eitaa logo
اعراف
102 دنبال‌کننده
922 عکس
247 ویدیو
19 فایل
وَبَيْنَهُمَا حِجَابٌ ۚ وَعَلَى الْأَعْرَافِ رِجَالٌ يَعْرِفُونَ كُلًّا بِسِيمَاهُمْ ۚ (اعراف/۴۶) لینک کانال‌های آرشیویِ بذل خون،متفکر غریب و میراث: @miras_68 @bazl_61 / @gharib_58 این کانال هم تولیدی و هم توزیعی است! @aliasgari1378
مشاهده در ایتا
دانلود
دروغ بزرگی که جریان غرب گرا سالها به ملت ایران می گوید ... |صدای ایران 🇮🇷 VOI| 🎙@VOINEWS|@VOINEWS
🔸 ا ☑️ حقیقت نگاه متفکران غربی به انسان ✔️«راسل» به عنوان پیشگاه متفکران غرب انسان‌ها را به مثابه حیوانات گوناگونی می‌داند که با رسانه و آموزش و زور و اغفال باید مدیریت شوند. ✔️ «وبر» هم رسما طرفدار دیکتاتوری بر انسان‌هاست. ویراستی فکرت را دنبال کنید 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 📲وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت
کسی که بدون اطلاع از نظرات و دیدگاه‌های اقتصادی نامزدها رأی میدهد حق ندارد بعداً به شرایط اقتصادی کشور اعتراض کند و از بالا رفتن دلار و پایین بودن حقوق‌ها و ... شکایت کند @hzamanim
با خنده گفت: چقدر میگید بیاید انتخابات معلومه که کارتون خیلی لنگه گفتم: حکومتی که برای رأی ریزی تبلیغات میکنه معلومه که دستش پاکه. رای اگر فرمایشی بود، تبلیغات نمیخواست، خودشون آمارو بالامیبردن. قوی ترین حکومتها حکومتی است که کارش گیر مردمش باشه. @amin_hajipour13700
نفع‌گرایی فردی در انتخابات. https://virasty.com/virastyha/1708420423293465583 ویراستی‌ها را در ویراستی دنبال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 ا ☑️ اصلاح‌طلبی تعریف شفافی ندارد... 🔸جلسه اول از سلسله نشست‌های «بـنیـان قـانـون» با موضوع "جریان‌شناسی فکری قانون‌گذاران در ادوار مجلس شورای اسلامی" با حضور: 👤 حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا باقرزاده ✔️آقای مصباح(ره) یک تنه در مقابله با مبانی اصلاح‌طلبی به میدان آمدند. به جهت اینکه ایشان یک فیلسوف بودند، بیش از دیگران به عمق فاجعه موجود در مبانی پی می‌بردند. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت
با یک جست و جوی ساده در اینترنت، متوجه یک سانسور خبری در مورد افزایش آمار مشارکت در انتخابات خواهید شد. زیرا ادعای مشارکت پایین در انتخابات با تکیه بر آمارهایی که مربوط به حدودا یک ماه قبل است، در صدر اخبار قرار دارد. به راستی چرا خاتمی نگران مشارکت بالای مردم در انتخابات شده است؟ ♨️ در کنار اذعان کارشناسان و تحلیلگران بر این که، نسل جدید و جوان اصلاح طلبان از مدعیان همیشه طلبکار و نفع طلبِ این جریان، به سبب عملکرد بد و سابقۀ غیر دفاعشان عبور کرده و بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو اصرار دارند، محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات که نتیجۀ تَکرار اشتباهاتش را همگان تجربه کرده‌اند، در اظهاراتی عجیب و زودهنگام با تخریب دوبارۀ شورای نگهبان مدعی شد که، چنانچه مشارکت حداکثری تحقق یابد، نشانۀ رضایت از اوضاع و احوال کشور نیست! ✍️ https://eitaa.com/ghebrahimipour
