شود. 4️⃣ مهلت ارسال یادداشت تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ می باشد. 🔰 مزایا: 1⃣ دریافت حق التحریر 2⃣برخورداری از مشاوره و راهنمایی دبیر پرونده از ابتدا تا انتهای نگارش یادداشت. 📲 آیدی دبیر این پرونده: 🔻🔻 🌐 @Sarbazyaser 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔹رهبر انقلاب در مورد این عبارت از امیرالمؤمنین: «کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا» می‌فرمایند: 👈اینکه خصم ظالم باشید، خصم غیر از دشمن است. یک وقت کسی دشمن ظالم است؛یعنی از ظالم بدش می‌آید و دشمن اوست. این کافی نیست. 👈🏼«خصم او باش» یعنی «مدّعی اش باش.» خصم یعنی «دشمنی که مدعی است»، دشمنی که گریبان ظالم را میگیرد و او را رها نمی‌کند. بشریت بعد از امیرالمؤمنین تا امروز،به سبب نگرفتن گریبان ستمکاران، بدبخت و روسیاه شد. 📙🎙⏳ حجت الاسلام احمد پناهیان، متن کامل مصاحبه به زودی... 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔰علت دوری دنیا از مومن ❇️در روایت زیبایی خداوند سبحان در (حدیث قدسی) به حضرت موسی نبی علیه السلام می فرماید: موسی من دنیا را از اولیا خود دور می کنم چنان که چوپان گوسفندان خود را از گرگ و مراتعی که خطرناک است دور می‌کند. یعنی دنیا و تعلقات آن مرتع خطرناک است. 💠و اینکه دوستان و اولیای خود را از آن دور می کنم از این باب نیست که بخواهم آنها را خفیف بکنم یا به آنها اهانت بکنم، بلکه از باب این است که دنیا لیاقت آنها را ندارد. تعبیر خیلی زیبایی است، دنیا کمتر از آن است که اینها با آن مانوس باشند، نه اینکه شأن اینها کم است و من نمی‌گذارم دنیا برای آنها باشد. شان دنیا کم است، خیلی تعبیر زیبایی است. 📚حجت الاسلام عابدینی، برگرفته از کتاب تا ابد زندگی @ta_abad_zendegi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 سوال را بشنوید... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 🎙پاسخ حجت الاسلام اراکی: 🔻دقت کنید، روش موجود در اصول فقه کنونی پاسخگوی عمده مسائل مربوط به استنباط فقه حکومتی می‌باشد؛ ❇️لکن نیاز به تکمیل دارد. فقه حکومتی با نوعی از مسائل فقهی روبه‌روست که از آن به فقه کلان تعبیر می‌کنیم. فقه کلان و نیز مستحدثات فقه خُرد نیازمند گسترش برخی از مباحث اصول نظیر مباحث عقلی و نیازمند ابداع برخی قواعد اصولی جدید است؛ 👈👈🏼نظیر قواعد تعارض بین حکم فقه کلان با حکم فقه خُرد، از قبیل تعارض بین دلیل «النّاس مسلّطون علی أموالهم» در فقه خُرد با دلیل حرمت اکتناز ذهب و فضّه در فقه کلان؛ 👈🏼👈یا تعارض بین دلیل حرمت تداول ثروت جامعه در دست اغنیاء که از احکام فقه کلان است با احکام اولیه دالّ بر جواز تملّک نامحدود ثروت و امثال آن. 📚حجت الاسلام محسن اراکی، نشریه ص۴ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
❇️جایگاه فرآورده های غربی و تمدن غرب در دروس فقه؛ 🔖مباحث غربیان در چند زمینه می‌تواند به فقه حکومتی کمک کند: ۱-در تعریف مفاهیم و واژه‌ها ۲-در تبیین برخی کلیات و قواعد ۳-در مسئله شناسی 👈البته این بهره‌گیری تنها از فقیهان زبردست و کاراشنائی برمی‌آید که بتوانند از عهده فهم انحرافات و کجروی‌ها و خطاهای کلان و اساسی موجود در تفکر غربی در عرصه مسائل انسانی برآیند. 