eitaa logo
امامت و امارت
183 دنبال‌کننده
84.6هزار عکس
47.2هزار ویدیو
4.1هزار فایل
گزارش شخصی امامت وامارت پردیسان
مشاهده در ایتا
دانلود
فتوحات مکیّه در تاریخ ۲۰ رمضان سال هشتم هجری قمری فتح مکه توسط پیامبر اکرم صلّےالله‌علیه‌وآله رخ داد. فتح مطلق که مقدمه آن فتح مبین در صلح حدیبیه بود، فتحی یسیر که در حقیقت با تسلیم مکیان همراه بود بدون مقاومت. رویای پیامبر صادق آمد که داخل مسجدالحرام می‌شود در حال امنیت با سرهای تراشیده و شارب کوتاه شده بدون خوف و این در آیه ۲۷ سوره فتح وعده شده بود درحالیکه پیامبر موقع هجرت غمگین وطن بود و خداوند در سوره قصص وعده بازگشت فاتحانه را به او داد (لرادک الی معاد). پیامبر به جای انتقام، زکات فتح را عفو و رحمت قرار داد و فاتحین را مدیریت کرد که به انتقام روی نیاوردند و کسانیکه او را اخراج کرده بودند به عنوان طلقاء آزاد کرد و دولتی جوان و حزب الهی را نصب و تعیین کرد و در راس آن فرمانداری ۲۰ ساله به نام عتاب بن اسید گماشت که پیرمردها ناراحت شدند اما پیامبر در حمایت او بیانیه‌ای صادر کرد و شایستگی را به سن و سال ندانست و از شایستگی‌ها بی‌شمار او در علم و جسم شمرد و جوانگرایی خودش را در این شهر راهبردی نشان داد. این عمل در حقیقت به کلیه انقلابیون جهان آیین‌نامه فتح و ظفر را آموخت تا در فتوحات مکیه به ستم و انتقام دست نزنند و عفو و استغفار و تسبیح و تحمید و توبه را به عنوان جشن معنوی پیروزی قرار دهند و در عوض مردم فوج فوج به دین خدا داخل می‌شوند و پایگاه مردمی برای دین درست می‌شود و این یعنی مردم سالاری واقعی دینی. آیا ابن عربی هم در فتوحات مکیه همین فتح را روایت می‌کند یا به روایت فتح آوینی روی آوریم؟ هر روایتی را تو انقلابی فاتح خواستی قرائت کن ولی فتح را تداوم بده به خصوص که فتح قدس و سایر سنگر های کلیدی جهان نزدیک است، مثل داعش عمل نمی‌کنیم و همانند پیامبر اکرم صلّےالله‌علیه‌وآله عمل خواهیم نموند. ✍️ @Qavami
شب‌های قدر برای هم دعا کنیم و یکدیگر را ببخشیم و حلال کنیم، خداهم ما را می‌بخشد و دعاهایمان را مستجاب می‌کند و مشکلاتمان را حل می‌کند. 🤲 @Qavami
شهید مرتضی مطهری: علی علیه السلام در بستر افتاده و ساعت به ساعت حالش وخیمتر می‌شود و سموم روی بدن‌ مقدس علی علیه السلام بیشتر اثر می‌گذارد. اصحاب ناراحتند، گریه می‌کنند، ناله می‌کنند ولی می‌بینند لب‌های علی خندان و شکفته است، می‌فرماید: " «و الله ما فجأنی من الموت وارد کرهته و لا طالع انکرته ، و ما کنت الا کقارب ورد ، و طالب وجد» نهج‌البلاغه، نامه ۲۳ به خدا قسم آنچه بر من وارد شده‌ است، چیزی که برای من ناپسند باشد نیست، ابدا! شهادت در راه خدا همیشه آرزوی من بوده و برای من چه از این بهتر که در حال عبادت شهید شوم‌. «و ما کنت الا کقارب ورد، و طالب وجد» علی یک مثلی می‌آورد که عرب با این مثل خیلی آشنا بود و آن این است که عرب در بیابان‌ها و به طور فصلی زندگی می‌کرد و وقتی در یکجا آب و علف برای حیوانات و حشمش پیدا می‌شد، تا وقتی که آب و علف بود در آنجا می‌ماند، بعد در جای دیگری آب و علف پیدا می‌کرد و می‌رفت. چون روزها خیلی گرم بود، گاهی شب‌ها برای پیدا کردن نقطه‌ای که آب داشته باشد می‌رفتند، یعنی شب‌ها دنبال آبگردی بودند (قارب به چنین کسی می‌گویند) حضرت به مردم‌ می‌گوید: ای مردم! برای کسی که در شب تاریک دنبال آب بگردد و ناگهان‌ آب را پیدا کند، چه سرور وشعفی دست می‌دهد؟ مثل من، مثل عاشقی است که به معشوق خود رسیده و مثل‌ کسی است که در یک شب ظلمانی آب پیدا کرده باشد." دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند و اندر آن نیمه شب آب حیاتم دادند چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی آن شب قدر که این تازه براتم‌ دادند این بیت همان «فزت و رب الکعبة» را می‌گوید: "از غصه‌ نجاتم دادند" یعنی «فزت و رب الکعبة». به مناسب تقارن شهادت مرتضی مطهری و مرتضی علی علیه السلام. ✍️ @Qavami
احیآد قدر شب 21-مسجد فاطمه الزهراء س پردیسان - قلب سلیم شرط درک قذر وقرآن.MP3
16.49M
منبر شب ۲۱ رمضان مسجد فاطمه الزهراء پردیسان موضوع: قلب سلیم شرط درک قرآن در لیله القدر @Qavami
امشب سر مهربان نخلی خم شد در کیسه به جای نان و خرما غم شد در خانه دور بیوه ای شیون کرد همبازی کودک یتیمی کم شد
روز جهانی مطبوعات(سوم ماه مه) طبع یعنی چاپ و نشر مطبوعه یعنی چاپ شده مثل کتاب، مجله و روزنامه و... برای استفاده عموم و آگاهی بخشی به مردم که قانون اساسی آن را از وظائف دولت شمرده است و گفته باید آزاد باشد مگر مخل به مبانی اسلام و مصالح عمومی باشد. البته دنیای مجازی تا حدودی مطبوعات را محدود کرده است ولی قدرت حذف آن را ندارد بلکه برای استناد سازی نیازمند آن‌ها است. اصولا تا مجله و کتاب نباشد ده‌ها کانال و صفحه اجتماعی با هزاران دنبال کننده هیچ کدام اثر علمی ماندگار رزومه ساز علمی محسوب نمی‌شوند. لذا در ام‌القرای قم، شهرک چاپ و نشر با وسعت تمام تاسیس شده است. و اصولا بدون مطبوعات نمی‌توان علم را ازقم و تهران و دیگر شهرها به جهان اسلام و انسان رساند. قم باید بارانداز تولیدات مطبوعات باشد و سلفچگان نیز از ابتدا بدین رویا پرداخته شد ولی از آن آرمان دور شده است، می‌توان و باید احیا گردد و البته محتوای مطبوعات نباید زرد باشد، نباید به هر حیله دنبال مخاطب بود مثل دروان اصلاحات که می‌خواستند طبق معیارهای جامعه مدنی شش میلیون تیراژ روزانه رورنامه داشته باشند، این کمیت بالا از کیفیت میکاست مگر با نشر مطالب موهن که جذاب و متفاوت باشد. همچنین دولت باید کاغذ را آسان در دسترس بگذارد و چاپ مطبوعه را آسان و ارزان نماید و اگر درجه شرح صدر هم بالاتر رود، جذابیت‌های مطبوعات بالاتر می‌رود. ✍️ @Qavami
امام حسن علیه السلام بعد از غسل دادن پدر و کشتن قاتل پدر در روز عروج عیسی و وفات موسی یعنی ۲۱ رمضان به امامت رسید و خطبه قدرت خواند و معاویه را به نبرد طلبید. ✍ عليه السلام @qavami
