eitaa logo
استاد عشایری منفرد
1.1هزار دنبال‌کننده
129 عکس
137 ویدیو
8 فایل
﷽ ڪانـاݪ جامع استاد محمد عشایری منفرد 👤مدیر @Adminmmeshkat 🔔 کانال با نهج البلاغه @banahjolbalaghe 🎥 آپارات https://b2n.ir/w88343 🌐 پایگاه اندیشوران https://ashaiery.andishvaran.ir/fa/ScholarMainpage.html
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خطبه غراء و جاذبه و تأثیر کلام امیرالمؤمنین علیه السلام 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
بیان امیر7-3-1402.mp3
11.9M
🎧 🔋 حجم فایل 11.0 مگابایت ⏳مدت زمان: 51 دقیقه ✍🏼در این برنامه استاد عشایری به ادامه بحث پیرامون نامه 69 خطاب به حارث همدانی می پردازند و مفاهیم این نامه را تشریح و تفسیر می کنند✳️ 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ 👈مظلومیت قرآن در عصر امیرالمومنین(ع)😳 ✍️قرآن پس از پیامبراکرم(ص) و با دور ماندن جامعه ی اسلامی از معارف اهل بیت علیهم السلام در محجوریتی بزرگ قرار گرفت بطوری که به نام قرآن بر خلاف دستورات و معانی آن عمل میشد‼️😞 استاد عشائری در مورد وضعیت جامعه ی دوران امیرالمومنین (ع) توضیحات تکان دهنده و عبرت آموزی میدن😔‼️‼️ 🎙استاد : 1402.03.07 ✅ 🔰 @velayattv 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله 🔵عزت و مقاومت در دیپلماسی لَا يَمْنَعُ الضَّيْمَ الذَّلِيلُ آدم ذلیل نمیتواند جلوی ظلم را بگیرد. در برخی مصادر (غیر از نهج البلاغة) آمده است: «هيهات هيهات‏ لا يدفع الضّيم الذّليل و لا يُدرَك الحقّ إلّا بالجدّ و العزم و استشعار الصّبر» هیهات هیهات؛ آدم ذلیل نمی‌تواند جلوی ظلم را بگیرد. اصلا حق فقط با جدیت و عزم راسخ و بردباری فراوان به دست می‌آید. ✍️آیت‌الله مکارم شیرازی در شرح این سخن نوشته است: «سزاوار است كه اين دو جمله را با آب طلا بنويسند و هر روز و هر شب براى مردم ستمديده جهان تكرار كنند تا جزء فرهنگ آنها شود و در اعماق روح و خون آنها نفوذ كند... نبايد فراموش كرد كه با زورمندان و ستمگران جز با زبان زور نمى‏توان سخن گفت.» پيام ‏امام‏، ج 2، ص: 214 محمد عشایری منفرد ۱۴۰۲/۳/۱۵ 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
44.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⏳مدت زمان: 50 دقیقه ✍🏼در این برنامه استاد عشایری ابتدا در مورد از منظر (ره) سخن می گویند و سپس به موضوع بررسی نامه 69 نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) به حارث همدانی می پردازند و به ممنوعیت و نهی دعا برای طلب در این نامه می پردازند✅ 🔰 @velayattv 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
بیان امیر14-3-1402.mp3
12.29M
🎧 🔋 حجم فایل 11.0 مگابایت ⏳مدت زمان: 50 دقیقه ✍🏼در این برنامه استاد عشایری ابتدا در مورد از منظر (ره) سخن می گویند و سپس به موضوع بررسی نامه 69 نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) به حارث همدانی می پردازند و به ممنوعیت و نهی دعا برای طلب در این نامه می پردازند✅ 🔰 @velayattv 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ 👈بازگشت جاهلیت صدر اسلام😳‼️ یکی از اتفاقات تلخ و عجیب دوران حکومت امیرالمومنین(ع) که باعث مظلومیت ایشان شده بود دور شدن جامعه ی اسلامی در زمان حکومت خلفاء از ارزش های اسلامی و بازگشت مظاهر جاهلیت پیش از اسلام بود😞‼️ استاد عشائری منفرد از مظلومیت امیرالمومنین علیه السلام در چنین جامعه ای می گویند😞 🎙استاد : 1402.03.14 ✅ 🔰 @velayattv 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ 👈عبارات اخلاقی بسیار جالب امیرالمومنین علیه السلام خطاب به یکی از اصحابشان که حکایت زندگی امروز بسیاری از ماست😔‼️ چند جمله ای را مهمان درس اخلاق مولای متقیان امیرالمومنین علیه السلام باشید👌 🎙استاد : 1402.03.21 ✅ 🔰 @velayattv 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
بیان امیر 21-3-1402.mp3
12.47M
🎧 🔋 حجم فایل 11.8 مگابایت ⏳مدت زمان: 59 دقیقه ✍🏼در این برنامه استاد عشایری ابتدا در مورد نهج البلاغه از منظر امام خمینی (ره) سخن می گویند و سپس به موضوع بررسی نامه 69 نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) به حارث همدانی می پردازند✳️ 🔰 @velayattv 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
بیان امیر28-3-1402.mp3
13.18M
