فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_محرم
🎥تشویق #مولوی_عبدالحمید به #روزه گرفتن #روز_عاشورا و نهی این عمل توسط اهلبیت علیهمالسلام
🔊 #استاد_ابوالقاسمی
🔻جعفر بن عیسی گوید: از حضرت امام پرضا علیهالسلام در مورد روزۀ روز #عاشورا و آنچه عامه درباره آن میگویند پرسیدم؛ حضرت فرمودند: «از روزۀ پسر مرجانه میپرسی؟! آن روزی است که زنازادگان آل زیاد لعنةاللهعلیهم برای کشتن امام حسین عليهالسلام روزه گرفتند و آن روزی است که آل محمّد صلّیاللهعلیهوآله آن را شوم میشمارند.»
📚 کافی (شیخکلینی)، ج۴، ص۱۴۶، ح۵
💥ببینید و انتشار دهید
🚩کانال حقیقت شيعه
🆔 @hagigatshia14
قالَ السَّجاد عليه السلام :
اَنَّ اَلْقَتْلَ لَنا عادَةٌ وَ كَرامَتَنَا الشَّهَادَةُ.
حضرت امام سجاد(عليه السلام) خطاب به ابن زیاد(علیه اللعنة والعذاب)فرمود:
كشته شدن عادت ما و شهادت كرامت ماست.
[بحاالانوار، ج ۴۵، ص ۱۴۵]
[اللهوف علی قتلی الطفوف ج ۱، ص ۱۴۹]
📚 شیوۀ صحیح نذر شرعی
💠 سؤال: مردم (به ویژه در ایام محرم و سوگواری اهل بیت علیهم السلام)، نذرهای زیادی می کنند، نذر شرعی باید چه شرایطی داشته باشد؟
✅ جواب: برای انعقاد نذر شرعی لازم است که شرایط ذیل مراعات شود:
۱. صیغۀ نذر (به زبان عربی یا ترجمۀ آن) را به زبان جاری کند، مثلا بگوید «برای خدا بر عهدۀ من است که اگر فلان حاجتم برآورده شد، روز عاشورا، مجلس روضه برپا کنم.»
۲. چیزی را که نذر می کند انجام دهد یا ترک کند، باید از جهتی رجحان (برتری) داشته باشد، پس چنانچه بجا آوردن و ترک آن مساوی باشد، نذر صحیح نیست.
۳. کاری را نذر کند که انجام آن برایش ممکن باشد.
۴. نذر کننده باید مکلف و عاقل باشد و با اختیار نذر کند.
۵. در صورت حضور شوهر، نذر زن (گرچه در اموال خود) بنا بر احتياط واجب باید با اجازه او باشد.
#احکام_نذر #نذر_صحیح
🆔 @leader_ahkam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چرا #امام_حسین علیه السلام #اهل_بیت خویش را به #کربلا بردند؟
✍پاسخ به این سوال و شبهه پرتکرار از زبان حجتالاسلام والمسلمین حبیب عباسی
#محرم #امام_حسین #شبهات_محرم #استاد_عباسی
🌐 کانال رسمی حجت الاسلام حبیب عباسی
🔰 لینک کانال تلگرام:
🔘 t.me/abbasi110
🔗 لینک عضویت در کانال ایتا :
https://eitaa.com/joinchat/2822176777C6bbe7a3c68
🆔️ @abbasi110110
26.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اطلاعیه مناظره و مباهله با علمای اهلسنت
استاد شریفی؛ شیعه
مولوی پردل؛ اهل تسنن
اطلاع رسانی این مناظره و مباهله دوشنبه ۱۴۰۲،۵،۹ ساعت ۱۵،۳۰ از طریق صفحه اینستاگرامی استاد شریفی
صفحه اینستاگرام استاد شریفی
@alisharifi3131
#مناظره_مباهله
#مولوی_پردل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_محرم
📽 #پاسخ_شبهه از نگاه دیگر: شیعیان #امام_حسین علیهالسلام را کشتند؟!
🔊 حجتالاسلام #حامد_کاشانی
💥ببینید و انتشار دهید
🚩کانال حقیقت شيعه
🆔 @hagigatshia14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅اسطرلاب، شاهکار تمدن اسلامی از زبان نیل دگراس تایسون اخترفیزیکدان آمریکایی
👌پیشنهاد ویژه
گروه پژوهشی آرتا
https://eitaa.com/joinchat/2525560832C7caee8d264
#عکس_نوشته
❇️ ریشه جنایت کربلا
🔰 جایگزین کردن صحابه به جای اهل بیت علیهمالسلام.