آغاز امامت حسن بن علی ع ✍️امام حسن مجتبی(ع) به عنوان وصی و جانشین پدرش حضرت علی(ع) بر فراز منبر رفت و خطبه غرّایی ایراد کرد. آن حضرت در فرازی از خطبه اش فرمود: در شب گذشته مردی رخت از جهان بست که هیچ یک از پیشینیان در انجام وظیفه، بر او پیش دستی نگرفتند و آیندگان هم نتوانند پا به پای او به کارهای خویش بپردازند. او در رکاب پیامبرخدا(ص) پیکار می کرد و در پاسداری از او، از خودگذشتگی نشان می داد و رسول خدا(ص) وی را پرچم دار خود قرار می داد و جبرئیل از طرف راست و میکائیل از جانب چپ از او نگهبانی می کردند و او از میدان نبرد باز نمی گشت تا خدای متعال به کمک او لشکر اسلام را پیروز می ساخت. علی(ع) در شبی از دنیا رفت که در آن شب عیسی(ع) به آسمان صعود کرد و یوشع بن نون، وصی موسی(ع) درگذشت. وی در حالی جهان را وداع گفت که برای خویش سیم و زری باقی نگذاشت. در این هنگام، گریه گلوگیر امام حسن(ع) شد و شروع کرد به گریستن و مردم نیز با او همآوا شده و مسجد اعظم کوفه، یک پارچه گریه و ناله شد. آن حضرت سپس خطبه اش را ادامه داد و درباره خودش نیز مطالبی فرمود و در پایان با این جملات، سخنرانی اش را به پایان رسانید: أنا من اهل بیت فرض الله مودّتهم فی کتابه، فقال تعالی: "قُلْ لا أسئَلُکُمْ عَلَیْهِ أجْراً اِلاّ الْمَوَدَّهَ فِی الْقُرْبی و مَنْ یَقْتَرِفْ حَسَنَهً نَزِدْ لَهُ فیها حُسْناً"، فالحسنه مودّتنا اهل البیت(ع). @Qavami
احیاء شب 21-زیتون 1 پردیسان - مانع شدن از سبقت بیگانگان در عمل به قرآن.MP3
25.19M
احیاء شب ۲۱ رمضان زیتون یک پردیسان موضوع: دو قرآن مکتوب و ناطق عامل هر نوع پیشرفت @Qavami
شیخ حر عاملی در تاریخ ۲۱ رمضان۱۱۰۴هق وفات شیخ حر عاملی صاحب وسائل الشیعه است او از محمدون ثلاث دوم (در کنار مجلسی و فیض کاشانی) است که احادیث را جمع کرده اند او از نسل شهید کربلا حر ریاحی است از لبنانی‌های اهل جبل عامل است که کتابش را «چکش فقها» لقب داده‌اند چون ابزار اصلی استنباط هر فقیه است که احادیث از طهارت تا دیات را با نظم فقهی چیدمان کرده است. وفات در روز شهادت امیرالمؤمنین و امامت حسن بن علی علیه السلام و دفن در حرم رضوی او را خوش عاقبت کرد همه مجتهدان مدیون اویند. طوبی له و حسن مآب. ✍ @qavami
زیتوان شب22.MP3
5.41M
زیتون1پردیسان - شب22رمضان - بعد از جماعت و افطار - صوم بی ریا و شاد✍️ @Qavami
حسنین (ع) از دفن پدر بر میگشتند . نابینایی را دیدند . صحبت از فردی کرد که هر شب می آمده و به او کمک میکرده است . مشخصات آن فرد را داد . گفت: وقتی کنار من مینشست می فرمود :"مسکین ،جالس مسکینا،غریب جالس غریبا"در مانده ای با درمانده نشسته و غریبی همنشین غریبی شده است. حسنین (ع)فرمودند:ای مرد آن فرد پدر ما امیرالمومنین (ع)بوده ،دیگر منتظر او نباش...آمد کنار قبر علی (ع)دعا کرد و گریست و همان جا از دنیا رفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آیت الله جوادی آملي: 📔🌻 فرمود هیچڪدام از این نماز پنج‌گانہ ڪار نماز شب را نمی‌ڪند. پاها استوارتر! دل‌ها شفاف‌تر! قلب‌ها گوهربارتر! 📕🌹 اگر اشڪے هست، بالأخرہ آن سوزِ دل را این اشڪ باید بنشاند، گرچہ بعضے گفتند هرگز ممڪن نیست ڪہ سوزِ دل با اشڪ چشم نشاندہ شود؛ ولے بالأخرہ ڪمڪ می‌ڪند. بہ قول حافظ: گریہ شام و سحر، شڪر ڪہ ضایع نگشت قطرہ ی باران ما، گوهر یڪ دانہ شد 📗🍃 لذا حضرت فرمود ڪہ شرف مؤمن در سحرخیزے اوست! 📙🍁 اگر ڪسے سحرخیز بود، طرز فڪر، گفتار، رفتار، نوشتار و مَنش او هـمه آموزندہ است؛ نہ بیراهـہ می‌رود و نہ راہ ڪسے را می‌بندد.
✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨ ✨ ⭕️وسعت «علم غيب» (ع) تا چه حدّ است و چرا جزئيات آن را برای همگان بيان نكرده است؟ 🔶 (ع) در بخشی از خطبه ۱۷۵ «نهج البلاغه» به گوشه اى از علم خود به «اسرار غيب» و «حوادث آينده» اشاره كرده، میفرمايد: «به خدا سوگند! اگر بخواهم مى‌توانم هر يك از شما را از آغاز و پايان كارش و از تمام شئون زندگانى اش آگاه سازم؛ ولى از آن میترسم كه اين كار، سبب كافر شدن شما به رسول خدا(ص) شود [و درباره من غلوّ كنيد و آن حضرت را به فراموشى بسپاريد]»؛ 🔷در حديثى مى‌خوانيم: روزى پيامبر اكرم(ص) نشسته بود که (ع) وارد شد، پيامبر(ص) فرمود: «تو به عيسى بن مريم(ع) شباهتى دارى [از نظر زهد و عبادت] و اگر از اين بيم نداشتم كه گروه هايى از امتم درباره تو [غلوّ كنند و] همان بگويند كه درباره عيسى بن مريم گفتند، سخنى درباره تو مى‌گفتم كه از كنار هيچ جمعيّتى از مردم عبور نمیكردى، مگر آنكه خاك زير قدم هاى تو را براى تبرّك بر میگرفتند!».[۱] 🔷امام(ع) در ادامه اين بحث به دو نكته اشاره مى‌فرمايد: نخست اينكه من اين اسرار را در اختيار گروهى از خاصّان با ايمان و پرظرفيت و سرّ نگهدار میگذارم و ديگر اينكه من آنچه میگويم از خودم نمى گويم؛ را از (ص) شنيده ام؛ در قسمت اوّل میفرمايد: «آگاه باشيد! من اين اسرار را به خاصّانى كه از عدم انحراف و غلوِّ آنها در حق خود مطمئنم خواهم سپرد». اين گروه، افرادى همانند «كميل بن زياد»، «رشيد هجرى»، «اصبغ بن نباته»، «ميثم تمّار» و «حبيب بن مظاهر» بوده اند كه هر يك حافظ بخشى از اين اسرار محسوب میشدند. در تاريخ زندگى آنها میخوانيم كه در مواقع حسّاسى پرده ها را بالا مى زدند و گوشه اى از آن اسرار را فاش میكردند كه در تواريخ مذكور است. هنگامى كه شاگردان ايشان، حامل چنين اسرار و داراى چنين مقاماتى باشند، پيداست كه استاد آنها در چه پايه و مقامى بوده است!! 🔷سپس به مطلب دوّم پرداخته، میفرمايد: «به خدايى كه محمّد(ص) را به حقّ برانگيخت و او را از ميان مردم برگزيد، سوگند ياد میكنم كه من سخنى جز راست نمیگويم و (ص) همه اينها را به من تعليم داد و از هلاكت آن كس كه هلاك میشود و نجات آن كس كه نجات مى‌يابد و پايان اين امر [خلافت] مرا آگاه ساخته، [خلاصه] هيچ حادثه اى بر من نمیگذرد، مگر اينكه او آن را در گوشم فرو خوانده و علم آن را در اختيارم گذارده است». 🔴آيا (ص) در مورد اين اسرار به صورت بيان جزئى و مشروح هر واقعه بوده يا اينكه آن حضرت، اصول و كلياتى به (ع) آموخت كه از هر بابى هزار باب گشوده میشد و يا اينكه موارد، مختلف بود، گاه به اصول كلى قناعت میكرد و گاه به جزئيات مى پرداخت؟ احتمال سوّم نزديك تر به نظر میرسد. اين مطلب دقيقاً بر ما روشن نيست و خدا و رسولش از آن آگاه ترند؛ ولى اين قدر میدانيم كه (ع) در موارد مختلف پيشگويی های فراوانى نسبت به آينده كرده كه همه آنها دقيقاً واقع شد و نمونه هاى مختلفى از آنها در خطبه هاى متعددى از «نهج البلاغه» بيان شده است كه اگر گردآورى شود، خود، كتاب جالب و پرمعنايى خواهد شد. البتّه همانگونه كه ذكر شد، هيچ يك از اينها علم غيب ذاتى ـ كه مخصوص خداوند متعال است ـ نمیباشد؛ بلكه آموزه هايى است كه از آموزگار بزرگى همچون (ص) به آن حضرت رسيده و به تعبيرى كه در خطبه ۱۲۸ آمده است: «إِنَّمَا هُوَ تَعَلُّمٌ مِنْ ذِی عِلْم»، میباشد.