🎧 🔋 حجم فایل 12 مگابایت ⏳مدت زمان: 47 دقیقه ✍🏼در این برنامه استاد عشایری در ادامه تشریح نامه 69 در مورد ضرورت محافظت از آبرو از طریق مراقبت از زبان سخن می گویند✳️ ✅ 🔰 @velayattv 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ 👈روایت یک حکایت درس آموز و شیرین😊 حکایت یکی از اصحاب مولا علی بن موسی الرضا (علیه السلام) از احترام ویژه ای که حضرت به فرزند بزرگوارشان امام جواد (علیه السلام) در سنین خردسالی میگذاشتند👌 روایتی شیرین و آموزنده از سیره ی اهل بیت علیهم السلام 🎙استاد : 1402.03.28 ✅ 🔰 @velayattv 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀شهادت امام محمدباقر علیه السلام تسلیت باد. 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ 👈توصیه ی امیرالمومنین(ع) برای حفظ آبرو👌 امیرالمومنین علیه السلام در یکی از حکمت های نهج البلاغه توصیه ی بسیار جالبی برای حفظ آبرو و اعتبار انسان در جامعه فرمودن، که برای امروز ما بسیار مهم و کاربردی است👌 🎙استاد : 1402.04.04 ✅ 🔰 @velayattv 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
بسم الله الرحمن الرحیم ثبت نام مؤسسه آموزشی پژوهشی فرهنگی حیات طیبه خواهران و برادران 1⃣ نحو مفهومی: استاد شیر افکن 2⃣ روش‌شناسی تحلیل متن: استاد عشایری 3⃣ علوم انسانی اسلامی و مسأله روش: استاد سید احمد غفاری 4⃣ تأملات منطقی: استاد قربانی همدانی ❗️توجه: کلاس روش شناسی تحلیل متن به صورت حضوری مختص طلاب پایه 6 به بالا می‌باشد. کلاس تأملات منطقی فقط در دوره مجازی ثبت‌نام انجام می‌شود. کلاس‌های مجازی هیچ محدودیتی ندارد. ♦️ بازه ثبت‌نام : 10 تا 14 تیرماه 1402 🔹 جهت ثبت نام مشخصات خود را به آیدی @hti_ir_admin ارسال فرمایید. (نام و نام خانوادگی/کدملی/تاریخ تولد/مقطع تحصیلی/شماره تماس/فیش واریزی) 🔸 ظرفیت کلاس حضوری 15 نفر است و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام نمايند. کلاس‌های حضوری مختص برادران است. 🔖 به افرادی که ۳/۴ کلاس‌ها (حضوری یا مجازی) را شرکت نمایند، گواهی شرکت در کلاس اعطاء می‌شود. برای هر ماده درسی بین ۵ تا ۱۰ جلسه در نظر گرفته شده است. 💌 مبلغ ثبت‌نام هر ماده درسی صد هزار تومان می‌باشد که ٣٠% برای طلاب عزیز تخفیف در نظر گرفته شده است. 💳 شماره کارت جهت واریزی شهریه دوره: 6277601255993857 به نام: محمدعلی طاهرخرسندی 📌 مسئول ثبت‌نام: 🆔 @hti_ir_admin جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال موسسه مراجعه فرمایید 👇👇👇👇👇 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 مؤسسه آموزشی پژوهشی فرهنگی حیات طیبه 🆔 @hti_ir 💯 کانال استاد محمد عشایری منفرد (حفظه الله) 🆔https://eitaa.com/ashayerimonfared
بسم الله فرماندهان جمل با اعزام پیکها و نامه‌نگاری‌های فراوان سعی کرده بودند قلب و قالب مردم عراق را به سوی خودشان جذب کنند. تبلیغات گسترده سران جمل، برای گروهی از مردم بصره این تردید را به وجود آورده بود که حق با کیست؟ آنها کُلَیب جَرَمی را که یکی از بزرگانشان بود، به اردوگاه علی علیه السلام فرستادند تا علی علیه السلام را از نزدیک ببیند و با او گفتگویی کند. علی علیه السلام مسائل را چنان برای او تشریح کرد که او قانع شود. بعد به او فرمود پس با من بیعت کن. کلیب گفت: من فرستاده آن مردم هستم و قبل از بازگشت به نزد آنها تصمیمی نمی‌توانم بگیرم. امیرالمؤمنین علیه السلام در این‌جا با استفاده از ملموس‌ترین عناصر برای مخاطب، به او گفتند: فرض کن تو یک رائد هستی و همسفرانت تو را پیشاپیش فرستاده‌اند تا از وضعیت مسیر پیشِ رو برایشان خبری ببری. تو آمده‌‌ای مسیر را دیده‌ای و به سوی آنها برگشته‌ای ولی آنها از تو قبول نمی‌کنند که به سوی مسیری که پر از آب و سبزه و امنیت است سفرشان را ادامه دهند و می‌خواهند سفرشان را از بیراهه‌ای که پر از بیابان و ناامنی است ادامه دهند، در این صورت تو چه می‌کنی؟ کلیب گفت: من آنها را رها می‌کنم و به سوی آب و سبزی می‌روم. امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود: پس دستهایت را بیاور [برای بیعت]! کلیب گفت: سوگند به خدا، وقتی حجت بر من تمام شو نمی‌توانم خودداری کنم. و بیعت کرد. آری امیرالمؤمنین علیه السلام حال مخاطب را به خوبی فهمید. موقعیت را برای او با قابل‌درک‌ترین و محسوسترین بیانِ ممکن (تشبیه به سفر و رائد و آب و حیات) تحلیل کرد. و قلب مخاطب را به تسخیر خود درآورد.