📝 آیت الله حسینی قزوینی
#کربلا
#سقیفه
#صحابه
#محرم
کانال رسمی آیت الله حسینی قزوینی در ایتا🔻
https://eitaa.com/joinchat/280166401C0bce4a1497
#عکس_نوشته
❇️ ریشه جنایت کربلا
🔰حرمت شکنی نسبت به پیامبر و اهل بیت علیهمالسلام ریشه وقوع جنایت کربلا...
📝 آیت الله حسینی قزوینی
#کربلا
#سقیفه
#صحابه
#محرم
کانال رسمی آیت الله حسینی قزوینی در ایتا🔻
https://eitaa.com/joinchat/280166401C0bce4a1497
نماز به همراه سگ!!!
مصداق بارز #اسلام_سکولار!!!
تو دلت با خدا باشه، خدارور قبول داشته باش، هرکاری خواستی بکن.
حجاب استایلها که اولش با چادر و پوشیه اشوهگری میکنن بعد یه مدت که مزه پول میاد زیر زبونشون میزنن تو کار سگ و گربه بازی تا جلب توجهها بهشون بیشتر بشه و بیشتر از مردم سواری بگیرن
یک شیعه | معارفاهلبیت(ع)
نماز به همراه سگ!!! مصداق بارز #اسلام_سکولار!!! تو دلت با خدا باشه، خدارور قبول داشته باش، هرکاری خو
#حدیث
عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ اِبْنِ أَبِي عُمَيْرٍ عَنِ اِبْنِ بُكَيْرٍ قَالَ:
سَأَلَ زُرَارَةُ أَبَا عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ عَنِ اَلصَّلاَةِ فِي اَلثَّعَالِبِ وَ اَلْفَنَكِ وَ اَلسِّنْجَابِ وَ غَيْرِهِ مِنَ اَلْوَبَرِ فَأَخْرَجَ كِتَاباً زَعَمَ أَنَّهُ إِمْلاَءُ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ أَنَّ اَلصَّلاَةَ فِي وَبَرِ كُلِّ شَيْءٍ حَرَامٍ أَكْلُهُ فَالصَّلاَةُ فِي وَبَرِهِ وَ شَعْرِهِ وَ جِلْدِهِ وَ بَوْلِهِ وَ رَوْثِهِ وَ أَلْبَانِهِ وَ كُلِّ شَيْءٍ مِنْهُ فَاسِدَةٌ لاَ تُقْبَلُ تِلْكَ اَلصَّلاَةُ حَتَّى تُصَلِّيَ فِي غَيْرِهِ مِمَّا أَحَلَّ اَللَّهُ أَكْلَهُ ثُمَّ قَالَ يَا زُرَارَةُ هَذَا عَنْ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ فَاحْفَظْ ذَلِكَ يَا زُرَارَةُ فَإِنْ كَانَ مِمَّا يُؤْكَلُ لَحْمُهُ فَالصَّلاَةُ فِي وَبَرِهِ وَ بَوْلِهِ وَ شَعْرِهِ وَ رَوْثِهِ وَ أَلْبَانِهِ وَ كُلِّ شَيْءٍ مِنْهُ جَائِزَةٌ إِذَا عَلِمْتَ أَنَّهُ ذَكِيٌّ قَدْ ذَكَّاهُ اَلذَّبْحُ فَإِنْ كَانَ غَيْرَ ذَلِكَ مِمَّا قَدْ نُهِيتَ عَنْ أَكْلِهِ وَ حَرُمَ عَلَيْكَ أَكْلُهُ فَالصَّلاَةُ فِي كُلِّ شَيْءٍ مِنْهُ فَاسِدَةٌ ذَكَّاهُ اَلذَّبْحُ أَوْ لَمْ يُذَكِّهِ .
❇️ترجمه :
ابن بكير گويد: زراره از امام صادق عليه السّلام در مورد نماز در پوست روباه، دله ، سنجاب و غير آنكه پوست پشمى دارند، سؤال كرد؟
آن حضرت نوشتهاى بيرون آورد كه زراره فهميد كه به املاى رسول خدا صلّى اللّه عليه و اله است. در آن نوشته شده بود:
همانا نماز در پشم، مو، پوست حيوان حرامگوشت و در لباسى كه به ادرار و سرگين و شير آن حيوان آلوده است، و هرچيز ديگر از حيوان حرامگوشت، باطل است و چنين نمازى قبول نمىشود، تا زمانى كه در غير آن از حيوان حلالگوشت، نماز بخواند.