[۲]،[۳] پی نوشت: [۱] الكافی (كلينى، محقق/مصحح: غفارى، على اكبر و آخوندى، محمد، دارالكتب الإسلامية، چ۴) ج۸، ص۵۷ (رسالة منه إليه أيضا). [۲] براى توضيح بيشتر در زمينه علم غيب و چگونگى علم پيامبران و امامان به کتاب پيام امام اميرالمومنين(ع)‏، مكارم شيرازى، ناصر، تهيه و تنظيم: جمعى از فضلاء، دارالكتب الاسلاميه‏، تهران‏، چ۱‏، ج۵، ص۳۶۶ رجوع فرماييد. [۳] گردآوری از: پيام امام اميرالمومنين(ع)‏، مكارم شيرازى، ناصر، تهيه و تنظيم: جمعى از فضلاء، دارالكتب الاسلاميه‏، چ۱، ج۶، ص۵۳۳ منبع: وبسایت‌آیت‌الله‌مکارم (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
آیا حاضریم ۴۰روز مانند حضرت زهرا(س) درب خانه‌ها را بزنیم و کنیم؟ *شاخص بلوغ انسان «» و « نسبت به جامعه» است علامت بلوغ یک انسان این است که بفهمد زندگی‌اش به حرکت جمع وابسته است و او هم نسبت به این حرکت جمعی، مسئولیت دارد. انسان نه‌تنها نسبت به جامعه، نباید باشد و نباید جامعه‌ترس یا جامعه‌گریز باشد بلکه باید نسبت به جامعه، حساس باشد و کند. ما نسبت به جامعۀ خودمان خیلی باید حساس باشیم. متأسفانه در هیئت‌ها و مساجد ما اصلاً این رسم نیست که بگویند: «الان نزدیک انتخابات است، بیایید چهل روز تا انتخابات، مثل حضرت زهرا(س) که روشن‌گری می‌کرد، برویم تک‌تک با افراد مختلف، صحبت کنیم و روشن‌گری کنیم.» . اگر شما بگویید: «یا حضرت زهرا! کاش ما آن زمان بودیم و شما را یاری می‌کردیم» خواهند فرمود: الآن هم مثل همان زمان است! شما ببینید من، در آن زمان چه‌کار کردم؟ شما هم همان کار را انجام بدهید... برخی از ما حتی این‌قدر زحمت نمی‌کشیم که با موبایل خودمان با چهل نفر بگیریم و گفتگو کنیم، یا در شبکه‌های اجتماعی، با افراد مختلف، گفتگو کنیم و روشن‌گری کنیم! آیت‌الله شاه‌آبادی(ره)-استاد حضرت امام(ره)- می‌فرمود: راه این است که هر کسی برود را-به این راه- بیاورد (شذرات‌المعارف/ ص۶۱ ) آیا شما تا بحال شده است که به‌خاطر خدا بروید درِ یک خانه‌ای را بزنید و آنها را به حق دعوت کنید و آنها نپذیرند یا مسخره کنند؟ یا بگویند «اصلاً چرا آمدی درِ خانۀ ما را زده‌ای؟» و شما دست خالی و بی‌نتیجه برگردی؟ آیا تا حالا در این راه، شنیده‌اید 🇮🇷کانال بصیرت روبیکا : @basirat1404
🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻 نسخه ی امام علی علیه السلام برای دفع و بدتر از کرونا 👇👇👇 🔆خطبه ۱۷۸ نهج البلاغه🔆 🔶و ایمُ الله، مَا کَانَ قَومُُ قَطُّ فِی غَضِّ نِعمَةِِ مِن عَیشِِ فَزالَ عَنهُم إلّا بِذُنوبِِ اجتَرَحوها......... 🔶به خدا سوگند هرگز ملتی از ناز و نعمت زندگی گرفته نشدند، مگر به کیفر گناهانی که که انجام داده اند ، زیرا خداوند بر بندگان خود ستم روا نمی دارد، اگر مردم به هنگام نزول بلاها و گرفته شدن نعمت ها به درستی نیت در پیشگاه خدا زاری کنند و با قلب های پر از محبت از خداوند درخواست عفو نمایند آنچه از دستشان رفته باز خواهند گشت، و هرگونه فسادی اصلاح خواهد شد. 📚ترجمه مرحوم دشتی صفحه ۳۴۱