راستش مدتهاست میخواهم درباره دعوت به شرکت در انتخابات چیزی بنویسم ولی نتوانستم. اخیراً احساس میکنم حرف زدن درباره خیلی چیزها دیگر در توان من نیست. به محض اینکه ابعاد پیچیده‌تری از چیزها به روی من گشوده می‌شود، به جای سخن گفتن، لکنت زبان می‌گیرم. اما ... رای خواهم داد و حتی احتمالا به بعضی از کسانی رای خواهم داد که دوره‌ی قبل مانع قرار گرفتن اسم من در لیست نهایی شدند. چرا این جمله را گفتم؟ جهان ما جهان تزاحم و آمیختگی خوب و بد و زیبا و زشت است. ما در دوران عسرت آخرالزمان و گرفتار مکر زمانه‌ایم. شاید کمتر پیش بیاید که سیاهی و سپیدی آنچنان از هم جدا باشد که با یک نگاه بتوان جانب سپیدی را گرفت و به سیاهی لعنت فرستاد. گاهی بین بد و بدتر مجبور به انتخابیم. ما در محاصره‌‌ی اولویتها و فوریتها و مصلحت‌ها هستیم و به همین مقدار هم در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهیم بود. انتخابها در میدان واقعیت پیچیده‌تر از شعرهای رمانتیک و شعارهای سانتیمانتال است. و همین است که "بصیرت" را کمیاب و خواستنی کرده است. به همان میزان که با انتخاب ما رنج‌ها اندکی کاهش یابد، آبروی دین خدا کمتر آسیب ببیند، خِرد و خردمندان کمتر منزوی شوند، فرصت‌طلبان کمتر مجال یابند و... حتی اگر یک رأی از من باعث تقویت جبهه‌ی حق، باعث قوت قلب مادر شهید و باعث ناامیدی شیاطین‌و لبیکی به بزرگ علمدار جبهه توحیدی در تاریخ ظلمانی امروز جهان باشد... به همان میزان در سرنوشت یک جهان سهیم خواهم بود. 🔺️وحید یامین‌پور 🆔️ @yaminpour
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1708706836861884746 حجت‌الاسلام محمد سروش محلاتی، کوشیده پشتوانه‌ی دینی شرکت در انتخابات را نفی کند، در حالی‌که می‌دانیم: ۱. حفظ نظام اسلامی، واجب است. ۲. مقدمه‌ی امر واجب نیز واجب است. ۳. رأی‌دادن به معنی تقویت نظام است. حقیقت این است که او آنچنان گرفتار غرض‌ورزی‌های لیبرالی شده که به انکار واضحات، رو آورده است.
های رقابت سیاسی این دور انتخابات در قم فاخر نیست؟ اصیل نیست؟ ذوق نمی‌کنید؟! اگه بزند و مثلا منان رئیسی رای اول را بیاورد، پیام سیاسی اش جذاب نخواهد بود؟ به معنای دمیده شدن روح مجدد امید، در تلاشهای نیست؟! 🆔 @social_theory
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1708765800817016733 برخلاف دوره‌ی قبل، من به فهرستی که در آن قالیباف و اصحابش باشند، هرگز رأی نخواهم داد؛ حتی اگر این فهرست، حاصلِ «ائتلاف ناگفتمانیِ» برادران پایداری با اینان باشد. انقلابیِ اصیل، «شکست سیاسیِ محتمل» را بر «شکست هویتیِ قطعی» ترجیح می‌دهد. از خدا بهراسید و به منطق حقیقت‌گرایانه‌ی علامه‌ی فقید بازگردید. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
نیمه‌شب انتخباتی شب نیمه‌ی شعبان خیابان صفائیه، چهارراه شهداء، ساعت ۲۱:۲۲ دقیقه. با چند نفر از دوستان بنا گذاشته بودیم تا در فرصت باقیمانده تا انتخابات، میان مردم رفته و از آنان نظرسنجی کنیم تا ببینیم چند نفر مرد میدان هستند؟! نامه‌های طراحی شده را که سیاهه‌ای از دغدغه‌مندی‌ها و هم‌افزایی تفکر انقلابی و نخبگانی در آن دیده می‌شد، به دست داشتیم تا به وقت ملاقات با مردم همیشه در صحنه، بعد از عید مبارکی و لبخندی پنجاه درصدی، تحویل نگاه‌های پرسشگرانه‌شان بدهیم و از واکنش بعضا سردشان در هوای سرد‌تر زمستان، پذیرایی کنیم. نفر اول را که دیدم، خوش و بشی کردم و نامه را با مقدمه‌ای سی‌ ثانیه‌ای تحویلش دادم. رنگ رخساره‌اش خبر از حضور می‌داد ولی دلش بین داشتن و نداشتن تردید داشت. با تردیدی که پشت عینک نه چندان تمیزش دیدم دریافتم که می‌خواهد بپرسد: آیا نخبه‌ی جوانی که دستگیر دوستش که در پریشان حالی و درماندگی افتاده است، وجود دارد تا من او را وکیل بخوانم یا خیر؟ جواب دادم اگر تحقیق کنی هست و اگر نه که باید دل در گروه لپ‌لپ‌های لیستی بسپاری، شاید با نذر و نیاز یک از خدا باخبری بینشان پیدا شد! نفر بعدی سرباز مشتی و بامرامی بود که لباس‌هایش مرا به تردید انداخت. مرخصی گرفته بود و با دوستش به سمت جمکران می‌رفت تا در کنار جمعی از نوکران، عرض ارادتی بکند. نامه ‌را که با دوستش دید، صدایش را بی ‌چون‌‌وچرا محکم کرد و با جسارتی کم نظیر گفت: قطعا رای می‌دهم چون رای دادن مثل نماز واجب است. جمله‌ی سرباز آنقدر محکم بود که منِ تبیین‌گر را نیز به نصرت ناصر، مصمم‌تر ساخت. نزد گروهی در ارم رفتم که نظاره‌گر کتب دسته دوم دانشگاهی بودند تا با تخفیف هشتاد درصدی، صاحبش شوند. نامه را یک جوان کت‌چرمی از دستانم گرفت. ریش‌هایش شیش‌تیغ بود و رفقایش جبران مافات کرده بودند در این زمینه. کمی که گذشت دلهره‌ای به جانم افتاد که نکند گرفتار یک جوان لاابالی روشنفکرمآب شده باشم! چیزی نگذشت که دوستانش را دور خودش جمع کرد و به من گفت: ما همگی رای می‌دهیم ولی اهل قم نیستیم. ملایری هستیم! لبخند پنجاه درصدی‌ام با شوق جوانان ملایری، صد درصدی شد و همین انرژی مضاعفی داد تا به سراغ دیگر از منتظران رویای نیمه شب، رهسپار کوچه پس کوچه‌های صفاییه بشوم. مرد مغازه داری را دیدم که چل چلیش‌اش گذشته بود و فشار پنجاه سالگی بر نقش و نگار صورتش، سایه افکنده بود. خانمی هم ایستاده کنار در شیشه‌ای مغازه، برادر‌زاده و دختر پنج یا شش ساله‌اش را می‌پایید که با حضور من کنار برادر مو گندمی‌اش، نگاهش را به سمع و نظر بنده رساند. مرد پای صندوق می‌آمد ولی برگه‌ی رأیش را چون لباس عروس، سفید به خانه‌ی بخت می‌برد تا به گمان خود ملتی را سپید بخت کند. اما من به او گفتم که عروست دم حجله قربانی می‌شور اگر حقش را به حق‌دار نرسانی. بی رمق‌تر از پای بی‌توانم، زبان گشود و سفره‌ی دلش را باز کرد. می‌گفت مهندسی مکانیک دارد و باید در صفائیه کادوئی بچرخاند. می‌گفت بچه‌ی شهر است و بالاکراه باید در پردیسان سکونت کند. با او کمی همراه شدم تا غبار غم و اندوهش را به مقداری ولو کم تحمل کنم اما هیچ چیز مرا از هشدار نسبت به تصمیمات ابن‌الوقت‌های بهارستانی‌ها، که آینده‌ی کشوری را به طرفة العينى، تباه می‌سازند، منع نکرد تا مرد خبره‌ی از همه‌جا بی‌خبر را آگاه سازم. خواهر مرد آهسته کنار در مغازه آمد و مرد مو گندمی که حرف‌هایم را مهمان نا‌خوانده‌ی عروس سفیدپوشش می‌دید، با آغوشی گرم، خبر از تحقیق داد و با خنده‌ا‌ی نود درصدی، به من قول داد که داماد را الکی پلکی نزد عروسش نبرد. چشمانم را که به هم زدم، زمان را از دست رفته می‌دیم. نامه‌ها زیاد بود و مردم بیشتر. حرف‌ها از ظرف اندیشه لبریز بودند و گوش‌ها تشنه‌تر از همیشه برای شنفتن. اما برخی از منتظران حتی رمق فحش دادن به من و دوستانم را نداشتند چه برسد به شنیدن و گپ زدن. البته حق داشتند. یکی از عابران که نامه را از دستم گرفته بود با کمی نگاه پسش داد و با نیش‌خندی از سر ناامیدی گفت: بابا کسی رای نمیده...! این درحالی بود که مردم در میدان و منتظران در جمکران امیدوارانه صحنه‌ی پیش رو را دنبال می‌کردند ولی از طرفی ناامیدی برخی را نیز نمی‌شد کتمان کرد. ساعت دقیقا ۱۲ نیمه شب بود و مسافران به سمت دیار ظهور و من به سمت خانه‌‌ای دور. اما این کجا و آن‌کجا. البته که نمی‌توانستم بگویم کار من در شب عید چه عیاری داشته است ولی این را می‌دانستم که میعاد اصلی منتظران جمعه کنار صندوق رای است. سوار ماشین شدم. راننده که علاقه‌ی وافری به انقلاب داشت، اصلاح طلبی را چاره‌ی کار می‌دانست. در عین شگفتی از اندیشه‌ی او، تا مرجعیت هم‌کلامش شدم و گفتم که آرمان بزرگ، نماینده‌ی بزرگ می‌خواهد. امتحانی که پس داده شده و نمره‌ی بالایی نیاورده، قابل تقدیر نیست. ادامه👇👇