سپس فرمود: اى زراره! اين سخن از رسول خدا صلّى اللّه عليه و اله است. آن را حفظ كن!
اى زراره! اگر لباس نمازگزار از حيوان حلالگوشت باشد، پس نماز در پشم و موى آن و لباسى كه به ادرار و سرگين و شير آن حيوان آلوده است و هرچيزى از آن، جايز است، در صورتىكه ذبح شرعى شده باشد، اما اگر لباس نمازگزار از حيوان حرامگوشت باشد، نماز در هرچيزى از آن باطل است، خواه ذبح شرعى شده باشد و خواه نشده باشد.
📚منبع : الکافي، ج ۳، ص ۳۹۷
📜 تصحیح سندی :
علامه مجلسی(رحمه الله) در کتاب مرآة العقول که شرح بر کتاب کافی است، در مورد سند این روایت می فرمایند : حسنٌ .
✅ حدیث حسن از اقسام حدیث معتبر است که به آن عمل می شود.
🍃کانال یک شیعه
🆔 : @Yek_Shia
یک شیعه | معارفاهلبیت(ع)
نماز به همراه سگ!!! مصداق بارز #اسلام_سکولار!!! تو دلت با خدا باشه، خدارور قبول داشته باش، هرکاری خو
خداوند برتر از آن است که نجاست و عبادت را در یکجا جمع کند.
خاک بر سرتان که از خلاف دین عمل کردنتان خوشحالید.
نتیجه عمل نکردن به کلام فقهاء و علمای دین و نداشتن مرجع تقلید و قبل از آن اعتقاد به احکام اسلامی از جمله تقلید، این می شود. این افراد بدلیل عمل نکردن به دستورات مراجع، که در حقیقت همان دستورات اهل بیت(ع) است، آن دنیا سخت پشیمان خواهند شد.
💥کانال یک شیعه
عضو شوید و منتشر کنید:👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1390936433Cb40573a9ae
🆔 : @Yek_Shia
💢آیتالله خامنهای طلایهدار تحلیل واژگان در استنباط فقهی
✔️حجتالاسلام والمسلمین خالد الغفوری:
🔹مشابه روش حضرت امام در ایجاد ارتباط بین آیات و روایات را رهبر معظم انقلاب دارند که از جمله مباحث مهم در این زمینه تحلیل واژگان است. به طور مثال ذیل آیه جزیه اکثریت فقها کتاب را به تورات و انجیل معنا کرده و حتی علامه حلی آن را مجمع علیه دانسته است اما رهبر انقلاب تعبیر تورات و انجیل از «من الذین اوتوا الکتاب» را از باب غلبه وجود میدانند؛ چرا که در جزیره العرب آن زمان دو گروه مسیحی و یهودی بودند اما طبق قاعده اصولی غلبه وجود موجب انصراف نمیگردد بلکه غلبه استعمال است که موجب انصراف میشود.
🔸ثمره این تحلیل واژه توسعه در معنای اهل کتاب و احکام مخصوص به آنها است. از دیگر نتائج این است که کتاب توسعه معنایی پیدا میکند و شامل هر کتاب آسمانی حتی مشتمل بر مواعظ و توصیههای اخلاقی و نه فقط کتاب تشریعی میشود؛ چرا که مردا از کتاب نشانه توحید است و بنابراین افرادی که تابع پیامبر صاحب کتاب قبلی هستند نیز اهل کتاب محسوب میشوند.
🔹این توسعه چند مرحلهای مختص به رهبر معظم انقلاب است. چنین موشکافی واژهای از قرآن یک نو آوری دقیق و فقیهانه است. قبل از ایشان در چنین مسائلی بحثی نشده بود و ایشان یک بحث مفصل و مستدل و ظرفیتهای دلالی جدید را مطرح کردند و این اجتهاد تاسیسی _بر خلاف اجتهاد ترجیحی که نوآوری در آن وجود ندارد_ و یکی از معیارهای اجتهاد است.