✨امام علی (علیه السلام) به تمام شیعیان تا روز قیامت می فرماید مرا اینگونه یاری دهید✨ نامه ۴۵ نهج البــــلاغه: «الا و انّ امامکم قد اکتفی من دنیاه بطمرین و من طعمه بقرصین»  بدانید امام شما که من علی هستم از دنیای خودش به دو جامۀ کرباسین کهنه و به دو قرص نان بسنده کرده  «الا و انکم لا تقدرون علی ذلک»  بله شما قدرت این که عین من علی رفتار کنیـد ندارید «ولکن اعینونی بورع و اجتــهاد و عفــّة و سدادٍ»  ولکن مرا کمک دهید و با من همراهی کنید در ◀️پیشه کردن پرهیزکاری، ◀️ورع، ◀️در اجتهاد و تلاش و سخت کوشی، ◀️در عفت و پاکدامنی ◀️ و در سداد و راستی.  🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
🔰🔰🔰 روحانی مجری برنامه شبکه یک عصر دیروز گفت: خدا از گناه بدش میاد نه از گناهکار و ما هم اینگونه باشیم! پس یعنی : خدا از شمر بدش نمیاد بلکه از عملش که کشتن امام حسین ع بود بدش میاد! خدا از محمد رضا پهلوی از رضا شاه از صدام از ... از ترامپ بدش نمیاد بلکه از دستور دادنش به کشتن حاج قاسم بدش میاد! 👇👇👇 هم گناه نزد خدا منفور هست هم گناهکار قبح فعلی و قبح فاعلی... اگر اینگونه نباشد پس گناهکار نباید وارد دوزخ بشه چون ذات گناهکار که منفور خدا نبود.. اینطور مواضع عامه پسند و خارج از دین، جرات دادن مردم به انجام گناه هست و یکجور ترویج اسلام رحمانیِ من در آوردی روحانی(رئیس جمهور) هست. باید نسبت به گناهکار محبت نداشته باشیم.. سلم لمن سالمکم حرب لمن حاربکم...حب فی الله بغض فی الله بحث شیوه برخورد صحیح با گناهکار(نهی از منکر) یک بحث جداگانه ای است...
🔴 اخراج مدیر یک مجتمع با نظارت بازرسان ♦️بعد از استقرار یک تیم پنهان در یکی از مجتمع‌‎های قضایی تهران مشاهده شد در طول یک هفته استقرار این هیات، مدیر مجتمع مذکور یکبار هم از اتاق خود بیرون نیامده و یک مراجعه کننده را نیز نپذیرفته است، از نظر نظارت بر آرا و احکام صادر شده هم کاملا بدون توجه اقدام شده است.  ♦️ با دستور رییس مدیر این مجتمع قضایی اخراج شد. امام خامنه ای در بیان صفات اخیرا فرمودند: ✅ضد فساد باشد کُد از این واضح تر؟!
◻️◽️◻️◽️◻️ شخصی در سنگری مشغول به خدمت است متوجه شود سنگر دیگری نیاز به کمک او دارد، کمکی که فقط از عهده او بر می آید... اگر بگوید من در همین سنگر راحت ترم و اینجا خدمت می کنم... باید بداند که این عمل دیگر نامش خدمت نیست، نفس پروری است، پیروی از علاقه شخصی ست.. والا اگر قصد، خدمت است، باید هرجا که به وجود او نیاز شد بدون تردید و فورا حاضر شود و نقل مکان دهد.. امید فراوان داریم به آمدن جناب رئیسی... شب های دعاست... رهبری فرمود به اجابت یقین داشته باشید... خداوندا بهترین یاور رهبر را بر مسند ریاست جمهوری منصوب نما آمین یا رب العامین🤲