حداقل اگر املا‌های‌نانوشته غلط ندارند، چرا مجلس را از ایده‌های واقعی‌تر و آرمانی‌تر پر نکنیم؟! راننده بعد از کمی مکث، سخن از عدالت گفت و من از قانون عدالت آموزش مصوب برای دهک‌های پایین. صدای راننده که از سر انحصار عدالت‌خواهی‌اش برای خود بلند شده بود، مرا به فکر فرو برد که عدالت را با منفعت فردی چه ‌کار؟ مگر نه اینکه عدالت اجتماعی، ملازمات جمعی می‌خواهد نه فردی، پس چرا از عدالت برای قشری از مستضعفین دلخوریم؟! راننده که اعتراف به اقناع‌شدن کرد، بعد از گپی کوتاه فرمانش را به سمت راست چرخاند تا صراط مستقیم را پیش گیرد و از غیر مغضوبین باشد. هنگامی که به خانه رسیدم، صدای دلمب و دلومب همسایه گوش آسمان را کر کرده بود. انگار امام زمان در خانه‌شان ظهور کرده و آنان سروری بزرگ برپاکرده بودند، اما تنها چیزی ‌که یافت نمی‌شد، حضور دل بود و ظهور دلدار. گویا دل در گرو کس دیگری بود که صاحبش را گم کرده بود. حال به راستی چه کسی صاحب دل انتخاب‌کنندگان است؟ احزاب، پول، سلیقه یا دلدار؟ 🖋علی عسگری @araf11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 همه برای انتخابات، برای عظمت ایران قوی می‌آییم. تکلیف همه ما مشارکت پر شور است، با اعتقاد و ایمان و غیرت روی ایران میاییم. © شهاب گرافی کپی‌رایت ندارد...🔻 💯📮@SHAHAB_GRAPHY
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲میگه رأی نمیدم چون تاثیر نداره؟ جدی میفرمایید؟ پس اینا چیه؟ ♻️👇🏻 @story_national
📌 چرا جمعی از جوانان انقلابی قم، تصمیم گرفتند تا گام دوم انقلاب را محقق کنند. سیاسی کاری های مرسوم را کنار گذاشتند و تشکلی مردمی را شکل دادند. طی همین چند سال، سطح کنش‌گری سیاسی در شهر و کشور را ارتقا دادند. بدون شک یکی از مصادیق حلقه‌های میانی، مجمع می باشد. در انتخابات امسال نیز ثابت شد که تنها گروه اخلاق مدار سیاسی در قم، مجمع هم افزایی می باشد 📌 چرا : محمد منان رئیسی یکی از نابقه های علمی زمان ما است. در ۴۲ سالگی ۶ کتاب و ۵۰ مقاله‌ی تخصصی نوشته است. یک ایده‌ی محوری با پشتوانه‌ی چندین سال کار تحقیقی دارد. با توجه به اندیشه‌ی مستحکم و صراحت‌اش او را اصلح کاندیدهای قم می‌دانم. 📌 چرا : جراح دندانپزشکی که سطح سه حوزه دارد. کار تشکیلاتی را می‌فهمد. هوش سیاسی قوی‌ای دارد (چیزی که بین کمتر جوانی میتوان دید) تجربه‌ی موفقی در مبارزه با انحصار و مافیای دندانپزشکی در قم دارد. ایده‌ی محوری‌اش نیز مبارزه با مافیای سلامت در مجلس است. برای دادن و معرفی این افراد شرعی دارم. رای سفید نمی‌دهم ولی برای معرفی نفر بعدی به دوستان، حجتی ندارم. ✍ حمید طاهری @araf11
برای مردم قم☝☝☝
سلام علیکم چندین ماهه درگیر بررسی کاندیداهای مجلس هستم تقریباً همه مشاهیر رو بررسی کردم مفصلا امروز با ملاحظه همه نقاط قوت وضعفی که از همه اعزه به ذهنم رسیده بهترین کسی که با یه اطمینان نسبی میتونم بش رای بدم و معرفی اش کنم دکتر مهدی سکوتیه اگه دوست داشتین شما هم به دوستانتون معرفی اش کنید ممنونم هادی شفیعی
واقعا آقای شفیعی درست می‌گه. من خودم هم به این رسیدم و حقیقتا دکتر سکوتی از اون جوون‌های نخبه‌ای هست که اگر وارد مجل بشه می‌تونه تحول آفرین باشه.