👈 ادامه مطلب: http://ijtihadnet.ir/?p=71795
🆔 https://eitaa.com/ijtihad
یک شیعه | معارفاهلبیت(ع)
💢آیتالله خامنهای طلایهدار تحلیل واژگان در استنباط فقهی ✔️حجتالاسلام والمسلمین خالد الغفوری: 🔹م
فقط یک نمونه از نبوغ علمی مقام معظم رهبری(حفظه الله) و تسلط بالای ایشان به علوم مختلف قرآنی،فقهی و اصولی👆
هدایت شده از کانال رسمی علی شریفی
38.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در مسیر منزل مولوی پردل باخرزی جهت مناظره و مباهله
کمتر از یکساعت دیگر پخش زنده از طریق صفحه اینستاگرامی این جانب
📚 دانلود مجلدات «الغدیر فی الکتاب و السنة و الادب»
✍️مولف:عبدالحسین الامینی النجفی
📖تعداد مجلدات:۱۱
🔻زبان:عربی
دانلود نسخه عربی جلد۱
دانلود نسخه عربی جلد۲
دانلود نسخه عربی جلد۳
دانلود نسخه عربی جلد۴
دانلود نسخه عربی جلد۵
دانلود نسخه عربی جلد۶
دانلود نسخه عربی جلد۷
دانلود نسخه عربی جلد۸
دانلود نسخه عربی جلد۹
دانلود نسخه عربی جلد۱۰
دانلود نسخه عربی جلد۱۱
📗ترجمه الغدیر
📝مولف: مرحوم علامه عبدالحسین امینی
✍️مترجم:محمد تقی واحدی
📖تعداد صفحات:۴۲۷۶
🔻زبان:فارسی
دانلود نسخه فارسی
✂️الْغَدیر فِی الْکِتابِ وَ السُّنّة وَ الْاَدَب، معروف به الغدیر کتابی به زبان عربی با موضوع اثبات امامت و خلافت بلافصل امام علی علیه السلام در واقعه غدیر، نوشته علامه عبدالحسین امینی رضوان الله علیه. این کتاب در ۱۱ جلد تنظیم شده و جلد نخست، به بررسی سند حدیث غدیر اختصاص دارد. مرحوم امینی حدیث غدیر را یقینآورترین و متواترترین حدیث منقول از پیامبر صلی الله علیه و آله میداند. وی بدین منظور سند حدیث را از صحابه و تابعان تا علمای قرن چهاردهم قمری با تکیه بر منابع اهل سنت ذکر میکند. او در جلد اول نام ۱۱۰ تن از صحابه پیامبر و ۸۴ تن از تابعانِ روایتکننده واقعه غدیر را گردآورده است. مرحوم امینی در شش جلد بعدی، شاعران غدیر را معرفی و اشعار آنها را نقل کرده است. و در نهایت در جلدهای پایانی، ضمن ادامه معرفی شاعران غدیر، به برخی از اختلافات شیعه و اهل سنت مثل جایگاه خلفای سه گانه و نقدهای شیعیان بر آنها، فدک، ایمان ابوطالب، تحلیل رفتارهای معاویه بن ابوسفیان و... میپردازد.
الغدیر فی الکتاب و السنة و الادب»، به معنای «غدیر در کتاب [= قرآن]، سنت، و ادبیات» است. به باور علامه امینی، این عنوان برای این کتاب بدین معناست که اگر کسی منکر حدیث غدیر و امور وابسته به آن شود، در واقع منکر قرآن، سنت، ادبیات، تاریخ و مجمع علمی شعر عرب شده است.