👈🏽لهذا قطعا نگاه ما به اندیشه‌های غربیان در همه عرصه‌های علوم انسانی به ویژه آنچه مربوط مسائل فقه حکومتی است باید نگاه انتقادی باشد. زیرا زیرساخت‌های تفکّر غربی، زیرساخت‌های غلط و غالباً مغالطه آمیزی است که به هیچ وجه با مبانی منطقی و برهانی عقلی و دینی سازگار نیست... 📚🎙حجت الاسلام محسن اراکی، نشریه ص۴ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔘 برای طالب علوم عقلی در حوزه علمیه، فهم اسفار ملاصدرا عالی‌ترین مقصود نیست، بل نقطه آغاز است. ✅ او باید پس از اینکه عالی‌ترین اندیشه‌های فلسفی حوزه علمیه را در صندوق اندوخته‌های علمی خود قرار داد، و همراه با قلّه های تفکر حِکمی اسلام، دورهٔ تحصیل اجتهاد خود را گذراند، آماده شود تا خود دست به کار شود و در عرصهٔ‌ی پژوهش‌، مقتدرانه وارد شود و در پیشبُرد حکمت اسلامی و تدریس و تحقیق در این زمینهٔ فخیمِ دانش بشری سهم ایفا کند... 📚🖌حجت الاسلام رضا درگاهی‌فر، نشریه ص۱۴ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
✅ مهم ترین خصوصیّتی که خبر از مرجعیّت و پیشگامی دانش در یک حوزهٔ علمی می‌دهد، مسئله پژوهش است. ٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪ 🔖 اساساً پژوهش را می‌توان معیاری مهم برای محک‌زدن جایگاه حوزه علمیه در علوم مختلف از جمله فلسفه دانست. 🔖 در حقیقت سامانهٔ آموزشی مناسب، تنها شرط لازم است و اصلا کافی نیست. 🔻بعنوان مثال، اکنون در برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات حوزوی، فلسفه غرب تدریس می‌شود، اما این دانشگاه‌ها و حوزه علمیه، مرکزیتی در فلسفه غرب ندارد. همچنین در حوزه علمیه به صورت رسمی، منطق آموزش داده می‌شود، اما امروزه دیگر حوزه را نمی‌توان دارای محوریت و پیش گامی در علم منطق دانست؛ 👈🏼زیرا پژوهش‌های عمیق و نوآوری‌های علمی در این زمینهٔ دانشی در حوزه ها تقریبا متروک شده است. 🔹در زمینه فلسفه اسلامی نیز اگر حوزه‌ها تنها به اموزش مشغول شوند و پژوهش مورد غفلت باشد، دیگر نمی‌توان از مرجعیت علمی و مرکزیّت فلسفه در حوزه سخن گفت... 📚🖌حجت الاسلام رضا درگاهی‌فر، نشریه ص۱۵ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔘بایسته‌های مرکزیّت حوزه علمیه در فلسفه اسلامی 🔖عناصر مختلفی در مرکزیت یافتن یک حوزهٔ علمی در یک دانش دخیل است: 👈یکی از آنها قطعا مرجعیت علمی است. جائی مرجعیت علمی دارد که در واقع انگشت اشارهٔ اهل این علم به آنجا باشد. 👈🏼عنصر دیگر‌، تاثیرگذاری است. اگر حوزهٔ علمیه بخواهد مرکز فلسفه باشد، باید در دیگر محیط‌های فلسفی تاثیرگذار باشد و میزان مرکزیت حوزه در فلسفه را می‌توان بر اساس میزان تاثیرگذاری آن در تفکر فلسفی در بیرون از حوزه سنجید. 👈🏽مؤلفه دیگر مرکزیت، تولید نظریه و فکر فلسفی است. مرکزیت فلسفی فقط با خواندن متون سنّتی و احیاناً شرح نوشتن بر آنها حاصل نمی‌شود، بل باید عرصه‌های جدیدی را هم درنوردید و تولید علم و نظریه کرد. و این نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری است... 📚🎙دکتر محمد فنایی اشکوری، نشریه ص۱۶ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 ✳️شماره جدید✳️ منتشر شد 📢📢 🔻استراتژی دشمن در حوزه؛ ایجاد شبکه روحانی‌های میانه رو! 