🌐کتابخانه شیعه
🆔 https://eitaa.com/ijtihad
غدیر در منابع تاریخی اهل سنت.pdf
678.5K
🔖غدیر در منابع تاریخی اهلسنت
🔻در این فایل میخوانیم:
* اهمیت غدیر
* مورخان و منابعی تاریخی که به جریان غدیر پرداختهاند
* مواردی از گزارشهای منابع تاریخی درباره غدیر و حدیث الولایه
* برخی آثار اختصاصی دانشمندان اهلسنت درباره غدیر
* آنچه مورخان درباره غدیر و حدیث ولایت گفتهاند
* چرا مورخین اهلسنت به وضوح و مفصل به ماجرای غدیر نپرداختهاند
* پاسخی به منکرین؛ سخنانی از دانشمندان اهلسنت
🆔 https://eitaa.com/ijtihad
💢 ذکر خلافت امام علی (ع) در تفسیر قرآن اهل سنت
✍️استاد سید احمد مددی:
«يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ» قَالَ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ ص عَقَدَ عَلَيْهِمْ لِعَلِيٍّ بِالْخِلَافَةِ- فِي عَشَرَةِ مَوَاطِنَ، ثُمَّ أَنْزَلَ اللَّهُ «يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا- أَوْفُوا بِالْعُقُودِ الَّتِي عُقِدَتْ عَلَيْكُمْ لِأَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ ع» تفسير القمي، ج1، ص: 160
این تفسیر می گوید: پیغمبر در ده موطن عقد بستند. میخواهد بگوید این آیه ناظر است به آیات سابق، یکی از آیات سابق اولین موطنش «انذر عشیرتک الاقربین» است. در کتاب روح المعانی آلوسی ذیل آیه «بلغ ما انزل الیه» اینچنین آمده است: و أخرج ابن مردويه عن ابن مسعود قال: كنا نقرأ على عهد رسول اللّه صلّى اللّه عليه و سلّم يا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ أن عليا ولي المؤمنين وَ إِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ و خبر الغدير عمدة أدلتهم على خلافة الأمير كرم اللّه تعالى وجهه
روح المعاني في تفسير القرآن العظيم، ج3، ص: 359
خیلی عجیب است که این آلوسی که ضد شیعه است حدیث را رد نمیکند، این هم خیلی عجیب است. امیرالمومنین (ع) را خداوند به گونهای قرار داده که دشمن و دوست فضایل ایشان را نقل میکنند. آلوسی چون در بغداد هم بوده و مواجه با شیعه هم بود و خیلی ضد شیعه است.
عبدالله ابن مسعود ضد شیعه نیست اما همراه اهل بیت (ع) هم نیست، همراه امیرالمومنین نیست، مخصوصا یک مدتی هم کوفه و اوضاعی که داشت. حتی میگویند اُتی بصحیفة فیها فضائل فامر، گفتند این حدیث مال عبدالله ابن مسعود است، می گویند عبدالله ابن مسعود یک مقدار حدیث فضائل بردند گفته این مرادشان فضائل اهل بیت است، و این مخالف است دستور دادند پاکش بکنند، نه این معلوم نیست، بله از عبدالله ابن مسعود این نقل شده: «ما رآه المسلمون حسنا فهو عند الله حسنٌ و لقد القی الله یا الهم الله قلوب المسلمین ان یتخذوا ابابکر». این از او نقل شده است که این الهام الهی است. علی ای حال می خواهم بگویم خیلی با ما نیست، اما عجیب است که نقل بکند که خلافت ابابکر مما الهم الله یا مما اوحی الله است!
ظاهرش این است که جزو قرآن است، خود اهل سنت مصر اند که قرآن عبدالله ابن مسعود اختلافش با این قرآن موجود زیاد است؛ در این مصائب سجستانی 25 صفحه، 30 صفحه فقط اختلافات قرآن عبدالله ابن مسعود با همین قرآن عثمان را گفته است.
ابن مردویه از بزرگان و شیوخ آنهاست، شیوخ دیگر توثیق نمیخواهند، ابن مردویه 230، 240 است.
واقعاً اعجاز الهی است که در زبان عبدالله ابن مسعود جاری بشود که «كنا نقرأ على عهد رسول اللّه ...»، مخصوصاً میدانید که عبدالله ابن مسعود کسی است که میگوید: من هفتاد سوره قرآن را به گوش خودم از زبان رسول الله شنیدم،
ممکن است عدهای بگویند: این روایت تاویل است، معلوم نیست تأویل باشد، واقعا ریشه قرآنی دارد. عدهای میگویند این آقایانی که متهم به غلو اند اینگونه نقل میکنند! این طور نیست، اینها بزرگان هستند و ماها عقلمان به این حرف ها نمیرسید، خیلی عجیب است. ابتدائا تصور میکردیم روایت ضعیف است و خط تاویلی است! از جنس تنزیل است نه تاویل.