📕 ویژه نامه بررسی مسئله نفوذ دشمن در حوزه علمیه 🎙 با آثار و گفتگوهایی: 🔻 از اساتید: عابدی/ملکی/عزت زمانی/پناهیان/سیدحمید روحانی/مقدمی/کاظم زاده/عالم زاده نوری/سیدعلی موسوی/مهدیان 🌀خرید با تخفیف ویژه برای طلاب سراسر کشور: 👈👈🏻👈🏼«۳٠ هزار تومان» 🔻از طریق: @gohari_67 // ۰۹۱۶۹۵۸۹۸۹۲ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔘اینکه مرکزیت فلسفه در حوزه علمیه باشد یا در جائی دیگر، دارای تفاوت بسیاری است. 🔖فلسفه در حوزه همیشه تحت هدایت دین بوده است؛ یعنی با اینکه فلسفه، فلسفه بوده و از حالت فلسفه بودن خارج نشده و روش فلسفی یعنی روش برهانی و تحلیلی را رعایت کرده است، ولی در عین حال در پرتو یک چراغ هدایت به نام دین حرکت کرده است. 👈دین فلسفه را در جهت درستی قرار می‌دهد بدون اینکه خط مشی(متدولوژی) فلسفه را عوض کند. 🔻در مقابل خروج مرکزیّت فلسفه از حوزه به دیگر مراکز، در واقع همراه خواهد بود با خروج فلسفه از این شأن و نقشی که در طول تاریخ داشته است. و نتیجه این امر همان خواهد شد که در غرب میبینیم؛ پیدایش انواع فلسفه‌های مادی و ماتریالیستی، سوفسطایی گری، شکّاکیت، و انواع فلسفه‌هایی که با تفکر دینی در تقابل اند. ازین روست که اهمیت دارد حوزه در فلسفه،حرف اول را بزند. 🔸یکی از دلایل تاکید مقام معظّم رهبری بر مرکزیت حوزه در فلسفه، حتما همین مسئله است... 📚🎙دکتر محمد فنایی اشکوری، نشریه ص۱۶ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
◻️جرعه چهلم از پادکست مقتل آب: ▪️روایتی از رسیدن خبر شهادت حسین ابن علی به مدینه... 🏷 کاری از گروه فرهنگی-هنری یم تقدیم به شما: 👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌙ماه رمضان تو رو جهانی بار میاره... ✳️وقتی یه نفر فهمید انسانه،نوع غصه‌هاش فرق می‌کنه... 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔘ترکیب اعضای شورای عالی حوزه را در دوره‌های مختلف ملاحظه بفرمایید. همه شان شخصیت‌های وجیه و مورد اعتناء و سابقه دار و دل‌سوز هستند. 👈اما می‌بینید میانشان شخصیتی که متخصص در حوزه علوم عقلی باشد، وجود ندارد؛ و یا بسیار نادر است. 🔻خب چنین ترکیبی در شورای عالی سیاست گذاری حوزه، روند تکاملی حوزه را به چه سمتی پیش خواهد برد؟ 👈🏼اگر نگرش ما به حوزه ها این است که صرفا مباحث فقهی مورد توجه قرار بگیرد و در نهایت رساله‌های عملیه تولید بشود، ساختارهای متعدّد مدیریتی هم به همین تناسب شکل خواهند گرفت... 📚🎙حجت الاسلام علی امینی نژاد، نشریه ص۳۱ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔘نکاتی از کتاب «آزادی یعنی آزادی» 🗂بررسی آزادی در منظومه فکری استاد سیدعلی خامنه‌ای؛ 👇در ضمن خطبه‌های نماز جمعه ایشان در دهه ۶۰ 📘 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔹عقل در مقایسه با نقل، سه جور محصول می‌تواند داشته باشد: 🔖یکی، گزاره‌هایی که در فهم گزاره‌های نقلی موثر هستند. یکی، گزاره‌هایی که می‌توانند در کنار گزاره‌های نقلی ما را به نتایجی برسانند. و دیگری گزاره‌هایی که ما را مستقلاً به نتایجی می‌رسانند. 🔹هم‌چنین عقل، فواید فراوانی هم از مجاورت با نقل می‌برد: 🔖مثلا یکی اینکه ایده‌زایی برای عقل داشته باشد. دوم اینکه می‌تواند عقل را پیرایش و اصلاح کند. سوم اینکه می‌تواند عقل را هدایت کند. 👈حالا اگر فضای عقل گرایی از نقل گرایی جدا شود و حوزه‌های علمیه در علوم عقلی متمحّض بشوند، این تعامل بین عقل و نقل به هم می‌خورد و فوایدی که ذکر کردم را از دست می‌دهد و در نهایت اسیب‌هایی که خواهم گفت متوجه جامعه خواهد شد... 📚🎙حجت الاسلام علی امینی نژاد، نشریه ص۳۱ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🌐 بازتاب انتشار ۱۷(ویژه نامه دشمن در حوزه) در 🔰🔰🔰 https://hawzahnews.com/xbGyM 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔘صدرالمتألهین و شروع تاریخ جدید 🔖دکارت، ذات انسان را محور حقیقت دانست و تاریخ غرب جدید با این فکر شروع شد. 👈ملاصدرا درست مقابل دکارت، نظر به «وجود» کرد؛ وجودی که عین خارج است و تاریخ جدیدی را در جهان اسلام گشود. 👈🏼حضرت امام با تاکید بر مکتب صدرا، تاریخ ما را که می‌رفت با غلبه فرهنگ مدرنیته در حجاب رود، از غرب جدا کرد... 📚🎙استاد اصغر طاهرزاده، نشریه ص ۳۸ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
👈یک حرف این است_طبق بیان شهید مطهری_امام حسین که به شهادت رسید یک معترض، یک آمر به معروف و ناهی از منکری بود که در مقابل یک حاکم جائری قیام کرد. شهید فی سبیل الله با کشته شدن خود حقانیت حرف خودش را ثابت میکند همچنانی که امام ثابت کرد. امام حسن اصلا اینظور وضعی نداشت امام حسن خلیفه ای بود که یک نفری از رعیت خود او درمقابل او، علیه او علم طغیان برداشته بود. 🔻اگر امام حسن در این رویارویی با رعیت خودش که علیه او طغیان کرده، مقاومت میکرد تا جان خودش را از دست میداد هرگز ان معترض شجاعی نبود که در مقابل منکر ایستاده و کشته شده بلکه حاکمی بود که به وسیله عوامل خودش به قتل رسیده بود. اصلا ببینید ماهیت قضیه به کلی متفاوت است. مثل عثمان که به دست رعیت خودش کشته شد. چه افتخاری است که حاکمی کسی از رعیت خودش علم طغیان بلند کنه و این نتواند او را سرکوب کند. او بیاید این هم همینطور مقاومت بکند تا بالاخره به دست ان یاغی کشته بشود. این یک تفاوت اساسی که حقیقتا ماهیت قضیه را دگرگون می‌کند. 🌺🌺 📚حلقات انسان ۲۵۰ساله، حلقه سوم، ص۳۹۷ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
📚| نیایشِ ابوحمزه ثُمالی ◽️جویا جهانبخش ۴۵ ساله، مترجم و پژوهشگری دقیق است که فحول و اهل، این جوان پرمطالعه و گزیده کار را به خوبی می شناسند. صرف نظر از گرایش های فکری و پژوهشی وی، هر کتابی از جهانبخش اتفاقی در حوزه نشر می باشد. ◽️کتاب «نیایش ابوحمزه ثمالی» را جناب جهانبخش وقتی که ۲۳ سال سن داشته ترجمه کرده و اکنون ویرایش سوم کتاب در دسترس ماست. خود دعا هم دعای سحرگاه امام سجاد علیه السلام بوده که از طریق ابوحمزه به ما رسیده و یک بسته کامل از معارف عرفانی، فلسفی و کلامی شیعه است. ◽️یکی از معضلات تراث و میراث شیعی ما عدم اهتمام به ترجمه خوب و دقیق متون است. طولانی بودن دعا باعث شده گاهی از یاد و زبان فراموش بشود اما ترجمه آقای جهانبخش این امکان را میدهد که با تاکید به خواندن ترجمه با این دعا انس بگیریم. التماس دعا... 📢 لطفا رسانه ما باشید 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE
🔖همانطور که سیاست منهای حضور اشراقی در نظر حضرت امام، سیاستی مرده و منفعل بود، فلسفه و عرفانی هم که تفصیل اندیشه اجمالی حضرت روح الله«رضوان الله علیه» نباشد، فلسفه و عرفانِ مرده و بی‌خاصیت خواهد بود؛ 👈زیرا با غلبه فرهنگ مدرنیته، هر چیزی از حقیقت به مجاز تبدیل می‌شود و در ذیل فرهنگ غربی قرار می‌گیرد... 📚🎙استاد اصغر طاهرزاده، نشریه ص ۳۹ 🌐 کانال نشریه علمی_فرهنگی خط @KHAT_NASHRIYE