احتمال دارد تفسیر رسول الله (ص) باشد. این حدیث ابوسعید خدری است، در بخاری هم هست، از پیغمبر نقل کردند:
وَ رَوَى مُسْلِمٌ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ: أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ قَالَ: لَا تَكْتُبُوا عَنِّي غَيْرَ الْقُرْآنِ وَ مَنْ كَتَبَ عَنِّي غَيْرَ الْقُرْآنِ فَلْيُمْحِهِ، وَ حَدِّثُوا عَنِّي وَ لَا حَرَجَ، وَ مَنْ كَذَبَ عَلَيَّ مُتَعَمِّداً فَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنَ النَّارِ.
گفتند: اگر حدیثی را از پیغمبر شنیدیم و غیر از قرآن است پاک بکنیم. ظاهرا در زمان رسول الله وقتی قرآن را عدهای نوشتند بعضی از تفسیرهای رسول الله را هم در قرآن نوشتند، «أن عليا ولي المؤمنين» از آن تفسیر رسول الله است. پیغمبر فرمودند که شما اگر از من چیزی نوشتید از زبان من به عنوان تفسیر، آنها را پاک بکنید، کتاب الله خالص بشود نه این که هر حدیثی که از من نوشتید پاک بکنید، آن مراد نیست.
همین الان مصحفهای قدیمی که هستند - که اصطلاحا مصاحف عهد اموی میگویند - من دیدم، همین مصحفی که از یمن است که احتمال میدهند سال 20 نوشته شده است، مثلا «هذه» دارد، بعد دیدند روی کلمه هذه خط زده است، همین متن قدیمی که جز متون قدیمی قرآن است، احتمال میدهم همان قرآنی است که زمان عمر نوشته و به دخترش داده احتمالا و الان هم در مصاحف ما هذه برداشته شده است. این «هذه» را شاید پیغمبر خواندند به عنوان تفسیر و اینها نوشتند، سپس خط زدند. اینجا هم ممکن است به عنوان تفسیر بوده بعدها پاک کردند.
🆔@ostadmadadi
🆔 https://eitaa.com/ijtihad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️🎥نظر وهابیت درباره #یزید
❌ دفاع جانانه #آل_شیخ مفتی اعظم وهابیون عربستان از یزید
#یزید #محرم #آل_شیخ #وهابیت
🌐 کانال رسمی حجت الاسلام حبیب عباسی
🔰 لینک کانال تلگرام:
🔘 t.me/abbasi110
🔗 لینک عضویت در کانال ایتا :
https://eitaa.com/joinchat/2822176777C6bbe7a3c68
🆔️ @abbasi110110
📿جایگاه علمای شیعه در زمان غیبت:
یَأْتِی عُلَمَاءُ شِیعَتِنَا اَلْقَوَّامُونَ بِضُعَفَاءِ مُحِبِّینَا وَ أَهْلِ وَلاَیَتِنَا یَوْمَ اَلْقِیَامَةِ وَ اَلْأَنْوَارُ تَسْطَعُ مِنْ تِیجَانِهِمْ عَلَی رَأْسِ کُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمْ تَاجُ بَهَاءٍ قَدِ اِنْبَثَّتْ تِلْکَ اَلْأَنْوَارُ فِی عَرَصَاتِ اَلْقِیَامَةِ وَ دُورِهَا مَسِیرَةَ ثَلاَثِمِائَةِ أَلْفِ سَنَةٍ فَشُعَاعُ تِیجَانِهِمْ یَنْبَثُّ فِیهَا کُلِّهَا.
امام حسن عسکری(علیه السلام) فرمود:
علمای شیعیان ما که محبّین و اهل ولایت ناتوان ما را مدیریت و سرپرستی می کنند، در حالی وارد صحنه قیامت می شوند که نور از تاج سرشان میتابد، و بر سر هر کدام تاجی زیباست، و این انوار در تمام عرصه و سرای قیامت تا مسیر سیصد هزار سال پخش میشود، و پرتو نور آن تاجها، تمام صحنۀ قیامت را در بر میگیرد.
تفسیر الإمام العسکری - علیه السلام -، ص ۳۴۵، ح ۲۲۶
https://eitaa.com/ali_hoshyar
هدایت شده از روضات الجنات
🔹 اخباری گری
❤️ عزیز من !
🔹 دقیقا با خبر واحد ظنی چطور به عقیده جزمی یقینی می رسی؟
🔹 برای مردم اعتقاد سازی نکنیم!
🍃🌺🍃
@raozat
🍃🌺🍃
🔻 عضو کانال تخصصی روضات الجنات شوید 🔻
https://eitaa.com/joinchat/1992818820Ceb4024734a